• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Succes met teh horror vanavondquote:Op woensdag 5 november 2014 01:22 schreef Etsu het volgende:
Ik ga maar eens slapen, beetje normaal opstaan en dan verder met belastingrecht en dan 's avonds HORROR.
Let wel op dat het verschil tussen 2,9 en 3,1 op een logaritmische schaal behoorlijk groot is.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
Wie uit Grunn heeft de beving van 2,9 op de schaal van Richter meegekregen? Bleek vannacht geweest te zijn bij Zandeweer en wederom te voelen in de stad zelf. Heftigste beving tot nu toe, de verwachting dat het naar 3,1 op Richter kan gaan komt dus aardig uit zo
Zonder meer, maar het vorige record stond op 2,8, nu dus sinds vannacht 2,9. Die 3,0 en 3,1 zie ik wel sneuvelen binnen de komende jaren.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Let wel op dat het verschil tussen 2,9 en 3,1 op een logaritmische schaal behoorlijk groot is.
Niks van gemerkt. Maar ik heb ook niets gemerkt van het opblazen van de suikerunie toren destijds, om 7 uur in de morgen, terwijl ik kleine 300 meter verderop sliep.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
Wie uit Grunn heeft de beving van 2,9 op de schaal van Richter meegekregen? Bleek vannacht geweest te zijn bij Zandeweer en wederom te voelen in de stad zelf. Heftigste beving tot nu toe, de verwachting dat het naar 3,1 op Richter kan gaan komt dus aardig uit zo
Helaas niets, en boeken houd ik altijd zelfquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ga het zeker doenHeb jij toevallig nog hoorcollege aantekeningen van ICT contracten? Omdat ze nu vakinschrijving verplicht stellen om een tafelnummer te krijgen, moet ik op 8 december mij inschrijven voor de her. Maar ik krijg het vak ook niet meer toegevoegd op nestor dus ik mis de PowerPoint slides. En qua boeken?
Scheen ook een beving van korte duur te zijn afgelopen nacht. Bij een huis in Middelstum waar ze allemaal camera's op hebben gehangen samen met RTV Noord lieten ook weinig shaky cam zienquote:Op woensdag 5 november 2014 12:01 schreef Giku het volgende:
[..]
Niks van gemerkt. Maar ik heb ook niets gemerkt van het opblazen van de suikerunie toren destijds, om 7 uur in de morgen, terwijl ik kleine 300 meter verderop sliep.
[..]
Helaas niets, en boeken houd ik altijd zelf. Staat wel e.e.a. op studeersnel. Vak was ook niet bizar moeilijk hoor. Maar je kunt je dus helemaal niet inschrijven voor Nestor als je te laat bent? Wat flauw zeg.
Niks gemerkt.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ohja, dat nieuwe bachelor systeem. Hij was bij mij maar 7 punten waard. Ik kan ook niet meer bij de oude inschrijving. Let wel op dat er ook aardig wat is veranderd afgelopen jaar voor dat vak. (koop op afstand van boek 7 BW vervallen, nieuwe afdeling 2B, titel 5 van boek 6 BW).quote:Op woensdag 5 november 2014 12:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Scheen ook een beving van korte duur te zijn afgelopen nacht. Bij een huis in Middelstum waar ze allemaal camera's op hebben gehangen samen met RTV Noord lieten ook weinig shaky cam zienZo'n explosie zal wel gecontroleerd verlopen dus minder overlast opleveren voor de directe omgeving lijkt me.
Vak dus niet al te moeilijk? En dat voor 10 ECTS?Nope, tegenwoordig als het moment dat je voor de tentamens kunt inschrijven gesloten is, sluiten ze ook de vakinschrijving omdat dat nu aan elkaar gekoppeld is. Schrijf je in het voor het vak, dan sta je voor het tentamen ingeschreven tegenwoordig. Kan me nu dus wel handmatig inschrijven op 8 december voor de her, maar het vak op nestor laten verschijnen ho maar. Zelfs niet als ik aan de slag ga met my courses > enroll in ICT contracten van vorig jaar. Krijg ik een foutmelding dat ik van een ander jaar al een aanmelding open heb staan
Terwijl ik nog nooit ICT contracten heb toegevoegd als vak via Progress of Nestor
Hmm, enig idee welke voorgeschreven lesstof er is voor het vak? Op Ocasys staat: wordt op nestor bekend gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2014 12:14 schreef Giku het volgende:
[..]
Ohja, dat nieuwe bachelor systeem. Hij was bij mij maar 7 punten waard. Ik kan ook niet meer bij de oude inschrijving. Let wel op dat er ook aardig wat is veranderd afgelopen jaar voor dat vak. (koop op afstand van boek 7 BW vervallen, nieuwe afdeling 2B, titel 5 van boek 6 BW).
Kan je dus ook niet verder helpeng. Wellicht kun je even bellen met DOS? Maar die staan erom bekend nogal streng te zijn.
Wat een josti's zitten er toch ook in de TKquote:Staatssecretaris Fred Teeven voor justitie gaat in gesprek met betrokkenen over het dinsdag aangekondigde plan van VVD en PvdA om gebruikers bij het downloaden uit illegale bron een waarschuwing te geven via een popup. Begin 2015 volgt de uitkomst van de gesprekken.
Met welke partijen hij precies om de tafel gaat, zei Teeven niet tijdens een Algemeen Overleg met betrokken leden van de Tweede Kamer over het auteursrecht. Vermoedelijk gaat het onder meer om rechthebbenden en providers. Teeven belooft om begin volgend jaar met resultaten te komen van het overleg. Hij ziet wel 'bezwaren' bij het plan. "We moeten eerst met experts gaan praten over hoe dit technisch kan werken, wij als politici zijn geen experts."
Nop, vorig jaar alquote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef Ties02 het volgende:
Nou de cijfers van Staats hangen er, iemand die nog gemaakt hier?
Yesquote:Op woensdag 5 november 2014 12:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nop, vorig jaar alStaat ie op de FBgroep? 51,3% gezakt, 48,7% geslaagd, gemiddeld cijfer onbekend
![]()
Ach, vaste prik onder fiscale vakken zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:50 schreef Ties02 het volgende:
Omzet en overdrachtsbelasting ook lekker dramatisch gemaakt
Gemiddeld een 5,05 en 61% gezakt
Ja. Een vriendin van me haalt al 2 jaar cijfers van 7, 8, 9, nooit onvoldoende/herkanst en voor omzet- en overdrachtsbelasting heeft ze nu een 5.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:50 schreef Ties02 het volgende:
Omzet en overdrachtsbelasting ook lekker dramatisch gemaakt
Gemiddeld een 5,05 en 61% gezakt
Lekker voor derquote:Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Een vriendin van me haalt al 2 jaar cijfers van 7, 8, 9, nooit onvoldoende/herkanst en voor omzet- en overdrachtsbelasting heeft ze nu een 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |