Alleen uitdelen?quote:Op maandag 3 november 2014 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lola in da house. Klaar om billenkoek uit te delen![]()
Awww. Vond je haar leuk?quote:Op maandag 3 november 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat meisje met zwarte haar lijkt op iemand die ik vroeger kende.:$
Nee, juist nietquote:
One does not simply spank Lola :$quote:
jammer....quote:Op maandag 3 november 2014 20:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awww. Vond je haar leuk?
[..]
Nee, juist niet
Ik ben haske braaf, altijd :$
Ok, I'll think about itquote:
Sounds like a challenge, on a nice way thoughquote:
Kende haar niet goed genoeg daarvoor, maar wel zeker aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Sounds like a challenge, on a nice way though
Ohmyquote:Op maandag 3 november 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kende haar niet goed genoeg daarvoor, maar wel zeker aantrekkelijk.
Ze was zo'n lange Friezin met schattig boerenaccent. Wilde wel dingen met haar doen.
quote:Op maandag 3 november 2014 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ohmy
Ach, iemand moeten kennen. Hoeft niet
Ligt eraan hoe anoniem. Wil wel graag weten hoe de persoon eruit ziet, maar verder. Achquote:
Ik moet iemand kennen om die leuk te kunnen vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 20:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohmy
Ach, iemand moeten kennen. Hoeft niet
Ik stel me altijd netjes voorquote:Op maandag 3 november 2014 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe anoniem. Wil wel graag weten hoe de persoon eruit ziet, maar verder. Ach![]()
Om leuk te vinden wel ja. Eensquote:Op maandag 3 november 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet iemand kennen om die leuk te kunnen vinden.
Er zijn er genoeg die geen flauw idee hebben wat mijn naam wasquote:
Ik ben echt te braaf geweest al die jarenquote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Dqod het volgende:
Er zijn er genoeg die geen flauw idee hebben wat mijn naam was
En andersom natuurlijk. Haske leuk
Misschien was/ben ik wel te ver van t padje af :$quote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben echt te braaf geweest al die jaren
quote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die geen flauw idee hebben wat mijn naam was
En andersom natuurlijk. Haske leuk
Daar ben je zelf bij, je kan het altijd veranderen/proberenquote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben echt te braaf geweest al die jaren
Wie vergeet er dan ook een zaklamp en gaat er in het donker een onbekend pad af lopen? Dan is het niet gek als je weleens van het pad raakt.quote:Op maandag 3 november 2014 20:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien was/ben ik wel te ver van t padje af :$
Ik ben nog 'in opleiding'quote:Op maandag 3 november 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij, je kan het altijd veranderen/proberen
Hihihihiquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Wie vergeet er dan ook een zaklamp en gaat er in het donker een onbekend pad af lopen? Dan is het niet gek als je weleens van het pad raakt.
ik ookquote:
Ach, met handen en voeten kom je best een eind somsquote:Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kon het anders best goed zien in het bos, eerder
He, een studiegenote! Tof, ontmoet ik die ook eens! Bevalt de opleiding een beetje?quote:Op maandag 3 november 2014 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ookook al heb ik jarenlange ervaring
Random iemand(en) op de wc of in een donker hoekje/steegje nemen tijdens of na het uitgaan.quote:Op maandag 3 november 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.
Hehe, dat begrijp ik wel. Alleen niet hoe het voor kan komen.quote:Op maandag 3 november 2014 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Random iemand(en) op de wc of in een donker hoekje/steegje nemen tijdens of na het uitgaan.
Zoiets
ik heb jou heul niet ontmoet.quote:Op maandag 3 november 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, met handen en voeten kom je best een eind soms
[..]
He, een studiegenote! Tof, ontmoet ik die ook eens! Bevalt de opleiding een beetje?
Nja, weet t zelf ook niet echt, maar ik kreeg wel aanspraak met enige regelmaat, jaquote:Op maandag 3 november 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat begrijp ik wel. Alleen niet hoe het voor kan komen.
In mijn hele leven 2 keer aanspraak gehad in uitgaansleven.
Enjoyquote:Op maandag 3 november 2014 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Kopje thee1
Stukje warme appelnotentaart1
Serie kijken
Doei schatjes
Don't ask mequote:Op maandag 3 november 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat begrijp ik wel. Alleen niet hoe het voor kan komen.
In mijn hele leven 2 keer aanspraak gehad in uitgaansleven.
Wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb jou heul niet ontmoet.
Ik leer een hoop
hihi je zei komenquote:Op maandag 3 november 2014 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Don't ask me
[..]
Wat niet is kan nog komen
Zei ik dat? Shit, ik moet echt op dat klote taalgebruik van me lettenquote:
Huehue. Dat zal wel schelen, ja.quote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, weet t zelf ook niet echt, maar ik kreeg wel aanspraak met enige regelmaat, ja
Maar goed, ik stond dan ook altijd als een ware slet op de bar te dansen o.i.d :$
quote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Zei ik dat? Shit, ik moet echt op dat klote taalgebruik van me letten
Werkt dat niet?quote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehue. Dat zal wel schelen, ja.
Sinds 3 jaar maar lafjes alleen via fok vrouwen aanspreken.
Vrouwelijke fokkers aansprekenquote:
Doe ik ook tegenwoordig hoorquote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehue. Dat zal wel schelen, ja.
Sinds 3 jaar maar lafjes alleen via fok vrouwen aanspreken.
Er zijn voldoende mannen en ook vrouwen die daar wel veel succes bij hebben. Dus ik zou zeggen ja.quote:
Ach, jij word in ieder geval niet de kroeg uit gegooid als je de bar op gaatquote:Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik ook tegenwoordig hoor
I'm gett'n too old for that shit :$
Awww, je bent niet oud.quote:Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik ook tegenwoordig hoor
I'm gett'n too old for that shit :$
Ik ben wel eens uit de kroeg gepleurd omdat ik met een meisje zat te vozenquote:Op maandag 3 november 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, jij word in ieder geval niet de kroeg uit gegooid als je de bar op gaat
Exactquote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, je bent niet oud.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Mohhhhhquote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, je bent niet oud.
[ afbeelding ]
Mijne was lulliger. Afijn, je kent het verhaalquote:Op maandag 3 november 2014 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel eens uit de kroeg gepleurd omdat ik met een meisje zat te vozen
Dat moet er dan wel heftig aan toe zijn gegaan, lijkt me.quote:Op maandag 3 november 2014 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel eens uit de kroeg gepleurd omdat ik met een meisje zat te vozen
Nee, viel heel erg meequote:Op maandag 3 november 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet er dan wel heftig aan toe zijn gegaan, lijkt me.
Kom, we gaan een keer uitquote:Op maandag 3 november 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, wat een verhalen. Ik voel me zo braaf nu.
Idemquote:Op maandag 3 november 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, wat een verhalen. Ik voel me zo braaf nu.
En idemquote:Op maandag 3 november 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
Ik had nooit aanspraak bij het uitgaan. ;_;
Nohquote:Op maandag 3 november 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
Oh jawelquote:Op maandag 3 november 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, ik weet niet of ik dit wel durf.
quote:
Zou walgelijke, doch erotiserende dingen in je oor fluisterenquote:
Fuck yeahquote:
Awwwquote:Op maandag 3 november 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dqod en haarop dit moment:
[ afbeelding ]
En ik heb geen idee hoe ik zou moeten aansprekenquote:Op maandag 3 november 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
"Hoi, kom je hier vaker?"quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb geen idee hoe ik zou moeten aanspreken
"Hoi"quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
"Hoi, kom je hier vaker?"
...*stilte*
"Dan niet, hoer!"
Je bent een kloon van mijquote:Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Hoi"
-"Hoi"
....
....
* VoornaamAchternaam loopt weg
Dan ga ik hier ook niet veel wijzer worden ben ik bangquote:
Binnenkort stappen? Dan spreek ik ze wel voor je aan. Ik ben vooral slecht in dat deel na het aanspreken/gesprek.quote:Op maandag 3 november 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik heb geen idee hoe ik zou moeten aanspreken
Ik denk dat het leeftijdsverschil problematisch kan zijnquote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Binnenkort stappen? Dan spreek ik ze wel voor je aan. Ik ben vooral slecht in dat deel na het aanspreken/gesprek.
koetsjie koetsjiequote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het leeftijdsverschil problematisch kan zijn
Ik spreek toch alleen maar 18 jarige meisjes aan?Als ze ouder zijn is het mij te engquote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het leeftijdsverschil problematisch kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
"Een banaan is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de bananenplant. In Suriname spreekt men van bacove als het om de vrucht gaat die rechtstreeks uit de schil gegeten kan worden en van banaan als het om groene bakbananen gaat. In Indische gerechten wordt de banaan meestal pisang genoemd, het Maleise woord voor de vrucht. Ook in het Afrikaans kent men dat woord, maar dan gespeld als piesang."quote:Op maandag 3 november 2014 22:41 schreef rival het volgende:
Ernaast gaan staan en zomaar iets zeggen
het zou zomaar voldoende kunnen zijnquote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Een banaan is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de bananenplant. In Suriname spreekt men van bacove als het om de vrucht gaat die rechtstreeks uit de schil gegeten kan worden en van banaan als het om groene bakbananen gaat. In Indische gerechten wordt de banaan meestal pisang genoemd, het Maleise woord voor de vrucht. Ook in het Afrikaans kent men dat woord, maar dan gespeld als piesang."
How is life? Leuk stoned weekend gehad?quote:
Goed! Heb echt een superlekkerfantastischheerlijkgeweldiggoed weekend gehad!quote:Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
How is life? Leuk stoned weekend gehad?
Wat heb je uitgevoerd dan?quote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed! Heb echt een superlekkerfantastischheerlijkgeweldiggoed weekend gehad!
Geneukt tot de boel helemaal kapot wasquote:Op maandag 3 november 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb je uitgevoerd dan?
Oh ik was alleen stoned. Als in alleen en stonedquote:Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geneukt tot de boel helemaal kapot wasEn stoned zijn
En gewoon een heel fijn iemand naast me. Heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik zou me bijna schuldig voelenquote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik was alleen stoned. Als in alleen en stoned
Bijna jaquote:Op maandag 3 november 2014 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou me bijna schuldig voelen![]()
Verder wel alles goed met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |