Fraude.quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
Nee.
Hint: het heeft op zich wel wat met creditcards te maken.
Ah, dit is ook een goeie. Dure vrouwmenschen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:38 schreef Fok-it het volgende:
Dat ze allemaal een gat in hun hand hebben
Meeste autozaken?quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
Komt dichterbij. Het heeft ook met auto's te maken
Ah nooit gehoordquote:Op maandag 3 november 2014 19:46 schreef Toto69 het volgende:
Jawel hoor.
Ik geef 't antwoord wel.
Ze rijden er allemaal in geleende auto's.
Wie doet de volgende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Heel slecht, ik ben echt wel een filmfreak maar hier kwam ik zo 1,2,3 niet op. Kijk meestal gewoon een film zonder IMDB te checken.quote:Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Nou kom op zeg. Zo moeilijk is het toch niet guys
Echt he. Beetje anticlimax dit.quote:Op maandag 3 november 2014 20:05 schreef RingBewoner het volgende:
Zelfs geen mensen die een gokje willen wagen?
Ja we laten het hier maar bij. Je hebt gewonnen. Terwijl je er ook maar 4 hadquote:Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik win, mag iemand anders.
Ik ga film kijken. gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |