Volgens mij zijn alle pre-orders special editions. je krijgt een extra single player missie geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
thnx - je hebt niet special edition?
Niemand speelt het nog.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:04 schreef el-blanchito het volgende:
Hey allemaal, normaal post ik alleen in het Fut-topic, maar ik doe sinds kort ook weer MW2.
Nu valt mij alleen op dat ik alleen matches vind bij Team Deathmatch. Hoe komt dit?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Niemand speelt nog Domination.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee dat is het niet. Bij TDM vind ik matches binnen 10seconde en bij Domination ofzo vind ik niks
die 2e is echt te ziekquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
Met als dat treurige volk op de wereld kan je de lijst blijven aanvullen...
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:04 schreef el-blanchito het volgende:
Hey allemaal, normaal post ik alleen in het Fut-topic, maar ik doe sinds kort ook weer MW2.
Nu valt mij alleen op dat ik alleen matches vind bij Team Deathmatch. Hoe komt dit?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:04 schreef el-blanchito het volgende:
patch - opgelostquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
AC unity is choppy op alle platformen naar het schijnt
heb ik niet, join mij vanavond dan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:01 schreef el-blanchito het volgende:
Overal staat o/o players (ook bij tdm)
Join me nu, ik wacht? Ik steek hier moeite in, dat wederzijds zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee dat is het niet. Bij TDM vind ik matches binnen 10seconde en bij Domination ofzo vind ik niks
Wat is je psn?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
heb ik niet, join mij vanavond dan.
psn?quote:
quote:
Ik speel gewoon op de DSquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:17 schreef KneusTeun het volgende:
Spreek voor jezelf stoma, ik ben nog last-gen met me wii.
Dikke Scooter?quote:
Donderdag komt er een dikke snoekbaars, dan de hele dag met de boot op stapquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In jouw geval eerder een dikke snoekbaars
Geen idee, niemand van ons heeft PlayStation. Tenminste, niemand speelt MW2 op PlayStation.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:25 schreef el-blanchito het volgende:
Kom op mannen ff niet zo kinderachtig. Heeft iedereen dit, mis ik een patch of wat is er loos?
Oke thanks, dan moet ik het ergens anders proberenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen idee, niemand van ons heeft PlayStation. Tenminste, niemand speelt MW2 op PlayStation.
PS3-topic misschien?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Oke thanks, dan moet ik het ergens anders proberen
Gister gekocht samen met AC4 voor 33 euroquote:
Unity en AC4 voor 33,-? das wel een verdomd goede deal geweest dan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gister gekocht samen met AC4 voor 33 euro![]()
Zou ik iets missen omdat ik deel 3 niet heb afgemaakt?quote:
Toch 200x verkocht, dus was erop tijd bijquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Unity en AC4 voor 33,-? das wel een verdomd goede deal geweest dan.
Nee niet echt. Speelt zich voor deel 3 af.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou ik iets missen omdat ik deel 3 niet heb afgemaakt?
[..]
Toch 200x verkocht, dus was erop tijd bij
Mooi dealtje!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gister gekocht samen met AC4 voor 33 euro![]()
Heb ik alquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Halo heeft een 9, moet je die maar halen
IGNquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef KneusTeun het volgende:
Unity IGN 7.8 Lama danis nieuwe COD veel beter met 9.1!!!
Dat was ook de hele troll.quote:
Ik vind hem erg vermakelijk eigenlijk. Zeker na die ellende van Ghosts.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat was ook de hele troll.
Wat ik me afvraag is hoe goed de nieuwe COD daadwerkelijk is? heeft stoma hem al gespeeld?
Je papagaai is games reviewer?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef Rossdale het volgende:
Kotaku kraakt AC ook keihard af... Nouja zal het wel zien donderdag
Voor Gawker geldt hetzelfde als voor IGNquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef Rossdale het volgende:
Kotaku kraakt AC ook keihard af... Nouja zal het wel zien donderdag
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef Rossdale het volgende:
Kotaku.com, wat mij betreft de meest betrouwbare review site
Kotakuquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef Rossdale het volgende:
Kotaku.com, wat mij betreft de meest betrouwbare review site
Al dat jumpen en dashen is nog spastischer dan in titanfall..quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is hoe goed de nieuwe COD daadwerkelijk is? heeft stoma hem al gespeeld?
quote:
Ja ik heb hem. Hij is leuk, maar zoek maar eens op youtube naar spawns, of netcodequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dit ook het geval bij de pc? Vroeg me namelijk al af waarom ik soms zo'n slechte ping hadquote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja ik heb hem. Hij is leuk, maar zoek maar eens op youtube naar spawns, of netcode
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja ik heb hem. Hij is leuk, maar zoek maar eens op youtube naar spawns, of netcode
Die netcodequote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
middagquote:
Dat merk je straksquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:24 schreef KneusTeun het volgende:
Zal ook nog ff zoeken naar een BF4 disc
Gaan we zo beginnen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Van hero to zero gisteren met BF4, is even wennen dat onderaan staan
Dus bereid je maar voor kneus.
Voor Rossdale zal het verschil meegevallen zijn![]()
![]()
![]()
ik ga me stil houden, want ik faal nogal in het spel tot nu toequote:
Hey PierriePierrie!quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 13:29 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hey PierriePierrie!
Straks ook maar lekker naast de kachel zitten met een bokbiertje en een kaasje of pateetje?
Ga nu ff bf4 ophalen. Kunnen we straks weer gezellig doenquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 14:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga nu ff bf4 ophalen. Kunnen we straks weer gezellig doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 17 november 2014 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 17 november 2014 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Vanavond BF4? Main kwam ook dacht ik.quote:Op maandag 17 november 2014 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat Mainframes? Dan snap ik waarom hij zuigt in BF4
Ja was leukquote:Op maandag 17 november 2014 22:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Eindelijk eens met Rossdale en kneus en nog een hoop andere gezellige lui bf4 gespeeld![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Mochten jullie geinteresseerd zijn, gisteren was er een itempje over mijn bedrijf op RTL
http://www.rtlnieuws.nl/uitzendingen/toekomstmakers-dsm-1-29
Vanaf 8:05.![]()
Simpel uitgelegd wat ik nou eigenlijk doe aan die raketten. Ik ben overigens niet in beeld, alleen collega's
Koffie rond brengen is ook niet interessant genoeg om op tv te laten zienquote:Op dinsdag 18 november 2014 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Mochten jullie geinteresseerd zijn, gisteren was er een itempje over mijn bedrijf op RTL
http://www.rtlnieuws.nl/uitzendingen/toekomstmakers-dsm-1-29
Vanaf 8:05.![]()
Simpel uitgelegd wat ik nou eigenlijk doe aan die raketten. Ik ben overigens niet in beeld, alleen collega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |