quote:Op maandag 3 november 2014 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel werk. Kijken of ikze in mijn iphone backup foto thing heb zitten
quote:
neequote:Op maandag 3 november 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze zijn wel hard hoor, Earthkeepers
[ afbeelding ]
Nope. Ik heb wel Timberlands, maar net iets minder eh, extreem.quote:Op maandag 3 november 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze zijn wel hard hoor, Earthkeepers
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om chickas te kunnen bangen, dwaasquote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom zal ik daar over liegen kneus?
zien er leuk uit!quote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb deze momenteel:
[ afbeelding ]
Echt stoere boi jijquote:Op maandag 3 november 2014 22:00 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
om chickas te kunnen bangen, dwaas
Nu wordt je tokkie genoemd.quote:Op maandag 3 november 2014 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb deze momenteel:
[ afbeelding ]
Wat voor sneakers heb jij?quote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat weet ik, neo's van adidas zijn goedkoop
Je kan het er ook wel een beetje aan afzien vind ikquote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dit was wel 50% korting prijs ofzoquote:Op maandag 3 november 2014 22:04 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja, dat ookquote:Op maandag 3 november 2014 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan het er ook wel een beetje aan afzien vind ik![]()
wat dan?quote:
nee, het kost echt 30 euro maar ze willen je blij maken met een 50% korting sticker, dat heet marketingquote:Op maandag 3 november 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was wel 50% korting prijs ofzo
50 euro gemiddeld zie ik nu. Maar inkoopprijs voor de winkel zelf is natuurlijk maar paar euquote:Op maandag 3 november 2014 22:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee, het kost echt 30 euro maar ze willen je blij maken met een 50% korting sticker, dat heet marketing
ja maar, anti slip, stalen tip of iets anders...quote:Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nette zwarte schoenen moet ik hebben.
Oh dat maakt niet uit als ze maar zwart zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 22:09 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja maar, anti slip, stalen tip of iets anders...
en ze worden voor een prikkie gemaakt door loonslaven in Vietnamquote:Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
50 euro gemiddeld zie ik nu. Maar inkoopprijs voor de winkel zelf is natuurlijk maar paar eu
Ja als ze leuk zijn en goedkoop zijn zal ik ze ook gewoon kopenquote:Op maandag 3 november 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker belangrijk.. ik heb schoenen van 15 euro, vond ze er leuk uit zien dus dan koop ik ze.
Mooi toch.quote:Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
en ze worden voor een prikkie gemaakt door loonslaven in Vietnam
Ik probeer vaak wel iets van een bekend merk te kopen.. En dat kan dus ook goedkoopquote:Op maandag 3 november 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker belangrijk.. ik heb schoenen van 15 euro, vond ze er leuk uit zien dus dan koop ik ze.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat je van de pic kan afleiden dat ze cheap zijn
Ik heb verschillende schoenen want sommige wil ik niet aan met sommige kleren en bepaalde schoenen draag ik alleen on special occasion.quote:Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik probeer vaak wel iets van een bekend merk te kopen.. En dat kan dus ook goedkoopIk hecht wel veel waarde aan goede schoenen. Wil ook niet te vaak nieuwe schoenen moeten kopen
Ik ga meestal voor afgeprijsde schoenenquote:Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik probeer vaak wel iets van een bekend merk te kopen.. En dat kan dus ook goedkoopIk hecht wel veel waarde aan goede schoenen. Wil ook niet te vaak nieuwe schoenen moeten kopen
Ik ook. Momenteel alleen deze haha:quote:
Volgens mij schaamt hij zich voor zijn schoenen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]wat voor schoenen draag jij
Dit doe ik ook vaakquote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor afgeprijsde schoenen
Niemand geeft een neuk dat ik Vans draag met een colorway van afgelopen seizoen
ik vind ze niet foutquote:Op maandag 3 november 2014 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook. Momenteel alleen deze haha:
[ afbeelding ]
Zo foutMaar waren zo goedkoop en vond ze stiekem wel tof voor een feestje
Ik ga er echt niet mee naar schoolquote:Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik vind ze niet fout
glimmende dingen
Precies. En de modellen blijven, de kleuren veranderenquote:Op maandag 3 november 2014 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaakOude collectie enz. Lekker goedkoop en toch goede schoenen
waarom?quote:Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet mee naar school
Prima uitgaansschoenenquote:Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet mee naar school
adidas sandalen met witte sokken, nu tevreden?quote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]wat voor schoenen draag jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
Ik draag sneakers zolang dat ze sowieso niet meer hip zijn na een tijdje.. ook al koop ik de nieuwste collectiequote:Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies. En de modellen blijven, de kleuren veranderen
Bij Vans iig
komt makkelijk water inquote:Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
Nog nooit Vans gehad maar op zich wel leuke schoenen
quote:Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
adidas sandalen met witte sokken, nu tevreden?Ben oprecht benieuwd en dan geef je zo'n antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Lopen zo lekker. Ik moet echt nog een basic paar Vans schoenen hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
Nog nooit Vans gehad maar op zich wel leuke schoenen
Ik ging laatst nieuwe schoenen halen, stond die kerel te kijken dat ik schoenen van 8 jaar terug aan had en ze nog puntgaaf waren.quote:Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik draag sneakers zolang dat ze sowieso niet meer hip zijn na een tijdje.. ook al koop ik de nieuwste collectie
quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ging laatst nieuwe schoenen halen, stond die kerel te kijken dat ik schoenen van 8 jaar terug aan had en ze nog puntgaaf waren.
ik draag nette schoenenquote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd en dan geef je zo'n antwoord
Stijfje door je benenquote:Op maandag 3 november 2014 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn uitgaansschoenen
Clarks?quote:
Ik weet het, sexy kuiten en enkels. Had vroeger een stalkend chickie die altijd kwam kijken naar mijn benen tijdens het skateboardenquote:
Maar geeft vrij beroerd antwoord.quote:
Zo kan je het inderdaad ook noemen...quote:
Die doe je aan tijdens je Dominatrix SM shows?quote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Mijn duurste schoenen ooit zijn deze laarsjes van Dr. Martens:
[ afbeelding ]
Prima winterschoenen wel![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die doe je aan tijdens je Dominatrix SM shows?
Dit waren de mijne. Hopelijk is een Hongaarse zigeuner er blij meequote:Op maandag 3 november 2014 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn uitgaansschoenen
kan je flinke trappen uitdelen op iemands kruisquote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Mijn duurste schoenen ooit zijn deze laarsjes van Dr. Martens:
[ afbeelding ]
Prima winterschoenen wel![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit waren de mijne. Hopelijk is een Hongaarse zigeuner er blij mee
[ afbeelding ]
Voorkant is minder stevig dan bij de 'kisten' van dit merk. Maar alsnog wel behoorlijk hardquote:Op maandag 3 november 2014 22:20 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
kan je flinke trappen uitdelen op iemands kruis
3+ pagina's to prove you wrong.quote:
Het had wat geregend, dus de mainstage was een beetje modderigquote:
heb je graag he, harde stevige schoenen?quote:Op maandag 3 november 2014 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voorkant is minder stevig dan bij de 'kisten' van dit merk. Maar alsnog wel behoorlijk hard
Zoals het hoort.quote:Op maandag 3 november 2014 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit waren de mijne. Hopelijk is een Hongaarse zigeuner er blij mee
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2014 22:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
heb je graag he, harde stevige schoenen?
Je moet Ryan Hemsworth remix hebben hiervanquote:
Dubbel.quote:Op maandag 3 november 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben net iets te lonely de laatste dagen
Geen kut te doen
ga hosselenquote:Op maandag 3 november 2014 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben net iets te lonely de laatste dagen
Geen kut te doen
checkingquote:Op maandag 3 november 2014 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet Ryan Hemsworth remix hebben hiervan
Naast dat ik dat niet kan, heb ik er nog eventjes geen behoefte aanquote:
Heb je het ook in t echt gezien?quote:Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
Gehandicapt echt paar woonde in een bushokje in Almere een paar maanden
Ja.quote:Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je het ook in t echt gezien?
Busje komt zoo busje komt zooquote:Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
Gehandicapt echt paar woonde in een bushokje in Almere een paar maanden
waarom zo sipjes?quote:Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naast dat ik dat niet kan, heb ik er nog eventjes geen behoefte aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink geen kraantjeswater.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom zo sipjes?Ik ben nog geen maand singleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
zoek toch gewoon een ander om te knallen?quote:Op maandag 3 november 2014 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog geen maand single
Ja ik heb ze voor het uitkiezenquote:Op maandag 3 november 2014 22:27 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zoek toch gewoon een ander om te knallen?
wacht maar tot morgen ochtend, wanneer je je harde piemel hoort zeuren naar een gleufquote:Op maandag 3 november 2014 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik heb ze voor het uitkiezen
En nog even geen behoefte aan
haha shitquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wacht maar tot morgen ochtend, wanneer je je harde piemel hoort zeuren naar een gleuf
Eet smakelijkquote:
lach nu maar , totdat je je slang niet meer in toom kan houden...quote:
Gast...quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wacht maar tot morgen ochtend, wanneer je je harde piemel hoort zeuren naar een gleuf
Zou in glazen kast zetten.quote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedmakertje, Asian Tomb Raider
Kan er mee door.quote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is zo hard gefotosjoeptquote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ben jij een achterlijke gladioolquote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
lach nu maar , totdat je je slang niet meer in toom kan houden...
quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond deze wel toepasselijk.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Kan dat nog?quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
ze ziet er zo "worked out" uitquote:
Oeh lekkerquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ze ziet er zo "worked out" uit
geen lekkere kont
heeft vast een sixpack
zweterige vagina
etc...
[..]
geen lekkere kont
heeft vast een sixpack
zweterige vagina
etc...
[..]
geen lekkere kont
heeft vast een sixpack
zweterige vagina
etc...
Laat het lang knippen! Permanentje erin.quote:Op maandag 3 november 2014 22:37 schreef KitKatChunky het volgende:
ich bin da wieder
Ik moet morgen naar de kapper, wat zal ik eens voor hips doen dit keer met mn kapsel?
Vagina zweet ruikt lekkerquote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
geen lekkere kont
heeft vast een sixpack
zweterige vagina
etc...
Ja die is leukquote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
er was iemand op vine die maakte er van, a potato flew around
extensions? kan ik dan wel een echte man vinden?quote:Op maandag 3 november 2014 22:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laat het lang knippen! Permanentje erin.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
extensions? kan ik dan wel een echte man vinden?
"Humor" die ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.quote:
Moet je een beetje op vine voor zitten.quote:Op maandag 3 november 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Humor" die ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen.
Tegenwoordig zijn zo weinig dingen nog "echt" dat ik daar wel vertrouwen in heb.quote:
Ja sorry 2 kansloze sites is genoeg voor mij. Ben ik al genoeg tijd aan kwijt.quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je een beetje op vine voor zitten.
vine is geen site, maar een app.quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja sorry 2 kansloze sites is genoeg voor mij. Ben ik al genoeg tijd aan kwijt.
quote:
nee hontenquote:
Zou je wel staanquote:Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef KitKatChunky het volgende:
Zal ik een mackelmore kapselt nemen?
quote:Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef KitKatChunky het volgende:
Zal ik een mackelmore kapselt nemen?
kale koppen niet te stoppen, jatok!?quote:Op maandag 3 november 2014 23:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze erover en je toekomst is vrij van dit soort vragen.
Ben er zelf geen van.quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
kale koppen niet te stoppen, jatok!?
Dat verkopen ze bij de Mac, toch?quote:
Ik ben op menig pillenkoppen feestje geweest, maar mijn hoofd past er niet echt bij.quote:Op maandag 3 november 2014 23:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben er zelf geen van.![]()
Maar als je je afvraagt welk kapsel je moet nemen dan lijkt me zo'n tondeuse het handigst.
Ik ook en nog nooit een geschoren hoofd gehad. Daarnaast twijfel ik ook nooit over mijn kapsel.quote:Op maandag 3 november 2014 23:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben op menig pillenkoppen feestje geweest, maar mijn hoofd past er niet echt bij.
Ik twijfel niet, ik denk na over een nieuwe look. Mn ouwe kapsel houden is een prima optie hoorquote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook en nog nooit een geschoren hoofd gehad. Daarnaast twijfel ik ook nooit over mijn kapsel.
welke watquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik twijfel niet, ik denk na over een nieuwe look. Mn ouwe kapsel houden is een prima optie hoor
rand om de telefoon, weet ff de nederlandse word nietquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Randje om je scherm. Die op de foto hierboven is 's werelds dunste.
WTF. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
rand om de telefoon, weet ff de nederlandse word niet
quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Randje om je scherm. Die op de foto hierboven is 's werelds dunste.
had ik moeten wetenquote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
rand om de telefoon, weet ff de nederlandse word niet
Ik vraag graag meningen van anderen om mee te nemen in de overweging. Ik neig sowieso al naar jaquote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ye, dat begrijp ik juist niet. Volgens mij moet je er juist zelf mee lopen, dan maakt het toch niet uit hoe een ander erover denkt?
Jmr.quote:LG Display will start mass production of the product in November and supply it first to customers in China, where demand for large screen smartphones is strong, while actively promoting it globally.
Ja daarom heeft ze die cc ook vast BBQquote:
Oh.quote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze die cc ook vast BBQ
quote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.
Die zie ik serieus nu pas._
Ah, zo. Ik geef geen neuk wat een ander denkt over mijn uiterlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 23:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vraag graag meningen van anderen om mee te nemen in de overweging. Ik neig sowieso al naar ja
Ik wil nog een beetje representatief zijn, en weer eens van de single status af enzoquote:Op maandag 3 november 2014 23:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik geef geen neuk wat een ander denkt over mijn uiterlijk.![]()
Vandaar dat ik me nooit zo kan verplaatsen in die vragen. Gewoon doen en je ziet wel.
Klopt.quote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef KitKatChunky het volgende:
hadden ze niet ook al seetrough oprolbare schermen?
Geen neuk geven staat niet gelijk aan er niet representatief uitzien.quote:Op maandag 3 november 2014 23:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil nog een beetje representatief zijn, en weer eens van de single status af enzo
Nee, maar het is ook niet persee bevorderlijkquote:Op maandag 3 november 2014 23:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen neuk geven staat niet gelijk aan er niet representatief uitzien.
En single zijn... Tjah, ik ben het bewust omdat het momenteel gewoon niet past met de korte termijn plannen.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 3 november 2014 23:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet persee bevorderlijk
Dat ging ook meer om het feit dat je andere mensen op het internet ging vragen welk kapsel je moest nemen. Dan is het handiger om het kaal te doen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je suggesties van kaal gaan maakt mij niet representatiever
Ik ging ook niet voor de volledige look. En ik vroeg of ik voor dat ene kapsel zou gaanquote:Op maandag 3 november 2014 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ging ook meer om het feit dat je andere mensen op het internet ging vragen welk kapsel je moest nemen. Dan is het handiger om het kaal te doen.
Even Macklemore in de google en moet zeggen dat ik niemand kan vinden die er representatiever op wordt met zo'n kapsel.![]()
Dus ja...
Ik ben een man, ik geef geen neuk om het kapsel van anderen. Ik geef wel een neuk om andere kerels die 'peilen' om kapsels, dat lijkt me nooit de bedoeling van onze soort.quote:Op maandag 3 november 2014 23:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ging ook niet voor de volledige look. En ik vroeg of ik voor dat ene kapsel zou gaanniet watvoor kapsel.
Ok, koel verhaal.quote:Op maandag 3 november 2014 23:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik geef geen neuk om het kapsel van anderen. Ik geef wel een neuk om andere kerels die 'peilen' om kapsels, dat lijkt me nooit de bedoeling van onze soort.
Ik geef nou eenmaal graag neuks om anderenquote:Op maandag 3 november 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon geen neuk geven om anderen
quote:Op maandag 3 november 2014 23:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ok, koel verhaal.
ik ga graag als een rasautist een discussie aan maar dit gaat te fur
ik zie niet waarom je die arme jongen van winrar hier nu ook nog in moet betrekkenquote:Op maandag 3 november 2014 23:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yesch, another one won on the interwebs.
Dat geeft niet! In tegenstelling tot je haarstruggles kan ik deze tekortkoming van je nog wel overwinnen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik zie niet waarom je die arme jongen van winrar hier nu ook nog in moet betrekken
Is het zo afzichtelijk dat alle spiegelende en reflecterende oppervlakken spontaan zelfmoord hebben gepleegdquote:Op maandag 3 november 2014 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik geef geen neuk om mijn kapsel.. jij moet er naar kijken, ik niet.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Is het zo afzichtelijk dat alle spiegelende en reflecterende oppervlakken spontaan zelfmoord hebben gepleegd?
ik snap geen neuk van wat je hier loopt te brabbelen, maar ik gebruik geen winrar.quote:Op maandag 3 november 2014 23:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat geeft niet! In tegenstelling tot je haarstruggles kan ik deze tekortkoming van je nog wel overwinnen.![]()
ik moest hier aan denken:quote:
*sigh*quote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik snap geen neuk van wat je hier loopt te brabbelen, maar ik gebruik geen winrar.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
*sigh*
Ik ga je dan ook niet alles uitleggen.![]()
Vertel danquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:00 schreef KitKatChunky het volgende:
Chick op tinder kon mn goeie pickup line niet waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(c) mono
ohquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik probeerde hem zn slechte woordgrappen af te leren, scrub.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef Toto69 het volgende:
wat is blauw en maakt alle vrouwen hysterisch?zijn die blauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(c) monoMeow?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |