Nee, Heracles heeft gewonnen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:49 schreef hafcfan het volgende:
Stopt GGMM omdat FOK zwarte piet steunt?
Net zo sympathiek als Drenthe, bewust kiezen voor een stapje lager.quote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De zoektocht van Guyon Fernandez naar een buitenlandse club eindigt misschien wel gewoon in Nederland bij zijn jeugdliefde Excelsior. De aanvaller traint vanaf woensdag mee bij de eredivisieclub uit Rotterdam.
'Ik merkte het vanochtend toen ik binnenkwam. Ik ken vrijwel iedereen en ik word hier altijd goed ontvangen. De insteek is dat ik de komende tijd ga meetrainen en dan zien we wel wat ervan komt. Mijn belangrijkste doel is fit worden, maar wat mij betreft liggen alle opties open', meldde hij op de website van de club uit Kralingen.
quote:Op maandag 3 november 2014 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee ja, domme discussie weer.. Gewoon laten zo, Zwarte Piet Roetvegen dit dat alles
Gadverdomme, dat lijkt met net zo smerig als... (invullen)quote:Op maandag 3 november 2014 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
TT
Oh, gebeurt het niet?
Nee ja, domme discussie weer.. Gewoon laten zo, Zwarte PietRoetvegen dit dat alles
En ik ga broccolitaart eten over tien minuten, lekker joh
quote:Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft zelf afscheid genomen.
Dat had zelfs GGMM moeten zien aankomen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, Heracles heeft gewonnen.
Seeding voor GSoD is bekend, straks lotingquote:Op maandag 3 november 2014 18:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat had zelfs GGMM moeten zien aankomen.
Tering wat een dom bericht van jou zeg.quote:Op maandag 3 november 2014 17:49 schreef hafcfan het volgende:
Stopt GGMM omdat FOK zwarte piet steunt?
Gisteren was ie nog op tv,quote:Op maandag 3 november 2014 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zoontje van van Gogh op cover vrij Nederland
Nog Nederlanders die zich geplaatst hebben?quote:Op maandag 3 november 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Seeding voor GSoD is bekend, straks loting
Aldus jijquote:Op maandag 3 november 2014 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering wat een dom bericht van jou zeg.
'Nee jij dan'quote:
SPT / Darts #39: Op naar het WK!quote:Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog Nederlanders die zich geplaatst hebben?
[..]
Aldus jij
Cavenquote:Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPT / Darts #39: Op naar het WK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |