SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
ja, true.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik zou het minder erg vinden als het blijvend was dan een one night stand.quote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou daar echt absoluut geen probleem mee hebben06 in m'n inbox in 3.. 2.. 1..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En wat Ozz zei... Gewoon onze namen laten vallen en het is goed swa.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
alsof jij er nog een nodig hebtquote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja, true.
[..]06 in m'n inbox in 3.. 2.. 1..
stuur wel naar DS2
![]()
Anders rijden we wel even langs.quote:Op zondag 2 november 2014 22:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En wat Ozz zei... Gewoon onze namen laten vallen en het is goed swa.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Even met de beamer een driveby regelen. Noh spangquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je nog wat stuff liggen waar je van af wilt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Onderweg even wat oude magnetrons opladen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Met je anaconda zwaaien uit het raam, dan weet die wel genoeg denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even met de beamer een driveby regelen. Noh spangOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja dan weten ze dat het aan is. 2 anaconda's, 1 besneden en de andere met een gigantische voorvel.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met je anaconda zwaaien uit het raam, dan weet die wel genoeg denk ik.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb nog wel wat oud ijzer liggen inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb je nog wat stuff liggen waar je van af wilt?![]()
Lindgren. vraag het hem gewoon. Dan weet je meteen waar je aan toe bent en wat je nog kan doen of dat je het erbij moet laten, als je tenminste vrienden wilt blijven.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik laat hem echt niet vallen. Voor geen chick.quote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lindgren. vraag het hem gewoon. Dan weet je meteen waar je aan toe bent en wat je nog kan doen of dat je het erbij moet laten, als je tenminste vrienden wilt blijven.
Maar hij is een open minded dude. Komt wel goed.
Heb je hem pics gestuurd terwijl je haar als een rodeopaard aan het temmen was?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goede handel lindgren. mijn zoon.
Als je de bioscoopbroek al aan hebt gehad ben je op het goede pad. Sowieso voor die 2e gaan trouwens, die eerste is niet geweldig dus beter die 2e fixen. Die eerste gewoon zeggen waar het op staat.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Als je al twijfelt over het feit dat de 2e misschien wel beter is, is de eerste sowieso niet goed genoeg![]()
![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 22:58 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 uur tot CoD, jammer dat ik nu niet meer op school zit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:58 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 uur tot CoD, jammer dat ik nu niet meer op school zitMorgen werken.
Dus maar niet spelen om 12uur denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 23:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaMorgen werken.
Dus maar niet spelen om 12uur denk ik.
![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen erover
Zou wel tof zijn als het weer een beetje richting MW gingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niks aan zonder kommenterrie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
pauper streamquote:Op zondag 2 november 2014 23:15 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.twitch.tv/thadcastie
Fokkers gaan zich zo laten ownen bij NBA clubs.![]()
Zo frustrerend hè..irritant kutjong komt zwaar lucky 4-0 voor, kom je terug tot 4-3 en dan gooit hij er 3 extra verdedigende spelers in en gaat hij achterin rondtikken. Was ook echt een specialiteit waarin hij de bal steeds perfect naar de andere kant kon verleggen om de paar passes zodat je er nooit bij kon.
Echt..deze community..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo teringweer hier ineensDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb nu vaak dat mensen aan het begin van het potje van formatie wisselen ... naar 5 atbquote:Op zondag 2 november 2014 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Zo frustrerend hè..irritant kutjong komt zwaar lucky 4-0 voor, kom je terug tot 4-3 en dan gooit hij er 3 extra verdedigende spelers in en gaat hij achterin rondtikken. Was ook echt een specialiteit waarin hij de bal steeds perfect naar de andere kant kon verleggen om de paar passes zodat je er nooit bij kon.
Echt..deze community..![]()
![]()
wtfquote:Op zondag 2 november 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Freire hij sluit mijn ps4 niet eens af..![]()
![]()
![]()
quote:PS4quote:Op zondag 2 november 2014 23:51 schreef ThadCastle het volgende:
Freire hij sluit mijn ps4 niet eens af..
edit: lol nee dus![]()
![]()
Ja, dat zie ik ook steeds meer ja. Omdat mensen ze toch wel wegklikken bij het zien van de formatie anders. Voor ieder probleem dat wordt opgelost komen er weer 2 nieuwe bij lijkt het wel.quote:Op zondag 2 november 2014 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb nu vaak dat mensen aan het begin van het potje van formatie wisselen ... naar 5 atb
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was wel leuk!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, of Emenike op CM zettenquote:Op zondag 2 november 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook steeds meer ja. Omdat mensen ze toch wel wegklikken bij het zien van de formatie anders. Voor ieder probleem dat wordt opgelost komen er weer 2 nieuwe bij lijkt het wel.
[ afbeelding ]
Dat soort shit echt
Probleem is dat het middenveld sowieso niet belangrijk is en het verschil dus niet merkbaar is tenzij ze willen counteren ofzo.![]()
haha Kiid we kunnen niet eens spelenof in ieder geval, ik niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Goede discussie wel.quote:Op maandag 3 november 2014 00:03 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/717153-energiedrankjes-zijn-uberslecht.html
DS2!!!11!!!![]()
Ik vind überslecht in de headline van dat artikel het ergstquote:Op maandag 3 november 2014 00:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ik weet trouwens niet ik erger vind, dat de NOS een nieuwsbericht schrijft op basis van reacties op hun facebookpagina of energiedrank.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
enige 2 die ik nog mis. Gister Maier voor 200 bin gekochtquote:Op maandag 3 november 2014 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel in een pack gehad maar ik heb ze niet in mijn club.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Wat een heldquote:"Ik heb het blikje niet gekocht. Niet omdat ik niet genoeg geld had of omdat ik het vies vind, maar omdat ik genoeg zelfdiscipline beheers om tegen mezelf te zeggen dat het slecht voor me is en dat ik het dus niet moet drinken."
Genoeg discipline beheersen () om geen energydrank te kopen!
![]()
Gewoon twee blikjes energy open trekken met een avondje clubs.quote:Op maandag 3 november 2014 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een held
Genoeg discipline beheersen () om geen energydrank te kopen!
Kan jij trouwens afblijven van worstenbroodjes in de super markt?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
O'Hanlon maar als alternatief gehaaldquote:Op maandag 3 november 2014 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel in een pack gehad maar ik heb ze niet in mijn club.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jezus wat is die Moreno van Liverpool slecht zeg..en Sakho viel ook tegen. Kan echt niet spelen met ruimte in zijn rug en is een penalty magneet
Nu weer omgezet naar Franse voorhoede+middenveld + Clichy - Silva - Luiz - AurierAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:41 schreef el-blanchito het volgende:
Goede handel lindgren. mijn zoon.
Als je de bioscoopbroek al aan hebt gehad ben je op het goede pad. Sowieso voor die 2e gaan trouwens, die eerste is niet geweldig dus beter die 2e fixen. Die eerste gewoon zeggen waar het op staat.Misschien wel een beetje waar ja.quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Freire het volgende:
Als je al twijfelt over het feit dat de 2e misschien wel beter is, is de eerste sowieso niet goed genoeg![]()
Keihard in slaap gevallen trouwens vanavond. Kort nachtje begint door te tellen. Gegroet, aardbeien.
doei lindiequote:Op maandag 3 november 2014 01:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel een beetje waar ja.![]()
Keihard in slaap gevallen trouwens vanavond. Kort nachtje begint door te tellen. Gegroet, aardbeien.![]()
Wat een kutspel was datquote:Op maandag 3 november 2014 01:56 schreef Freire het volgende:
Vorige week trouwens LA Noire teruggevonden ergens in de kast![]()
![]()
CoD Aw ziet er goed uit en nou wil ik het gaan spelen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Succesquote:Op maandag 3 november 2014 07:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Vanmorgen ga ik MAtrices bouwen
En IF Alexis kopen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ah ben dus niet de enigequote:Op maandag 3 november 2014 08:08 schreef Kiid het volgende:
Bohhh, CoD. Genoeg tijd over om het ff op te starten en weer af te sluitenWilde ff kijken of je niet nog iets moest installeren of zo
Nu weer op het werk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had ff private match gedaan om te kijken hoe dat springen/opzij bewegen werkt. Meer had ik geen tijd voorquote:Op maandag 3 november 2014 08:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ben dus niet de enigeWilde ff kijken of je niet nog iets moest installeren of zo
Nu weer op het werk
Wel handig dat je het van te voren kan downloaden zodat je ook direct kan spelen![]()
Mijn telefoon doet het niet meer.. tenminste, ik krijg hem niet meer aan de praat. Ik hoop dat dat komt doordat ik hem niet goed in elkaar heb gezet want ik kan geen nieuwe telefoon betalen.![]()
Waar een wil is, is een wegquote:Op maandag 3 november 2014 09:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn telefoon doet het niet meer.. tenminste, ik krijg hem niet meer aan de praat. Ik hoop dat dat komt doordat ik hem niet goed in elkaar heb gezet want ik kan geen nieuwe telefoon betalen.![]()
Morrie![]()
alle COD addicts weer begonnengister even the last of us gespeeld. best een leuk spel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Fuck ik wil ook COD
Ah ik zie al wat voor mensen dit spelen:
Geld sparen als je een game koopt.
Die minpuntenquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fuck ik wil ook COD
[ afbeelding ]
Geld sparen als je een game koopt.
En pluspunten trouwens ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gewoon via de store downloaden voor een veel te hoge prijs. kan je m 5 keer downloadenquote:Op maandag 3 november 2014 09:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fuck ik wil ook COD
[ afbeelding ]
Geld sparen als je een game koopt.kost ie maar 14 eu
#FreeTrapz![]()
Hij kost nog steeds 70 euro dan... ook al download ik hem 5x..quote:Op maandag 3 november 2014 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon via de store downloaden voor een veel te hoge prijs. kan je m 5 keer downloadenkost ie maar 14 eu
usa store is die 60 dollar. Scheelt alweer.quote:Op maandag 3 november 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij kost nog steeds 70 euro dan... ook al download ik hem 5x..Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
je hebt toch wel 4 matties die t ook willen spelen. gooi je hem er bij hun ook op.quote:Op maandag 3 november 2014 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij kost nog steeds 70 euro dan... ook al download ik hem 5x..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou dan ga ik er winst op maken want hun betalen er maar lekker 40 euries voor.quote:Op maandag 3 november 2014 09:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt toch wel 4 matties die t ook willen spelen. gooi je hem er bij hun ook op.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zo is het ook wel weerquote:Op maandag 3 november 2014 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou dan ga ik er winst op maken want hun betalen er maar lekker 40 euries voor.
best makkelijk hoor, downloaden via US store, kan ik hem mooi delen met broeders.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil toch een hoesje hebben eigenlijk.oude stempel dit dat.
was ik ook van. maar als je het hoesje koop moet ik dus eerst wachten tot die dwerg AC unity uitgespeeld heeft. download ik hem kunnen we beide tegelijk spelen.quote:Op maandag 3 november 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil toch een hoesje hebben eigenlijk.oude stempel dit dat.
#FreeTrapz![]()
Ik snap alleen niet zo goed wat ze bedoelen met: 'by purchasing this shitty game you are entitled to the Ps3 and Ps4 version of this shitty game'. Ik had gehoopt dat dit betekende dat ik hem ook kon downloaden op de Ps3 van mijn broertje, maar daar kon ik er niks over terugvinden.![]()
Dus jullie boiis hebben hem al? En hoe speelt het?
Ik kan hem al spelen, maar heb nog niet kunnen spelen ivm werk. Had alleen ff 5 minuten private match gedaan om te zien hoe dat nieuwe springen enzo werktquote:Op maandag 3 november 2014 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dus jullie boiis hebben hem al? En hoe speelt het?![]()
Van het weekend weer eens FUT gespeeld en ging nog niet eens zo slecht. 2 keer kampioen geworden weet alleen niet welk niveau, zal wel 9 en 8 geweest zijn.
Bijna Fabregas bij elkaar gespaard.
![]()
En heb je een paar bots onder gejizzed?quote:Op maandag 3 november 2014 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan hem al spelen, maar heb nog niet kunnen spelen ivm werk. Had alleen ff 5 minuten private match gedaan om te zien hoe dat nieuwe springen enzo werktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan dat dan?quote:Op maandag 3 november 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En heb je een paar bots onder gejizzed?
Was gewoon leeg![]()
![]()
Ja kan toch altijd bots toevoegen?quote:of ben ik weer ouderwets?
Weet ik veel, dat heb ik nog nooit gedaan. Deed het puur om ff te kijken hoe dat nieuwe springen enzo werktquote:Op maandag 3 november 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja kan toch altijd bots toevoegen?of ben ik weer ouderwets?
![]()
Ik ga hem wel bestellen kan ik morgen ook spelen.quote:Op maandag 3 november 2014 09:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat heb ik nog nooit gedaan. Deed het puur om ff te kijken hoe dat nieuwe springen enzo werkt
[Sanka-n0-Sc0p3] of [CLASIE]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hong Kong store iets van 34 euro.quote:Op maandag 3 november 2014 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
usa store is die 60 dollar. Scheelt alweer.![]()
![]()
#Ali-Jizzramquote:Op maandag 3 november 2014 09:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hong Kong store iets van 34 euro.
quote:Op maandag 3 november 2014 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga hem wel bestellen kan ik morgen ook spelen.
[Sanka-n0-Sc0p3] of [CLASIE], trapzGOD
Aguero is trouwens wel een baas. 66 goals in 38 wedstrijden en 15 assists![]()
![]()
Bohhquote:Op maandag 3 november 2014 09:58 schreef Kiid het volgende:
[..], trapzGOD
Aguero is trouwens wel een baas. 66 goals in 38 wedstrijden en 15 assistsBij mij is Agbonlahor de baas.
en natuurlijk Emre Can.
Krijg je dan wel een engels spel?quote:Op maandag 3 november 2014 09:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hong Kong store iets van 34 euro.
Tuurlijk. Xbox!quote:Op maandag 3 november 2014 10:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Krijg je dan wel een engels spel?![]()
![]()
![]()
Trend onder noobsquote:Op maandag 3 november 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blijkbaar is de nieuwe trend een RF/LF in de spits zetten.![]()
Mijn nieuwe trend is RB of LB op CB te zetten.
Ja, meestal ook een type a la Aubameyang.quote:Op maandag 3 november 2014 10:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Blijkbaar is de nieuwe trend een RF/LF in de spits zetten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb al mensen gezien met Bale, Robben en Cuadrado in de spits.quote:Op maandag 3 november 2014 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, meestal ook een type a la Aubameyang.![]()
Die hebben allemaal (ten minste) één ding gemeen met Pierre-Emerick.quote:Op maandag 3 november 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gezien met Bale, Robben en Cuadrado in de spits.![]()
Ja, die pace-categorie dus inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2014 10:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al mensen gezien met Bale, Robben en Cuadrado in de spits.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel meer skills dan Auba.quote:Op maandag 3 november 2014 10:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, die pace-categorie dus inderdaad.
Zo'n speler als Arroyo is eigenlijk meer een spits dan een LW/LF.![]()
Hakkuhbarquote:Op maandag 3 november 2014 10:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Die hebben allemaal (ten minste) één ding gemeen met Pierre-Emerick.
Snap niet dat mensen dat leuk vinden. Net zoals die mensen die alleen maar in 1 rechte lijn sprinten en dan constant steekballen vanuit het middenveld. Wat is daar leuk aan? Heb je eindelijk een Fifa waar je een beetje kan dribbelen...![]()
Hoe moet je contact opnemen met Sony als het rubbertje van je controller al scheurt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe moet je contact opnemen met Sony als het rubbertje van je controller al scheurt?
Heb je niet van die caps gekocht?!![]()
quote:
Hoe kan je daar überhaupt mee spelen man. Die krengen hebben echt 0,0 grip, maar denk dat je even op de website moet kijken. Maar daarna wel caps kopen, dan gaan ze niet kapot ook + je hebt meer grip.![]()
Ik heb daar vrij weinig problemen mee eigenlijk... ben alleen bang dat ik dan mijn controller 2 weken kwijt ben.quote:Op maandag 3 november 2014 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je daar überhaupt mee spelen man. Die krengen hebben echt 0,0 grip, maar denk dat je even op de website moet kijken. Maar daarna wel caps kopen, dan gaan ze niet kapot ook + je hebt meer grip.![]()
Moet je maar niet van die kleffe zweethandjes hebben.quote:Op maandag 3 november 2014 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je daar überhaupt mee spelen man. Die krengen hebben echt 0,0 grip, maar denk dat je even op de website moet kijken. Maar daarna wel caps kopen, dan gaan ze niet kapot ook + je hebt meer grip.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik verwachtte een soort GTA/Red Dead Redemption in de jaren '50, maar het leek meer een soort jaren '90 point & click.quote:
Zoek voorwerpen op de grond, stel vragen aan mensen, kijk of ze liegen of niet, dat was het hele spel eigenlijk. Ik vond het maar tegenvallen (maar zal verkeerde verwachtingen gehad hebben).![]()
Succesquote:Op maandag 3 november 2014 10:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe moet je contact opnemen met Sony als het rubbertje van je controller al scheurt?Laatst 15 min in de wacht gestaan bij de klantenservice. En toen maar opgegeven. Meer verhalen gehoord dat het tot 20 min duurt voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt.
Heb jij er ook last van?quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SuccesLaatst 15 min in de wacht gestaan bij de klantenservice. En toen maar opgegeven. Meer verhalen gehoord dat het tot 20 min duurt voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt.
Als ik er nu zo'n cap overheen doe zou dat ook werken?
Had die laatste 5 min dan ook gewacht als je wist dat het meestal 20 min duurtquote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SuccesLaatst 15 min in de wacht gestaan bij de klantenservice. En toen maar opgegeven. Meer verhalen gehoord dat het tot 20 min duurt voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt.
![]()
![]()
Dat wist ik toen nog nietquote:Op maandag 3 november 2014 10:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Had die laatste 5 min dan ook gewacht als je wist dat het meestal 20 min duurtDat las ik pas later toen ik ging klagen in het ps4 topic.
Ja. Bij 2 controllers.quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij er ook last van?Als ik er nu zo'n cap overheen doe zou dat ook werken?
En denk het wel. Licht er wel beetje aan hoe kapot je rubber nu al is. Want anders klikken die dingen niet goed vast meer.
wft, welk rubber hebben jullie nu alweer gesloopt![]()
bij mij is mijn R2 stuk denk ikals ik zie hoe hard verdedigers mijn menez voorbij lopen
#FreeTrapz![]()
naja heb me ps4 al bijna een jaar. Maar die van het linker pokje is naar de klote. En hoop dat dat het enige rubber is wat ik kapot gemaakt heb.quote:Op maandag 3 november 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
bij mij is mijn R2 stuk denk ikals ik zie hoe hard verdedigers mijn menez voorbij lopen
nee dat is gewoon eaids, de ene keer ren je ze de stront voor hun ogen, de andere keer wordt jouw 88 pace meneer ingehaald door een 63 pace meneer.quote:Op maandag 3 november 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wees blijquote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
naja heb me ps4 al bijna een jaar. Maar die van het linker pokje is naar de klote. En hoop dat dat het enige rubber is wat ik kapot gemaakt heb.(toch Trapz?)
![]()
I see what you did therequote:Op maandag 3 november 2014 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
naja heb me ps4 al bijna een jaar. Maar die van het linker pokje is naar de klote. En hoop dat dat het enige rubber is wat ik kapot gemaakt heb.![]()
![]()
Die snap ik niet.quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere 3 maanden is het weer feest in huizen Trapz
Morgen even bossen op CODKiid maak even een clan aan met [CLASIE]
kan maar 4 letters toch?quote:Op maandag 3 november 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
inb4quote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kinderbijslag, daar ga je nu toch ook CoD van kopen, of niet?!
zo weinig verdienen dat je nog kinderbijslag krijgt
#FreeTrapz![]()
ajaxquote:Op maandag 3 november 2014 10:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hmmmm welk woord zou het dan worden bij d'n Trapz?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iedereen krijgt kinderbijslagquote:Op maandag 3 november 2014 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inb4
zo weinig verdienen dat je nog kinderbijslag krijgt
[JIZZ]quote:Op maandag 3 november 2014 10:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hmmmm welk woord zou het dan worden bij d'n Trapz?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2 binairquote:Op maandag 3 november 2014 10:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hmmmm welk woord zou het dan worden bij d'n Trapz?![]()
Dan hoop ik maar wel dat hij niet bezet is. Zou mij niks verbazen eigenlijkquote:Op maandag 3 november 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |