SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Toen I met haar curve nogal omlaag ging bij acht maanden ben ik ook roomboter op brood gaan doen. Is inderdaad de beste soort boter die je kunt gebruiken en baby's hebben goede vetjes nodig om te groeien!quote:Op donderdag 6 november 2014 03:20 schreef Stormqueen het volgende:
Klapik lag ook om twee uur wakker. De afgelopen dagen meldde ze zich dan. Nu natuurlijk pas om 3 uur. Niet dat ik dan nog slaap
Wat wordt je manneke alweer groot
Mariska, wat goed dat je preventief actie onderneemtheel veel succes
Ik hoorde vandaag trouwens ook een dubieus cb-advies. Een 8 maanden oude bv-baby kwam niet meer zo rap aan. Toen kreeg de moeder het advies om extra roomboter en olijfolie door het eten te mengen... Ik hoorde het ze zeggen. Ik keek echt zo:![]()
Zulke verhalen geven me wel moed, dank je!quote:Op donderdag 6 november 2014 08:43 schreef Franny_G het volgende:
DAD, mijn vriend ging na twee dagen alweer werken. Ik vond dat prima, want ik had de kraam. En toen zij weg was, deed ik het dus alleen. Mijn vriend is op woensdag altijd vrij (papadag), dat vond ik wel heel fijn!!!
Niet om negatief te doen oid, maar ik denk dat zoiets afhankelijk is van verschillende factoren. Hoe je herstellende bent van een (pittige) bevalling (of keizersnede), hoe je babietje het doet, etc.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zulke verhalen geven me wel moed, dank je!.
Eindelijk. Ik had het laatst erover met mijn leidinggevende dat ik de babytijd best pittig vind. Zij beaamde dat; ze zei zelfs dat ze het soms zelfs helemaal niet leuk vond. Het is niet alleen maar een roze wolk, op sommige dagen issie zelfs heel ver te zoekenquote:Op donderdag 6 november 2014 08:56 schreef JufMariska het volgende:
Aan mij heb je een slechte DaD (zie vorige pagina)
Ik las deze net btw: http://www.nu.nl/lifestyl(...)egt-moederschap.html
Sja, Daily Mail... Ik moet eerlijk zegen dat ik het moederschap an sich niet als zwaar ervaar, maar nog wel echt aan het zoeken ben naar een balans tussen mijn werk, thuis en vriendinnen. Nu schieten mijn vriendinnen er toch echt bij in, maar ik ben ook erg graag thuis, maar daar voel ik me wel schuldig om. Als we echt heel moe zijn bijvoorbeeld gaan we wel eens bij mijn ouders logeren zodat we kunnen uitslapen. Vind ik fijner dan hem uit logeren doenquote:Op donderdag 6 november 2014 08:56 schreef JufMariska het volgende:
Aan mij heb je een slechte DaD (zie vorige pagina)
Ik las deze net btw: http://www.nu.nl/lifestyl(...)egt-moederschap.html
Ja natuurlijk, dat lijkt me logisch. Maar uitgaande van een goede bevalling en een kindje dat het goed doet, hoeft na een week alleen zijn dus niet te snel te zijn. Mocht ik compleet in de kreukels liggen, dan zal mijn vriend toch echt iets moeten gaan regelen met zijn werk.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet om negatief te doen oid, maar ik denk dat zoiets afhankelijk is van verschillende factoren. Hoe je herstellende bent van een (pittige) bevalling (of keizersnede), hoe je babietje het doet, etc.
Ik snap zoiets niet. Waarom zou je niet eerlijk zeggen dat je het zwaar vindt? We zijn toch allemaal maar mensen? En door te zeggen dat je het soms zwaar vindt, kan je misschien wel je ei kwijt ipv alles maar op te kroppen. Werkt ook niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:04 schreef JufMariska het volgende:
Ik hoor nu idd ook van verschillende vriendinnen dat ze het zo knap vinden dat ik zo eerlijk ben over dat ik het moeilijk vind. Zij voelden zich 'verplicht' om leuk te doen naar buiten toe, terwijl ook zij het echt wel heel zwaar vonden de eerste tijd. Handig hoe we zo met z'n allen de mythe in stand houden..
90% zal wel ééns een "waar ben ik aan begonnen!!" moment hebben. De rest is vrijheid van interpretatiequote:Op donderdag 6 november 2014 10:01 schreef Burdie het volgende:
90% vind ik wel erg veel, zou dat echt kloppen?
Haha ja dat kan natuurlijk. Zo kan je over alles wel een artikel met dramatische cijfers schrijvenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
90% zal wel ééns een "waar ben ik aan begonnen!!" moment hebben. De rest is vrijheid van interpretatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |