Alleen uitdelen?quote:Op maandag 3 november 2014 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lola in da house. Klaar om billenkoek uit te delen![]()
Awww. Vond je haar leuk?quote:Op maandag 3 november 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat meisje met zwarte haar lijkt op iemand die ik vroeger kende.:$
Nee, juist nietquote:
One does not simply spank Lola :$quote:
jammer....quote:Op maandag 3 november 2014 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awww. Vond je haar leuk?
[..]
Nee, juist niet
Ik ben haske braaf, altijd :$
Ok, I'll think about itquote:
Sounds like a challenge, on a nice way thoughquote:
Kende haar niet goed genoeg daarvoor, maar wel zeker aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Sounds like a challenge, on a nice way though
Ohmyquote:Op maandag 3 november 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kende haar niet goed genoeg daarvoor, maar wel zeker aantrekkelijk.
Ze was zo'n lange Friezin met schattig boerenaccent. Wilde wel dingen met haar doen.
quote:Op maandag 3 november 2014 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ohmy
Ach, iemand moeten kennen. Hoeft niet
Ligt eraan hoe anoniem. Wil wel graag weten hoe de persoon eruit ziet, maar verder. Achquote:
Ik moet iemand kennen om die leuk te kunnen vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohmy
Ach, iemand moeten kennen. Hoeft niet
Ik stel me altijd netjes voorquote:Op maandag 3 november 2014 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe anoniem. Wil wel graag weten hoe de persoon eruit ziet, maar verder. Ach![]()
Om leuk te vinden wel ja. Eensquote:Op maandag 3 november 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet iemand kennen om die leuk te kunnen vinden.
Er zijn er genoeg die geen flauw idee hebben wat mijn naam wasquote:
Ik ben echt te braaf geweest al die jarenquote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Dqod het volgende:
Er zijn er genoeg die geen flauw idee hebben wat mijn naam was
En andersom natuurlijk. Haske leuk
Misschien was/ben ik wel te ver van t padje af :$quote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben echt te braaf geweest al die jaren
quote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die geen flauw idee hebben wat mijn naam was
En andersom natuurlijk. Haske leuk
Daar ben je zelf bij, je kan het altijd veranderen/proberenquote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben echt te braaf geweest al die jaren
Wie vergeet er dan ook een zaklamp en gaat er in het donker een onbekend pad af lopen? Dan is het niet gek als je weleens van het pad raakt.quote:Op maandag 3 november 2014 20:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien was/ben ik wel te ver van t padje af :$
Ik ben nog 'in opleiding'quote:Op maandag 3 november 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij, je kan het altijd veranderen/proberen
Hihihihiquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Wie vergeet er dan ook een zaklamp en gaat er in het donker een onbekend pad af lopen? Dan is het niet gek als je weleens van het pad raakt.
ik ookquote:
Ach, met handen en voeten kom je best een eind somsquote:Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kon het anders best goed zien in het bos, eerder
He, een studiegenote! Tof, ontmoet ik die ook eens! Bevalt de opleiding een beetje?quote:Op maandag 3 november 2014 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ookook al heb ik jarenlange ervaring
Random iemand(en) op de wc of in een donker hoekje/steegje nemen tijdens of na het uitgaan.quote:Op maandag 3 november 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.
Hehe, dat begrijp ik wel. Alleen niet hoe het voor kan komen.quote:Op maandag 3 november 2014 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Random iemand(en) op de wc of in een donker hoekje/steegje nemen tijdens of na het uitgaan.
Zoiets
ik heb jou heul niet ontmoet.quote:Op maandag 3 november 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, met handen en voeten kom je best een eind soms
[..]
He, een studiegenote! Tof, ontmoet ik die ook eens! Bevalt de opleiding een beetje?
Nja, weet t zelf ook niet echt, maar ik kreeg wel aanspraak met enige regelmaat, jaquote:Op maandag 3 november 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat begrijp ik wel. Alleen niet hoe het voor kan komen.
In mijn hele leven 2 keer aanspraak gehad in uitgaansleven.
Enjoyquote:Op maandag 3 november 2014 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Kopje thee1
Stukje warme appelnotentaart1
Serie kijken
Doei schatjes
Don't ask mequote:Op maandag 3 november 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat begrijp ik wel. Alleen niet hoe het voor kan komen.
In mijn hele leven 2 keer aanspraak gehad in uitgaansleven.
Wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb jou heul niet ontmoet.
Ik leer een hoop
hihi je zei komenquote:Op maandag 3 november 2014 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Don't ask me
[..]
Wat niet is kan nog komen
Zei ik dat? Shit, ik moet echt op dat klote taalgebruik van me lettenquote:
Huehue. Dat zal wel schelen, ja.quote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, weet t zelf ook niet echt, maar ik kreeg wel aanspraak met enige regelmaat, ja
Maar goed, ik stond dan ook altijd als een ware slet op de bar te dansen o.i.d :$
quote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Zei ik dat? Shit, ik moet echt op dat klote taalgebruik van me letten
Werkt dat niet?quote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehue. Dat zal wel schelen, ja.
Sinds 3 jaar maar lafjes alleen via fok vrouwen aanspreken.
Vrouwelijke fokkers aansprekenquote:
Doe ik ook tegenwoordig hoorquote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehue. Dat zal wel schelen, ja.
Sinds 3 jaar maar lafjes alleen via fok vrouwen aanspreken.
Er zijn voldoende mannen en ook vrouwen die daar wel veel succes bij hebben. Dus ik zou zeggen ja.quote:
Ach, jij word in ieder geval niet de kroeg uit gegooid als je de bar op gaatquote:Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik ook tegenwoordig hoor
I'm gett'n too old for that shit :$
Awww, je bent niet oud.quote:Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik ook tegenwoordig hoor
I'm gett'n too old for that shit :$
Ik ben wel eens uit de kroeg gepleurd omdat ik met een meisje zat te vozenquote:Op maandag 3 november 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, jij word in ieder geval niet de kroeg uit gegooid als je de bar op gaat
Exactquote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, je bent niet oud.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mohhhhhquote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, je bent niet oud.
[ afbeelding ]
Mijne was lulliger. Afijn, je kent het verhaalquote:Op maandag 3 november 2014 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel eens uit de kroeg gepleurd omdat ik met een meisje zat te vozen
Dat moet er dan wel heftig aan toe zijn gegaan, lijkt me.quote:Op maandag 3 november 2014 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel eens uit de kroeg gepleurd omdat ik met een meisje zat te vozen
Nee, viel heel erg meequote:Op maandag 3 november 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet er dan wel heftig aan toe zijn gegaan, lijkt me.
Kom, we gaan een keer uitquote:Op maandag 3 november 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, wat een verhalen. Ik voel me zo braaf nu.
Idemquote:Op maandag 3 november 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, wat een verhalen. Ik voel me zo braaf nu.
En idemquote:Op maandag 3 november 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
Ik had nooit aanspraak bij het uitgaan. ;_;
Nohquote:Op maandag 3 november 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
Oh jawelquote:Op maandag 3 november 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, ik weet niet of ik dit wel durf.
quote:
Zou walgelijke, doch erotiserende dingen in je oor fluisterenquote:
Fuck yeahquote:
Awwwquote:Op maandag 3 november 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dqod en haarop dit moment:
[ afbeelding ]
En ik heb geen idee hoe ik zou moeten aansprekenquote:Op maandag 3 november 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
"Hoi, kom je hier vaker?"quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb geen idee hoe ik zou moeten aanspreken
"Hoi"quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
"Hoi, kom je hier vaker?"
...*stilte*
"Dan niet, hoer!"
Je bent een kloon van mijquote:Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Hoi"
-"Hoi"
....
....
* VoornaamAchternaam loopt weg
Dan ga ik hier ook niet veel wijzer worden ben ik bangquote:
Binnenkort stappen? Dan spreek ik ze wel voor je aan. Ik ben vooral slecht in dat deel na het aanspreken/gesprek.quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb geen idee hoe ik zou moeten aanspreken
Ik denk dat het leeftijdsverschil problematisch kan zijnquote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Binnenkort stappen? Dan spreek ik ze wel voor je aan. Ik ben vooral slecht in dat deel na het aanspreken/gesprek.
koetsjie koetsjiequote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het leeftijdsverschil problematisch kan zijn
Ik spreek toch alleen maar 18 jarige meisjes aan?Als ze ouder zijn is het mij te engquote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het leeftijdsverschil problematisch kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
"Een banaan is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de bananenplant. In Suriname spreekt men van bacove als het om de vrucht gaat die rechtstreeks uit de schil gegeten kan worden en van banaan als het om groene bakbananen gaat. In Indische gerechten wordt de banaan meestal pisang genoemd, het Maleise woord voor de vrucht. Ook in het Afrikaans kent men dat woord, maar dan gespeld als piesang."quote:Op maandag 3 november 2014 22:41 schreef rival het volgende:
Ernaast gaan staan en zomaar iets zeggen
het zou zomaar voldoende kunnen zijnquote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Een banaan is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de bananenplant. In Suriname spreekt men van bacove als het om de vrucht gaat die rechtstreeks uit de schil gegeten kan worden en van banaan als het om groene bakbananen gaat. In Indische gerechten wordt de banaan meestal pisang genoemd, het Maleise woord voor de vrucht. Ook in het Afrikaans kent men dat woord, maar dan gespeld als piesang."
How is life? Leuk stoned weekend gehad?quote:
Goed! Heb echt een superlekkerfantastischheerlijkgeweldiggoed weekend gehad!quote:Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
How is life? Leuk stoned weekend gehad?
Wat heb je uitgevoerd dan?quote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed! Heb echt een superlekkerfantastischheerlijkgeweldiggoed weekend gehad!
Geneukt tot de boel helemaal kapot wasquote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb je uitgevoerd dan?
Oh ik was alleen stoned. Als in alleen en stonedquote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geneukt tot de boel helemaal kapot wasEn stoned zijn
En gewoon een heel fijn iemand naast me. Heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik zou me bijna schuldig voelenquote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik was alleen stoned. Als in alleen en stoned
Bijna jaquote:Op maandag 3 november 2014 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou me bijna schuldig voelen![]()
Verder wel alles goed met je?
quote:Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bijna ja
Aardig, met de dag beter eigenlijk
Heyquote:
ik heb het al gehad hierquote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Regende net echt ziek hard hier
Het ging even goed los inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb het al gehad hier
Net thuis van mijn werk, klapt er op
gelukkig is het nu droog, bijna bij upstairsquote:
Doe ze de groeten. Ik moet ook weer eens wat halen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig is het nu droog, bijna bij upstairs
ze kenden je niet meer manquote:Op maandag 3 november 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Doe ze de groeten. Ik moet ook weer eens wat halen.
Neequote:Op maandag 3 november 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijne niet, meh.
Maar Cryo in de kroeg opgepikt dus?
Om te doen of om te krijgen?quote:
Krijgen is fijner.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Om te doen of om te krijgen?![]()
ALs man vind ik het ondergaan toch niet je van het
Doe mij maar het omgekeerdequote:
Bothquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Om te doen of om te krijgen?![]()
ALs man vind ik het ondergaan toch niet je van het
Deze vrouw weetquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Both
Maar krijgen terwijl ik kom of wanneer ik gewoon heel hard geneukt word is het beste
Dan is het ook het leukste om te doen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Both
Maar krijgen terwijl ik kom of wanneer ik gewoon heel hard geneukt word is het beste
Heb de mannen nog nooit horen klagen. Ze produceren vaak oergeluiden die erop lijken dat het wel goed bevaltquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan is het ook het leukste om te doen!
Ondergaan kan wel leuk zijn maar een situatie waarin dat past komt bijna nooit voor
Het is niet dat je ze halfdood slaat en daarom dat geluid komt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de mannen nog nooit horen klagen. Ze produceren vaak oergeluiden die erop lijken dat het wel goed bevalt
Nee, volgens mij valt dat wel meequote:Op dinsdag 4 november 2014 09:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is niet dat je ze halfdood slaat en daarom dat geluid komt?
Gaan ze kruipend en jammerend de deur uit? Dan was het misschien iets té.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, volgens mij valt dat wel mee
Neequote:Op dinsdag 4 november 2014 09:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaan ze kruipend en jammerend de deur uit? Dan was het misschien iets té.
oergeluidenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de mannen nog nooit horen klagen. Ze produceren vaak oergeluiden die erop lijken dat het wel goed bevalt
Het zou aan de andere kant wel een soort van compliment zijn als ze kruipend en jammerend dat ze niet meer kunnen de deur uit gaan, dan heb je toch iets goed gedaan.quote:
Ik verzorg ze goed. Dus als ze zich helemaal kapotneuken kunnen ze daardoor nog gewoon lopend met een big smile de deur uit lopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zou aan de andere kant wel een soort van compliment zijn als ze kruipend en jammerend dat ze niet meer kunnen de deur uit gaan, dan heb je toch iets goed gedaan.
Als ik ooit iemand zie rondlopen met een smile zoals onderstaande, dan weet ik genoeg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik verzorg ze goed. Dus als ze zich helemaal kapotneuken kunnen ze daardoor nog gewoon lopend met een big smile de deur uit lopen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik ooit iemand zie rondlopen met een smile zoals onderstaande, dan weet ik genoeg.
[ afbeelding ]
Doe eens een hand voor je mond joh.quote:
tis bijna middag, stel je niet aanquote:
Hoinquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tis bijna middag, stel je niet aan![]()
Meh sterktequote:
Competentiemeting landschapsadvies. Dus het project wat we gedaan hebben, maar dan in het klein. Je krijgt de informatie aangeleverd, maar moet zelf nog het advies en dergelijke schrijven. Je kon er verder niet echt voor studeren, alleen wat dingen doorlezen.quote:
Klinkt als een nuttige toets.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Competentiemeting landschapsadvies. Dus het project wat we gedaan hebben, maar dan in het klein. Je krijgt de informatie aangeleverd, maar moet zelf nog het advies en dergelijke schrijven. Je kon er verder niet echt voor studeren, alleen wat dingen doorlezen.
Dank je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een nuttige toets.
Succes straks.
Omdat het project de oefening was en het laf is om iemand een cijfer te geven voor een oefening?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik snap best wel wat ze ermee willen. Het is om te kijken of je alles wel begrepen hebt wat behandeld werd in het project. Maar ik snap eigenlijk niet waarom ze het project dan niet gewoon voor een cijfer konden laten tellen.
quote:
Ja, dat is zo. Maar als ze ons gewoon eerst alle lessen hadden gegeven en daarna een project voor een cijfer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het project de oefening was en het laf is om iemand een cijfer te geven voor een oefening?
Zou kunnen, ja. Is wel minder werk voor de docenten, dus veel zouden daarvoor kiezen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar als ze ons gewoon eerst alle lessen hadden gegeven en daarna een project voor een cijfer.
quote:
Ja, dat is op zich ook wel zo. Alleen voor veel mensen werkten het niet om tijdens het project nog lessen te krijgen over hoe je het project zou moeten maken. Ik denk dat het prettiger was geweest om van tevoren al wat stof te hebben gehad over hoe je het moet aanpakken. Veel mensen liepen daar tegenaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, ja. Is wel minder werk voor de docenten, dus veel zouden daarvoor kiezen.
Maar op deze manier kun je het eens oefenen en daarna kun je een cijfer krijgen voor jezelf, in plaats van je te kunnen verschuilen achter groepsleden. Ik snap het wel.
Het klinkt als het zogenaamde hele-taak-eerst-principe, wat veel theoretici aanhangen, maar in de praktijk bijna nooit werkt omdat het de leerlingen schromelijk overschat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is op zich ook wel zo. Alleen voor veel mensen werkten het niet om tijdens het project nog lessen te krijgen over hoe je het project zou moeten maken. Ik denk dat het prettiger was geweest om van tevoren al wat stof te hebben gehad over hoe je het moet aanpakken. Veel mensen liepen daar tegenaan.
Ik weet niet of dat zomaar aan te passen is. Het gaat vanuit de hele opleiding en verschillende docenten werken hieraan mee. Ik denk dat het vanuit hogerop is geregeld. Maar we krijgen in periode twee weer een soortgelijke oefening. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt als het zogenaamde hele-taak-eerst-principe, wat veel theoretici aanhangen, maar in de praktijk bijna nooit werkt omdat het de leerlingen schromelijk overschat.
Maar ik zou dat dan gewoon even zeggen tegen de docent. Dan kan hij daar in het vervolg rekening mee houden.
Tis de angst voor wat erna kan volgenquote:
is toch niet helemaal jouw kopje thee of mis ik niet?quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Tis de angst voor wat erna kan volgen![]()
![]()
Een tik is fijn maar een hele spanksessie kan ik me dan weer niet zo voorstellen zomaar.
[..]
is toch niet helemaal jouw kopje thee of mis ik niet?![]()
rode billen tot het tintelt.... geen laffe klapjesquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
![]()
Een tik is fijn maar een hele spanksessie kan ik me dan weer niet zo voorstellen zomaar.
[..]
Het geven is toch meer mijn ding.quote:
Dat vroeg ik niet. Je zei dat het niet Dqod 'haar kopje thee' was en ik vroeg me af waarom niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm goede vraag. Het is meer dat ik het nooit gedaan heb denk ik en dat, wellicht door ongeduldigheid, ik tijdens de seks eigenlijk altijd de leiding heb.
Gewoon bukken en ondergaan, nooit echt goed gedaan. Het hangt heel erg van de vrouw af of ik het zou kunnen, denk ik zo![]()
Hoezo? is het een aanrader?
[..]
Bij jou of om uit te delen?
Godverquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rode billen tot het tintelt.... geen laffe klapjes
Handafdrukken erop.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godverom te geven ja. En dan een foto toegestuurd krijgen van de 'aftermath'. Rood, beetje blauw/paars
Waarom zou spanking niet mijn kopje thee zijn?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
![]()
[..]
Of uren later een bericht dat der bil nog brandquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godverom te geven ja. En dan een foto toegestuurd krijgen van de 'aftermath'. Rood, beetje blauw/paars
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Je zei dat het niet Dqod 'haar kopje thee' was en ik vroeg me af waarom niet.
Zie bovenstaande reactiequote:Op dinsdag 4 november 2014 10:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom zou spanking niet mijn kopje thee zijn?![]()
Zou bijten/krabben daar boven verkiezen, maar ik heb zeker geen moeite met een spanking krijgen of uitdelen
Maar jijquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou bijten/krabben daar boven verkiezen, maar ik heb zeker geen moeite met een spanking krijgen of uitdelen
Niet dan? :$quote:
Viespeuk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zie dat ik misschien een deel van de quote weg had moeten halen, anders was het inderdaad niet erg duidelijk. Dus we falen beiden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]faal ik ff. Ik meen dat de reactie van Lola op mannen gericht was, wellicht mijn verkeerde interpretatie.
[..]
Zie bovenstaande reactieik ga mn mond wel houden of zo.
Dat is al een hele geruststellingquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie dat ik misschien een deel van de quote weg had moeten halen, anders was het inderdaad niet erg duidelijk. Dus we falen beiden.
quote:
Mi scusiquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:54 schreef Dqod het volgende:
Ah zo, frag. Nee, liever vrouwen dan mannen, maar t is niet zo dat alle mannen per definitie afgeschreven zijn.
En wat maar ik rival
Don't worry about itquote:
Nee, was ik. Sorryquote:
Dat jij een 'pittige tante' zal zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:54 schreef Dqod het volgende:
Ah zo, frag. Nee, liever vrouwen dan mannen, maar t is niet zo dat alle mannen per definitie afgeschreven zijn.
En wat maar ik rival
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bogie doet het stiekem, terwijl hij slaapt. Dan kan ik niet eens boos op hem zijn.quote:
Stinkt altijd zo erg. En niet hoorbaar. Dus ineens zo'n walm in je neus.quote:
We maken nog kansquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:54 schreef Dqod het volgende:
En wat maar ik rival
Weet ik nog wel van onze hond jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Stinkt altijd zo erg. En niet hoorbaar. Dus ineens zo'n walm in je neus.
Soms. Soms ben ik ook heul lief en braaf :$quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dat jij een 'pittige tante' zal zijn
Awwquote:
Ik voel me ook vies de laatste dagen. Tijd om af te kicken.quote:
Zolang je met braaf gehoorzaam bedoeld is het goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms. Soms ben ik ook heul lief en braaf :$
Hahaha feertje
Dat hangt er vanaf waar je denkt kans op te makenquote:
Ik realiseer me ineens waarom ik zo snel emotioneel word.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
[..]
Ik voel me ook vies de laatste dagen. Tijd om af te kicken.
Ongesteldheid?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik realiseer me ineens waarom ik zo snel emotioneel word.![]()
Als ik zo terug reken waarschijnlijk over twee dagen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Stond jij ook een vreugdedansje te doen?
Onvoorwaardelijke liefde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je denkt kans op te maken
quote:
Ja, daar wordt het allemaal al wat lastigerquote:
een heel weekend dus niet eens?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
1 nacht rampetampen, daarna pleur ik je m'n bed uit
Ik ken iemand die daar geen moeite mee heeftquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wellicht. Als t me bevaltquote:
Deal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
O dit las ik dan weer te laat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:13 schreef Dqod het volgende:
But hold your horses, men. Momenteel houd ik het toch lekker bij een goeie natte gleuf
Goeie natte gleuvenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:13 schreef Dqod het volgende:
But hold your horses, men. Momenteel houd ik het toch lekker bij een goeie natte gleuf
Als je slaapt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms. Soms ben ik ook heul lief en braaf :$
Hahaha feertje
Zelfvertrouwen is een waardevol iets indeedquote:
:$quote:
onderhandelen voor een ontbijtje zit er niet in he, cold hearted biatchquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
Ben bang van niet. Als ik zie hoe vaak ik wakker word met gigantische blauwe plekken op m'n benen. Nee, ik denk niet dat ik zo braaf ben wanneer ik slaapquote:
Met vrouwen wel, dus maak jij je geen zorgenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
onderhandelen voor een ontbijtje zit er niet in he, cold hearted biatch
Awyeahquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met vrouwen wel, dus maak jij je geen zorgen![]()
Can't say i blame youquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:13 schreef Dqod het volgende:
Is het een goede gleuf, ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:13 schreef Dqod het volgende:
ik heb serieus nog nooit blauwe plekken aan seks over gehouden...quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Als ik zie hoe vaak ik wakker word met gigantische blauwe plekken op m'n benen. Nee, ik denk niet dat ik zo braaf ben wanneer ik slaap
Zou zelfs speciaal wat voor je in elkaar flansenquote:
Better in ya!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is een waardevol iets indeed
Good on ya
De gleuven die ik voor m'n snufferd krijg zijn zeker niet verkeerdquote:
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou zelfs speciaal wat voor je in elkaar flansen
Lief he?
Liever jij dan ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
De gleuven die ik voor m'n snufferd krijg zijn zeker niet verkeerd
Niet seks, ik bedoel dat ik volgens mij heel onrustig slaapquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit blauwe plekken aan seks over gehouden...
enkel spierrrrrrpijn
Gvdquote:
Ben je een schopper? Dat had ik niet achter je gezocht. Alhoewel, je zei net wel dat je iemand je bed uit schopt na een nacht. Dat zou een hint moeten zijn naar dat schoppen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Als ik zie hoe vaak ik wakker word met gigantische blauwe plekken op m'n benen. Nee, ik denk niet dat ik zo braaf ben wanneer ik slaap
Bohquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd![]()
Gezien het feit dat ik altijd eerder wakker ben zal het andersom zijn maar toch lief van je
And that's why we make such a great teamquote:
I guess so. Niet elke nacht, maar somsquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je een schopper? Dat had ik niet achter je gezocht. Alhoewel, je zei net wel dat je iemand je bed uit schopt na een nacht. Dat zou een hint moeten zijn naar dat schoppen.
Tot je iemand treft die fantastische gebakken eitjes voor je maakt s'ochtends.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met vrouwen wel, dus maak jij je geen zorgen![]()
Ik wel, maar dat was mijn eigen schuld. Ik probeerde iets te inventief te zijn qua standje en ging op mijn muil.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit blauwe plekken aan seks over gehouden...
enkel spierrrrrrpijn
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lelijkste deel aan een vrouw.
Dat, en liefde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
And that's why we make such a great team
Wat uiterlijk betreft bestaan er zelfs leuk uitziendequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lelijkste deel aan een vrouw.
Mijn laatste ex sloeg me in haar slaap weleens recht in mijn gezicht. Dat is vreemd wakker worden kan ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
I guess so. Niet elke nacht, maar soms
Ik schop m'niig niet, want ze is er nog nooit wakker van geworden. Echt de muur dan denk ik
En dat ja
Ik ken er meerquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar geen moeite mee heeft
Of je slaapwandelt en 's nachts ben je een superheldin.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
I guess so. Niet elke nacht, maar soms
Ik schop m'niig niet, want ze is er nog nooit wakker van geworden. Echt de muur dan denk ik
En dat ja
Ik ken er twee, en ik denk dat je dat correct denkt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ken er meerhaha. Maar ik denk dat ik weet wie je bedoelt.
Wanneer ze ontbijt met een perfect gekookt eitje in bed brengtquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:20 schreef yats het volgende:
[..]
Tot je iemand treft die fantastische gebakken eitjes voor je maakt s'ochtends.
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wat uiterlijk betreft bestaan er zelfs leuk uitziende
Maar dat is helemaal niet waar het om gaat... Die dingen kunnen fucking lekker zijn
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:20 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, maar dat was mijn eigen schuld. Ik probeerde iets te inventief te zijn qua standje en ging op mijn muil.
Of mensen die ineens dingen roepen in hun slaapquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:21 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn laatste ex sloeg me in haar slaap weleens recht in mijn gezicht. Dat is vreemd wakker worden kan ik zeggen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:20 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, maar dat was mijn eigen schuld. Ik probeerde iets te inventief te zijn qua standje en ging op mijn muil.
Nou, om nou te zeggen dat ik een kut echt mooi vind. Nahquote:
Dat lijkt me vrij klotequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:21 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn laatste ex sloeg me in haar slaap weleens recht in mijn gezicht. Dat is vreemd wakker worden kan ik zeggen.
Omg, that'd be awesomequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Of je slaapwandelt en 's nachts ben je een superheldin.
Ik meen het ook echt!quote:
Heul veul lobiquote:
Whyquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:23 schreef aeque het volgende:
Als ze bij mij met ei aankomen mogen ze per direct vertrekken.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, om nou te zeggen dat ik een kut echt mooi vind. Nah
Wel gigantisch lekker
Misschien als ik ooit nog eens een vrouw in mijn bed krijg, ik hier aan zal denken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik meen het ook echt!
En daar 'waar het voor gemaakt' is is toch helemaal genieten?? Daar focuss je je dan toch op
Je haat ei dus? Ach bij ontbijtjes na de seks moet je het altijd afrekenen op moeite, niet als kwaliteitquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:23 schreef aeque het volgende:
Als ze bij mij met ei aankomen mogen ze per direct vertrekken.
Ik ben meestal de persoon die het maaktquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer ze ontbijt met een perfect gekookt eitje in bed brengt
Ik wil best een keer een eitje voor je bakken hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd fijn, hoewel ik dat zelf ook heul goed kan
Maar altijd fijn wanneer iemand dat eens voor me doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, als je het hele verhaal over dat weekend kent lig je helemaal dubbel van het lachen.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Deze vrouw weetquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, om nou te zeggen dat ik een kut echt mooi vind. Nah
Wel gigantisch lekker
Ei is het smerigste voedsel wat er bestaat.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben meestal de persoon die het maakt
[..]
Ik wil best een keer een eitje voor je bakken hoorik zou zeggen: voel je vrij om te posten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ach, als je het hele verhaal over dat weekend kent lig je helemaal dubbel van het lachen.
Lees het later wel terug want ik moet mijn banjers halen.
De moeite zou zijn om te weten dat ik geen ei eet. Gewoon een boterham met kaas en dan ben ik gelukkig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je haat ei dus? Ach bij ontbijtjes na de seks moet je het altijd afrekenen op moeite, niet als kwaliteit
Hangt er vanaf of ik thuis of bij de ander ben!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben meestal de persoon die het maakt
[..]
Ik stuur het wel een keer via pmquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou zeggen: voel je vrij om te posten...
Lees het later wel terug want ik moet mijn banjers halen.
Komt goed. Eieren genoeg te vinden bij jou in de omgeving.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef Dqod het volgende:
Hahaha yats, je mag idd gerust eens een eitje voor me bakken
Ik wil je wel een hammetje met kaas maken. Kost mij geen moeite.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:28 schreef aeque het volgende:
[..]
De moeite zou zijn om te weten dat ik geen ei eet. Gewoon een boterham met kaas en dan ben ik gelukkig.
Zonde!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Misschien als ik ooit nog eens een vrouw in mijn bed krijg, ik hier aan zal denken.
Maar waarschijnlijk is dat ik haar een kusje geef en welterusten wens.
is goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stuur het wel een keer via pm
[..]
Komt goed. Eieren genoeg te vinden bij jou in de omgeving.
Deal.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:29 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik wil je wel een hammetje met kaas maken. Kost mij geen moeite.
Oh zo! Zondequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ei is het smerigste voedsel wat er bestaat.
Dan zal ik haar naar jou doorsturen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Zonde!
Alleen al haar onder je zien genieten is voor mij voldoende om het te doen
Ik ga al weer weg.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Deal.
En zit jij tegenwoordig ook in de SEX SC?
Dat dus, dat is soms leuker dan de seks zelfquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Zonde!
Alleen al haar onder je zien genieten is voor mij voldoende om het te doen
quote:
Mag het ook zonder kaas?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:29 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik wil je wel een hammetje met kaas maken. Kost mij geen moeite.
Haha zo bedoelde ik het niet, ken je verder alleen van de Relatie SC.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:31 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik ga al weer weg.![]()
Ik was jullie gesprek gewoon aan het volgen.
Bied ik je ook aan, zonder spoiler dan welquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef Dqod het volgende:
Hahaha yats, je mag idd gerust eens een eitje voor me bakken
Nee dat niet yatsquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, dat is soms leuker dan de seks zelf
[..]
[..]
Mag het ook zonder kaas?
Veeleisend typjequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Bied ik je ook aan, zonder spoiler dan wel
Daar zal ik je dankbaar voor zijn!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik haar naar jou doorsturen.
Vind ik wel. Ik kan daar echt intens van genieten, om een ander gewoon genot te bieden.quote:
Er komt toch geen vrouw mijn bed in, dus kan ik makkelijk zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zal ik je dankbaar voor zijn!
Plus
Ik zal haar niet teleurstellen, als een echte fokker
Maar tijdens de seks werkt dat 2 kanten op tochquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik kan daar echt intens van genieten, om een ander gewoon genot te bieden.
Ik zal ze in ieder geval niet doorsturen voor goede spelling. Mijn ogen doen er pijn van.quote:
/insert smooth.gif againquote:
Daarvoor moet je eerst je huis minder uitdrogend maken toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komt toch geen vrouw mijn bed in, dus kan ik makkelijk zeggen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal ze in ieder geval niet doorsturen voor goede spelling. Mijn ogen doen er pijn van.
Meestal wel, al ben ik meer een gever dan een ontvanger heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Maar tijdens de seks werkt dat 2 kanten op toch
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef Fera het volgende:
Ik heb mijn cijfer terug van de toets van gisteren. Een 6,1.
Ergens was ik bang voor een onvoldoende, dus ik zou opgelucht moeten zijn. Maar toch baal ik. Ik heb me suf geleerd en had minstens een 7 willen hebben.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha zo bedoelde ik het niet, ken je verder alleen van de Relatie SC.
Mijn excusesquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal ze in ieder geval niet doorsturen voor goede spelling. Mijn ogen doen er pijn van.
Ach, voldoende = voldoendequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef Fera het volgende:
Ergens was ik bang voor een onvoldoende, dus ik zou opgelucht moeten zijn. Maar toch baal ik. Ik heb me suf geleerd en had minstens een 7 willen hebben.
Ik kan je gewoon geen ongelijk geven, hoe graag ik ook wilquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
/insert smooth.gif again
Maar je hebt een punt. Maar toch houd ik het nog steeds eventjes bij natte lades :
Dat dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan je gewoon geen ongelijk geven, hoe graag ik ook wil
Jatognietdang :$quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan je gewoon geen ongelijk geven, hoe graag ik ook wil
Ik een doenerquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:36 schreef yats het volgende:
[..]
Meestal wel, al ben ik meer een gever dan een ontvanger heb ik gemerkt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:35 schreef Fera het volgende:
Nooit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst je huis minder uitdrogend maken toch?
Zijn vrouwen dan wel jouw doelgroep?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft het in ieder geval niet te herkansen.
[..]
Nooit.
Ik hou van mijn huis met boeken over slakken en uitgedroogde kogelvissen
Opvallend goed eigenlijk !quote:
Dat ook, maar dat is bij mij hetzelfdequote:
Alleen ik, maar ik ben dan ook slechts een semi-vrouwquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn vrouwen dan wel jouw doelgroep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |