Er moet wel licht op die reflectoren schijnen om ze op te kunnen merken. Dat is bijvoorbeeld niet als er eentje in je binnenbocht zit bij het afdraaien. Kun je nog zo goed omkijken, als die geen licht voert, zie je 'm misschien niet. Of als je op een provinciale weg rijdt, waar je 80 mag. Tegen de tijd dat je licht de reflector raakt, is het misschien al te laat om nog tijdig te stoppen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh please. Als automobilist zie je fietsers echt prima wanneer ze gewoon reflectoren hebben.
Alleen zonder licht, zonder reflectoren en in het zwart gekleed wordt het minder. Maar daarvoor pas je je snelheid aan.
Eens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vind als een fietser dronken is en geen licht heeft, de automobilist gezond is en zaken op orde heeft de fietser gewoon dikke pech heeft, en de automobilist vrijspraak moet krijgen.
Fabrieks baquettequote:Op dinsdag 4 november 2014 19:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Beter opletten madamme, brb even een baguette in de oven knallen. Wat denk jij zou ik gewoon de instructies op de achterkant van het pak volgen, of zou ik ze wat aanpassen voor het geval dat de mensen in de fabriek een grapje met me uit willen halen?
En net toen ik mijn raam dichtdeed knalde een drone tegen mijn raam. Overigens wie is jouw vaste loodgieter ik krijg de mijne niet te pakken, maar ik wil even dat hij morgen naar mijn toilet komt kijken hij zou morgen zomaar verstopt kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zou eerst het keukenraam dichtdoen, er zou wel eens een drone binnen kunnen vliegen en je brood meenemen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fabrieks baquette![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What's next, aanmaak Port?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef Syntos het volgende:
[..]
Koop je van die losse die je eraf kan halen.
Ja, maar soms vergeet je hetquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus zijn die afneembaar en kan je het zelf dus ook doen.
NieuweNier is mijn vaste loodgieter, maar ik zou alvast een ander bellen want het zou wel eens kunnen dat hij te laat aankomt omdat hij onderweg een fietser zonder licht tegen zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En net toen ik mijn raam dichtdeed knalde een drone tegen mijn raam. Overigens wie is jouw vaste loodgieter ik krijg de mijne niet te pakken, maar ik wil even dat hij morgen naar mijn toilet komt kijken hij zou morgen zomaar verstopt kunnen zijn.
Dat is dom maar kosten bij de action volgens mij iets van 50 cent per lampje, gewoon voorraadje inslaan.quote:
De meerderheid gaat altijd voor jou zijn, en de meerderheid hier zijn paupers op afgetrapte fietsjes en vieze corpsballen, die eens een dikke pik in hun achterste moeten krijgen zodat ze niet meer in de illusie leven dat zij de baas zijn en de wereld neuken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef RingBewoner het volgende:
Oh, oh oh. Als ik hier nu zou zeggen dat ik wel eens in de auto stap na 4 bier dan is het forum te klein en dan neemt je waarneming een beetje af. Als er fietsers zonder verlichting fietsen dan moet het maar kunnen terwijl je dan helemaal niet waarneembaar bent snap echt niet waarom sommige mensen zo hypocriet zijn.
Ik snap er ook niks van Frank, verbaas me er over dat jij de eerste bent die er over begint en verbaas me te meer dat niemand op je reageert.quote:
Als je met bier op achter het stuur stapt, ben je een idioot. Ik heb daar al verschillende keren de politie voor gebeld, en ja, die zijn al eens te laat gekomen. Dat was niet lachen, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef RingBewoner het volgende:
Oh, oh oh. Als ik hier nu zou zeggen dat ik wel eens in de auto stap na 4 bier dan is het forum te klein en dan neemt je waarneming een beetje af. Als er fietsers zonder verlichting fietsen dan moet het maar kunnen terwijl je dan helemaal niet waarneembaar bent snap echt niet waarom sommige mensen zo hypocriet zijn.
Oh ja bedankt, trouwens ik ga er van uit dat dit niets gaat worden. Maar zou jij eens met mij een wandeling willen maken we kunnen samen trekkende padden overzetten of zo. Maar ik vraag het enkel voor het geval dat jij misschien dronken bent.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
NieuweNier is mijn vaste loodgieter, maar ik zou alvast een ander bellen want het zou wel eens kunnen dat hij te laat aankomt omdat hij onderweg een fietser zonder licht tegen zou kunnen komen.
Dat is echt geen baquette, dit is een baquette, in Frankrijk bakken ze 3 maal daags vers, anders is het niet te vreten, in Nederland is het brood in een stok vorm.quote:
Nee, en een fietser zonder verlichting aanrijden is ook niet lachen. Beide is jezelf en anderen in gevaar brengen dus snap echt niet waarom mensen het ene proberen recht te lullen met argumenten als dat het moeite is en automobilisten maar beter uit moeten kijken en dat het andere bijna de doodstraf verdient.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je met bier op achter het stuur stapt, ben je een idioot. Ik heb daar al verschillende keren de politie voor gebeld, en ja, die zijn al eens te laat gekomen. Dat was niet lachen, heb ik me laten vertellen.
Ja is ook stom, waarom zou je een lampje van 50 cent jatten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is dom maar kosten bij de action volgens mij iets van 50 cent per lampje, gewoon voorraadje inslaan.
Nee over het algemeen rij ik echt veel te hard. Ik rij dagelijks zo sterk te hard dat mijn rijbewijs ingenomen kan worden wanneer ik gepakt wordt. Maar op plekken waar het kan. Waar er geen onverlichte fietsers enzo zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:42 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O jij bent er zo eentje die 70 rijdt op de snelweg omdat er wel eens een konijn zou kunnen oversteken?
[..]
We hebben het niet over bochten. We hebben het over mensen die zich wel eens niet aan de regels zouden kunnen houden, daar hou ik inderdaad geen rekening mee behalve zo goed mogelijk opletten en vooruit kijken. Ik ga geen 70 rijden waar ik 130 mag om dat soort redenen.
[..]
Nogmaals: daar hebben we het helemaal niet over.
Misschien heb je in Groningen wegen gemaakt van schuimrubber of zo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van Frank, verbaas me er over dat jij de eerste bent die er over begint en verbaas me te meer dat niemand op je reageert.
Hoe vaak heb jij je auto in de prak gereden? Juist... Jouw visie op remafstand etc is vast heel goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee over het algemeen rij ik echt veel te hard. Ik rij dagelijks zo sterk te hard dat mijn rijbewijs ingenomen kan worden wanneer ik gepakt wordt. Maar op plekken waar het kan. Waar er geen onverlichte fietsers enzo zijn.
Allebei gaat het om een situatie waarvoor je je snelheid moet minderen. Ook weer een cliché fout: als automobilist moet je ervoor zorgen dat je overzicht hebt over je gehele remafstand. Je moet ervoor zorgen dat je kunt remmen wanneer er een obstakel optreedt. (Dit is hetzelfde als wat die Belgische chick in haar focus verkeerd deed toen ze op die vrachtwagen knalde. Het heeft niets te maken met te laat uitvoegen. Het had te maken met ergens op af rijden zonder in staat te zijn te zien wat dat is. Jij bent typisch het persoon dat zich dood rijdt in een bochtig bergen weggetje, omdat je er toch 10 mocht.)
Iig. één auto van een kennis de berm in in Duitsland.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij je auto in de prak gereden? Juist... Jouw visie op remafstand etc is vast heel goed.
Fietsers zonder licht zijn ook kut. Maar met een onverlichte fiets rijd je niemand dood behalve jezelf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, en een fietser zonder verlichting aanrijd is ook niet lachen. Beide is jezelf en anderen in gevaar brengen dus snap echt niet waarom mensen het ene proberen recht te lullen met argumenten als dat het moeite is en automobilisten maar beter uit moeten kijken en dat het andere bijna de doodstraf verdient.
Oh dan telt het niet, bermen zijn vaak heel moeilijk in te schatten en verwisselen nogal vaak van locatie heb ik mij laten vertellen, geen beginnen aan om daar op te de anticiperen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:49 schreef Syntos het volgende:
[..]
Iig. één auto van een kennis de berm in in Duitsland.
Als het te laat is om te stoppen wanneer je ziet wat er aan de andere kant van de bocht is rij je dus te hardquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Er moet wel licht op die reflectoren schijnen om ze op te kunnen merken. Dat is bijvoorbeeld niet als er eentje in je binnenbocht zit bij het afdraaien. Kun je nog zo goed omkijken, als die geen licht voert, zie je 'm misschien niet. Of als je op een provinciale weg rijdt, waar je 80 mag. Tegen de tijd dat je licht de reflector raakt, is het misschien al te laat om nog tijdig te stoppen.
Helaas is natuurkunde van hardrijders niet hun sterkste vak, hoe vaak ik die discussie al niet op Fok! gevoerd heb, man man, overigens in before:quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee over het algemeen rij ik echt veel te hard. Ik rij dagelijks zo sterk te hard dat mijn rijbewijs ingenomen kan worden wanneer ik gepakt wordt. Maar op plekken waar het kan. Waar er geen onverlichte fietsers enzo zijn.
Allebei gaat het om een situatie waarvoor je je snelheid moet minderen. Ook weer een cliché fout: als automobilist moet je ervoor zorgen dat je overzicht hebt over je gehele remafstand. Je moet ervoor zorgen dat je kunt remmen wanneer er een obstakel optreedt. (Dit is hetzelfde als wat die Belgische chick in haar focus verkeerd deed toen ze op die vrachtwagen knalde. Het heeft niets te maken met te laat uitvoegen. Het had te maken met ergens op af rijden zonder in staat te zijn te zien wat dat is. Jij bent typisch het persoon dat zich dood rijdt in een bochtig bergen weggetje, omdat je er toch 10 mocht.)
En toch kan je de automobilist in een rechtzaak slepen als je het overleefd en het nog winnen ook. Of je kan de automobilist met een trauma achterlaten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fietsers zonder licht zijn ook kut. Maar met een onverlichte fiets rijd je niemand dood behalve jezelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |