abonnement Unibet Coolblue
pi_6538205
Hierverder na : Hoe voel je je [-NU-]?? Deel 22

Verkouden, moe, somber.

Zit erg in mijn hoofd, al klinkt dat raar.

Winter trekt steeds meer mijn lijf in.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6538257
GOED GOED GOED GOED GOED GOED GOED GOED GOED

whoo hoooo

i feel good, tadadadada, so good, tata, i need u POM POM POM POMMM


ik voel me dus goed

Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
pi_6538286
Nu ik lees dat je erg in je hoofd zit voel ik me opeens stukken beter...
  woensdag 30 oktober 2002 @ 10:01:53 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6538309
Deel 22 was nog lang nie vol

magoe, nogmaals

Slaperig en koud.
Nog steeds en nog steeds niet wederzijds

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6538311
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:00 schreef naarmijnmening het volgende:
Nu ik lees dat je erg in je hoofd zit voel ik me opeens stukken beter...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 30 oktober 2002 @ 10:02:48 #6
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_6538327
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:00 schreef naarmijnmening het volgende:
Nu ik lees dat je erg in je hoofd zit voel ik me opeens stukken beter...
ehm waar slaat dit op

on-topic ik voel me hongerig maar ben aan het lijnen

verder vole ik me toch ook wel gelukkig

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_6538329
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:01 schreef MrTorture het volgende:
Deel 22 was nog lang nie vol

magoe, nogmaals

Slaperig en koud.
Nog steeds en nog steeds niet wederzijds


nog 1 post

gezeur.

maar anyway

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6538402
Sexueel gefrustreerd
pi_6538446
verkouden, moe, nerveus en nergens zin in hebbend
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_6538568
moe....
pi_6538607
Moe, lusteloos, hoofdpijn en het vooruitzicht dat ik in november en december weer 'lekker' naar het ziekenhuis mag.
In een woord samengevat: klote dus.
pi_6538617
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:24 schreef DT het volgende:
Moe, lusteloos, hoofdpijn en het vooruitzicht dat ik in november en december weer 'lekker' naar het ziekenhuis mag.
In een woord samengevat: klote dus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 30 oktober 2002 @ 10:26:31 #13
38033 aco
Viddy well, little brother.
pi_6538636
Prima. Beetje koud maar de verwarming draait op volle toeren.
[url=http://www.heusbitter.nl/kai/]click[/url][i] I'm frightened by the liquid engineers, my mallory heart is sure to fail[/i]
pi_6539157
maar

heel erg

Doei.
pi_6539252
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]


Thnx
pi_6539963
Ik voel me klote

T loopt niet echt lekker, Se's gingen niet echt super de afgelopen dagen.
Verder heb ik net 4 tussenuren achter de rug, is ook niet positief.

En ik mis mn vriendin.

//update
kon net niet verder typen er las nl. een klasgenoot mee.

Maarja, ik heb dus voor 1 se een 7,3 en telt voor 40% mee, dus dat is wel mooi. En die andere weet ik nog niet zeker.

En ja, ik mis mn vriendin en t lijkt wel of t steeds beter met haar gaat, des te minder kontakt ik met haar opneem . Krijg steeds meer t gevoel dat ik niet goed genoeg ben enzo en haar alleen maar ongelukkig maak, terwijl ik het beste met haar voor heb. *zucht* ik mis haar

[Dit bericht is gewijzigd door Gertjuh.dot.TK op 30-10-2002 15:30]

  woensdag 30 oktober 2002 @ 15:06:08 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6541292
Het gaat ietsje beter dan gisteravond. Maar ik ben nog steeds bang voor vanalles en nogwat. Er zit me weer iets dwars, of ik heb weer wat opgespaard. Ik denk ook wel dat ik weet wat het is. En daar kan ik niks aan veranderen. Dus het moet eruit. Of ik ga hier zo de hele boel kort en klein slaan, of ik ga janken.

Ik moet weg hier.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6541367
Op het andere forum heb ik nu een paar keer gepost en het is zo fijn om mensen te spreken die je gevoel helemaal kunnen snappen. Hoewel er veel vrouwen zijn die het toch aandurven en met allerlei postnatale psychoses etc komen te zitten. Maar dat zijn ook over het algemeen vrouwen waar het niet al drie generaties voorkomt, depressies die erbij komen die erfelijk kunnen zijn en een andere psychiatrische ziekte in mijn schoonfamilie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 30 oktober 2002 @ 15:17:21 #19
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6541387
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 15:06 schreef k_i_m het volgende:
Dus het moet eruit. Of ik ga hier zo de hele boel kort en klein slaan, of ik ga janken.
janken lucht op en het geeft wat minder rotzooi
als je je energie kwijt moet: ga sporten

hoe dan ook:
sterkte

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6541543
Ik voel me rot, alles wat ik op dit moment wil kan gewoon niet
School gaat gewoon niet lekker, ik kan gewoon niet met de mensen omgaan met wie ik om wil gaan, m'n leven is gewoon een puinhoop
pi_6542131
Lichamelijk: beetje vaag borrelend irritant gevoel in m'n buik, toch weer last van blaasontsteking en ben misselijk

Geestelijk: confused tegenstrijdig

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Voormalig Sport Koningin woensdag 30 oktober 2002 @ 16:33:31 #22
35237 Nuongirl
pi_6542179
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 15:06 schreef k_i_m het volgende:
Het gaat ietsje beter dan gisteravond. Maar ik ben nog steeds bang voor vanalles en nogwat. Er zit me weer iets dwars, of ik heb weer wat opgespaard. Ik denk ook wel dat ik weet wat het is. En daar kan ik niks aan veranderen. Dus het moet eruit. Of ik ga hier zo de hele boel kort en klein slaan, of ik ga janken.

Ik moet weg hier.


Huilen geeft wel een opgelucht gevoel, ervaar ik zelf. In ieder geval veel sterkte!
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  Voormalig Sport Koningin woensdag 30 oktober 2002 @ 16:35:33 #23
35237 Nuongirl
pi_6542194
Voel me wel goed,
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_6542303
Op het ene moment voel ik me fantastisch.. Net een paar leuke dagen achter de rug.. Op het andere moment voel ik me klote.. Ik mis mn vader.. Mn vader is er wel maar is niet dezelfde die er 20 jaar lang voor me is.. Ik wil mn papie terug zoals ie was
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 16:54:04 #25
37960 juffie
flieft op pepe
pi_6542401
nu moe, giga drukke werkdag gehad. Maar ga zo lekker naar Pepe, dus komt weer helemaal goed, maar eerst nog ff die vreselijk smerige ramen van de storm zemen!
juf is always right ;)
  woensdag 30 oktober 2002 @ 17:03:01 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_6542511
MOE, maar verder wel ... redelijk... mja saai eigenlijk
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_6542566
ik heb het gevoel dat ik langzaam gek word.. ik wil alles! nu! .. argh!
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 17:30:22 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6542831
Ik heb het zo koud en als ik het koud heb, voel ik weer allerlei miezerige pijntjes in m'n lichaam
Heb al alle verwarmingen open gezet, maar ik heb het nog steeds zo verdomme friggin' koud en ik moet nog naar de supermarkt *bibbert*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6542875
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het zo koud en als ik het koud heb, voel ik weer allerlei miezerige pijntjes in m'n lichaam
Heb al alle verwarmingen open gezet, maar ik heb het nog steeds zo verdomme friggin' koud en ik moet nog naar de supermarkt *bibbert*

* ED2 heeft het juist wel warm. Eigenlijk net iets te.. Komt omdat ik me onrustig voel denk ik...
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 18:15:22 #31
22259 Fogerty
slapende account
pi_6543347
Nog steeds wel prima
Ik loop alleen een beetje over van verdriet Ik wou dat dat eens wegging, tuurlijk heeft iedereen zijn ups en downs en die zou ik niet willen missen. Maar dat door het zien van iemand in een bepaald soort trainingspak of (zoals vandaag) door het tegenkomen van een bepaalde plaatsnaam in een dossier op je werk meteen zowat je hele jeugd in al zijn "glorie" terug naar boven komt....dat hoeft voor mij niet zo nodig meer. Als ik het nou zelf een beetje kon doseren of plannen ofzo, maar nee, het komt altijd onverwacht en altijd als het niet uitkomt!

Gelukkig ben ik wel in staat om het voor even weg te drukken, en dus heeft op mijn werk geen mens wat gemerkt, en in plaats van om 4 uur ga ik gewoon nu effe een uurtje janken. Helemaal niet janken is helaas geen optie.


En toch gaat het verder wel goed. Dat verdriet van vandaag is verdriet van twintig jaar geleden, wat het hier en nu betreft heb ik niets te klagen.

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 30 oktober 2002 @ 18:54:11 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6543819
Nu ik 't warm heb en ik tintelende vingertjes van de warmte heb, voel ik me weer fijn, relaxed en volwassen
Heerlijk, dat het 's avonds al zo vroeg donker is. Dat geeft me 'n knus gevoel en het is dan des te fijner uit de kou weer in de warmte van binnen te komen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 30 oktober 2002 @ 18:56:31 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6543844
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 18:15 schreef Fogerty het volgende:

En toch gaat het verder wel goed. Dat verdriet van vandaag is verdriet van twintig jaar geleden, wat het hier en nu betreft heb ik niets te klagen.


Ik noem dat bij mezelf altijd melancholie een soort manier van het vroeger verwerken. Kan idd soms fijn zijn, je huilt erom, maar je weet tegelijkertijd dat het voorbij is.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6543861
*kouwe handen*
Heb ik bijna altijd... grrr
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6545541
Zwaar KUT!!
Schreef ik in deze vorige topics nog datk me superr voelde omdatk zo verliefd was, en het was wederzijds, ze vond me al 3jaar leuk eindelijk vond ik haar ook leuk ECHT heel leuk ik had geaccepteerd datk ook op meisjes kon vallen, en het was altijd super als we elkaar zage altijd spanning, handjes vasthouden enzo, superr, maar helaas....nu ik eindelijk alles heb geaccepteerd bij mezelf en helemaal stapel op der ben, twijfelt zij opeens heel erg, of ze me niet liever als gewone vriendin heeft ipv DE vriendin...
enorme KUTZOOI dus....wist niet dat je je zo kut kon voelen door liefde..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_6545656
cautiously optimistic

ik krijg een andere psychologe toegewezen aangezien mijn "eigen" psychologe na 7 weken ziekte ineens niemand meer kan helpen ofzow...

morgenvroeg een afspraak met de nieuwe en lichtelijk nerveus over wie ik nu weer voorgeschoteld krijg... (zal wel uitdraaien op behandelswijze/probleemvisie #3)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_6546133
Blij dat mijn vriendin weer terug is
Goed bezig met mds en verwerken door middel van info
moe, slaperig, verkouden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6546175

beetje nog steeds, maar wel

Was je maar hier

*kussknufff*

Doei.
pi_6546260
Hmm, kan beter..
Met mij persoonlijk gaat het wel redelijk.
Vandaag alleen dat gesprek, verliep niet zoals ik gehoopt had .
(Projectie van mijn verdriet..) ..

Maar ik maak me zorgen om twee vriendinnen, met wie het niet
goed gaat.. en ik kan er niks aan doen ..

Wolkje

pi_6546690
Ik voel me rot. Ik heb er zo op gehoopt maar het gaat niet gebeuren, mijn lichaam heeft mij weer in de steek gelaten en afgebroken wat bij mij hoorde! K*TZOOI!!!!
  woensdag 30 oktober 2002 @ 23:06:12 #41
22259 Fogerty
slapende account
pi_6547710
Ik word er bijzonder sjacherijnig van dat het allemaal zo verdomd veel moeite moet kosten. Het gaat nooit effe vanzelf goed, het is alleen maar het resultaat van keihard knokken en mezelf elke keer weer mijn bed uitslepen en mezelf dwingen om WEL de telefoon op te nemen en WEL eetafspraken te maken en ja, dan heb ik het inderdaad wel even een tijdje best leuk.
Maar de moeite die het kost....ik ben er gewoon echt letterlijk lichamelijk doodmoe van. En de optie 'alles en iedereen in de stront laten zakken en gewoon mijn bed niet meer uitkomen' wordt hoe langer hoe aantrekkelijker.
Hieperdepiep hoera!
  woensdag 30 oktober 2002 @ 23:35:50 #42
22259 Fogerty
slapende account
pi_6548174
O ja. Ik baal er ook van dat ik zo baal
Als er iets is wat ik niet wil is het wel zo'n depressief 'geval' zijn
Ik weet het voor mijn omgeving dus ook nog geweldig te verbergen. Maar ik ben wel bang dat ik de twee lieve schatten die vrijdag zouden komen eten af moet bellen omdat ik het gewoon niet trek. En die kan ik niets op de mouw spelden. En daar baal ik van. Ik laat liever alleen op internet mijn trieste depressieve aard zien en probeer in het echt nog een beetje leuk gezelschap te zijn voor de mensen om me heen.

Misschien als ik maar gewoon heel veel drink....

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 30 oktober 2002 @ 23:54:48 #43
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_6548423
redelijk normaal, maar er spoken allerlei dingen door mij heen, zoals gewoonlijk. Ik denk veel over het leven, het maakt me soms vrolijk, soms triest of depressief, maar nu gaat het wel goed.
pi_6548539
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6548568
* Faithy geeft Tessel een dikke knuffff

niet doen....

*hoort wie het zegt*

Je weet me te vinden

Doei.
  donderdag 31 oktober 2002 @ 00:41:08 #46
22259 Fogerty
slapende account
pi_6548940
Ik ben dit topic wel een beetje aan het volspammen vanavond, maar het moet even: onder de douche neem ik altijd de mooiste beslissingen. En dit is een goeie, ik voel het:
in mijn huidige toestand kan ik het EN niet volhouden om nog een paar maanden te blijven werken en sparen voor mijn geplande Zuid-Amerika avontuur. En bovendien kun je in de sloppenwijken toch weinig goeds doen als je zelf bij voorbaat al geestelijk in de prak lag.
Ik laat het vallen, ze bekijken het voorlopig maar, daar in Zuid-Amerika! Ik maak mijn huidige baantje nog even af, en over vier weken bevind ik mij in Noord-Griekenland Alwaar ik eindeloze wandelingen ga maken door woeste gebergten, en het paleis ga bezoeken van Philippus II, mijn afstudeeronderwerp

En het mooiste: waar niemand mij kent, en waar ik me dus even niet verplicht voel om gezellig te doen, om mensen te vermaken, om met grote moeite een glimlach op mijn gezicht te toveren.

Met die gedachte in mijn achterhoofd houd ik het huidige toneelspelletje denk ik nog wel effe vol.

Hieperdepiep hoera!
  donderdag 31 oktober 2002 @ 01:06:17 #47
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6549219
Ik heb pijn, overal pijn. Pijn in mijn hoofd, pijn in mijn buik, pijn in mijn ledematen, maar vooral pijn in het midden van mezelf.

Ik kan nog steeds niet janken, en ik voel me lichamelijk te beroerd om nog iets anders te ondernemen dan naar mijn bed te strompelen.

Ik wil niet meer, ik kan niet meer, ik ben het zat.
Morgen maar eens langs de dokter, om te vragen of ie niet eens voor een weekje kalmerings- en slaapmiddelen voor kan schrijven.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6550017
Ik voel me als iemand die niet kan slapen.
Wittgenstein
  donderdag 31 oktober 2002 @ 02:54:03 #49
19597 Skull
Stay hungry!
pi_6550099
Ik voel me op dit moment geniaal.
Daar ga ik ff van genieten want dat komt niet zo vaak voor.


Nou ja...niet dat het dan ook echt terecht is.

<edit>
Dan is zo'n typo natuurlijk weer jammer

I don't even know what I'm doing here.
pi_6550113
Voel mezelf GOED.
Ben net getrouwd met de liefde van mijn leven, en verder zie ik alles positief in na de vakantie.
De vakantie (en het trouwen ) was(waren) echt nodig om de sleur te doorbreken van het proces waar ik mezelf in bevind.
Kortom het gaat heerlijk.
Het weer is ook heerlijk (ik hou van dit soort herfstweer hmmmmm).
pi_6550228
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 02:56 schreef Juup© het volgende:
Voel mezelf GOED.
Ben net getrouwd met de liefde van mijn leven, en verder zie ik alles positief in na de vakantie.
De vakantie (en het trouwen ) was(waren) echt nodig om de sleur te doorbreken van het proces waar ik mezelf in bevind.
Kortom het gaat heerlijk.
Het weer is ook heerlijk (ik hou van dit soort herfstweer hmmmmm).

#geen
pi_6550232
Ik baal dat ik vrijdag ga werken

Ik heb geen zin in al de belangstelling omdat ik getrouwd ben. Gek hé?

#geen
  donderdag 31 oktober 2002 @ 08:30:05 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6550690
Blegh: ik moet weer ongesteld worden en dat merk ik aan mijn huid
Ik ben de huidige pil die ik slik echt helemaal beu (Diane35) en ga over n weekje of 2 naar de dokter om erover te praten. En verder spreekt de huisschilder hier een onverstaanbaar Brabants dialect waar ik geen klap van versta en hij lijkt het te vertikken ABN te spreken. Of misschien kan-ie niet anders
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6551408
Ik voel me geweldig!
Heb een ander baantje gevonden en morgen zie ik mijn vriend weer
  donderdag 31 oktober 2002 @ 10:48:54 #55
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_6551467
Ziek, verkouden, brak, en bagger...
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_6551477
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 08:30 schreef SEMTEX het volgende:
Blegh: ik moet weer ongesteld worden en dat merk ik aan mijn huid
Ik ben de huidige pil die ik slik echt helemaal beu (Diane35) en ga over n weekje of 2 naar de dokter om erover te praten. En verder spreekt de huisschilder hier een onverstaanbaar Brabants dialect waar ik geen klap van versta en hij lijkt het te vertikken ABN te spreken. Of misschien kan-ie niet anders
Schilder komt uit Helemond zeker
pi_6551563
Moe, verveeld, somber, verkouden.

Kijk uit naar het weekend en de avonden die ik samen met mijn mannetje mag doorbrengen

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 31 oktober 2002 @ 11:14:04 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6551779
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 10:49 schreef Juup© het volgende:

[..]

Schilder komt uit Helemond zeker


Ik denk het ja
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6551830
Hmm, een beetje schuldig, omdat ik aan het spijbelen ben .
Terwijl iedereen hier op school zo z'n best voor me doet..
..nouja, een groot deel van de mensen dan

Wolkje

  donderdag 31 oktober 2002 @ 11:50:30 #60
32599 Lethalis
Keep the soul!
pi_6552245
Gemengd.

Ik voel me rot, omdat ik het contact met een leuk meisje nogal verneukt heb en ze dus nog maar zelden spreek. Ik voel me alleen.

Anderzijds ben ik met allerlei plannetjes bezig, wil nieuwe dingen doen. Ik kijk naar buiten, zie het zonnetje schijnen (ja ja, het is mogelijk)

Ach, het kan er wel mee door..

Here comes the bad rain..
  donderdag 31 oktober 2002 @ 11:52:25 #61
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6552280
k Voel mezelf en dat was al weer een tijdje geleden
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 31 oktober 2002 @ 11:57:45 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6552362
Koud en kut
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6553126
Goed vrolijk , blij , opgelucht

en ik kijk uit naar het weekend

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_6553755
FlieVt
Doei.
pi_6553813
Verrot, heb buikpijn, rugpijn en ben misselijk (rarara hoe zou dat nou komen..)

en ik haat mezelf nog steeds

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6554094
Oververmoeid
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_6555207
oververmoeid en slaperig. Heb overal spierpijn in mijn nek en rug.
Daarnaast voel ik me alleen; mogelijke relatie is verpest door haar.

Aan de ene kant kan ik wel blij zijn omdat ik ook nog vriendinnen om me
heen heb welke mijn situatie kennen en mij daarin steunen. Gelukkig
heb ik mijn hobby nog en mijn sportschool waar ik mijn frustraties
kan afreageren.

Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_6555813
ik voel me ongelukkig
en lelijk
en overbodig

ik ben een lelijk overbodig stom zeikwijf die iedereen alleen maar tot last is


de wereld is beter af zonder mij...

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6555956
Ik voel me heerlijk momenteel. Wat is het leven toch geweldig.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_6555979
Ik voelde me aan het begin van de week nogal kut.
Maar toen ben ik door GB en Snitch mee uit genomen en dat was geweldig, vooral ook omdat ze zoooooooooo lief voor me waren en me in tegenstelling tot degene die me down had gemaakt het idee gaven dat ik de moeite waard was.

Vervolgens had ik gisteren een heel gezellig feestje, waar iedereen die me een tijdje niet had gezien me complimentjes gaf om het feit dta ik veel ben afgevallen en omdat ze mijn nieuwe korte haar leuk vonden. Bovendien heb ik heel leuk staan te praten met een ex-scharrel.

En morgen ga ik lekker naar mijn zusje in Barcelona voor vier dagen. En vanavond sta ik op d elijst voor een leuk feestje in de Panama.

Dus eigenlijk is het een topweek geworden ipv de klote week die het leek te worden!

*happy!*

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_6555992
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:52 schreef Ripley het volgende:
het idee gaven dat ik de moeite waard was.
Da's geen idee hoor. Da's een simpel feit. .
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_6556552
.. Iedereen doet zo z'n best voor me,
en ik stel iedereen steeds weer teleur..

Wolkje

pi_6556583
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:38 schreef texelonia het volgende:
ik voel me ongelukkig
en lelijk
en overbodig

ik ben een lelijk overbodig stom zeikwijf die iedereen alleen maar tot last is


de wereld is beter af zonder mij...


He Tex, keep the spirit up girl.
Iedereen is gewenst/nodig op deze wereld ook jij!

En Ripley, you go girl!

Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
pi_6557197
Heb hoofdpijn en ben nogal aangeslagen door m'n gesprek van vanochtend (zie vorige post)
verder ben ik strontnerveus omdat ik dalijk m'n eerste tentamen in 4 jaar heb en ik er geen ruk aan gedaan heb

* Ceased2Be schopt zichzelf weer eens gigantisch onder z'n reet omdat ie zo'n lamme zak is.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 31 oktober 2002 @ 17:17:47 #75
19105 Noayla_
Love me tender
pi_6557414
Beetje verliefd geloof ik en dus ook nerveus en onzeker etc etc.
Als het goed is belt hij vanavond weer

En volgende week gaan we samen naar Crossing Border!!

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_6557435
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:38 schreef texelonia het volgende:
ik voel me ongelukkig
en lelijk
en overbodig

ik ben een lelijk overbodig stom zeikwijf die iedereen alleen maar tot last is


de wereld is beter af zonder mij...


Tessel! grrrrrrrrrrr

Niet zo denken, je lijkt mij gvd wel

*Tessel een heeeele dikke knuff geeft*

Kommop meissie

Doei.
  FOK!fotograaf donderdag 31 oktober 2002 @ 17:24:31 #77
18921 freud
Who's John Galt?
pi_6557514
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:38 schreef texelonia het volgende:
ik voel me ongelukkig
en lelijk
en overbodig

ik ben een lelijk overbodig stom zeikwijf die iedereen alleen maar tot last is


de wereld is beter af zonder mij...


Euh, je bent niet lelijk hoor. Kop op... *knuffel*?

Met mij is het NU prima, ik mag namelijk weer naar huis!

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_6557613
Ik heb hoofdpijn en ben moe en kapot....
pi_6557619
Dubbel eigenlijk .
therapie zit erop , en dat is een raar idee .
Ben erg pissig op Dennis , heb ook wel zoiets van ik ben klaar met hem , maar hij is gewoon raar aan het doen tegen me .
Hij weet niet wat die wil , wil die gewoon vrienden zijn , maar als ik uitga met vrienden is het ook niet goed .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6557652
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 17:18 schreef Faithy het volgende:

Tessel! grrrrrrrrrrr

Niet zo denken, je lijkt mij gvd wel

*Tessel een heeeele dikke knuff geeft*

Kommop meissie


waarom mag jij het dan wel en ikke niet?


*knuffffel*

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6557798
Leeg, raar, misselijk, barstende koppijn, vermoeid, onrustig, onzeker, stressvol, depressief, overbodig, dom, wazig...

Ik voel zoveel, en tegelijkertijd weer zo ontzettend weinig. Alsof het me niet zo interesseert. Ik probeer er te zijn voor anderen, om anderen te helpen om zo mezelf te helpen, maar het breekt me op.

Wat een zeikert ben ik eigenlijk zeg..

  donderdag 31 oktober 2002 @ 18:02:18 #82
22259 Fogerty
slapende account
pi_6558056
Ik doe mijn best. Ben vanmiddag _bijna_ naar huis gegaan omdat ik elk moment in huilen kon uitbarsten. Maar het is gelukt tot 5 uur
Mijn eters van morgenavond heb ik nog niet afgebeld, omdat ik weet dat het beter is als ik ze WEL laat komen en we het gewoon leuk hebben i.p.v. dat ik weer een avond zit te janken.
Ik probeer het echt, het voelt alsof de totale instorting nu elk moment kan beginnen, maar ik doe echt mijn best.
Hieperdepiep hoera!
pi_6560878
Klote NS!

verder blij dat het bijna weekend is, lekker naar de efteling

moe, verkouden nog steeds , druk in mijn hoofd en schrikkerig

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 31 oktober 2002 @ 20:57:43 #84
36605 Scorpy2002
Ain't that cute :)
pi_6561243
Van klote gister naar op dit moment super
  donderdag 31 oktober 2002 @ 21:11:33 #85
27702 mixxy
my prrrrrrecious!
pi_6561602
slecht, m'n ex is een eikel om het zo maar te zeggen. Goed, want ik ben van hem af, en begin ook met college's weer ff lekker opnieuw..
[url=http://members.lycos.nl/mixx/]nu ook AH bonuskaarten[/url] - [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27702]fotoboek[/url]
pi_6562093
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 20:42 schreef DarkElf het volgende:
Klote NS!

verder blij dat het bijna weekend is, lekker naar de efteling

moe, verkouden nog steeds , druk in mijn hoofd en schrikkerig


Hee, ik ga dit weekend ook naar de efteling .. met mijn ouders .

Wolkje

  donderdag 31 oktober 2002 @ 21:44:40 #87
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_6562401
*sniff ende snotter*

Jaja, ik ben zielug, ik ben ziekjes, enzo..

bah, gezeik allemaal.

*not happy Bhorka*

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_6563188
Goed hoor. Alleen een beetje last van koppijn aangezien ik de verwarming iets te hoog aan heb gezet. That's all.

Bhorka, beterschap.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 31 oktober 2002 @ 22:33:42 #89
19105 Noayla_
Love me tender
pi_6563459
Beetje kut en teleurgesteld, maar dat zou door een telefoontje van een bepaald iemand nog opgelost kunnen worden.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_6563780
Redelijk goed, ook al ben ik diep van binnen totaal kapot...
For great justice!
  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:11:49 #91
22259 Fogerty
slapende account
pi_6564215
Het is mooi geweest. Ik ga mezelf toestaan om even 1 dagje niet te doen alsof. Ik ga de hele nacht huilen en muziek luisteren en schijt hebben aan alles en morgen ga ik daarmee door en dan zie ik tegen de avond wel of ik zin heb om open te doen voor mijn eetgasten of niet.
En misschien ga ik ook nog wel wat mensen verrot schelden, dat lijkt me wel wat.
Hieperdepiep hoera!
pi_6564450
Ik zie alweer tegen het weekend op...

Om maar te zwijgen over de feestdagen...

  donderdag 31 oktober 2002 @ 23:39:38 #93
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_6564666
ik ben blij heel blij
smile :D
pi_6565184
Life sucks op dit moment bah

maar net aangemeld op fok dus is wel ietsje beter al

  vrijdag 1 november 2002 @ 00:39:43 #95
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6565334
Ik voel me raar. Niet aanwezig. Ik weet dat ik morgen heel veel energie van mezelf ga vergen, en dat ik naar bed moet, maar volgens mij zit ik hier al bijna onderbewust te slapen op mijn stoel.

De reden dat ik nog niet helemaal slaap, of mijn bed inga, is omdat ik bang ben.
Ik weet alleen niet waarvoor.

Om Bob Fosko maar eens te quoten:

"Ik ben alleen. En ik ben bang."

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6565342
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:38 schreef texelonia het volgende:
ik voel me ongelukkig
en lelijk
en overbodig

ik ben een lelijk overbodig stom zeikwijf die iedereen alleen maar tot last is


de wereld is beter af zonder mij...


Tex!!!!

Ik kan je niet persoonlijk, maar ik kįn niet geloven dat dat allemaal waar is wat je over jezelf denkt. Wel kan ik me héél goed voorstellen dat je het echt zo ervaart en daar schrik ik van. Ik herken het heel goed, ik heb die momenten zelf ook (nu gelukkig niet meer zo vaak).

Tex, zoek ajb hulp voor hetgeen je voelt, het is erg zelfdestructief en gevaarlijk voor jezelf. Ik hoop dat iemand je kan helpen bij het leren houden van jezelf.

#geen
pi_6565350
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 17:42 schreef Lynx666 het volgende:
Leeg, raar, misselijk, barstende koppijn, vermoeid, onrustig, onzeker, stressvol, depressief, overbodig, dom, wazig...

Ik voel zoveel, en tegelijkertijd weer zo ontzettend weinig. Alsof het me niet zo interesseert. Ik probeer er te zijn voor anderen, om anderen te helpen om zo mezelf te helpen, maar het breekt me op.

Wat een zeikert ben ik eigenlijk zeg..


#geen
pi_6565362
Ik weet niet hoe ik me voel.

Morgen moet ik werken en daar zie ik tegenop. Omdat ik getrouwdben zullen mensen willen feliciteren en vragen stellen, hetgeen ik doodeng vind en ik zie er erg tegenop. Is dit gek of niet?

#geen
  vrijdag 1 november 2002 @ 00:44:31 #99
33355 Elander
Beyond Final Fantasy
pi_6565368
ik voel me super !!
Raar
  vrijdag 1 november 2002 @ 01:46:00 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6565842
Lang verhaal, maar om dat lange verhaal meteen ff samen te vatten: ik ben weer een denderende hoge snelheidshormonentrein en houdt dus afstand van me, do not mess with me Ik ben in de bitchmodus, de ongelofelijke ongestelde modus. Die mij meteen doet beseffen hoe walgelijk spuugzat ik de pil ben. Ik werd vanavond waanzinnig depressief, heb me teruggetrokken van het feestje wat aan de gang was en toen besefte ik het weer: ja hoor, Tante Betje is weer op bezoek enzo. Blegh. Ik ben dus weer een emotionele dweil for as long as it takes. Getver. En ik moet mezelf nu weer heel erg in de gaten houden, want die hormonen moeten natuurlijk wel afgereageerd worden

voor mijn geduldige vriendje

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 1 november 2002 @ 01:48:02 #101
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_6565854
Kut. Ik ben net aan de kant gezet door mijn vriendin omdat ze er niet mee kan leven dat ik bisexueel ben.
  vrijdag 1 november 2002 @ 02:22:07 #102
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_6566032
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 00:40 schreef DuchessX het volgende:

Tex!!!!

Ik kan je niet persoonlijk, maar ik kįn niet geloven dat dat allemaal waar is wat je over jezelf denkt. Wel kan ik me héél goed voorstellen dat je het echt zo ervaart en daar schrik ik van. Ik herken het heel goed, ik heb die momenten zelf ook (nu gelukkig niet meer zo vaak).

Tex, zoek ajb hulp voor hetgeen je voelt, het is erg zelfdestructief en gevaarlijk voor jezelf. Ik hoop dat iemand je kan helpen bij het leren houden van jezelf.


Het ging een tijdje heel goed en nu gaat het weer zo slecht...
De vorige keer dat ik hulp kreeg hielp het gewoon niet, was niks voor mij. Ik kan niet weer die stap zetten, zeker niet nu ik alleen ben... Ik kan het niet alleen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 1 november 2002 @ 06:50:57 #103
22259 Fogerty
slapende account
pi_6566388
Ik kan maar 1 ding denken: "en wat nu?"
Hieperdepiep hoera!
pi_6566400
beetje onzeker, verder ok
DELETED
pi_6566663
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 22:33 schreef Noayla_ het volgende:
Beetje kut en teleurgesteld, maar dat zou door een telefoontje van een bepaald iemand nog opgelost kunnen worden.
meiske

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6566692
Druk in mijn hoofd wat me erg afleid van de rest wat er om me heen gebeurt, erg hinderlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6566761
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 02:22 schreef texelonia het volgende:

[..]

Het ging een tijdje heel goed en nu gaat het weer zo slecht...
De vorige keer dat ik hulp kreeg hielp het gewoon niet, was niks voor mij. Ik kan niet weer die stap zetten, zeker niet nu ik alleen ben... Ik kan het niet alleen...


Je bent nooi alleen, en jij hebt die stap tenminste al een keer genomen...

As for me, ach jah, het gaat allemaal wel eigenlijk.
Voel me redelijk happy, en nog steeds

Maar ook schuldig, en onzeker ensow...

Voorlopig ga ik er maar een goeie dag van maken
Lijkt me een goed plan namelijk
voor iedereen, en voor Texelonia

Doei.
pi_6567150
beetje moe, maar erg gelukkig
Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
  vrijdag 1 november 2002 @ 10:10:16 #109
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_6567184
Momenteel?? Koud...

ik zit alleen nog moed te verzamelen om te gaan douchen (want daarna moet ik me aankleden en de zooi in het hele huis opruimen )

pi_6567257
Ik heb het koud en ik mis iets
  vrijdag 1 november 2002 @ 10:26:59 #111
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_6567354
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 09:13 schreef Faithy het volgende:
Je bent nooi alleen, en jij hebt die stap tenminste al een keer genomen...


en voor Texelonia


mjah ik ben toen ook gewoon niet meer op komen dagen, net alsof dat zo goed is...

ook voor jou

Nu voel ik me niet goed, maar ook niet super slecht, beetje leeg.. en aangezien ik vandaag echt NIKS te doen heb, zal het in de loop van de dag alleen maar slechter worden..

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6567394
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 10:26 schreef texelonia het volgende:

[..]

mjah ik ben toen ook gewoon niet meer op komen dagen, net alsof dat zo goed is...

ook voor jou

Nu voel ik me niet goed, maar ook niet super slecht, beetje leeg.. en aangezien ik vandaag echt NIKS te doen heb, zal het in de loop van de dag alleen maar slechter worden..


ik heb helemaal geen zin om weer die discussie van toen op te rakelen maar: je hebt je eigen leven in je eigen handen!

jij moet er iets mee en als jij niet gelukkig bent of erger dan moet je hulp zoeken, geen schande om het zelf niet te kunnen hoor. Het is juist stom om door te gaan terwijl het steeds slechter gaat omdat je geen hulp wilt!

succes

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 1 november 2002 @ 10:34:18 #113
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_6567444
Texel, dat thuiszitten word je inderdaad niet beter van. Misschien kun je iets bedenken om te gaan doen? Stel een doel voor jezelf (de goedkoopste wierook van de stad kopen bijvoorbeeld) daar ben je dan wel effies mee bezig, ookal is het niet super zinnig.

Vandaag zit ik ook de hele dag thuis, maar ik moet de boel nog opruimen. En eigenlijk moet ik ook nog half naar een verjaardag, maar ik geef mezelf straks een megaschop onder m'n kont en ga er gewoon naartoe. Soms moet je jezelf tot zulk soort dingetjes dwingen.

  vrijdag 1 november 2002 @ 11:13:54 #114
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6567928
Ik voel me onzeker, zoals DarkElf dat al mooi zei,
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 08:59 schreef DarkElf het volgende:
Druk in mijn hoofd wat me erg afleid van de rest wat er om me heen gebeurt, erg hinderlijk
zo voel ik me ook.

Verder wel uitgerust door goeie nachtrust, het is bijna weekend, en dan ben ik eik de hele tijd wel bezig.

pi_6568117
Ik ben een stomme trut, die toch alleen maar iedereen steeds teleurstelt..
De wereld is zeker op dit moment beter af zonder mij..
Ik ben toch iedereen alleen maar tot last

Wolkje

pi_6568287
Zeg nou niet van dat soort depressive dingen wolkje, zie de wereld wat zonniger in (ok bad example met een regenachtige weer hier bij mij)

maar het kan bijna niet dat alles om je heen echt slecht is//gaat, achter de wolken schijnt de zon (ofzo ben altijd al slecht geweest in spreekwoorden), je kunt heus wel een positieve punt vinden in je leven

pi_6569388
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 11:29 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben een stomme trut, die toch alleen maar iedereen steeds teleurstelt..
De wereld is zeker op dit moment beter af zonder mij..
Ik ben toch iedereen alleen maar tot last

Wolkje


Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Je doet geweldige dingen, mensen zien het alleen niet altijd.

Ik ken je niet, toch beurt jou reactie mij altijd op...nu laat jij het hoofd hangen...

dat mag je niet doen, dat wil je niet doen.

DELETED
  vrijdag 1 november 2002 @ 13:29:19 #118
22259 Fogerty
slapende account
pi_6569651
Ik voel me lichamelijk zo belabberd dat ik nauwelijks nog energie heb om me geestelijk ook nog kut te gaan voelen
Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 1 november 2002 @ 13:42:53 #119
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_6569817
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 13:29 schreef Fogerty het volgende, wat tevens ook door Bhorka zo bedacht was:
Ik voel me lichamelijk zo belabberd dat ik nauwelijks nog energie heb om me geestelijk ook nog kut te gaan voelen
Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
  vrijdag 1 november 2002 @ 14:13:41 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6570333
Ik voel me super
Heb een heerlijk theetje gehad van m'n vriendje, heb uitgeslapen vane en feestje gisteren en heb net lekker ontbeten. Ik ga vandaag lekker rustig aan doen en heb daar nu al zin in
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6570421
Weird...
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  vrijdag 1 november 2002 @ 14:26:41 #122
35289 Gertjuh.dot.TK
For Sale! Free!
pi_6570570
mwa, gaat wel.

Alles loopt wel redelijk, school gaat goed, wiskunde SE werd een 6,9 ipv een 6,1 en SE scheikunde dan een 7,3. Nu nog wachten op 2 andere cijfers.

Morgen eerste echte werkdag bij een nieuwe baas, kijk er naar uit. Eindelijk iets wat me aanstaat.

Beetje misselijk door te veel negerzoenen, wilde een record breken, maar dat doen we maar volgende week.

En ja, t enige rottige op dit moment is, is dat ik iemand mis (en zij mist mij) maar haar zie ik zo weer als ik terug kom van de kapper. Nog ff langs haar

pi_6570587
laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 01-11-2002 14:38]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 1 november 2002 @ 14:29:16 #124
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6570612
Wisselend. Edoch niet slecht.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6570939
Het kostte me zelfs moeite het toetsenbord aan te vallen, zo hopeloos voel ik me.
En dan moet ik vanavond lol maken op een concert met mensen waar ik me alleen bij op mn gemak voel als ik heel vrolijk ben. En dat kan ik nu niet echt van mezelf zeggen.
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  vrijdag 1 november 2002 @ 14:48:51 #126
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_6570974
Ik heb een baan?

Ik ging naar amstelstaion rijstewafels halen bij de AH en toen had ik betaald en toen vroeg iemand of ik er wilde komen werken en ik kon meteen op sollicitatiegesprek. Toen dacht ik, naja, waarom niet, heb toch geld nodig, en nu ga ik er dus werken, maar dan op CS.

Kweenognie of ik het wel leuk vind, want het leek me altijd precies het minst leuke werk enzow. Maar jah, ik moet toch wat, en het is maar voor 16 uur per week...

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6570983
Onrustig
Inschrijving tentamens sluit vandaag en het systeem ligt nog steeds plat. De administratie heeft een feestje ofzo: ze zijn dicht maar ik hoor ze wel schreeuwen en zingen.. Nu kan ik natuurlijk er wel gewoon volgende week heen: ik heb een goed excuss, maar toch.. net weer jammer.
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6571041
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 14:48 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een baan?

Ik ging naar amstelstaion rijstewafels halen bij de AH en toen had ik betaald en toen vroeg iemand of ik er wilde komen werken en ik kon meteen op sollicitatiegesprek. Toen dacht ik, naja, waarom niet, heb toch geld nodig, en nu ga ik er dus werken, maar dan op CS.

Kweenognie of ik het wel leuk vind, want het leek me altijd precies het minst leuke werk enzow. Maar jah, ik moet toch wat, en het is maar voor 16 uur per week...


Leuk voor je.

Zie gewoon hoe het gaat, ga niet van te voren allerlei dingen bedenken die mis kunnen gaan, die jij niet leuk vind of anderen aan niet leuk vinden.

Soit!

Geniet ervan dat je iets nuttigs voor jezelf doet!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6571398
Kut.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Moderator vrijdag 1 november 2002 @ 15:29:38 #130
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_6571704
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 15:12 schreef sweek het volgende:
Kut.
Idem.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_6571730
Het gaat alweer wat beter dan een paar uur geleden..

Dank je Annoyed en ditiseenalias,
voor jullie reply's ..

Wolkje

  vrijdag 1 november 2002 @ 15:35:58 #132
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6571822
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 14:48 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een baan?

Ik ging naar amstelstaion rijstewafels halen bij de AH en toen had ik betaald en toen vroeg iemand of ik er wilde komen werken en ik kon meteen op sollicitatiegesprek. Toen dacht ik, naja, waarom niet, heb toch geld nodig, en nu ga ik er dus werken, maar dan op CS.

Kweenognie of ik het wel leuk vind, want het leek me altijd precies het minst leuke werk enzow. Maar jah, ik moet toch wat, en het is maar voor 16 uur per week...


Succes!
pi_6571834
Beter kan weer wat helderder denken , en denk ook dat contact van beide kanten ff minder is dat dat goed is .
We worden beiden teveel aan verleden herinnerd . Time out is wel handig .
En mijn eerste therapieloze dag is een beetje raar naar mijn gevoel .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6572530
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 15:12 schreef sweek het volgende:
Kut.
x 2
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6572541
Gelukkig overal vanaf...
Vandaag een nieuwe auto ophalen om 19:00 uur
alles geregeld, pfoe, dat was me een klus...

Maar nu kan ik lekker rond rijden in me nieuwe bak

pi_6572774
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 16:15 schreef sweek het volgende:

[..]

x 2


x4
...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6572863
hongerig...maar eetlust?
  vrijdag 1 november 2002 @ 16:56:56 #138
19105 Noayla_
Love me tender
pi_6573368
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 14:48 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een baan?

Ik ging naar amstelstaion rijstewafels halen bij de AH en toen had ik betaald en toen vroeg iemand of ik er wilde komen werken en ik kon meteen op sollicitatiegesprek. Toen dacht ik, naja, waarom niet, heb toch geld nodig, en nu ga ik er dus werken, maar dan op CS.

Kweenognie of ik het wel leuk vind, want het leek me altijd precies het minst leuke werk enzow. Maar jah, ik moet toch wat, en het is maar voor 16 uur per week...


Hartstikke goed joh!
Ik loop daar elke ochtend en avond op weg naar- en terug van mijn werk.

Ik zwaai wel een keertje

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_6574230
Ik voel me goed

Voor de verandering, HEEL goed

Whieieieieieieie!!!

Doei.
pi_6574380
Voel me beter; heb een nieuwe broek gekocht en deins niet meer terug voor het toetsenbord.
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  vrijdag 1 november 2002 @ 18:21:25 #141
37960 juffie
flieft op pepe
pi_6574510
Op het feit na dat ik mijn wederhelft moet missen dit weekend voel ik me prima! Hreb weekend, net een heel gezellige borrel op werk gehad en ga morgen een vriendin opzoeken!!
juf is always right ;)
pi_6574516
verveeld
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  vrijdag 1 november 2002 @ 18:33:43 #143
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_6574660
en knuffelig...
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  vrijdag 1 november 2002 @ 18:34:29 #144
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_6574671
In de mood om te...

ZUIPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  vrijdag 1 november 2002 @ 18:37:00 #145
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6574707
Yeah baby! Weekend is here!!!! Ik kan niet wachten tot de eerste druppels m'n keel inglijden. Waar blijven die gasten nou?

*zuipen wil*

pi_6574858
mis aa
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_6574921
Hoofdpijn
Moe.. en ik zie erg tegen het werken op ( vannacht ).
Voor de rest heb ik niks te klagen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 1 november 2002 @ 18:53:45 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6574935
Ik zit een beetje in over 'n reactie van Fogerty op dit forum. Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet, weet wel dat wat ik gezegd heb, precies is wat ik voel.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 1 november 2002 @ 18:55:08 #149
37922 Neel26
Hippopotamus
pi_6574946
Ik heb honger....

Maar verder voel ik prima.

pi_6574950
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 18:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit een beetje in over 'n reactie van Fogerty op dit forum. Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet, weet wel dat wat ik gezegd heb, precies is wat ik voel.
Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet proberen er niet te veel over in te zitten.
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  vrijdag 1 november 2002 @ 18:56:22 #151
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6574959
Aardig klote. Er spoken al de hele dag dingen door mijn hoofd en nu is er ook weer ruzie tussen mijn oma en tante, waar ik GEEN zin in heb . En dan moet ik zo ook nog eens vroeg gaan slapen omdat ik morgen moet gaan werken waar ik al HELEMAAAAAAAL geen zin in heb .

Maargoed, life goes on...

  vrijdag 1 november 2002 @ 18:57:05 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6574970
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 18:55 schreef ED2 het volgende:

[..]

Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet proberen er niet te veel over in te zitten.


Doe ik ook niet, het beinvloed m'n dagelijks leven niet of zo, maar nu ik fok denk ik er toch wel aan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 1 november 2002 @ 18:59:33 #153
22259 Fogerty
slapende account
pi_6575002
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 18:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit een beetje in over 'n reactie van Fogerty op dit forum. Weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet, weet wel dat wat ik gezegd heb, precies is wat ik voel.
?????????
Dat moet ik dan hier lezen en niet gewoon op m'n ICQ ofzo

Ik wil het wel even uitleggen hoor als dat dan blijkbaar zo nodig is: ik kan bijna niet begrijpen dat je wel van anderen ziet dat ze wat heftig reageren (wat ook best zo was), maar dat in je eigen kindertjes-in-Afrika-postings niet herkent. Vandaar dat ik me nogal verbaasde over je ongetwijfeld heel goedbedoelde advies aan mij om me niet zo op te fokken.

Meer kan ik er niet van maken.

Hieperdepiep hoera!
pi_6575012
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 18:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, het beinvloed m'n dagelijks leven niet of zo, maar nu ik fok denk ik er toch wel aan.


Yea. I know.
Herkenbaar...
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6575032
lekker muziek mp3's aan het luisteren , weekend komt eraan en ben van plan te gaan stappen in plaatselijk rockcafe en dan waarschijnlijk na het weekend weer nekpijn hebben
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 1 november 2002 @ 19:09:50 #156
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6575152
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 18:59 schreef Fogerty het volgende:

[..]

?????????
Dat moet ik dan hier lezen en niet gewoon op m'n ICQ ofzo

Ik wil het wel even uitleggen hoor als dat dan blijkbaar zo nodig is: ik kan bijna niet begrijpen dat je wel van anderen ziet dat ze wat heftig reageren (wat ook best zo was), maar dat in je eigen kindertjes-in-Afrika-postings niet herkent. Vandaar dat ik me nogal verbaasde over je ongetwijfeld heel goedbedoelde advies aan mij om me niet zo op te fokken.

Meer kan ik er niet van maken.


Ik ken mezelf en ik was totaal niet opgefokt Als ik opgefokt ben, reageer ik heel heftig en onredelijk. Ik weet dus heel goed dat ik me prima voelde en misschien wat bozig reageerde, maar wel onderbouwde en totaal niet opgefokt was. Ik vond het nogal vervelend als iemand anders me een gevoel in m'n schoenen schuift: daar kan ik niet tegen. Ik voel me prima.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6575186
Ik ben erg moe en down.

Ik hoop me straks beter te voelen, na de hondencursus met Senna

#geen
  vrijdag 1 november 2002 @ 19:12:24 #158
22259 Fogerty
slapende account
pi_6575201
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond het nogal vervelend als iemand anders me een gevoel in m'n schoenen schuift: daar kan ik niet tegen.
Maar dat probeerde jij toch ook bij mij lieve schat?
Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 1 november 2002 @ 19:14:18 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6575238
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:12 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Maar dat probeerde jij toch ook bij mij lieve schat?


Da's waar
Ik had gewoon eerdere topics van je gelezen, waarin je vertelde hoe rot je je voelde en toen je reageerde op m'n post en zei dat het je niks kon schelen wat ik er van vond, dacht ik dat je geirriteerd was. Ik vond het gewoon vervelend dat je niet op m'n post inging. Ik voelde me nogal benadeeld door die post waarin je zei dat mensen die niet zo extreem waren als je kennissen, geen recht hadden op een BPS-stempel.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 1 november 2002 @ 19:15:46 #160
22259 Fogerty
slapende account
pi_6575256
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:14 schreef SEMTEX het volgende:
die post waarin je zei dat mensen die niet zo extreem waren als je kennissen, geen recht hadden op een BPS-stempel.
Dat heb ik nergens gezegd
Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 1 november 2002 @ 19:16:38 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6575278
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:15 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd


Zo kwam het op me over, sorry. Maar goed, zullen we hier een apart topic over openen of het via ICQ verder bepraten?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 1 november 2002 @ 19:17:08 #162
22259 Fogerty
slapende account
pi_6575287
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Zo kwam het op me over, sorry. Maar goed, zullen we hier een apart topic over openen of het via ICQ verder bepraten?
Of het gewoon laten zitten
Hieperdepiep hoera!
  vrijdag 1 november 2002 @ 19:19:04 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6575324
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:17 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Of het gewoon laten zitten


In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6575356
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:00 schreef ED2 het volgende:

[..]

Yea. I know.
Herkenbaar...


Zoals nu...
grrr
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  Admin vrijdag 1 november 2002 @ 19:33:07 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6575603
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 18:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, het beinvloed m'n dagelijks leven niet of zo, maar nu ik fok denk ik er toch wel aan.


Zet FOK! dan uit,
sim-pel!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_6575611
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zet FOK! dan uit,
sim-pel!!


Ik zal het ff aan iemand bij het serverpark vragen
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  vrijdag 1 november 2002 @ 19:34:37 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6575625
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zet FOK! dan uit,
sim-pel!!


Ik heb het voor mijn gevoel nu al opgelost
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6576155
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 14:48 schreef texelonia het volgende:

Ik ging naar amstelstaion rijstewafels halen bij de AH


Zit je ook bij het Amstelstation op school?
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  vrijdag 1 november 2002 @ 20:18:24 #169
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_6576480
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:59 schreef Perzikje het volgende:

[..]

Zit je ook bij het Amstelstation op school?


hehe MIM 9e verdieping
  vrijdag 1 november 2002 @ 20:25:03 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_6576628
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:59 schreef Perzikje het volgende:
Zit je ook bij het Amstelstation op school?
nee, wel HvA, maar dan gebouw bij de RAI
ik woon wel vlakbij amstelstation..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 1 november 2002 @ 20:26:36 #171
22259 Fogerty
slapende account
pi_6576661
Zowel lichamelijk als geestelijk een stuk beter.
Hieperdepiep hoera!
pi_6576722
Lichtelijk nerveus

* Ceased2Be gaat dalijk uit met een (hopelijk) leuke jongedame

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 1 november 2002 @ 20:30:02 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6576736
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 20:26 schreef Fogerty het volgende:
Zowel lichamelijk als geestelijk een stuk beter.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_6577301
He Ceased2Be, succes met die date zo!

Hoe ik me voel, zeker maar een beetje balen.
Ik heb vreselijk zin om uit te gaan en om meiden te versieren en whatever maar helaas ik moet werken dit weekend.

Maar ja volgend weekend dan maar.

Voel me ook raar over de komende feestdagen,de ene keer er wel zin maar de andere keer weer geen zin erin.

Kijk nu al weer uit naar de salsales op maandag, wanting to move my booty.

Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
pi_6578049
verdrietig, klein, niet gezien.

verdomme ma waarom heb je toch zo'n invloed op mijn gevoelsleven???

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 1 november 2002 @ 22:30:37 #176
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_6578999
eenzaam & in de steek gelaten, verdrietig..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6579177
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 20:18 schreef DeWaarheid het volgende:


hehe MIM 9e verdieping


Yep!


En verder gaat het mij wel aardig,alleen beetje druk..

pi_6579203
Post hierboven is van mij..kzat nog op m'n broertjes account
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_6581248
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:37 schreef DarkElf het volgende:
verdrietig, klein, niet gezien.

verdomme ma waarom heb je toch zo'n invloed op mijn gevoelsleven???


#geen
pi_6581258
Sjagreinig, verdrietig, eenzaam, depressief.
#geen
pi_6582238
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 20:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Lichtelijk nerveus

* Ceased2Be gaat dalijk uit met een (hopelijk) leuke jongedame


is behoorlijk aangeschoten en licht in z'n hoofd van de baco's en de jongedame

& ze wil me vaker zien!

* Ceased2Be is blij!

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 2 november 2002 @ 02:26:21 #182
22259 Fogerty
slapende account
pi_6582321
Het gaat goed! De hele week niet echt lekker geweest en me met paracetamollen op de been gehouden, maar achteraf had ik beter eerder kunnen doen wat ik nu heb gedaan: de hele dag slapen. Voel me nu weer best okee.

En wat nog mooier is: ik denk dat er misschien toch met enige kunstgrepen ook voor een gestoorde als ik wel een plekje te creeren moet zijn op deze wereld Dus dat voelt goed.

Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 2 november 2002 @ 06:30:55 #183
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6582935
Mijn god wat ben ik blij dat ik thuisben.
Wat een leuke avond had moeten worden,
is geeindigd in een waar drama.

Ik ga het ook godverdomme niet vertellen ook.
Ik ga mijn nest in.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6582971
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 00:32 schreef DuchessX het volgende:
Sjagreinig, verdrietig, eenzaam, depressief.
en *knuffel*

Ontopic:
Ik heb een leuke avond gehad gister.
Daar ben ik blij mee, had ik even nodig.

Wolkje

pi_6582991
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 07:59 schreef Wolkje het volgende:

[..]

en *knuffel*

Ontopic:
Ik heb een leuke avond gehad gister.
Daar ben ik blij mee, had ik even nodig.

Wolkje


Zie je, zo kan het ook
Succes

Ontopic: Ik ben moe en ik heb absoluut geen zin in een hele dag werken

  zaterdag 2 november 2002 @ 12:29:25 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6584564
Ik voel me ok! M'n lichaam is niet meer de opgeblazen ballon die het voor m'n ongesteldheid was!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 2 november 2002 @ 12:41:02 #187
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6584659
*voelt aan voorhoofd*
Hmz, geen koorts.

Ik voel me op en top! Ik voel me echt goed nu. Net huis ff schoongemaakt, gestoft, stofzuiger er doorheen, kat schone bak gegeven, vette muziek op, zin in vanavond, zin in morgen, zin in vanmiddag, zin zin zin!

Hmz, zin in eten ook nog zometeen.

Deze dag kan nu al niet meer stuk!

pi_6584674
voel me Fuckt up en damnt 4 life
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_6584793
Ik voel me suf, maar aan de andere kant moet ik toch ook weer lachen om iets dat ik toevallig van de week nog besproken heb met Witchfynder.
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
pi_6584833
Wazig (ivm afbouwen medicijnen)
vrolijk
verliefd
pi_6586604
Geslapen van 00.30 tot 14.16 en nog steeds doodmoe

Pijn in mijn hoofd, nek, rug en schouders: vette kou opgelopen tijdens de hondencursus in de neerklaterende koude regen gisteravond

Vanavond een verjaardag c.q. halloweenparty waar ik op het moment geen energie voor heb.

#geen
  zaterdag 2 november 2002 @ 15:36:22 #192
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_6586730
vrolijk, verward, verliefd, gespannen, blij
smile :D
pi_6586740
Mja... redelijk maar weer?

Ik heb tegenwoordig heel wat slechte momenten en ook heel wat redelijke, maar echt goede zitten er niet tussen.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 2 november 2002 @ 15:46:54 #194
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6586824
Goed
Sterk
Gezond
Verliefd
Alleen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zaterdag 2 november 2002 @ 15:55:07 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_6586902
ben nu lui, beetje nerveus maar wel blij omdat ik de komende 2 weken vrij heb genomen , gewoon mijn favoriete vakantie, NIETS doen
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_6587929
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 00:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]


knuf voor jou

verder ben ik lekker weg geweest vandaag, erg leuk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6590605
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 08:24 schreef Nephthys het volgende:

[..]

Zie je, zo kan het ook
Succes


.. Het gaat nog steeds redelijk goed.

Wolkje

  zaterdag 2 november 2002 @ 20:51:31 #198
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6590612
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 15:37 schreef sweek het volgende:
Mja... redelijk maar weer?

Ik heb tegenwoordig heel wat slechte momenten en ook heel wat redelijke, maar echt goede zitten er niet tussen.


...
pi_6590624
voelt me vrij ok. maar dat kan ook komen door de grolschjes die hij tot zich aan het nemen is
Immer nur Filme machen!
  zaterdag 2 november 2002 @ 21:16:28 #200
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_6590873
itt de meeste *** in dit topic ga ik even genieten van me sociale contacten.
EN PLEZIER HEBBEN
pi_6590994
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:16 schreef DeWaarheid het volgende:
itt de meeste *** in dit topic ga ik even genieten van me sociale contacten.
EN PLEZIER HEBBEN
Leuk dat jij ze hebt...

pi_6591049
Barstende koppijn (nog steeds), geen eetlust, alleen & verdrietig

vroeg m'n nestje in, morgen vroeg weer op

pi_6591197
Voel me ok, alhoewel nogal moe: gisteren om half drie mn bed in, half negen er weer uit, racen naar f-cursus, racen naar solfege, racen naar een of andere groepsles muziek, racen naar bibliotheek, racen naar wedstrijd basketball, wedstrijd verloren, racen naar oppasadres, maar nu: totale rust, hoef alleen maar wakker te blijven (met de computer lukt dat wel). Oja, tussendoor is het me ook gelukt te eten.
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  zaterdag 2 november 2002 @ 21:42:49 #204
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6591211
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:41 schreef zonzonzon het volgende:
Voel me ok, alhoewel nogal moe: gisteren om half drie mn bed in, half negen er weer uit, racen naar f-cursus, racen naar solfege, racen naar een of andere groepsles muziek, racen naar bibliotheek, racen naar wedstrijd basketball, wedstrijd verloren, racen naar oppasadres, maar nu: totale rust, hoef alleen maar wakker te blijven (met de computer lukt dat wel). Oja, tussendoor is het me ook gelukt te eten.
Heej, ik heb vandaag van half negen tot kwart over zes moeten werken .

pi_6591285
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Heej, ik heb vandaag van half negen tot kwart over zes moeten werken .


*troost* *zoergishetnouookweerniet zegt*
Maar jij hoeft niet tot 1 uur wakker te blijven
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  zaterdag 2 november 2002 @ 21:49:09 #206
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6591294
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:48 schreef zonzonzon het volgende:

[..]

*troost* *zoergishetnouookweerniet zegt*
Maar jij hoeft niet tot 1 uur wakker te blijven


Nee, ik WIL tot 3 uur wakkerblijven .
pi_6591319
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:49 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Nee, ik WIL tot 3 uur wakkerblijven .


*jijgekzijn zegt*

Ps maar laten we niet gaan slowchatten

amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  zaterdag 2 november 2002 @ 21:54:31 #208
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_6591343
Moe, ga zo lekker slapen

Ben beetje nerveus (tentamen week) en een zeker vrouwelijk figuur speelt ook een rol daarin.

Ik merk wel dat ik er niet zo enorm mee bezig ben als ik vroeger wel eens geweest ben. Toch vreemd, maja, kzie wel hoe het losloopt.

Dalijk lekker zzzzlapenzzzzzzzzzz

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_6592365
Ben zo moe, en heb het koud, voel me beetje alleen.


PMS.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 2 november 2002 @ 23:01:50 #210
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6592381
Tja, nu heb ik het koud. Ik voel me moe, maar heb wel zin om te Fok!ken en ben wat zenuwachtig .

.

  zaterdag 2 november 2002 @ 23:02:20 #211
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6592387
Ik voel me klote.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6592499
Ik ga weer vallen....en hard ook

*blijft rustig*...

pi_6592662
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 23:09 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga weer vallen....en hard ook

*blijft rustig*...


He Lynxman, take it easy.

Als je even tegen iemand wilt aanpraten, ik ben tot morgenochtend op msn aanwezig. Je bent juist voorruit gegaan de laatste tijd.

Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
pi_6592766
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 23:01 schreef BlaatschaaP het volgende:
Tja, nu heb ik het koud. Ik voel me moe, maar heb wel zin om te Fok!ken en ben wat zenuwachtig .

.


Why are you zenuwachtig dan?

Ik voel me een beetje keelpijn. En de moeheidsgraad van geniale/superdroge/geen humor heb ik inmiddels berijkt.

amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  zaterdag 2 november 2002 @ 23:59:17 #215
22259 Fogerty
slapende account
pi_6593495
Ik wil verdwijnen!

Alle mensen die ik aardig vind merken mijn bestaan niet op, en alle mensen die mij wel opmerken werken me op mijn zenuwen. Ik wil alleen nog maar weg!

Doe gewoon normaal of laat me met rust, hoe moeilijk kan dat nou zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 03-11-2002 00:03]

Hieperdepiep hoera!
  zondag 3 november 2002 @ 00:01:48 #216
34140 brilly
Opgeheven user.
pi_6593542
moe, leeg (ik mis iets ) en dus ook verdrietig, inmiddels ook bezopen (al slaap ik dan wel) en veder gaat alles op z'n gangetje door....
  zondag 3 november 2002 @ 00:03:45 #217
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6593576
Koud. En zo. En het feit dat ik nu niet uitgaande ben zegt opzich al genoeg.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 3 november 2002 @ 00:04:54 #218
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6593593
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 23:22 schreef zonzonzon het volgende:

[..]

Why are you zenuwachtig dan?

Ik voel me een beetje keelpijn. En de moeheidsgraad van geniale/superdroge/geen humor heb ik inmiddels berijkt.


Ow gewoon .

En met jou? slaapkop .

  zondag 3 november 2002 @ 00:07:04 #219
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6593622
quote:
Op zondag 3 november 2002 00:04 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ow gewoon .


Ja, nou ben ik ook wel benieuwd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 3 november 2002 @ 00:07:53 #220
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6593636
quote:
Op zondag 3 november 2002 00:07 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ja, nou ben ik ook wel benieuwd.


. Iedereen is benieuwd naar wat er nou gaat gebeuren. Ja nu ga ik het niet zeggen ook
  zondag 3 november 2002 @ 00:09:23 #221
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_6593665
Redelijk vrolijk
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]&gt;&gt;&gt;Forum!&lt;&lt;&lt; [br]MPEG FAQ!
  zondag 3 november 2002 @ 00:27:09 #222
22259 Fogerty
slapende account
pi_6594046
Het zou verboden moeten zijn dat mensen zich zo volstrekt waardeloos en zo compleet overbodig voelen als ik nu

Ik weet niet of ik wil vloeken of huilen. Het liefste wil ik gewoon dat het weggaat, maar dat zit er natuurlijk weer niet in

Hieperdepiep hoera!
  zondag 3 november 2002 @ 00:43:45 #223
30083 IP
Same thing we do every night
pi_6594385
Ik voel me *enorm* kut. Net ruzie gehad met vriendin enzo. Gaat niet echt goed..
They're Pinky & the brain, yes Pinky & the Brain
One is a genius, the other's insane
  zondag 3 november 2002 @ 02:32:13 #224
22259 Fogerty
slapende account
pi_6595634
Ik hoop van harte dat ik morgen als een geheel ander mens wakker word.
Of als een gigantische kever ofzo.

En zo niet, dan mag Onze Lieve Heer mij wel eens vertellen wat hem nou eigenlijk bezielde toen Hij mij schiep

Hieperdepiep hoera!
pi_6596043
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 15:24 schreef DuchessX het volgende:
Geslapen van 00.30 tot 14.16 en nog steeds doodmoe

Pijn in mijn hoofd, nek, rug en schouders: vette kou opgelopen tijdens de hondencursus in de neerklaterende koude regen gisteravond

Vanavond een verjaardag c.q. halloweenparty waar ik op het moment geen energie voor heb.


Halloweenfeest c.q. verjaardag was keigezellig, een goede vriendin na lange tijd gezien en haar gekke echtgenoot

Vreselijk veel lol gehad, zelfs pijn in de kaken van het lachen

#geen
pi_6596051
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 17:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

knuf voor jou

verder ben ik lekker weg geweest vandaag, erg leuk


In de Python geweest?
#geen
  zondag 3 november 2002 @ 03:52:50 #227
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6596083
quote:
Op zondag 3 november 2002 02:32 schreef Fogerty het volgende:
Ik hoop van harte dat ik morgen als een geheel ander mens wakker word.
Dan hoop ik niet dat dat als k_i_m is, want die denkt precies hetzelfde nu .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 3 november 2002 @ 04:33:50 #228
30732 -F-
He's here He's there
pi_6596370
Moe, ga maar naar bed denk... Gaaaaaaaap
He's fuckin everywhere
pi_6596408
Zwaar klote...

De gene waar ik achter aan zat (en ze wist dat) ging afgelopen avond/nacht pal voor m'n neus met een ander. Op het eind wenste ze me nog ene prettig weekend, bewust of ongewust, dat nog ff als een keiharde trap aankomt...

Dat wordt weer zwaar klote de komende tijd.

  zondag 3 november 2002 @ 08:04:08 #230
22259 Fogerty
slapende account
pi_6596690
quote:
Op zondag 3 november 2002 03:52 schreef k_i_m het volgende:
Dan hoop ik niet dat dat als k_i_m is, want die denkt precies hetzelfde nu .

Ik weet alleen dat ik veel te vroeg wakker werd van de honger, ik gooi er even een Wake-Upje in en kruip weer in bed

Hieperdepiep hoera!
  zondag 3 november 2002 @ 08:07:49 #231
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_6596692
droge lippen, pijn in me kop en me neus zit dicht BAH
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zondag 3 november 2002 @ 08:46:48 #232
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_6596736
Aangeschoten
Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_6596742
Down.. Ik heb het idee, dat iemand die ik heel graag mag
mij niet lief meer vind, en de positieve dingen doen me niet
echt iets.. die merk ik niet, maar negatieve dingen komen zo
hard aan ..

Jullie vinden me vast allemaal ook niet meer lief, he Fok!kers?

Wolkje

  zondag 3 november 2002 @ 10:00:42 #234
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6596852
Door en door en door brak!

[sub]Faithy ook [/sub]

pi_6597044
Brak dus.....

en heb over 2 uur een toneel auditie..... *welp*

whaaaaaa

for you Micha

Doei.
  zondag 3 november 2002 @ 11:44:13 #236
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6597488
Ik heb ongelofelijk rot gedroomd en ik weet niet waarom. Dat was minder leuk wakker worden, maar een knuffel van m'n vriendje hielp al goed
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 3 november 2002 @ 12:09:07 #237
19105 Noayla_
Love me tender
pi_6597664
Ontzettend onzeker en vertwijfeld.
Jezus zeg, hier heb ik op m'n 34e echt geen zin meer in

Misschien verwacht ik te veel, te snel?

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_6597767
quote:
Op zondag 3 november 2002 12:09 schreef Noayla_ het volgende:
Ontzettend onzeker en vertwijfeld.
Jezus zeg, hier heb ik op m'n 34e echt geen zin meer in

Misschien verwacht ik te veel, te snel?


meis, je weet het antwoord zelf al en dat is dus ook zo klote

Liefs

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6597783
quote:
Op zondag 3 november 2002 03:47 schreef DuchessX het volgende:

[..]

In de Python geweest?


Natuurlijk!

Verder ben ik erg kortademig en heb veel last van mijn keel en hoesten.

en morgen weer werken

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 3 november 2002 @ 12:23:44 #240
19105 Noayla_
Love me tender
pi_6597819
quote:
Op zondag 3 november 2002 12:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

meis, je weet het antwoord zelf al en dat is dus ook zo klote

Liefs


Kweet ut...en ik word doodmoe van mezelf....
Ik krijg zo bezoek maar mail je morgen even

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_6597827
quote:
Op zondag 3 november 2002 12:23 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Kweet ut...en ik word doodmoe van mezelf....
Ik krijg zo bezoek maar mail je morgen even


is goed, have fun en mail je morgen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6599569
quote:
Op zondag 3 november 2002 08:56 schreef Wolkje het volgende:
Down.. Ik heb het idee, dat iemand die ik heel graag mag
mij niet lief meer vind, en de positieve dingen doen me niet
echt iets.. die merk ik niet, maar negatieve dingen komen zo
hard aan ..

Jullie vinden me vast allemaal ook niet meer lief, he Fok!kers?

Wolkje


neuj hoor zover wat ik van je ken vind ik je ontzettend lief..

en ik voel me geweldig (in tegenstelling tot sommige anderen hier voor al die mensen een dikke KUS! komt ie: !! zo en sterkte)

ja..? dus..? en..?
  zondag 3 november 2002 @ 14:55:01 #243
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6599634
alleen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6599755
Verschrikkelijk moe want ik ben gister veel te laat naar bed gegaan

Geweldig fijn om te ontdekken dat mensen mij gemist hebben en dat ze mij graag in hun gezelschap hebben Gister onder andere een uitnodiging gehad voor Thanksgiving en de Superbowl in januari

#geen
  zondag 3 november 2002 @ 16:06:17 #245
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_6600655
ZWAAR KUT
  zondag 3 november 2002 @ 16:12:31 #246
22259 Fogerty
slapende account
pi_6600761
Ik ben nog steeds mezelf en Onze Lieve Heer heeft ook nog niets van zich laten horen, wat ik behoorlijk lullig vind.
Als je het dan kennelijk nodig vond iemand geboren te laten worden van wiens bestaan niemand gelukkig wordt inclusief zijzelf, is enige uitleg dan niet op zijn plaats? Als er een of ander hoger doel achter zit zou het zo langzamerhand wel eens tijd worden me dat te laten weten
Hieperdepiep hoera!
pi_6602025
Ik voel me
  zondag 3 november 2002 @ 17:23:43 #248
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6602074
Lichamelijk flink naar de klote, geestelijk top. Alhoewel m'n hersenen dat momenteel niet echt in de gaten hebben.
pi_6602124
Beter net terug van mijn zusje en haar koters en zit nu lekker bij mijn ouders te internetten .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 3 november 2002 @ 17:34:11 #250
27439 tRiZzZ
Nederlander
pi_6602284
stoned
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
pi_6602344
Goeiedag hey wat ben ik moe
2 nachtdiensten gehad.. nog 1 te gaan.
Ik verlang naar een vrije dag.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_6602375
Ik voel me weer als stilte voor de storm.....
pi_6602407
net lekker gedut
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator zondag 3 november 2002 @ 17:53:14 #254
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_6602646
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_6602659
quote:
Op zondag 3 november 2002 17:53 schreef Mike het volgende:

Wat ist mike?
  Moderator zondag 3 november 2002 @ 17:54:07 #256
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_6602667
quote:
Op zondag 3 november 2002 17:53 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Wat ist mike?


Alles is kut.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_6602778
quote:
Op zondag 3 november 2002 17:54 schreef Mike het volgende:

[..]

Alles is kut.


♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')