Hoezo nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:01 schreef KitKatChunky het volgende:
ik ga niet meteen een nieuwe kopen
7,8/10.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:02 schreef KitKatChunky het volgende:
is "dat kind" leuk om naar te kijken opzeminst?
Dankuquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:01 schreef DrNick het volgende:
Oh en smakelijk
Ik ga ook eens kijken waar mijn eten blijft.
Dus?quote:
alhoewel ik niet helemaal zeker ben of het niet gewoon je zusje is over wie we het nu hebbenquote:
En ze was italiaanse?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn uitwisseling vond dat m'n moeder lekkerder pasta maakte dan haar moeder.
#rekt
Stroopwafels. Italianen zijn sowieso gek op koffie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en laat haar drop, frikadel, kroket en oliebol proeven
Muttiquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:03 schreef DrNick het volgende:
Dit ben ik niet van Mutti gewend, zo laat.
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En ze was italiaanse?
Shit just got real in that case.
Ohja stroopwafels vonden ze heerlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stroopwafels. Italianen zijn sowieso gek op koffie.
De buitenlanders die ik op visite krijg gaan altijd met pakken van die troep weer terug.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohja stroopwafels vonden ze heerlijk
Gek genoeg waren er laatst een aantal meiden die helemaal hard gingen op stamppot andijvie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon elke avond Hutspot laten vreten die uitwisselingstudenten
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
De buitenlanders die ik op visite krijg gaan altijd met pakken van die troep weer terug.Telkens weer zijn ze helemaal onder de indruk dat die dingen zacht worden bij warmte.
[..]
Gek genoeg waren er laatst een aantal meiden die helemaal hard gingen op stamppot andijvie._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |