• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Succes met teh horror vanavondquote:Op woensdag 5 november 2014 01:22 schreef Etsu het volgende:
Ik ga maar eens slapen, beetje normaal opstaan en dan verder met belastingrecht en dan 's avonds HORROR.
Let wel op dat het verschil tussen 2,9 en 3,1 op een logaritmische schaal behoorlijk groot is.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
Wie uit Grunn heeft de beving van 2,9 op de schaal van Richter meegekregen? Bleek vannacht geweest te zijn bij Zandeweer en wederom te voelen in de stad zelf. Heftigste beving tot nu toe, de verwachting dat het naar 3,1 op Richter kan gaan komt dus aardig uit zo
Zonder meer, maar het vorige record stond op 2,8, nu dus sinds vannacht 2,9. Die 3,0 en 3,1 zie ik wel sneuvelen binnen de komende jaren.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Let wel op dat het verschil tussen 2,9 en 3,1 op een logaritmische schaal behoorlijk groot is.
Niks van gemerkt. Maar ik heb ook niets gemerkt van het opblazen van de suikerunie toren destijds, om 7 uur in de morgen, terwijl ik kleine 300 meter verderop sliep.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
Wie uit Grunn heeft de beving van 2,9 op de schaal van Richter meegekregen? Bleek vannacht geweest te zijn bij Zandeweer en wederom te voelen in de stad zelf. Heftigste beving tot nu toe, de verwachting dat het naar 3,1 op Richter kan gaan komt dus aardig uit zo
Helaas niets, en boeken houd ik altijd zelfquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga het zeker doenHeb jij toevallig nog hoorcollege aantekeningen van ICT contracten? Omdat ze nu vakinschrijving verplicht stellen om een tafelnummer te krijgen, moet ik op 8 december mij inschrijven voor de her. Maar ik krijg het vak ook niet meer toegevoegd op nestor dus ik mis de PowerPoint slides. En qua boeken?
Scheen ook een beving van korte duur te zijn afgelopen nacht. Bij een huis in Middelstum waar ze allemaal camera's op hebben gehangen samen met RTV Noord lieten ook weinig shaky cam zienquote:Op woensdag 5 november 2014 12:01 schreef Giku het volgende:
[..]
Niks van gemerkt. Maar ik heb ook niets gemerkt van het opblazen van de suikerunie toren destijds, om 7 uur in de morgen, terwijl ik kleine 300 meter verderop sliep.
[..]
Helaas niets, en boeken houd ik altijd zelf. Staat wel e.e.a. op studeersnel. Vak was ook niet bizar moeilijk hoor. Maar je kunt je dus helemaal niet inschrijven voor Nestor als je te laat bent? Wat flauw zeg.
Niks gemerkt.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ohja, dat nieuwe bachelor systeem. Hij was bij mij maar 7 punten waard. Ik kan ook niet meer bij de oude inschrijving. Let wel op dat er ook aardig wat is veranderd afgelopen jaar voor dat vak. (koop op afstand van boek 7 BW vervallen, nieuwe afdeling 2B, titel 5 van boek 6 BW).quote:Op woensdag 5 november 2014 12:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Scheen ook een beving van korte duur te zijn afgelopen nacht. Bij een huis in Middelstum waar ze allemaal camera's op hebben gehangen samen met RTV Noord lieten ook weinig shaky cam zienZo'n explosie zal wel gecontroleerd verlopen dus minder overlast opleveren voor de directe omgeving lijkt me.
Vak dus niet al te moeilijk? En dat voor 10 ECTS?Nope, tegenwoordig als het moment dat je voor de tentamens kunt inschrijven gesloten is, sluiten ze ook de vakinschrijving omdat dat nu aan elkaar gekoppeld is. Schrijf je in het voor het vak, dan sta je voor het tentamen ingeschreven tegenwoordig. Kan me nu dus wel handmatig inschrijven op 8 december voor de her, maar het vak op nestor laten verschijnen ho maar. Zelfs niet als ik aan de slag ga met my courses > enroll in ICT contracten van vorig jaar. Krijg ik een foutmelding dat ik van een ander jaar al een aanmelding open heb staan
Terwijl ik nog nooit ICT contracten heb toegevoegd als vak via Progress of Nestor
Hmm, enig idee welke voorgeschreven lesstof er is voor het vak? Op Ocasys staat: wordt op nestor bekend gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2014 12:14 schreef Giku het volgende:
[..]
Ohja, dat nieuwe bachelor systeem. Hij was bij mij maar 7 punten waard. Ik kan ook niet meer bij de oude inschrijving. Let wel op dat er ook aardig wat is veranderd afgelopen jaar voor dat vak. (koop op afstand van boek 7 BW vervallen, nieuwe afdeling 2B, titel 5 van boek 6 BW).
Kan je dus ook niet verder helpeng. Wellicht kun je even bellen met DOS? Maar die staan erom bekend nogal streng te zijn.
Wat een josti's zitten er toch ook in de TKquote:Staatssecretaris Fred Teeven voor justitie gaat in gesprek met betrokkenen over het dinsdag aangekondigde plan van VVD en PvdA om gebruikers bij het downloaden uit illegale bron een waarschuwing te geven via een popup. Begin 2015 volgt de uitkomst van de gesprekken.
Met welke partijen hij precies om de tafel gaat, zei Teeven niet tijdens een Algemeen Overleg met betrokken leden van de Tweede Kamer over het auteursrecht. Vermoedelijk gaat het onder meer om rechthebbenden en providers. Teeven belooft om begin volgend jaar met resultaten te komen van het overleg. Hij ziet wel 'bezwaren' bij het plan. "We moeten eerst met experts gaan praten over hoe dit technisch kan werken, wij als politici zijn geen experts."
Nop, vorig jaar alquote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef Ties02 het volgende:
Nou de cijfers van Staats hangen er, iemand die nog gemaakt hier?
Yesquote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nop, vorig jaar alStaat ie op de FBgroep? 51,3% gezakt, 48,7% geslaagd, gemiddeld cijfer onbekend
![]()
Ach, vaste prik onder fiscale vakken zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:50 schreef Ties02 het volgende:
Omzet en overdrachtsbelasting ook lekker dramatisch gemaakt
Gemiddeld een 5,05 en 61% gezakt
Ja. Een vriendin van me haalt al 2 jaar cijfers van 7, 8, 9, nooit onvoldoende/herkanst en voor omzet- en overdrachtsbelasting heeft ze nu een 5.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:50 schreef Ties02 het volgende:
Omzet en overdrachtsbelasting ook lekker dramatisch gemaakt
Gemiddeld een 5,05 en 61% gezakt
Lekker voor derquote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Een vriendin van me haalt al 2 jaar cijfers van 7, 8, 9, nooit onvoldoende/herkanst en voor omzet- en overdrachtsbelasting heeft ze nu een 5.
Vind het niet sneu, leren ze ook eens wat het is om tegenslag te hebben. Zeker bij mensen die het allemaal gemakkelijk af gaat, zonder problemen flinke cijfers binnen halen, heb ik geen medelijden als ze dan eens een keertje voor de allereerste keer moeten herkansen. De wereld vergaat, oh noes. Heurt erbij, vaste prik voor het leeuwendeel van de studenten. Dus niet miepenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vind het niet sneu, leren ze ook eens wat het is om tegenslag te hebben. Zeker bij mensen die het allemaal gemakkelijk af gaat, zonder problemen flinke cijfers binnen halen, heb ik geen medelijden als ze dan eens een keertje voor de allereerste keer moeten herkansen. De wereld vergaat, oh noes. Heurt erbij, vaste prik voor het leeuwendeel van de studenten. Dus niet miepen
Heeft niks met gunnen te maken. Vind het nogal /firstworldproblems en miepen om niks. Zeker met lui die doorgaans 7/8/9's halen en dan een keertje een 6 hebben ze meteen zo'n houding van alsof ze onrecht aangedaan is, terwijl mensen die moeite hebben met een vak en knokken voor een 6, maar een 5 halen maar wat blij met een 6 zouden zijn. Dat is wat mij persoonlijk nogal steekt, heeft niks met afgunst te maken maar gewoon 'wees blij dat het maar een 5 is', het kan altijd nog slechter. Iets met relativeren enzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:57 schreef Etsu het volgende:
Omdat Joosie al 2 jaar studievertraging heeft, is hij lichtelijk (!) gefrustreerd en gunt hij anderen geen bul.
Is het niet?
Lekker boeiend, het gaat juist om het drama dat het geeftquote:Op woensdag 5 november 2014 13:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heeft niks met gunnen te maken. Vind het nogal /firstworldproblems en miepen om niks. Zeker met lui die doorgaans 7/8/9's halen en dan een keertje een 6 hebben ze meteen zo'n houding van alsof ze onrecht aangedaan is, terwijl mensen die moeite hebben met een vak en knokken voor een 6, maar een 5 halen maar wat blij met een 6 zouden zijn. Dat is wat mij persoonlijk nogal steekt, heeft niks met afgunst te maken maar gewoon 'wees blij dat het maar een 5 is', het kan altijd nog slechter. Iets met relativeren enzo
Niet zo vals doenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:57 schreef Etsu het volgende:
Omdat Joosie al 2 jaar studievertraging heeft, is hij lichtelijk (!) gefrustreerd en gunt hij anderen geen bul.
Is het niet?
Tis maar net hoe je het interpreteertquote:Op woensdag 5 november 2014 13:04 schreef Etsu het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ze er een drama van maakt. Dat maken jullie ervan.
Ik zeg alleen maar wat er gebeurd is, geen drama of eromheen...quote:Op woensdag 5 november 2014 13:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis maar net hoe je het interpreteertIk lees die drama er in, want als je jarenlang niks anders dan 7/8/9's haalt kan ik mij zo voorstellen dat je op modus dramaqueen gaat als je ziet dat je een 5 hebt gehaald
En ik had nog een sneer naar jou kunnen doen in dat stukje heur (het kan altijd nog slechter > zie Y)quote:Op woensdag 5 november 2014 13:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het gaat juist om het drama dat het geeft
Ja, stom maar goed te doen als je goed voor leert, ga het komend blok ook doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:09 schreef Athlete het volgende:
Tijd geleden.
5 gehaald voor Staats3. Eerste onvoldoende![]()
Geen idee wanneer de inzage is ook. Staat niets op nestor en het tentamen moest je inleveren.
Iemand Romeins Recht gevolgd? Hoe is dat? Wil het misschien komend blok gaan volgen.
Aan het tentamen qua vraagstelling/puntenverdeling, manier van doceren/nakijken of de voorbereiding door de studenten. Zal wel door meerdere factoren komen. Er zijn nu eenmaal zo van die vakken waarvan je op het oog van het aantal ECTS denkt: moet te doen zijn en toch pittig zijn, terwijl vakken met veel meer ECTS eenvoudiger te halen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat er gebeurd is, geen drama of eromheen...
Ze vindt 't niet erg, neemt niet weg dat ik het sneu voor d'r vind en gezien slagingspercentage kan ik me best voorstellen dat het aan het tentamen moet liggen.
Vaak toch twee/drie dagen na bekendmakingquote:Op woensdag 5 november 2014 13:09 schreef Athlete het volgende:
Geen idee wanneer de inzage is. Staat niets op nestor en het tentamen moest je inleveren.
Iemand Romeins Recht gevolgd? Hoe is dat? Wil het misschien komend blok gaan volgen.
Is de casus onvolledig in die zin dat je niet weet of ze getrouwd zijn in gemeenschap van goederen/geregistreerd staan als partner? Speelt als lle niet die vrijstelling van ¤ 627.367 op want echtgenoot? Dus daar tikt Margriet sowieso geen erfbelasting over af.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:14 schreef Etsu het volgende:
Vraagje:
Kees overlijdt op 60 jarige leeftijd, zijn nalatenschap is op dat moment 1 miljoen euro. De erfgename van Kees is zijn vrouw Margriet, zij is op dat moment 58 jaar.
Maar hoe zit het met Margriet? Weet iemand dat?
Staat er niet bij.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is de casus onvolledig in die zin dat je niet weet of ze getrouwd zijn in gemeenschap van goederen/geregistreerd staan als partner? Speelt als lle niet die vrijstelling van ¤ 627.367 op want echtgenoot? Dus daar tikt Margriet sowieso geen erfbelasting over af.
Tis belasting 1 hé, das nogal basic en gaat nergens diep op in > als het voor de hand ligt lijkt me het juist goed. Ik dacht bij belasting 1 al te diep naquote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat er niet bij.
Maar zou goed kunnen, maar zou dat niet nogal voor de hand liggen?
En wat zou er dan gebeuren als Margriet en Kees geregistreerd stonden als partner?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tis belasting 1 hé, das nogal basic en gaat nergens diep op in > als het voor de hand ligt lijkt me het juist goed. Ik dacht bij belasting 1 al te diep na
Geregistreerd/gehuwd is een en hetzelfde qua rechtsgevolg: in beide gevallen ben je echtgenoot qua relatie van de ander. Daar is het om te doen voor die vrijstelling. Dus wederom: vrijstelling tot ¤ 627.367.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat zou er dan gebeuren als Margriet en Kees geregistreerd stonden als partner?
Vanuitgaande dat ze aan partner-eisen voldoen in art. 1a Succ dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geregistreerd/gehuwd is een en hetzelfde qua rechtsgevolg: in beide gevallen ben je echtgenoot qua relatie van de ander. Daar is het om te doen voor die vrijstelling. Dus wederom: vrijstelling tot ¤ 627.367.
Jah meestal een paar dagen na de bekendmaking. Maar ik vind het precieze tijdstip wel fijn om te weten, omdat ik niet van plan ben 2 dagen voor de Offerhauszaal te gaan kamperenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vaak toch twee/drie dagen na bekendmakingIk had mijn nabespreking in de Offerhauszaal iig rond 15:00 uur naar ik meen.
RR heb ik gevolgd, is het oude RGS2, een tip: dat lijstje in Prota vooraan met alle gezegdes is echt een aanrader om in je kop te stampen. Aan de hand daarvan moet je vrij snel per casus wel eruit kunnen komen. Voor de rest is het Prota boek net zoals Brandsma heerlijk van de hak op de tak, dus niet fijn om effectief uit te kunnen studeren. Maar als je geschiedenis leuk vindt, RGS1 geen problemen mee had dan gaat RR geen problemen opleveren. Vind je geschiedenis geen zak aan, haalde je met moeite RGS1 en BR2, ja dan gaat RR een flinke dobber worden.
Godzijdankquote:Naar aanleiding van de vele vragen over het bijschrijven in het wetboek; u mag verwijzingen vermelden, in de kantlijn of met behulp van tabbladen. De verwijzing bestaat dan uit een wetsartikel, of een afgekorte wettelijke regeling (bijv. AB, FE ). DE tabbladen die de uitgever verstrekt heeft mogen ook worden gebruikt.
Jepquote:Op woensdag 5 november 2014 13:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BEL 2 zekers? De fiscale vakgroep is daarin een stuk pragmatischer
Ja ikquote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef Ties02 het volgende:
Nou de cijfers van Staats hangen er, iemand die nog gemaakt hier?
En?quote:
Ik was eerst.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En?
Samen met Ets aan de kruidnotenicons en samen met Ties/Ets aan de sneeuwvlokjes?
Uh nee, Tchock confirmsquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuke UI. Er zit alleen een rare groen-witte waas over de kruidnootjes.
quote:
7quote:Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En?
Samen met Ets aan de kruidnotenicons en samen met Ties/Ets aan de sneeuwvlokjes?
Dankjequote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Netjes, zeker als ik het slagingspercentage zo zie
Mooi is dat.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Een vriendin van me haalt al 2 jaar cijfers van 7, 8, 9, nooit onvoldoende/herkanst en voor omzet- en overdrachtsbelasting heeft ze nu een 5.
Gelukkig ben je zelf op je 22ste magna cum laude afgestudeerd he.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En ik had nog een sneer naar jou kunnen doen in dat stukje heur (het kan altijd nog slechter > zie Y), maar dat was te gemakkelijk.
Nouja zegquote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mooi is dat.
Civiel kun je stampen, fiscaal moet je begrijpen.
Precies daarom liet ik het achterwegequote:Op woensdag 5 november 2014 13:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf op je 22ste magna cum laude afgestudeerd he.
Waar Pax en Ets hun kruidnootjes nog niet verschoten hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
Volgende reeks in de SC: waar we allemaal 7's halen
Cum fraude?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf op je 22ste magna cum laude afgestudeerd he.
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar Pax en Ets hun kruidnootjes nog niet verschoten hebben.
Spot is op dreef heurquote:
Ja wel goed. Er woekert een relletje over een bijna volledig afgetreden studentenraad. Voor de rest zit ik de laatste tijd vaak in de SBR.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Spot is op dreef heurHoe staat het op de OU?
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon helemaal niets mee
Et tu?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Omdat het met die Latijnse term te veel op Rechtsgeschiedenis lijkt.
Hah. Dat is het.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Omdat het met die Latijnse term te veel op Rechtsgeschiedenis lijkt.
HONDERDMILJOEN of HONDVERMILJOEN. Echt zeker ben ik nooit met jou.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:04 schreef Yreal het volgende:
HAHAHA Y HEEFT HONDERMILJOEN KEER STRAFRECHT MOETEN MAKEN![]()
2x gedaan tot op hedenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je vergeet jouw angstgegner: rechtsgeschiedenis
Meer toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:04 schreef Yreal het volgende:
HAHAHA Y HEEFT HONDERDMILJOEN KEER STRAFRECHT MOETEN MAKEN![]()
Foetsie, dat het ging om de Lex Aquiliaquote:
Ik maak GEEN grap over afronden, ik maak GEEN grap over afronden, ik maak GEEN grap over afronden.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik maak GEEN grap over afronden, ik maak GEEN grap over afronden, ik maak GEEN grap over afronden.
Bedankt allenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
[qu
[..]
[..]
][ afbeelding ] Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
Bedankt allenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
[qu
[..]
[..]
][ afbeelding ] Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik weet dat ik een kutuser ben, maar je hoeft mijn quote niet te verneuken.quote:
Mij wel, lees maar terugquote:Op woensdag 5 november 2014 14:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Foetsie, dat het ging om de Lex Aquiliawas niemand ooit meteen duidelijk dus dan maar weer uiloos
Hattrick Al Gazaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef Yreal het volgende:
Benieuwd hoe hard ajax afgemaakt gaat worden vanavond.
1-5, enige treffer voor Ajax door Schöne uit een vrije trap, hattrick voor el dracula en nog twee voor Neymarquote:Op woensdag 5 november 2014 14:12 schreef Yreal het volgende:
Benieuwd hoe hard ajax afgemaakt gaat worden vanavond.
Vooruit: 3 voor het bijtertje en 2 voor el Messias. Eitherway: Ajax gaat niet winnen, die klop vorig jaar was leuk maar gewoon omdat het voor Barca niet uitmaakte.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Yreal het volgende:
Hoewel ik 2 doels van messi wel zou kunnen hebben, omdat ronaldo dan moet huilen.
Ja daarom. Vorig jaar was met veel pijn en moeite knokken tegen het b team. Nu hebben ze 2x op rij klop gehad en doet het er toe voor ze.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vooruit: 3 voor het bijtertje en 2 voor el Messias. Eitherway: Ajax gaat niet winnen, die klop vorig jaar was leuk maar gewoon omdat het voor Barca niet uitmaakte.
Gewoon 5%.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Etsu het volgende:
Maar eens aanmerkelijk belang doornemen, lastig is dat.
Er is meer dan 5% belang en meesleep-/ meetrekregeling.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:35 schreef Yreal het volgende:
in before iemand die gaat sneren dat ik geen dingen makkelijk mag noemen
Vertel?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef Ties02 het volgende:
Zo. Weer even langs de lekkerste slager van Groningen geweest
Ga nou niet proberen te helpen, hij wil een voldoende.quote:
Ik had het op 1 na hoogste cijfer op het tentamen hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga nou niet proberen te helpen, hij wil een voldoende.
Nu te laat.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga nou niet proberen te helpen, hij wil een voldoende.
ik help nederland wel door de crisis heen hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nu te laat.
Uitstel wegens storing was tot gisteren.
[..]
Dan weet ik niks. Het moet gaan om geplaatst kapitaal.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb 5% van het gestort kapitaal.
En nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BINGOquote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Vertel?Ik vind die zaak in de Nieuwe Ebbingestraat tegenover de appie ook wel een goeie
met livestream? In 1 avond?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:07 schreef Etsu het volgende:
Ik zweer jullie, als ik een voldoende heb voor belasting1, drink ik een hele fles wodka op.
Doe je voorzichtig?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:07 schreef Etsu het volgende:
Ik zweer jullie, als ik een voldoende heb voor belasting1, drink ik een hele fles wodka op.
Yreal heeft een sportlever.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een fles wodka over de hele dag vind ik best veel hoor.
Als ik zeg van 12 tot 12 iedere 30 minuten een biertje..quote:Op woensdag 5 november 2014 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een fles wodka over de hele dag vind ik best veel hoor.
Oh geen idee, ik heb de 1e gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef Etsu het volgende:
Ties, ik keek zo naar de 2de kans van het tentamen van vorig jaar, 12 van de 18 vragen was gewoon een kopie uit de werkgroepvragen.
Dat verklaart waarom mensen laatst tegen me zeiden dat ze in de 2de kans een zes hadden maar eigenlijk geen reet van snappen.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan weet ik niks. Het moet gaan om geplaatst kapitaal.Zie. Het loont om precies te zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome inderdaad. Weet je wat ook lekker is? Een grammetje of 20 hagelslag door de havermout en melk roerenquote:
Nicequote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Awesome inderdaad. Weet je wat ook lekker is? Een grammetje of 20 hagelslag door de havermout en melk roerenDaarna oppiepen.
Maar goed ook. Een carriere in de ICT was niets geworden.quote:
Ik weet dat ik een kutuser ben, maar je hoeft mijn quote niet te verneuken.quote:
Overnight Oatsquote:
Dit maar dan yoghurt ipv koude melk. Ik vind het spul in warme melk niet te etenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:23 schreef Accursius het volgende:
[..]
Overnight Oatsbeetje melk erbij, diepvries fruit en avond in de ijskast. Volgende ochtend kun je gelijk ontbijten
Met yoghurt nog niet geprobeerd, binnenkort maar eens doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit maar dan yoghurt ipv koude melk. Ik vind het spul in warme melk niet te eten![]()
Succes, gewoon het goede antwoord neer pennenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga maar eens schoenen aan doen en naar Blauwborgje. Zie jullie wel weer tegen half 10.
Dat mag! Hoi! Welkom!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:47 schreef Kazenbazen het volgende:
Ik ga voorzichtig meelurken in dit topic, als dat mag
Zit er serieus over na te denken om WO Rechten te gaan studeren, maar uiteraard zal ik moeten uitvinden wat het precies inhoud en of ik het echt leuk ga vinden.
De locatie waar ik evt. de studie wil volgen heb ik nog niet echt. Woon zelf in het Oosten des lands dus in de buurt gaat sowieso niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat mag! Hoi! Welkom!
Waar wil je gaan studeren? Ga je nog open dagen bezoeken? Wat verwacht je van de studie?
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:56 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
De locatie waar ik evt. de studie wil volgen heb ik nog niet echt. Woon zelf in het Oosten des lands dus in de buurt gaat sowieso niet.
Zit nog echt in het begin hoor van de oriëntatie, maar strafrecht, publiekrecht en privaatrecht hebben mijn meeste interesse.
Niet echt de vakgebieden waar op dit moment veel werk in is als ik het zo lees
Vandaar dat ik ook blij ben dat je na de P fase een meer specialistischer kan op kan gaan (als ik het goed heb)
edit: heb in 2010 mijn HBO studie afgerond, daarna gaan werken in loondienst en de laatste 1.5 jaar voor mezelf.
Als ik nog een studie wil doen moet ik het echt in 2015 aanvangen, anders komt het er niet meer van ben ik bang.
Moet helaas nog een halfuur verder treinen danquote:Op woensdag 5 november 2014 18:04 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Ik woon zelf ook in het oosten (nouja, soort van, Apeldoorn), en het reizen is vooralsnog echt goed te doen. Ik studeer in Utrecht en dat is 45 minuutjes met de trein.
Het voordeel van rechten in Utrecht is daarnaast dat je vrijwel altijd in de binnenstad (10 min lopen van CS) les hebt![]()
En het werk.. tsja. Daar ben ik nog helemaal niet mee bezig eigenlijk. In heel veel sectoren is het vrij slecht gesteld qua beschikbare banen. Ik focus me nu lekker op mijn studie, en dan merk ik vanzelf wel welke richting mij het meeste kan boeien en waarmee ik eventueel verder zou willen.
21 en 22 november zijn de open dagen te Utrecht trouwens, mocht je interesse hebben
Weet ik nog niet zeker, maar op de OU kun je dit niet maak ik op?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:07 schreef Accursius het volgende:
Maar wil je ook graag een togaberoep uitoefenen later? Of vind je het meer interessant? Anders zou de Open Universiteit misschien een oplossing zijn?
Oo jawel hoor, dat is het niet. Meer omdat je zegt dat je op jezelf woont, eigen bedrijfje hebt, je al wat ouder bent etc. Bij de OU doe je de studie gewoon thuis, dan hoef je niet te reizen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:12 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Weet ik nog niet zeker, maar op de OU kun je dit niet maak ik op?
Doe het liever in één keer goed, met een studie op een 'normale' Universiteit heb je in ieder geval meer kans denk ik?!
De algemene master van de OU geeft ook civiel effect.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:12 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Weet ik nog niet zeker, maar op de OU kun je dit niet maak ik op?
Doe het liever in één keer goed, met een studie op een 'normale' Universiteit heb je in ieder geval meer kans denk ik?!
Lekker voor je.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik word zo moe van mensen die moe worden van de pietendiscussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Y doet met afstand het langst over zijn P.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:12 schreef Yreal het volgende:
Op de uva kan je er ook met afstandonderwijs komen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Klopt. Y doet met afstand het langst over zijn P.
[..]
[..]
Is het je buis van Eustiesius?
[..]
quote:
[..]
Hier grijs, sinds de vorige updatequote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Mshauri het volgende:
Hee de whatsapp vinkjes worden nu blauw als je bericht gelezen is. Hoe lang is dat al?
Hier niet. Edit: grijs inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Mshauri het volgende:
Hee de whatsapp vinkjes worden nu blauw als je bericht gelezen is. Hoe lang is dat al?
Net als je haar he opa Spotquote:Op woensdag 5 november 2014 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier niet. Edit: grijs inderdaad.
"Ik ken die jongens alleen van de PlayStationquote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef Mshauri het volgende:
Een trainer die net voor de wedstrijd tegen z'n spelers zegt: Geniet ervan jongens!
Zo wordt het nooit wat natuurlijk
Of wiens schouder de mal wordt voor het bitje van Luis?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef Mshauri het volgende:
Zouden ze ook al getost hebben voor wie het shirt van Messi mag?
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Of wiens schouder de mal wordt voor het bitje van Luis?
Hij blijft bij mij ook blauw als die weer offline gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hey verrot hij wordt nu opeens blauw. Ik denk dat het betekent dat de ander online is, Speedy.
Ik denk dat je das dan te strak zitquote:Op woensdag 5 november 2014 20:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hey verrot hij wordt nu opeens blauw. Ik denk dat het betekent dat de ander online is, Speedy.
Ja ja maar ik denk read while online. Wacht ik test ff met SpotlessMina00quote:Op woensdag 5 november 2014 20:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hij blijft bij mij ook blauw als die weer offline gaat.
Hmmm. Andere gedachte: heeft die andere persoon toevallig een iPhone?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hij blijft bij mij ook blauw als die weer offline gaat.
Ik ben er echt 1000% van overtuigd dat ie eerst grijs is > persoon komt online en leest hem > blauw > blijft voor altijd blauwquote:Op woensdag 5 november 2014 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja ja maar ik denk read while online. Wacht ik test ff met SpotlessMina00
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hmmm. Andere gedachte: heeft die andere persoon toevallig een iPhone?
I'm not wearing a badger.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat je das dan te strak zit
Geen successie.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:32 schreef Ties02 het volgende:
Hee ets lieverd wat heb je voor Erfrecht
Ik app nu met iemand die Android heeft en het is en blijft blauw nadat het gelezen is bij mijquote:Op woensdag 5 november 2014 20:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
A-ha! En de Androidies? Nog grijs?
Nog niet getest. Maar wat zegt het volgens jou?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
A-ha! En de Androidies? Nog grijs?
Tja. Na Pax' bericht weet ik het niet meer. De Android van mijn vrouw levert grijze berichtjes af.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:37 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Nog niet getest. Maar wat zegt het volgens jou?
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mooi!
Goed gemaakt dit jaar of niet
Je vrouw kijkt ook voetbal?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nou here comes 0-5. Ik moet kijken van mijn vrouw "is toch leuk"
We zitten in de drukste tijd van het jaar met een bezetting van 60%. En mijn vrouw wordt geopereerd. Het wordt even hectisch.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:01 schreef Valid het volgende:
[..]
Dag Spot. Wat wordt er zo raar deze maand?
Prima wedstrijd tot nu toe.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nou here comes 0-5. Ik moet kijken van mijn vrouw "is toch leuk"
Zeg het toch ondertussen in de SC "waar iedereen een 7 haalt"quote:
Enige probleem is dat ze er wel heel snel eentje in moeten gaan schieten voor de voorhoede van Barça dat op individuele klasse doet.quote:
Ik denk dat het door de puntenverdeling komt, anders soepel nagekeken omdat ze (waarschijnlijk) van de recidivisten af willen ivm fusering van P&F en Erfrecht.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg het toch ondertussen in de SC "waar iedereen een 7 haalt"Congrets
Maar het moet dan wel easypeasy zijn dit jaar met 6 v/de 26 niet gehaald of gewoon makkelijk nagekekenIn mijn jaar waren de cijfers niet zo hoog en niet zo'n goed slagingspercentage.
Dat zal ongetwijfeld meespelen ja, werkgroepen mistte ik echt bij zwaargewicht vakken voor notarieel zoals erf, relatievermogensrecht en ook met FAR. Werkt gewoon zeer goed bij de algemene CE vakken. In be4 uni anno nu = de hogeschool als ze ook nog werkgroeponderwijs gaan uitbreiden. Maar zeker met kernvakken die veel ECTS waard zijn vind ik HC alleen te mager qua onderwijs.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de puntenverdeling komt, anders soepel nagekeken omdat ze (waarschijnlijk) van de recidivisten af willen ivm fusering van P&F en Erfrecht.
En dit jaar zijn ze begonnen met de werkgroepen, dus denk dat het ook wel heeft geholpen.
Klopt, daarom vind ik het ook zo vreemd.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, want je had daar toch een ban?
Vind ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld meespelen ja, werkgroepen mistte ik echt bij zwaargewicht vakken voor notarieel zoals erf, relatievermogensrecht en ook met FAR. Werkt gewoon zeer goed bij de algemene CE vakken. In be4 uni anno nu = de hogeschool als ze ook nog werkgroeponderwijs gaan uitbreiden. Maar zeker met kernvakken die veel ECTS waard zijn vind ik HC alleen te mager qua onderwijs.
Ja, als het ergens nu bij uitstek geschikt bij zou zijn en echt van pas zou komen is het wel burgerlijk 3. Ik hoop over twee weken mij ook aan te kunnen sluiten bij de club 7 minimaalquote:Op woensdag 5 november 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik ook.Bij BR2, SR2 (nieuw) etc. vond ik het zeker heel nuttig en van toegevoegde waarde, maar werkgroep voor BR3, ho maar.
Terwijl dat vak verdomd zo abstract is als weet ik wat.
Zorgen voor januari, nu weekend.
Nr 2 had er geen zin in? Wel goeie cijfers verder.quote:
Aan zijn/haar studentnummer te zien, loopt die al wat jaartjes op de RuG.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nr 2 had er geen zin in? Wel goeie cijfers verder.
Langstuderen ftwquote:Op woensdag 5 november 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aan zijn/haar studentnummer te zien, loopt die al wat jaartjes op de RuG.
Nou ik had voor privaat I wel degelijk geleerd, maar ik heb gewoon niet volledig genoeg geantwoord. Dan word je blijkbaar direct gestraftquote:Op woensdag 5 november 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo hoe je het voor elkaar krijgt om een 1, 2 of een 3 te scorenDan zet je toch 'niet nakijken' erboven als je denkt dat het niks is geworden.
Een 4 of een 5 kan ik nog begrijpen, dat je het probeert, maar daarbeneden echt niet.
Ik had een 4 voor Burgerlijk procesrecht omdat ik totaal niet geleerd had in verband met herkansing maar ik toch even het tentamen in wilde zien om te kijken wat ik kon verwachten. Misschien zoiets?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo hoe je het voor elkaar krijgt om een 1, 2 of een 3 te scorenDan zet je toch 'niet nakijken' erboven als je denkt dat het niks is geworden.
Een 4 of een 5 kan ik nog begrijpen, dat je het probeert, maar daarbeneden echt niet.
Als ik het idee heb dat het niks wordt, zou ik niet eens komen opdagen.
Ja, maar waarom ga je laten nakijken?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had een 4 voor Burgerlijk procesrecht omdat ik totaal niet geleerd had in verband met herkansing maar ik toch even het tentamen in wilde zien om te kijken wat ik kon verwachten. Misschien zoiets?
Je kunt natuurlijk gewoon je papier in je tas stoppen maar dat is ook zo zinloos. Bovendien, misschien pakt het goed uit en sleep je er een voldoende uit.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar waarom ga je laten nakijken?Of hebben jullie die keuze niet?
Volgens mij hebben ze in Rotterdam die keuze niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar waarom ga je laten nakijken?Of hebben jullie die keuze niet?
Ik durf dat niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon je papier in je tas stoppen maar dat is ook zo zinloos. Bovendien, misschien pakt het goed uit en sleep je er een voldoende uit.
Vreemd, wat moet je dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in Rotterdam die keuze niet.
Nee, dat is op normale universiteiten niet. Vind het ook een bizarre maatregel, maar zal wel bedoeld zijn om de werklast voor docenten wat te verminderen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:01 schreef Blistering het volgende:
Even een tentamen checken zou bij mij niet eens kunnen, aangezien de herkansingsmogelijkheid vervalt als je < 4 scoortIs dat bij jullie niet zo?
Ik denk dat dus, maar wie van de Rotterdammers dit weet, mag het zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vreemd, wat moet je dan?Gewoon inleveren en dan maar een onvoldoende terugkrijgen omdat je bent komen opdagen?
Wij kunnen gewoon inschrijven voor het tentamen en dan ervoor voorbereiden (of niet) en dan gaan. Als je denkt dat het niks is geworden, zet je 'niet nakijken' erboven en dan lever je dat in. En dan wordt er nagekeken, zien ze je blaadje, dan kijken ze dat niet na en schrijven ze je in voor de herkansing. En dan heb je geen onvoldoende (erbij) op je vieze lijst en weet je wat je beter moet voorbereiden voor de herkansing.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:01 schreef Blistering het volgende:
Even een tentamen checken zou bij mij niet eens kunnen, aangezien de herkansingsmogelijkheid vervalt als je < 4 scoortIs dat bij jullie niet zo?
Erasmus begint steeds meer te lijken op hbo met dat projectgestuurd onderwijs.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
Sowieso, al die regeltjesHet is een Universiteit, iedere student moet gewoon kunnen doen waar hij of zij zin in heeft. Het is geen middelbare school, hoewel het daar wel steeds meer op gaat lijken.
Tering, zullen we ruilen? Kom jij lekker naar de UU, ga ik wel naar jouw uni.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij kunnen gewoon inschrijven voor het tentamen en dan ervoor voorbereiden (of niet) en dan gaan. Als je denkt dat het niks is geworden, zet je 'niet nakijken' erboven en dan lever je dat in. En dan wordt er nagekeken, zien ze je blaadje, dan kijken ze dat niet na en schrijven ze je in voor de herkansing. En dan heb je geen onvoldoende (erbij) op je vieze lijst en weet je wat je beter moet voorbereiden voor de herkansing.
Eensch. Het plebs maakt ook gretig gebruik van de mogelijkheid wetenschappelijk onderwijs te volgen, getuige de 980 stoeltjes en tafeltjes tijdens een tentamenperiodequote:Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
Sowieso, al die regeltjesHet is een Universiteit, iedere student moet gewoon kunnen doen waar hij of zij zin in heeft. Het is geen middelbare school, hoewel het daar wel steeds meer op gaat lijken.
Nah, liever een volwaardig diploma waarbij ik de arresten uit m'n hoofd ken.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tering, zullen we ruilen? Kom jij lekker naar de UU, ga ik wel naar jouw uni.
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, liever een volwaardig diploma waarbij ik de arresten uit m'n hoofd ken.
Hoezo dikke kans?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:09 schreef underground1009 het volgende:
Vraag me af hoe ze een heleboel studenten in de Offerhauszaal kwijt willen met de nabespreking van straf 2Dikke kans dat de cijfers niet voor de nabespreking bekend zijn -> veel studenten bij de inzage en nabespreking om te weten wat hun cijfer is. Als er meer dan 900 studenten op af komen zitten ze er wel even
Goed, oké, dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 november 2014 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo dikke kans?Bij Europees Recht hebben ze meer dan 1000 studenten en het lukt hen ook prima anders (officieel hebben ze 3 weken de tijd ervoor, maar vorig jaar hadden ze met zoveel studenten na 2 weken gefixt, en in de herkansing zelfs na een week).
Je vergeet ook even dat er genoeg studenten zijn die niet kwamen opdagen, ik zag althans hoop lege tafeltjes. En de vakgroep heeft genoeg mensen.
Oja, nouja, dat was mijn constatering.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Goed, oké, dat wist ik nietDat er zoveel studenten niet op kwamen dagen wist ik trouwens ook niet, maak het tentamen bij de infobalie van rechten
Jammer dat zijn ouders hem geen Stanley hadden genoemd.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef Joosie200 het volgende:
Messi gaat voor de hattrick ipv het bijtertje. Sneu voor Veltman om tweemaal zich aan dezelfde steen te stoten in een wedstrijd tegen Barca
Schaamnaam v/h jaar 2011 was dat toch met Stanley Messiquote:Op woensdag 5 november 2014 22:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jammer dat zijn ouders hem geen Stanley hadden genoemd.
2008 volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Schaamnaam v/h jaar 2011 was dat toch met Stanley Messi
johquote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef Ties02 het volgende:
De blauwe vinkjes betekenen dus dat de ander het gelezen heeft (inb4 spuit 11)
hoe dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Je kan ook zien hoe laat iemand het gelezen heeft
wat een updates allemaal
vinger op een beircht houden dat je verstuurd hebt en dan 'info'quote:
nerdquote:Op woensdag 5 november 2014 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vinger op een beircht houden dat je verstuurd hebt en dan 'info'
maar het werkt alleen als je beide de nieuwste versie geinstalleerd hebt
ik zie hetquote:Op woensdag 5 november 2014 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vinger op een beircht houden dat je verstuurd hebt en dan 'info'
maar het werkt alleen als je beide de nieuwste versie geinstalleerd hebt