oke kopkaasvreterquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja klopt, hoop lol gehad. En tranen bij al de server drama.
Drumpie 1.5 crew jwz. Lekker op de survival grote dingen bouwe, iedereen een mobtrap waardoor niemand loots kreeg.
rtquote:Op zondag 15 maart 2015 02:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]![]()
Chemische zooi vreten
Base vs base was altijd top en vol drama!quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja klopt, hoop lol gehad. En tranen bij al de server drama.
Drumpie 1.5 crew jwz. Lekker op de survival grote dingen bouwe, iedereen een mobtrap waardoor niemand loots kreeg.
Mwa, dat viel toch wel meequote:Op zondag 12 april 2015 21:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Base vs base was altijd top en vol drama!
kom allemaal op hobbelcraft spelenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:38 schreef bobbernaut het volgende:
Boys gaan we deze zomer gewoon lekker binnen zitten en servertjj starten?![]()
wat bedoel je? 3Dprint? Of zo'n skeere kartonnen doos?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoi..
Kan ik ergens minecraft hoofdje kopen?
minecraft is zo kk veel veranderd dat ik niet weet hoe alles werkt mangquote:Op zondag 19 april 2015 10:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobjes idee is eigenlijk niet slecht. Anders beginnen we weer een vanilla server.
Het principe is nog hetzelfde, blokjes stapelen. Zijn alleen meer blokjes.quote:Op zondag 19 april 2015 10:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
minecraft is zo kk veel veranderd dat ik niet weet hoe alles werkt mang
quote:Op zondag 19 april 2015 10:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hir zit wat inquote:Op zondag 19 april 2015 10:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb een skeer vpsje met minecraftquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:38 schreef bobbernaut het volgende:
Boys gaan we deze zomer gewoon lekker binnen zitten en servertjj starten?![]()
IK WIL WEL SPELEN MAAR IK ZIE HET DONKER IN VOOR DIE SERVER AHAHAHHAquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb een skeer vpsje met minecraft
meer verdiend dan jijquote:
Denken dat ik jou had laten spelenquote:Op maandag 27 april 2015 04:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
IK WIL WEL SPELEN MAAR IK ZIE HET DONKER IN VOOR DIE SERVER AHAHAHHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |