kloptquote:Op maandag 3 november 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks vergeleken met treinmeisje neem ik aan.
Zargonnn mijn cam en mic willen niet werken met TC. Geeft aan dat de cam wordt gebruikt door een andere applicatie terwijl dat niet zo is!quote:Op maandag 3 november 2014 18:46 schreef zarGon het volgende:
wie zitten er in die chat en heeft iedereen cam aan
Geen Skype of zo in gebruik?quote:Op maandag 3 november 2014 18:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Zargonnn mijn cam en mic willen niet werken met TC. Geeft aan dat de cam wordt gebruikt door een andere applicatie terwijl dat niet zo is!
kijk rechtsonderin je startbalk, mijn cam start automatisch opquote:Op maandag 3 november 2014 18:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Zargonnn mijn cam en mic willen niet werken met TC. Geeft aan dat de cam wordt gebruikt door een andere applicatie terwijl dat niet zo is!
Gedaan ja! Verder nog suggesties?quote:Op maandag 3 november 2014 18:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen Skype of zo in gebruik?
Snelste oplossing: rebooten en meteen browsen naar TC.
Die heb ik niet op een Macbookquote:Op maandag 3 november 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk rechtsonderin je startbalk, mijn cam start automatisch op
Alleen wij tot nuquote:Op maandag 3 november 2014 18:46 schreef zarGon het volgende:
wie zitten er in die chat en heeft iedereen cam aan
Gebruik je geen programma's die een camera nodig hebben? Brandt het lampje?quote:Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Gedaan ja! Verder nog suggesties?
[..]
Die heb ik niet op een Macbook
Niets brandt. Alle programma's die eventueel een camera gebruiken heb ik uitgezet. Ook in de dock.quote:Op maandag 3 november 2014 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gebruik je geen programma's die een camera nodig hebben? Brandt het lampje?
Hhahahahah. Crip wordt al jaren in de gaten gehouden. Denk niet dat dat het is!quote:Op maandag 3 november 2014 18:55 schreef Deuce92 het volgende:
Komt allemaal door die bedreiging van Crip. Nu houdt de AIVD iedereen in dit topic in de gaten via hun cam.
Heb je Flash rechten gegeven? Ik weet niet hoe het eruit ziet in Safari.quote:Op maandag 3 november 2014 18:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Niets brandt. Alle programma's die eventueel een camera gebruiken heb ik uitgezet. Ook in de dock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |