Wist jij dat die Darren Webster vorige maand nog met 6-0 van Taylor heeft gewonnenquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:49 schreef y8987 het volgende:
Poepding kom maar op, zeg maar dat mvg geweldig heeft gespeeld, maar er klopt geen reet van
Ja en ik vond hem vandaag ook niet slecht, tegen een mvg die dit prutwerk aflevert had hij van mij mogen en eigenlijk moeten winnenquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wist jij dat die Darren Webster vorige maand nog met 6-0 van Taylor heeft gewonnen
Ik heb 2 jaar geleden tegen Kong gegooid tijdens een MariFlex toernooi ofzo. Die gast is fucking huge iddquote:
Welke Lakeside?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
Raybar gooit trouwens weer met de darts waarmee die de Lakeside won #feitje
Green spoot zijn apenzaad helemaal leeg over Sammyquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zap net in, is er nog wat gebeurd?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi topic!
Kan het dartsen niet gewoon een eigen subforum krijgen?
Lewis heeft het al maanden moeilijkquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
Lewis heeft het heel moeilijk met Rodriguez.
Jup en Brown en die andere hele snelle gooier ook idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:46 schreef Sikko71 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over Max Hopp als groot talent, maar die Rodriguez maakt al een tijdje meer indruk
Je bedoelt Evans?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup en Brown en die andere hele snelle gooier ook idd.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FOR ANGERKISSTTTTT
[ afbeelding ]
Erger dan het steenkolen Engels van MVG?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Hopen dat Kist wint, kunnen we lachen om zijn interview.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |