Ik ben een van je fans. Schrijf elke week fanmail :$quote:
Ook niet de dagelijkse foto van mijn bruine ster?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word niet geil van iedereen nee
Johquote:
Johquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word niet geil van iedereen nee
Die lees ik allemaal met liefdequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef Dqod het volgende:
Duidelijke TT
[..]
Ik ben een van je fans. Schrijf elke week fanmail :$
Voel me vereerd nuquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die lees ik allemaal met liefde
Ja, blijkbaar denkt iedereen hier dat ik wel geil word van iedereenquote:
Er komen veel treinen langs Utrecht CS, maar lang niet allemaal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar denkt iedereen hier dat ik wel geil word van iedereen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komen veel treinen langs Utrecht CS, maar lang niet allemaal.
Okay
Ik stop
Oja! En wat ik ook mooi vond is dat er een bordspel gemaakt werd, waarin ik het centrale punt zou zijn, en wanneer je langs mij komt moet je 10 beurten overslaan om te douchenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er komen veel treinen langs Utrecht CS, maar lang niet allemaal.
Okay
Ik stop
Lekker belangrijk toch wat andere denken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar denkt iedereen hier dat ik wel geil word van iedereen
Alleen een beetje vervelend, want door die roddels en gedachten wordt er ook anders op me gereageerdquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk toch wat andere denken.
Ik vraag me af wat ik zou zijn op zo'n bordspelquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja! En wat ik ook mooi vond is dat er een bordspel gemaakt werd, waarin ik het centrale punt zou zijn, en wanneer je langs mij komt moet je 10 beurten overslaan om te douchenTerecht wel, ik kan echt vies neuken.
De pion?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik zou zijn op zo'n bordspel
Ja dat kan wel vervelend zijn denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen een beetje vervelend, want door die roddels en gedachten wordt er ook anders op me gereageerd
Donequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Dms
welke?![]()
Ik zie ze zo tegemoet you obvious fuckers
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan wel vervelend zijn denk ik.
I know that feel, maar wanneer iemand niet de moeite wil doen om te weten hoe iemand echt is, dan zijn ze 't evenmin waard. Right?quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen een beetje vervelend, want door die roddels en gedachten wordt er ook anders op me gereageerd
Klopt. Maar om hier prettig te blijven posten wil ik soms wel het een en ander even duidelijk stellenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel, maar wanneer iemand niet de moeite wil doen om te weten hoe iemand echt is, dan zijn ze 't evenmin waard. Right?
jaloers, ik ben het!quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:21 schreef Dqod het volgende:
Duidelijke TT
[..]
Ik ben een van je fans. Schrijf elke week fanmail :$
Waarheid ditquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
I know that feel, maar wanneer iemand niet de moeite wil doen om te weten hoe iemand echt is, dan zijn ze 't evenmin waard. Right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |