Had hij geen eigen tap/bierkelder iets.. sowieso iets met bier.quote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
De Deense Natuurkundige Niels Bohr won in 1922 de Nobelprijs voor de natuurkunde. Als beloning besloot de Deense brouwerij Carlsberg om hem een huis te schenken.
Wat was er zo bijzonder aan dit huis?
Idd een eigen tap die in directe verbinding staat met de brouwerij, waardoor hij onbeperkt gratis bier had.quote:Op maandag 3 november 2014 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had hij geen eigen tap/bierkelder iets.. sowieso iets met bier.
Nice!quote:Op maandag 3 november 2014 17:09 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Idd een eigen tap die in directe verbinding staat met de brouwerij, waardoor hij onbeperkt gratis bier had.Deze tap is nu nog steeds uit te proberen.
Net een tikje eerderquote:
Gaat nergens meer over die naam neequote:Op maandag 3 november 2014 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Net een tikje eerder![]()
Parochie van de Heilige Maria in het dal van de witte hazelaar bij de snelle maalstroom en de parochie van de Heilige Tysilio bij de rode grot (ook wel als Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyllllantysiliogogogoch gespeld)
Ik ging zo hard stuk hierom
Damn you autocorrect!quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over die naam nee
Ze hebben trouwens een stedenband met de Franse plaats Yquote:Op maandag 3 november 2014 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Parochie van de Heilige Maria in het dal van de witte hazelaar bij de snelle maalstroom en de parochie van de Heilige Tysilio bij de rode grot (ook wel als Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyllllantysiliogogogoch gespeld)
De uitspraak is fantastisch.quote:Op maandag 3 november 2014 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alle 10 ?quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoeveel spieren zitten er in de vingers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |