Ja dat dacht ik eerst ook. Maar dat risico zullen ze niet nemen toch? 5000 euro...quote:Op maandag 3 november 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat voor na afloop was.
In maart weer lekker hutje mutje op die vuilnisbelt.quote:Op maandag 3 november 2014 23:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar dat risico zullen ze niet nemen toch? 5000 euro...
Maar het was erg vet! Ik zat precies in het sfeervak waar het gezellig was en niet overdreven.
Ik had een prachtig topic gemaakt maar er kwam een foutmelding dat er al een topic was, lullenbijter!quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, de topic sluiter verzuimde + die functie om een nieuw deel te openen is stuk.
Ja inderdaad. Misschien smokkel ik nog wat rookbommen naar binnen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
In maart weer lekker hutje mutje op die vuilnisbelt.
Dat topic van jou was dan wel erg laat, kikkerrimmer.quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik had een prachtig topic gemaakt maar er kwam een foutmelding dat er al een topic was, lullenbijter!
5quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
Is het de moeite om deze show terug te kijken?
Wat geven jullie voor cijfer vandaag?
twitter:rachelfranse twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 22:24:45staatssecretaris van #rijn is nu onderweg naar de studio http://t.co/tRWGAWlegT #pauw reageer retweet
Nico Meijering, Sander Janssen en Jan-Hein Kuipers over Passage.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het gaat dus alleen maar over de falende zorg? Of komen er ook andere gasten?
Hmm... niet heel boeiend volgens mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nico Meijering, Sander Janssen en Jan-Hein Kuipers over Passage.
Conny van Bentum, Ria Visser en Theo Reitsma over Berlijnse Muur & Sport
twitter:MarijnissenL twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 22:59:34Sta je bij de studio van @pauwnl kun je weer naar huis want de staatssecretaris komt... reageer retweet
Goedmakertje op de boot dan maar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MarijnissenL twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 22:59:34Sta je bij de studio van @pauwnl kun je weer naar huis want de staatssecretaris komt... reageer retweet
Pauw is ook prima in het dubbelspel.quote:
Connie dan ook maar mee. Op de maat met z'n drietjes achterelkaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Pauw is ook prima in het dubbelspel.
ik denk eerder dat pa van rijn niet mocht van zijn zoonquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond in de uitzending
‘Soms loopt de urine langs haar enkels.’ Ben Oude Nijhuis (82) en Joop van Rijn (81) trekken vandaag in het AD aan de bel over falende zorg voor hun zwaar dementerende echtgenotes. Ben Oude Nijhuis is vanavond te gast en vertelt dat zijn vrouw werd geslagen en alleen werd achtergelaten op het toilet. Ook ontdekte hij dat zijn vrouw op een gegeven moment al vier weken dezelfde bh droeg, uiteindelijk duurde het nog twee weken tot ze een schone kreeg. Joop van Rijn is de vader van de Staatssecretaris van Volksgezondheid, PvdA'er Martin van Rijn en durft niet te komen uit angst voor represailles van de zorginstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |