quote:Joran van der Sloot is in de Peruaanse Challapalca-gevangenis neergestoken. Zijn advocaat en zijn vrouw beweren tegen RTL Boulevard bewijs hiervoor te hebben. Joran zou zwaargewond zijn. Een openbaar aanklager gaat de beweringen vandaag onderzoeken.
Volgens Jorans vrouw Leidy is haar man twee keer gestoken, één keer in zijn schouder en een keer in zijn middel. "De wonden zijn zeker twee centimeter diep", vult advocaat Maximo Altez aan. De Nederlander zou zijn gehecht maar erg veel pijn hebben.
De vrouw van Van der Sloot heeft tijdens haar bezoek aan de gevangenis gisteren een polo meegesmokkeld die besmeurd is met bloed. Deze zou van Joran zijn en is volgens haar het bewijs. Of het shirt echt van de Nederlander is, is niet bekend.
Bron: Leidy
'Dood Joran zou tot enorme ophef leiden'
Joran zou zijn gestoken door medegevangenen die zwaar te lijden zouden hebben onder de omstandigheden in de beruchte Challapalca-gevangenis. Volgens Altez denken de gevangenen dat de gevangenis gesloten wordt als de Nederlander sterft. Hij is de enige buitenlander daar en zijn dood zou tot enorme ophef leiden, aldus Altez. Van der Sloots vrouw Leidy zegt dat haar man zwaar mishandeld wordt.
De advocaat zegt dat gevangenisdirecteur José Luis Pérez Guadalupe dit bewust laat gebeuren om van Joran af te komen, maar José noemt dat in Peruaanse media onzin. Over Leidy zegt hij: "Het was te verwachten dat de vrouw van Joran op enig moment dit soort uitspraken zou doen met haar complexe persoonlijkheid." Hij vraagt zich sowieso af wie een vrouw gelooft die in de gevangenis met een moordenaar trouwt. Ook noemt hij haar een notoire leugenaar.
Hij lijkt me juist echt een gladde psychopaat die iedereen naar zijn hand zet. Heeft niet voor niets paar jaar geduurd voordat er zoiets als dit gebeurt.quote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
Zat er aan te komen, hij heeft al vaker ruzie gehad daar en maakt zichzelf er ook neit erg populair volgens mij
Klopt. Zou mij ook niet veel verbazen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het zou me niets verbazen als hij het zelf heeft gedaan om uit die Challapalca gevangenis weg te komen. Ik zie hem er wel voor aan. Hij was toch ook al in hongerstaking?
droog..quote:
enquote:Zijn advocaat en zijn vrouw beweren tegen RTL Boulevard bewijs hiervoor te hebben
quote:De vrouw van Van der Sloot heeft tijdens haar bezoek aan de gevangenis gisteren een polo meegesmokkeld die besmeurd is met bloed.
de bewaking daar is ook een aanfluiting als die vrouw zomaar met een polo shirt naar buiten kan lopen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
droog..![]()
maar het kan dus net zo goed een hoax zijn.
[..]
en
[..]
quote:Het was te verwachten dat de vrouw van Joran op enig moment dit soort uitspraken zou doen met haar complexe persoonlijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |