abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146318807

quote:
Parijs. Het jaar 1789. De Franse Revolutie verandert een prachtige stad in een plaats van terreur en chaos. De geplaveide straten worden overspoeld door het bloed van iedereen die durft op te staan tegen de onderdrukkende elite. Toch, terwijl Frankrijk lijdt, staat een jongeman genaamd Arno op om de ware krachten achter de Revolutie te onthullen. Deze achtervolging plaatst hem in het midden van een meedogenloze strijd en verandert hem in een echte Master Assassin.Dit is Assassin’s Creed® Unity, de next-gen evolutie van de blockbuster franchise, gevoed door de nieuwe Anvil Engine, opnieuw gemaakt voor een nieuwe generatie gaming. Van de bestorming van de Bastille tot de executie van koning Louis XVI. Ervaar de Franse Revolutie als nooit tevoren en help de inwoners van Frankrijk hun eigen lot te bepalen.

Release datum: 13/11/2014

Platform: PlayStation 4 / Xbox One / PC
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_146318821
Ja, ja dames en heren. Ubisoft geeft gratis DLC weg. Namelijk de "De Prussian Pack" voor Assassin's Creed: Unity.

Code graag gebruiken wanneer je er 100% zeker van bent deze game te kopen.

Dit is je persoonlijke downloadcode: TGP-JKWA-GY4B-94V3-JXGA

Om met de bovenstaande code de Prussian Pack DLC te activeren volg je de onderstaande stappen:

1. Ga naar www.assassinscreed.com/acunity-preorder

2. Klik op Login Now

3. Meld je aan met je uPlay-account of maak een nieuwe uPlay-account aan

4. Geef de unieke code uit deze mail in zijn volledigheid in, en selecteer het platform waarop jij Assassin’s Creed – Unity gaat spelen

5. Proficiat! De Prussian Pack DLC-code zal op het moment dat Assassin’s Creed – Unity uitkomt voor jouw beschikbaar zijn
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_146318827
DLC uitbrengen met de game. Wanneer houdt die flauwekul nou op :'(
Lol.
pi_146318841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 02:21 schreef aniihakobyan het volgende:
DLC uitbrengen met de game. Wanneer houdt die flauwekul nou op :'(
Nooit meer helaas... gelukkig zijn games al een stuk goedkoper dan vroeger.
Heb voor deze game speciaal een PlayStation 4 gekocht!
pi_146318857
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 02:23 schreef CoExist het volgende:

[..]

Nooit meer helaas... gelukkig zijn games al een stuk goedkoper dan vroeger.
Heb voor deze game speciaal een PlayStation 4 gekocht!
Goedkoper? Juist duurder toch?
Lol.
pi_146318889
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 02:26 schreef aniihakobyan het volgende:

[..]

Goedkoper? Juist duurder toch?
Wel eens nieuwe Nintendo games gekocht voor de SNES of Nintendo64 in de mid-jaren '90?
Betaalde je zo Hfl. 179,- voor een SNES game. Goldeneye op de N64 kostte destijds Hfl. 219,- ofzo.

Destijd was ik puber en moest ik keihard sparen voor een game.
Ik lach me dood wat games en uberhaupt multimedia (films en muziek) tegenwoordig kosten. Maar inderdaad, voor je gevoel zijn ze half af zoveel DLC verschijnt er na die tijd nog. En dan ben je als ¤ 30,- extra kwijt aan DLC of een season pass.
pi_146318903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 02:32 schreef CoExist het volgende:

[..]

Wel eens nieuwe Nintendo games gekocht voor de SNES of Nintendo64 in de mid-jaren '90?
Betaalde je zo Hfl. 179,- voor een SNES game. Goldeneye op de N64 kostte destijds Hfl. 219,- ofzo.

Destijd was ik puber en moest ik keihard sparen voor een game.
Ik lach me dood wat games en uberhaupt multimedia (films en muziek) tegenwoordig kosten. Maar inderdaad, voor je gevoel zijn ze half af zoveel DLC verschijnt er na die tijd nog. En dan ben je als ¤ 30,- extra kwijt aan DLC of een season pass.
Ah nee ik ben geboren in 1996 en mijn eerste console was deN64 :) dus ik weet het niet, hahaha! Alsnog is gamen een dure hobby :'(
Lol.
  donderdag 6 november 2014 @ 01:54:13 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146356707
Speelt deze alleen maar af in Parijs?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146357025
Ge-preordered. Heb alleen AC 2 gespeeld en dat is al weer tijden geleden, dus heb erg veel zin in Unity *O*
pi_146357095
Zieke game wordt dit, hopelijk is het qua gevechten niet zo simpel meer als voorheen. Enige moeilijkheid is wel gewenst. :)
pi_146357113
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 02:35 schreef aniihakobyan het volgende:

[..]

Ah nee ik ben geboren in 1996 en mijn eerste console was deN64 :) dus ik weet het niet, hahaha! Alsnog is gamen een dure hobby :'(
Klopt, vooral als je weer een nieuwe videokaart nodig bent ;(
pi_146446398
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speelt deze alleen maar af in Parijs?
nee
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_146446922
Leuk, eindelijk weer eens een plek waar tenminste wat geschiedenis is... stukken beter dan die suffe amerikaanse zooi en wat pirateneilanden.
Whatever...
pi_146454911
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
Leuk, eindelijk weer eens een plek waar tenminste wat geschiedenis is... stukken beter dan die suffe amerikaanse zooi en wat pirateneilanden.
ook dat is geschiedenis, alleen leeft het niet zo bij ons :P

Al hebben Frankrijk en Parijs meer geschiedenis in de kleine teen dan Amerika. Dus ik ben er ook blij mee.
pi_146456276
Assassin's Creed: Unity ¤54,- bij Media-Markt

Assassin's Creed: Rogue ¤46,- bij Media-Markt
pi_146456742
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 02:21 schreef CoExist het volgende:
Ja, ja dames en heren. Ubisoft geeft gratis DLC weg. Namelijk de "De Prussian Pack" voor Assassin's Creed: Unity.

Code graag gebruiken wanneer je er 100% zeker van bent deze game te kopen.

Dit is je persoonlijke downloadcode: TGP-JKWA-GY4B-94V3-JXGA

Om met de bovenstaande code de Prussian Pack DLC te activeren volg je de onderstaande stappen:

1. Ga naar www.assassinscreed.com/acunity-preorder

2. Klik op Login Now

3. Meld je aan met je uPlay-account of maak een nieuwe uPlay-account aan

4. Geef de unieke code uit deze mail in zijn volledigheid in, en selecteer het platform waarop jij Assassin’s Creed – Unity gaat spelen

5. Proficiat! De Prussian Pack DLC-code zal op het moment dat Assassin’s Creed – Unity uitkomt voor jouw beschikbaar zijn
Doet niet
  zondag 9 november 2014 @ 11:49:40 #17
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_146457599
PS4 is besteld en Unity komt eraan! *O*
Het is patat.
pi_146551830
Via de us store (xone) unity inmiddels in bezit.

Maar die pop up, sfeerloze omgevingen :O. Dit is nog geen AC zoals ik verwacht!
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:38:19 #19
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146552804
http://www.twitch.tv/swiftor

Sell-out speelt er al mee
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:03:34 #20
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146557507
quote:
Dit. De enige reden dat ik AC Unity zal gaan spelen. Lijkt me heerlijk om door Parijs te wandelen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:30:27 #21
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_146558751
Kan niet wachten op mijn Guillotine Edition. De beeldjes bij Assassin's Creed vind ik altijd prachtwerken.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  dinsdag 11 november 2014 @ 23:32:05 #22
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_146558839
Ter indicatie: Polygon waardeert de game met een 6,5 :X
  woensdag 12 november 2014 @ 00:04:24 #23
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146560082
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef RipMcPants het volgende:
Och ja, het gaat vaak om de smaak. Vaak zeggen mij reviews niets.

Kevin Spacey in a exo suit daar ging het om waarom COD zo een hoge scores had. Nou ja ik heb totaal niets met COD dus voor mij zou die game een 3 krijgen.

Kevin Spacey in a exo suit. Jeez Tribes in de jaren 90 had al mp gameplay met jetpacks etc.
pi_146560229
quote:
De scores varieren van dikke 9's tot 5'en , kwestie van smaak.
  woensdag 12 november 2014 @ 00:25:40 #25
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_146560561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 00:04 schreef Cherna het volgende:

[..]

Och ja, het gaat vaak om de smaak. Vaak zeggen mij reviews niets.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 00:10 schreef ToetNL het volgende:

[..]

De scores varieren van dikke 9's tot 5'en , kwestie van smaak.
Smaak zal er zeker mee te maken hebben, maar ook technische mankementen:

quote:
Assassin's Creed Unity buckles in other ways, making for the least stable, worst-performing major release I've played this year. Its moment-to-moment performance varies between acceptable and abysmal, falling toward the latter entirely too often with a framerate I'd ballpark in the teens somewhere or, rarely, the single digits. Worse, I experience a number of hard crashes on the Xbox One version provided for review, and I fell through the ground into formless oblivion seven or eight times in my 20ish hours with the game. Load times are also prohibitively long, often taking a minute or more.
Ik bedoel er niets mee te zeggen, maar het viel me wel op. Had hogere verwachtingen. Maar daarentegen is dit ook nog de enige review die ik heb gelezen en heb ik de game natuurlijk zelf nog niet gespeeld.
pi_146560741
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 00:25 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

[..]

Smaak zal er zeker mee te maken hebben, maar ook technische mankementen:

[..]

Ik bedoel er niets mee te zeggen, maar het viel me wel op. Had hogere verwachtingen. Maar daarentegen is dit ook nog de enige review die ik heb gelezen en heb ik de game natuurlijk zelf nog niet gespeeld.
Ik speel op de Xbox One en heb vrij weinig last gehad van (storende) framedrops. 1 keer door de map gevallen, maar dat gebeurt wel vaker in een open-world-game. De pop-in is wel verschrikkelijk. Maar ik heb ook de term onspeelbaar horen vallen, dat is dit spel absoluut niet voor mij.

Edit: speeltijd ong. 5 uur
pi_146562846
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 00:36 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Ik speel op de Xbox One en heb vrij weinig last gehad van (storende) framedrops. 1 keer door de map gevallen, maar dat gebeurt wel vaker in een open-world-game. De pop-in is wel verschrikkelijk. Maar ik heb ook de term onspeelbaar horen vallen, dat is dit spel absoluut niet voor mij.

Edit: speeltijd ong. 5 uur
Lees ook veel dat de gameplay en het verhaal/de personages niet echt boeiend zijn. Wat vind je daarvan?
Amen.
pi_146562882
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:47 schreef Jivis het volgende:

[..]

Lees ook veel dat de gameplay en het verhaal/de personages niet echt boeiend zijn. Wat vind je daarvan?
Het is geen Assassin's Creed 2 of Black Flag wat dat betreft. Maar ik vind het nog steeds leuk. Nou ben ik ook een groot AC fan, dus misschien lichtelijk bevooroordeeld ;) .
pi_146562930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:53 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Het is geen Assassin's Creed 2 of Black Flag wat dat betreft. Maar ik vind het nog steeds leuk. Nou ben ik ook een groot AC fan, dus misschien lichtelijk bevooroordeeld ;) .
Ik ook, dus dan zal het wel goed komen.

Hopen dat ze de verbeteringen gebruiken voor een betere sequel, dat ligt wel in de traditie van AC-games.
Amen.
pi_146562961
Het speelt bij lange na niet zo vloeiend als andere AC games. Voelt allemaal wat houterig aan!

Gaf eerder aan dat de straaten sfeerloos zijn, maar na een aantal uur kom ik daar op terug! De pop-up is wel verschrikkelijk, maar niet onspeelbaar.

Framedrops heb ik nog niet echt last van. Ben ook nog niet door de map gevallen.

Speel op de xone, ongevver 5 uur speeltijd.
pi_146563543
Kan niet wachten, wel zin in! :)
  woensdag 12 november 2014 @ 10:01:47 #32
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_146564719
quote:
Maar Polygon is nog steeds boos dat je niet als vrouw kunt spelen, dus dat kost AC:U zeker 2 punten :P

Maar serieus: de beelden zijn prachtig, alleen loopt het niet vloeiend. Ik zou het niet erg vinden als Ubisoft via een patch de details of de resolutie iets omlaag bijstelt, waardoor de framerate behouden blijft. Het gebeurt me nu iets te vaak dat ik net te laat ben tijdens een gevecht of dat het klimmen niet helemaal soepel gaat.

Desondanks vind ik het een geweldig spel en ga 'm ook zeker uitspelen.
  woensdag 12 november 2014 @ 10:12:22 #33
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_146564947
Ben benieuwd hoe ie draait op een gtx 670. Hopelijk een beetje fatsoenlijk.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:39:08 #34
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_146573111
Iemand deze unit al in de winkel zien liggen?
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_146577395
Is het embargo al vervallen?
pi_146577805
quote:
Je kan zeggen wat je wil , maar Piraten zijn tof :{w
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146579124
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 10:12 schreef Bart het volgende:
Ben benieuwd hoe ie draait op een gtx 670. Hopelijk een beetje fatsoenlijk.
Op een GTX780 draait het slecht en op een GTX980 kan je het spel niet stabiel op 1080P draaien (alles op max)
pi_146579215
If Assassin’s Creed Unity represents the future direction of AAA video games, I seriously question the future health and legitimacy of this industry.

These are 8 real things I experienced within Assassin’s Creed Unity’s first 2-3 hours:

I tried to open a treasure chest, but was told I needed the Assassin’s Creed companion app to open it, with no additional information or context.

I tried to open another treasure chest, and was told I needed to sign up for Assassin’s Creed Initiates to open it.

I tried to open a third treasure chest, and was told I needed to upgrade Arno’s lockpicking skill.

I upgraded Arno’s lockpicking skill, and was told my skill level still wasn’t high enough to open that chest. I gave up.

When I paused the game, the second option in the pause menu is an eStore that lets you spend real money on time-saving boosts, bonus in-game currency, and so-on.

I saw a woman floating through the air.

I heard the same line of dialogue 5 times during an early-game chase mission.

I experienced my character flip all around on the side of a building instead of climb through the window like I wanted.

None of the above includes subjective elements I found troublesome, including confusing and uninteresting “modern day” moments, trial and error mission design, and soulless NPCs.
http://www.ign.com/blogs/(...)sassins-creed-unity/

En daar betaal je 40+ euro voor :D

De release van Unity is echt een ramp geworden _O_
pi_146580066
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
If Assassin’s Creed Unity represents the future direction of AAA video games, I seriously question the future health and legitimacy of this industry.

These are 8 real things I experienced within Assassin’s Creed Unity’s first 2-3 hours:

I tried to open a treasure chest, but was told I needed the Assassin’s Creed companion app to open it, with no additional information or context.

I tried to open another treasure chest, and was told I needed to sign up for Assassin’s Creed Initiates to open it.

I tried to open a third treasure chest, and was told I needed to upgrade Arno’s lockpicking skill.

I upgraded Arno’s lockpicking skill, and was told my skill level still wasn’t high enough to open that chest. I gave up.

When I paused the game, the second option in the pause menu is an eStore that lets you spend real money on time-saving boosts, bonus in-game currency, and so-on.

I saw a woman floating through the air.

I heard the same line of dialogue 5 times during an early-game chase mission.

I experienced my character flip all around on the side of a building instead of climb through the window like I wanted.

None of the above includes subjective elements I found troublesome, including confusing and uninteresting “modern day” moments, trial and error mission design, and soulless NPCs.
http://www.ign.com/blogs/(...)sassins-creed-unity/

En daar betaal je 40+ euro voor :D

De release van Unity is echt een ramp geworden _O_
Het is toch verdomme geen F2P-spel. :') Jezus wat slecht.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_146580485
Het vervelendste van Ubisoft vind ik dat ze zoveel beloven, maar er weinig tot niets van waarmaken. Ook worden ze steeds meer zoals EA met hun microtransacties en grote hoeveelheden glitches. Heb geen probleem met een DLC om een game te verlengen, maar alles wat je voor de release maakt, hoort gewoon in de game te zitten, niet weggestopt achter microtransacties. Toch was ik best hyped voor Unity: eindelijk de problemen van de AC serie gefixt en de goede punten nog beter gemaakt. Achteraf blijkt het (denk ik) geen rampzalig slecht spel te zijn, maar een hele sprong voorwaards qua gameplay is het nou ook weer niet.
Maargoed, alles wat ik nu zeg is gebaseerd op reviews van anderen. Binnenkort kan ik het spel bij een vriend spelen en dan kan ik zelf oordelen. ;)
pi_146580906
pi_146584560
Volgens mij is de PC-versie zwaar kut als ik dat zo hoor. Nogmaals, op de One niet veel problemen.

quote:

Dit is huilen om het huilen. Companion APP of initiates; even in Google zoeken en je weet het. En een chest niet kunnen openen omdat je skill niet hoog genoeg is komt in meerdere games voor.

quote:
Dit doet EA al jaren met de FIFA UT, NFS en andere games, weer; zeuren om het zeuren.

Ik geloof best dat er mensen met problemen zijn, maar ik denk ook dat er een heleboel meelopers rondlopen die maar meeroepen dat het zo'n enorm kutspel is.
pi_146584998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef ToetNL het volgende:
Volgens mij is de PC-versie zwaar kut als ik dat zo hoor. Nogmaals, op de One niet veel problemen.

[..]

Dit is huilen om het huilen. Companion APP of initiates; even in Google zoeken en je weet het. En een chest niet kunnen openen omdat je skill niet hoog genoeg is komt in meerdere games voor.

[..]

Dit doet EA al jaren met de FIFA UT, NFS en andere games, weer; zeuren om het zeuren.

Ik geloof best dat er mensen met problemen zijn, maar ik denk ook dat er een heleboel meelopers rondlopen die maar meeroepen dat het zo'n enorm kutspel is.
Die laatste vind ik anders een terechte klacht. Dat anderen het doen wilt niet zeggen dat het goed is.
pi_146585257
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Die laatste vind ik anders een terechte klacht. Dat anderen het doen wilt niet zeggen dat het goed is.
Hoezo, je hoeft het toch niet te kopen? Je wordt nergens gedwongen om een boost te kopen, je kan de game prima voltooien zonder.
pi_146585368
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef ToetNL het volgende:
FPS duikt vaak onder de 20 bij de One

>Op de One niet veel problemen

>wtf
pi_146585422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

FPS duikt vaak onder de 20 bij de One

>Op de One niet veel problemen

>wtf
FPS is het constantst op de One

wtf
pi_146585460
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef ToetNL het volgende:

[..]

FPS is het constantst op de One

wtf
Ik kan de game ook limiten op 20fps

Heb ik ook constante fps
pi_146585552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Hoezo, je hoeft het toch niet te kopen? Je wordt nergens gedwongen om een boost te kopen, je kan de game prima voltooien zonder.
En wat als ik in dat geval achterlijk lang moet farmen?
pi_146585593
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik kan de game ook limiten op 20fps

Heb ik ook constante fps
Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.
pi_146585615
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

En wat als ik in dat geval achterlijk lang moet farmen?
Dat hoeft dus niet, heb je de game gespeeld?
pi_146585700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.
Lacking many graphics options
Terible FPS on very high end PCs
Giant FPS drops all the time in open world
Terrible FPS during many cut scenes (I go down to 15 at some points)
Crashes
*NEW* Borderless-Window Mode does not work
Mouse acceleration (Not able to turn this off)
Mouse is very laggy on menus (Its a mix of FPS problems and Mouse Acceleration)
Game freezes alot at random in open world
Sound cuts out somtimes (happens during interaction or walking into a building)
Interacting with NPCs bugs out (Somtimes the animations twitch around)
Poor texture rendering (Textures pop infront of you)
Item rendering poping (You can see chairs pop infront of you and other props)
NPCs face won't render right "I have not had this but some people are having it"

Foutjes door de vingers zien kan best. Maar met deze problemen kan ik dat niet. Wat is het met developers en spellen uitgeven die nog lang niet klaar zijn?
pi_146585875
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Lacking many graphics options
Terible FPS on very high end PCs
Giant FPS drops all the time in open world
Terrible FPS during many cut scenes (I go down to 15 at some points)
Crashes
*NEW* Borderless-Window Mode does not work
Mouse acceleration (Not able to turn this off)
Mouse is very laggy on menus (Its a mix of FPS problems and Mouse Acceleration)
Game freezes alot at random in open world
Sound cuts out somtimes (happens during interaction or walking into a building)
Interacting with NPCs bugs out (Somtimes the animations twitch around)
Poor texture rendering (Textures pop infront of you)
Item rendering poping (You can see chairs pop infront of you and other props)
NPCs face won't render right "I have not had this but some people are having it"

Foutjes door de vingers zien kan best. Maar met deze problemen kan ik dat niet. Wat is het met developers en spellen uitgeven die nog lang niet klaar zijn?
Allemaal PC problemen, daar heb ik het niet eens over!
pi_146586124
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:21 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Allemaal PC problemen, daar heb ik het niet eens over!
https://www.facebook.com/(...)=7598659005619012096

_O-

Dat pop in tho _O_
pi_146586163
quote:
Tja, dat zit er nu eenmaal, daar heb ik ook wel last van zoals ik eerder zei... Je kunt je er aan storen, of niet...
pi_146586298
Tja, zo kun je alles wel wegwuiven.
pi_146586391
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef Johnny Blaze het volgende:
Tja, zo kun je alles wel wegwuiven.
Pop-in is geen gamebreaker. Andere dingen die mensen op de pc meemaken wel, dat is zeer slecht van Ubi dat dat er nog in zit, dat hoort niet.
pi_146586639
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:32 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Pop-in is geen gamebreaker. Andere dingen die mensen op de pc meemaken wel, dat is zeer slecht van Ubi dat dat er nog in zit, dat hoort niet.
Pop in is ook zeer slecht. Als je het niet fatsoenlijk op je beeld kan krijgen zonder pop in dan zet maar wat minder op je beeld.

Het is rete irritant. Ik ga hem niet kopen in elk geval. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146586825
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Pop in is ook zeer slecht. Als je het niet fatsoenlijk op je beeld kan krijgen zonder pop in dan zet maar wat minder op je beeld.

Het is rete irritant. Ik ga hem niet kopen in elk geval. :)
En daar is dan de volgende klacht: de straten zijn te leeg en voelen doods aan.

Ik zei alleen dat pop-in geen game-breaker is, tuurlijk is het slordig. Maar ik laat me daardoor niet het plezier wegnemen uit een game. GTA V had ook veel pop-up en pop-in, en volgens mij hebben velen dat met plezier gespeeld.
pi_146586873
Tja, ik kan het ubisoft ook niet kwalijk nemen dat ze zo geld verdienen, er zijn dus echt gigantisch veel domme consumenten die gewoon in hun bek laten schijten door ubi _O-
pi_146586945
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja, ik kan het ubisoft ook niet kwalijk nemen dat ze zo geld verdienen, er zijn dus echt gigantisch veel domme consumenten die gewoon in hun bek laten schijten door ubi _O-
Hoezo domme consument, ik vermaak me prima met deze game. Erg knap dat je het ook persoonlijk gaat maken nu :N
pi_146586972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef ToetNL het volgende:

[..]

En daar is dan de volgende klacht: de straten zijn te leeg en voelen doods aan.

Ik zei alleen dat pop-in geen game-breaker is, tuurlijk is het slordig. Maar ik laat me daardoor niet het plezier wegnemen uit een game. GTA V had ook veel pop-up en pop-in, en volgens mij hebben velen dat met plezier gespeeld.
Voor mij is het wel een gamebreaker. En GTA V is er nog niet voor de pc. Dat de consoleversies met dergelijke pop in te maken hebben prima, maar PC hardware is veel krachtiger en daar zou dat niet voor moeten komen met een degelijke setup imo.

:)
pi_146587045
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Voor mij is het wel een gamebreaker. En GTA V is er nog niet voor de pc. Dat de consoleversies met dergelijke pop in te maken hebben prima, maar PC hardware is veel krachtiger en daar zou dat niet voor moeten komen met een degelijke setup imo.

:)
Dat klopt, ik snap dat het voor jou dus wel een game-breaker is. Verschil van mening :P
pi_146587058
Klaarblijkelijk :P
pi_146587065
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Hoezo domme consument, ik vermaak me prima met deze game. Erg knap dat je het ook persoonlijk gaat maken nu :N
Tja als jij je aangesproken voelt..
pi_146587070
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef Geralt het volgende:
Klaarblijkelijk :P
Mooi woord! :D
pi_146587074
Hopelijk kunnen ze die pop-in shit en framerate issues snel patchen. Voor de rest lijkt het me een prima game. Vecht- en klimsysteem schijnt goed te zijn en de graphics stellen ook niet teleur. ^O^

Ga hem uitspelen, nog een beetje klooien en dan verkopen/ruilen voor Far Cry 4.

Deze release doet me denken aan Driveclub. Was ook al zo'n game die een hele shitstorm over zich heen heeft gekregen na de launch, maar daar heb ik ook gewoon veel plezier van. Server problemen vallen inmiddels ook wel mee.
pi_146587177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Tja als jij je aangesproken voelt..
Ja, jij valt in een discussie binnen met jouw opmerking over domme consumenten die zich in de bek laten schijten, terwijl ik hier aan het beargumenteren ben waarom ik de game wel goed vind. Totaal onnodige opmerking op een verkeerd moment. Oh wacht, ik ben op Fok! :')
pi_146587529
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Ja, jij valt in een discussie binnen met jouw opmerking over domme consumenten die zich in de bek laten schijten, terwijl ik hier aan het beargumenteren ben waarom ik de game wel goed vind. Totaal onnodige opmerking op een verkeerd moment. Oh wacht, ik ben op Fok! :')
40 euro betalen voor een game met micro transacties _O-
pi_146587615
quote:
Schattig, dit soort bugs zitten in alle open-world games

quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Waarvan ik niks koop of hoef te kopen :W
pi_146587743
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:58 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Schattig, dit soort bugs zitten in alle open-world games

Klopt, maar daarom is het wel grappig.
pi_146602493

Nog maar even skippen dus.
pi_146602603
Vanmiddag heb k em!

_O_
pi_146603945
Tip voor de PS4 gebruikers (wellicht werkt het ook op andere platformen):

Putting your ps4 offline fixes the framerate issue.

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar aan de reacties te zien werkt het wel.
Ik vraag me af wat dan allemaal voor online-verkeer plaatsvindt dat dit zo'n impact heeft op de framerate...
  donderdag 13 november 2014 @ 10:38:10 #77
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_146604097
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 02:35 schreef aniihakobyan het volgende:

[..]

Lol valt hardstikke mee. Met een game kan je 50 uur bezig zijn voor 50 euro. 1 euro per uur dus.

Naar de film kost 15 euro per twee uur. 7.50 per uur dus.

Een ski vakantie kost 2000 euro voor 800 uur bruikbare tijd. Ik gok iets van 18 euro per uur.

Cocktails drinken kost 20 per uur.

Gamen is heel goedkoop vermaak :P
  donderdag 13 november 2014 @ 10:59:20 #78
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_146604550
  donderdag 13 november 2014 @ 11:05:33 #79
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_146604726
Gisteren een aantal uurtjes gespeeld op Xbox One en weinig meegemaakt dat hinderlijk was. Toffe game en vermaak me er prima mee. _O_
  donderdag 13 november 2014 @ 11:06:46 #80
7957 Chevalric
pi_146604765
Ik heb gisteravond nog een paar uurtjes gespeeld en ik moet zeggen, het valt mij erg mee. De eerste sessie eergisteren was ik nog erg beïnvloed door alle negativiteit. Dat heb ik gisteren naast mij neergelegd en ben gewoon lekker gaan spelen. Ik zal niet ontkennen dat de game issues heeft, maar ik heb nog geen (enorme) frame rate drops gehad, geen vallende NPCs of andere rare glitches. Pop in/up zie ik vaak toch niet, omdat ik te gefocust ben op het hoofdpersonage :P, dus het is nog niet zo erg dat het mij zelfs opvalt.

En nu ik de intro door ben en daadwerkelijk weer een Assassin heb om te spelen, vind ik het wel leuk en stoor ik me ook minder aan de frame rate. Wat ik wel erg jammer vind, is dat door de UPlay problemen de companion app niet werkt en ik dus niet verder kan met die side game daar (en dus vervolgens ook kisten niet kan openen). Ook AC Initiates is een vage site die voor mij niet heel veel toevoegt.

Eigenlijk vooral jammer dat Ubisoft er op de Xbox One niet voor gekozen heeft om het walhalla van cloud computing niet in te zetten. Maar ja, dat ging natuurlijk ook tegen hun parity statement in.
  donderdag 13 november 2014 @ 11:09:19 #81
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146604844
quote:
Ik snap hem niet. wat is er precies zo raar aan dat filmpje? iets met textures ja, maar wat dan precies?
pi_146604990
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:38 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Lol valt hardstikke mee. Met een game kan je 50 uur bezig zijn voor 50 euro. 1 euro per uur dus.

Naar de film kost 15 euro per twee uur. 7.50 per uur dus.

Een ski vakantie kost 2000 euro voor 800 uur bruikbare tijd. Ik gok iets van 18 euro per uur.

Cocktails drinken kost 20 per uur.

Gamen is heel goedkoop vermaak :P
2000 euro? Waar ga jij heen dan? Canada? 5 sterren?

M'n laatste wintersport was 300 euro incl skipas en busreis.
80 uur bruikbare tijd. Is 3,75 per uur. Valt allemaal best wel mee dus.

Verder vind ik dat je gelijk hebt dat een game over all helemaal niet zo prijzig is idd, maar wilde het ff kwijt :P
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_146605067
Zojuist opgehaald en nu een update van 882,2 MB downloaden!

Ik heb er zin in!
  donderdag 13 november 2014 @ 11:21:55 #84
160961 Evi_90
pi_146605167
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:31 schreef Doublepain het volgende:
Vanmiddag heb k em!

_O_
Ik hoop bij mij ook, maar wordt bezorgd met PostNL, dus dan weet je het niet zeker... :{
Het is patat.
pi_146605294
quote:
2s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:21 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Ik hoop bij mij ook, maar wordt bezorgd met PostNL, dus dan weet je het niet zeker... :{
Vast wel, heb zelf via GameMania dus moet ophalen, das geen probleem verder. (hoop ik) :)
pi_146605811
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:14 schreef Djenuziz het volgende:

[..]

Verder vind ik dat je gelijk hebt dat een game over all helemaal niet zo prijzig is idd, maar wilde het ff kwijt :P
Je bent in mijn ervaring toch al snel 750-1000 per persoon verder als beetje luxe wilt wintersporten (inclusief skipas, hotel, maaltijden, drinken, reizen, evt. materiaalhuur) :P

OT:

http://assassinscreed.ubi(...)&ct=tcm:148-76770-32

Ubisoft erkent de bugs op hun blog en zegt snel met fixes te komen ^O^ Ik krijg het spel vandaag binnen, maar wacht denk ik met spelen tot de bugs ook daadwerkelijk zijn opgelost.
pi_146605886
Bij een game als Battlefield, COD, Destiny, WoW, Guild Wars e.d. kan ik het prima hebben als de (online) onderdelen nog niet helemaal lekker lopen. Maar bij een singelplayer spel (van origine in ieder geval, fuck die co-op) verwacht ik gewoon een veel beter eindproduct op de digitale plank.

Ik skip hem. Misschien dat ik hem ooit eens tweede hands koop, volgende zomer oid als ik even niks te spelen heb.
pi_146605960
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:48 schreef OverRated het volgende:

[..]

Je bent in mijn ervaring toch al snel 750-1000 per persoon verder als beetje luxe wilt wintersporten (inclusief skipas, hotel, maaltijden, drinken, reizen, evt. materiaalhuur) :P

OT:

http://assassinscreed.ubi(...)&ct=tcm:148-76770-32

Ubisoft erkent de bugs op hun blog en zegt snel met fixes te komen ^O^ Ik krijg het spel vandaag binnen, maar wacht denk ik met spelen tot de bugs ook daadwerkelijk zijn opgelost.
Ik ga ga standaard in appartement. Eten hoeft niet duur te zijn. Après ski doe ik idd niet. Zonde van m'n geld en wintersport om brak op de piste te staan :P
En ik heb geen materiaalhuur. Dat scheelt idd ook wel. Heb je ook gelijk in :P
pi_146606266
Wat is de kans dat ze met updates, de grootste problemen oplossen? Zijn ze zo structureel dat het een brakke game blijft?
  donderdag 13 november 2014 @ 12:08:17 #90
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_146606308
Ik ben al lekker alvast geld aan het verdienen en mijn brotherhood aan het uitbreiden via de companion app. Heerlijk werken zo. :P
pi_146606402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef Giester het volgende:
Ik ben al lekker alvast geld aan het verdienen en mijn brotherhood aan het uitbreiden via de companion app. Heerlijk werken zo. :P
Is die er ook voor WP8.1?
pi_146606669
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:11 schreef Djenuziz het volgende:

[..]

Is die er ook voor WP8.1?
nvm, found it
  donderdag 13 november 2014 @ 12:46:16 #93
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146607535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Niets is perfect. Dat is waar. Ik weet niet hoe de console versies zijn, maar de PC versie heeft veel problemen als ik alle berichten zo lees. En dan hebben we het hier over een AAA titel.

Dit heeft niets met verwend zijn te maken als gamers, maar de gaming industrie is een complete puin zooi geworden. Ook te micro transitions zijn daar een voorbeeld van. Ik moet deze game nog ophalen. Ik verwacht er nu niet veel van. Ik koop deze game, niet omdat ik een grote fan ben van de AC series maar om de geschiedenis en Parijs.

Hier een voorbeeld van een reviewer die het niet een review kan geven omdat het vol met glitches,bugs, crachses en FPS drops zit. En dan heeft die kerel een beest van een PC met 2 GTX980 kaarten.

Ik heb zelden zoveel mensen zien klagen over een game.
Je kunt het blijven ontkennen, maar dat er veel mis is met deze release valt niet te ontkennen. Als je op de steam pagina kijkt schrik je van de negatieve publiciteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherna op 13-11-2014 12:53:07 ]
  donderdag 13 november 2014 @ 14:03:05 #94
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146609839
Ik ga hem denk ik met kerstmis kopen. Hopelijk hebben ze dan de meeste bug eruit gehaald. Het lijkt me in ieder geval wel een megavet spel, met een grote herspeelbaarheid. Dat vind ik wel belangrijk
pi_146609862
Wat is dat Assassin's Creed Unity Companion eigenlijk?
pi_146610287
Haha Ubisoft :') Wat een faalbedrijf is dat ook. Deze game haal ik dus wel voor een tientje uit de budgetbak.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 13 november 2014 @ 14:33:38 #98
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146611050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef satecl het volgende:
Haha Ubisoft :') Wat een faalbedrijf is dat ook. Deze game haal ik dus wel voor een tientje uit de budgetbak.
Dan kun je nog wel een paar jaar wachten. Assassins creed black flag kost nog altijd ongeveer 30 euro.
pi_146612425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Dan kun je nog wel een paar jaar wachten. Assassins creed black flag kost nog altijd ongeveer 30 euro.
Tjah dit is een spel voor met fouten en bugs. Over 9 maanden voor 4 euro via marktplaats op te pikken. Ik geef het je op een briefje.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 13 november 2014 @ 15:18:34 #100
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146612910
Nou, zo te lezen mag ik blij zijn dat ik deze niet pre-ordered heb.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 13 november 2014 @ 15:24:24 #101
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_146613126
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:14 schreef Djenuziz het volgende:

[..]

Haha après ski alleen was bij mij al 400 euro ofzo :o

Dan nog 400 voor een skipas, 700 voor je hotel, de reis, eten, etc.

Het is natuurlijk wel hoe duur je het zelf maakt. En ook een groot verschil in welk gebied je gaat zitten.
  donderdag 13 november 2014 @ 15:45:45 #102
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146613900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef satecl het volgende:

[..]

Tjah dit is een spel voor met fouten en bugs. Over 9 maanden voor 4 euro via marktplaats op te pikken. Ik geef het je op een briefje.
Mhaa, misschien. Ik denk dat als ze een patch uitbrengen het nog best een aardige game is. Watch Dogs deed het ook goed terwijl die game echt 15 keer zo kut is.
pi_146614468
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ik snap hem niet. wat is er precies zo raar aan dat filmpje? iets met textures ja, maar wat dan precies?
Je ziet niet dat er constant mannetjes vanuit het niks verschijnen op je beeld? :')
pi_146614605
Hoe bevalt hij? Is hij echt zo slecht.. of valt het mee?
  donderdag 13 november 2014 @ 16:10:36 #106
7957 Chevalric
pi_146614686
Zie mijn post op de vorige pagina: op de Xbox One valt het wel mee. Ik kan niet veel zeggen over de andere platformen.
pi_146614750
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef Chevalric het volgende:
Zie mijn post op de vorige pagina: op de Xbox One valt het wel mee. Ik kan niet veel zeggen over de andere platformen.
MMm, ga toch COD halen.
pi_146616430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:12 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

MMm, ga toch COD halen.
Ik heb veel goede dingen gehoord over CoD, het nieuwe deel schijnt veel vernieuwd te hebben en het kopen waard is itt yet another Assassins Creed
  donderdag 13 november 2014 @ 17:17:16 #109
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146617407
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je ziet niet dat er constant mannetjes vanuit het niks verschijnen op je beeld? :')
Was me eigenlijk niet opgevallen nee :P Maar ik heb ook niet zo'n goeie videokaart, dus ik weet niet zo goed wat hoort en wat niet hoort.
pi_146617524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:17 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Was me eigenlijk niet opgevallen nee :P Maar ik heb ook niet zo'n goeie videokaart, dus ik weet niet zo goed wat hoort en wat niet hoort.
Met 2 GTX980 videokaarten (Dan hebben we het over 1200 euro aan videokaarten) kan je deze game niet op 1080P @ Ultra draaien op 60fps.

Dan is er gewoon iets mis met de game.
  donderdag 13 november 2014 @ 17:23:39 #111
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146617636
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Met 2 GTX980 videokaarten (Dan hebben we het over 1200 euro aan videokaarten) kan je deze game niet op 1080P @ Ultra draaien op 60fps.

Dan is er gewoon iets mis met de game.
Dat had ik al door ja. Ik zit te twijfelen of ik dan toch de nieuwste Call of Duty zal kopen, aangezien ik ook niet weet hoelang het duurt voordat die bugs in Assassins Creed zijn gefixt.
pi_146617672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Dat had ik al door ja. Ik zit te twijfelen of ik dan toch de nieuwste Call of Duty zal kopen, aangezien ik ook niet weet hoelang het duurt voordat die bugs in Assassins Creed zijn gefixt.

Volgens deze reviewer is de nieuwe CoD vrij verfrissend en draait prima. Kan je beter je geld uitgeven aan CoD
pi_146618049
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Volgens deze reviewer is de nieuwe CoD vrij verfrissend en draait prima. Kan je beter je geld uitgeven aan CoD
Wtf is al dat gespring? Lekker allemaal door elkaar heen noclippen _O- . Nee CoD laat ik lekker links liggen
  donderdag 13 november 2014 @ 17:55:05 #114
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_146618691
2 uur gespeeld. 2x gecrasht en 1x compleet vast gezeten in een gebouw. Spel lagged ook als een gek. :|W :|W
pi_146618848
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Wtf is al dat gespring? Lekker allemaal door elkaar heen noclippen _O- . Nee CoD laat ik lekker links liggen
Je moet het zelf spelen en dan begrijp je het, COD AW is echt top _O_

Lang geleden zoveel plezier in COD gehad. :)
pi_146619865
quote:
14s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je moet het zelf spelen en dan begrijp je het, COD AW is echt top _O_

Lang geleden zoveel plezier in COD gehad. :)
Inderdaad. Ik zat ook niet op dat springen te wachten, maar het valt me alles mee. Leuk spel en veel beter dan Ghosts ^O^
pi_146621779
Wtf ik kan de game niet openen?

Iets met geen DirectX 11 hebben (wat ik wel heb) of videobesturingsprogramma's bijwerken ofzo?
(she/her)
pi_146626503
Als ik die Season Pass koop van ¤29,99 krijg ik dan direct toegang tot die DLC?
  donderdag 13 november 2014 @ 21:11:57 #119
160961 Evi_90
pi_146626666
Ik heb 'm ook vanmiddag binnen gekregen. Net twee uurtjes gespeeld en zie inderdaad wel wat problemen. Vast lopen is gelukkig nog niet gebeurd. Vind trouwens dat 'ie ook vrij lang moet laden in vergelijking met de vorige AC games.
Het is patat.
pi_146626769
Hier ook geen vastlopers. Soms wat grafische foutjes hier en daar, maar daar kan ik me niet zo druk om maken.

Enne, de laadtijden van AC3 waren destijds ook al erg lang.
pi_146627177
Heeft Ubisoft eigenlijk wel een reactie gegeven aan dat framerate geneuzel??
pi_146627207
Hoe kunnen jullie t wel spelen??
(she/her)
pi_146627323
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:26 schreef Fylax het volgende:
Hoe kunnen jullie t wel spelen??
Pc masterrace en het dan niet kunnen spelen :')
  donderdag 13 november 2014 @ 21:42:44 #124
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_146627815
Ubisoft heeft het gewoon weer verkloot
Far Cry is de volgende
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 13 november 2014 @ 21:48:27 #125
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146627986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Welke game heeft Tegenwoordig geen microtransacties?
pi_146628537
Dit vind ik ook weer zo triest:

Ubisoft twitterde op donderdag 13-11-2014 om 20:42:19 Check out all the incredible cars included in The Crew's Season Pass in the new trailer >> http://t.co/mntG74QldP || http://t.co/o4sRDWjK6x reageer retweet
Nu al die Season Pass van The Crew lopen promoten, terwijl die beta echt fucking slecht was. Bovendien komt die game pas volgende maand (?) uit. En die DLC lijkt me het geld ook niet waard, als ik zo kijk wat je er voor terugkrijgt. Ondertussen is AC: Unity een zootje en worden er geen excuses aangeboden :')
  donderdag 13 november 2014 @ 22:04:39 #127
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146628566
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef CoExist het volgende:
Hier ook geen vastlopers. Soms wat grafische foutjes hier en daar, maar daar kan ik me niet zo druk om maken.

Enne, de laadtijden van AC3 waren destijds ook al erg lang.
Vind ze in deze versie wel erg lang. Komt misschien ook omdat je nu gewoon naar een zwart scherm zit te kijken..
pi_146630110
quote:
13s.gif Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef OverRated het volgende:
Ondertussen is AC: Unity een zootje en worden er geen excuses aangeboden :')
Hoezo een zooitje? Ik heb het in een ruk uit kunnen spelen, geen crashes, niets.
  donderdag 13 november 2014 @ 23:03:37 #129
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_146630977
quote:
7s.gif Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoezo een zooitje? Ik heb het in een ruk uit kunnen spelen, geen crashes, niets.
dat neemt niet weg dat het bij andere mensen wel een zooitje is.
pi_146631285
quote:
7s.gif Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

De een heeft er wat meer last van dan de ander natuurlijk. Jij hebt misschien geluk. Maar over het algemeen zijn er gewoon te veel bugs.
pi_146631634
quote:
99s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Burrito het volgende:

[..]

dat neemt niet weg dat het bij andere mensen wel een zooitje is.
Dat is inherent aan driverproblemen
  vrijdag 14 november 2014 @ 08:39:25 #132
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_146637024
quote:
7s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

ik heb het op de PS4. Ubisoft weet precies wat voor hardware en drivers die ps4 heeft. Dan is er geen excuus voor het feit dat het zulke grote FPS problemen en andere bugs heeft.

pi_146637133
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:39 schreef Burrito het volgende:

[..]

ik heb het op de PS4. Ubisoft weet precies wat voor hardware en drivers die ps4 heeft. Dan is er geen excuus voor het feit dat het zulke grote FPS problemen en andere bugs heeft.

Toch apart dat ik ze dan niet ben tegengekomen op PS4 :P
  vrijdag 14 november 2014 @ 09:01:55 #134
7957 Chevalric
pi_146637363
De companion app wordt in ieder geval snel gefixt:
http://forums.ubi.com/sho(...)ca168431cefb35131362

De game zelf doet het eigenlijk prima nu. Heb inderdaad gisteren wel een vastloper gehad, maar goed, dat heb ik ook bij andere games wel eens gehad. Ondertussen vind ik het wel lekker wegspelen, net als de vorige versies. Het blijft toch gewoon mijn type spel.
pi_146637716
Gisteravond Unity gespeeld, een paar keer gehad dat het vastliep en na 3 seconden ik 3m verder was, maar blijft echt een tof spel. :)
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_146637824
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Toch apart dat ik ze dan niet ben tegengekomen op PS4 :P
Same here. Ik krijg sterk de indruk dat vooral de PC versie zo crappy is.
  vrijdag 14 november 2014 @ 09:39:20 #137
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_146638025
Gisteren begonnen aan AC:U. Ik moet zeggen dat ik de game grafisch prachtig vindt en het verhaal tot nu toe ook interessant. Maar een paar dingen staan mij echt niet aan!

- Framerate is dramatisch. Soms is het prima, maar soms mis ik gewoon frames of hapert hij constant.
- Laadtijden zijn dramatisch lang.
- Je wordt gedwongen om de Companion app en Initiates te spelen, anders kan je sommige kistjes, gear en outfits niet unlocken.
- Sommige wapens kan je alleen kopen als je de seasonpass hebt.
- Helix credits kan je alleen kopen met microtransacties.
- De companion app kost geld als je premium wilt gaan.
- Connectie met Ubisoft valt constant weg.
- Initiates, de companion app en uplay werkt voor geen meter.
- Pop-ins everywhere!
- bugs zoals hangen in muren en in de lucht zijn teveel aanwezig.
- etc...

De game is mooi en het verhaal leuk. De Nostradamus missies zijn ook interessant en de sfeer van de game is goed, maar dit is zeker geen 60 euro waard. Ik vind het ronduit oplichting hoe wij voor de volle prijs een halve game krijgen en die ook nog niet eens lekker werkt. Ik moet nu mezelf dwingen om me niet te irriteren om zo toch de game te kunnen spelen.

Als ik in een duur restaurant de volle prijs betaal voor een Ossehaas steak, dan accepteer ik toch ook geen varkensschnitzel!!! Erg jammer van Ubisoft, ze hebben een hoop goed te maken. Nu mis ik de hele Assassins Creed ervaring, want ik ga nu alleen de story spelen en de rest laat ik maar liggen en daarna gaat de game meteen ingeruild worden.

Ik heb hem gespeeld op de Xbox One overigens. En nee ik ben echt geen zeikerd, maar ik ben een beetje klaar met dat we tegenwoordig maar moeten pikken dat games half afgeleverd worden. Ik moet gewoon de volle prijs betalen en er wordt mij een complete game beloofd, maar voor mijn gevoel hebben ze er gewoon schijt aan en dan duwen ze ook nog die microtransacties en andere games door je strot.
  vrijdag 14 november 2014 @ 10:29:58 #138
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146639115
CoD it is voor mij dus :P AC koop ik wel tijdens de Steam summer sale
  vrijdag 14 november 2014 @ 11:25:49 #139
15600 BB-King
Long live the King!
pi_146640395
Gisteren PS4 versie gespeeld.

Geen al te grote bugs tegengekomen. 1x vastgelopen toen ik mijn Initiates Profile wilde bekijken.
Verder lijken de laadtijden inderdaad wat lang. Voor de rest vermaak ik mij weer prima met de game.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_146641401
Vind het vooral jammer van die laadtijden en framerate, omdat Black Flag op PS4 juist zo smooth liep.
Amen.
pi_146642387
Hebben jullie ook dat het net lijkt alsof de textures niet goed aansluiten? Als ik in een huis loop krijg ik vaak witte spikkels tussen twee stukken muur in te zien, fucking lelijk. :') Voor de rest draait het verrassend goed, zeker na over al die problemen te hebben gehoord. Met de aanbevolen instellingen van Nvidia haal ik makkelijk 55fps gemiddeld.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146642399
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef Jivis het volgende:
Vind het vooral jammer van die laadtijden en framerate, omdat Black Flag op PS4 juist zo smooth liep.
Die had dan ook duidelijk minder knappe textures als Unity :+
pi_146642409
Dat gedoe met die companion app is trouwens ook irritant, daar zit ik helemaal niet op de wachten verdomme.
pi_146642627
Hoe verbind ik de Companion App met mijn PS4?
  vrijdag 14 november 2014 @ 13:00:36 #145
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_146642793
quote:
Vraag me toch af hoe ze dat hebben kunnen verpesten. :') Ze hadden al ervaring met Assassin's Creed op deze gen. Waarom loopt deze dan over het algemeen als bagger?

Ben wel blij dat ze Assassin's Creed aan het fixen zijn. _O-
pi_146643507
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die had dan ook duidelijk minder knappe textures als Unity :+
Tuurlijk, dat zal zeker wel extra processorkracht vragen. Maar dan nog is het schrijnend dat Unity, nota bene gepromoot als als de eerste echte next gen AC, zo fucked up wordt uitgebracht. Dit soort dingen merk je toch tijdens het beta testen?

Ik vind het vooral zonde voor het imago van de franchise. Dit zal de goede elementen van de game volledig blijven overschaduwen.
Amen.
  vrijdag 14 november 2014 @ 15:56:42 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146649150
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Rezania het volgende:
Dat gedoe met die companion app is trouwens ook irritant, daar zit ik helemaal niet op de wachten verdomme.
Idd :r
Eerst proppen ze je dat halfbakken Uplay door je strot, nu heb je zo'n teringapp nodig :r
pi_146649283
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Vraag me toch af hoe ze dat hebben kunnen verpesten. :') Ze hadden al ervaring met Assassin's Creed op deze gen. Waarom loopt deze dan over het algemeen als bagger?

[ afbeelding ]
Dit is een andere engine volgensmij.

Build up from te ground kon ik me herinneren.

Tevens kan ik hem nu pas spelen, ben benieuwd :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2014 16:01:29 ]
  vrijdag 14 november 2014 @ 16:43:00 #151
7957 Chevalric
pi_146650922
quote:
Andere engine, deze is helemaal vers gebouwd voor AC:U, dus het was te verwachten dat er nog wat kinderziektes in zouden zitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan wel weer typisch dat ze als eerste die Helix credits fixen, want dat is juist het gene dat je via microtransacties kunt kopen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Rezania het volgende:
Je hoeft het niet te doen. Je kunt dan alleen een paar kistjes in game niet openen. Lekker belangrijk. Wat vooral irritant is, is dat die companion app door een bug onbruikbaar is.
  vrijdag 14 november 2014 @ 16:54:45 #152
7957 Chevalric
pi_146651347
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 november 2014 09:39 schreef Giester het volgende:
Gisteren begonnen aan AC:U. Ik moet zeggen dat ik de game grafisch prachtig vindt en het verhaal tot nu toe ook interessant. Maar een paar dingen staan mij echt niet aan!

- Framerate is dramatisch. Soms is het prima, maar soms mis ik gewoon frames of hapert hij constant.
Het varieert inderdaad. Is zeker jammer, maar dramatisch? Ik speel het spel nu al drie avonden achter elkaar, maar of ik wen aan de lage framerate, of het valt allemaal wel mee. Heb inderdaad wel een paar keer gehad dat die echt inzakt en je een slideshow krijgt. Maar dat is nooit meer dan een halve minuut geweest.

quote:
- Laadtijden zijn dramatisch lang.
Inderdaad, je zit soms wel lang te wachten.

quote:
- Je wordt gedwongen om de Companion app en Initiates te spelen, anders kan je sommige kistjes, gear en outfits niet unlocken.
Je kunt ook gewoon accepteren dat je niet alles unlockt en de app/initiates niet gebruiken. Maar als je OCD/verzamelwoede hebt, is dat lastig :) (trust me, I know ;)).

quote:
- Sommige wapens kan je alleen kopen als je de seasonpass hebt.
Voor nu, zal vast wel op een later tijdstip vrij beschikbaar komen. En zo niet: is dat echt zo erg? Het is niet dat je enorm voordeel hebt met die wapens.

quote:
- Helix credits kan je alleen kopen met microtransacties.
Die credits heb je dan ook alleen maar nodig als je sneller dingen wilt unlocken. Helix credits geven je niks extra, je krijgt alleen eerder toegang tot wapens/gear.

quote:
- De companion app kost geld als je premium wilt gaan.
Ik vind het vooral jammer dat de premium versie niet echt iets belangrijks biedt voor dat geld. Gelukkig ben je niet verplicht om te betalen :P.

quote:
- Connectie met Ubisoft valt constant weg.
Zeker irritant, maar uiteindelijk kun je het spel wel gewoon spelen. Weet niet of het ook je co-op spel verstoort (nog niet gedaan).

quote:
- Initiates, de companion app en uplay werkt voor geen meter.
hear, hear!

quote:
- Pop-ins everywhere!
Om eerlijk te zijn valt me dat nauwelijks op, maar anderen vallen er enorm over. Ieder z'n meug en rot voor je als het je wel stoort.

quote:
- bugs zoals hangen in muren en in de lucht zijn teveel aanwezig.
Nieuwe engine, dus veel kinderziektes. Ze hadden inderdaad nog langer moeten testen, maar ja, de aandeelhouders wilden geld zien voor de kerst natuurlijk. En dit zijn inderdaad heel vervelende dingen, had het gisteren zelf ook. Enige dat hielp was spel afsluiten en opnieuw starten.

quote:
De game is mooi en het verhaal leuk. De Nostradamus missies zijn ook interessant en de sfeer van de game is goed, maar dit is zeker geen 60 euro waard. Ik vind het ronduit oplichting hoe wij voor de volle prijs een halve game krijgen en die ook nog niet eens lekker werkt. Ik moet nu mezelf dwingen om me niet te irriteren om zo toch de game te kunnen spelen.

Als ik in een duur restaurant de volle prijs betaal voor een Ossehaas steak, dan accepteer ik toch ook geen varkensschnitzel!!! Erg jammer van Ubisoft, ze hebben een hoop goed te maken. Nu mis ik de hele Assassins Creed ervaring, want ik ga nu alleen de story spelen en de rest laat ik maar liggen en daarna gaat de game meteen ingeruild worden.

Ik heb hem gespeeld op de Xbox One overigens. En nee ik ben echt geen zeikerd, maar ik ben een beetje klaar met dat we tegenwoordig maar moeten pikken dat games half afgeleverd worden. Ik moet gewoon de volle prijs betalen en er wordt mij een complete game beloofd, maar voor mijn gevoel hebben ze er gewoon schijt aan en dan duwen ze ook nog die microtransacties en andere games door je strot.
Nogmaals, microtransacties/andere games worden je niet door de strot geduwd. Je kunt het spel prima uitspelen zonder die dingen. Dat er behoorlijke bugs in zitten, vind ik wel zeker een kwalijke zaak en had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Het lijkt wel alsof deze generatie lastiger is om voor te programmeren dan de 360/PS3, want daar kan ik me dit soort missers niet echt herinneren bij de AAA-titels.

Desondanks vermaak ik me wel met de game en ik hoop dat er snel een patch komt om de ergste problemen te fixen.
pi_146651456
quote:
:D _O-
pi_146651921
Gisterenmiddag begonnen op de PS4, en vindt het een heerlijk spel.

Alleen die laadtijden ... ...
pi_146656562
Wat een game _O_

Heerlijk ouderwets AC _O_
pi_146658074
pi_146658297
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:43 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Andere engine, deze is helemaal vers gebouwd voor AC:U, dus het was te verwachten dat er nog wat kinderziektes in zouden zitten.
Dan lijkt het me helemaal evident dat je het eerst uitgebreid beta test voor je launcht. Stel hem dan nog even uit.
Amen.
pi_146658622
Het spel is duidelijk nog niet af, maar toch uitgebracht.
Dit, dus.
pi_146669107
Coop is wel geniaal _O_

Eerst met zijn 4en sneaky alles doen, 1 persoon gesnapt en everyone is going mental _O-

Pluspunt is dat je nu trouwens sneller dood gaat, valt me op dat als er 3/4 man om je heen staat dat je niet meer makkelijk iedereen killt. :)
  zaterdag 15 november 2014 @ 03:04:57 #162
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_146671587
Heb de game voor pc gehaald, tot nu toe ben ik positief over de game :P

Heb zelf ook besloten om maar een van de vele bugs op te nemen

Tongring
  zaterdag 15 november 2014 @ 09:55:35 #163
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146673223
Wat kan je met die Creed Points?
pi_146673403
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 november 2014 09:55 schreef Keltie het volgende:
Wat kan je met die Creed Points?
Wapens en kleding upgraden.
  zaterdag 15 november 2014 @ 10:35:10 #165
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_146673671
Midden in een co-op game een volledige crash |:(
ik wacht wel op een patch :{
  zaterdag 15 november 2014 @ 10:49:03 #166
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146673868
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 10:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wapens en kleding upgraden.
Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die punten :')
pi_146674253
Hoe kan ik mijn uplay connecten met de app? Mijn ps4 uplay heeft ie automatisch gemaakt volgensmij. Ik weet nu niet waarmee in te loggen op de app :?
pi_146674307
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 10:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die punten :')
Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo? :') ), daarna kan je hem nog upgraden met die punten. Kan gewoon allemaal bij een vendor.
  zaterdag 15 november 2014 @ 11:59:34 #169
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146675192
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo? :') ), daarna kan je hem nog upgraden met die punten. Kan gewoon allemaal bij een vendor.
Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spel :P
Hebben jullie ook last van verdwijnende icoontjes op de map? De clubhuizen verdwijnen zo nu en dan :')
pi_146678542
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spel :P
Hebben jullie ook last van verdwijnende icoontjes op de map? De clubhuizen verdwijnen zo nu en dan :')
Alleen als ik met de knoppen de filters aanpas :P
pi_146680464
quote:
gvd, tranen in mijn ogen van het lachen. Blij dat ik deze heb overgeslagen _O- _O- _O-
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_146680590
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..

Raadsel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146680679
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..

Raadsel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat klopt niet :) Als je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map :)
pi_146682879
De stad is echt fantastisch maar verder..

Jammer dat Ubisoft de schaarste in gamereleases op deze wijze uitbuit. Helaas worden ze weer rijkelijk beloond voor deze wanprestatie waardoor de volgende wanprestatie weer in de pijplijn zit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_146682967
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:17 schreef eight het volgende:
De stad is echt fantastisch maar verder..

Jammer dat Ubisoft de schaarste in gamereleases op deze wijze uitbuit. Helaas worden ze weer rijkelijk beloond voor deze wanprestatie waardoor de volgende wanprestatie weer in de pijplijn zit.
Wanprestatie?

Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo.. :)

quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet :) Als je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map :)
Hmm dat klopt ja _O- Nederlands is echt niet goed, misschien is het Nederlands van die tijd wie zal het zeggen. Maar het is wel fijner als je bijv info krijgt over een persoon of een gebouw, leest even wat makkelijker weg. :)
pi_146683230
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wanprestatie?

Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo.. :)

[..]
Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van heb :D
pi_146684776
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van heb :D
Zou zomaar kunnen ja :D

Ik heb tot nu toe 1 klacht en dat is dat Uplay gisteren het niet deed, nu wel. Spel zelf is gewoon geweldig, om die framedrops maak ik me iig niet druk geen last van. Die ene coop missie dat je de revolutie held van onthoofding moet redden, hoeveel poppetjes daar wel niet staan, wel minimaal 1 a 2 duizend _O_
pi_146684884
Tijdje gespeeld nu maar het 'been there done that' gevoel dat altijd al aanwezig was bij AC is hier wel heel erg ster. Dat hele online en app gedoe is in mijn ogen alleen maar gamevervuiling en eerlijk gezegd begint dat hele assassin-gebeuren ook uitgekauwd te worden.

Ik hoop eigenlijk dat ze ooit een keer overwegen om een nieuw verhaal te creëren in de toch-wel-mooie werelden die ze weten te scheppen. Dat abstergo gedeelte heeft me sowieso nooit weten te boeien en mag wat mij betreft helemaal wegblijven.

Morgen nog maar eens verder spelen want ik kan nu niet bepaald meer motivatie opbrengen :P
Conscience do cost.
  zaterdag 15 november 2014 @ 18:15:02 #179
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146686250
Beetje jammer om de ene dag Ryse: Son of Rome met graphics op high vloeiend te spelen en de dag erna in slow motion met graphics op low door Parijs te wandelen.
pi_146687620
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef hugecooll het volgende:
Beetje jammer om de ene dag Ryse: Son of Rome met graphics op high vloeiend te spelen en de dag erna in slow motion met graphics op low door Parijs te wandelen.
Slow motion :')

Je kan ook overdrijven pff
  zaterdag 15 november 2014 @ 19:00:42 #181
179075 hugecooll
pi_146687682
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 18:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Slow motion :')

Je kan ook overdrijven pff
Nee srs :0 Die gevechten zijn bijv fucking traag
pi_146688425
:? Wees eens wat specifieker. Traag als in dat je qua motion/handelingen achterloopt of wat?
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:28:42 #183
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146690434
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alleen als ik met de knoppen de filters aanpas :P
Hmm.. Kreeg ze ook niet meer terug.
Vanmiddag eens wat coopmissies gedaan: Vet :D
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:31:12 #184
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146690513
quote:

Raadsel:
SPOILER
Had er 1 opgelost, dacht ik. Maar aangekomen bij Palace Bourboun vind ik wel een marker maar kan er niet mee interacten?
pi_146690559
quote:

Raadsel:
SPOILER
In het Engels is hij echt veel makkelijker. :P
SPOILER: Het antwoord.
  zaterdag 15 november 2014 @ 20:41:18 #186
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146690784
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wanprestatie?

[..]

Hmm dat klopt ja _O- Nederlands is echt niet goed, misschien is het Nederlands van die tijd wie zal het zeggen. Maar het is wel fijner als je bijv info krijgt over een persoon of een gebouw, leest even wat makkelijker weg. :)
De beste? Nah. Vind persoonlijk dat ze teveel van de Templar\ Assassins achtergrond zijn weggedreven wat ik jammer vind. Het geloofsausje laten ze weg, zo vond ik bijvppr de "klassieke kunst puzzels" altijd erg vet om te doen.
Wat wel beter is, is de weg sinds Liberation: Jij ligt in de Animus, je speelt geen Desmond oid :)
pi_146691142

_O-
pi_146699841
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:31 schreef Keltie het volgende:

[..]

Had er 1 opgelost, dacht ik. Maar aangekomen bij Palace Bourboun vind ik wel een marker maar kan er niet mee interacten?
Die op zo´n klok zit? Die kwam ik ook tegen ja, misschien komt dat nog? Wel heel vreemd idd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:

[..]

In het Engels is hij echt veel makkelijker. :P
SPOILER: Het antwoord.
thx :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 20:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

De beste? Nah. Vind persoonlijk dat ze teveel van de Templar\ Assassins achtergrond zijn weggedreven wat ik jammer vind. Het geloofsausje laten ze weg, zo vond ik bijvppr de "klassieke kunst puzzels" altijd erg vet om te doen.
Wat wel beter is, is de weg sinds Liberation: Jij ligt in de Animus, je speelt geen Desmond oid :)
Het verhaal is prima, ipv telkens hetzelfde. Verder dat je nu vrij bent in het killen van de persoon met al die submissies wat je kan helpen bij het vermoorden van die persoon. Het naar beneden klimmen maakt alles veel soepeler nu. :Y

Ik mis alleen multiplayer a la AC3
pi_146700010
Eens alle poorten opengezet om te kijken of er soms iets in de router de co-op verstoord, maar helaas, nog steeds kut. Zo raar dat het wel werkt bij sommigen en bij anderen weer niet. Je zou zeggen dat er maar 1 PS4 in de omloop is en niet zoals pc tig variaties met dito driverproblemen. Ah well, morgen maar weer verder zoeken naar een oplossing of workaround.
  zondag 16 november 2014 @ 12:42:59 #190
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146707077
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die op zo´n klok zit? Die kwam ik ook tegen ja, misschien komt dat nog? Wel heel vreemd idd.

[..]

thx :)

[..]

Het verhaal is prima, ipv telkens hetzelfde.
De rode draad is al enkele versies hetzelfde? Wat dat betreft blijft AC1 het tofst en door de andere verbeteringen AC2\ ACB het vetst :)
pi_146730474
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 12:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

De rode draad is al enkele versies hetzelfde? Wat dat betreft blijft AC1 het tofst en door de andere verbeteringen AC2\ ACB het vetst :)
Je bent volgens mij een van de weinige die nog goede herinneringen bewaard aan AC1.

AC2\ACB is voor mij heilig en de daaropvolgende delen hebben nooit hetzelfde gevoel kunnen opwekken.
Black flag kwam daarbij nog het dichtste in de buurt.

Helaas leunt unity volledig op de stad Parijs, die werkelijk fantastisch wordt weergegeven maar waar geen neuk te doen is, behalve wat we niet al honderd keer eerder hebben gedaan. Misschien leuk voor gamers die geregeld een deel hebben overgeslagen maar voor degenen die elke deel gespeeld hebben is dit gewoon een belediging.
Ik ben toch geen fucking down patiëntje die voor de zoveelste keer op rij exact dezelfde opdrachten gaat spelen? ;( }:|
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_146733988
quote:
Haha. Compilatie van alle Unity bugs met de Safety Dance als achtergrondmuziek zou top zijn. :P

"Act like an imbecile. We can dance. We can dance. Everything is out of control."

:P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_146734110
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef eight het volgende:

[..]

Je bent volgens mij een van de weinige die nog goede herinneringen bewaard aan AC1.

AC2\ACB is voor mij heilig en de daaropvolgende delen hebben nooit hetzelfde gevoel kunnen opwekken.
Black flag kwam daarbij nog het dichtste in de buurt.

Helaas leunt unity volledig op de stad Parijs, die werkelijk fantastisch wordt weergegeven maar waar geen neuk te doen is, behalve wat we niet al honderd keer eerder hebben gedaan. Misschien leuk voor gamers die geregeld een deel hebben overgeslagen maar voor degenen die elke deel gespeeld hebben is dit gewoon een belediging.
Ik ben toch geen fucking down patiëntje die voor de zoveelste keer op rij exact dezelfde opdrachten gaat spelen? ;( }:|
Wat voor opdrachten wil je dan? :')

Dit is tevens zeker niet hetzelfde, heb je het uberhaupt wel gespeeld?
  maandag 17 november 2014 @ 17:39:44 #194
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146747934
Ik zit met iets heel raars. ACU gekocht, maar het spel verloopt heel traag en schokkerig en ziet er neit uit qua graphics, terwijl de graphics zo laag mogelijk staan! Nu is mijn videokaart ook de jongste niet meer, maar spellen zoals Far Cry 3, de nieuwe Alien: Isolation, en Call of Duty Ghosts draait hij bijvoorbeeld nog wel goed, al dan niet op de hoogste graphics.

Aangezien de rest van mijn componenten enkele maanden geleden nog vervangen zijn, is mijn vraag dus: ligt het echt aan mijn videokaart, en is ACU echt zoveel zwaarder dan andere spellen?
  maandag 17 november 2014 @ 20:18:48 #195
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146753445
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Ypmaha op 17-11-2014 20:18:58 ]
pi_146756943
Ik kom maar niet online bij ACU.
Is dat een probleem bij Ubisoft of moet ik UPC bellen?
  maandag 17 november 2014 @ 21:56:06 #197
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146757806
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:37 schreef CoExist het volgende:
Ik zou even afwachten. Ervaar zelf ook wat gebreken online en er is weer een patch aangekondigd?
pi_146757967
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 21:37 schreef CoExist het volgende:
daar heb ik en velen anderen last van. Gelukkig doet de rest van het spel het wel met sporadische framedrops en zonder crashes. Je zou bijna zeggen...
pi_146759612
Voor alle verzamelaars, die gekleurde chests ( behalve de rode) is niet verplicht om alle chests te open voor de avhievements.. Ik hb zojuist de versailles achievemnt behaald, alle chests geopend terwijl ik de gele niet kon open omdat app. Maar die telt niet mee heb gewoon 20/20..
pi_146760088
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Voor alle verzamelaars, die gekleurde chests ( behalve de rode) is niet verplicht om alle chests te open voor de avhievements.. Ik hb zojuist de versailles achievemnt behaald, alle chests geopend terwijl ik de gele niet kon open omdat app. Maar die telt niet mee heb gewoon 20/20..
blauwe en gele tellen idd niet mee. De blauwe kun je met de compagnon app openen, maar dat is een traag spel (constant wachten).

De gele zijn te openen met het initiates-spel.

Beide alleen verplicht als je andere outfits wil vrijspelen. Voor het geld hoef je het niet te doen :+
  maandag 17 november 2014 @ 22:55:50 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146760376
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

blauwe en gele tellen idd niet mee. De blauwe kun je met de compagnon app openen, maar dat is een traag spel (constant wachten).

Beide alleen verplicht als je andere outfits wil vrijspelen. Voor het geld hoef je het niet te doen :+
Idd.. Vandaag mn eerste blauwe mogen openen; 250 Lilali :')
  maandag 17 november 2014 @ 23:01:36 #202
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146760597
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 17:39 schreef Ypmaha het volgende:
Ik zit met iets heel raars. ACU gekocht, maar het spel verloopt heel traag en schokkerig en ziet er neit uit qua graphics, terwijl de graphics zo laag mogelijk staan! Nu is mijn videokaart ook de jongste niet meer, maar spellen zoals Far Cry 3, de nieuwe Alien: Isolation, en Call of Duty Ghosts draait hij bijvoorbeeld nog wel goed, al dan niet op de hoogste graphics.

Aangezien de rest van mijn componenten enkele maanden geleden nog vervangen zijn, is mijn vraag dus: ligt het echt aan mijn videokaart, en is ACU echt zoveel zwaarder dan andere spellen?
Wat voor videokaart heb je dan?
Dit zijn de minimale eisen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146760754
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik kan die niet open omdat ik niet weet hoe in te loggen, baalde er wel van omdat ik dacht extra florijnen mis te lopen, valt wel mee dus :P
  maandag 17 november 2014 @ 23:10:53 #204
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_146760947
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wat voor videokaart heb je dan?
Dit zijn de minimale eisen.
Mwah vaak zijn zulke eisen altijd overdreven en runned een oudere rig dan wat hun aanraden het ook gewoon goed..
  dinsdag 18 november 2014 @ 00:56:39 #205
179075 hugecooll
pi_146763665
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Iwanius het volgende:
:? Wees eens wat specifieker. Traag als in dat je qua motion/handelingen achterloopt of wat?
Soms worden hele rijtjes frames overgeslagen. Als ik bijvoorbeeld achter twee vijanden aan ren en ze tegelijk wil afmaken, dan gebeurt het nog wel eens dat ik gewoon voorbij ze ren waardoor ik in een 'normaal' gevecht terechtkom. Dat gevecht speelt zich dan traag af: ik kan gewoon de aanvalsknop in blijven rammen en hij valt dan ook wel aan, maar het is niet zo dat hij aanvalt op het moment dat ik aangeef dat hij moet aanvallen. Omdat gevechten traag zijn, is het ook niet zo moeilijk om aanvallen te pareren (dat gele balkje blijft namelijk relatief lang in beeld) dus het gaat allemaal wel, maar het zou fijn zijn als het allemaal wat vloeiender gaat.

Dat merk ik ook als ik een slot wil openbreken. Ik moet dan niet op de knop drukken wanneer dat balkje in het blauwe deel is, maar wanneer hij daar over een halve seconde of zo zal zijn. Zelfs in verder lege gebouwen vind ik de framerate nog vies tegenvallen, terwijl er dan dus vrij weinig van een videokaart geëist wordt.

edit: blijkbaar is er wel een vrij specifieke update beschikbaar voor mijn videokaart, dus die zal ik eens installeren. Hopelijk gaat het daarna beter
SPOILER
pi_146764646
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik kan die niet open omdat ik niet weet hoe in te loggen, baalde er wel van omdat ik dacht extra florijnen mis te lopen, valt wel mee dus :P
als je wakker ligt van geld: niet nodig, je verdient namelijk ook aardig wat in d egame zelf. Ik kwam in hoofdstuk 11 erachter dat ik vergeten was de bonuswapens die ik verdiend had met bv murder mysteries nooit had gebruikt. Stond dus met mijn eerste wapen nog te zwaaien. Opeens ging het ook veel beter qua vechten toen ik eenmaal gewisseld had :+

Zelf ben ik nu alle kistjes en andere verzamelobjecten aan het zoeken. Dan heb ik iig de singleplayer trofeeen weer compleet. En dan maar wachten op een co-op-patch, want dat zijn de rest van de trofeeën (die voor de rest zo te zien makkelijk zijn).
  dinsdag 18 november 2014 @ 06:17:14 #207
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146764692
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Mwah vaak zijn zulke eisen altijd overdreven en runned een oudere rig dan wat hun aanraden het ook gewoon goed..
Msi 560 gtx ti
pi_146764983
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 05:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

als je wakker ligt van geld: niet nodig, je verdient namelijk ook aardig wat in d egame zelf. Ik kwam in hoofdstuk 11 erachter dat ik vergeten was de bonuswapens die ik verdiend had met bv murder mysteries nooit had gebruikt. Stond dus met mijn eerste wapen nog te zwaaien. Opeens ging het ook veel beter qua vechten toen ik eenmaal gewisseld had :+

Zelf ben ik nu alle kistjes en andere verzamelobjecten aan het zoeken. Dan heb ik iig de singleplayer trofeeen weer compleet. En dan maar wachten op een co-op-patch, want dat zijn de rest van de trofeeën (die voor de rest zo te zien makkelijk zijn).
Ik ben nog bij 6 maar toen ik alle kisten in versailes wilden pakken had ii 0 florijnen en na de 20 had ik bijna 5k terwijl elke kist maar 100 had. Volgensmij krijg je een bonus na allemaal?
pi_146765063
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 07:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik ben nog bij 6 maar toen ik alle kisten in versailes wilden pakken had ii 0 florijnen en na de 20 had ik bijna 5k terwijl elke kist maar 100 had. Volgensmij krijg je een bonus na allemaal?
Geen idee. Wat ik in elke AC doe is asap de schatkist-mechanisme spekken. In dit geval dus je cafe en alle clubs in de stad. Dan vult je schatkist om de zo veel tijd met flink wat geld. Geldnood heb je in dit spel niet, zoals gewoonlijk in elke AC :)
  dinsdag 18 november 2014 @ 08:28:15 #210
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_146765404
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 07:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Geen idee. Wat ik in elke AC doe is asap de schatkist-mechanisme spekken. In dit geval dus je cafe en alle clubs in de stad. Dan vult je schatkist om de zo veel tijd met flink wat geld. Geldnood heb je in dit spel niet, zoals gewoonlijk in elke AC :)
Ik zit nu in sequence 5, maar ik merk wel dat het niet in overvloed mijn kant op rolt.
Ik ben ook nog niet fanatiek op kistenjacht gegaan en maak veel gebruik van de messen.
Vooral die laatste zorgen er voor dat het banksaldo nog wel eens het nulpunt nadert.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_146765439
Doe de cafe-missies (voor zo ver dat mogelijk is, vijf-sterren is wat lastiger als je zelf nog 2 bent), koop een tweede cafe (te vinden in je map) en het komt vanzelf binnenrollen.
  dinsdag 18 november 2014 @ 08:36:42 #212
356449 StefanW
pi_146765516
Ik know, Google is my friend.
Ik heb nu een Café Theatre en een eerste clubhuis. Ga binnenkort ook eens op kistjesjacht.
  dinsdag 18 november 2014 @ 09:08:27 #213
179075 hugecooll
pi_146765893
Oh mijn framerateprobleem is trouwens zo goed als opgelost. Loopt nog steeds niet zo soepel als ik zou willen, maar het kwam door borderless windowed mode i.p.v. full screen
pi_146766588
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 07:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daar krijg ik best weinig van, nu max 200 florijnen, terwijl ik heb bijna helemaal geupgrade heb. Moet alleen nog buiten en mijn kamer als goed is.
  dinsdag 18 november 2014 @ 11:43:51 #215
15600 BB-King
Long live the King!
pi_146769200
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Daar krijg ik best weinig van, nu max 200 florijnen, terwijl ik heb bijna helemaal geupgrade heb. Moet alleen nog buiten en mijn kamer als goed is.
Ik heb alle cafe's in bezit (theatre volledige upgrade) en ontvang nu per kwartier zo'n 20000 livres. Gaat hard nu.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_146771710
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:43 schreef BB-King het volgende:

[..]

Ik heb alle cafe's in bezit (theatre volledige upgrade) en ontvang nu per kwartier zo'n 20000 livres. Gaat hard nu.
sjezus :D
pi_146789754
Hoe verdien je die punten eigenlijk om nieuwe abilities te unlocken (ben de naam al vergeten)? Enkel hoofdmissies en coop?
  dinsdag 18 november 2014 @ 22:20:21 #218
356449 StefanW
pi_146790587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 22:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Hoe verdien je die punten eigenlijk om nieuwe abilities te unlocken (ben de naam al vergeten)? Enkel hoofdmissies en coop?
Volgens mij wel ja.
Ik dacht dat dat synchronisatiepunten heetten.
pi_146793639
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 22:20 schreef StefanW het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja.
Ik dacht dat dat synchronisatiepunten heetten.
Ok, dan ga ik eerst wat makkelijke coopmissies doen, want mis het toch wel om bepaalde skills te hebben. Je gaat in ieder geval een stuk sneller dood, neemt maar twee of drie schoten. En denk niet dat je meatshield kan doen zoals Connor.

Iemand die de companion app mee gebruikt? Heb twee kisten blijkbaar gevonden, maar ingame zegt ie nog altijd "unlock ze met de app". Heb er nochtans Assassins achter gestuurd. Of kan je ze pas na die 24u openen? En synchronisatie is wat buggy. Had deze namiddag een district onthuld, maar vanavond waren er al enkele puzzels gesloten. Op Initiates ben ik ook nog altijd level 1

Vind het wel een leuke app, doet me veel denken aan Brotherhood (alleen maar blonde dames in de brotherhood :p )
pi_146794649
Hoe connect je die Companion App met je PlayStation 4?
Ik zie alleen PC staan in die App.
pi_146794853
Die missie op de Eiffeltoren in de Tweede Wereldoorlog _O_
pi_146795592
Wat een slecht verhaal had deze AC zeg. Lijkt wel alsof er maar een einde aangebreid is omdat er geen budget meer was ofzo :')
De "lovestory" komt niet echt van de grond imo.
Woord.
  woensdag 19 november 2014 @ 00:52:18 #223
179075 hugecooll
pi_146796609
quote:
13s.gif Op woensdag 19 november 2014 00:10 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat een slecht verhaal had deze AC zeg. Lijkt wel alsof er maar een einde aangebreid is omdat er geen budget meer was ofzo :')
De "lovestory" komt niet echt van de grond imo.
Mja ik geloof dat ik in sequence 6 ineens zoiets had van 'oh ja, zij was er ook nog' :')
pi_146797505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 00:52 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mja ik geloof dat ik in sequence 6 ineens zoiets had van 'oh ja, zij was er ook nog' :')
Ja precies, ik had daar toch iets meer van verwacht. Vooral ook vanwege die trailer die om haar draaide. Maar oke
Woord.
pi_146798824
Vind het verhaal tot nu toe wel leuk eigenlijk, weer wat persoonlijker ala Ezio. Al heeft het wel een hoog Disney-gehalte (maar dan met moord en doodslag).
Amen.
pi_146798850
Hoop wel dat ze nog wat aan die framerate gaan doen. Samen met die ellenlange laadtijden haalt je dat echt uit de ervaring.

Snap sowieso niet waarom ze dat 'dynamische' laden met je assassin er uit gehaald hebben.
Amen.
  woensdag 19 november 2014 @ 08:39:20 #227
356449 StefanW
pi_146799339
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 07:45 schreef Jivis het volgende:
Hoop wel dat ze nog wat aan die framerate gaan doen. Samen met die ellenlange laadtijden haalt je dat echt uit de ervaring.

Snap sowieso niet waarom ze dat 'dynamische' laden met je assassin er uit gehaald hebben.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Los van dat ik me bij elk redelijk groot PS4-spel erger aan de laadtijden (geloof me, NBA 2K is nog veel erger), is het laadsysteem nu hetzelfde als bij Black Flag.
Dat dynamische laden wat je bedoelt was dat je geen laadtijden hebt als je naar een ander gebied loopt/rijdt/vaart/whatevert. Dat is nu nog steeds.
Bij Black Flag zat je ook gewoon naar een laadscherm te kijken als je ging snelreizen.
pi_146799563
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 08:39 schreef StefanW het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Los van dat ik me bij elk redelijk groot PS4-spel erger aan de laadtijden (geloof me, NBA 2K is nog veel erger), is het laadsysteem nu hetzelfde als bij Black Flag.
Dat dynamische laden wat je bedoelt was dat je geen laadtijden hebt als je naar een ander gebied loopt/rijdt/vaart/whatevert. Dat is nu nog steeds.
Bij Black Flag zat je ook gewoon naar een laadscherm te kijken als je ging snelreizen.
Ik heb bij Black Flag op de PS4 geen moment gedacht: 'shit wat duurt dit lang'. Ging vliegensvlug. Bij Unity zit ik soms gewoon een minuut lang naar een zwart scherm te staren.

Dan snap ik natuurlijk wel dat dit spel veel meer van mijn console vraagt, maar dan nog hadden ze het wel wat soepeler in de game mogen verwerken imo.

Maar misschien heb je gelijk en is dat eigen aan de nieuwe PS4-spellen. Dan is het Ubisoft niet zozeer te verwijten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 19-11-2014 09:42:16 ]
Amen.
  woensdag 19 november 2014 @ 09:04:22 #229
65252 Bart
pi_146799648
Denk dat het deels ligt aan de grootte van het spel icm een traditionele hdd. Ze hadden er gewoon een ssd in moeten doen.
pi_146800625
Unity was al sinds 2010 in ontwikkeling, dus lang voor ze de specs van de nieuwe consoles zouden weten. Ik denk dat ze erop gerekend hadden dat die wat krachtiger zouden zijn dan ze werkelijk werden. En als je een deal met Microsoft hebt kan je moeilijk zeggen: ja eigenlijk is de console niet goed genoeg

Heb ACu op mijn SSD geinstalleerd, doe ik nu met elk zwaar spel/ spel dat veel berekeningen uitvoert. het is een investering, maar wel eentje die het waard is. Alle lichte games en documenten zwier je gewoon op je HDD. Al de vorige AC's ook trouwens. Maarja, Parijs is zo gigantisch

[ Bericht 16% gewijzigd door AntiChrist7 op 19-11-2014 10:05:41 ]
pi_146805914
Laden duurt echt geen minuut, hoogstens 15 sec.. Mag soms ook wel als je ziet hoe groot ie is.
  woensdag 19 november 2014 @ 16:32:27 #232
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146812584
Maar is mijn videokaart (MSI GTX 560 Ti) te slecht voor AC:U? Want het draait namelijk heel bagger. De rest van mijn hardware is pas nog vervangen.
pi_146813020
ik ben sinds gister er ook mee begonnen, wou hem eigenlijk meteen dag 1 halen ma na al de slechte verhalen besloten om te wachten tot de eerste paar patches.
gister dus begonnen, en echt alles loopt perfect op ultra op mijn gtx 780 :D
blij met mijn kaartje, eindelijk x kunnen uittesten op de zwaardere spellen
pi_146813841
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef Ypmaha het volgende:
Maar is mijn videokaart (MSI GTX 560 Ti) te slecht voor AC:U? Want het draait namelijk heel bagger. De rest van mijn hardware is pas nog vervangen.
http://www.game-debate.co(...)ins%20Creed:%20Unity

Vind het een betere site dan canyourunit, die toch twee keer de bal serieus heeft misgeslagen bij mij bij Watch Dogs en FIFA 15

Ik heb mijn 750 moeten vervangen in ieder geval (maar bijvoorbeeld een 770 scoort al dubbel zo goed in becnhmarks). Heb er een 970 ingestoken, en nu draait ie goed op medium/high (wil hem niet teveel stretchen). heb alleen eens per 15minuten een 5sec freeze soms
  woensdag 19 november 2014 @ 17:40:26 #235
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146814600
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:12 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

http://www.game-debate.co(...)ins%20Creed:%20Unity

Vind het een betere site dan canyourunit, die toch twee keer de bal serieus heeft misgeslagen bij mij bij Watch Dogs en FIFA 15

Ik heb mijn 750 moeten vervangen in ieder geval (maar bijvoorbeeld een 770 scoort al dubbel zo goed in becnhmarks). Heb er een 970 ingestoken, en nu draait ie goed op medium/high (wil hem niet teveel stretchen). heb alleen eens per 15minuten een 5sec freeze soms
Ik weet nooit hoe goed mijn MSI videokaart is t.o.v een Nvidia of AMD. Ik bedoel, het heeft een hele andere naam. Hoe weet je dat?
pi_146830819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:40 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ik weet nooit hoe goed mijn MSI videokaart is t.o.v een Nvidia of AMD. Ik bedoel, het heeft een hele andere naam. Hoe weet je dat?
ff googlen :P die heeft een GPU van Nvidia, maar van wat ik zo zie slechts 1gb vram. Op zich niet heel slecht ofzo, maar wel beneden de minimum systeemeisen van ACU. (Die overigens belachelijk hoog zijn). Mijn GTX 770 van net iets meer dan 1 jaar oud heeft het al moeilijk :(
Woord.
  donderdag 20 november 2014 @ 04:00:57 #237
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_146832439
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 00:37 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

ff googlen :P die heeft een GPU van Nvidia, maar van wat ik zo zie slechts 1gb vram. Op zich niet heel slecht ofzo, maar wel beneden de minimum systeemeisen van ACU. (Die overigens belachelijk hoog zijn). Mijn GTX 770 van net iets meer dan 1 jaar oud heeft het al moeilijk :(
Lol zielige optimalisatie van de game voor pc, jouw kaart hoort het in realiteit lachend te kunnen playen..
  donderdag 20 november 2014 @ 05:22:39 #238
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_146832544
Ubisoft is nooit echt goed geweest in het optimaliseren voor de PC. Ik heb een 780 ti in mijn computer en nog doet Unity moeilijk.
pi_146832792
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:04 schreef Bart het volgende:
Denk dat het deels ligt aan de grootte van het spel icm een traditionele hdd. Ze hadden er gewoon een ssd in moeten doen.
Dat kun je zelf alsnog doen :7
  donderdag 20 november 2014 @ 07:35:00 #240
65252 Bart
pi_146832831
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat kun je zelf alsnog doen :7
Ook bij xbox One?
pi_146833121
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 07:35 schreef Bart het volgende:

[..]

Ook bij xbox One?
Niet als intern, maar zet een SSD op de USB3 en het scheelt weer wat
  donderdag 20 november 2014 @ 08:30:00 #242
65252 Bart
pi_146833188
quote:
7s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Niet als intern, maar zet een SSD op de USB3 en het scheelt weer wat
Vraag me af of dat zo veel sneller is.
pi_146833237
Er zijn testen te vinden. Het scheelt wat seconden, oms veel, soms weinig. Ligt geheel aan het spel.
pi_146833486
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 05:22 schreef MhZero het volgende:
Ubisoft is nooit echt goed geweest in het optimaliseren voor de PC. Ik heb een 780 ti in mijn computer en nog doet Unity moeilijk.
heb ik ook en alles loopt perfect op ultra, alleen best veel popups en ins
  donderdag 20 november 2014 @ 12:50:15 #245
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146838632
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 09:04 schreef Bart het volgende:
Iig een hybride schijf :)
pi_146841426
Ik ben bij sequence 12 aanbeland... Maar Jezus wat een kut storyline!

Ga nu eerst maar ff wat side-quests doen.
  donderdag 20 november 2014 @ 15:03:15 #247
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_146842158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:39 schreef CoExist het volgende:
Ik ben bij sequence 12 aanbeland... Maar Jezus wat een kut storyline!

Ga nu eerst maar ff wat side-quests doen.
Netjes, hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Ik ben bij sequence 8 nu en heb alle viewpoints, alle nostradamus missies, alle clubs open en alle cafe club missies gedaan. Nu bezig met de rest. En ben zo'n 18 uur bezig nu denk ik. Heb ook al veel gewone kistjes en rode kistjes gedaan trouwens en wat verzameldingen.
pi_146842985
  donderdag 20 november 2014 @ 15:49:19 #249
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146843556
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:40 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

MSI is toch Nvidia met een gforce chip. MSI is gewoon een merk net zoals ASUS die ook met Nvidia is uitgerust. Alleen is MSI bekend om zijn prima koeling van de kaarten. Sowieso is het verstandig de laatste tijd voor Nvidia te kiezen(de laatste games geven dit vaak ook aan). Helaas zie je steeds meer mensen met AMD in de problemen komen. Jammer eigenlijk want het is stukken goedkoper.

Zelf heb ik ook een MSI GTX 770 Twin Frozr Gaming kaart. Die is prima. Maar heb je nu nog een kaart zoals de GTX 560 stap dan maar gelijk over naar een GTX 970 0f 980.
  donderdag 20 november 2014 @ 15:54:37 #250
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146843715
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:49 schreef Cherna het volgende:

[..]

MSI is toch Nvidia met een gforce chip. MSI is gewoon een merk net zoals ASUS die ook met Nvidia is uitgerust. Alleen is MSI bekend om zijn prima koeling van de kaarten. Sowieso is het verstandig de laatste tijd voor Nvidia te kiezen(de laatste games geven dit vaak ook aan). Helaas zie je steeds meer mensen met AMD in de problemen komen. Jammer eigenlijk want het is stukken goedkoper.

Zelf heb ik ook een MSI GTX 770 Twin Frozr Gaming kaart. Die is prima. Maar heb je nu nog een kaart zoals de GTX 560 stap dan maar gelijk over naar een GTX 970 0f 980.
Maar hoeveel versies zitten er tussen de 560 en de 770? vast geen 21..
  donderdag 20 november 2014 @ 15:55:31 #251
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146843743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:54 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Maar hoeveel versies zitten er tussen de 560 en de 770? vast geen 21..
EDIT: die 980 is 525 euro :')
  donderdag 20 november 2014 @ 15:59:02 #252
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146843842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:55 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

EDIT: die 980 is 525 euro :')
Je zou ook voor de 970 kunnen gaan met 4 gig geheugen. Daar kun je zeker weer een lange tijd mee vooruit. Ik sla de 900 serie over omdat ik persoonlijk vind dat de 770 nog altijd doet wat hij moet doen. Dan maar geen ultra. in 1080 is high voor mij meer dan voldoende.
http://www.alternate.nl/h(...)_source=tweakers.net
  donderdag 20 november 2014 @ 16:18:48 #253
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146844446
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef Ypmaha het volgende:
Tja de minimale eisen zijn een GTX680. Daarom dat Unity op een 560TI bagger loopt.
http://www.pcgamer.com/as(...)uirements-confirmed/

Bij mij loopt Unity prima. Wel veel clipping. Vermaak me er prima mee.
  donderdag 20 november 2014 @ 17:55:44 #254
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146847072
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tja de minimale eisen zijn een GTX680. Daarom dat Unity op een 560TI bagger loopt.
http://www.pcgamer.com/as(...)uirements-confirmed/

Bij mij loopt Unity prima. Wel veel clipping. Vermaak me er prima mee.
Hoe de neuk kan het dan dat de minimum requirements voor Far Cry 4 een GTX 460 is. Is AC:U dan echt zo slecht geoptimaliseerd?
pi_146847538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 04:00 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Lol zielige optimalisatie van de game voor pc, jouw kaart hoort het in realiteit lachend te kunnen playen..
Naja, lachend denk ik niet, tis geen high end kaart. Maar had er zeker meer verwacht. En inderdaad bagger optimalisatie. Zelfs voor consoles heb ik begrepen.
Woord.
  donderdag 20 november 2014 @ 18:21:04 #256
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146847735
Wat zou beter zijn? Om de 4 jaar een high-end videokaart of om de 2 jaar een midrange kaart? Zit te twijfelen wat voor videokaart ik zal nemen.
  donderdag 20 november 2014 @ 18:29:59 #257
65252 Bart
pi_146847918
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:21 schreef Ypmaha het volgende:
Wat zou beter zijn? Om de 4 jaar een high-end videokaart of om de 2 jaar een midrange kaart? Zit te twijfelen wat voor videokaart ik zal nemen.
Ik koop om de generatie het subtopmodel van nvidia. Dus GTX 470, GTX 670, en nu GTX 970. Meeste snelheid voor een goede prijs. Je kunt altijd alles goed draaien, en tweedehands levert de oude kaart ook nog wat op als je de nieuwe koopt.
pi_146847972
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:59 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je zou ook voor de 970 kunnen gaan met 4 gig geheugen. Daar kun je zeker weer een lange tijd mee vooruit. Ik sla de 900 serie over omdat ik persoonlijk vind dat de 770 nog altijd doet wat hij moet doen. Dan maar geen ultra. in 1080 is high voor mij meer dan voldoende.
http://www.alternate.nl/h(...)_source=tweakers.net
Van mij hoeft het ook niet allemaal op ultra. Maar zelfs op high komt het nog vaak genoeg voor dat de framerate onder de 20 zakt met m'n 770.
Woord.
pi_146848214
Heb ook 970 gekocht, met de verwachting dat ik een paar jaar goed zit. De developpers hebben nu een sprong kunnen maken met de nieuwe generatie consoles. In het geval van AC van een grotendeels lege zee naar een gigantische stad. Maar die sprong gaat er niet nog eens komen de volgende jaren, dus ben er vrij gerust op.

Heb een vriend die hem goed draait met de 770 nochtans
  donderdag 20 november 2014 @ 18:51:46 #260
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_146848428
Ik heb een Samung Syncmaster 2443 als monitor. Ook al een paar jaar oud, maar zou die ook aan vervanging toe zijn? Hij werkt verder gewoon prima (is 1920x1080 pixels), maar ik weet niet hoe dat zit met beeldschermen
pi_146848907
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 18:51 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb een Samung Syncmaster 2443 als monitor. Ook al een paar jaar oud, maar zou die ook aan vervanging toe zijn? Hij werkt verder gewoon prima (is 1920x1080 pixels), maar ik weet niet hoe dat zit met beeldschermen
Mwah is persoonlijk vind ik. Wat mij betreft is 1080 voorlopig voldoende. Het verschil met 1440p vind ik minimaal en UHD schermen zijn nog best fors qua prijs. Daar komt dan ook weer bij dat je een videokaart moet hebben die die resoluties trekt.
Woord.
pi_146870939
Ik probeer wel stealthy te zijn, maar dat is echt wel lastig geworden. Er zijn meer vijanden, die vaak naar elkaar kijken, je hebt geen slaappijl meer (die spookblade doet de helft vd tijd niets), en je kan niet meer fluiten om ze te lokken.

Freerunning/controls zijn toch echt wel wat klungelig soms, en zeker als ge ergens binnen zit werkt de camera niet mee
pi_146871110
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik probeer wel stealthy te zijn, maar dat is echt wel lastig geworden. Er zijn meer vijanden, die vaak naar elkaar kijken, je hebt geen slaappijl meer (die spookblade doet de helft vd tijd niets), en je kan niet meer fluiten om ze te lokken.

Freerunning/controls zijn toch echt wel wat klungelig soms, en zeker als ge ergens binnen zit werkt de camera niet mee
Dit mis ik heel erg ;(
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:04:22 #264
356449 StefanW
pi_146871563
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef AntiChrist7 het volgende:
en je kan niet meer fluiten om ze te lokken.
Daar heb je nu toch knalerwten voor?
Ik vind het juist wel weer uitdagender geworden dat je nu niet gewoon een buslading aan slaappijlen rondschiet en makkie an alles doodt.
pi_146872833
Het voordeel van fluiten tegenover een knalerwt is dat je daar geen hele kamer mee wakker maakt.... Ben er gewoon niet direct voorstander van dat ze gameplay cutten zonder echt goeie reden. Zoals vechten met je hidden blade, of de meatshield move
  vrijdag 21 november 2014 @ 18:00:01 #266
356449 StefanW
pi_146874538
Wat de devs mij vertelden op een event is dat er vanuit de community veel klachten kwamen dat de gevechten te makkelijk waren (wat ik persoonlijk ook wel vind).
Hiermee hebben ze de gevechten moeilijker en uitdagender willen maken.
pi_146879729
Ach, als je eenmaal een goed zwaard hebt gekocht sla je die wachters ook met een paar klappen dood. Al wordt dat wel lastiger met meer dan vier om je heen, dat hebben ze wel beter gedaan. Eerst wachtten ze gewoon braaf op hun beurt om afgeslacht te worden :').

Vind het wel heel jammer dat je je hidden blade niet meer kan equippen.
Amen.
pi_146880194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:00 schreef StefanW het volgende:
Wat de devs mij vertelden op een event is dat er vanuit de community veel klachten kwamen dat de gevechten te makkelijk waren (wat ik persoonlijk ook wel vind).
Hiermee hebben ze de gevechten moeilijker en uitdagender willen maken.
Oh, mij ga je nooit horen zeggen dat de gevechten te moeilijk waren in de vorige games, nu is het inderdaad een stuk lastiger. Maar dan is opties wegnemen om juist de gevechten te vermijden een domme zet vind ik
pi_146906354
Ik vind de gevechten nou niet echt veel moeilijker eigenlijk.
Net zoals dat ik het omhoog of omlaag klimmen nou ook niet echt beter vind gaan :')
Woord.
pi_146919538
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik vind de gevechten nou niet echt veel moeilijker eigenlijk.
Net zoals dat ik het omhoog of omlaag klimmen nou ook niet echt beter vind gaan :')
Het voorkomt wel zo'n dodensprong van een kerktoren als je eigenlijk gewoon een leap of faith wil maken. Dus dat vind ik wel een verbetering.
Amen.
pi_146924454
Als je geen blauwe kistjes kan openen (als je ze hebt unlocked) op de playstation moet je even Internet deselecteren en weer selecteren in de systeem settings.

En mijn initiates profiel is gereset, was bijna level 4 :s
pi_146925499
Waar blijft die derde patch eigenlijk :P. Als die eindelijk uitgebracht is heb ik het spel al uitgespeeld denk ik.
Amen.
pi_146957480
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 08:43 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het voorkomt wel zo'n dodensprong van een kerktoren als je eigenlijk gewoon een leap of faith wil maken. Dus dat vind ik wel een verbetering.
Nou had ik waarschijnlijk net de verkeerde combinatie te pakken, of mikte net naast de hooiwagen, maar kreeg het alsnog voor elkaar hoor :')
Woord.
  maandag 24 november 2014 @ 16:44:20 #274
160961 Evi_90
pi_146959224
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef Midnight_snack het volgende:

[..]

Nou had ik waarschijnlijk net de verkeerde combinatie te pakken, of mikte net naast de hooiwagen, maar kreeg het alsnog voor elkaar hoor :')
Ik moet ook nog wel wennen aan de besturing, bijv. klim ik verder omhoog ipv door het raam naar binnen te springen. Heb de hooiwagen ook al een paar keer gemist.

Heb online co-op nog niet geprobeerd want heb geen PS+ op het moment. -O-
Kan iemand daar wat van zeggen? Werkt dat met Club Hall onder het Café Theatre ook dat je met vreemden een co-op missie kunt doen? Of eerst toevoegen in vriendenlijst?
Het is patat.
pi_146964825
Klimmen/afdalen gaat bij mij prima, maar door ramen klimmen werkt echt voor geen meter. Moet het meestal drie keer proberen :').
Amen.
  maandag 24 november 2014 @ 20:43:10 #276
160961 Evi_90
pi_146967415
Over glitches, vond deze toch wel grappig :P :')
Het is patat.
  maandag 24 november 2014 @ 20:59:18 #277
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_146968254
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2014 20:43 schreef Evi_90 het volgende:
Over glitches, vond deze toch wel grappig :P :')
[ afbeelding ]
Hahahaha!
  maandag 24 november 2014 @ 23:10:11 #278
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_146973910
quote:
13s.gif Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef OverRated het volgende:
Dit vind ik ook weer zo triest:

Ubisoft twitterde op donderdag 13-11-2014 om 20:42:19 Check out all the incredible cars included in The Crew's Season Pass in the new trailer >> http://t.co/mntG74QldP || http://t.co/o4sRDWjK6x reageer retweet
Nu al die Season Pass van The Crew lopen promoten, terwijl die beta echt fucking slecht was. Bovendien komt die game pas volgende maand (?) uit. En die DLC lijkt me het geld ook niet waard, als ik zo kijk wat je er voor terugkrijgt. Ondertussen is AC: Unity een zootje en worden er geen excuses aangeboden :')
Idd, waar zijn de tijden dat je zelf user generated content kon toevoegen.
quote:
7s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Onzin, maakt niet uit welke driver ik gebruik, zelfs met de betadriver voor AMD werkt het voor geen meter. Als ik geluk heb zit ik op 20fps op medium settings met FXAA en voor de rest bijna alles uit. Kom ik in een gevecht, dan dropt het vaak sub 10 fps.

Ik heb overigens een zwaar overclockte HD7950 en 2500k. Daar draait Crysis 3 bijvoorbeeld moeiteloos op ultra op en dat ziet er stukken beter uit.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 26 november 2014 @ 10:05:25 #279
65252 Bart
pi_147014324
Gisteren begonnen, nieuwe videokaart kwam binnen waar ik op zat te wachten :P. Best zwaar spel grafisch.

Maar tot nu toe tof. Even wennen aan de nieuwe besturing met up/down freerunnen. Companion app is ook leuk tot nu toe.

Was wel ff benieuwd naar Initiates. Daar kun je de rode kisten mee openen als je level hoog genoeg is of zo? Maar hoe verhoog je je level in initiates?
pi_147014546
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:05 schreef Bart het volgende:
Gisteren begonnen, nieuwe videokaart kwam binnen waar ik op zat te wachten :P. Best zwaar spel grafisch.

Maar tot nu toe tof. Even wennen aan de nieuwe besturing met up/down freerunnen. Companion app is ook leuk tot nu toe.

Was wel ff benieuwd naar Initiates. Daar kun je de rode kisten mee openen als je level hoog genoeg is of zo? Maar hoe verhoog je je level in initiates?
Gele kisten. Voor rode kisten moet je gewoon goed zijn in lockpicken. Blauwe kisten zijn de companion app. Is idd leuk, maar heeft mijn progress gewist....

Initiates is gewoon je history van de vorige games en hoeveel je ze gespeeld hebt. Op de site inloggen en je games syncen. Al lukt het syncen nog niet 100% bij iedereen. Maar dat zijn maar een 10 kisten ofzo

Wat doet the Crew hier?
  woensdag 26 november 2014 @ 10:17:26 #281
179075 hugecooll
  woensdag 26 november 2014 @ 10:17:43 #282
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_147014597
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Gele kisten. Voor rode kisten moet je gewoon goed zijn in lockpicken. Blauwe kisten zijn de companion app. Is idd leuk, maar heeft mijn progress gewist....

Initiates is gewoon je history van de vorige games en hoeveel je ze gespeeld hebt. Op de site inloggen en je games syncen. Al lukt het syncen nog niet 100% bij iedereen. Maar dat zijn maar een 10 kisten ofzo

Wat doet the Crew hier?
Ah, dat zal bij mij niet meer lukken. Alle AC's op de X360 gespeeld maar geen progress meer in Uplay :')
  woensdag 26 november 2014 @ 10:25:09 #283
65252 Bart
pi_147014781
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Wat doet the Crew hier?
Syncen? Moet ik dan mijn Xbox weer aanslingeren voor al die oude ac's? Wat een gedoe allemaal :{.
pi_147014821
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef Bart het volgende:

[..]

Syncen? Moet ik dan mijn Xbox weer aanslingeren voor al die oude ac's? Wat een gedoe allemaal :{.
Dacht dat ie dat deed op basis van de achievements van vorige delen die in je xbox live account zitten?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 26 november 2014 @ 10:31:40 #285
65252 Bart
pi_147014931
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dacht dat ie dat deed op basis van de achievements van vorige delen die in je xbox live account zitten?
Ik probeerde laatst wel mijn live account te koppelen aan mijn ubi account, maar dat lukt niet. Het vreemd is dat ik AC:BF wel gewoon op de pc heb gespeeld, staat dus gewoon in Uplay. Maar niets bij initiates. Wazig systeem.
pi_147014932
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef Bart het volgende:

[..]

nee, gaat gewoon via Uplay. Ik heb alle vorige AC's ook niet meer geinstalleerd. Maar de site lijkt weer kuren te hebben, heb plotseling geen level meer
  woensdag 26 november 2014 @ 10:34:42 #287
65252 Bart
pi_147014992
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 10:31 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

nee, gaat gewoon via Uplay. Ik heb alle vorige AC's ook niet meer geinstalleerd. Maar de site lijkt weer kuren te hebben, heb plotseling geen level meer
Binnenkort nog weer eens proberen mijn live account te koppelen dan. En kijken of ik in Black Flag nog iets kan koppelen of zo.
  woensdag 26 november 2014 @ 14:59:32 #288
160961 Evi_90
pi_147022944
Ik heb datzelfde probleem maar ik zie het wel.
Probeer ondertussen om verschillende Nostradamus puzzels op te lossen, sommige zijn nog best lastig, want vind die outfit die je daarmee kunt unlocken cool. :9~
Het is patat.
pi_147026524
Hoe laat komt die patch eigenlijk?

Edit:
Inmiddels is de patch online. 2,76GB.

[ Bericht 46% gewijzigd door CoExist op 26-11-2014 17:54:35 ]
pi_147031370
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=940129

AC Unity Season Pass Cancelled, Ubi offers free game instead #1

quote:
If you purchased the Season Pass or Assassin’s Creed Unity Gold Edition (which includes the Season Pass), you are eligible to choose one free game from among a select list of Ubisoft titles.* These are:

The Crew, Far Cry 4, Watch Dogs, Assassin’s Creed Black Flag, Rayman Legends, Just Dance 2015
_O-
pi_147031764
Season Pass op dag van release aangeschaft. Tsja... aardig van Ubisoft denk ik dan maar...

[ Bericht 0% gewijzigd door CoExist op 26-11-2014 22:36:48 ]
pi_147033442
Heb weinig hinder ondervonden en heb een gratis season pass dus dit is een mooi extraatje.
Word voor mij FC4, de rest heb ik al en mijn interesse voor the crew is snel minder geworden
pi_147036331
Nice, wilde bijna Season Pass kopen, nu het gratis is. :)
  woensdag 26 november 2014 @ 22:12:11 #294
160961 Evi_90
pi_147038631
Ik koop nooit DLC, maar nu Dead Kings gratis beschikbaar gesteld wordt...
Het is patat.
  donderdag 27 november 2014 @ 00:13:33 #295
7957 Chevalric
pi_147043869
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Chrizs het volgende:
Heb weinig hinder ondervonden en heb een gratis season pass dus dit is een mooi extraatje.
Word voor mij FC4, de rest heb ik al en mijn interesse voor the crew is snel minder geworden
Voor mij hetzelfde. Enige opties waren FC4 en The Crew, de rest had ik al (muv Just Dance, maar die hoef ik niet :P) en met twee Forzas heb ik wel genoeg race games.
pi_147046163
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:55 schreef CoExist het volgende:
Hoe laat komt die patch eigenlijk?

Edit:
Inmiddels is de patch online. 2,76GB.
Flinke pleister.
  donderdag 27 november 2014 @ 12:37:37 #297
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_147052059
Is de patch al uitgerold op de PC? Uplay heeft nog geen update uitgevoerd.
pi_147053476
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:37 schreef MhZero het volgende:
PS4 was eerst
  donderdag 27 november 2014 @ 15:18:04 #299
356449 StefanW
pi_147056599
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:37 schreef MhZero het volgende:
Pc-patch komt komende week pas.
pi_147056646
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:18 schreef StefanW het volgende:

[..]

ik dacht morgen? mja jij bent de gameredactie dus jij zal t wel beter weten :P
  donderdag 27 november 2014 @ 15:27:29 #301
65252 Bart
pi_147056891
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 15:18 schreef StefanW het volgende:

[..]

Weer vertraagd? Zou deze week nog komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')