SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege mijn plaatje? Ik vraag het even omdat je me niet bedankt hebt. Maar ik ga ervan uit dat dat de reden is. Kan toch niet anders.quote:
Oh sorry over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vanwege mijn plaatje? Ik vraag het even omdat je me niet bedankt hebt. Maar ik ga ervan uit dat dat de reden is. Kan toch niet anders.
Gr gr.
De blender die ik wil is 1000 goedkoper in Amerika.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:40 schreef Che_ het volgende:
Ik moet ook een blender. Maar 1000 euro gaat te ver
Ik zal het 4-5x per week gebruiken, maar niet elke dag voor ijsblokjes. Vind boven de 100 voor enkel een blender beetje overkill?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
De blender die ik wil is 1000 goedkoper in Amerika.!!
Ik ben bereid om 600-800 euro te investeren in een goede blender die jaren meegaat en tenminste elke dag can ice crushen. Wel even goed rondkijken hoe en wat.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
Trouwens die vriendin van me heeft me echt in awkward situatie's gezet vandaag. Mi gado, zo'n jongen waar ze mee belt was de hele tijd aan het stalken dus op een gegeven moment ging ze stoppen om met hem te praten en ik dacht helllllllllllll no. Loop ik dus zo door ik zeg zie je zo praat jij maar, gaat die jongen mij roepen en stuurt die zn vrienden naar me toe om te vragen wrm ik niet bleef staan. Like wtf rot op ik ken je niet eens.
Kon ze wel allemaal killen.
Is het ook wel...quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zal het 4-5x per week gebruiken, maar niet elke dag voor ijsblokjes. Vind boven de 100 voor enkel een blender beetje overkill?
Leuke 'vriendin'quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
Trouwens die vriendin van me heeft me echt in awkward situatie's gezet vandaag. Mi gado, zo'n jongen waar ze mee belt was de hele tijd aan het stalken dus op een gegeven moment ging ze stoppen om met hem te praten en ik dacht helllllllllllll no. Loop ik dus zo door ik zeg zie je zo praat jij maar, gaat die jongen mij roepen en stuurt die zn vrienden naar me toe om te vragen wrm ik niet bleef staan. Like wtf rot op ik ken je niet eens.
Pubers..quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
Er zijn vast degelijke voor rond de 100. Ik weet alleen niet hoeveel watt sterk genoeg is voor blender. Ik aantal watt echt belangrijk voor apparaten.quote:
Normaal is ze niet zo alleen op bepaalde momenten ( vooral als het steden zijn waar niemand dr kent.quote:
Ik erger me aan zulk gedrag echt, daar heb ik geen tijd of belangstelling voor. Rot op met je scharrels die elke dag op de hoek staan te chillen levenloos. Uitkering of drugs geld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Pubers..
Maar waarom brengt die vriendin van jou jou in zulke situaties als ze weet dat jij er niks van wil hebben? Klinkt niet echt aardig.
Aaaaw, zo cute dit. In mijn tijd deden we voor elkaar briefjes doorgeven in de klas als iemand verkiering wouquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
In deze tijd loopt een dertig jarige achter je aan om te vragen waarom je hem geen aandacht geeft. Leuke vooruitgang man, toppie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Aaaaw, zo cute dit. In mijn tijd deden we voor elkaar briefjes doorgeven in de klas als iemand verkiering wou
ONZ / Klinkers Vriendenboekje veel plezier! !!!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik in jouw poeziealbum tekenen?![]()
:$ :$
Hitsige meisjes proberen tegen te houden..quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Pubers..
Maar waarom brengt die vriendin van jou jou in zulke situaties als ze weet dat jij er niks van wil hebben? Klinkt niet echt aardig.
Godver.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ONZ / Klinkers Vriendenboekje veel plezier! !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ben al wat langer aan het rondkijken eigenlijk en ik weet gewoon dat die blenders van 100 euro niet kunnen wat ik wil - of niet lang genoeg. Maar ja, een vakantie opgeven voor een blender is ook weer overdreven..quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn vast degelijke voor rond de 100. Ik weet alleen niet hoeveel watt sterk genoeg is voor blender. Ik aantal watt echt belangrijk voor apparaten.
Laatst trouwens nieuwe gehaktmolen geprobeerd..
Die van kijkshop met 400 wattjes was echt troep, 1x geprobeerd en daarna gelijk aan de kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit ey.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Normaal is ze niet zo alleen op bepaalde momenten ( vooral als het steden zijn waar niemand dr kent.)
[..]
Ik erger me aan zulk gedrag echt, daar heb ik geen tijd of belangstelling voor. Rot op met je scharrels die elke dag op de hoek staan te chillen levenloos. Uitkering of drugs geld.
Het was niet echt totaal haar bedoeling maar ze wilde het wel erg graag ( dat hij mee ging etc maar ik had haar duidelijk gemaakt dat ik dan zou vertrekken) Maar hij bleef gewoon volgen, mannen van 27 ongeveer he. Moet je na gaan,.
Tfoe, kutmensen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef Crip het volgende:
Om deze dag af te maken ga ik FB openen en kom ik dit tegen.![]()
Toevallig allemaal.Volgens mij heet Montelly in het echt ook Kamal. Toevallig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar... ik kan dus niet vingerverven, begrijp ik?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terecht. Wel erin schrijven hoor!!!!!
Ik ga gewoon niet meer ergens heen met haar. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shit ey.Als een vriendin van mij, mij in zulke situaties zou brengen zou ze echt mogen optyfen. Ik zou als ik jou was nog duidelijker tegen haar zijn.
Toevallig allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha...
![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Gewoon bij de slager door de molen laten halen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik ben al wat langer aan het rondkijken eigenlijk en ik weet gewoon dat die blenders van 100 euro niet kunnen wat ik wil - of niet lang genoeg. Maar ja, een vakantie opgeven voor een blender is ook weer overdreven..
Dunnow.
Oh gehaktmolen gebruiken wij al jaren niet meer.
ik steun creativiteitquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar... ik kan dus niet vingerverven, begrijp ik?
Todat je 30+ bent en geen hond naar je omkijkt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shit ey.Als een vriendin van mij, mij in zulke situaties zou brengen zou ze echt mogen optyfen. Ik zou als ik jou was nog duidelijker tegen haar zijn.
Ik kijk altijd wel om naar milfjes hoor, dames. Maak jullie maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Todat je 30+ bent en geen hond naar je omkijkt.
Maar hoe werkt dat digitaal? Ik voel mij erg belemmerd in het uiten van mijn artistieke visie.quote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon bij de slager door de molen laten halen?
Als je echt een creatieve geest had, was het je gelukt. Mrja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat digitaal? Ik voel mij erg belemmerd in het uiten van mijn artistieke visie.
Ik heb nog 5.5 jaar yes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Todat je 30+ bent en geen hond naar je omkijkt.
Ik zou jou nog niet neuken al was ik 40 en stond ik 100 jr zonder seks.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:06 schreef Montelly het volgende:
Nee joh grapje, ik heb best wel hotts voor Stimo
Met wie?quote:
Toevallig allemaal.Zuster waarom reageer je niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij ook een zwak voor crazy chicks?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:06 schreef Montelly het volgende:
Nee joh grapje, ik heb best wel hotts voor Stimo
Shots.fired.BOOM!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb jij ook een zwak voor crazy chicks?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
Ey raad mij eens leuke starter auto aan. Geen lelijke auto pls en een duurzame. :3
Ik verkoop mijn peugeot 106. Zuinig ding. Rijdt heerlijk. Ben op zoek naar een nieuwe. Dus als je rijbewijs hebt gaan we busniss doen jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
Ey raad mij eens leuke starter auto aan. Geen lelijke auto pls en een duurzame. :3
Ik neem aan dat ze het wel schoonmaken? En wij doen zo veel vlees in een keer dat na de eerste keer draaien alle restjes er wel uit zijn hoop ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar daar halen ze alle soorten vlees en delen doorheen.
Ben apart daar in ja.
hoeveel op de teller, prijs. bouwjaar? o:quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn peugeot 106. Zuinig ding. Rijdt heerlijk. Ben op zoek naar een nieuwe. Dus als je rijbewijs hebt gaan we busniss doen ja
en toen gaf jij hem droge crackers zekerquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:16 schreef Crip het volgende:
Was zo'n man vandaag op station Maastricht. Marokkaanse man.. hij kwam naar me toe zei dat hij dat zijn dochter hem op straat heeft gezet. Ik denk dat hij niet van NL is maar op bezoek ofzo en of ik wat kleins voor hem te eten had.
Ik ging bijna huilen daar, hoe kunnen mensen zo zijn..
Ik vraag me af hoe het met hem gaat.
Ergens wel, beste seksquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb jij ook een zwak voor crazy chicks?
watquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:16 schreef Crip het volgende:
Was zo'n man vandaag op station Maastricht. Marokkaanse man.. hij kwam naar me toe zei dat hij dat zijn dochter hem op straat heeft gezet. Ik denk dat hij niet van NL is maar op bezoek ofzo en of ik wat kleins voor hem te eten had.
Ik ging bijna huilen daar, hoe kunnen mensen zo zijn..
Ik vraag me af hoe het met hem gaat.
NEE IK BEN NAAR DE AH TO GO GEGAAN HEB HEB HEM ETEN GEKOCHT. MAAR DAT WILDE IK NIET ERBIJ VERMELDEN WANT DT KOMT ZO RAAR OVER ZO VANquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en toen gaf jij hem droge crackers zeker
Nog steeds zielig tho, hij kwam wel over als een hele rustige man en verdriet was in zijn ogen te zien. Hij spreekt geen woord Nederlands.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
wat
Maar je kent het verhaal verder niet. Wouldn't judge.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
NEE IK BEN NAAR DE AH TO GO GEGAAN HEB HEB HEM ETEN GEKOCHT. MAAR DAT WILDE IK NIET ERBIJ VERMELDEN WANT DT KOMT ZO RAAR OVER ZO VAN
KEIK MEI
IK DOE EEN GOEDE DAAD.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VET GOED BESIG MEISSSquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
NEE IK BEN NAAR DE AH TO GO GEGAAN HEB HEB HEM ETEN GEKOCHT. MAAR DAT WILDE IK NIET ERBIJ VERMELDEN WANT DT KOMT ZO RAAR OVER ZO VAN
KEIK MEI
IK DOE EEN GOEDE DAAD.![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt mij nooit op iets getrakteerdquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VET GOED BESIG MEISSS
IK HEB EEN KEER IN EEN CAFÉ EEN ZWERVER GETRAKTEERD OP EEN MAALTIJD
Haha, nee ik ben juist heel dominantquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hou je van onderdanig zijn?
Bij mij wilde zwerver geld voor eten. Ik stond bij patatkraam. Ik zei bestel maar wat je wil. Hij zei nee, ik wil pasta.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VET GOED BESIG MEISSS
IK HEB EEN KEER IN EEN CAFÉ EEN ZWERVER GETRAKTEERD OP EEN MAALTIJD
ik ga stukquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij wilde zwerver geld voor eten. Ik stond bij patatkraam. Ik zei bestel maar wat je wil. Hij zei nee, ik wil pasta.
Nou, als we ooit nog gaan meeten zal ik je trakteren op een stomp in je maag. Heb je tegoed van die opmerking van gisteravond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit op iets getrakteerd
mkayquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Haha, nee ik ben juist heel dominant
Hahaa, pfff. Wat een lul.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij wilde zwerver geld voor eten. Ik stond bij patatkraam. Ik zei bestel maar wat je wil. Hij zei nee, ik wil pasta.
144kquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
hoeveel op de teller, prijs. bouwjaar? o:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:27 schreef Crip het volgende:
Tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nu ga ik de hele nacht aan die man denken. Hij heeft me geraakt.
Moge Allah hem helpen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog steeds zielig tho, hij kwam wel over als een hele rustige man en verdriet was in zijn ogen te zien. Hij spreekt geen woord Nederlands.
Ja, want mij nerd noemen, is wel okéquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, als we ooit nog gaan meeten zal ik je trakteren op een stomp in je maag. Heb je tegoed van die opmerking van gisteravond.
You'll get there.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
Ik moet nog zo veel voor school doen, heb alles verwaarloosd toen ik bezig was met theorie.
Over vitD gesproken, mijm is net binnen, evenals mn vitBquote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, want mij nerd noemen, is wel oké
jaaa hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:49 schreef Landysh het volgende:
De mijne ook.
Body & Fitshop die alle bestellingen voor 10:00 pm dezelfde dag opsturen.
Welke vit B?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over vitD gesproken, mijm is net binnen, evenals mn vitB
[..]
Tuurlijk.
Hogere dosering of even wachten een week of 2-3, misschien dat je dan wel iets merkt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik neem sinds 4 dagen die omega 3 met vit d er in maar er zit best weinig in. 7,5mcg vit d
Hahahah, dit gaat in ieder geval al shitty.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
You'll get there.
Volgens mij kun je de wereld wel aan nu je je theorie hebt gehaald.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Even ter info:En dat zeg je nu pas?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even ter info:Ah hellll noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in autodrop
Hai, ik heb wat gemist jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hey Jan.
Jammer dat je er gisteren niet was.
Ja Jan, ze heeft de cam aangezet zonder dat jij je bovenlichaam hebt hoeven te showen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hey Jan.
Jammer dat je er gisteren niet was.
Even ter info:Jullie zijn allemaal haram, tfoeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
De mensen die er moeite mee hebben en het hebben besteld werken dus dingen naar binnen zonder de ingrediëntenlijst te checken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef Landysh het volgende:
Nadat iedereen de bestelling heeft geplaatst en ontvangen kom jij hiermee aanzetten omg.
Normaal doe ik de waarschuwingen, maar ik ben het ook vergetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef Landysh het volgende:
Nadat iedereen de bestelling heeft geplaatst en ontvangen kom jij hiermee aanzetten omg.
Als zelfs Mathemaat het is vergeten, dan kan je mij niks kwalijk nemen vind ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Normaal doe ik de waarschuwingen, maar ik ben het ook vergeten
Amai dat had ik wel mee willen maken jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja Jan, ze heeft de cam aangezet zonder dat jij je bovenlichaam hebt hoeven te showen.
Hehequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef Landysh het volgende:
Ik blijf gewoon slikken (ha ha montelly, voor jou deze) hoor, maar ik weet dat er anderen zijn die er meer moeit mee zullen hebben.
Te laat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Amai dat had ik wel mee willen maken ja
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Amai dat had ik wel mee willen maken ja
Ga gewoon werken bij Starbucks. Dan kan je het dagelijks gebruiken en kan je klanten pesten door hun naam met opzet verkeerd te spellen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef Landysh het volgende:
Ey mensen, ik wil die vitamix echt hebben. Ik denk maar dat ik ga trouwen en dit voor mijn ceyiz ga vragen aan mijn ouders.
Valla ik zou echt graag bij de Starbucks willen werken. Mijn baan nu is niet veel beter. Maar ik denk dat ik qua loon wel achteruit ga.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga gewoon werken bij Starbucks. Dan kan je het dagelijks gebruiken en kan je klanten pesten door hun naam met opzet verkeerd te spellen.
Heb ik je die lijst beloofd? Zoja, dan ben ik het vergeten. Sorry.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef xaban06 het volgende:
Sylv ik wacht nog steeds op goede restaurants in Istanbul
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zo veel emotie achter deze smiley.
Nee, je zou hotelletjes aanradenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb ik je die lijst beloofd? Zoja, dan ben ik het vergeten. Sorry.
Wat wil je eten en wat is je budget?
Als kan, 1tje in Kadikoy of Bostanciquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb ik je die lijst beloofd? Zoja, dan ben ik het vergeten. Sorry.
Wat wil je eten en wat is je budget?
Ik wil jou jaloers maken. Had gehoopt dat je voor mij zou vechten. Maar blijkbaar geef jij alleen om Jan.quote:
Ga maar. Ga. Het is KB-time.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil jou jaloers maken. Had gehoopt dat je voor mij zou vechten. Maar blijkbaar geef jij alleen om Jan.
Ik snap deze post niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga maar. Ga. Het is KB-time.
Ik heb het over een blender, waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
link?
Ik zit na na te denken om deze te bestellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, verkeerd gelezen![]()
![]()
ja ik las het verkeerd, nvm.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb het over een blender, waar heb jij het over?
Dan heb ik Jan ook niet meer nodig. Het ging mij alleen om jou.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ik niemand nodig heb nu. Ik wil me richten op mezelf en mijn interesses en zo.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
De dag dat ik zo'n proppetje krijg zal ik echt onwijs gelukkig zijn. Mijn eigen proppetje, de mijne. wow.je bent pas 19, die feels komen zo rond 25ste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
De dag dat ik zo'n proppetje krijg zal ik echt onwijs gelukkig zijn. Mijn eigen proppetje, de mijne. wow.Crip Jr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
Im getting scared in here, tot later D:
Deze Frau.... Stimorol ik heb je rugquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan heb ik Jan ook niet meer nodig. Het ging mij alleen om jou.
Voor jou altijd tijd babe. Soberso dat je zo omslachtig doeeet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan heb ik Jan ook niet meer nodig. Het ging mij alleen om jou.
Die heb ik nu al, ik heb ook geen behoefte meer aan naar buiten gaan. Misschien is er iets mis met me.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
je bent pas 19, die feels komen zo rond 25ste.
Heb je ook al een naam in gedachte?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Die heb ik nu al, ik heb ook geen behoefte meer aan naar buiten gaan. Misschien is er iets mis met me.
Wat bedoel je met geen behoefte om naar buiten te gaan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Die heb ik nu al, ik heb ook geen behoefte meer aan naar buiten gaan. Misschien is er iets mis met me.
Kinderen vind ik pas vanaf 3-4j lief. Vanaf die leeftijd kunnen ze naar je luisteren en kan je met hen onderhandelen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen wat voor een schattig kind dat zal zijn... Crip Jr. <3
Ja, als het een jongetje is Adam of Isa en als het een meisje is Layla of Inaya.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je ook al een naam in gedachte?
Gewoon geen behoefte aan feestjes, lang weg zijn etc. Zit liever thuis te lezen ofzo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat bedoel je met geen behoefte om naar buiten te gaan?
Ze kunnen al veel eerder luisteren hoor. o:quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kinderen vind ik pas vanaf 3-4j lief. Vanaf die leeftijd kunnen ze naar je luisteren en kan je met hen onderhandelen.
19 jaar...quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon geen behoefte aan feestjes, lang weg zijn etc. Zit liever thuis te lezen ofzo.
De dag dat ik zo'n proppetje krijg zal ik echt onwijs gelukkig zijn. Mijn eigen proppetje, de mijne. wow.Wat is een proppetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Isa ook een jongensnaam? Ik ken alleen maar vrouwen die Isa heten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, als het een jongetje is Adam of Isa en als het een meisje is Layla of Inaya.
Introvert?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon geen behoefte aan feestjes, lang weg zijn etc. Zit liever thuis te lezen ofzo.
Ah okequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo noem ik baby's... die zijn nog bol en rond, gewoon proppetjes.
quote:
Vertel eens wat zijn de feestjes die je afgelopen, laten we zeggen 1 a 2 jaar hebt gehad?quote:
Isa = Jesus. Daarom vind ik het altijd raar dat meisjes zo heten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is Isa ook een jongensnaam? Ik ken alleen maar vrouwen die Isa heten.
[..]
Introvert?
Heb geen feestjes meer bezocht sinds ik 16 was ofzo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Vertel eens wat zijn de feestjes die je afgelopen, laten we zeggen 1 a 2 jaar hebt gehad?
Hoezo iets mis met je? 19 is eigenlijk een prima leeftijd om aan kinderen te beginnen. Sowieso zijn dat de meest vruchtbare jaren voor de vrouw. Begin 20 tot 25 als ik het goed heb. Cultureel is het misschien minder geaccepteerd maar vanuit een biologisch punt is het heel logisch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Montelly ik wil wel eens met jou naar een kringverjaardag. Lekker de beest uithangen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Vertel eens wat zijn de feestjes die je afgelopen, laten we zeggen 1 a 2 jaar hebt gehad?
je weet zellufquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Montelly ik wil wel eens met jou naar een kringverjaardag. Lekker de beest uithangen.
Hij mag jou niet hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Montelly ik wil wel eens met jou naar een kringverjaardag. Lekker de beest uithangen.
Borte jij bent 25 hé?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoezo iets mis met je? 19 is eigenlijk een prima leeftijd om aan kinderen te beginnen. Sowieso zijn dat de meest vruchtbare jaren voor de vrouw. Begin 20 tot 25 als ik het goed heb. Cultureel is het misschien minder geaccepteerd maar vanuit een biologisch punt is het heel logisch.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
Ik wil echt verhuizen naar een ander land.
Dunno. Ik heb alleen neefjes en nichtjes die ik niet 24/7 zie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze kunnen al veel eerder luisteren hoor. o:
True true, maar heb nogal andere prioriteiten dan anderen van mijn leeftijd. Daarom zei ik weirdquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoezo iets mis met je? 19 is eigenlijk een prima leeftijd om aan kinderen te beginnen. Sowieso zijn dat de meest vruchtbare jaren voor de vrouw. Begin 20 tot 25 als ik het goed heb. Cultureel is het misschien minder geaccepteerd maar vanuit een biologisch punt is het heel logisch.
Wat had je in gedachte?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
Maar als je zo graag binnen blijft... wat maakt het dan uit in welk land je bent?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
Oh njah zolang je maar gelukkig bent en anderen niet schaad is er niks mis met 'weird' zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
True true, maar heb nogal andere prioriteiten dan anderen van mijn leeftijd. Daarom zei ik weird
People, nieuw land om te onderzoeken. Ben uitgekeken op dit gare land.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar als je zo graag binnen blijft... wat maakt het dan uit in welk land je bent?
Serieuze vraag.
Canada lijkt me wel leuk. Kruising tussen stadsleven en veel natuur.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom we gaan naar een vet land verhuizen.
Dus je wilt lekker binnen zitten met je proppetje en boekjes lezen, en tegelijkertijd ook andere landen verkennen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
People, nieuw land om te onderzoeken. Ben uitgekeken op dit gare land.
Maar weet jij ook de reden waarom ik binnen zit?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus je wilt lekker binnen zitten met je proppetje en boekjes lezen, en tegelijkertijd ook andere landen verkennen?
Dat is ook wel nice ja. Canadezen zijn echt aardige mensen, ik dacht eerst dat mensen deden overdrijven. But it's true.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Canada lijkt me wel leuk. Kruising tussen stadsleven en veel natuur.
Het is maar net wat je referentiekader is. Wat voor jou weird is is voor een ander normaal en vice versa.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
True true, maar heb nogal andere prioriteiten dan anderen van mijn leeftijd. Daarom zei ik weird
buiten is haram?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar weet jij ook de reden waarom ik binnen zit?
Oussie?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oussie is Mocro en zit in Japan nu.
Jammer alleen van al die Franstaligenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is ook wel nice ja. Canadezen zijn echt aardige mensen, ik dacht eerst dat mensen deden overdrijven. But it's true.
Introvert? Je vindt het leuker? Verder zou ik het niet weten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn we allemaal toch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Introvert? Je vindt het leuker? Verder zou ik het niet weten.
Ben je ongesteld ofzeau, je hebt je theorie gehaald vandaag, wees blij manquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
Maar even serieus, heb het nogal gehad met Nederland.
Ohhh, die. Heb ik wel eens zien posten, is hij mocro ja? hhhhquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ou.s2.0 is zijn nick nu volgens mij.
Jaa en hij woont nu in Japan!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhh, die. Heb ik wel eens zien posten, is hij mocro ja? hhhh
Dacht dat ik blij zou zijn als ik me theorie had gehaald, was maar voor een half uurtje. Maakt niet gelukkig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzeau, je hebt je theorie gehaald vandaag, wees blij man
naast het reizen, wat zou je nu heel graag willen dan?quote:
Zit jij nou echt de hele dag op Fok random chicks te dm-en met oneliners. Niet meer doen hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzeau, je hebt je theorie gehaald vandaag, wees blij man
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:15 schreef Peunage het volgende:
Laten we crip uitzetten naar Japan please.
Een familie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
naast het reizen, wat zou je nu heel graag willen dan?
hmm...van je eigen?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Introvert? Je vindt het leuker? Verder zou ik het niet weten.
Japanners zijn weird. Wel een fascinerend land op het gebied van cultuur en geschiedenis enzo, maar zou er niet willen wonen.quote:
Meteen in een burqua van pampers wikkelenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil 4 kinderen.![]()
met hoofddoek vanaf de geboorte.
In sha Allaah.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil 4 kinderen.![]()
voor een female gegaan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het daar naar zijn zin though.
zekerssss.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Meteen in een burqua van pampers wikkelen
Fijn voor die jongensquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil 4 kinderen.![]()
ja weet ik veel, daarom vraag ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je die females daar gezien joh... Chinezen en Japanse vrouwen zijn niet heel mooi.
Je had een reportage over Japanse vrouwen op BNN. Met spuiten en slikken op reis. Heel apart.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja weet ik veel, daarom vraag ik.
love hotelsquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had een reportage over Japanse vrouwen op BNN. Met spuiten en slikken op reis. Heel apart.
na de eerste eruit geperst te hebben, hoor je vrouwen meestal zeggen: "nooit meer!!!"quote:
Je zou ne negeren. Pls do so.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimo weer met haar lompe generalisaties. Want alle Chinezen en Japanners zijn 'lelijk' en beauty is niet in de eye of the beholder.
2 meisjes, 2 jongens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil 4 kinderen.![]()
TM met zijn lompe generaties, alsof alle Japanners weird zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Japanners zijn weird. Wel een fascinerend land op het gebied van cultuur en geschiedenis enzo, maar zou er niet willen wonen.
Vaak vergeten ze de pijn juist als ze het kindje in hun armen krijgen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
na de eerste eruit geperst te hebben, hoor je vrouwen meestal zeggen: "nooit meer!!!"![]()
maar wats er met zargon?
#femenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:30 schreef Landysh het volgende:
Als ik ooit kinderen neem wil ik alleen meisjes.
truequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vaak vergeten ze de pijn juist als ze het kindje in hun armen krijgen.
Ik ken best veel families met alleen meisjes (en dan meteen 5-6 zussenquote:
Thanks. Kofteci is echt zo een toeristenplaats, 10 jaar geleden vond ik het wel speciaal. Nu is het maar, sjah, gewoon kofte. Wel lekkere saus verder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Er is een kofteci @ Sultan Ahmet (twee naast elkaar, slechts een ervan is de goede). Kan ik je ten zeerste aanraden.
Verder heb je Midpoint @ Taksim maar ook @ Bagdat Caddesi.
Op Istiklal Caddesi heb je ook Anadolu ev Yemekleri (weet even niet hoe het precies heet), maar vond ik ook goed.
Ikzelf heb niet in superluxe restaurants gegeten. Vond ik het niet waard.Bovengenoemde restaurants / cafés ben ik wel geweest en kan ik je zeker aanraden.
je krijgt ze, je neemt ze niet (als je het legaal doet)quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:30 schreef Landysh het volgende:
Als ik ooit kinderen neem wil ik alleen meisjes.
Heb mn neefje geboren zien worden. Mn zusje was high van de morfine zowat. Tegenwoordig is t anders.quote:
keizersnede?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb mn neefje geboren zien worden. Mn zusje was high van de morfine zowat. Tegenwoordig is t anders.
/care/mierenneukerquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
je krijgt ze, je neemt ze niet (als je het legaal doet)
Adoptie is legaalquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
je krijgt ze, je neemt ze niet (als je het legaal doet)
De volksaard, de trekjes worden vanuit ons westers perspectief doorgaans als weird, d.w.z. eigenaardig of vreemd, gezien ja. Dit is een generalisatie van een andere aard dan jouw kleingeestige ''soenniet, o dan mag je niet in bikini''-blabla, om maar een recent voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TM met zijn lompe generaties, alsof alle Japanners weird zijn.
Disclaimer: dit is Stimorol- s mening.
Waarom haal je er dingen bij van weken terug en die dan enorm verdraait?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De volksaard, de trekjes worden vanuit ons westers perspectief doorgaans als weird, d.w.z. eigenaardig of vreemd, gezien ja. Dit is een generalisatie van een andere aard dan jouw kleingeestige ''soenniet, o dan mag je niet in bikini''...
dan nog krijg je ze toegewezen en neem je niksquote:
waarom morfine dan ?quote:
Jij neemt het besluit om te adopteren jezus. Zolang jij niks neemt krijg je ook niks toegewezen. Doe nou niet alsof je slim bent.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan nog krijg je ze toegewezen en neem je niks
ook door john uiteraardquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kindernamen worden altijd gejat.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kindernamen worden altijd gejat. Niet vertellen.
wablief?quote:
ook persoonlijke ervaring ermee?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die andere, ruggenprik, geeft grote kans op bijwerkingen.
Morfine is chiller.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Landysh het volgende:
Oh god het begint weer.
huh?
waarom?
vertel eens?
????????????????????????
Ben daar getuige van geweest. Ze waren niet eens preggie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah. Ervaring in omgeving. Zelfs halve ruzies daarom
sommige namen zijn gewoon trendy in bepaalde periodes, maar ayse, fatma, emine, hatice blijven ten alle tijden baas uiteraardquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah. Ervaring in omgeving. Zelfs halve ruzies daarom
Je kiest ervoor dus je neemt ze in huisquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan nog krijg je ze toegewezen en neem je niks
ach, levensgenoten, het is maar je zelf wilt toch?!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet meer te redden zeggen levensgenoten.
Dus nee.
Keske
niks mis met makbulequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:47 schreef Landysh het volgende:
Ik hoorde laatst dat een meisje van 16/17 Makbule heet. Welke ouder noemt zijn dochter nog Makbule in deze tijd en buiten Turkije?
Ik dacht dat mijn naam erg was maar Makbule.
wat jij wilt dude, veel plezier met het nemen van je kinderenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je kiest ervoor dus je neemt ze in huis
Ik verdraai niks en ben niet selectief. Je bent de enige in mijn ogen die vaker dit soort kortzichtige onzin post, dus vandaar dat je het idee hebt dat ik alleen jou eruit pik. Je hebt er zelf altijd ook een handje van om in het verleden gedane uitspraken of gevoerde discussies op te rakelen, dus doe niet hypocriet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom haal je er dingen bij van weken terug en die dan enorm verdraait?
Generalisatie is generalisatie, jammer dat je weer selectief doet.
Ik begrijp niet waarom je toch op mij reageert? En dan toch een discussie uitlokt met simpele oneliners als Stimo -insert random beschuldiging-.
Tis lekker rustig, hou t zo ipv iets uit te lokken.
Ze spreekt ook best goed Turks.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:49 schreef Montelly het volgende:
Yolanthe begint ook turkse trekjes te vertonen..
Harasin a.....quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat jij wilt dude, veel plezier met het nemen van je kinderen
Ik ken iemand uit Adana en omstreken en ze heet NOKTA.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks mis met makbule
wat is jouw naam? kunnen we oordelen welke erger is
Nokta.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks mis met makbule
wat is jouw naam? kunnen we oordelen welke erger is
Je zou me negeren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik verdraai niks en ben niet selectief. Je bent de enige in mijn ogen die vaker dit soort kortzichtige onzin post, dus vandaar dat je het idee hebt dat ik alleen jou eruit pik. Je hebt er zelf altijd ook een handje van om in het verleden gedane uitspraken of gevoerde discussies op te rakelen, dus doe niet hypocriet.
Betekend 'puntje' in het arabisch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit Adana en omstreken en ze heet NOKTA.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom haal je er dingen bij van weken terug en die dan enorm verdraait?
Generalisatie is generalisatie, jammer dat je weer selectief doet.
Ik begrijp niet waarom je toch op mij reageert? En dan toch een discussie uitlokt met simpele oneliners als Stimo -insert random beschuldiging-.
Tis lekker rustig, hou t zo ipv iets uit te lokken.
TM kom op man..quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[b]Je zou me negeren.[/b]
Een man een man, een woord een woord.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:52 schreef Crip het volgende:
Betekend 'puntje' in het arabisch.
quote:
Nee, in darizja niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent het ''mop" of "grap".
valla je lijkt op haarquote:
Ja, maar dat spreek je anders uit. Bij ons tenminste. Nu3kta en nukta.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Eigenlijk betekent het ''mop" of "grap".
Je hebt نقطةquote:
ahhahahquote:
En op school zeggen ze: Bahadier? Bahadoer? Bahadur?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben sinds kort verknocht aan Bahadır als jongensnaam.
Ik rij in een Kiaquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
En Nokia betekent dat je liever geen Kia rijdt.
ik houd ook van jou, lieverd!quote:
Goed punt trouwens, als ik kinderen krijg zorg ik dat ze neutrale namen krijgen. Layla, Zahra, Norah, etc. Voor meisjes dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
En op school zeggen ze: Bahadier? Bahadoer? Bahadur?
Arm kindje
Wanneer het moment daar is zal ik er wat langer over nadenken, maar voor nu vind ik het gewoon mooi als naam.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Arm kindje
Baha, dur!quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Arm kindje
geloof je niet, sollyquote:
srs?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |