Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:45 schreef Jivis het volgende:
Hoop wel dat ze nog wat aan die framerate gaan doen. Samen met die ellenlange laadtijden haalt je dat echt uit de ervaring.
Snap sowieso niet waarom ze dat 'dynamische' laden met je assassin er uit gehaald hebben.
Ik heb bij Black Flag op de PS4 geen moment gedacht: 'shit wat duurt dit lang'. Ging vliegensvlug. Bij Unity zit ik soms gewoon een minuut lang naar een zwart scherm te staren.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:39 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Los van dat ik me bij elk redelijk groot PS4-spel erger aan de laadtijden (geloof me, NBA 2K is nog veel erger), is het laadsysteem nu hetzelfde als bij Black Flag.
Dat dynamische laden wat je bedoelt was dat je geen laadtijden hebt als je naar een ander gebied loopt/rijdt/vaart/whatevert. Dat is nu nog steeds.
Bij Black Flag zat je ook gewoon naar een laadscherm te kijken als je ging snelreizen.
http://www.game-debate.co(...)ins%20Creed:%20Unityquote:Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef Ypmaha het volgende:
Maar is mijn videokaart (MSI GTX 560 Ti) te slecht voor AC:U? Want het draait namelijk heel bagger. De rest van mijn hardware is pas nog vervangen.
Ik weet nooit hoe goed mijn MSI videokaart is t.o.v een Nvidia of AMD. Ik bedoel, het heeft een hele andere naam. Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:12 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
http://www.game-debate.co(...)ins%20Creed:%20Unity
Vind het een betere site dan canyourunit, die toch twee keer de bal serieus heeft misgeslagen bij mij bij Watch Dogs en FIFA 15
Ik heb mijn 750 moeten vervangen in ieder geval (maar bijvoorbeeld een 770 scoort al dubbel zo goed in becnhmarks). Heb er een 970 ingestoken, en nu draait ie goed op medium/high (wil hem niet teveel stretchen). heb alleen eens per 15minuten een 5sec freeze soms
ff googlenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe goed mijn MSI videokaart is t.o.v een Nvidia of AMD. Ik bedoel, het heeft een hele andere naam. Hoe weet je dat?
Lol zielige optimalisatie van de game voor pc, jouw kaart hoort het in realiteit lachend te kunnen playen..quote:Op donderdag 20 november 2014 00:37 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
ff googlendie heeft een GPU van Nvidia, maar van wat ik zo zie slechts 1gb vram. Op zich niet heel slecht ofzo, maar wel beneden de minimum systeemeisen van ACU. (Die overigens belachelijk hoog zijn). Mijn GTX 770 van net iets meer dan 1 jaar oud heeft het al moeilijk
Dat kun je zelf alsnog doenquote:Op woensdag 19 november 2014 09:04 schreef Bart het volgende:
Denk dat het deels ligt aan de grootte van het spel icm een traditionele hdd. Ze hadden er gewoon een ssd in moeten doen.
Ook bij xbox One?quote:
Niet als intern, maar zet een SSD op de USB3 en het scheelt weer watquote:
Vraag me af of dat zo veel sneller is.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet als intern, maar zet een SSD op de USB3 en het scheelt weer wat
heb ik ook en alles loopt perfect op ultra, alleen best veel popups en insquote:Op donderdag 20 november 2014 05:22 schreef MhZero het volgende:
Ubisoft is nooit echt goed geweest in het optimaliseren voor de PC. Ik heb een 780 ti in mijn computer en nog doet Unity moeilijk.
Iig een hybride schijfquote:Op woensdag 19 november 2014 09:04 schreef Bart het volgende:
Denk dat het deels ligt aan de grootte van het spel icm een traditionele hdd. Ze hadden er gewoon een ssd in moeten doen.
Netjes, hoe lang ben je er mee bezig geweest?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:39 schreef CoExist het volgende:
Ik ben bij sequence 12 aanbeland... Maar Jezus wat een kut storyline!
Ga nu eerst maar ff wat side-quests doen.
MSI is toch Nvidia met een gforce chip. MSI is gewoon een merk net zoals ASUS die ook met Nvidia is uitgerust. Alleen is MSI bekend om zijn prima koeling van de kaarten. Sowieso is het verstandig de laatste tijd voor Nvidia te kiezen(de laatste games geven dit vaak ook aan). Helaas zie je steeds meer mensen met AMD in de problemen komen. Jammer eigenlijk want het is stukken goedkoper.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe goed mijn MSI videokaart is t.o.v een Nvidia of AMD. Ik bedoel, het heeft een hele andere naam. Hoe weet je dat?
Maar hoeveel versies zitten er tussen de 560 en de 770? vast geen 21..quote:Op donderdag 20 november 2014 15:49 schreef Cherna het volgende:
[..]
MSI is toch Nvidia met een gforce chip. MSI is gewoon een merk net zoals ASUS die ook met Nvidia is uitgerust. Alleen is MSI bekend om zijn prima koeling van de kaarten. Sowieso is het verstandig de laatste tijd voor Nvidia te kiezen(de laatste games geven dit vaak ook aan). Helaas zie je steeds meer mensen met AMD in de problemen komen. Jammer eigenlijk want het is stukken goedkoper.
Zelf heb ik ook een MSI GTX 770 Twin Frozr Gaming kaart. Die is prima. Maar heb je nu nog een kaart zoals de GTX 560 stap dan maar gelijk over naar een GTX 970 0f 980.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |