Waarschijnlijk omdat het lastig en gevaarlijk is wanneer mensen veronderstellen dat je gewoon kunt zien, terwijl je alleen maar een miniem blikveld hebt of zeer onscherp ziet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het antwoord weet. Geen idee waarom iemand die niet (volledig) blind is, zich toch als zodanig wil voordoen.
Stevie Wonder niet blind, maanlanding(en) alle drie wel plaatsgevonden, 9/11 wel een inside job, etc etc. Dit zou wel eens allemaal naar buiten kunnen gaan komen de komende tijd, om de simpele reden dat je er woedend door wordt en ontwaakt. 'Transparantie'.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
Bron: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-helemaal-niet-blind
De bewuste video waarin Stevie Wonder een microfoonstandaard opvangt...
Dus.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef DeJori het volgende:
Waarom kan Stevie Wonder niet lezen?Zo voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
-Ze hebben vast wel gerepeteerd, Hij weet dat Paul langskomt en naar de piano achter hem loopt. Hij steekt zijn hand uit om hem een low five te geven. Toevallig valt de mic daar op.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet persé of per definitie fan van complottheorieën. Maar het kan natuurlijk ook dat bewijzen en/of vreemde voorvallen zich opstapelen. Dan ga je op een gegeven moment toch de wenkbrauwen fronzen.
Bij Stevie Wonder zien we:
- Het vermeend opvangen van een microfoon
- Meerdere tv's (plasma-schermen) in huis
- Op de voorste rij bij basketbalwedstrijden
- Zonder begeleiding het podium oplopen
... en andere voorvallen die worden beschreven in de website die in de OP wordt genoemd. Lees en bekijk alles zelf, vorm dan je oordeel.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:24 schreef sp3c het volgende:
och hij hoeft ze toch niet zo vaak te zien
Leuke openingsalineaquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
Eerder deze week werd duidelijk dat de vriendin van Stevie Wonder een drieling verwacht. Stevie Wonder ziet het helemaal zitten om vader te worden van kind nummer 9, 10 en 11.
Ik dacht toen nog bij mezelf: best bijzonder, zo veel kinderen verwekken (bij meerdere vrouwen) terwijl je niet eens kunt zien met wie je in bed ligt. Hoe word je dan opgewonden?
Maar goed, dat is misschien meer een vraag voor SEX. En dit is NWS; de plek waar we over de sappigste roddels discussiëren (of doen alsof).![]()
Nou, hier is er eentje...
[..]
Bron: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-helemaal-niet-blind
De bewuste video waarin Stevie Wonder een microfoonstandaard opvangt...
Er zijn inmiddels uitgebreide complottheorieën over de blindheid van Stevie Wonder. Zo schijnt hij over van allerlei dingen te zingen die hij helemaal niet kan zien: http://theconcourse.deads(...)-evidence-1641795715
![]()
Dus.
Die ontwijkt hij op basis van z'n reukvermogen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:07 schreef Monolith het volgende:
Ik zou zeggen nemen een stapel rotte tomaten mee naar een van z'n concerten om je hypothese te testen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |