Of gewoon minder eten en al die troep in de vorm van pillen en drankjes links laten liggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:32 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Dat is inderdaad correct. Ik herzie mijn mening over dit product. Toch maar weer Meridia slikken.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:32 schreef SausDip het volgende:
[..]
Of gewoon minder eten en al die troep in de vorm van pillen en drankjes links laten liggen.
Kan ook maar met pillen etc. gaat het veel sneller. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:32 schreef SausDip het volgende:
[..]
Of gewoon minder eten en al die troep in de vorm van pillen en drankjes links laten liggen.
Omdat het niet zonder gevaar is? Dat spul is niet voor niets van de markt gehaald.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:37 schreef happinessfordogs het volgende:
Kan ook maar met pillen etc. gaat het veel sneller. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Dat snap ik maar vaak kun je zelf goed aanvoelen of iets ok is of niet. En vooral producten die ooit goedgekeurd zijn voor de medische markt zijn redelijk safe te noemen. Vooralsnog heb ik er snel resultaat mee geboekt zonder dat mijn gezondheid er veel onder heeft moeten lijden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Omdat het niet zonder gevaar is? Dat spul is niet voor niets van de markt gehaald.
Zeldzame bijwerkingen komen pas aan het licht nadat het product op de markt is gekomen, omdat het dan door een veel grotere groep mensen gebruikt wordt dan tijdens het onderzoek. Als een product van de markt wordt gehaald, betekent dit dat de risico's niet acceptabel zijn in verhouding met de positieve effecten waarvoor het product bedoeld is. Eigenlijk neem je dus steeds de gok dat jij niet die ene persoon bent waarbij het flink misgaat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:39 schreef happinessfordogs het volgende:
Dat snap ik maar vaak kun je zelf goed aanvoelen of iets ok is of niet. En vooral producten die ooit goedgekeurd zijn voor de medische markt zijn redelijk safe te noemen. Vooralsnog heb ik er snel resultaat mee geboekt zonder dat mijn gezondheid er veel onder heeft moeten lijden.
Statistisch gezien is het een gezonde gok. Recreatief gebruik van alcohol is vele malen schadelijker om het even in perspectief te plaatsen. Daarnaast gebruik ik het middel als steuntje in de rug in de eindfases van een dieet en stop ik ermee als mijn doel bereikt is. Ik kan het gebruik ervan om die redenen rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Zeldzame bijwerkingen komen pas aan het licht nadat het product op de markt is gekomen, omdat het dan door een veel grotere groep mensen gebruikt wordt dan tijdens het onderzoek. Als een product van de markt wordt gehaald, betekent dit dat de risico's niet acceptabel zijn in verhouding met de positieve effecten waarvoor het product bedoeld is. Eigenlijk neem je dus steeds de gok dat jij niet die ene persoon bent waarbij het flink misgaat.
Die vergelijking is krom, je zou de risico's van afvallen mét pillen moeten vergelijken met de risico's van afvallen zónder pillen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:58 schreef happinessfordogs het volgende:
Statistisch gezien is het een gezonde gok. Recreatief gebruik van alcohol is vele malen schadelijker om het even in perspectief te plaatsen.
Wat fijn! Beslissen of het de kcal waard is en zo ja: genieten zonder schuldgevoel.quote:Op zondag 9 november 2014 18:07 schreef Myraela het volgende:
Ik had vandaag een pers-lunch. Dus ik heb van 12 tot 4 alle gerechten van een kaart geprobeerd.Samen met heerlijke wijntjes en een veel te sterke likeur.
Anyhow, het was een geweldige dag. Dus het was het waard.
Moge!quote:Op maandag 10 november 2014 09:48 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!!
Lijstje:
O: bord pasta met 2 eieren en boontjes
S: pt
L: 4x spelt, pindakaas, kaas, ham, casseler, wheyshake, banaan, zalm.
T: 4 blikjes tonijn handje noten
S: pt deel 2![]()
D: agv
T: appel, banaan, restje pasta, 2 broodjes, 3 handjes noten
Jup, gewoon hup, zo naar binnen lepelen. Weet ik veel of het verantwoorde tonijn is. Gewoon van dat ene merk (ben de naam kwijt.)quote:Op maandag 10 november 2014 10:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Moge!
4 blikjes tonijn, gewoon kaal? dat lijkt me echt heel saai en niet heel smakelijk in die hoeveelheid. En wel een beetje verantwoorde tonijn want het gaat echt heel slecht met die majesteuze beesten.
Hmm die hebben wel MSC vis geloof ik maar dat zegt nog niet zo heel veel... arme zielige tonijntjesquote:
Het gaat dusdanig slecht met alle tonijn dat we over een aantal jaar gewoon geen tonijn meer hebben. De tonijnen die nu veelal gevangen worden zijn domweg te klein en te jong en hebben zich nog niet voortgeplant. De echt grote tonijnen zijn er nauwelijks meer (en zodra ze gespot worden worden ze gevangenquote:Op maandag 10 november 2014 13:11 schreef Karstman het volgende:
Hmm die hebben wel MSC vis geloof ik maar dat zegt nog niet zo heel veel... arme zielige tonijntjes
Tering, dat is zonde. Nooit geweten dat de situatie zo erg wasquote:Op maandag 10 november 2014 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat dusdanig slecht met alle tonijn dat we over een aantal jaar gewoon geen tonijn meer hebben. De tonijnen die nu veelal gevangen worden zijn domweg te klein en te jong en hebben zich nog niet voortgeplant. De echt grote tonijnen zijn er nauwelijks meer (en zodra ze gespot worden worden ze gevangen).
Pech voor die tonijntjesquote:Op maandag 10 november 2014 13:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hmm die hebben wel MSC vis geloof ik maar dat zegt nog niet zo heel veel... arme zielige tonijntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |