Ja dat dacht ik eerst ook. Maar dat risico zullen ze niet nemen toch? 5000 euro...quote:Op maandag 3 november 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat voor na afloop was.
In maart weer lekker hutje mutje op die vuilnisbelt.quote:Op maandag 3 november 2014 23:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar dat risico zullen ze niet nemen toch? 5000 euro...
Maar het was erg vet! Ik zat precies in het sfeervak waar het gezellig was en niet overdreven.
Ik had een prachtig topic gemaakt maar er kwam een foutmelding dat er al een topic was, lullenbijter!quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, de topic sluiter verzuimde + die functie om een nieuw deel te openen is stuk.
Ja inderdaad. Misschien smokkel ik nog wat rookbommen naar binnen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
In maart weer lekker hutje mutje op die vuilnisbelt.
Dat topic van jou was dan wel erg laat, kikkerrimmer.quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik had een prachtig topic gemaakt maar er kwam een foutmelding dat er al een topic was, lullenbijter!
5quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
Is het de moeite om deze show terug te kijken?
Wat geven jullie voor cijfer vandaag?
twitter:rachelfranse twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 22:24:45staatssecretaris van #rijn is nu onderweg naar de studio http://t.co/tRWGAWlegT #pauw reageer retweet
Nico Meijering, Sander Janssen en Jan-Hein Kuipers over Passage.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het gaat dus alleen maar over de falende zorg? Of komen er ook andere gasten?
Hmm... niet heel boeiend volgens mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nico Meijering, Sander Janssen en Jan-Hein Kuipers over Passage.
Conny van Bentum, Ria Visser en Theo Reitsma over Berlijnse Muur & Sport
twitter:MarijnissenL twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 22:59:34Sta je bij de studio van @pauwnl kun je weer naar huis want de staatssecretaris komt... reageer retweet
Goedmakertje op de boot dan maar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MarijnissenL twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 22:59:34Sta je bij de studio van @pauwnl kun je weer naar huis want de staatssecretaris komt... reageer retweet
Pauw is ook prima in het dubbelspel.quote:
Connie dan ook maar mee. Op de maat met z'n drietjes achterelkaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Pauw is ook prima in het dubbelspel.
ik denk eerder dat pa van rijn niet mocht van zijn zoonquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond in de uitzending
‘Soms loopt de urine langs haar enkels.’ Ben Oude Nijhuis (82) en Joop van Rijn (81) trekken vandaag in het AD aan de bel over falende zorg voor hun zwaar dementerende echtgenotes. Ben Oude Nijhuis is vanavond te gast en vertelt dat zijn vrouw werd geslagen en alleen werd achtergelaten op het toilet. Ook ontdekte hij dat zijn vrouw op een gegeven moment al vier weken dezelfde bh droeg, uiteindelijk duurde het nog twee weken tot ze een schone kreeg. Joop van Rijn is de vader van de Staatssecretaris van Volksgezondheid, PvdA'er Martin van Rijn en durft niet te komen uit angst voor represailles van de zorginstelling.
Alsof hij niet wat geld kan bijleggen voor goede zorg voor zijn ouders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, hoe kan je als staatssecretaris van zorg, welzijn etc. je ouders in zo'n slechte instelling verblijven. Hij zit er ook bij alsof het hem niks kan interesseren, alsof hij net uit bed is gerold en net heeft geslapen.
Manmanamanmnmanmanma
Je weet niet hoe zwaar zijn jeugd was he.... ik kan me ouders voorstellen die je dat wel gunt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alsof hij niet wat geld kan bijleggen voor goede zorg voor zijn ouders.
ik vermoed dat de banden niet zo hecht zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, hoe kan je als staatssecretaris van zorg, welzijn etc. je ouders in zo'n slechte instelling verblijven. Hij zit er ook bij alsof het hem niks kan interesseren, alsof hij net uit bed is gerold en net heeft geslapen.
Manmanamanmnmanmanma
dit dus, die hebben gewoon amper contactquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef Droopie het volgende:
Als die vader tevreden was geweest had ie zijn zoon niet in de krant neergesabeld. Stuk beton voor zijn hoofd
ik zeg een spreekverbod van zijn zoonquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:24 schreef waxmask het volgende:
NU die vader in laten bellen! NU!!!!!!!!!!!!
In veel andere landen bestaat deze zorg ook niet. Daar vangen kinderen hun ouders op. Met de vergrijzing gaan we misschien ook wel die kant op.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:23 schreef waxmask het volgende:
Zo harteloos al die politici over dit onderwerp, echt niet te geloven. Helemaal buiten de wereld, alleen maar geld zien en totaal niet iemands laatste levensfase goed en fijn begeleiden, ook al kost dat een cent. Schandalig voor een Westers land, en nu dus echt een 2e Wereldland, dat zijn we, niks meer, en een fractie van een 3e.
Dat is op zich ook niet erg, en ja wij doen onze ouders vaak sneller weg vanwege werkdruk. Was dat minder, hadden we meer tijd voor onze ouders en kinderen. En was iedereen gelukkiger. Maar we moeten een hoop, maar krijgen bitter weinig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In veel andere landen bestaat deze zorg ook niet. Daar vangen kinderen hun ouders op. Met de vergrijzing gaan we misschien ook wel die kant op.
jij denkt dat hij zn oiders bezoekt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
Vraag hem eens hoe vaak hij die poep luier vervangt? Of weet hij de wisseldag en komt dan pas op bezoek?
Ik denk dat wij hier in Europa sowieso economisch langzaam maar zeker achteruit gaan. We zullen het met minder moeten doen, minder welvaart.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is op zich ook niet erg, en ja wij doen onze ouders vaak sneller weg vanwege werkdruk. Was dat minder, hadden we meer tijd voor onze ouders en kinderen. En was iedereen gelukkiger. Maar we moeten een hoop, maar krijgen bitter weinig.
Nee ik denk het niet, maar misschien eisen de kinderen en vrouw het.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij denkt dat hij zn oiders bezoekt?
Misschien dat we dan eindelijk zien wat echt rijkdom is wat je met geld niet kunt kopen. Geluk!quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hier in Europa sowieso economisch langzaam maar zeker achteruit gaan. We zullen het met minder moeten doen, minder welvaart.
het zal me niks verbazen als hij er nooit geweest isquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, maar misschien eisen de kinderen en vrouw het.
twitter:margrietmeind twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 23:26:54Respect voor Martin van Rijn, die rustig blijft terwijl hij door Pauw op zijn beleid aangesproken wordt, via zijn moeder in verpleegtehuis. reageer retweet
Zo harteloos als hij is lijkt me dat ook. Niemand die de laatste jaren daar is geweest zou zoiets toestaan voor zijn/haar ouders als hij daar de middelen voor had. Sterker nog ik gun het een vreemde niet eens. Het is bij de beesten af. Erger dan die naheffing flauwekul. Dit gaat over mensen, oude mensen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
het zal me niks verbazen als hij er nooit geweest is
MMM iets zegt me dat de reacties op die tweets ook het posten waard gaan zijn...quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:margrietmeind twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 23:26:54Respect voor Martin van Rijn, die rustig blijft terwijl hij door Pauw op zijn beleid aangesproken wordt, via zijn moeder in verpleegtehuis. reageer retweet
Vergrijzing, kansarme immigratie, hoge belastingen, ik verwacht niet dat we economische topjaren tegemoet gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien dat we dan eindelijk zien wat echt rijkdom is wat je met geld niet kunt kopen. Geluk!
Ligt er aan aan welke kant je je kansen legt. Iemand wordt rijk, waar andere arm worden. Crisis=kansen. Geld een illusie. Geluk iets om na te streven. Ooit komt er een generatie die dat inziet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vergrijzing, kansarme immigratie, hoge belastingen, ik verwacht niet dat we economische topjaren tegemoet gaan.
Die IS-generatie kan je niet kwalijk nemen dat ze de nadruk op geld leggen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ligt er aan aan welke kant je je kansen legt. Iemand wordt rijk, waar andere arm worden. Crisis=kansen. Geld een illusie. Geluk iets om na te streven. Ooit komt er een generatie die dat inziet.
Duitsland stond op één in de medaillespiegel. Geloof dat er testosteron uitgedeeld was aan de sporters.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:45 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij zelfs meer dan Hitler tijdens zijn olympische spelen, waar een paar winnaar waren die Hitler niet echt leuk vond. Er zijn theorieën dat de boycot en de slechte medaille oogst hem nog een stukje radicaler en meer in isolement hebben geduwd.
Ok, dat wist ik niet meer, maar er waren toch 3 joden en 1 neger die wonnen wat kwaad bloed zette?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Duitsland stond op één in de medaillespiegel. Geloof dat er testosteron uitgedeeld was aan de sporters.
Dus eigenlijk meer loterij met verhoogde winkansen voor sommige?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Nog steeds is het makkelijker scoren bij de vrouwen. In Afrika en het Midden-Oosten is de vrouwensport vaak een ondergeschoven kindje. Een reden dat Nederland kan scoren.
Jesse Owens, een Amerikaanse zwarte hardloper (sprint, hordelopen, verspringen) die goud won. Het is een fabeltje dat Hitler hem de hand niet wilde schudden. Hitler schudde niemand de hand.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet meer, maar er waren toch 3 joden en 1 neger die wonnen wat kwaad bloed zette?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 5 november 2014 00:01 schreef waxmask het volgende:
Getekende beentjes moet toch niet zo heel duur zijn?
Hij praat veel, maar zegt niets.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Manmanamanmnmanmanma
WoukeTwitterSnitch en Jan HondSlagter.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt het altijd ebola, jongen.
Vind je het gek? Zoveel bejaarden in die zaal. Kachel moet hoog dan hé. Af en toe denk ik dat ik omroep Max zit te kijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:04 schreef waxmask het volgende:
Pauw verwacht altijd heel wat zoals hij begint...maar meteen na die "We gaan BEGINNEN!" kakt het altijd meteen in.
OMFG ik had IS of Palastina verwacht. Maar echt voor Ebola....quote:
Dit is het mooiste breekijzer in tijden.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:10 schreef superniger het volgende:
FF goedkoop scoren met de ouders van de staatssecretaris.
Tegen iemand die het met haar eens is...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wauke gaat er met gestrekt been (inclusief steunkous) in.
Doen ze toch niet? Dat wordt altijd recht getrokken met de vergoedingen voor management en bestuur. Op papier 0 euro winst.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zorginstellingen zouden geen winst moeten mogen maken...
Ik heb een dikke puist op mijn schouder.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Max heeft een glad voorhoofd met wallen onder de ogen.
Ik denk dat het Alberto met een masker is, al jaren. Of Wendy met de ultieme Ushi prank....quote:Op woensdag 5 november 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Jan Slagter kaal scheert, heeft hij wat weg van Wop wop Wop
Lijkt of hij telkens ergens spiekt.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat heeft Slegter goed zijn kop geleerd
Misschien wil Wauke haar verzorgen.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
Vraag aan DePuist of ze zelf in haar verzorghuis gaat wonen over een jaar of 2?
Ben benieuwd. Denk eerder een privé tehuis ergens in Benidorm.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:21 schreef waxmask het volgende:
Vraag aan DePuist of ze zelf in haar verzorghuis gaat wonen over een jaar of 2?
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
ik hoop dat nu eindelijk de boel veranderd
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
Ik werk al 25 jaar in de verpleging, nog nooit van een keurmerk gehoord, tieft op. de zorg is om te janken en ik hoop dat nu eindelijk de boel veranderd
Die blijkbaar niet bestaan. Waarom doet de redactie haar werk niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet in debat willen gaan en je beroepen op gouden keurmerken, aha.
Het is goed dat deze discussie flink op lijkt te laaien ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
Ik werk al 25 jaar in de verpleging, nog nooit van een keurmerk gehoord, tieft op. de zorg is om te janken en ik hoop dat nu eindelijk de boel veranderd
Werk je in haar huis? Want kan natuurlijk verschillen, wat niet wil zeggen dat ik die Parel Puist geloof.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef yvonne het volgende:
1 verpleger op 6 bewoners, wijf lieg niet.2 man voor 32.
rustigquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef yvonne het volgende:
En dan? Wat zegt een GOUDEN KEURMERK? Niets helemaal niets.
Op basis van mooigemaakte jaarverslagen en gesprekken met managersquote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef yvonne het volgende:
En dan? Wat zegt een GOUDEN KEURMERK? Niets helemaal niets.
Het is overal zo,al jarenquote:Op woensdag 5 novemvu ber 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Werk je in haar huis? Want kan natuurlijk verschillen, wat niet wil zeggen dat ik die Parel Puist geloof.
Keep us noted....quote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef yvonne het volgende:
Er was iets met dat mens, zo even Google.
Dat zegt ze niet omdat ze er niets van weet. Dat mens blijft altijd op de vlakte met ''ja dat doen we'' en ''terug naar de feiten''.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze zegt telkens wel dat het niet waar is, wat is dan wel waar?
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbaast me eigenlijk niks dat ze van de VVD is.
Ik zie Adriaan dadelijk nog wel relativeren met te zeggen dat de Ofrikoanse Kiendjes het altijd nog minder hebben.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Zie je Adriaan gaan, dan komt zijn boek er aan.
Ethica, ze had iets met euthanasie.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Keep us noted....Ik smul van schandaaltjes.
Paar weken geleden wist niemand in Politiek Den Haag van die gozer. Nu blijkbaar fantastisch en geweldig.quote:
gaat niks gebeuren hoor. het geld is op, tenminste... voor "normale mensen"quote:Op woensdag 5 november 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
Dat gaat Nederland echt helpen.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Alle rijken gewoon het land uit. Oprotten.
Ga jij ook maar wegquote:Op woensdag 5 november 2014 23:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat gaat Nederland echt helpen.
Nah toch wel, werkenden hebben de afgelopen jaren miljarden op tafel moeten leggen (via de algemene middelen) om de waarde van vermogen op peil te houden. Dat had echt geen economisch nut.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat gaat Nederland echt helpen.
twitter:CarlaWijn twitterde op donderdag 06-11-2014 om 00:57:13Lees net dat mevrouw Dupuis haar eigen man uit verpleeghuis heeft weggehaald, dat vertelde ze dus niet #Pauw reageer retweet
Niks mis met Menno.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Menno Bentveld van de VARA
INCEST INCEST INCEST
Volwassenen die gaan janken aan tafel om een punt te maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef alors het volgende:
Volwassenen die een paar jaar terug helemaal over de zeik gingen over regenboogpieten!
Steve Brown denkt daar anders over.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter R. heeft zich vast kranig verweerd.
Volwassenen die een lelijk compromis bedenken vanwege de aanstelleritis van andere volwassenen.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef alors het volgende:
Volwassenen die een paar jaar terug helemaal over de zeik gingen over regenboogpieten!
Ook wel handig om hem uit te nodigen als hij nooit met die gast heeft gepraat over z'n criminele activiteitenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Peter Aerts heeft iets te veel klappen op zijn hoofd gehad.
Denk eerder andersomquote:Op donderdag 6 november 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de politie klaar met hem is.
Niemand is immuun voor elektriciteit. Laat hem maar lekker bibberen op de grond.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk eerder andersom
politie hier
Maar dan gaat de politie zelf de bak inquote:Op donderdag 6 november 2014 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niemand is immuun voor elektriciteit. Laat hem maar lekker bibberen op de grond.
Maar ik herken wel het beeld dat de onderwereld vaak shopt in sportscholen en zo hun muscles koopt. Sommige sportscholen staan er bekend om. Andere willen gewoon professioneel zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:20 schreef superniger het volgende:
Echt maar schijten op onze Nederlandse vechtsporters.
In het buitenland worden ze als goden ontvangen.
Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die man moet toch een keer stikken in zijn zelfgeilheid.,
Jouw UI,quote:Op donderdag 6 november 2014 23:26 schreef Latert het volgende:
Die man met de baard snapt het helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |