SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)volgend-jaar-betaaltquote:Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe eens linkje posten waar je dat kunt berekenenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh meeste punten behaald tegen Lakers nu ( 85 pt ) en grootste overwinning net tegen Timberwolves ( 26 pt verschil )![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Modric, sokratis en dempsey in me pack2 paks terug kompany
Dit werkt lekker. Gewoon steeds als je 7.5k van een gewonnen season pack kopen
Nu verdediging Aogo, Boateng, Benatia, Pisczek
Middenveld cdm Lahm cm Kroos cm Schweinsteiger cam modric
Aanval SP Hernandez SP Dos Santos
(4-1-2-1-2 (2))
Alleen nog Benzema en alaba
EDIT: en mandzukich voor Santos nicee![]()
Kobe Bryant in Domination AwardHoly Shit
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
drukte op de sitequote:Op maandag 3 november 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)volgend-jaar-betaaltdoet t niet.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja dat is lekker slim.quote:Op maandag 3 november 2014 12:32 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga niet meer stemmen, het zijn allemaal oplichters.Dan gaat je stem naar de winnende partij.
Stem dan ongeldig (3 of 5 vakjes aankruisen)
je kan dan toch net zo goed aanvinken dat je blank wilt stemmen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is lekker slim.Dan gaat je stem naar de winnende partij.
Stem dan ongeldig (3 of 5 vakjes aankruisen)
#FreeTrapz![]()
gwoon pvv stemmen greet regeld het wel evequote:Op maandag 3 november 2014 12:32 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga niet meer stemmen, het zijn allemaal oplichters.![]()
Dan gaat je stem ook naar de winnende volgens mij. Ongeldig is het beste.quote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan dan toch net zo goed aanvinken dat je blank wilt stemmen.
is dat niet hetzelfde als stemmen op de PVV?quote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan dan toch net zo goed aanvinken dat je blank wilt stemmen.![]()
Nee joh lekker VVD en PVDA stemmen.Nog harder in je kankerarie geneukt worden..
Heb jij 85 points gemaakt met je vp?quote:Op maandag 3 november 2014 12:31 schreef BDIL het volgende:
Bohhh meeste punten behaald tegen Lakers nu ( 85 pt ) en grootste overwinning net tegen Timberwolves ( 26 pt verschil )![]()
E: Ah dacht al, je speelde myteam![]()
![]()
Ik heb nog een lease auto ook, dat wordt linksom of rechtsom ook weer duurder.quote:Op maandag 3 november 2014 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik voel me belazerd.![]()
al die linkse kut bende er uitquote:Op maandag 3 november 2014 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
ik weiger nog langer aan de uitkeringtrekkers van dit land te betalen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nieuwe wet geldt alleen voor nieuwe autos niet voor diegene die nu al geleased worden.quote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nog een lease auto ook, dat wordt linksom of rechtsom ook weer duurder.
ik voel me belazerd.
Ik vind eerlijk gezegd wel meevallen allemaal. 300 euro max is echt geen 5 procent
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sommige mensen hebben het te goed.quote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef Jorwol het volgende:
Ja inderdaad! We hebben het zo slecht in dit land!
als jij met je oranje ballen van de paprika chips de hele dag maar een beetje kan fifaén
en ondertussen kunt leven van de staatbelachelijk
#FreeTrapz![]()
Is ook zo, maar we doen allemaal in Nederland net alsof we in fucking Zuid-Sudan leven manquote:Op maandag 3 november 2014 12:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het te goed.
als jij met je oranje ballen van de paprika chips de hele dag maar een beetje kan fifaén
en ondertussen kunt leven van de staatbelachelijk
Lekker zeiken op de regering want die doen het allemaal verkeerd
![]()
Jehova al level 45 1ste prestige vanochtendquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn...quote:Op maandag 3 november 2014 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jehova al level 45 1ste prestige vanochtend![]()
Ja hoorquote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
https://twitter.com/mufcstufff/status/528758455629119488
Mooi man.![]()
![]()
Nee maar die spelen volgens mij al langer dan sinds gisteren. Daarbij verdient ie zijn geld ermee dus dan ist primaquote:Op maandag 3 november 2014 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
https://twitter.com/mufcstufff/status/528758455629119488
Mooi man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 3 november 2014 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jehova al level 45 1ste prestige vanochtend![]()
![]()
Hey, ik heb dit ook niet verzonnen. Don't shoot the boodshapper, zei Louis nog.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Rachel is echt
Hala Madrid !
Allebei maar nu heb ik het over die Rachel van NBA2KTVquote:
Hala Madrid !
Oh verkeerde topic knul.quote:Op maandag 3 november 2014 12:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Allebei maar nu heb ik het over die Rachel van NBA2KTV![]()
SCquote:Hala Madrid !
Ja en? Wss heeft alleen Thad_Fagget een idee over wie je het hebt als je hier ineens over een random Rachel begint te kwijlenquote:![]()
![]()
Volgens mij valt het bij mij ook wel mee omdat mijn vriendin minder is gaan werken valt er bij haar wat af (misschien geld terug gr gr)quote:Op maandag 3 november 2014 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
uwe wet geldt alleen voor nieuwe autos niet voor diegene die nu al geleased worden.
Ik vind eerlijk gezegd wel meevallen allemaal. 300 euro max is echt geen 5 procentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee hoor ik ken d'r ook dankzij een vid die thad had gepost. Rachelquote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja en? Wss heeft alleen Thad_Fagget een idee over wie je het hebt als je hier ineens over een random Rachel begint te kwijlenidd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lekker hoor, heb 1 Domination wedstrijd proberen te spelen maar kon er helemaal niks van.quote:Op maandag 3 november 2014 12:33 schreef BDIL het volgende:
Kobe Bryant in Domination AwardHoly Shit
![]()
achterlijke zijwaartse boosts enzo, net de matrixquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja en? Wss heeft alleen Thad_Fagget een idee over wie je het hebt als je hier ineens over een random Rachel begint te kwijlen![]()
![]()
People coming in from everywherequote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
achterlijke zijwaartse boosts enzo, net de matrix![]()
![]()
ja iddquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ook hier in de spreekwoordelijke bruine anjer genomen door de 13e maand![]()
209 eu meer betalen omdat je een 13e maand krijgt waar je al dikke belasting over betaald.
geniaal daar in den haag
#FreeTrapz![]()
Op zich wel, maar heb er pas 2 gespeeld. Echt oordeel vellen kan je pas na een paar dagen (vind ik). In ieder geval wel erg wennenquote:![]()
Die berekening van de naheffing is wel vage shit hoor Trapz. Als ik 50k per jaar verdien, betaal ik meer dan als ik 70k per jaar verdien. Komt op mij niet helemaal logisch over, maar ik heb me ook (nog) niet verdiept in die naheffing, en waar de extra belastingdruk dan dus het hardst geldt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jantje modaal is weer de sjaak, zoals altijd. zijn er de meeste van dus ook het meest te halen hequote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die berekening van de naheffing is wel vage shit hoor Trapz. Als ik 50k per jaar verdien, betaal ik meer dan als ik 70k per jaar verdien. Komt op mij niet helemaal logisch over, maar ik heb me ook (nog) niet verdiept in die naheffing, en waar de extra belastingdruk dan dus het hardst geldt.
#FreeTrapz![]()
Bij die van 70k is de nieuwe berekening dus beter gegaan dan bij die van 50k. Ze zijn gewoon 1 bepaalde regeling vergeten die toevallig modale lonen meer pakt dan minimale en maximalequote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die berekening van de naheffing is wel vage shit hoor Trapz. Als ik 50k per jaar verdien, betaal ik meer dan als ik 70k per jaar verdien. Komt op mij niet helemaal logisch over, maar ik heb me ook (nog) niet verdiept in die naheffing, en waar de extra belastingdruk dan dus het hardst geldt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zo simpel gedacht weerquote:Op maandag 3 november 2014 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jantje modaal is weer de sjaak, zoals altijd. zijn er de meeste van dus ook het meest te halen heDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mjah dat is het hele probleem de hoge salarisen betalen minder.. 90k krijgt maar een naheffing van 17 euroquote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die berekening van de naheffing is wel vage shit hoor Trapz. Als ik 50k per jaar verdien, betaal ik meer dan als ik 70k per jaar verdien. Komt op mij niet helemaal logisch over, maar ik heb me ook (nog) niet verdiept in die naheffing, en waar de extra belastingdruk dan dus het hardst geldt.
Is godverdomme 250.000 coins waar je over praatquote:Op maandag 3 november 2014 13:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mjah dat is het hele probleem de hoge salarisen betalen minder.. 90k krijgt maar een naheffing van 17 euro![]()
laat mij gewoon even zeuren dat ik nog 283euro moet gaan lappen. 2xquote:![]()
de boven 56K salarisen betaalde natuurlijk al meer belasting, snap ik ook wel.
ook de 65+ ers worden redelijk hard aangepakt trouwens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn broertje heeft net CoD gehaald. Die Day Zero editie lag gewoon al bij de MediaMarkt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eindelijk die 65+'ers.quote:Op maandag 3 november 2014 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat mij gewoon even zeuren dat ik nog 283euro moet gaan lappen. 2x![]()
ook de 65+ ers worden redelijk hard aangepakt trouwens.babyboomers.
Maar die naheffing is niet nog een extra heffing die ze ineens bedenken, maar een fout van de belastingdiensr en de politiek die de regelingen uit het begrotingsakkoord niet goed hebben afgestems. Die hogere lonen hebben deze naheffing dus in principe al betaaldquote:Op maandag 3 november 2014 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat mij gewoon even zeuren dat ik nog 283euro moet gaan lappen. 2x![]()
ook de 65+ ers worden redelijk hard aangepakt trouwens.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kan ik mijn 13e maand terugstorten van vorig jaar? gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jij wilt er graag nog meer op achteruitquote:Op maandag 3 november 2014 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan ik mijn 13e maand terugstorten van vorig jaar? gr gr
#FreeTrapz![]()
Dan gaat het tenminste naar zijn baas ipv de regering.quote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij wilt er graag nog meer op achteruit
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nu we toch op de serieuze onderwerpen zitten: Ik heb een pot Heinz pastasaus in de koelkast staan waar ik al een keer de helft van gebruikt heb. Er staat op "Na opening max. 3 dagen houdbaar in de koelkast" maar het ruikt nog gewoon goed. Kan ik dit nog gebruiken?![]()
ik snap ook wel waar het vandaan komt. toch baal je er van dat je even flink mag dokkenquote:Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar die naheffing is niet nog een extra heffing die ze ineens bedenken, maar een fout van de belastingdiensr en de politiek die de regelingen uit het begrotingsakkoord niet goed hebben afgestems. Die hogere lonen hebben deze naheffing dus in principe al betaald![]()
is te hopen voor ze dat ze de teruggave er wel even af halen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja.quote:Op maandag 3 november 2014 13:29 schreef Zhano het volgende:
Nu we toch op de serieuze onderwerpen zitten: Ik heb een pot Heinz pastasaus in de koelkast staan waar ik al een keer de helft van gebruikt heb. Er staat op "Na opening max. 3 dagen houdbaar in de koelkast" maar het ruikt nog gewoon goed. Kan ik dit nog gebruiken?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, je krijgt waarschijnlijk ebola.quote:Op maandag 3 november 2014 13:29 schreef Zhano het volgende:
Nu we toch op de serieuze onderwerpen zitten: Ik heb een pot Heinz pastasaus in de koelkast staan waar ik al een keer de helft van gebruikt heb. Er staat op "Na opening max. 3 dagen houdbaar in de koelkast" maar het ruikt nog gewoon goed. Kan ik dit nog gebruiken?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kan prima volgens mij. Had ik laatst ook met iets van conimex en ik leef ook nogquote:Op maandag 3 november 2014 13:29 schreef Zhano het volgende:
Nu we toch op de serieuze onderwerpen zitten: Ik heb een pot Heinz pastasaus in de koelkast staan waar ik al een keer de helft van gebruikt heb. Er staat op "Na opening max. 3 dagen houdbaar in de koelkast" maar het ruikt nog gewoon goed. Kan ik dit nog gebruiken?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De vraag is wanneer die open is gemaakt...quote:Op maandag 3 november 2014 13:29 schreef Zhano het volgende:
Nu we toch op de serieuze onderwerpen zitten: Ik heb een pot Heinz pastasaus in de koelkast staan waar ik al een keer de helft van gebruikt heb. Er staat op "Na opening max. 3 dagen houdbaar in de koelkast" maar het ruikt nog gewoon goed. Kan ik dit nog gebruiken?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
eerst rectaal inbrengen. wanneer het niet begint te jeuken is het veilig.quote:Op maandag 3 november 2014 13:29 schreef Zhano het volgende:
Nu we toch op de serieuze onderwerpen zitten: Ik heb een pot Heinz pastasaus in de koelkast staan waar ik al een keer de helft van gebruikt heb. Er staat op "Na opening max. 3 dagen houdbaar in de koelkast" maar het ruikt nog gewoon goed. Kan ik dit nog gebruiken?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zeggen ze dat ik ranzig ben.quote:Op maandag 3 november 2014 13:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst rectaal inbrengen. wanneer het niet begint te jeuken is het veilig.
Oh uh, gok iets van 3 maanden geleden?quote:Op maandag 3 november 2014 13:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De vraag is wanneer die open is gemaakt...Limburg altijdquote:ja.
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef Freire het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
CoDlijkt net alsof ik naar Halo aan het kijken ben met al die rondhuppelende mannetjes.
Wacht, dachten jullie nou serieus dat er ook maar een minieme kans was dat ze geen buscombi zouden doen voor het Feyenoordtuig?![]()
![]()
Ik zeg toch dat het te verwachten wasquote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef Zhano het volgende:
Wacht, dachten jullie nou serieus dat er ook maar een minieme kans was dat ze geen buscombi zouden doen voor het Feyenoordtuig?![]()
![]()
Ja. Niks aan de hand man.quote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef Zhano het volgende:
Wacht, dachten jullie nou serieus dat er ook maar een minieme kans was dat ze geen buscombi zouden doen voor het Feyenoordtuig?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tegen wie speelt Heerenveen die week Europees?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Freire het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Heerenveen die week Europees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Tegen wie speelt Heerenveen die week Europees?Elke wedstrijd op cambuur na is toch europees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
[..]
Tegen wie speelt Heerenveen die week Europees?Die geven geen neuk om troostprijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 13:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die geven geen neuk om troostprijzenDie heb ik nou echt nog nooit gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als iets wat Kiid gezegd zou kunnen hebben.quote:Op maandag 3 november 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die heb ik nou echt nog nooit gehoord.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 13:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die geven geen neuk om troostprijzenGeen prijzen, geen supporterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er was er laatst iig eentje die liep te janken dat de KNVB beker maar een troostprijs was.quote:Op maandag 3 november 2014 13:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat Kiid gezegd zou kunnen hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat serieus nemen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er was er laatst iig eentje die liep te janken dat de KNVB beker mar een troostprijs was.![]()
Klinkt wel als iets wat van mij vandaan zou komenquote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er was er laatst iig eentje die liep te janken dat de KNVB beker maar een troostprijs was.![]()
Ik mag toch hopen dat elke psv ajax en feyenoordfan dat vindtquote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er was er laatst iig eentje die liep te janken dat de KNVB beker mar een troostprijs was.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voor Feyenoord is elke prijs mooi meegenomen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat elke psv ajax en feyenoordfan dat vindtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In Turkije maak je als Fenerbahce zijnde gewoon verlies als je het tot de finale schopt.quote:Op maandag 3 november 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat elke psv ajax en feyenoordfan dat vindtAl die spelers die een premie krijgen per wedstrijd kost ze meer dan dat zo'n bekertje oplevert.
Elke prijs behalve CL en WK
Hala Madrid !
Bohh, weet je nog hoe Clasie zijn pieten diploma behaalde? Op die prijs teer ik nog steedsquote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is elke prijs mooi meegenomen.![]()
![]()
totdat ze hem winnen dan is het in ene allesquote:Op maandag 3 november 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat elke psv ajax en feyenoordfan dat vindt![]()
lekker hypocriet zijnmooier is er niet.
#FreeTrapz![]()
Blijft het toch een troostprijs imoquote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is elke prijs mooi meegenomen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je mag toch blij zijn als je de Beker wint.quote:Op maandag 3 november 2014 13:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
totdat ze hem winnen dan is het in ene alles![]()
Ik snap dat je een beetje anuszeer hebt door PEC.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind het best leuk als psv de beker wint maar hecht er nauwelijks waarde aan. Voor een club die kampioen wil worden en dan enkel de beker pakt is het gewoon een flutseizoen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
totdat ze hem winnen dan is het in ene alles![]()
De beker is alleen goed voor de dubbelDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toch heb ik liever 5 seizoenen de beker dan 5 seizoenen niksquote:Op maandag 3 november 2014 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk als psv de beker wint maar hecht er nauwelijkz waarde aan. Voor een club die kampioen wil worden en dan enkel de beker pakt is het gewoon een flutseizoen.
De beker is alleen goed voor de dubbel![]()
![]()
De Johan Cruijfschaal is een anusprijs.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heeft niets met PEC te maken, bedoelde dat iedere supporter er blij mee is als ze de beker winnen, maar wanneer de club er uit ligt is het in ene een "troostprijs"quote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je mag toch blij zijn als je de Beker wint.
Ik snap dat je een beetje anuszeer hebt door PEC.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De enige prijs die er toe doet is een Europese prijs.quote:Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heeft niets met PEC te maken, bedoelde dat iedere supporter er blij mee is als ze de beker winnen, maar wanneer de club er uit ligt is het in ene een "troostprijs"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De enige prijs die er toe doet is het WK.quote:Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De enige prijs die er toe doet is een Europese prijs.![]()
Niet waar dus. Ik vind het altijd een troostprijsquote:Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heeft niets met PEC te maken, bedoelde dat iedere supporter er blij mee is als ze de beker winnen, maar wanneer de club er uit ligt is het in ene een "troostprijs"Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
EK is ook nog wel een leuk prijsjequote:Op maandag 3 november 2014 13:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De enige prijs die er toe doet is het WK.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
De enige prijs die er toe doet is winst in divisie 1.quote:Op maandag 3 november 2014 13:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
EK is ook nog wel een leuk prijsje![]()
Godver komt er een if perisic wordt ie rm
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind KNVB beker altijd een troostprijs, of Feyenoord het nou wint of niet.quote:Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heeft niets met PEC te maken, bedoelde dat iedere supporter er blij mee is als ze de beker winnen, maar wanneer de club er uit ligt is het in ene een "troostprijs"![]()
Echt een mager totw verder. Wel wat leuke discards hopelijk al zullen er wel weinig packs gekocht wordenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 13:59 schreef Freire het volgende:
De enige prijs die er toe doet is de bierprijs![]()
![]()
![]()
![]()
Woher?quote:Op maandag 3 november 2014 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt een mager totw verder. Wel wat leuke discards hopelijk al zullen er wel weinig packs gekocht worden![]()
De enige prijs die er toe doet is UEFA Cup. De laatste Nederlandse club die die heeft gewonnen is echt een bazenclub. Even op WIKI zoeken.
e:
Elke dag![]()
Geen Jamesquote:Op maandag 3 november 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2965198.page![]()
![]()
Die had ik ook wel verwacht. En wanyama ookquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat een aids TOTWquote:Op maandag 3 november 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2965198.page![]()
Waar slaat dat opquote:
Elke dag![]()
True storyquote:Op maandag 3 november 2014 13:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De enige prijs die er toe doet is winst in divisie 1.
Zit je alweer in D1?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Neequote:Op maandag 3 november 2014 14:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
True story
Zit je alweer in D1?
Ik kan niet meer scoren en krijg teveel goals tegen![]()
![]()
Ik had ook struggles in divisie 1, maar sinds ik Goldcup speel jizz ik iedereen omver links en rechtsquote:Op maandag 3 november 2014 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee
Ik kan niet meer scoren en krijg teveel goals tegen![]()
Vanavochtend ook al 3 verkocht voor 2300
Zet je gewoon vanaf 150 erop?quote:Op maandag 3 november 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanavochtend ook al 3 verkocht voor 2300
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jup.quote:Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zet je gewoon vanaf 150 erop?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maver zegt ha ha haquote:Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef Kiid het volgende:
Nog een paar weken en ik ben uitkering gerechtigd. Niemand die mij dan nog wat kan maken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
enige wat maver zegt is ho ho als ze er weer met zijn fiets vandoor gaan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tot dat je die hoerenerror krijgtquote:Op maandag 3 november 2014 14:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had ook struggles in divisie 1, maar sinds ik Goldcup speel jizz ik iedereen omver links en rechts
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
kut TOTW idd
hopen op een leuke discard. Koke of pericis zou wel mooi zijn
#FreeTrapz![]()
Koke wordt toch geen discard joh gekkiequote:Op maandag 3 november 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
kut TOTW idd
hopen op een leuke discard. Koke of pericis zou wel mooi zijnDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar wel Herrmann de scherrmann op links met zijn pace + speed dribbler + speedster...quote:Op maandag 3 november 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver komt er een if perisic wordt ie rm![]()
Ja dies nog wel aardigquote:Op maandag 3 november 2014 14:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar wel Herrmann de scherrmann op links met zijn pace + speed dribbler + speedster...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja met 53 min te gaan
Elke dag![]()
op meerdere momenten screenshots maken van je kaartquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Ze worden allemaal voor 2.3k opgekochtquote:Op maandag 3 november 2014 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij is geld over aan het zetten en zit hier te patsen![]()
![]()
Wat is daarquote:Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef DuTank het volgende:
Mijn broertje heeft net CoD gehaald. Die Day Zero editie lag gewoon al bij de MediaMarktaan?
![]()
heb je dus mooi geen fuck aan als je ze net in packs krijgt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bohh iddquote:vreet een drolquote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja en? Wss heeft alleen Thad_Fagget een idee over wie je het hebt als je hier ineens over een random Rachel begint te kwijlen![]()
Godver het is nog waar ook
Elke dag![]()
Deze man hequote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
al die linkse kut bende er uit![]()
ik weiger nog langer aan de uitkeringtrekkers van dit land te betalen.![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op maandag 3 november 2014 14:38 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Ze worden allemaal voor 2.3k opgekocht![]()
![]()
Die web app doet het niet![]()
kan nu niet controleren of jullie leugen vertellen en mijn eigen bronze troep niet aanbieden![]()
![]()
Maar Gold healing foot gaat gewoon voor 700, wat de fuck is dit
Elke dag![]()
Iemand heeft zijn autobidder op 2300 gezet per ongeluk?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mathijsquote:Op maandag 3 november 2014 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Iemand heeft zijn autobidder op 2300 gezet per ongeluk?![]()
![]()
Dit moet welquote:Op maandag 3 november 2014 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Iemand heeft zijn autobidder op 2300 gezet per ongeluk?
Elke dag![]()
zijn ze niet stiekem te koop voor 250c BINquote:Op maandag 3 november 2014 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar Gold healing foot gaat gewoon voor 700, wat de fuck is ditwas vorige keer wel zo
#FreeTrapz![]()
Doet me denken aan Toto Tamuz van FM 2006 ofzo.quote:
Wtf, ik heb een Zwinkels er op gezet voor 5k SP en 200k BIN om te kijken of ik hem op zo'n coinsite kon vinden.
Heeft er iemand gewoon 5k geboden op mn Zwinkels
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 14:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Lekker soggen dus mijn huis is ook weer spik en [ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is die pre-order versie toch? Die aantallen zullen wel tegengevallen zijn dan. De officiële release is toch ook pas morgen?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
gaan die bronze heal all ook voor dikke prijzen? heb er nog een paar
#FreeTrapz![]()
neequote:Op maandag 3 november 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
gaan die bronze heal all ook voor dikke prijzen? heb er nog een paarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon 1x refreshen en je zit er inquote:Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
kankeritus zeg, ik wil ook een keer op de WebApp![]()
![]()
Ik heb deze foutmelding nog NOOIT gehadquote:Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
kankeritus zeg, ik wil ook een keer op de WebApp![]()
![]()
Ik heb bijna nooit meer blessures sinds die patch trouwens, maar weet niet of dst toeval is..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toeval denk ik, want ik wel.quote:Op maandag 3 november 2014 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb bijna nooit meer blessures sinds die patch trouwens, maar weet niet of dst toeval is..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Day One hoor je nu gewoon te kunnen kopen hoorquote:Op maandag 3 november 2014 14:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is die pre-order versie toch? Die aantallen zullen wel tegengevallen zijn dan. De officiële release is toch ook pas morgen?![]()
Kijk VI altijd op de ipad er naastquote:Op maandag 3 november 2014 14:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Na VI? Of als VI saai is na de eerste pauze wat mij betreft![]()
Maar ik zal er zijn.![]()
Mooi man in je clubquote:Op maandag 3 november 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
The fuck. Hoe groot is die kans.
[ afbeelding ]![]()
Weer een zeer kleine singleplayer van Call of DutyDenk niet dat ik hem uiteindelijk ga kopen voor de MP, zie het niet zo zitten.
![]()
#whataretheoddsquote:Op maandag 3 november 2014 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
The fuck. Hoe groot is die kans.
[ afbeelding ]![]()
Speel je de singleplayer wel eens dan? Enige singleplayer spellen die ik speel zijn AC en GTA. Vorig jaar ook nog Far Cry 3, maar die ga ik denk ik nu niet halen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:04 schreef Proxzor het volgende:
Weer een zeer kleine singleplayer van Call of DutyDenk niet dat ik hem uiteindelijk ga kopen voor de MP, zie het niet zo zitten.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Karmaquote:Op maandag 3 november 2014 15:05 schreef Tim86 het volgende:
NWS / Joran van der Sloot neergestoken in celDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bohhhquote:Op maandag 3 november 2014 15:05 schreef Tim86 het volgende:
NWS / Joran van der Sloot neergestoken in cel
(zul je zien dat ie hiervoor strafvermindering ofzo krijgt)
![]()
Iemand heeft zijn AB waarschijnlijk verkeerd afgesteldquote:Op maandag 3 november 2014 15:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Huh daarvoor hebben we toch het veel goedkopere "all injuries healing"?![]()
![]()
Nu krijg je natuurlijk de vraag wat een AB isquote:Op maandag 3 november 2014 15:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Iemand heeft zijn AB waarschijnlijk verkeerd afgesteld![]()
Auto buyer?quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu krijg je natuurlijk de vraag wat een AB is![]()
Foot healing verkoopt hier niet hoor.![]()
Oh, nvm.Current bid wel. Wauw.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu krijg je natuurlijk de vraag wat een AB isquote:![]()
![]()
Ninja edit gespotquote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Te snel conclusies trekkenquote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij gaat foot healing pricefixen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:10 schreef Zhano het volgende:
Zou de bieder dezelfde gast zijn die ze er allemaal voor 2.9k/3k op heeft staan?![]()
Die heeft me een gaatje in de markt gevonden hoor. Wat een koopman, wat een visiequote:Op maandag 3 november 2014 15:10 schreef Zhano het volgende:
Zou de bieder dezelfde gast zijn die ze er allemaal voor 2.9k/3k op heeft staan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Thanks.quote:Op maandag 3 november 2014 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had dat verhaal van gisteren nog gelezen. Goed bezig.Zag nu pas die quotenotificatie. Rare shiz.
We gaan 't zien.quote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb het ook even terug gelezen.
![]()
Hopelijk heeft je maat er geen problemen mee.
Straks lacht hij ons allemaal keihard uitquote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heeft me een gaatje in de markt gevonden hoor. Wat een koopman, wat een visie![]()
Ik zou het eerder raar vinden als hij er problemen mee heeft. Hij wil toch het beste voor z'n zusje? Wie kan daar nou beter voor zorgen dat zijn beste maatquote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Zag nu pas die quotenotificatie. Rare shiz.
[..]
We gaan 't zien.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
allemaal als een malle bronze packs openen natuurlijk
#FreeTrapz![]()
Met als gevolg dat die fitness cards gewoon kudt verkopenquote:Op maandag 3 november 2014 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
allemaal als een malle bronze packs openen natuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh die gaan gewoon de club in. komen over een tijdje wel weer denk.quote:Op maandag 3 november 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met als gevolg dat die fitness cards gewoon kudt verkopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou het eerder raar vinden als hij er problemen mee heeft. Hij wil toch het beste voor z'n zusje? Wie kan daar nou beter voor zorgen dat zijn beste maat![]()
Mooie redenatie ja. Zal 't hem eens voorhouden.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik probeer ze niet te snel achter elkaar erop te zetten (ongeveer 30 seconden tussen elke kaart) maar de laatste tijd verkopen ze gewoon bijna niet.quote:Op maandag 3 november 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met als gevolg dat die fitness cards gewoon kudt verkopen![]()
haha xbox.quote:Op maandag 3 november 2014 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeer ze niet te snel achter elkaar erop te zetten (ongeveer 30 seconden tussen elke kaart) maar de laatste tijd verkopen ze gewoon bijna niet.
ik heb alleen een probleem. krijg geen healing cards in mijn packs
#FreeTrapz![]()
Ik ook niet op het PS-account van mijn broer.quote:Op maandag 3 november 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha xbox.
ik heb alleen een probleem. krijg geen healing cards in mijn packs![]()
Huurt hij jou in om te SMLENO'en?quote:Op maandag 3 november 2014 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook niet op het PS-account van mijn broer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik meen het hoor. Ik heb zelf ook een jonger zusje, en een vriend van mij vond haar ooit leuk. Zij hem alleen niet. Maar het was een doodgoeie jongen, dus dan kan ik er echt geen probleem mee hebben (in het hypothetische geval dat het wat was geworden). Liever dat dan dat ze thuiskomt met een of andere kneus die geen cent voor zijn neus waard blijkt te zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Mooie redenatie ja. Zal 't hem eens voorhouden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS moet wat om aan zijn wekelijkse portie Energydrink te komenquote:Op maandag 3 november 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Huurt hij jou in om te SMLENO'en?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zou een slechte deal zijn. hoorde dat DS2 geen deals meer kan vinden. en nu op de grote mensen manier moet handelen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Huurt hij jou in om te SMLENO'en?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat lukt me toch niet op de PS.quote:Op maandag 3 november 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Huurt hij jou in om te SMLENO'en?![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DS moet wat om aan zijn wekelijkse dagelijkse portie Energydrink te komenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En abo op de hitkrantDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die vergeet ikquote:bohh morgen COD. #jizz
kobayashi in een pack, kijk je naar de stats denk je nou.... kan wel eens wat waard zijn.
geen kut natuurlijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat kost COD nu bij de MM? En wat houdt die day one editie in eigk?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
53 eurie volgens mijn mail vanmorgen, welke editie geen ideequote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat kost COD nu bij de MM? En wat houdt die day one editie in eigk?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Extra wapens.quote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat kost COD nu bij de MM? En wat houdt die day one editie in eigk?
Vanavond all CODquote:Op maandag 3 november 2014 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die vergeet ikbohh morgen COD. #jizz
#Jizz
Zometeen ff naar de appie voor een frikandellen broodje, doritos en blikje energy. Dan hoef ik niet te koken vanavond, maar krijg wel de broodnodige kcal binnen![]()
Wel 4*quote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef FCsuarez het volgende:
kobayashi in een pack, kijk je naar de stats denk je nou.... kan wel eens wat waard zijn.
geen kut natuurlijk![]()
dat kan wel zo zijn. maar dat brengt geen brood op de plank.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
geen AC en COD kopen.quote:#pauperboiis4life
Inderdaad. Dan moet je echt kk skeer zijnquote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
geen AC en COD kopen.#pauperboiis4life
![]()
![]()
ik weet nu hoe die dude in FUT 14 zich voelde met zijn 1M pack opening.
krijg geen kloot in packs
#FreeTrapz![]()
Maar ik heb het over de Day Zeroquote:Op maandag 3 november 2014 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Day One hoor je nu gewoon te kunnen kopen hoorHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Booohhh. Ik heb al honderden bronze packs geopend, maar deze nog nooit gehadquote:![]()
Echt zeldzaam dus, die Deense winger.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kan je een Fifa uitspelen? Volledige Feyenoord selectie in UT ofzo?quote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef 44rdbei het volgende:
Eerst fifa maar eens uitspelen.
Kijk daarna wel weer verder.![]()
Je loon in lyra's uitdrukken om het meer te laten lijkenquote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
geen AC en COD kopen.#pauperboiis4life
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meen het hoor. Ik heb zelf ook een jonger zusje, en een vriend van mij vond haar ooit leuk. Zij hem alleen niet. Maar het was een doodgoeie jongen, dus dan kan ik er echt geen probleem mee hebben (in het hypothetische geval dat het wat was geworden). Liever dat dan dat ze thuiskomt met een of andere kneus die geen cent voor zijn neus waard blijkt te zijn.
Hij is al een aantal jaar een hele goede vriend van me en de afgelopen twee jaar zijn we alleen maar meer met elkaar omgegaan, alleen heb ik zijn zusje pas twee keer eerder gezien. Tot afgelopen weekend dan. Hij weet hoe ik met dames omga, dus ik verwacht echt geen problemen. 'T zal misschien even vreemd zijn, maar dat went wel.
Als het zover komt natuurlijk.
Niet het hele verhaal lezen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Je loon in lyra's uitdrukken om het meer te laten lijken
Zo is dat, komt vast goedquote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is al een aantal jaar een hele goede vriend van me en de afgelopen twee jaar zijn we alleen maar meer met elkaar omgegaan, alleen heb ik zijn zusje pas twee keer eerder gezien. Tot afgelopen weekend dan. Hij weet hoe ik met dames omga, dus ik verwacht echt geen problemen. 'T zal misschien even vreemd zijn, maar dat went wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ze van alle CODs gespeeld, vind ze altijd wel geinig maar de laatste 5 jaar zijn ze erg kortquote:Op maandag 3 november 2014 15:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speel je de singleplayer wel eens dan? Enige singleplayer spellen die ik speel zijn AC en GTA. Vorig jaar ook nog Far Cry 3, maar die ga ik denk ik nu niet halen.![]()
![]()
Enige kutte is natuurlijk, wat als het uitgaat. Das best ongemakkelijkquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon overspringen naar zijn mams.quote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Enige kutte is natuurlijk, wat als het uitgaat. Das best ongemakkelijk
Of zijn tante of oma.quote:Op maandag 3 november 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon overspringen naar zijn mams.![]()
Lijkt me juist top voor jou, altijd een fijne tijd als je bij verplichtingen naar haar ouders moet.quote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verder wat (ik geloof) Pots zegt, liever dat een vriend van me er met mijn zusje vandoor gaat dan een vreemde, wie weet wat voor iemand dat dan weer is.![]()
D1 winnenquote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je een Fifa uitspelen? Volledige Feyenoord selectie in UT ofzo?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Een bruine beer in een beek met zalmquote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Zhano het volgende:
Lindgren. is gewoon woest van de goesting met een wijffie in ‘t vizierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ligt echt aan de vriend hoorquote:Op maandag 3 november 2014 15:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Lijkt me juist top voor jou, altijd een fijne tijd als je bij verplichtingen naar haar ouders moet.
Verder wat (ik geloof) Pots zegt, liever dat een vriend van me er met mijn zusje vandoor gaat dan een vreemde, wie weet wat voor iemand dat dan weer is.
Ik heb echt wel vrienden als ik zie hoe die over hun vriendin praten zou ik ze niet in de buurt van me zusje willen hebben
Of vrienden die vreemd gaan enzo![]()
![]()
![]()
and while you're in his mother, make him another brotherquote:Op maandag 3 november 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon overspringen naar zijn mams.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt echt aan de vriend hoor
Ik heb echt wel vrienden als ik zie hoe die over hun vriendin praten zou ik ze niet in de buurt van me zusje willen hebben
Of vrienden die vreemd gaan enzo
Trapz volgens mijquote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef ThadCastle het volgende:
Wie heeft er nog een zus over?
Mathijs jij?![]()
![]()
Zal ook wel zo'n nijlpaard zijnquote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef ThadCastle het volgende:
Wie heeft er nog een zus over?
Mathijs jij?![]()
Godverquote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zal ook wel zo'n nijlpaard zijn![]()
![]()
![]()
Haha, dat doen die andere gasten ook hoor, alleen hoor jij het dan niet.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt echt aan de vriend hoor
Of vrienden die vreemd gaan enzo![]()
![]()
Ja dat heb ik liever.quote:Op maandag 3 november 2014 15:36 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, dat doen die andere gasten ook hoor, alleen hoor jij het dan niet.![]()
Als de credits verschijnen natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je een Fifa uitspelen? Volledige Feyenoord selectie in UT ofzo?![]()
Bedenk wel lindgren, je kunt nooit meer tegen je vrienden vertellen dat je je vriendin even flink uitgewoond hebt met je anaconda.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
welke league zit je?quote:Op maandag 3 november 2014 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
Nu is het tijd voor een pot FIFA
Wie durft?![]()
als je alle spelers hebt gevangenquote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als de credits verschijnen natuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, als jou vriendin vreemd gaat heb je ook liever dat ze het dan maar niet zegt, omdat het dan voor jou gevoel niet gebeurd is?quote:![]()
Hij heeft een regenwormpje geen anaconda.quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
Bedenk wel lindgren, je kunt nooit meer tegen je vrienden vertellen dat je je vriendin even flink uitgewoond hebt met je anaconda.
Een trio met je beste vriend van je bucket list strepen wordt ook moeilijkerquote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
Bedenk wel lindgren, je kunt nooit meer tegen je vrienden vertellen dat je je vriendin even flink uitgewoond hebt met je anaconda.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een trio met je beste vriend van je bucket list strepen wordt ook moeilijkerquote:![]()
![]()
![]()
staat dat op jouw bucket list?quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een trio met je beste vriend van je bucket list strepen wordt ook moeilijkerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat het een pre-order versie was.quote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hoor je ook te kunnen kopen vandaag wat snap je daar niet aan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het ging toch over je zus? Ik heb liever niet dat het vriendje van me zus naast mij zit te patsen over dat hij vreemd gaat en ze niks door heeft. En wat FCSuarez zegt.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, als jou vriendin vreemd gaat heb je ook liever dat ze het dan maar niet zegt, omdat het dan voor jou gevoel niet gebeurd is?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: