SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)volgend-jaar-betaaltquote:Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe eens linkje posten waar je dat kunt berekenenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh meeste punten behaald tegen Lakers nu ( 85 pt ) en grootste overwinning net tegen Timberwolves ( 26 pt verschil )![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Modric, sokratis en dempsey in me pack2 paks terug kompany
Dit werkt lekker. Gewoon steeds als je 7.5k van een gewonnen season pack kopen
Nu verdediging Aogo, Boateng, Benatia, Pisczek
Middenveld cdm Lahm cm Kroos cm Schweinsteiger cam modric
Aanval SP Hernandez SP Dos Santos
(4-1-2-1-2 (2))
Alleen nog Benzema en alaba
EDIT: en mandzukich voor Santos nicee![]()
Kobe Bryant in Domination AwardHoly Shit
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
drukte op de sitequote:Op maandag 3 november 2014 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)volgend-jaar-betaaltdoet t niet.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja dat is lekker slim.quote:Op maandag 3 november 2014 12:32 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga niet meer stemmen, het zijn allemaal oplichters.Dan gaat je stem naar de winnende partij.
Stem dan ongeldig (3 of 5 vakjes aankruisen)
je kan dan toch net zo goed aanvinken dat je blank wilt stemmen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is lekker slim.Dan gaat je stem naar de winnende partij.
Stem dan ongeldig (3 of 5 vakjes aankruisen)
#FreeTrapz![]()
gwoon pvv stemmen greet regeld het wel evequote:Op maandag 3 november 2014 12:32 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ga niet meer stemmen, het zijn allemaal oplichters.![]()
Dan gaat je stem ook naar de winnende volgens mij. Ongeldig is het beste.quote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan dan toch net zo goed aanvinken dat je blank wilt stemmen.
is dat niet hetzelfde als stemmen op de PVV?quote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan dan toch net zo goed aanvinken dat je blank wilt stemmen.![]()
Nee joh lekker VVD en PVDA stemmen.Nog harder in je kankerarie geneukt worden..
Heb jij 85 points gemaakt met je vp?quote:Op maandag 3 november 2014 12:31 schreef BDIL het volgende:
Bohhh meeste punten behaald tegen Lakers nu ( 85 pt ) en grootste overwinning net tegen Timberwolves ( 26 pt verschil )![]()
E: Ah dacht al, je speelde myteam![]()
![]()
Ik heb nog een lease auto ook, dat wordt linksom of rechtsom ook weer duurder.quote:Op maandag 3 november 2014 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik voel me belazerd.![]()
al die linkse kut bende er uitquote:Op maandag 3 november 2014 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
ik weiger nog langer aan de uitkeringtrekkers van dit land te betalen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nieuwe wet geldt alleen voor nieuwe autos niet voor diegene die nu al geleased worden.quote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb nog een lease auto ook, dat wordt linksom of rechtsom ook weer duurder.
ik voel me belazerd.
Ik vind eerlijk gezegd wel meevallen allemaal. 300 euro max is echt geen 5 procent
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sommige mensen hebben het te goed.quote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef Jorwol het volgende:
Ja inderdaad! We hebben het zo slecht in dit land!
als jij met je oranje ballen van de paprika chips de hele dag maar een beetje kan fifaén
en ondertussen kunt leven van de staatbelachelijk
#FreeTrapz![]()
Is ook zo, maar we doen allemaal in Nederland net alsof we in fucking Zuid-Sudan leven manquote:Op maandag 3 november 2014 12:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het te goed.
als jij met je oranje ballen van de paprika chips de hele dag maar een beetje kan fifaén
en ondertussen kunt leven van de staatbelachelijk
Lekker zeiken op de regering want die doen het allemaal verkeerd
![]()
Jehova al level 45 1ste prestige vanochtendquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn...quote:Op maandag 3 november 2014 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jehova al level 45 1ste prestige vanochtend![]()
Ja hoorquote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
https://twitter.com/mufcstufff/status/528758455629119488
Mooi man.![]()
![]()
Nee maar die spelen volgens mij al langer dan sinds gisteren. Daarbij verdient ie zijn geld ermee dus dan ist primaquote:Op maandag 3 november 2014 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat iets is om trots op te zijn...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
https://twitter.com/mufcstufff/status/528758455629119488
Mooi man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 3 november 2014 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jehova al level 45 1ste prestige vanochtend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |