Hoezo nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:01 schreef KitKatChunky het volgende:
ik ga niet meteen een nieuwe kopen
7,8/10.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:02 schreef KitKatChunky het volgende:
is "dat kind" leuk om naar te kijken opzeminst?
Dankuquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:01 schreef DrNick het volgende:
Oh en smakelijk
Ik ga ook eens kijken waar mijn eten blijft.
Dus?quote:
alhoewel ik niet helemaal zeker ben of het niet gewoon je zusje is over wie we het nu hebbenquote:
En ze was italiaanse?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn uitwisseling vond dat m'n moeder lekkerder pasta maakte dan haar moeder.
#rekt
Stroopwafels. Italianen zijn sowieso gek op koffie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en laat haar drop, frikadel, kroket en oliebol proeven
Muttiquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:03 schreef DrNick het volgende:
Dit ben ik niet van Mutti gewend, zo laat.
Jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En ze was italiaanse?
Shit just got real in that case.
Ohja stroopwafels vonden ze heerlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stroopwafels. Italianen zijn sowieso gek op koffie.
De buitenlanders die ik op visite krijg gaan altijd met pakken van die troep weer terug.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohja stroopwafels vonden ze heerlijk
Gek genoeg waren er laatst een aantal meiden die helemaal hard gingen op stamppot andijvie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon elke avond Hutspot laten vreten die uitwisselingstudenten
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
De buitenlanders die ik op visite krijg gaan altijd met pakken van die troep weer terug.Telkens weer zijn ze helemaal onder de indruk dat die dingen zacht worden bij warmte.
[..]
Gek genoeg waren er laatst een aantal meiden die helemaal hard gingen op stamppot andijvie._!
quote:
Ze kwamen uit Letland, waar de aardappel zo'n beetje het standaard gerecht is. Nog nooit zo'n WTF moment gehad.quote:
Nu de hamvraag, Kan jij ook lekker koken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze was inderdaad een Italiaanse. Verbaasde me ook toen ze dat zei maarja ik weet dat m'n ma lekker kan koken
Heb je der wel geneukt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze kwamen uit Letland, waar de aardappel zo'n beetje het standaard gerecht is. Nog nooit zo'n WTF moment gehad.
Soviet aardrappel wij gebruik als bouwsteen in winter, en als jij over hebt jij wodka stook van soviet aardrappel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze kwamen uit Letland, waar de aardappel zo'n beetje het standaard gerecht is. Nog nooit zo'n WTF moment gehad.
wat een kut zin is ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Soviet aardrappel wij gebruik als bouwsteen in winter, en als jij over hebt jij wodka stook van soviet aardrappel.
Jawelquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nu de hamvraag, Kan jij ook lekker koken?
quote:
Is je moeder Hollandse? Uit ervaring weet ik dat die nogal fantasieloos zijn met eten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze was inderdaad een Italiaanse. Verbaasde me ook toen ze dat zei maarja ik weet dat m'n ma lekker kan koken
ja, heb ik net gegetenquote:
Je hebt al aan die wodka gezeten ofwat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Soviet aardrappel wij gebruik als bouwsteen in winter, en als jij over hebt jij wodka stook van soviet aardrappel.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
de intentie van de zin was ook niet om correct te zijn.
quote:
Indiaasquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is je moeder Hollandse? Uit ervaring weet ik dat die nogal fantasieloos zijn met eten.
Laatst bij een Indo aan tafel gezeten.![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zeer zeker. En ik maak ook lekkere taarten
quote:
Ik zat de denken om een mascarpone slagroom taart ofzo te maken dit weekendquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen met liefde voor eten en geen angst voor een beetje kruiden.
Mag ik ook een stuk danquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zat de denken om een mascarpone slagroom taart ofzo te maken dit weekend
maar ik heb vorig weekend al een appel taart gemaakt
Lemon cheesecake met kokos meringuequote:Op dinsdag 4 november 2014 19:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zat de denken om een mascarpone slagroom taart ofzo te maken dit weekend
maar ik heb vorig weekend al een appel taart gemaakt
Mannen die kunnen kokenquote:
Dealquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als jij het eten kookt maak ik het toetje, deal?
herkenbaarquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef Sardu het volgende:
Best wel sneu dat m'n moeders "gebrek" aan kookkunsten ervoor hebben gezorgd dat ik zelf ben gaan koken.![]()
![]()
Gelukkig pikt ze de laatste jaren aardig wat van mij mee.
quote:
quote:
Je zegt friet, +1quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik heb net gehaktballen met friet en snijbonen gegeten
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:39 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik heb net gehaktballen met friet en snijbonen gegeten
Nog nooit gezien in het echtquote:
Neenee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
alhoewel ik niet helemaal zeker ben of het niet gewoon je zusje is over wie we het nu hebben
Dat mag mijn zusje doen dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en laat haar drop, frikadel, kroket en oliebol proeven
Bij de McDonalds wel ja. Maar of je dat eten wil noemen ligt bij jezelf.quote:
Sinds zaterdagquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik durf het woord niet meer uit te spreken.
Hossel haar dan met etenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nog nooit gezien in het echt
[..]
Neenee.
[..]
Dat mag mijn zusje doen dan.
Vind je het gek? Het is 8 uur en koffietijd.quote:
Heb haar amper gezien joh. Kwam aan op zondagavond, ging bijna gelijk slapen. Maandag was ze 's ochtends weg, en 's avonds ook naar een film ofzo. Vandaag zag ik her alleen bij het eten, en heeft ze vanavond een feestje, waarna ze om half 5 weer op school moeten staanquote:
Waar is 'ie heen dan? Uitgewisseld naar Italia??quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:01 schreef DrNick het volgende:
Ik kan niet meer gamen tot mijn monitor terug is
weggelopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar is 'ie heen dan? Uitgewisseld naar Italia??
Er zit hier nog wel een monitor op het forum.quote:
Kapot, terug naar zijn maker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar is 'ie heen dan? Uitgewisseld naar Italia??
Misschienquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
liefde gaat bij jou door de maag?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaDenk dat ik het maar even moet afleren.
Eet smakelijkquote:
wanneer gaan we die kookdate dan doen,quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wanneer gaan we die kookdate dan doen,
Ik zie net een vanillecake met bueno room en nuttella butterscotch voorbij komen die ik wil gaan maken
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:01 schreef DrNick het volgende:
KLB / Italiaans uitwisselingsvrouwmensch praat luid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |