SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie naamquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben sinds kort verknocht aan Bahadır als jongensnaam.
nee, denk dat ze een andere job heeftquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ha gay.
Hey zie jij MaidensTower nog wel eens bij mediamarkt?
quote:
onzin!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
Indiėrs zijn lelijk. Heb nog nooit iets knaps gezien daar. Apart hoor.
Disclaimer: mn mening. Gebaseerd op een 100 tal Indiėrs.
Zitten prachtige tussenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
Indiėrs zijn lelijk. Heb nog nooit iets knaps gezien daar. Apart hoor.
Disclaimer: mn mening. Gebaseerd op een 100 tal Indiėrs.
Doel op mannen. Ik vind hun huidskleur een no-go.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
onzin!!!
ben te lui om mooie plaatjes van indiers te zoeken
jij lokt uit dat mannen hier mannen gaan googlenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doel op mannen. Ik vind hun huidskleur een no-go.
slimme meid, verwacht dat het helemaal goed gaat komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Deed me denken aan maidens. Zou t goed met haar gaan aceba.
racist...quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doel op mannen. Ik vind hun huidskleur een no-go.
ik denk dat je weinig voelt als je slaaptquote:
zou t?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat je weinig voelt als je slaapt
je bent gewoon een boos meisjequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zou t?
Waarom kan k dan boos in slaap vallen en met dezelfde woede opstaan?
Je bent vroeg vandaag. Good night!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
Bedtijd .![]()
Slapen is het lekkerste gevoel op aarde
Slaaplekker, eindelijk op tijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
Bedtijd .![]()
Ach KB. Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent gewoon een boos meisje
Ayse is een mooi naam.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Mocht ik ooit papa worden, dan krijgt hij/zij in ieder geval geen naam die reeds in de familie voorkomt. Ik word gek van de Fatma's en Ayşe's in de familie.
Mwah, niet altijd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
Bedtijd .![]()
de stres hormonen blijven kennelijk hangen in je lichaam en heb je je boosheid niet kunnen verwerken in je slaap, daarnaast moet je echt wat aan die woede doen van jequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zou t?
Waarom kan k dan boos in slaap vallen en met dezelfde woede opstaan?
Hoe?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
de stres hormonen blijven kennelijk hangen in je lichaam en heb je je boosheid niet kunnen verwerken in je slaap, daarnaast moet je echt wat aan die woede doen van je
woede is vaak een uiting van frustraties, denk dat je daar wat aan moet doen, wat ligt je dwars?quote:
Ik beweer ook niet het tegendeel.quote:
dit zijn echte open deuren..maar ik bemoei nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
woede is vaak een uiting van frustraties, denk dat je daar wat aan moet doen, wat ligt je dwars?
bizim aysequote:
Wallah, sigarayi biraktigim gun basladi.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
woede is vaak een uiting van frustraties, denk dat je daar wat aan moet doen, wat ligt je dwars?
het antwoord ligt altijd voor je neus, alleen is het vaak lastig om bepaalde dingen te zien omdat ze zo "gewoon" of de norm zijn gewordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
dit zijn echte open deuren..maar ik bemoei niet
Wat, dat ik zgn droog sta? Kom eens met nieuwe dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
dit zijn echte open deuren..maar ik bemoei niet
altijd makkelijk om externe factoren de schuld te gevenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah, sigarayi biraktigim gun basladi.
Ik vind t apart dat je mij denkt te kennen op basis van wat posts.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
het antwoord ligt altijd voor je neus, alleen is het vaak lastig om bepaalde dingen te zien omdat ze zo "gewoon" of de norm zijn geworden
de woede van stimo is iets waar in het dagelijks leven echt last heeft/zou kunnen hebben
Nee, dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat, dat ik zgn droog sta? Kom eens met nieuwe dingen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
altijd makkelijk om externe factoren de schuld te geven
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet het tegendeel.Ik word alleen gek van namen die zoveel voorkomen in de familie.
![]()
"Ayşe is bij grootouders. "
"Welke Ayşe?"
woede is een issues bij jou als ik daarop af moet gaan, in deze reeks val jij wat dat betreft echt op!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind t apart dat je mij denkt te kennen op basis van wat posts.
Je denkt dat ik overal en bij iedereen zo doe?
Dat is het 'm juist, sommige namen komen meerdere keren voor. Zelfs bij mijn neefjes en nichtjes (kinderen van mijn broers en zussen..).quote:
Oh!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
woede is een issues bij jou als ik daarop af moet gaan, in deze reeks val jij wat dat betreft echt op!
maar dat zou ik niet kunnen weten uiteraard, of je je woede nou wel of niet uit naar anderen, maakt niet zo veel uit als de stress hormonen door je lichaam gieren heb je er zelf sowieso het meest last van
heb je een pafske nodig om je emoties te verwerken? nee toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik vind dit soort talk zo hinderlijk.
Toen ik stopte met roken ging een stukje dagelijkse emotieverwerking weg. Dat bedoel ik be.
Ik snap Borte nu wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb je een pafske nodig om je emoties te verwerken? nee toch?
Ben je je ervan bewust dat sommigen zich op FOK! heel anders kunnen voordoen dan ze in werkelijkheid zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
woede is een issues bij jou als ik daarop af moet gaan, in deze reeks val jij wat dat betreft echt op!
Zat te denken aan sport. Hardlopen of touwtje springenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bokszak. En dan bedoel ik niet een persoon, maar echt een bokszak.
Dit hier is wel mn soort van dagboek.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je je ervan bewust dat sommigen zich op FOK! heel anders kunnen voordoen dan ze in werkelijkheid zijn?
Ik ben irl wel anders dan op FOK!, al zullen de meningen daarover verdeeld zijn bij fokkers.
hoe snap je borte?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap Borte nu wel.
Ik vind t lastig jou iets uit te leggen.. of k ben onduidelijk of sen anlamadin.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Peunage het volgende:
Ik snap wel wat Stimo bedoelt met dat roken. Als ik vroeger weer eens iets gedaan had ging mijn pa ook roken om zich te kunnen beheersen.
Dat is er eentje maar?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben trouwens even door de declaraties van de zorgverleners aan het bladeren. Een ampul van 50.000IE vitamine D kost gewoon ¤21.![]()
De apotheek verdient aan mij dus ruim ¤250 per jaar (maandelijks 50.000IE į ¤21).
Precies.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit hier is wel mn soort van dagboek.
Op t werk en thuis vinden ze me een engel.
oh ja dat besef ik me wel, ik heb bv geen idee hoe ik overkom hier op fokquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je je ervan bewust dat sommigen zich op FOK! heel anders kunnen voordoen dan ze in werkelijkheid zijn?
Ik ben irl wel anders dan op FOK!, al zullen de meningen daarover verdeeld zijn bij fokkers.
Watquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is het 'm juist, sommige namen komen meerdere keren voor. Zelfs bij mijn neefjes en nichtjes (kinderen van mijn broers en zussen..).
Wie is dat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh ja dat besef ik me wel, ik heb bv geen idee hoe ik overkom hier op fok
ff een vraag aan de mede fokkkers
HOE ERVAREN JULLIE SLAYAGE OP HET FORUM?
Irritant soms.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh ja dat besef ik me wel, ik heb bv geen idee hoe ik overkom hier op fok
ff een vraag aan de mede fokkkers
HOE ERVAREN JULLIE SLAYAGE OP HET FORUM?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedtijd voor mij trouwens. Welterusten.![]()
/liefdagboek
Slaaplekker sylllquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedtijd voor mij trouwens. Welterusten.![]()
/liefdagboek
ik voor michael baldwinquote:
Dankjequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Zag vorige x baardman in Mediamarkt te Zaandam.
Deze was een Turk en echt zooo aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |