Joeeeehoee
Net als alle andere moeders van de iets 'oudere' babysoort ben ik druk druk druk!
Ik lees mee tijdens de nachten maar reageren lukt vaak niet!
Dus hier een poging

Het hele potje met 3 maanden verhaal heb ik gelezen en ik ga er weinig over zeggen, alles is al gezegd denk ik zo!
Even de verse mini's!
Spees! Wat is ze leuk! En ik zag d'r ook al lekker in de doek voorbij komen

noooh
JM, wat fijn om te lezen dat hij het zo goed doet! Hopelijk voel je jezelf ook een beetje oke? Het is ook niet niets hoe het bij jullie is gelopen, een 'normale' bevalling kan al heftig zijn. Hopelijk vind je een plek waar je je goed kan uiten

!
SQ die romper! briljant

! En dat korte drinken is erg herkenbaar, hier krijgen we vaak "nu al klaar

?".
Wat fijn dat ze zo goed groeit!
Och die foto
kwak, kijk hem nou! Op die laatste foto lijkt hij echt op je!
Even wat antwoorden op je vragen

:
- speentje na 1 maand denk ik?
- Ik moest ook kolven vanwege finger feeden, aan de borst lukte de eerste dagen niet. Daarna had ik overproductie en kolfde ik 1 maal daags mijn borsten leeg en bij echt hoge nood de druk eraf.
- J. lag nooit in de box of wipper (vooral vanwege zijn reflux). Vrijwel altijd op de borst of in de doek. Niets moet he, vooral doen wat voor jezelf prettig voelt

.
- Hier komt de routine nu pas (met 8 maanden) daarvoor was het gewoon echt geen doen, de ene dag stuiterde hij om 00.30 nog en de andere dag was het lichtje uit om 17.00. Naar mijn ervaring zou ik zeggen, het komt vanzelf.
Het klinkt alsof het goed gaat, probeer niet te veel te verwachten of te doen zoals het 'hoort'. Bij een newborn ben je al lang blij dat je alles een beetje oke verloopt en je wat tijd voor jezelf over hebt. Doe wat voor jullie goed voelt

. Kijk wat het beste werkt en als dat dit is gewoon lekker zo blijven doen

.
Soesa! Ook al zo'n mooi exemplaar
Loj! Dat neusje

noooh
Razz, fijn dat je de beslissing hebt genomen, ik hoop dat je er rust voor terug krijgt!
Ah wat fijn, en een mooi momentje he, papa die mini eten geeft
Geppie, wat naar dat je je mini zo achter moet laten

. Gelukkig hebben jullie nu medicatie mee voor de reflux en dan gaat het hopelijk snel beter. Misschien ben ik spuit 11 maar heb je een draagdoek? Echt het helpt zo goed, soms vraag ik me af hoe ik het gedaan zou moeten hebben met J als ik er geen had gehad.

, heftig he!
Fazz, wat een leuke foto met zijn knuffel
Skip! Je huis, verloving, je baby! Alles

!
Limone! Een kieskeurige M, haha

, heerlijk
Chanty, eenkennigheid FTW! Snap ik ook best, die gekke mensen die je ineens willen bekijken. Hoe gaat het met zijn reflux, gaat het een beetje beter

?
Dotje! Hoe gaat het bij jullie, gaat stip ook wat beter? Hij is zeker ook al weer zo groot aan het worden
Franny! Geniet maar lekker van I. die lekker heen en weer schuift! J. is niet meer te houden en echt niets is meer veilig

. Ik vind d'r trouwens prachtig

.
Oh en mama kwijt is hier ook een hit!!
KP! Wat heb je een mooi meisje

, met je mooie stoel!
Mabawa! Je gaat bijna op vakantieeeee! En je baby is bijna jarig! De grotert!
Blue! Haha dat druppeltje

. Liedjes zingen FTW, soms weet ik na 8 liedjes echt geen nieuwe meer te bedenken en beginnen we opnieuw

. man wat kan je daar simpel van worden.
RFR! Hoe is het met mijn datumtweeling meisje

?

op de kapotte billetjes

Oke, dat was het geloof ik
Ik ben verliefd, op mijn baby
Nou uh ja, J stapt om de tafel, klautert op de trap, valt net als F van KP heeeeul veel en is dus meer een regenboogpiet

(blauw, groen/geel, rood en paars we hebben ze allemaal).
Morgen weer even langs het weeguurtje want hij is ineens zo zwaar met optillen

.
Oh en hij brabbelt wat af, hier en daar een mama en sinds een week bezig met babygebaren. Ødra ik poes zeg en gebaar krijgen we een lach van oor tot oor te zien

.
Helaas gaat het reflux technisch echt ruk. De nachten zijn lang, vrijwel geen slaap, ik zit er lichamelijk echt nu wel een beetje doorheen

maar hé we gaan door! 13e hebben we een afspraak bij de kinderarts, is kijken wat ze voor ons kunnen beteken want ondanks de medicatie blijven we maar wat aanmodderen.
Maar! Dat maakt hem niet minder leuk! Met de dag is hij leuker, eigenwijs, maakt zelf grapjes.. lacht onwijs leuk/lief en ik vind het een hunk

!
Zei ik al

?
Overkill aan

deze post maar wat wil je met al dit leuke grut!
Ik duim voor een fijne nacht voor jullie allen!
Ik gooi nog even een filmpje erin! moment

![ftltfs.jpg]()
oren
[ Bericht 1% gewijzigd door klaprooss op 05-11-2014 23:13:14 ]