Dit.quote:Op maandag 3 november 2014 15:17 schreef Dimens het volgende:
Ze moet gewoon normaal doen. Ga geen probleem maken van zaken die geen probleem zijn.
True. Precies dat wat een vrouw nooit is helaas.quote:Op maandag 3 november 2014 15:43 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dit.
Niet labiel, niet te onzeker, niet te afhankelijk, niet zeuren.
Dat is alles.
Dat hij alleen een vriendin nodig heeft om af en toe keiharde sex mee te hebben en danquote:Op maandag 3 november 2014 15:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat hij bedoelt.
Erectiestoornissen?quote:Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef FANN het volgende:
Normaal is daar niks grappigs aan maar als je Treehut een beetje kent is het wél grappig
Niks geenquote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat een vrouw idealiter voldoet aan 3 pijlers. In willekeurige volgorde:
1. Prinses in de keuken.
2. Dame in gezelschap.
3. Slet in bed.
het erge is dat de meeste mensen in dit topic dit waarschijnlijk nog echt vinden ookquote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ze moet minder verdienen dan ik, minder slim zijn dan ik, goed kunnen koken, de seks moet goed zijn, ze moet vooral niet teveel zeggen , mooi zijn , al mijn grapjes leuk vinden of doen alsof en mag geen kritiek op mij hebben. Dan zijn we een aardig eind.
Heeft allemaal met het gedrag te maken, ja.quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ze moet minder verdienen dan ik, minder slim zijn dan ik, goed kunnen koken, de seks moet goed zijn, ze moet vooral niet teveel zeggen , mooi zijn , al mijn grapjes leuk vinden of doen alsof en mag geen kritiek op mij hebben. Dan zijn we een aardig eind.
Teveel een meisjes meisje...quote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat een vrouw idealiter voldoet aan 3 pijlers. In willekeurige volgorde:
1. Prinses in de keuken.
2. Dame in gezelschap.
3. Slet in bed.
ditquote:Op maandag 3 november 2014 15:46 schreef quinoahipster het volgende:
Het is dat ik geen homo ben, anders zou ik liever met een kerel trouwen.
quote:Op maandag 3 november 2014 15:19 schreef Hallojo het volgende:
De ideale vrouw verandert na goede seks in een krat bier en een paar goede vrienden.
Het belangrijkste is dat we goed met elkaar kunnen omgaan en elkaar kunnen begrijpen. Waarmee ik mooie zondagmiddagen kan beleven, zowel zonder als mét kleren. Dus samen naar concerten of musea is net zo belangrijk als samen in bed liggen. Maar een vrouw moet ook snappen dat ik ruimte en tijd voor mezelf nodig heb. Aan de andere kant wil ik ook een vrouw waarbij ik rustig kan zeggen: Joh, leuk dat je een weekje naar België gaat. Ik spreek je over zeven dagen wel weer, wetende dat ze niet in zeven sloten tegelijk loopt en dat als ze terug is ze me weer omhelst en liefheeft als vanouds...quote:Op maandag 3 november 2014 15:10 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik weet dat jullie allemaal een ander idee hebben over wat voor persoonlijkheid de ideale vriendin heeft, maar hoe zit het met gedrag?
Hoe gedraagt jullie ideale vriendin zich tegenover jullie ten opzichte van jouw vrijetijdsbesteding ("gvd waarom spreken we niet meer zo veel af?!?! @#$#"), vrienden enzovoorts? Ik ben benieuwd.
Dit jaquote:Op maandag 3 november 2014 17:09 schreef WJMW het volgende:
[..]
het erge is dat de meeste mensen in dit topic dit waarschijnlijk nog echt vinden ook![]()
1958 calling.quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Dit, het is niet zo moeilijkquote:Op maandag 3 november 2014 15:17 schreef Dimens het volgende:
Ze moet gewoon normaal doen. Ga geen probleem maken van zaken die geen probleem zijn. En verdraai vooral mijn woorden niet.
Dan ben ik al snel tevreden.
Dan doe je haar in de diepvriesquote:
trololol mahkliequote:Op dinsdag 4 november 2014 13:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dit, het is niet zo moeilijk
Nee, maar zonder dollen... Waar moet ik beginnen?
- Ze moet gewoon goed kunnen koken. Als ik thuis ben van een dag werken hoort er gewoon een bord warm eten voor me klaar te staan. Ook in het weekend, dan rust ik uit van een harde werkweek en verwacht ik dat ik niet al teveel in het huishouden hoef te doen.
- Ze moet voor het huishouden zorgen. Mijn persoonlijke bezittingen wil ik best zelf schoonmaken (sterker nog, ik wil niet dat zij dat doet, straks maakt ze nog wat kapot), maar de keuken, woonkamer, wc etc moet zij doen. Ik werk fulltime, dan mag zij daar best wat tegenover zetten.
- Zelf dient ze uiteraard ook parttime erbij te werken, ze verwacht toch niet dat ik lekker al haar kosten van winkelen en het huishouden etc ga ophoesten.
- Lachen om mijn grapjes hoeft niet, vrouwen hebben toch niet tot nauwelijks humor. Als ze er wel om lacht geeft mij dat enkel aan dat ze doet alsof ze hem snapt en leuk vindt, of dat hij gewoon te slecht en flauw is dat zelfs een vrouw hem begrijpt.
- Uiteraard dient ze ten alle tijde in perfecte lichamelijke staat te zijn. Vetkwabben etc is not done! Helemaal gespierd hoeft ook niet, maar een slank figuur is toch echt wel een must. De rest van de lichamelijke verzorging dient uiteraard ook pico bello te zijn.
- Zoals eerder door mijn mede-forumgenoten betoogd, een slet in bed. Ik wil gewoon lekker genieten, klaar. Waar ik dan wel moe van wordt is altijd dat eeuwige voorspel, of naknuffelen etc... Als ik mijn kwakje gedaan heb vind ik het wel best en een vrouw dient dan te respecteren dat ik voetbal ga kijken of gamen of zo. Desnoods pakt ze een vibo erbij zodat ze zichzelf trillend uit kan laten druipen, maar als ik geen zin heb om haar zelf te laten komen dient ze die keuze te respecteren.
Labour!quote:
In dat geval val je mij tegen maar gelukkig voor jou heb je een vriendin die dit allemaal doet.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:20 schreef vera166 het volgende:
[..]
In dat geval val je mij tegen maar gelukkig voor jou heb je een vriendin die dit allemaal doet.
De dreiging van je tanden vind ik nog wel geil, maar een mes vind ik toch net iets te kinky. Sorryquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |