In dat tempo ben je volgende week getrouwd. Wacht even, dan maak ik wat ruimte in mn agenda voor een groot zuipfeest op jouw kosten.quote:Op maandag 3 november 2014 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja maar! T was gewoon heel leuk!
Vanavond komt hij eten.
Volgende week getrouwd, en zwanger in de derde week.quote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
In dat tempo ben je volgende week getrouwd. Wacht even, dan maak ik wat ruimte in mn agenda voor een groot zuipfeest op jouw kosten.
Ik was er nog niet eens naar op zoek!quote:
Des te leuker toch?quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was er nog niet eens naar op zoek!
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"quote:Op maandag 3 november 2014 10:30 schreef Kluts het volgende:
Jawel maar ik zit op mobiel en geen idee hoe dat dan moet.
Je kent me beter dan dat!quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week getrouwd, en zwanger in de derde week.
Ja die kon ik nergens vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"
Die is er mobiel niet.quote:Op maandag 3 november 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, zit een knop "open nieuwe deel"
Verrek, ie heb gelijkquote:Op maandag 3 november 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt welIk heb hem laatst gehad/gevonden/gebruikt
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen realiteitszin heb en geduld.quote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw eierstokken gaan ook nog wel rammelen.
Or do we?quote:
Ach ja, waarschijnlijk zeuren die net zo hard als wij nuquote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, ik mis de 80's. Ik wil op vakantie naar Nederland uit die tijd. Kijken door de ogen van een volwassene hoe het toen was.
In de jaren 80 was het ook crisis. Wel lekker gezellig met z'n allen demonstreren tegen de bomquote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
Menschen, ik mis de 80's. Ik wil op vakantie naar Nederland uit die tijd. Kijken door de ogen van een volwassene hoe het toen was.
De muziek was toen wel 100.000x beter.quote:Op maandag 3 november 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de jaren 80 was het ook crisis. Wel lekker gezellig met z'n allen demonstreren tegen de bom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |