quote:Parijs. Het jaar 1789. De Franse Revolutie verandert een prachtige stad in een plaats van terreur en chaos. De geplaveide straten worden overspoeld door het bloed van iedereen die durft op te staan tegen de onderdrukkende elite. Toch, terwijl Frankrijk lijdt, staat een jongeman genaamd Arno op om de ware krachten achter de Revolutie te onthullen. Deze achtervolging plaatst hem in het midden van een meedogenloze strijd en verandert hem in een echte Master Assassin.Dit is Assassin’s Creed® Unity, de next-gen evolutie van de blockbuster franchise, gevoed door de nieuwe Anvil Engine, opnieuw gemaakt voor een nieuwe generatie gaming. Van de bestorming van de Bastille tot de executie van koning Louis XVI. Ervaar de Franse Revolutie als nooit tevoren en help de inwoners van Frankrijk hun eigen lot te bepalen.
Nooit meer helaas... gelukkig zijn games al een stuk goedkoper dan vroeger.quote:Op woensdag 5 november 2014 02:21 schreef aniihakobyan het volgende:
DLC uitbrengen met de game. Wanneer houdt die flauwekul nou op
Goedkoper? Juist duurder toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 02:23 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nooit meer helaas... gelukkig zijn games al een stuk goedkoper dan vroeger.
Heb voor deze game speciaal een PlayStation 4 gekocht!
Wel eens nieuwe Nintendo games gekocht voor de SNES of Nintendo64 in de mid-jaren '90?quote:Op woensdag 5 november 2014 02:26 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Goedkoper? Juist duurder toch?
Ah nee ik ben geboren in 1996 en mijn eerste console was deN64quote:Op woensdag 5 november 2014 02:32 schreef CoExist het volgende:
[..]
Wel eens nieuwe Nintendo games gekocht voor de SNES of Nintendo64 in de mid-jaren '90?
Betaalde je zo Hfl. 179,- voor een SNES game. Goldeneye op de N64 kostte destijds Hfl. 219,- ofzo.
Destijd was ik puber en moest ik keihard sparen voor een game.
Ik lach me dood wat games en uberhaupt multimedia (films en muziek) tegenwoordig kosten. Maar inderdaad, voor je gevoel zijn ze half af zoveel DLC verschijnt er na die tijd nog. En dan ben je als ¤ 30,- extra kwijt aan DLC of een season pass.
Klopt, vooral als je weer een nieuwe videokaart nodig bentquote:Op woensdag 5 november 2014 02:35 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Ah nee ik ben geboren in 1996 en mijn eerste console was deN64dus ik weet het niet, hahaha! Alsnog is gamen een dure hobby
neequote:Op donderdag 6 november 2014 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speelt deze alleen maar af in Parijs?
ook dat is geschiedenis, alleen leeft het niet zo bij onsquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
Leuk, eindelijk weer eens een plek waar tenminste wat geschiedenis is... stukken beter dan die suffe amerikaanse zooi en wat pirateneilanden.
Doet nietquote:Op woensdag 5 november 2014 02:21 schreef CoExist het volgende:
Ja, ja dames en heren. Ubisoft geeft gratis DLC weg. Namelijk de "De Prussian Pack" voor Assassin's Creed: Unity.
Code graag gebruiken wanneer je er 100% zeker van bent deze game te kopen.
Dit is je persoonlijke downloadcode: TGP-JKWA-GY4B-94V3-JXGA
Om met de bovenstaande code de Prussian Pack DLC te activeren volg je de onderstaande stappen:
1. Ga naar www.assassinscreed.com/acunity-preorder
2. Klik op Login Now
3. Meld je aan met je uPlay-account of maak een nieuwe uPlay-account aan
4. Geef de unieke code uit deze mail in zijn volledigheid in, en selecteer het platform waarop jij Assassin’s Creed – Unity gaat spelen
5. Proficiat! De Prussian Pack DLC-code zal op het moment dat Assassin’s Creed – Unity uitkomt voor jouw beschikbaar zijn
Dit. De enige reden dat ik AC Unity zal gaan spelen. Lijkt me heerlijk om door Parijs te wandelen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
Leuk, eindelijk weer eens een plek waar tenminste wat geschiedenis is... stukken beter dan die suffe amerikaanse zooi en wat pirateneilanden.
Och ja, het gaat vaak om de smaak. Vaak zeggen mij reviews niets.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef RipMcPants het volgende:
Ter indicatie: Polygon waardeert de game met een 6,5
De scores varieren van dikke 9's tot 5'en , kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef RipMcPants het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 00:04 schreef Cherna het volgende:
[..]
Och ja, het gaat vaak om de smaak. Vaak zeggen mij reviews niets.
Smaak zal er zeker mee te maken hebben, maar ook technische mankementen:quote:Op woensdag 12 november 2014 00:10 schreef ToetNL het volgende:
[..]
De scores varieren van dikke 9's tot 5'en , kwestie van smaak.
Ik bedoel er niets mee te zeggen, maar het viel me wel op. Had hogere verwachtingen. Maar daarentegen is dit ook nog de enige review die ik heb gelezen en heb ik de game natuurlijk zelf nog niet gespeeld.quote:Assassin's Creed Unity buckles in other ways, making for the least stable, worst-performing major release I've played this year. Its moment-to-moment performance varies between acceptable and abysmal, falling toward the latter entirely too often with a framerate I'd ballpark in the teens somewhere or, rarely, the single digits. Worse, I experience a number of hard crashes on the Xbox One version provided for review, and I fell through the ground into formless oblivion seven or eight times in my 20ish hours with the game. Load times are also prohibitively long, often taking a minute or more.
Ik speel op de Xbox One en heb vrij weinig last gehad van (storende) framedrops. 1 keer door de map gevallen, maar dat gebeurt wel vaker in een open-world-game. De pop-in is wel verschrikkelijk. Maar ik heb ook de term onspeelbaar horen vallen, dat is dit spel absoluut niet voor mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:25 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
[..]
Smaak zal er zeker mee te maken hebben, maar ook technische mankementen:
[..]
Ik bedoel er niets mee te zeggen, maar het viel me wel op. Had hogere verwachtingen. Maar daarentegen is dit ook nog de enige review die ik heb gelezen en heb ik de game natuurlijk zelf nog niet gespeeld.
Lees ook veel dat de gameplay en het verhaal/de personages niet echt boeiend zijn. Wat vind je daarvan?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:36 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ik speel op de Xbox One en heb vrij weinig last gehad van (storende) framedrops. 1 keer door de map gevallen, maar dat gebeurt wel vaker in een open-world-game. De pop-in is wel verschrikkelijk. Maar ik heb ook de term onspeelbaar horen vallen, dat is dit spel absoluut niet voor mij.
Edit: speeltijd ong. 5 uur
Het is geen Assassin's Creed 2 of Black Flag wat dat betreft. Maar ik vind het nog steeds leuk. Nou ben ik ook een groot AC fan, dus misschien lichtelijk bevooroordeeldquote:Op woensdag 12 november 2014 07:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lees ook veel dat de gameplay en het verhaal/de personages niet echt boeiend zijn. Wat vind je daarvan?
Ik ook, dus dan zal het wel goed komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 07:53 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Het is geen Assassin's Creed 2 of Black Flag wat dat betreft. Maar ik vind het nog steeds leuk. Nou ben ik ook een groot AC fan, dus misschien lichtelijk bevooroordeeld.
Maar Polygon is nog steeds boos dat je niet als vrouw kunt spelen, dus dat kost AC:U zeker 2 puntenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef RipMcPants het volgende:
Je kan zeggen wat je wil , maar Piraten zijn tofquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
Op een GTX780 draait het slecht en op een GTX980 kan je het spel niet stabiel op 1080P draaien (alles op max)quote:Op woensdag 12 november 2014 10:12 schreef Bart het volgende:
Ben benieuwd hoe ie draait op een gtx 670. Hopelijk een beetje fatsoenlijk.
Het is toch verdomme geen F2P-spel.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
If Assassin’s Creed Unity represents the future direction of AAA video games, I seriously question the future health and legitimacy of this industry.
These are 8 real things I experienced within Assassin’s Creed Unity’s first 2-3 hours:
I tried to open a treasure chest, but was told I needed the Assassin’s Creed companion app to open it, with no additional information or context.
I tried to open another treasure chest, and was told I needed to sign up for Assassin’s Creed Initiates to open it.
I tried to open a third treasure chest, and was told I needed to upgrade Arno’s lockpicking skill.
I upgraded Arno’s lockpicking skill, and was told my skill level still wasn’t high enough to open that chest. I gave up.
When I paused the game, the second option in the pause menu is an eStore that lets you spend real money on time-saving boosts, bonus in-game currency, and so-on.
I saw a woman floating through the air.
I heard the same line of dialogue 5 times during an early-game chase mission.
I experienced my character flip all around on the side of a building instead of climb through the window like I wanted.
None of the above includes subjective elements I found troublesome, including confusing and uninteresting “modern day” moments, trial and error mission design, and soulless NPCs.
http://www.ign.com/blogs/(...)sassins-creed-unity/
En daar betaal je 40+ euro voor
De release van Unity is echt een ramp geworden
62% negatiefquote:Op woensdag 12 november 2014 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/app/289650/#app_reviews_hash
Dang.
Dit is huilen om het huilen. Companion APP of initiates; even in Google zoeken en je weet het. En een chest niet kunnen openen omdat je skill niet hoog genoeg is komt in meerdere games voor.quote:I tried to open a treasure chest, but was told I needed the Assassin’s Creed companion app to open it, with no additional information or context.
I tried to open another treasure chest, and was told I needed to sign up for Assassin’s Creed Initiates to open it.
I tried to open a third treasure chest, and was told I needed to upgrade Arno’s lockpicking skill.
I upgraded Arno’s lockpicking skill, and was told my skill level still wasn’t high enough to open that chest. I gave up.
Dit doet EA al jaren met de FIFA UT, NFS en andere games, weer; zeuren om het zeuren.quote:When I paused the game, the second option in the pause menu is an eStore that lets you spend real money on time-saving boosts, bonus in-game currency, and so-on.
Die laatste vind ik anders een terechte klacht. Dat anderen het doen wilt niet zeggen dat het goed is.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef ToetNL het volgende:
Volgens mij is de PC-versie zwaar kut als ik dat zo hoor. Nogmaals, op de One niet veel problemen.
[..]
Dit is huilen om het huilen. Companion APP of initiates; even in Google zoeken en je weet het. En een chest niet kunnen openen omdat je skill niet hoog genoeg is komt in meerdere games voor.
[..]
Dit doet EA al jaren met de FIFA UT, NFS en andere games, weer; zeuren om het zeuren.
Ik geloof best dat er mensen met problemen zijn, maar ik denk ook dat er een heleboel meelopers rondlopen die maar meeroepen dat het zo'n enorm kutspel is.
Hoezo, je hoeft het toch niet te kopen? Je wordt nergens gedwongen om een boost te kopen, je kan de game prima voltooien zonder.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die laatste vind ik anders een terechte klacht. Dat anderen het doen wilt niet zeggen dat het goed is.
FPS duikt vaak onder de 20 bij de Onequote:Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef ToetNL het volgende:
Volgens mij is de PC-versie zwaar kut als ik dat zo hoor. Nogmaals, op de One niet veel problemen.
FPS is het constantst op de Onequote:Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
FPS duikt vaak onder de 20 bij de One
>Op de One niet veel problemen
>wtf
Ik kan de game ook limiten op 20fpsquote:Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef ToetNL het volgende:
[..]
FPS is het constantst op de One
wtf
En wat als ik in dat geval achterlijk lang moet farmen?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hoezo, je hoeft het toch niet te kopen? Je wordt nergens gedwongen om een boost te kopen, je kan de game prima voltooien zonder.
Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kan de game ook limiten op 20fps
Heb ik ook constante fps
Dat hoeft dus niet, heb je de game gespeeld?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat als ik in dat geval achterlijk lang moet farmen?
Lacking many graphics optionsquote:Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.
Allemaal PC problemen, daar heb ik het niet eens over!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lacking many graphics options
Terible FPS on very high end PCs
Giant FPS drops all the time in open world
Terrible FPS during many cut scenes (I go down to 15 at some points)
Crashes
*NEW* Borderless-Window Mode does not work
Mouse acceleration (Not able to turn this off)
Mouse is very laggy on menus (Its a mix of FPS problems and Mouse Acceleration)
Game freezes alot at random in open world
Sound cuts out somtimes (happens during interaction or walking into a building)
Interacting with NPCs bugs out (Somtimes the animations twitch around)
Poor texture rendering (Textures pop infront of you)
Item rendering poping (You can see chairs pop infront of you and other props)
NPCs face won't render right "I have not had this but some people are having it"
Foutjes door de vingers zien kan best. Maar met deze problemen kan ik dat niet. Wat is het met developers en spellen uitgeven die nog lang niet klaar zijn?
https://www.facebook.com/(...)=7598659005619012096quote:Op woensdag 12 november 2014 20:21 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Allemaal PC problemen, daar heb ik het niet eens over!
Tja, dat zit er nu eenmaal, daar heb ik ook wel last van zoals ik eerder zei... Je kunt je er aan storen, of niet...quote:Op woensdag 12 november 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=7598659005619012096
Dat pop in tho
Pop-in is geen gamebreaker. Andere dingen die mensen op de pc meemaken wel, dat is zeer slecht van Ubi dat dat er nog in zit, dat hoort niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef Johnny Blaze het volgende:
Tja, zo kun je alles wel wegwuiven.
Pop in is ook zeer slecht. Als je het niet fatsoenlijk op je beeld kan krijgen zonder pop in dan zet maar wat minder op je beeld.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:32 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Pop-in is geen gamebreaker. Andere dingen die mensen op de pc meemaken wel, dat is zeer slecht van Ubi dat dat er nog in zit, dat hoort niet.
En daar is dan de volgende klacht: de straten zijn te leeg en voelen doods aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pop in is ook zeer slecht. Als je het niet fatsoenlijk op je beeld kan krijgen zonder pop in dan zet maar wat minder op je beeld.
Het is rete irritant. Ik ga hem niet kopen in elk geval.
Hoezo domme consument, ik vermaak me prima met deze game. Erg knap dat je het ook persoonlijk gaat maken nuquote:Op woensdag 12 november 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja, ik kan het ubisoft ook niet kwalijk nemen dat ze zo geld verdienen, er zijn dus echt gigantisch veel domme consumenten die gewoon in hun bek laten schijten door ubi
Voor mij is het wel een gamebreaker. En GTA V is er nog niet voor de pc. Dat de consoleversies met dergelijke pop in te maken hebben prima, maar PC hardware is veel krachtiger en daar zou dat niet voor moeten komen met een degelijke setup imo.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef ToetNL het volgende:
[..]
En daar is dan de volgende klacht: de straten zijn te leeg en voelen doods aan.
Ik zei alleen dat pop-in geen game-breaker is, tuurlijk is het slordig. Maar ik laat me daardoor niet het plezier wegnemen uit een game. GTA V had ook veel pop-up en pop-in, en volgens mij hebben velen dat met plezier gespeeld.
Dat klopt, ik snap dat het voor jou dus wel een game-breaker is. Verschil van meningquote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor mij is het wel een gamebreaker. En GTA V is er nog niet voor de pc. Dat de consoleversies met dergelijke pop in te maken hebben prima, maar PC hardware is veel krachtiger en daar zou dat niet voor moeten komen met een degelijke setup imo.
Tja als jij je aangesproken voelt..quote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hoezo domme consument, ik vermaak me prima met deze game. Erg knap dat je het ook persoonlijk gaat maken nu
Ja, jij valt in een discussie binnen met jouw opmerking over domme consumenten die zich in de bek laten schijten, terwijl ik hier aan het beargumenteren ben waarom ik de game wel goed vind. Totaal onnodige opmerking op een verkeerd moment. Oh wacht, ik ben op Fok!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja als jij je aangesproken voelt..
40 euro betalen voor een game met micro transactiesquote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ja, jij valt in een discussie binnen met jouw opmerking over domme consumenten die zich in de bek laten schijten, terwijl ik hier aan het beargumenteren ben waarom ik de game wel goed vind. Totaal onnodige opmerking op een verkeerd moment. Oh wacht, ik ben op Fok!
Schattig, dit soort bugs zitten in alle open-world gamesquote:
Waarvan ik niks koop of hoef te kopenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
40 euro betalen voor een game met micro transacties
Klopt, maar daarom is het wel grappig.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:58 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Schattig, dit soort bugs zitten in alle open-world games
Lol valt hardstikke mee. Met een game kan je 50 uur bezig zijn voor 50 euro. 1 euro per uur dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 02:35 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Ah nee ik ben geboren in 1996 en mijn eerste console was deN64dus ik weet het niet, hahaha! Alsnog is gamen een dure hobby
Ik snap hem niet. wat is er precies zo raar aan dat filmpje? iets met textures ja, maar wat dan precies?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=7598659005619012096
Dat pop in tho
2000 euro? Waar ga jij heen dan? Canada? 5 sterren?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:38 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol valt hardstikke mee. Met een game kan je 50 uur bezig zijn voor 50 euro. 1 euro per uur dus.
Naar de film kost 15 euro per twee uur. 7.50 per uur dus.
Een ski vakantie kost 2000 euro voor 800 uur bruikbare tijd. Ik gok iets van 18 euro per uur.
Cocktails drinken kost 20 per uur.
Gamen is heel goedkoop vermaak
Ik hoop bij mij ook, maar wordt bezorgd met PostNL, dus dan weet je het niet zeker...quote:
Vast wel, heb zelf via GameMania dus moet ophalen, das geen probleem verder. (hoop ik)quote:Op donderdag 13 november 2014 11:21 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ik hoop bij mij ook, maar wordt bezorgd met PostNL, dus dan weet je het niet zeker...
Je bent in mijn ervaring toch al snel 750-1000 per persoon verder als beetje luxe wilt wintersporten (inclusief skipas, hotel, maaltijden, drinken, reizen, evt. materiaalhuur)quote:Op donderdag 13 november 2014 11:14 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
2000 euro? Waar ga jij heen dan? Canada? 5 sterren?
M'n laatste wintersport was 300 euro incl skipas en busreis.
80 uur bruikbare tijd. Is 3,75 per uur. Valt allemaal best wel mee dus.
Verder vind ik dat je gelijk hebt dat een game over all helemaal niet zo prijzig is idd, maar wilde het ff kwijt
Ik ga ga standaard in appartement. Eten hoeft niet duur te zijn. Après ski doe ik idd niet. Zonde van m'n geld en wintersport om brak op de piste te staanquote:Op donderdag 13 november 2014 11:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je bent in mijn ervaring toch al snel 750-1000 per persoon verder als beetje luxe wilt wintersporten (inclusief skipas, hotel, maaltijden, drinken, reizen, evt. materiaalhuur)
OT:
http://assassinscreed.ubi(...)&ct=tcm:148-76770-32
Ubisoft erkent de bugs op hun blog en zegt snel met fixes te komenIk krijg het spel vandaag binnen, maar wacht denk ik met spelen tot de bugs ook daadwerkelijk zijn opgelost.
Is die er ook voor WP8.1?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef Giester het volgende:
Ik ben al lekker alvast geld aan het verdienen en mijn brotherhood aan het uitbreiden via de companion app. Heerlijk werken zo.
Niets is perfect. Dat is waar. Ik weet niet hoe de console versies zijn, maar de PC versie heeft veel problemen als ik alle berichten zo lees. En dan hebben we het hier over een AAA titel.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.
Dan kun je nog wel een paar jaar wachten. Assassins creed black flag kost nog altijd ongeveer 30 euro.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef satecl het volgende:
Haha UbisoftWat een faalbedrijf is dat ook. Deze game haal ik dus wel voor een tientje uit de budgetbak.
Tjah dit is een spel voor met fouten en bugs. Over 9 maanden voor 4 euro via marktplaats op te pikken. Ik geef het je op een briefje.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel een paar jaar wachten. Assassins creed black flag kost nog altijd ongeveer 30 euro.
Haha après ski alleen was bij mij al 400 euro ofzoquote:Op donderdag 13 november 2014 11:14 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
2000 euro? Waar ga jij heen dan? Canada? 5 sterren?
M'n laatste wintersport was 300 euro incl skipas en busreis.
80 uur bruikbare tijd. Is 3,75 per uur. Valt allemaal best wel mee dus.
Verder vind ik dat je gelijk hebt dat een game over all helemaal niet zo prijzig is idd, maar wilde het ff kwijt
Mhaa, misschien. Ik denk dat als ze een patch uitbrengen het nog best een aardige game is. Watch Dogs deed het ook goed terwijl die game echt 15 keer zo kut is.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah dit is een spel voor met fouten en bugs. Over 9 maanden voor 4 euro via marktplaats op te pikken. Ik geef het je op een briefje.
Je ziet niet dat er constant mannetjes vanuit het niks verschijnen op je beeld?quote:Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. wat is er precies zo raar aan dat filmpje? iets met textures ja, maar wat dan precies?
MMm, ga toch COD halen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef Chevalric het volgende:
Zie mijn post op de vorige pagina: op de Xbox One valt het wel mee. Ik kan niet veel zeggen over de andere platformen.
Ik heb veel goede dingen gehoord over CoD, het nieuwe deel schijnt veel vernieuwd te hebben en het kopen waard is itt yet another Assassins Creedquote:
Was me eigenlijk niet opgevallen neequote:Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je ziet niet dat er constant mannetjes vanuit het niks verschijnen op je beeld?
Met 2 GTX980 videokaarten (Dan hebben we het over 1200 euro aan videokaarten) kan je deze game niet op 1080P @ Ultra draaien op 60fps.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:17 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Was me eigenlijk niet opgevallen neeMaar ik heb ook niet zo'n goeie videokaart, dus ik weet niet zo goed wat hoort en wat niet hoort.
Dat had ik al door ja. Ik zit te twijfelen of ik dan toch de nieuwste Call of Duty zal kopen, aangezien ik ook niet weet hoelang het duurt voordat die bugs in Assassins Creed zijn gefixt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met 2 GTX980 videokaarten (Dan hebben we het over 1200 euro aan videokaarten) kan je deze game niet op 1080P @ Ultra draaien op 60fps.
Dan is er gewoon iets mis met de game.
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat had ik al door ja. Ik zit te twijfelen of ik dan toch de nieuwste Call of Duty zal kopen, aangezien ik ook niet weet hoelang het duurt voordat die bugs in Assassins Creed zijn gefixt.
Wtf is al dat gespring? Lekker allemaal door elkaar heen noclippenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens deze reviewer is de nieuwe CoD vrij verfrissend en draait prima. Kan je beter je geld uitgeven aan CoD
Je moet het zelf spelen en dan begrijp je het, COD AW is echt topquote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wtf is al dat gespring? Lekker allemaal door elkaar heen noclippen. Nee CoD laat ik lekker links liggen
Inderdaad. Ik zat ook niet op dat springen te wachten, maar het valt me alles mee. Leuk spel en veel beter dan Ghostsquote:Op donderdag 13 november 2014 18:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet het zelf spelen en dan begrijp je het, COD AW is echt top
Lang geleden zoveel plezier in COD gehad.
Pc masterrace en het dan niet kunnen spelenquote:
Welke game heeft Tegenwoordig geen microtransacties?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
40 euro betalen voor een game met micro transacties
Nu al die Season Pass van The Crew lopen promoten, terwijl die beta echt fucking slecht was. Bovendien komt die game pas volgende maand (?) uit. En die DLC lijkt me het geld ook niet waard, als ik zo kijk wat je er voor terugkrijgt. Ondertussen is AC: Unity een zootje en worden er geen excuses aangebodentwitter:Ubisoft twitterde op donderdag 13-11-2014 om 20:42:19Check out all the incredible cars included in The Crew's Season Pass in the new trailer >> http://t.co/mntG74QldP || http://t.co/o4sRDWjK6x reageer retweet
Vind ze in deze versie wel erg lang. Komt misschien ook omdat je nu gewoon naar een zwart scherm zit te kijken..quote:Op donderdag 13 november 2014 21:14 schreef CoExist het volgende:
Hier ook geen vastlopers. Soms wat grafische foutjes hier en daar, maar daar kan ik me niet zo druk om maken.
Enne, de laadtijden van AC3 waren destijds ook al erg lang.
Hoezo een zooitje? Ik heb het in een ruk uit kunnen spelen, geen crashes, niets.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef OverRated het volgende:
Ondertussen is AC: Unity een zootje en worden er geen excuses aangeboden
dat neemt niet weg dat het bij andere mensen wel een zooitje is.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo een zooitje? Ik heb het in een ruk uit kunnen spelen, geen crashes, niets.
De een heeft er wat meer last van dan de ander natuurlijk. Jij hebt misschien geluk. Maar over het algemeen zijn er gewoon te veel bugs.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo een zooitje? Ik heb het in een ruk uit kunnen spelen, geen crashes, niets.
Dat is inherent aan driverproblemenquote:Op donderdag 13 november 2014 23:03 schreef Burrito het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat het bij andere mensen wel een zooitje is.
ik heb het op de PS4. Ubisoft weet precies wat voor hardware en drivers die ps4 heeft. Dan is er geen excuus voor het feit dat het zulke grote FPS problemen en andere bugs heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is inherent aan driverproblemen
Toch apart dat ik ze dan niet ben tegengekomen op PS4quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:39 schreef Burrito het volgende:
[..]
ik heb het op de PS4. Ubisoft weet precies wat voor hardware en drivers die ps4 heeft. Dan is er geen excuus voor het feit dat het zulke grote FPS problemen en andere bugs heeft.
Same here. Ik krijg sterk de indruk dat vooral de PC versie zo crappy is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch apart dat ik ze dan niet ben tegengekomen op PS4
Die had dan ook duidelijk minder knappe textures als Unityquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef Jivis het volgende:
Vind het vooral jammer van die laadtijden en framerate, omdat Black Flag op PS4 juist zo smooth liep.
Vraag me toch af hoe ze dat hebben kunnen verpesten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef Jivis het volgende:
Vind het vooral jammer van die laadtijden en framerate, omdat Black Flag op PS4 juist zo smooth liep.
Tuurlijk, dat zal zeker wel extra processorkracht vragen. Maar dan nog is het schrijnend dat Unity, nota bene gepromoot als als de eerste echte next gen AC, zo fucked up wordt uitgebracht. Dit soort dingen merk je toch tijdens het beta testen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had dan ook duidelijk minder knappe textures als Unity
Iddquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Rezania het volgende:
Dat gedoe met die companion app is trouwens ook irritant, daar zit ik helemaal niet op de wachten verdomme.
Dit is een andere engine volgensmij.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe ze dat hebben kunnen verpesten.Ze hadden al ervaring met Assassin's Creed op deze gen. Waarom loopt deze dan over het algemeen als bagger?
[ afbeelding ]
Ben wel blij dat ze Assassin's Creed aan het fixen zijn.
Andere engine, deze is helemaal vers gebouwd voor AC:U, dus het was te verwachten dat er nog wat kinderziektes in zouden zitten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:07 schreef Jivis het volgende:
Dan wel weer typisch dat ze als eerste die Helix credits fixen, want dat is juist het gene dat je via microtransacties kunt kopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe ze dat hebben kunnen verpesten.Ze hadden al ervaring met Assassin's Creed op deze gen. Waarom loopt deze dan over het algemeen als bagger?
[ afbeelding ]
Ben wel blij dat ze Assassin's Creed aan het fixen zijn.
Je hoeft het niet te doen. Je kunt dan alleen een paar kistjes in game niet openen. Lekker belangrijk. Wat vooral irritant is, is dat die companion app door een bug onbruikbaar is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:45 schreef Rezania het volgende:
Dat gedoe met die companion app is trouwens ook irritant, daar zit ik helemaal niet op de wachten verdomme.
Het varieert inderdaad. Is zeker jammer, maar dramatisch? Ik speel het spel nu al drie avonden achter elkaar, maar of ik wen aan de lage framerate, of het valt allemaal wel mee. Heb inderdaad wel een paar keer gehad dat die echt inzakt en je een slideshow krijgt. Maar dat is nooit meer dan een halve minuut geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:39 schreef Giester het volgende:
Gisteren begonnen aan AC:U. Ik moet zeggen dat ik de game grafisch prachtig vindt en het verhaal tot nu toe ook interessant. Maar een paar dingen staan mij echt niet aan!
- Framerate is dramatisch. Soms is het prima, maar soms mis ik gewoon frames of hapert hij constant.
Inderdaad, je zit soms wel lang te wachten.quote:- Laadtijden zijn dramatisch lang.
Je kunt ook gewoon accepteren dat je niet alles unlockt en de app/initiates niet gebruiken. Maar als je OCD/verzamelwoede hebt, is dat lastigquote:- Je wordt gedwongen om de Companion app en Initiates te spelen, anders kan je sommige kistjes, gear en outfits niet unlocken.
Voor nu, zal vast wel op een later tijdstip vrij beschikbaar komen. En zo niet: is dat echt zo erg? Het is niet dat je enorm voordeel hebt met die wapens.quote:- Sommige wapens kan je alleen kopen als je de seasonpass hebt.
Die credits heb je dan ook alleen maar nodig als je sneller dingen wilt unlocken. Helix credits geven je niks extra, je krijgt alleen eerder toegang tot wapens/gear.quote:- Helix credits kan je alleen kopen met microtransacties.
Ik vind het vooral jammer dat de premium versie niet echt iets belangrijks biedt voor dat geld. Gelukkig ben je niet verplicht om te betalenquote:- De companion app kost geld als je premium wilt gaan.
Zeker irritant, maar uiteindelijk kun je het spel wel gewoon spelen. Weet niet of het ook je co-op spel verstoort (nog niet gedaan).quote:- Connectie met Ubisoft valt constant weg.
hear, hear!quote:- Initiates, de companion app en uplay werkt voor geen meter.
Om eerlijk te zijn valt me dat nauwelijks op, maar anderen vallen er enorm over. Ieder z'n meug en rot voor je als het je wel stoort.quote:- Pop-ins everywhere!
Nieuwe engine, dus veel kinderziektes. Ze hadden inderdaad nog langer moeten testen, maar ja, de aandeelhouders wilden geld zien voor de kerst natuurlijk. En dit zijn inderdaad heel vervelende dingen, had het gisteren zelf ook. Enige dat hielp was spel afsluiten en opnieuw starten.quote:- bugs zoals hangen in muren en in de lucht zijn teveel aanwezig.
Nogmaals, microtransacties/andere games worden je niet door de strot geduwd. Je kunt het spel prima uitspelen zonder die dingen. Dat er behoorlijke bugs in zitten, vind ik wel zeker een kwalijke zaak en had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Het lijkt wel alsof deze generatie lastiger is om voor te programmeren dan de 360/PS3, want daar kan ik me dit soort missers niet echt herinneren bij de AAA-titels.quote:De game is mooi en het verhaal leuk. De Nostradamus missies zijn ook interessant en de sfeer van de game is goed, maar dit is zeker geen 60 euro waard. Ik vind het ronduit oplichting hoe wij voor de volle prijs een halve game krijgen en die ook nog niet eens lekker werkt. Ik moet nu mezelf dwingen om me niet te irriteren om zo toch de game te kunnen spelen.
Als ik in een duur restaurant de volle prijs betaal voor een Ossehaas steak, dan accepteer ik toch ook geen varkensschnitzel!!! Erg jammer van Ubisoft, ze hebben een hoop goed te maken. Nu mis ik de hele Assassins Creed ervaring, want ik ga nu alleen de story spelen en de rest laat ik maar liggen en daarna gaat de game meteen ingeruild worden.
Ik heb hem gespeeld op de Xbox One overigens. En nee ik ben echt geen zeikerd, maar ik ben een beetje klaar met dat we tegenwoordig maar moeten pikken dat games half afgeleverd worden. Ik moet gewoon de volle prijs betalen en er wordt mij een complete game beloofd, maar voor mijn gevoel hebben ze er gewoon schijt aan en dan duwen ze ook nog die microtransacties en andere games door je strot.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan lijkt het me helemaal evident dat je het eerst uitgebreid beta test voor je launcht. Stel hem dan nog even uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:43 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Andere engine, deze is helemaal vers gebouwd voor AC:U, dus het was te verwachten dat er nog wat kinderziektes in zouden zitten.
Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die puntenquote:
Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar je je dat dan? Had wel zoiets gevonden maar dat kost Valuta? Heb namelijk best wel veel van die punten
Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spelquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst moet je een wapen of kledingstuk kopen met geld (Liver of zo?), daarna kan je hem nog upgraden met die punten. Kan gewoon allemaal bij een vendor.
Alleen als ik met de knoppen de filters aanpasquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zag het ja.. Wat dat betreft vind ik het maar een vervelend spel
Hebben jullie ook last van verdwijnende icoontjes op de map? De clubhuizen verdwijnen zo nu en dan
gvd, tranen in mijn ogen van het lachen. Blij dat ik deze heb overgeslagenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..
Raadsel:Nee, dat klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wanprestatie?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:17 schreef eight het volgende:
De stad is echt fantastisch maar verder..
Jammer dat Ubisoft de schaarste in gamereleases op deze wijze uitbuit. Helaas worden ze weer rijkelijk beloond voor deze wanprestatie waardoor de volgende wanprestatie weer in de pijplijn zit.
Hmm dat klopt jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat klopt nietAls je het in het Engels speelt is het trouwens makkelijker te vinden. Kijk vooral naar de namen op je map
Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van hebquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanprestatie?
Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo..
[..]
Zou zomaar kunnen jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het is gemakkelijk zeiken voor mensen nu. Ik heb op het hele online gebeuren na geen problemen. Heel af en toe een framedip, nooit een crash. Ik zou bijna zeggen dat die zooi juist komt door al het gecrash bij mensen waar online wel werkt, misschien dat ik er daarom geen last van heb
Slow motionquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:15 schreef hugecooll het volgende:
Beetje jammer om de ene dag Ryse: Son of Rome met graphics op high vloeiend te spelen en de dag erna in slow motion met graphics op low door Parijs te wandelen.
Nee srs :0 Die gevechten zijn bijv fucking traagquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slow motion
Je kan ook overdrijven pff
Hmm.. Kreeg ze ook niet meer terug.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als ik met de knoppen de filters aanpas
Ik kan de laatste raadsel van Mars maar niet oplossen, ben al een uur aan het zoeken..
Raadsel:Had er 1 opgelost, dacht ik. Maar aangekomen bij Palace Bourboun vind ik wel een marker maar kan er niet mee interacten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raadsel:In het Engels is hij echt veel makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het antwoord.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
De beste? Nah. Vind persoonlijk dat ze teveel van de Templar\ Assassins achtergrond zijn weggedreven wat ik jammer vind. Het geloofsausje laten ze weg, zo vond ik bijvppr de "klassieke kunst puzzels" altijd erg vet om te doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanprestatie?
Het is voor mij al de beste AC ooit, kan me echt vermaken en heb nog niet eens 6 missies gedaan ofzo..
[..]
Hmm dat klopt jaNederlands is echt niet goed, misschien is het Nederlands van die tijd wie zal het zeggen. Maar het is wel fijner als je bijv info krijgt over een persoon of een gebouw, leest even wat makkelijker weg.
Die op zo´n klok zit? Die kwam ik ook tegen ja, misschien komt dat nog? Wel heel vreemd idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Had er 1 opgelost, dacht ik. Maar aangekomen bij Palace Bourboun vind ik wel een marker maar kan er niet mee interacten?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het Engels is hij echt veel makkelijker.thxSPOILER: Het antwoord.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal is prima, ipv telkens hetzelfde. Verder dat je nu vrij bent in het killen van de persoon met al die submissies wat je kan helpen bij het vermoorden van die persoon. Het naar beneden klimmen maakt alles veel soepeler nu.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
De beste? Nah. Vind persoonlijk dat ze teveel van de Templar\ Assassins achtergrond zijn weggedreven wat ik jammer vind. Het geloofsausje laten ze weg, zo vond ik bijvppr de "klassieke kunst puzzels" altijd erg vet om te doen.
Wat wel beter is, is de weg sinds Liberation: Jij ligt in de Animus, je speelt geen Desmond oid![]()
Ik mis alleen multiplayer a la AC3
De rode draad is al enkele versies hetzelfde? Wat dat betreft blijft AC1 het tofst en door de andere verbeteringen AC2\ ACB het vetstquote:Op zondag 16 november 2014 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die op zo´n klok zit? Die kwam ik ook tegen ja, misschien komt dat nog? Wel heel vreemd idd.
[..]
thx
[..]
Het verhaal is prima, ipv telkens hetzelfde.
Je bent volgens mij een van de weinige die nog goede herinneringen bewaard aan AC1.quote:Op zondag 16 november 2014 12:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
De rode draad is al enkele versies hetzelfde? Wat dat betreft blijft AC1 het tofst en door de andere verbeteringen AC2\ ACB het vetst
Haha. Compilatie van alle Unity bugs met de Safety Dance als achtergrondmuziek zou top zijn.quote:
Wat voor opdrachten wil je dan?quote:Op zondag 16 november 2014 23:35 schreef eight het volgende:
[..]
Je bent volgens mij een van de weinige die nog goede herinneringen bewaard aan AC1.
AC2\ACB is voor mij heilig en de daaropvolgende delen hebben nooit hetzelfde gevoel kunnen opwekken.
Black flag kwam daarbij nog het dichtste in de buurt.
Helaas leunt unity volledig op de stad Parijs, die werkelijk fantastisch wordt weergegeven maar waar geen neuk te doen is, behalve wat we niet al honderd keer eerder hebben gedaan. Misschien leuk voor gamers die geregeld een deel hebben overgeslagen maar voor degenen die elke deel gespeeld hebben is dit gewoon een belediging.
Ik ben toch geen fucking down patiëntje die voor de zoveelste keer op rij exact dezelfde opdrachten gaat spelen?![]()
Ik zou even afwachten. Ervaar zelf ook wat gebreken online en er is weer een patch aangekondigd?quote:Op maandag 17 november 2014 21:37 schreef CoExist het volgende:
Ik kom maar niet online bij ACU.
Is dat een probleem bij Ubisoft of moet ik UPC bellen?
daar heb ik en velen anderen last van. Gelukkig doet de rest van het spel het wel met sporadische framedrops en zonder crashes. Je zou bijna zeggen...quote:Op maandag 17 november 2014 21:37 schreef CoExist het volgende:
Ik kom maar niet online bij ACU.
Is dat een probleem bij Ubisoft of moet ik UPC bellen?
blauwe en gele tellen idd niet mee. De blauwe kun je met de compagnon app openen, maar dat is een traag spel (constant wachten).quote:Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Voor alle verzamelaars, die gekleurde chests ( behalve de rode) is niet verplicht om alle chests te open voor de avhievements.. Ik hb zojuist de versailles achievemnt behaald, alle chests geopend terwijl ik de gele niet kon open omdat app. Maar die telt niet mee heb gewoon 20/20..
Idd.. Vandaag mn eerste blauwe mogen openen; 250 Lilaliquote:Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
blauwe en gele tellen idd niet mee. De blauwe kun je met de compagnon app openen, maar dat is een traag spel (constant wachten).
De gele zijn te openen met het initiates-spel.
Beide alleen verplicht als je andere outfits wil vrijspelen. Voor het geld hoef je het niet te doen
Wat voor videokaart heb je dan?quote:Op maandag 17 november 2014 17:39 schreef Ypmaha het volgende:
Ik zit met iets heel raars. ACU gekocht, maar het spel verloopt heel traag en schokkerig en ziet er neit uit qua graphics, terwijl de graphics zo laag mogelijk staan! Nu is mijn videokaart ook de jongste niet meer, maar spellen zoals Far Cry 3, de nieuwe Alien: Isolation, en Call of Duty Ghosts draait hij bijvoorbeeld nog wel goed, al dan niet op de hoogste graphics.
Aangezien de rest van mijn componenten enkele maanden geleden nog vervangen zijn, is mijn vraag dus: ligt het echt aan mijn videokaart, en is ACU echt zoveel zwaarder dan andere spellen?
Ik kan die niet open omdat ik niet weet hoe in te loggen, baalde er wel van omdat ik dacht extra florijnen mis te lopen, valt wel mee dusquote:Op maandag 17 november 2014 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
blauwe en gele tellen idd niet mee. De blauwe kun je met de compagnon app openen, maar dat is een traag spel (constant wachten).
De gele zijn te openen met het initiates-spel.
Beide alleen verplicht als je andere outfits wil vrijspelen. Voor het geld hoef je het niet te doen
Mwah vaak zijn zulke eisen altijd overdreven en runned een oudere rig dan wat hun aanraden het ook gewoon goed..quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb je dan?
Dit zijn de minimale eisen.
Soms worden hele rijtjes frames overgeslagen. Als ik bijvoorbeeld achter twee vijanden aan ren en ze tegelijk wil afmaken, dan gebeurt het nog wel eens dat ik gewoon voorbij ze ren waardoor ik in een 'normaal' gevecht terechtkom. Dat gevecht speelt zich dan traag af: ik kan gewoon de aanvalsknop in blijven rammen en hij valt dan ook wel aan, maar het is niet zo dat hij aanvalt op het moment dat ik aangeef dat hij moet aanvallen. Omdat gevechten traag zijn, is het ook niet zo moeilijk om aanvallen te pareren (dat gele balkje blijft namelijk relatief lang in beeld) dus het gaat allemaal wel, maar het zou fijn zijn als het allemaal wat vloeiender gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Iwanius het volgende:
Wees eens wat specifieker. Traag als in dat je qua motion/handelingen achterloopt of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je wakker ligt van geld: niet nodig, je verdient namelijk ook aardig wat in d egame zelf. Ik kwam in hoofdstuk 11 erachter dat ik vergeten was de bonuswapens die ik verdiend had met bv murder mysteries nooit had gebruikt. Stond dus met mijn eerste wapen nog te zwaaien. Opeens ging het ook veel beter qua vechten toen ik eenmaal gewisseld hadquote:Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan die niet open omdat ik niet weet hoe in te loggen, baalde er wel van omdat ik dacht extra florijnen mis te lopen, valt wel mee dus
Msi 560 gtx tiquote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Mwah vaak zijn zulke eisen altijd overdreven en runned een oudere rig dan wat hun aanraden het ook gewoon goed..
Ik ben nog bij 6 maar toen ik alle kisten in versailes wilden pakken had ii 0 florijnen en na de 20 had ik bijna 5k terwijl elke kist maar 100 had. Volgensmij krijg je een bonus na allemaal?quote:Op dinsdag 18 november 2014 05:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je wakker ligt van geld: niet nodig, je verdient namelijk ook aardig wat in d egame zelf. Ik kwam in hoofdstuk 11 erachter dat ik vergeten was de bonuswapens die ik verdiend had met bv murder mysteries nooit had gebruikt. Stond dus met mijn eerste wapen nog te zwaaien. Opeens ging het ook veel beter qua vechten toen ik eenmaal gewisseld had
Zelf ben ik nu alle kistjes en andere verzamelobjecten aan het zoeken. Dan heb ik iig de singleplayer trofeeen weer compleet. En dan maar wachten op een co-op-patch, want dat zijn de rest van de trofeeën (die voor de rest zo te zien makkelijk zijn).
Geen idee. Wat ik in elke AC doe is asap de schatkist-mechanisme spekken. In dit geval dus je cafe en alle clubs in de stad. Dan vult je schatkist om de zo veel tijd met flink wat geld. Geldnood heb je in dit spel niet, zoals gewoonlijk in elke ACquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben nog bij 6 maar toen ik alle kisten in versailes wilden pakken had ii 0 florijnen en na de 20 had ik bijna 5k terwijl elke kist maar 100 had. Volgensmij krijg je een bonus na allemaal?
Ik zit nu in sequence 5, maar ik merk wel dat het niet in overvloed mijn kant op rolt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik in elke AC doe is asap de schatkist-mechanisme spekken. In dit geval dus je cafe en alle clubs in de stad. Dan vult je schatkist om de zo veel tijd met flink wat geld. Geldnood heb je in dit spel niet, zoals gewoonlijk in elke AC
Daar krijg ik best weinig van, nu max 200 florijnen, terwijl ik heb bijna helemaal geupgrade heb. Moet alleen nog buiten en mijn kamer als goed is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik in elke AC doe is asap de schatkist-mechanisme spekken. In dit geval dus je cafe en alle clubs in de stad. Dan vult je schatkist om de zo veel tijd met flink wat geld. Geldnood heb je in dit spel niet, zoals gewoonlijk in elke AC
Ik heb alle cafe's in bezit (theatre volledige upgrade) en ontvang nu per kwartier zo'n 20000 livres. Gaat hard nu.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar krijg ik best weinig van, nu max 200 florijnen, terwijl ik heb bijna helemaal geupgrade heb. Moet alleen nog buiten en mijn kamer als goed is.
sjezusquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb alle cafe's in bezit (theatre volledige upgrade) en ontvang nu per kwartier zo'n 20000 livres. Gaat hard nu.
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
Hoe verdien je die punten eigenlijk om nieuwe abilities te unlocken (ben de naam al vergeten)? Enkel hoofdmissies en coop?
Ok, dan ga ik eerst wat makkelijke coopmissies doen, want mis het toch wel om bepaalde skills te hebben. Je gaat in ieder geval een stuk sneller dood, neemt maar twee of drie schoten. En denk niet dat je meatshield kan doen zoals Connor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:20 schreef StefanW het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
Ik dacht dat dat synchronisatiepunten heetten.
Mja ik geloof dat ik in sequence 6 ineens zoiets had van 'oh ja, zij was er ook nog'quote:Op woensdag 19 november 2014 00:10 schreef Midnight_snack het volgende:
Wat een slecht verhaal had deze AC zeg. Lijkt wel alsof er maar een einde aangebreid is omdat er geen budget meer was ofzo![]()
De "lovestory" komt niet echt van de grond imo.
Ja precies, ik had daar toch iets meer van verwacht. Vooral ook vanwege die trailer die om haar draaide. Maar okequote:Op woensdag 19 november 2014 00:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja ik geloof dat ik in sequence 6 ineens zoiets had van 'oh ja, zij was er ook nog'
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:45 schreef Jivis het volgende:
Hoop wel dat ze nog wat aan die framerate gaan doen. Samen met die ellenlange laadtijden haalt je dat echt uit de ervaring.
Snap sowieso niet waarom ze dat 'dynamische' laden met je assassin er uit gehaald hebben.
Ik heb bij Black Flag op de PS4 geen moment gedacht: 'shit wat duurt dit lang'. Ging vliegensvlug. Bij Unity zit ik soms gewoon een minuut lang naar een zwart scherm te staren.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:39 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Los van dat ik me bij elk redelijk groot PS4-spel erger aan de laadtijden (geloof me, NBA 2K is nog veel erger), is het laadsysteem nu hetzelfde als bij Black Flag.
Dat dynamische laden wat je bedoelt was dat je geen laadtijden hebt als je naar een ander gebied loopt/rijdt/vaart/whatevert. Dat is nu nog steeds.
Bij Black Flag zat je ook gewoon naar een laadscherm te kijken als je ging snelreizen.
http://www.game-debate.co(...)ins%20Creed:%20Unityquote:Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef Ypmaha het volgende:
Maar is mijn videokaart (MSI GTX 560 Ti) te slecht voor AC:U? Want het draait namelijk heel bagger. De rest van mijn hardware is pas nog vervangen.
Ik weet nooit hoe goed mijn MSI videokaart is t.o.v een Nvidia of AMD. Ik bedoel, het heeft een hele andere naam. Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:12 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
http://www.game-debate.co(...)ins%20Creed:%20Unity
Vind het een betere site dan canyourunit, die toch twee keer de bal serieus heeft misgeslagen bij mij bij Watch Dogs en FIFA 15
Ik heb mijn 750 moeten vervangen in ieder geval (maar bijvoorbeeld een 770 scoort al dubbel zo goed in becnhmarks). Heb er een 970 ingestoken, en nu draait ie goed op medium/high (wil hem niet teveel stretchen). heb alleen eens per 15minuten een 5sec freeze soms
ff googlenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe goed mijn MSI videokaart is t.o.v een Nvidia of AMD. Ik bedoel, het heeft een hele andere naam. Hoe weet je dat?
Lol zielige optimalisatie van de game voor pc, jouw kaart hoort het in realiteit lachend te kunnen playen..quote:Op donderdag 20 november 2014 00:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
ff googlendie heeft een GPU van Nvidia, maar van wat ik zo zie slechts 1gb vram. Op zich niet heel slecht ofzo, maar wel beneden de minimum systeemeisen van ACU. (Die overigens belachelijk hoog zijn). Mijn GTX 770 van net iets meer dan 1 jaar oud heeft het al moeilijk
Dat kun je zelf alsnog doenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:04 schreef Bart het volgende:
Denk dat het deels ligt aan de grootte van het spel icm een traditionele hdd. Ze hadden er gewoon een ssd in moeten doen.
Ook bij xbox One?quote:
Niet als intern, maar zet een SSD op de USB3 en het scheelt weer watquote:
Vraag me af of dat zo veel sneller is.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet als intern, maar zet een SSD op de USB3 en het scheelt weer wat
heb ik ook en alles loopt perfect op ultra, alleen best veel popups en insquote:Op donderdag 20 november 2014 05:22 schreef MhZero het volgende:
Ubisoft is nooit echt goed geweest in het optimaliseren voor de PC. Ik heb een 780 ti in mijn computer en nog doet Unity moeilijk.
Iig een hybride schijfquote:Op woensdag 19 november 2014 09:04 schreef Bart het volgende:
Denk dat het deels ligt aan de grootte van het spel icm een traditionele hdd. Ze hadden er gewoon een ssd in moeten doen.
Netjes, hoe lang ben je er mee bezig geweest?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:39 schreef CoExist het volgende:
Ik ben bij sequence 12 aanbeland... Maar Jezus wat een kut storyline!
Ga nu eerst maar ff wat side-quests doen.
MSI is toch Nvidia met een gforce chip. MSI is gewoon een merk net zoals ASUS die ook met Nvidia is uitgerust. Alleen is MSI bekend om zijn prima koeling van de kaarten. Sowieso is het verstandig de laatste tijd voor Nvidia te kiezen(de laatste games geven dit vaak ook aan). Helaas zie je steeds meer mensen met AMD in de problemen komen. Jammer eigenlijk want het is stukken goedkoper.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe goed mijn MSI videokaart is t.o.v een Nvidia of AMD. Ik bedoel, het heeft een hele andere naam. Hoe weet je dat?
Maar hoeveel versies zitten er tussen de 560 en de 770? vast geen 21..quote:Op donderdag 20 november 2014 15:49 schreef Cherna het volgende:
[..]
MSI is toch Nvidia met een gforce chip. MSI is gewoon een merk net zoals ASUS die ook met Nvidia is uitgerust. Alleen is MSI bekend om zijn prima koeling van de kaarten. Sowieso is het verstandig de laatste tijd voor Nvidia te kiezen(de laatste games geven dit vaak ook aan). Helaas zie je steeds meer mensen met AMD in de problemen komen. Jammer eigenlijk want het is stukken goedkoper.
Zelf heb ik ook een MSI GTX 770 Twin Frozr Gaming kaart. Die is prima. Maar heb je nu nog een kaart zoals de GTX 560 stap dan maar gelijk over naar een GTX 970 0f 980.
EDIT: die 980 is 525 euroquote:Op donderdag 20 november 2014 15:54 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Maar hoeveel versies zitten er tussen de 560 en de 770? vast geen 21..
Je zou ook voor de 970 kunnen gaan met 4 gig geheugen. Daar kun je zeker weer een lange tijd mee vooruit. Ik sla de 900 serie over omdat ik persoonlijk vind dat de 770 nog altijd doet wat hij moet doen. Dan maar geen ultra. in 1080 is high voor mij meer dan voldoende.quote:
Tja de minimale eisen zijn een GTX680. Daarom dat Unity op een 560TI bagger loopt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef Ypmaha het volgende:
Maar is mijn videokaart (MSI GTX 560 Ti) te slecht voor AC:U? Want het draait namelijk heel bagger. De rest van mijn hardware is pas nog vervangen.
Hoe de neuk kan het dan dat de minimum requirements voor Far Cry 4 een GTX 460 is. Is AC:U dan echt zo slecht geoptimaliseerd?quote:Op donderdag 20 november 2014 16:18 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja de minimale eisen zijn een GTX680. Daarom dat Unity op een 560TI bagger loopt.
http://www.pcgamer.com/as(...)uirements-confirmed/
Bij mij loopt Unity prima. Wel veel clipping. Vermaak me er prima mee.
Naja, lachend denk ik niet, tis geen high end kaart. Maar had er zeker meer verwacht. En inderdaad bagger optimalisatie. Zelfs voor consoles heb ik begrepen.quote:Op donderdag 20 november 2014 04:00 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Lol zielige optimalisatie van de game voor pc, jouw kaart hoort het in realiteit lachend te kunnen playen..
Ik koop om de generatie het subtopmodel van nvidia. Dus GTX 470, GTX 670, en nu GTX 970. Meeste snelheid voor een goede prijs. Je kunt altijd alles goed draaien, en tweedehands levert de oude kaart ook nog wat op als je de nieuwe koopt.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:21 schreef Ypmaha het volgende:
Wat zou beter zijn? Om de 4 jaar een high-end videokaart of om de 2 jaar een midrange kaart? Zit te twijfelen wat voor videokaart ik zal nemen.
Van mij hoeft het ook niet allemaal op ultra. Maar zelfs op high komt het nog vaak genoeg voor dat de framerate onder de 20 zakt met m'n 770.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:59 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je zou ook voor de 970 kunnen gaan met 4 gig geheugen. Daar kun je zeker weer een lange tijd mee vooruit. Ik sla de 900 serie over omdat ik persoonlijk vind dat de 770 nog altijd doet wat hij moet doen. Dan maar geen ultra. in 1080 is high voor mij meer dan voldoende.
http://www.alternate.nl/h(...)_source=tweakers.net
Mwah is persoonlijk vind ik. Wat mij betreft is 1080 voorlopig voldoende. Het verschil met 1440p vind ik minimaal en UHD schermen zijn nog best fors qua prijs. Daar komt dan ook weer bij dat je een videokaart moet hebben die die resoluties trekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:51 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb een Samung Syncmaster 2443 als monitor. Ook al een paar jaar oud, maar zou die ook aan vervanging toe zijn? Hij werkt verder gewoon prima (is 1920x1080 pixels), maar ik weet niet hoe dat zit met beeldschermen
Dit mis ik heel ergquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik probeer wel stealthy te zijn, maar dat is echt wel lastig geworden. Er zijn meer vijanden, die vaak naar elkaar kijken, je hebt geen slaappijl meer (die spookblade doet de helft vd tijd niets), en je kan niet meer fluiten om ze te lokken.
Freerunning/controls zijn toch echt wel wat klungelig soms, en zeker als ge ergens binnen zit werkt de camera niet mee
Daar heb je nu toch knalerwten voor?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:39 schreef AntiChrist7 het volgende:
en je kan niet meer fluiten om ze te lokken.
Oh, mij ga je nooit horen zeggen dat de gevechten te moeilijk waren in de vorige games, nu is het inderdaad een stuk lastiger. Maar dan is opties wegnemen om juist de gevechten te vermijden een domme zet vind ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:00 schreef StefanW het volgende:
Wat de devs mij vertelden op een event is dat er vanuit de community veel klachten kwamen dat de gevechten te makkelijk waren (wat ik persoonlijk ook wel vind).
Hiermee hebben ze de gevechten moeilijker en uitdagender willen maken.
Het voorkomt wel zo'n dodensprong van een kerktoren als je eigenlijk gewoon een leap of faith wil maken. Dus dat vind ik wel een verbetering.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:44 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik vind de gevechten nou niet echt veel moeilijker eigenlijk.
Net zoals dat ik het omhoog of omlaag klimmen nou ook niet echt beter vind gaan
Nou had ik waarschijnlijk net de verkeerde combinatie te pakken, of mikte net naast de hooiwagen, maar kreeg het alsnog voor elkaar hoorquote:Op zondag 23 november 2014 08:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het voorkomt wel zo'n dodensprong van een kerktoren als je eigenlijk gewoon een leap of faith wil maken. Dus dat vind ik wel een verbetering.
Ik moet ook nog wel wennen aan de besturing, bijv. klim ik verder omhoog ipv door het raam naar binnen te springen. Heb de hooiwagen ook al een paar keer gemist.quote:Op maandag 24 november 2014 15:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nou had ik waarschijnlijk net de verkeerde combinatie te pakken, of mikte net naast de hooiwagen, maar kreeg het alsnog voor elkaar hoor
Hahahaha!quote:Op maandag 24 november 2014 20:43 schreef Evi_90 het volgende:
Over glitches, vond deze toch wel grappig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Idd, waar zijn de tijden dat je zelf user generated content kon toevoegen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:03 schreef OverRated het volgende:
Dit vind ik ook weer zo triest:Nu al die Season Pass van The Crew lopen promoten, terwijl die beta echt fucking slecht was. Bovendien komt die game pas volgende maand (?) uit. En die DLC lijkt me het geld ook niet waard, als ik zo kijk wat je er voor terugkrijgt. Ondertussen is AC: Unity een zootje en worden er geen excuses aangebodentwitter:Ubisoft twitterde op donderdag 13-11-2014 om 20:42:19Check out all the incredible cars included in The Crew's Season Pass in the new trailer >> http://t.co/mntG74QldP || http://t.co/o4sRDWjK6x reageer retweet
Onzin, maakt niet uit welke driver ik gebruik, zelfs met de betadriver voor AMD werkt het voor geen meter. Als ik geluk heb zit ik op 20fps op medium settings met FXAA en voor de rest bijna alles uit. Kom ik in een gevecht, dan dropt het vaak sub 10 fps.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is inherent aan driverproblemen
Gele kisten. Voor rode kisten moet je gewoon goed zijn in lockpicken. Blauwe kisten zijn de companion app. Is idd leuk, maar heeft mijn progress gewist....quote:Op woensdag 26 november 2014 10:05 schreef Bart het volgende:
Gisteren begonnen, nieuwe videokaart kwam binnen waar ik op zat te wachten. Best zwaar spel grafisch.
Maar tot nu toe tof. Even wennen aan de nieuwe besturing met up/down freerunnen. Companion app is ook leuk tot nu toe.
Was wel ff benieuwd naar Initiates. Daar kun je de rode kisten mee openen als je level hoog genoeg is of zo? Maar hoe verhoog je je level in initiates?
Ah, dat zal bij mij niet meer lukken. Alle AC's op de X360 gespeeld maar geen progress meer in Uplayquote:Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Gele kisten. Voor rode kisten moet je gewoon goed zijn in lockpicken. Blauwe kisten zijn de companion app. Is idd leuk, maar heeft mijn progress gewist....
Initiates is gewoon je history van de vorige games en hoeveel je ze gespeeld hebt. Op de site inloggen en je games syncen. Al lukt het syncen nog niet 100% bij iedereen. Maar dat zijn maar een 10 kisten ofzo
Wat doet the Crew hier?
Syncen? Moet ik dan mijn Xbox weer aanslingeren voor al die oude ac's? Wat een gedoe allemaalquote:Op woensdag 26 november 2014 10:15 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Gele kisten. Voor rode kisten moet je gewoon goed zijn in lockpicken. Blauwe kisten zijn de companion app. Is idd leuk, maar heeft mijn progress gewist....
Initiates is gewoon je history van de vorige games en hoeveel je ze gespeeld hebt. Op de site inloggen en je games syncen. Al lukt het syncen nog niet 100% bij iedereen. Maar dat zijn maar een 10 kisten ofzo
Wat doet the Crew hier?
Dacht dat ie dat deed op basis van de achievements van vorige delen die in je xbox live account zitten?quote:Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Syncen? Moet ik dan mijn Xbox weer aanslingeren voor al die oude ac's? Wat een gedoe allemaal.
Ik probeerde laatst wel mijn live account te koppelen aan mijn ubi account, maar dat lukt niet. Het vreemd is dat ik AC:BF wel gewoon op de pc heb gespeeld, staat dus gewoon in Uplay. Maar niets bij initiates. Wazig systeem.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dacht dat ie dat deed op basis van de achievements van vorige delen die in je xbox live account zitten?
nee, gaat gewoon via Uplay. Ik heb alle vorige AC's ook niet meer geinstalleerd. Maar de site lijkt weer kuren te hebben, heb plotseling geen level meerquote:Op woensdag 26 november 2014 10:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Syncen? Moet ik dan mijn Xbox weer aanslingeren voor al die oude ac's? Wat een gedoe allemaal.
Binnenkort nog weer eens proberen mijn live account te koppelen dan. En kijken of ik in Black Flag nog iets kan koppelen of zo.quote:Op woensdag 26 november 2014 10:31 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
nee, gaat gewoon via Uplay. Ik heb alle vorige AC's ook niet meer geinstalleerd. Maar de site lijkt weer kuren te hebben, heb plotseling geen level meer
quote:If you purchased the Season Pass or Assassin’s Creed Unity Gold Edition (which includes the Season Pass), you are eligible to choose one free game from among a select list of Ubisoft titles.* These are:
The Crew, Far Cry 4, Watch Dogs, Assassin’s Creed Black Flag, Rayman Legends, Just Dance 2015
Voor mij hetzelfde. Enige opties waren FC4 en The Crew, de rest had ik al (muv Just Dance, maar die hoef ik nietquote:Op woensdag 26 november 2014 20:18 schreef Chrizs het volgende:
Heb weinig hinder ondervonden en heb een gratis season pass dus dit is een mooi extraatje.
Word voor mij FC4, de rest heb ik al en mijn interesse voor the crew is snel minder geworden
Flinke pleister.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:55 schreef CoExist het volgende:
Hoe laat komt die patch eigenlijk?
Edit:
Inmiddels is de patch online. 2,76GB.
PS4 was eerstquote:Op donderdag 27 november 2014 12:37 schreef MhZero het volgende:
Is de patch al uitgerold op de PC? Uplay heeft nog geen update uitgevoerd.
Pc-patch komt komende week pas.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:37 schreef MhZero het volgende:
Is de patch al uitgerold op de PC? Uplay heeft nog geen update uitgevoerd.
ik dacht morgen? mja jij bent de gameredactie dus jij zal t wel beter wetenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:18 schreef StefanW het volgende:
[..]
Pc-patch komt komende week pas.
Weer vertraagd? Zou deze week nog komen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:18 schreef StefanW het volgende:
[..]
Pc-patch komt komende week pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |