Dit is toch het livetopic?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:58 schreef Moira. het volgende:
Ik was bezig met een live-topic maken voor de aflevering en moltalk, zoals we ieder jaar doen (maar dan dacht ik dat beide best samen kunnen in 1 topic)..
Dingetjes aan het uitzoeken enzo.
Crasht m'n laptop en issie nu al tijden bezig met schijfdingesen
Dacht dat dit het algemene lul-hier-over-WIDM topic was?quote:
Oh het aflevering 1 topic.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dacht dat dit het algemene lul-hier-over-WIDM topic was?
We hebben altijd een apart topic voor de afleveringen omdat dat soms zo snel gaat met lekker meelullen met de TV
Als de kandidaat er niet uit vliegt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:07 schreef sneakydesert het volgende:
Wanneer verdubbelen je punten bij die app?
Wat voor special dan? Vriend zit hier nog een spel te spelen, bij ons gaat de tv over 10 minuten aan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
Leuk om op NPO3 die special te zien, echt grappig dat de kandidaten zelf ook van sommige dingen niets snapte haha.
afkorting van pronostiek.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:07 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk elk jaar maar nog nooit actief meegepost, dat ga ik dit jaar maar eens doenOok aangemeld voor de prono, al snap ik het woord niet
Milouska met d'r groene shirt met een M er op.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor special dan? Vriend zit hier nog een spel te spelen, bij ons gaat de tv over 10 minuten aan.
En wat voor dingen snapten ze niet dan?
Dus je kunt op elke kandidaat 10 punten inzetten, 1tje valt er af. Dus dan heb je 180 punten aan het eind van de aflevering.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als de kandidaat er niet uit vliegt.
ja, maar je kan ook all-in en dan heb je misschien wel 200 punten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dus je kunt op elke kandidaat 10 punten inzetten, 1tje valt er af. Dus dan heb je 180 punten aan het eind van de aflevering.
Als je verliest ben je alles kwijt en kun je helemaal niet meer meespelen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ja, maar je kan ook all-in en dan heb je misschien wel 200 punten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:10 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als je verliest ben je alles kwijt en kun je helemaal niet meer meespelen.
Thanksquote:
Dit. Ik maak er wel even eentje.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dacht dat dit het algemene lul-hier-over-WIDM topic was?
We hebben altijd een apart topic voor de afleveringen omdat dat soms zo snel gaat met lekker meelullen met de TV
Ja was zonder deze post te lezen al bezigquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Maak jij anders nog een tweets van de mol topic?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja was zonder deze post te lezen al bezig
wie was de mol ook al weer vorig jaar?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef Faux. het volgende:
Ik ben benieuwd. Vorig seizoen was slecht
Misschien pas vanaf volgende week?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef BillDauterive het volgende:
Geen molktalk-voorbeschouwing dit jaar?
Suzanne.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie was de mol ook al weer vorig jaar?
Jan-Willem Roodbeenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Suzanquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Euh, Susan Visser. Matige mol.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Maar t kan niet tippen aan de geniale seizoenen van Milouska en Inge en zoquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja, erg matige mol.. maar wel een een leuk seizoen door tygo![]()
Ja was zeker leuk heb ook gekeken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
Leuk om op NPO3 die special te zien, echt grappig dat de kandidaten zelf ook van sommige dingen niets snapte haha.
Maar wel leuke kandidaten vorig jaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef Faux. het volgende:
Ik ben benieuwd. Vorig seizoen was slecht
Inge was toentertijd ook een matige mol. Sinds seizoenen met Susan, Kim, Jon en Anne-Marie als mol is Inge een betere mol geblekenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar t kan niet tippen aan de geniale seizoenen van Milouska en Inge en zo
Jepquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt er een moltalk na beschouwing?
Een beschouwing na de beschouwingquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt er een moltalk na beschouwing?
Ess, jij leeft ook nogquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:28 schreef essnhills het volgende:
Vsnavond toxh niet in het live topic. De accu vsn mn laptop heeft het begeven.
Veel kijkplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |