Bier?quote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
![]()
Wat is het belangrijkste exportproduct van Liechtenstein?
Liechenstein, dude. Geen Litouwen.quote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Behalve dat de hoofdstad Vilnius is weet ik geen ene fuck van Litouwen af
Niveau begint alweer op gisterennacht te komenquote:
Tuurlijk, Toto in het topic is altijd niveau +1quote:Op maandag 3 november 2014 16:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niveau begint alweer op gisterennacht te komen
quote:
Ligt niet in Turkijequote:
Is dat echt een plaats? jemigquote:
Welke kleur hadden rijpe tomaten vroeger ?quote:
Vraag ff anders gesteld, het gaat om de categorie waarin ze vallen.quote:
Frans Bauer - Skippybal.quote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ok een andere, hij was toch iets te onmogelijk, het antwoord was bessen.
Uitvaartverzekeraar Dela houdt een lijst bij van de liedjes die mensen het liefst op hun begrafenis willen horen. Welk nummer staat er bovenaan de lijst?
Bessen? Really? Weer wat geleerd.quote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
Uitvaartverzekeraar Dela houdt een lijst bij van de liedjes die mensen het liefst op hun begrafenis willen horen. Welk nummer staat er bovenaan de lijst?
Rommy - Blauwe lucht en zonneschijnquote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
Post Icon.quote:Op maandag 3 november 2014 16:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eh ja, druk geweest vandaag, mag het?
Staat op plek 4, het nummer in kwestie is een duet tussen een man en een vrouw met zowel een engelse als italiaanse titelquote:Op maandag 3 november 2014 16:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bessen? Really? Weer wat geleerd.
Ot; angels van Robbie?
Oh dan weet ik wel welke. Alleen welke titelquote:Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Staat op plek 4, het nummer in kwestie is een duet tussen een man en een vrouw met zowel een engelse als italiaanse titel
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rommy - Blauwe lucht en zonneschijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stimmt, ik vindt het het meest uitvaartachtige nummer van hemquote:Op maandag 3 november 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
Het is sowieso een nummer van Andrea Bocelli, wat weet ik zeker. Maar welke.
Jaquote:Op maandag 3 november 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Bocelli en Brightman - Time to say goodbye ?
jupquote:Op maandag 3 november 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Moet dan haast welquote:Op maandag 3 november 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Misschien vanaf het volgende deel, of zo. Heb ook een reeks/centraal aangevraagd etc. Misschien leuk om de OP wat mooier te maken, bannertje d'r bij of zo.quote:Op maandag 3 november 2014 16:53 schreef houdjemond het volgende:
Maar zullen we nou wel of geen score bijhouden?
Dus de aller-aller-eerste. Deden ze dat niet voor de Goden ofzo?quote:Op maandag 3 november 2014 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer werden de eerste Olympische Spelen door de Grieken gehouden ?
Ja, greek olympiad, dat zal wel heeeul ver terug zijnquote:Op maandag 3 november 2014 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dus de aller-aller-eerste. Deden ze dat niet voor de Goden ofzo?
Oh dat zou wel leuk zijn!quote:Op maandag 3 november 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien vanaf het volgende deel, of zo. Heb ook een reeks/centraal aangevraagd etc. Misschien leuk om de OP wat mooier te maken, bannertje d'r bij of zo.
De nodige jaren voor Christus jaquote:Op maandag 3 november 2014 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dus de aller-aller-eerste. Deden ze dat niet voor de Goden ofzo?
Goede OP voor volgend topic dit?quote:
Welkom in ONZe Quiz. Het leukste quiz topic in ONZ!
Hoe werkt het?
Iemand post een vraag, dat mag van alles zijn, maar het liefst wel een beetje triviaal en niet onmogelijk. Hints geven of filmpjes/plaatjes ter ondersteuning gebruiken is natuurlijk prima! Als iemand het juiste antwoord raadt (googlen is niet toegestaan en behoorlijk zielig), mag diegene het volgende vraagstuk verzinnen. Ook werken we met een stand. Raad jij het goede antwoord? Dan krijg je er één punt bij. Wanneer je een nieuw topic opent is het de bedoeling dat je de stand even netjes bij werkt en de laatst geposte vraag in de OP zet. Tevens dien je deze OP gewoon zo te laten staan. Vervelende users of trolls worden genegeerd.
De stand
- vanaf deel 7 -
Leuk plan, reeksen wilde ik ook net gaan vragen en een score bijhouden is vanaf het volgende deel wel geinig ja.quote:Op maandag 3 november 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien vanaf het volgende deel, of zo. Heb ook een reeks/centraal aangevraagd etc. Misschien leuk om de OP wat mooier te maken, bannertje d'r bij of zo.
Argentiniëquote:Op maandag 3 november 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Volgende vraag:
Wie won het WK van 1978?
Had hij geen eigen tap/bierkelder iets.. sowieso iets met bier.quote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
De Deense Natuurkundige Niels Bohr won in 1922 de Nobelprijs voor de natuurkunde. Als beloning besloot de Deense brouwerij Carlsberg om hem een huis te schenken.
Wat was er zo bijzonder aan dit huis?
Idd een eigen tap die in directe verbinding staat met de brouwerij, waardoor hij onbeperkt gratis bier had.quote:Op maandag 3 november 2014 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had hij geen eigen tap/bierkelder iets.. sowieso iets met bier.
Nice!quote:Op maandag 3 november 2014 17:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Idd een eigen tap die in directe verbinding staat met de brouwerij, waardoor hij onbeperkt gratis bier had.Deze tap is nu nog steeds uit te proberen.
Net een tikje eerderquote:
Gaat nergens meer over die naam neequote:Op maandag 3 november 2014 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Net een tikje eerder![]()
Parochie van de Heilige Maria in het dal van de witte hazelaar bij de snelle maalstroom en de parochie van de Heilige Tysilio bij de rode grot (ook wel als Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyllllantysiliogogogoch gespeld)
Ik ging zo hard stuk hierom
Damn you autocorrect!quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over die naam nee
Ze hebben trouwens een stedenband met de Franse plaats Yquote:Op maandag 3 november 2014 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Parochie van de Heilige Maria in het dal van de witte hazelaar bij de snelle maalstroom en de parochie van de Heilige Tysilio bij de rode grot (ook wel als Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyllllantysiliogogogoch gespeld)
De uitspraak is fantastisch.quote:Op maandag 3 november 2014 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alle 10 ?quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoeveel spieren zitten er in de vingers?
Weirdquote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]![]()
De spieren zitten allemaal in de hand/pols
Hatseflats.quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]![]()
De spieren zitten allemaal in de hand/pols
Is dat niet Alkmaar?quote:Op maandag 3 november 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
Hoera.
Welke stad in Holland kreeg als eerste stadsrechten?
Hehe.quote:Op maandag 3 november 2014 17:35 schreef GlennQuagmire het volgende:
Utrecht?
O wacht Holland, dat is een andere provincie natuurlijk![]()
Bedenk maar een nieuwequote:Op maandag 3 november 2014 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
bedankt dat ik deze mocht inkoppen
We komen er wel.quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Bingooo. Het is 21 miljoen, volgens de Engelse Wikipedia
Wist wel dat fans van Benfica en Sporting elkaar niet echt naar het leven staan maar ze haten wel die van Porto , dus vandaar.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wist wel dat fans van Benfica en Sporting elkaar niet echt naar het leven staan maar ze haten wel die van Porto , dus vandaar.
Belasting ontduiking.quote:Op maandag 3 november 2014 19:15 schreef Toto69 het volgende:
Volgende vraag
Waarvan wordt Lionel Messi verdacht?
quote:Op maandag 3 november 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is redelijke consensus over het aantal bestaande landen: 196.
De Verenigde Naties telt echter maar 193 leden. Welke 3 gebieden worden wel als land beschouwd maar zijn geen (volwaardig) lid van de VN?
Het is alles dat ik weetquote:Op maandag 3 november 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik wist dat deze vraag zou komen bij jou
Vaticaanstad is correct. Is slechts een waarnemerstaat.quote:
Neequote:
Vaticaanstad was al geraden. Liechtenstein niet goed.quote:Op maandag 3 november 2014 19:20 schreef Casaa het volgende:
Lichtenstein, vaticaanstad en de 3e weet ik niet.
Nee.quote:
Nee.quote:
Deel van China, deel van Denemarken, deel van Marokko.quote:Op maandag 3 november 2014 19:22 schreef Anosmos het volgende:
Hong Kong? Groenland? Westelijke Sahara?
Deel van China. Je zit wel in de buurt trouwens.quote:
quote:
Ik heb er nog wel 1.quote:
Jij had er 2 van de 3 toch dusquote:
Slakquote:Op maandag 3 november 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1.
Welk dier heeft relatief gezien de grootste penis?
Goede gok, maar niet goed.quote:
Wijndrinkers ?quote:Op maandag 3 november 2014 19:32 schreef Toto69 het volgende:
De nieuwe is dus:
Waar staat de stad Lissabon/haar inwoners erg bekend om?
heb vanmiddag al een TR gemaaktquote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Fok-it het volgende:
wordt dit nou eindelijk eens een keer gereekst?
Uit eten?quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
Nee.
Hint: het heeft op zich wel wat met creditcards te maken.
Bij de volgende als het goed is.quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Fok-it het volgende:
wordt dit nou eindelijk eens een keer gereekst?
Fraude.quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
Nee.
Hint: het heeft op zich wel wat met creditcards te maken.
Ah, dit is ook een goeie. Dure vrouwmenschen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Dat ze allemaal een gat in hun hand hebben
Meeste autozaken?quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
Komt dichterbij. Het heeft ook met auto's te maken
Ah nooit gehoordquote:Op maandag 3 november 2014 19:46 schreef Toto69 het volgende:
Jawel hoor.
Ik geef 't antwoord wel.
Ze rijden er allemaal in geleende auto's.
Wie doet de volgende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Heel slecht, ik ben echt wel een filmfreak maar hier kwam ik zo 1,2,3 niet op. Kijk meestal gewoon een film zonder IMDB te checken.quote:Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Nou kom op zeg. Zo moeilijk is het toch niet guys
Echt he. Beetje anticlimax dit.quote:Op maandag 3 november 2014 20:05 schreef RingBewoner het volgende:
Zelfs geen mensen die een gokje willen wagen?
Ja we laten het hier maar bij. Je hebt gewonnen. Terwijl je er ook maar 4 hadquote:Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik win, mag iemand anders.
Ik ga film kijken. gr gr
Ja beetjte laat welquote:Op maandag 3 november 2014 20:10 schreef houdjemond het volgende:
Tijdnood:
Godfather
shawl hand
Dark knight
Fightclub
Alle 3 de lotr.
I give up
Was eten, met je 10 over 8.quote:
Mag ook.quote:Op maandag 3 november 2014 20:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was eten, met je 10 over 8.
Ring mag van mij ook hoor, kan ik even op adem komen
doe maarquote:Op maandag 3 november 2014 20:13 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, dan mag ik zeker een nieuwe doen of niet?
Laat maar
7 toch?quote:Op maandag 3 november 2014 20:18 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, een leuke vraag....
Hoeveel bolen heeft het atomium?
Ja I knowquote:Op maandag 3 november 2014 20:20 schreef RingBewoner het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik bedoel dat malle ding in Brussel.
Houdjemond was dus heerlijk taco's aan het eten, terwijl ik naar de tv keek, en ik vroeg me opeens het volgende af, hoeveel vlaggen zijn er eigenlijk op de maan geplant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |