SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
ja, true.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik zou het minder erg vinden als het blijvend was dan een one night stand.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou daar echt absoluut geen probleem mee hebben06 in m'n inbox in 3.. 2.. 1..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En wat Ozz zei... Gewoon onze namen laten vallen en het is goed swa.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
alsof jij er nog een nodig hebtquote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja, true.
[..]06 in m'n inbox in 3.. 2.. 1..
stuur wel naar DS2
![]()
Anders rijden we wel even langs.quote:Op zondag 2 november 2014 22:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En wat Ozz zei... Gewoon onze namen laten vallen en het is goed swa.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Even met de beamer een driveby regelen. Noh spangquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je nog wat stuff liggen waar je van af wilt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Onderweg even wat oude magnetrons opladen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Met je anaconda zwaaien uit het raam, dan weet die wel genoeg denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even met de beamer een driveby regelen. Noh spangOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja dan weten ze dat het aan is. 2 anaconda's, 1 besneden en de andere met een gigantische voorvel.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met je anaconda zwaaien uit het raam, dan weet die wel genoeg denk ik.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb nog wel wat oud ijzer liggen inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb je nog wat stuff liggen waar je van af wilt?![]()
Lindgren. vraag het hem gewoon. Dan weet je meteen waar je aan toe bent en wat je nog kan doen of dat je het erbij moet laten, als je tenminste vrienden wilt blijven.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik laat hem echt niet vallen. Voor geen chick.quote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lindgren. vraag het hem gewoon. Dan weet je meteen waar je aan toe bent en wat je nog kan doen of dat je het erbij moet laten, als je tenminste vrienden wilt blijven.
Maar hij is een open minded dude. Komt wel goed.
Heb je hem pics gestuurd terwijl je haar als een rodeopaard aan het temmen was?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goede handel lindgren. mijn zoon.
Als je de bioscoopbroek al aan hebt gehad ben je op het goede pad. Sowieso voor die 2e gaan trouwens, die eerste is niet geweldig dus beter die 2e fixen. Die eerste gewoon zeggen waar het op staat.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als je al twijfelt over het feit dat de 2e misschien wel beter is, is de eerste sowieso niet goed genoeg![]()
![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 22:58 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 uur tot CoD, jammer dat ik nu niet meer op school zit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:58 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 uur tot CoD, jammer dat ik nu niet meer op school zitMorgen werken.
Dus maar niet spelen om 12uur denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 23:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaMorgen werken.
Dus maar niet spelen om 12uur denk ik.
![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen erover
Zou wel tof zijn als het weer een beetje richting MW gingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niks aan zonder kommenterrie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
pauper streamquote:Op zondag 2 november 2014 23:15 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.twitch.tv/thadcastie
Fokkers gaan zich zo laten ownen bij NBA clubs.![]()
Zo frustrerend hè..irritant kutjong komt zwaar lucky 4-0 voor, kom je terug tot 4-3 en dan gooit hij er 3 extra verdedigende spelers in en gaat hij achterin rondtikken. Was ook echt een specialiteit waarin hij de bal steeds perfect naar de andere kant kon verleggen om de paar passes zodat je er nooit bij kon.
Echt..deze community..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo teringweer hier ineensDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb nu vaak dat mensen aan het begin van het potje van formatie wisselen ... naar 5 atbquote:Op zondag 2 november 2014 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Zo frustrerend hè..irritant kutjong komt zwaar lucky 4-0 voor, kom je terug tot 4-3 en dan gooit hij er 3 extra verdedigende spelers in en gaat hij achterin rondtikken. Was ook echt een specialiteit waarin hij de bal steeds perfect naar de andere kant kon verleggen om de paar passes zodat je er nooit bij kon.
Echt..deze community..![]()
![]()
wtfquote:Op zondag 2 november 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Freire hij sluit mijn ps4 niet eens af..![]()
![]()
![]()
quote:PS4quote:Op zondag 2 november 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Freire hij sluit mijn ps4 niet eens af..
edit: lol nee dus![]()
![]()
Ja, dat zie ik ook steeds meer ja. Omdat mensen ze toch wel wegklikken bij het zien van de formatie anders. Voor ieder probleem dat wordt opgelost komen er weer 2 nieuwe bij lijkt het wel.quote:Op zondag 2 november 2014 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb nu vaak dat mensen aan het begin van het potje van formatie wisselen ... naar 5 atb
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was wel leuk!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, of Emenike op CM zettenquote:Op zondag 2 november 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook steeds meer ja. Omdat mensen ze toch wel wegklikken bij het zien van de formatie anders. Voor ieder probleem dat wordt opgelost komen er weer 2 nieuwe bij lijkt het wel.
[ afbeelding ]
Dat soort shit echt
Probleem is dat het middenveld sowieso niet belangrijk is en het verschil dus niet merkbaar is tenzij ze willen counteren ofzo.![]()
haha Kiid we kunnen niet eens spelenof in ieder geval, ik niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Goede discussie wel.quote:Op maandag 3 november 2014 00:03 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/717153-energiedrankjes-zijn-uberslecht.html
DS2!!!11!!!![]()
Ik vind überslecht in de headline van dat artikel het ergstquote:Op maandag 3 november 2014 00:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet trouwens niet ik erger vind, dat de NOS een nieuwsbericht schrijft op basis van reacties op hun facebookpagina of energiedrank.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
enige 2 die ik nog mis. Gister Maier voor 200 bin gekochtquote:Op maandag 3 november 2014 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel in een pack gehad maar ik heb ze niet in mijn club.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wat een heldquote:"Ik heb het blikje niet gekocht. Niet omdat ik niet genoeg geld had of omdat ik het vies vind, maar omdat ik genoeg zelfdiscipline beheers om tegen mezelf te zeggen dat het slecht voor me is en dat ik het dus niet moet drinken."
Genoeg discipline beheersen () om geen energydrank te kopen!
![]()
Gewoon twee blikjes energy open trekken met een avondje clubs.quote:Op maandag 3 november 2014 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een held
Genoeg discipline beheersen () om geen energydrank te kopen!
Kan jij trouwens afblijven van worstenbroodjes in de super markt?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
O'Hanlon maar als alternatief gehaaldquote:Op maandag 3 november 2014 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel in een pack gehad maar ik heb ze niet in mijn club.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jezus wat is die Moreno van Liverpool slecht zeg..en Sakho viel ook tegen. Kan echt niet spelen met ruimte in zijn rug en is een penalty magneet
Nu weer omgezet naar Franse voorhoede+middenveld + Clichy - Silva - Luiz - AurierAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:41 schreef el-blanchito het volgende:
Goede handel lindgren. mijn zoon.
Als je de bioscoopbroek al aan hebt gehad ben je op het goede pad. Sowieso voor die 2e gaan trouwens, die eerste is niet geweldig dus beter die 2e fixen. Die eerste gewoon zeggen waar het op staat.Misschien wel een beetje waar ja.quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Freire het volgende:
Als je al twijfelt over het feit dat de 2e misschien wel beter is, is de eerste sowieso niet goed genoeg![]()
Keihard in slaap gevallen trouwens vanavond. Kort nachtje begint door te tellen. Gegroet, aardbeien.
doei lindiequote:Op maandag 3 november 2014 01:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel een beetje waar ja.![]()
Keihard in slaap gevallen trouwens vanavond. Kort nachtje begint door te tellen. Gegroet, aardbeien.![]()
Wat een kutspel was datquote:Op maandag 3 november 2014 01:56 schreef Freire het volgende:
Vorige week trouwens LA Noire teruggevonden ergens in de kast![]()
![]()
CoD Aw ziet er goed uit en nou wil ik het gaan spelen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Succesquote:Op maandag 3 november 2014 07:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Vanmorgen ga ik MAtrices bouwen
En IF Alexis kopen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ah ben dus niet de enigequote:Op maandag 3 november 2014 08:08 schreef Kiid het volgende:
Bohhh, CoD. Genoeg tijd over om het ff op te starten en weer af te sluitenWilde ff kijken of je niet nog iets moest installeren of zo
Nu weer op het werk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had ff private match gedaan om te kijken hoe dat springen/opzij bewegen werkt. Meer had ik geen tijd voorquote:Op maandag 3 november 2014 08:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ben dus niet de enigeWilde ff kijken of je niet nog iets moest installeren of zo
Nu weer op het werk
Wel handig dat je het van te voren kan downloaden zodat je ook direct kan spelen![]()
Mijn telefoon doet het niet meer.. tenminste, ik krijg hem niet meer aan de praat. Ik hoop dat dat komt doordat ik hem niet goed in elkaar heb gezet want ik kan geen nieuwe telefoon betalen.![]()
Waar een wil is, is een wegquote:Op maandag 3 november 2014 09:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn telefoon doet het niet meer.. tenminste, ik krijg hem niet meer aan de praat. Ik hoop dat dat komt doordat ik hem niet goed in elkaar heb gezet want ik kan geen nieuwe telefoon betalen.![]()
Morrie![]()
alle COD addicts weer begonnengister even the last of us gespeeld. best een leuk spel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Fuck ik wil ook COD
Ah ik zie al wat voor mensen dit spelen:
Geld sparen als je een game koopt.
Die minpuntenquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fuck ik wil ook COD
[ afbeelding ]
Geld sparen als je een game koopt.
En pluspunten trouwens ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gewoon via de store downloaden voor een veel te hoge prijs. kan je m 5 keer downloadenquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fuck ik wil ook COD
[ afbeelding ]
Geld sparen als je een game koopt.kost ie maar 14 eu
#FreeTrapz![]()
Hij kost nog steeds 70 euro dan... ook al download ik hem 5x..quote:Op maandag 3 november 2014 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon via de store downloaden voor een veel te hoge prijs. kan je m 5 keer downloadenkost ie maar 14 eu
usa store is die 60 dollar. Scheelt alweer.quote:Op maandag 3 november 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij kost nog steeds 70 euro dan... ook al download ik hem 5x..Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
je hebt toch wel 4 matties die t ook willen spelen. gooi je hem er bij hun ook op.quote:Op maandag 3 november 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij kost nog steeds 70 euro dan... ook al download ik hem 5x..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou dan ga ik er winst op maken want hun betalen er maar lekker 40 euries voor.quote:Op maandag 3 november 2014 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt toch wel 4 matties die t ook willen spelen. gooi je hem er bij hun ook op.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zo is het ook wel weerquote:Op maandag 3 november 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dan ga ik er winst op maken want hun betalen er maar lekker 40 euries voor.
best makkelijk hoor, downloaden via US store, kan ik hem mooi delen met broeders.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil toch een hoesje hebben eigenlijk.oude stempel dit dat.
was ik ook van. maar als je het hoesje koop moet ik dus eerst wachten tot die dwerg AC unity uitgespeeld heeft. download ik hem kunnen we beide tegelijk spelen.quote:Op maandag 3 november 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil toch een hoesje hebben eigenlijk.oude stempel dit dat.
#FreeTrapz![]()
Ik snap alleen niet zo goed wat ze bedoelen met: 'by purchasing this shitty game you are entitled to the Ps3 and Ps4 version of this shitty game'. Ik had gehoopt dat dit betekende dat ik hem ook kon downloaden op de Ps3 van mijn broertje, maar daar kon ik er niks over terugvinden.![]()
Dus jullie boiis hebben hem al? En hoe speelt het?
Ik kan hem al spelen, maar heb nog niet kunnen spelen ivm werk. Had alleen ff 5 minuten private match gedaan om te zien hoe dat nieuwe springen enzo werktquote:Op maandag 3 november 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dus jullie boiis hebben hem al? En hoe speelt het?![]()
Van het weekend weer eens FUT gespeeld en ging nog niet eens zo slecht. 2 keer kampioen geworden weet alleen niet welk niveau, zal wel 9 en 8 geweest zijn.
Bijna Fabregas bij elkaar gespaard.
![]()
En heb je een paar bots onder gejizzed?quote:Op maandag 3 november 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan hem al spelen, maar heb nog niet kunnen spelen ivm werk. Had alleen ff 5 minuten private match gedaan om te zien hoe dat nieuwe springen enzo werktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan dat dan?quote:Op maandag 3 november 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En heb je een paar bots onder gejizzed?
Was gewoon leeg![]()
![]()
Ja kan toch altijd bots toevoegen?quote:of ben ik weer ouderwets?
Weet ik veel, dat heb ik nog nooit gedaan. Deed het puur om ff te kijken hoe dat nieuwe springen enzo werktquote:Op maandag 3 november 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja kan toch altijd bots toevoegen?of ben ik weer ouderwets?
![]()
Ik ga hem wel bestellen kan ik morgen ook spelen.quote:Op maandag 3 november 2014 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat heb ik nog nooit gedaan. Deed het puur om ff te kijken hoe dat nieuwe springen enzo werkt
[Sanka-n0-Sc0p3] of [CLASIE]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hong Kong store iets van 34 euro.quote:Op maandag 3 november 2014 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
usa store is die 60 dollar. Scheelt alweer.![]()
![]()
#Ali-Jizzramquote:Op maandag 3 november 2014 09:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hong Kong store iets van 34 euro.
quote:Op maandag 3 november 2014 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga hem wel bestellen kan ik morgen ook spelen.
[Sanka-n0-Sc0p3] of [CLASIE], trapzGOD
Aguero is trouwens wel een baas. 66 goals in 38 wedstrijden en 15 assists![]()
![]()
Bohhquote:Op maandag 3 november 2014 09:58 schreef Kiid het volgende:
[..], trapzGOD
Aguero is trouwens wel een baas. 66 goals in 38 wedstrijden en 15 assistsBij mij is Agbonlahor de baas.
en natuurlijk Emre Can.
Krijg je dan wel een engels spel?quote:Op maandag 3 november 2014 09:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hong Kong store iets van 34 euro.
Tuurlijk. Xbox!quote:Op maandag 3 november 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Krijg je dan wel een engels spel?![]()
![]()
![]()
Trend onder noobsquote:Op maandag 3 november 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blijkbaar is de nieuwe trend een RF/LF in de spits zetten.![]()
Mijn nieuwe trend is RB of LB op CB te zetten.
Ja, meestal ook een type a la Aubameyang.quote:Op maandag 3 november 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blijkbaar is de nieuwe trend een RF/LF in de spits zetten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb al mensen gezien met Bale, Robben en Cuadrado in de spits.quote:Op maandag 3 november 2014 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, meestal ook een type a la Aubameyang.![]()
Die hebben allemaal (ten minste) één ding gemeen met Pierre-Emerick.quote:Op maandag 3 november 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gezien met Bale, Robben en Cuadrado in de spits.![]()
Ja, die pace-categorie dus inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gezien met Bale, Robben en Cuadrado in de spits.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel meer skills dan Auba.quote:Op maandag 3 november 2014 10:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, die pace-categorie dus inderdaad.
Zo'n speler als Arroyo is eigenlijk meer een spits dan een LW/LF.![]()
Hakkuhbarquote:Op maandag 3 november 2014 10:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Die hebben allemaal (ten minste) één ding gemeen met Pierre-Emerick.
Snap niet dat mensen dat leuk vinden. Net zoals die mensen die alleen maar in 1 rechte lijn sprinten en dan constant steekballen vanuit het middenveld. Wat is daar leuk aan? Heb je eindelijk een Fifa waar je een beetje kan dribbelen...![]()
Hoe moet je contact opnemen met Sony als het rubbertje van je controller al scheurt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe moet je contact opnemen met Sony als het rubbertje van je controller al scheurt?
Heb je niet van die caps gekocht?!![]()
quote:
Hoe kan je daar überhaupt mee spelen man. Die krengen hebben echt 0,0 grip, maar denk dat je even op de website moet kijken. Maar daarna wel caps kopen, dan gaan ze niet kapot ook + je hebt meer grip.![]()
Ik heb daar vrij weinig problemen mee eigenlijk... ben alleen bang dat ik dan mijn controller 2 weken kwijt ben.quote:Op maandag 3 november 2014 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je daar überhaupt mee spelen man. Die krengen hebben echt 0,0 grip, maar denk dat je even op de website moet kijken. Maar daarna wel caps kopen, dan gaan ze niet kapot ook + je hebt meer grip.![]()
Moet je maar niet van die kleffe zweethandjes hebben.quote:Op maandag 3 november 2014 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je daar überhaupt mee spelen man. Die krengen hebben echt 0,0 grip, maar denk dat je even op de website moet kijken. Maar daarna wel caps kopen, dan gaan ze niet kapot ook + je hebt meer grip.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik verwachtte een soort GTA/Red Dead Redemption in de jaren '50, maar het leek meer een soort jaren '90 point & click.quote:
Zoek voorwerpen op de grond, stel vragen aan mensen, kijk of ze liegen of niet, dat was het hele spel eigenlijk. Ik vond het maar tegenvallen (maar zal verkeerde verwachtingen gehad hebben).![]()
Succesquote:Op maandag 3 november 2014 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe moet je contact opnemen met Sony als het rubbertje van je controller al scheurt?Laatst 15 min in de wacht gestaan bij de klantenservice. En toen maar opgegeven. Meer verhalen gehoord dat het tot 20 min duurt voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt.
Heb jij er ook last van?quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SuccesLaatst 15 min in de wacht gestaan bij de klantenservice. En toen maar opgegeven. Meer verhalen gehoord dat het tot 20 min duurt voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt.
Als ik er nu zo'n cap overheen doe zou dat ook werken?
Had die laatste 5 min dan ook gewacht als je wist dat het meestal 20 min duurtquote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SuccesLaatst 15 min in de wacht gestaan bij de klantenservice. En toen maar opgegeven. Meer verhalen gehoord dat het tot 20 min duurt voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt.
![]()
![]()
Dat wist ik toen nog nietquote:Op maandag 3 november 2014 10:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Had die laatste 5 min dan ook gewacht als je wist dat het meestal 20 min duurtDat las ik pas later toen ik ging klagen in het ps4 topic.
Ja. Bij 2 controllers.quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij er ook last van?Als ik er nu zo'n cap overheen doe zou dat ook werken?
En denk het wel. Licht er wel beetje aan hoe kapot je rubber nu al is. Want anders klikken die dingen niet goed vast meer.
wft, welk rubber hebben jullie nu alweer gesloopt![]()
bij mij is mijn R2 stuk denk ikals ik zie hoe hard verdedigers mijn menez voorbij lopen
#FreeTrapz![]()
naja heb me ps4 al bijna een jaar. Maar die van het linker pokje is naar de klote. En hoop dat dat het enige rubber is wat ik kapot gemaakt heb.quote:Op maandag 3 november 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
bij mij is mijn R2 stuk denk ikals ik zie hoe hard verdedigers mijn menez voorbij lopen
nee dat is gewoon eaids, de ene keer ren je ze de stront voor hun ogen, de andere keer wordt jouw 88 pace meneer ingehaald door een 63 pace meneer.quote:Op maandag 3 november 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wees blijquote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
naja heb me ps4 al bijna een jaar. Maar die van het linker pokje is naar de klote. En hoop dat dat het enige rubber is wat ik kapot gemaakt heb.(toch Trapz?)
![]()
I see what you did therequote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
naja heb me ps4 al bijna een jaar. Maar die van het linker pokje is naar de klote. En hoop dat dat het enige rubber is wat ik kapot gemaakt heb.![]()
![]()
Die snap ik niet.quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere 3 maanden is het weer feest in huizen Trapz
Morgen even bossen op CODKiid maak even een clan aan met [CLASIE]
kan maar 4 letters toch?quote:Op maandag 3 november 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
inb4quote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kinderbijslag, daar ga je nu toch ook CoD van kopen, of niet?!
zo weinig verdienen dat je nog kinderbijslag krijgt
#FreeTrapz![]()
ajaxquote:Op maandag 3 november 2014 10:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hmmmm welk woord zou het dan worden bij d'n Trapz?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iedereen krijgt kinderbijslagquote:Op maandag 3 november 2014 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inb4
zo weinig verdienen dat je nog kinderbijslag krijgt
[JIZZ]quote:Op maandag 3 november 2014 10:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hmmmm welk woord zou het dan worden bij d'n Trapz?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2 binairquote:Op maandag 3 november 2014 10:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hmmmm welk woord zou het dan worden bij d'n Trapz?![]()
Dan hoop ik maar wel dat hij niet bezet is. Zou mij niks verbazen eigenlijkquote:Op maandag 3 november 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
gaat dat niet naar inkomenquote:![]()
DE RIJKER WORDEN RIJKER
#FreeTrapz![]()
'Nope nog niet maar dat willen de linkse partijen wel.quote:Op maandag 3 november 2014 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat dat niet naar inkomen![]()
DE RIJKER WORDEN RIJKERRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies gratis 160 (of 196 geen ide eigenlijk) euries per 3 maanden.quote:Op maandag 3 november 2014 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonder kinderbijslag heeft het geen zin om kinderen te nemen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
65 euries in de maand, daar kan je nog geen eens luiers van kopen manquote:Op maandag 3 november 2014 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies gratis 160 (of 196 geen ide eigenlijk) euries per 3 maanden.
#FreeTrapz![]()
Kloptquote:Op maandag 3 november 2014 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
65 euries in de maand, daar kan je nog geen eens luiers van kopen man
En sjon kan het wetenquote:Op maandag 3 november 2014 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
65 euries in de maand, daar kan je nog geen eens luiers van kopen man![]()
![]()
Miste jullie wat skillmoves?quote:Op zondag 2 november 2014 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Net niet gewonnen. Wss door mijn noob move
Nee grapje hoor, ik kan er niks van.
Hoe was het gisteren BDIL, Freire, Thad en over_hedge?![]()
jaren in een supermarkt gewerkt. altijd de milfjes checken die luiers gingen kopen natuurlijkquote:
#FreeTrapz![]()
pak luiers kost 66 euro?quote:Op maandag 3 november 2014 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
65 euries in de maand, daar kan je nog geen eens luiers van kopen man
Maar zonder gekkigheid, het is natuurlijk wel een leuk extra'tje, aangezien het wel iets van de kosten dekt. En reken voor de grap maar eens uit wat dit op jaarbasis kost..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iemand tips om coins te verdienen? Kopen en verkopen van spelers gaat niet echt vooruit. Al m'n coins bonussen met ervaringspunten heb ik al gebruikt, alle klassieke shirts heb ik ook gekocht met ervaringspunten en verpatst en online seizoenen speel constant(lijkt mij redelijk winstgevend). Heb al wel eens 15 euro aan premium packs gekocht, maar daar zat letterlijk niks in..
Ik heb nu om en bij de 100k coins en 2 redelijke teams(speel afwisselend met het ene en het andere team om altijd met een topfit team te spelen):
Team 1: http://www.futhead.com/15/squads/7166965/
Team 2: http://www.futhead.com/15/squads/7167157/
Probleem: het kost echt handenvol coins om spelers te kopen die ook maar een tikkeltje beter zijn. Iniesta en Alba staan bijvoorbeeld op mijn verlanglijstje, maar als ik die spelers koop, ben ik zo goed als blut. Hoe verdien ik meer coins? Het gaat imo een beetje te traag. Ik speel nu voornamelijk online seizoenen, dat verdient het snelst lijkt het.
Of moet ik een speler als Neymar gewoon uit m'n hoofd zetten en is mijn Team 1 bijna het maximale wat je kan bereiken zonder geluk met packs?
Alvast bedankt.
PS: Ik speel op PC, de markt ligt daar anders natuurlijk.![]()
Bij 3 vs 3 kwamen we vaak tegen pro's met >90 rating, dus we kregen veel dunks tegen die haast niet te verdedigen warenquote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef vanpers het volgende:
[..]
Miste jullie wat skillmoves?
Hoe was het gisteren BDIL, Freire, Thad en over_hedge?
Bij 5 vs 5 hadden we daar minder last van, maar hedge moest weg en met 2 onbekende is het kut samenwerken
Al met al wel prima vermaakt![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef vanpers het volgende:
[..]
Miste jullie wat skillmoves?
Hoe was het gisteren BDIL, Freire, Thad en over_hedge?hadden nog 1 potje 5vs5 in rec center gedaan. Net verloren met 4 punten. Dus lag erg dicht bij elkaar. We waren alleen met zijn 4en waar door er 1 ander iemand bij was. En die wilde de bal nooit afgeven dat was wel een beetje jammer.
Jaja. Eigenlijk heb je gewoon anusatresiequote:Op maandag 3 november 2014 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jaren in een supermarkt gewerkt. altijd de milfjes checken die luiers gingen kopen natuurlijk![]()
![]()
Heb het ook even terug gelezen.quote:Op maandag 3 november 2014 10:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had dat verhaal van gisteren nog gelezen. Goed bezig.
![]()
Hopelijk heeft je maat er geen problemen mee.![]()
Kinderopvang, luiers, vreten, kleren, speelgoed etc etc.
FUT op de pcquote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef Brecht35 het volgende:
Iemand tips om coins te verdienen? Kopen en verkopen van spelers gaat niet echt vooruit. Al m'n coins bonussen met ervaringspunten heb ik al gebruikt, alle klassieke shirts heb ik ook gekocht met ervaringspunten en verpatst en online seizoenen speel constant(lijkt mij redelijk winstgevend). Heb al wel eens 15 euro aan premium packs gekocht, maar daar zat letterlijk niks in..
Ik heb nu om en bij de 100k coins en 2 redelijke teams(speel afwisselend met het ene en het andere team om altijd met een topfit team te spelen):
Probleem: het kost echt handenvol coins om spelers te kopen die ook maar een tikkeltje beter zijn. Iniesta en Alba staan bijvoorbeeld op mijn verlanglijstje, maar als ik die spelers koop, ben ik zo goed als blut. Hoe verdien ik meer coins? Het gaat imo een beetje te traag. Ik speel nu voornamelijk online seizoenen, dat verdient het snelst lijkt het.
Of moet ik een speler als Neymar gewoon uit m'n hoofd zetten en is mijn Team 1 bijna het maximale wat je kan bereiken zonder geluk met packs?
Alvast bedankt.
PS: Ik speel op PC, de markt ligt daar anders natuurlijk.![]()
![]()
Coins kopen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef Brecht35 het volgende:
Alvast bedankt.
PS: Ik speel op PC, de markt ligt daar anders natuurlijk.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
vond met 1 onbekende al kutquote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Bij 3 vs 3 kwamen we vaak tegen pro's met >90 rating, dus we kregen veel dunks tegen die haast niet te verdedigen waren
Bij 5 vs 5 hadden we daar minder last van, maar hedge moest weg en met 2 onbekende is het kut samenwerken
Al met al wel prima vermaaktDie wilde de bal al nooit afgeven.
FUT op de PCquote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef Brecht35 het volgende:
Alvast bedankt.
PS: Ik speel op PC, de markt ligt daar anders natuurlijk.
Olliesquote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kinderopvang, luiers, vreten, kleren, speelgoed etc etc.![]()
je hebt gewoon de pech dat je niet aseksueel op de wereld bent gekomenquote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
#FreeTrapz![]()
Ook prijzig ja. De eerste is al kapot.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speel gewoon met een controller hoor, is net hetzelfde als op de console spelen.
Met uitzondering van de aanschaf van een console.![]()
Wel bazig dat iemand van 79 nog op een PC speelt.quote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef Brecht35 het volgende:
Ik speel gewoon met een controller hoor, is net hetzelfde als op de console spelen.
Met uitzondering van de aanschaf van een console.
Bohh heb je ook al een mini ollie gekocht voor haar?quote:Op maandag 3 november 2014 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook prijzig ja. De eerste is al kapot.![]()
Ik heb nu ook echt moeite met traden.. ik vind NIKS meer op de 59e minuut omdat ALLES constant wordt opgekocht. En ik heb al meerdere methoden geprobeerd.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Bij 3 vs 3 kwamen we vaak tegen pro's met >90 rating, dus we kregen veel dunks tegen die haast niet te verdedigen waren
Al met al wel prima vermaaktTegen die pro's van 90 schiet niet op. Die verpesten het spelplezier wel een beetje.quote:Op maandag 3 november 2014 11:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leukhadden nog 1 potje 5vs5 in rec center gedaan. Net verloren met 4 punten. Dus lag erg dicht bij elkaar. We waren alleen met zijn 4en waar door er 1 ander iemand bij was. En die wilde de bal nooit afgeven dat was wel een beetje jammer.
Had zaterdagavond een feestje en moest zondag weer vroeg voetballen dus had hier niet meer gekeken omdat ik lekker ben gaan slapen, anders had ik zeker mee gedaan(als ik welkom was tenminste).
![]()
de prijzen van spelers zijn door al die hackers op de PC gewoon bizarquote:Op maandag 3 november 2014 11:09 schreef Brecht35 het volgende:
Met uitzondering van de aanschaf van een console.![]()
verder geld verdienen. buy low, sell high.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gisteren weer kinderschoenen van 80 euro gekocht. Het ventje is er over 3 maanden alweer uitgegroeidquote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
koop dan schoenen van 20 euroquote:Op maandag 3 november 2014 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren weer kinderschoenen van 80 euro gekocht. Het ventje is er over 3 maanden alweer uitgegroeid
#FreeTrapz![]()
Mini-ollie?quote:Op maandag 3 november 2014 11:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohh heb je ook al een mini ollie gekocht voor haar?die ken ik niet.
Zij heeft een stuk of 7 normale ollies gekregen toen ze werd geboren.
http://www.donner.nl/olliquote:Op maandag 3 november 2014 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mini-ollie?die ken ik niet.
Zij heeft een stuk of 7 normale ollies gekregen toen ze werd geboren.![]()
Ik had schoenen gekocht voor 60 euro maar waren blijkbaar niet de juiste want de zolen moeten flexibel zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren weer kinderschoenen van 80 euro gekocht. Het ventje is er over 3 maanden alweer uitgegroeid
Zelfs die gaan nog langer mee man.quote:Op maandag 3 november 2014 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zoiets als plastic kozijnen nemen.![]()
Jaja, ze moeten er nog wel in kunnen kruipen...ofzoietsquote:Op maandag 3 november 2014 11:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had schoenen gekocht voor 60 euro maar waren blijkbaar niet de juiste want de zolen moeten flexibel zijn.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 11:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zelfs die gaan nog langer mee man.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah dan rij ik daar vanmiddag wel even langs. Gelijk even mijn plekje reserveren voor het einde van het seizoen. gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn er hackers dan op PC? Zou het een en ander verklaren.quote:Op maandag 3 november 2014 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de prijzen van spelers zijn door al die hackers op de PC gewoon bizar![]()
verder geld verdienen. buy low, sell high.79?quote:Op maandag 3 november 2014 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel bazig dat iemand van 79 nog op een PC speelt.![]()
![]()
Ik hoorde dat als je schoenen met stevige zolen koopt dat ze dan leren om op hun tenen te lopen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jaja, ze moeten er nog wel in kunnen kruipen...ofzoietsdus er liggen nu mooie adidas schoentjes in de kast te verstoffen.
goed dat je schoenen van 60 euro hebt gekochtquote:Op maandag 3 november 2014 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zoiets als plastic kozijnen nemen.![]()
kunststof kozijnen nemen is not done![]()
schoenen van 20 euro dus blijkbaar ook niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
35 is niet je geboortejaar?quote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Zijn er hackers dan op PC? Zou het een en ander verklaren.
[..]
79?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Verkoop ze dan Gquote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat als je schoenen met stevige zolen koopt dat ze dan leren om op hun tenen te lopen.dus er liggen nu mooie adidas schoentjes in de kast te verstoffen.
[ afbeelding ]![]()
Van die Ozz-figuren aan de deur die nog gaan afdingen.quote:Ik geef ze wel weg aan iemand.
Enige reden dat sjon tegen kunststof kozijnen is is dat die te lang meegaan, dan heeft ie over een paar jaar geen werk meer![]()
![]()
Gewoon zeggen dat je ze alleen op stuurtquote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van die Ozz-figuren aan de deur die nog gaan afdingen.Ik geef ze wel weg aan iemand.
![]()
![]()
en ze zijn lelijkquote:Op maandag 3 november 2014 11:19 schreef Zhano het volgende:
Enige reden dat sjon tegen kunststof kozijnen is is dat die te lang meegaan, dan heeft ie over een paar jaar geen werk meer![]()
jullie laten die ICT handel toch ook niet vlekkeloos draaien.. je moet een beetje aan de gang blijven.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan ook. Stiekem vind ik ze eigenlijk te leuk om weg te doenquote:Op maandag 3 november 2014 11:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ze alleen op stuurt
Doe ze zelf aan dan. Gewoon een beetje proppen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan ook. Stiekem vind ik ze eigenlijk te leuk om weg te doen![]()
Gewoon een random nummer.quote:
Dus ik ben genaaid omdat ik op PC speel en eerlijk ben(mbt de achterlijke prijzen)?![]()
nee iedereen die eerlijk is word genaaid. als er een makkelijke manier was om snel coins te verdienen deed iedereen het wel he.quote:Op maandag 3 november 2014 11:25 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Gewoon een random nummer.
Dus ik ben genaaid omdat ik op PC speel en eerlijk ben(mbt de achterlijke prijzen)?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanavond maar eens proberen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe ze zelf aan dan. Gewoon een beetje proppen.Als je op de PC speelt ben je sowieso al genaaid.quote:Op maandag 3 november 2014 11:25 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Gewoon een random nummer.
Dus ik ben genaaid omdat ik op PC speel en eerlijk ben(mbt de achterlijke prijzen)?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook veel mensen die coins kopen enzo op PS3/Xbox zeker?quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee iedereen die eerlijk is word genaaid. als er een makkelijke manier was om snel coins te verdienen deed iedereen het wel he.Wat is er mis met PC?quote:Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanavond maar eens proberen.
[..]
Als je op de PC speelt ben je sowieso al genaaid.![]()
![]()
Net seksquote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe ze zelf aan dan. Gewoon een beetje proppen.![]()
PC is voor dikke ICT nerds op hun zolderkamer.quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ook veel mensen die coins kopen enzo op PS3/Xbox zeker?
[..]
Wat is er mis met PC?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Sorry dat ik geen eigen TV heb en geen geld neerleg voor een console.quote:Op maandag 3 november 2014 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PC is voor dikke ICT nerds op hun zolderkamer.Ik speel lekker maxed out op een 23 inch scherm met een controller. Bijna hetzelfde als de console-ervaring.
![]()
![]()
Er zijn maar weinig mensen die kozijnen laten zetten door Sjon blijkbaar. Hij zit heel de dag hierDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is meer een running-gag hierzo.quote:Op maandag 3 november 2014 11:33 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik geen eigen TV heb en geen geld neerleg voor een console.Ik speel lekker maxed out op een 23 inch scherm met een controller. Bijna hetzelfde als de console-ervaring.
Volgens mij zijn er nog een paar die op de PC spelen.
Voor Fut is het kut iig, doordat de markt op de pc totaal verkloot is. Daarbij kun je je 23 inch scherm natuurlijk ook gewoon voor je console gebruiken als je gewoon het goede kabeltje koopt. Geluid dmv losse boxjes dan als die ee niet op zittenquote:Op maandag 3 november 2014 11:33 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik geen eigen TV heb en geen geld neerleg voor een console.Ik speel lekker maxed out op een 23 inch scherm met een controller. Bijna hetzelfde als de console-ervaring.
Elke dag![]()
En die markt is verkloot omdat coins hacken makkelijker is op PC?quote:Op maandag 3 november 2014 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor Fut is het kut iig, doordat de markt op de pc totaal verkloot is. Daarbij kun je je 23 inch scherm natuurlijk ook gewoon voor je console gebruiken als je gewoon het goede kabeltje koopt. Geluid dmv losse boxjes dan als die ee niet op zitten![]()
Niks dit is gewoon de oudste discussie op Fok!.quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ook veel mensen die coins kopen enzo op PS3/Xbox zeker?
[..]
Wat is er mis met PC?
in dit topic ben je alleen cool met een playstation.![]()
Tjah ik ben geen expert maar blijkbaar wwl. Iets met matchcoins en disconnects dacht ikquote:Op maandag 3 november 2014 11:35 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
En die markt is verkloot omdat coins hacken makkelijker is op PC?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En als je voor Feyenoord bentquote:Op maandag 3 november 2014 11:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Niks dit is gewoon de oudste discussie op Fok!.
in dit topic ben je alleen cool met een playstation.![]()
Wat dacht je van Trapz en PotS?quote:Op maandag 3 november 2014 11:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die kozijnen laten zetten door Sjon blijkbaar. Hij zit heel de dag hier
2 out of 3. Ben cool
Elke dag![]()
Die zitten op kantoor. Das toch anders dan iemand die kozijnen moet komen zettenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ah cool! Nog een Feyenoorder op de playstation erbij.quote:
Nou, als ik op kantoor werk (bijbaan) dan ben ik echt de hele dag zoet en heb ik geen tijd om te FOK!en. Die gasten doen voor m'n gevoel niet andersquote:Op maandag 3 november 2014 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zitten op kantoor. Das toch anders dan iemand die kozijnen moet komen zetten
Als ik tentamens heb ofzo, zit ik ook de hele dag in de studiezaal en dan FOK! ik ook veel. Effectieve tijdsbesteding is dan misschien 50%
En patat zegt ipv frietquote:Op maandag 3 november 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En als je uit Brabant komt.![]()
Niet kunnen multitaskenquote:Op maandag 3 november 2014 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, als ik op kantoor werk (bijbaan) dan ben ik echt de hele dag zoet en heb ik geen tijd om te FOK!en. Die gasten doen voor m'n gevoel niet anders
Als ik tentamens heb ofzo, zit ik ook de hele dag in de studiezaal en dan FOK! ik ook veel. Effectieve tijdsbesteding is dan misschien 50%Ik heb 3 beeldschermen waarvan er 1 half scherm voor jullie boiis is.
Dan heb jij een hele drukke bijbaan.:P Ik kan wel begrijpen dat er tijd is voor fok tijdens het werkquote:Op maandag 3 november 2014 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, als ik op kantoor werk (bijbaan) dan ben ik echt de hele dag zoet en heb ik geen tijd om te FOK!en. Die gasten doen voor m'n gevoel niet anders
Als ik tentamens heb ofzo, zit ik ook de hele dag in de studiezaal en dan FOK! ik ook veel. Effectieve tijdsbesteding is dan misschien 50%Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik plan werk om de tijd met FOK! heen en niet andersomquote:Op maandag 3 november 2014 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele drukke bijbaan.:P Ik kan wel begrijpen dat er tijd is voor fok tijdens het werk![]()
Oh sorry manquote:Op maandag 3 november 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet kunnen multitaskenIk heb 3 beeldschermen waarvan er 1 half scherm voor jullie boiis is.
Als je voor die neuzen bent begin je gelijk al in de min.quote:Op maandag 3 november 2014 11:46 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind het een hele rare puntentelling.
Dat zou betekenen dat ik niet cool ben.
oh wacht....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien besteed ik mijn tijd ook wel niet heel erg effectief. 40-urig contract, maar ik werk de laatste tijd wekelijks een uurtje of 45-48
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
*boks*quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Misschien besteed ik mijn tijd ook wel niet heel erg effectief. 40-urig contract, maar ik werk de laatste tijd wekelijks een uurtje of 45-48
Thuis werken.
Niet cool zijn op fok is misschien juist wel goed voor je normale leven buiten fokFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Typisch iets wat de niet coole mensen zeggen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Niet cool zijn op fok is misschien juist wel goed voor je normale leven buiten fokRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waar ik vandaan kom begin je dan dik in de plus.quote:Op maandag 3 november 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je voor die neuzen bent begin je gelijk al in de min.
Lijkt wel of het plaats afhankelijk is ofzo.![]()
*niet coole mensen op fokquote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Typisch iets wat de niet coole mensen zeggen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Potsie is gewoon liever bij ons dan bij zijn zwagerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maak je niet druk; ik vind jou absoluut ontzettend cool. Hier op Fok dan.quote:Op maandag 3 november 2014 11:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Niet cool zijn op fok is misschien juist wel goed voor je normale leven buiten fokNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je ook nog eens uit amsterdam komt is het onmogelijk om nog in de plus te komen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom begin je dan dik in de plus.
Lijkt wel of het plaats afhankelijk is ofzo.![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maak je niet druk; ik vind jou absoluut ontzettend cool. Hier op Fok dan.
Als je al niet cool bent op FOK, hoe moet dat dan in het echte leven. Zo moet je het zienquote:Op maandag 3 november 2014 11:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Niet cool zijn op fok is misschien juist wel goed voor je normale leven buiten fok![]()
Heel vreemd ja. Zou Nederland toch groter zijn dan Rotterdam..quote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom begin je dan dik in de plus.
Lijkt wel of het plaats afhankelijk is ofzo.
Die mogen geen eens meedoen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Als je ook nog eens uit amsterdam komt is het onmogelijk om nog in de plus te komen.
haha sukk0l jje woont niet eens in rotterdam debrielltjequote:Op maandag 3 november 2014 11:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heel vreemd ja. Zou Nederland toch groter zijn dan Rotterdam..![]()
Klopt maar ik val wel onder die regio. gr grquote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
haha sukk0l jje woont niet eens in rotterdam debrielltje
Rijnmond
Ha provinciaaltjequote:Op maandag 3 november 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt maar ik val wel onder die regio. gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kan beter in Sierra Leone wonen met ebola bij je geboorte dan dat je geboren wordt in Amsterdamquote:![]()
Je kan beter als meisje in China worden geboren dan in Amsterdam.quote:Op maandag 3 november 2014 11:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan beter in Sierra Leone wonen met ebola bij je geboorte dan dat je geboren wordt in AmsterdamRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan zo op een tegeltjequote:Op maandag 3 november 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan beter als meisje in China worden geboren dan in Amsterdam.![]()
nog steeds denken dat ik ook maar op enig moment in de week vieze voeten krijgquote:Op maandag 3 november 2014 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zitten op kantoor. Das toch anders dan iemand die kozijnen moet komen zettenhow cute
#FreeTrapz![]()
Meisje?quote:Op maandag 3 november 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan beter als meisje in China worden geboren dan in Amsterdam.![]()
Dat is toch regio Sparta?quote:Op maandag 3 november 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt maar ik val wel onder die regio. gr gr
Rijnmond![]()
Kozijnen zet je toch met je handen? Ondanks dat ik geen expert ben op dat gebied natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog steeds denken dat ik ook maar op enig moment in de week vieze voeten krijghow cute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Waarom een meisje? Die worden daar toch geworshipped? Jongetjes doen ze in een mandje op de rivier omdat ze daar een overschot van hebben.quote:![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 11:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Kozijnen zet je toch met je handen? Ondanks dat ik geen expert ben op dat gebied natuurlijkook geen vieze handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zet namelijk geen kozijnen
#FreeTrapz![]()
Wat doe je dan? Professioneel FUTspeler en -handelaar?quote:Op maandag 3 november 2014 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook geen vieze handenzet namelijk geen kozijnen
Jouw mond is een krokodil hap hap met je krokostilquote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog steeds denken dat ik ook maar op enig moment in de week vieze voeten krijghow cute
Elke dag![]()
eigenlijk ben ik rood, kom ik uit andijk en maak ik accounts aan die ik verkoopquote:Op maandag 3 november 2014 12:06 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Professioneel FUTspeler en -handelaar?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ben benieuwd hoe goed jij het doet op de coolheidsmeterquote:Op maandag 3 november 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik rood, kom ik uit andijk en maak ik accounts aan die ik verkoop![]()
Nee.quote:Op maandag 3 november 2014 12:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom een meisje? Die worden daar toch geworshipped? Jongetjes doen ze in een mandje op de rivier omdat ze daar een overschot van hebben.andersom juist.
Jongens kunnen voor de ouders zorgen later.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 12:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe goed jij het doet op de coolheidsmeter![]()
![]()
WTF is een coolheidsmeterquote:Op maandag 3 november 2014 12:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe goed jij het doet op de coolheidsmeter
#FreeTrapz![]()
Suarez is echt supercool op fok, misschien wel 1 van de coolste personen hier zelfs.quote:Op maandag 3 november 2014 12:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe goed jij het doet op de coolheidsmeterFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Aangezien jij voor Ajax bent kan ik deze vraag wel stellen: vind je Serero een goede speler?quote:Op maandag 3 november 2014 12:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe goed jij het doet op de coolheidsmeter![]()
na maver dan toch wel mag ik hopen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Suarez is echt supercool op fok, misschien wel 1 van de coolste personen hier zelfs.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmm ok. Verklaart nog enigzins waarom Rijst niet gedumpt is.quote:Op maandag 3 november 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee.andersom juist.
Jongens kunnen voor de ouders zorgen later.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Deze niet ingevuld hebben
http://www.quizlet.nl/quiz/55177/ben-je-cool/
BohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zit op de bank met mijn hoofd in mijn handen. Ik durf de rest niet aan te kijken. Harry zit naast me. 'Hoe kon dit nou gebeuren?' Schreeuwt Louis gefrustreerd. Ik krimp ineen. 'Louis, doe nou even rustig.' Sust Niall hem. Lieve Niall. 'Ik doe niet rustig! Serieus, Harry? Je bent net achtien en de eerste keer dat je dronken bent gebeurd dit! En Skye, Ik had wel beter van jou verwacht! Ik dacht dat jij niet zo'n meisje bent die allemaal dingen met een jongen gaat doen als je een keer uitgaat.' Ik bijt op mijn lip en probeer de opkomende tranen tegen te houden. 'Het spijt me.' Fluister ik. Harry wrijft gerustellend met zijn hand over mijn rug. 'Het spijt je!? For god sake. Jullie hebben zeker ook een echte "huwelijks nacht" gehad?' Harry knikt schuldig. 'Dat kan er nog wel bij! Dadelijk ben je ook nog zwanger, Skye!' Roept Louis boos. De rest van de jongens staan er maar stilletjes bij. 'Dat is ze niet.' Mompelt Harry.
'Sorry?'
'Dat is ze niet!'
'Hoe weet je dat nou zo zeker?'
'Omdat we de condoom hebben gevonden, oke?' schreeuwt Harry terug. Mijn wangen beginnen te gloeien. Dit is zo genant.
'Weet je eigenlijk wel wat dit betekent voor jou carriere, Harry? Hoe gaan we dit aan de fans vertellen? Hoe gaan jullie dit aan jullie ouders vertellen? Het is een ramp. Wat dachten jullie nou eigenlijk? Zijn jullie achtelijk!' Harry springt boos op. 'En nou moet je ophouden, Louis. Je reageert alleen maar zo overdreven omdat je jaloers bent! We weten allemaal dat je Skye leuk vind.' En met die woorden beend hij boos de deur uit. Ik kijk de jongens even wanhopig aan en loop dan snel achter Harry aan.![]()
tl;drquote:Op maandag 3 november 2014 12:13 schreef Zhano het volgende:
Ik zit op de bank met mijn hoofd in mijn handen. Ik durf de rest niet aan te kijken. Harry zit naast me. 'Hoe kon dit nou gebeuren?' Schreeuwt Louis gefrustreerd. Ik krimp ineen. 'Louis, doe nou even rustig.' Sust Niall hem. Lieve Niall. 'Ik doe niet rustig! Serieus, Harry? Je bent net achtien en de eerste keer dat je dronken bent gebeurd dit! En Skye, Ik had wel beter van jou verwacht! Ik dacht dat jij niet zo'n meisje bent die allemaal dingen met een jongen gaat doen als je een keer uitgaat.' Ik bijt op mijn lip en probeer de opkomende tranen tegen te houden. 'Het spijt me.' Fluister ik. Harry wrijft gerustellend met zijn hand over mijn rug. 'Het spijt je!? For god sake. Jullie hebben zeker ook een echte "huwelijks nacht" gehad?' Harry knikt schuldig. 'Dat kan er nog wel bij! Dadelijk ben je ook nog zwanger, Skye!' Roept Louis boos. De rest van de jongens staan er maar stilletjes bij. 'Dat is ze niet.' Mompelt Harry.
'Sorry?'
'Dat is ze niet!'
'Hoe weet je dat nou zo zeker?'
'Omdat we de condoom hebben gevonden, oke?' schreeuwt Harry terug. Mijn wangen beginnen te gloeien. Dit is zo genant.
'Weet je eigenlijk wel wat dit betekent voor jou carriere, Harry? Hoe gaan we dit aan de fans vertellen? Hoe gaan jullie dit aan jullie ouders vertellen? Het is een ramp. Wat dachten jullie nou eigenlijk? Zijn jullie achtelijk!' Harry springt boos op. 'En nou moet je ophouden, Louis. Je reageert alleen maar zo overdreven omdat je jaloers bent! We weten allemaal dat je Skye leuk vind.' En met die woorden beend hij boos de deur uit. Ik kijk de jongens even wanhopig aan en loop dan snel achter Harry aan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ah jammerquote:Op maandag 3 november 2014 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gehoord hier. En daardoor ben ik het vergeten.![]()
Boh ik ook, toch maar geen rokjes gaan dragen in de toekomst dan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
'quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Boh ik ook, toch maar geen rokjes gaan dragen in de toekomst dan.
Agh ik wilde daar toch al mee gaan stoppen.
We doen om 13:00 allemaal wel even alsof het 12:00 isquote:Op maandag 3 november 2014 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gehoord hier. En daardoor ben ik het vergeten.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Boh ik ook, toch maar geen rokjes gaan dragen in de toekomst dan.Geen trut als uitkomst hebbenquote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'
Agh ik wilde daar toch al mee gaan stoppen.![]()
![]()
geef maar toe, uiteindelijk zitten we allemaal op fok om een klein beetje minder cool te worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
oh die naheffing shitquote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder 13e maand.
[ afbeelding ]
Met 13e maand.what the fuck.
hopen dat het meevalt.
#FreeTrapz![]()
Ik word flink in mijn arie geneukt door mijn 13e maand.quote:Op maandag 3 november 2014 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh die naheffing shithopen dat het meevalt.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder 13e maand.
[ afbeelding ]
Met 13e maand.what the fuck.
![]()
![]()
doe eens linkje posten waar je dat kunt berekenenquote:Op maandag 3 november 2014 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik word flink in mijn arie geneukt door mijn 13e maand.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: