quote:
Dan denkt die man enkel "aah gezellig, een orgiequote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef DJKoster het volgende:
Aangifte doen, helpt dat niet: een paar vrienden optrommelen en die beste man iets duidelijk maken.
Omdat dit later opgelost is en ze verder hun eigen ding doen. Van de buurman zag ik het eerlijkgezegd aankomen omdat hij me wel eens verteld heeft hoe hij bijv zijn buurman de dokter treitert.quote:Op maandag 3 november 2014 08:28 schreef seasushi het volgende:
Wie zegt dat het niet je nieuwe huisgenoten waar je ruzie mee hebt gehad dit gedaan hebben?
Ik schat mezelf wel sterker maar als ik die weg zou kiezen dan heb ik het idee dat ik me verlaag tot zijn niveau.quote:Op maandag 3 november 2014 08:24 schreef Richestorags het volgende:
Dit soort gedrag is zeer hinderlijk zeker omdat het bewijs ontbreekt en het lang kan aanhouden. Hoe sterk ben jij en hoe sterk is hij? Ik zou voor rechtstreekse intimidatie gaan, niet voor bewijs zorgen natuurlijk! Z'n ruiten ingooien zal niet werken ,hij weet dat jij het bent dan en zal weer wat terug doen.
Dat vind ik een verdomd goeie vraag! Vanmiddag ga ik even langs.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef DroogDok het volgende:
Confronteren en vragen wat hij denkt hiermee te bereiken.
Keep us postedquote:Op maandag 3 november 2014 08:41 schreef cjan het volgende:
[..]
Dat vind ik een verdomd goeie vraag! Vanmiddag ga ik even langs.
Ja jezus, inderdaad. Overigens hoeft het geen poging tot doodslag te zijn, maar kan het ook poging zware mishandeling zijn. Maar feit blijft, dat het ernstig is.quote:Op maandag 3 november 2014 08:21 schreef agter het volgende:
"Vanochtend toen ik naar mijn werk wilde gaan, waren m'n rem en versnellingskabels met een tang bewerkt. Waardoor die het niet meer doen."
Aangifte doen?
Iemand die met je remmen loopt te kloten, is gewoon poging tot doodslag.
Ik zou niet over mij heen laten lopen, maar iemand in elkaar beuken zonder eerst aangifte te hebben gedaan is ook niet verstandig. Dan ben je gewoon een geweldpleger. Het helpt wel als de heer in kwestie al een 'kruisje' bij zijn naam heeft staan bij de politie.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef cjan het volgende:
[..]
Ik schat mezelf wel sterker maar als ik die weg zou kiezen dan heb ik het idee dat ik me verlaag tot zijn niveau.
En zijn buurman de dokter weet ook welke buurman die dingen bij hem uithaalt?quote:Op maandag 3 november 2014 08:36 schreef cjan het volgende:
[..]
Omdat dit later opgelost is en ze verder hun eigen ding doen. Van de buurman zag ik het eerlijkgezegd aankomen omdat hij me wel eens verteld heeft hoe hij bijv zijn buurman de dokter treitert.
Nee, dan kom ik helemaal niet meer van m af. En ik ben trouwens een doodnormale hetero.quote:Op maandag 3 november 2014 08:55 schreef Trankilo het volgende:
De snelste oplossing zou zijn om aan te bellen bij je buurman, zodra hij open doet naar binnen gaan, hem vol tegen de meterkast aanduwen, zijn broek uitdoen en hem de BJ van z'n leven geven.
Maar, daar ben je vast niet voor in
Ik neem aan dat het om zijn fiets gaat. Jij denkt dat ze vingerafdrukken komen nemen van een fiets die vernield is?quote:Op maandag 3 november 2014 09:42 schreef Rebubbled het volgende:
Sowieso aangifte doen! Wellicht zijn er vingerafdrukken. Daarbij is dossieropbouw in dit soort zaken echt heel belangrijk.
Heb ik ook net gedaan. Nu is er tenminste een aantekening gemaakt. Vanmiddag ga ik hem daarnaast aanspreken.quote:Op maandag 3 november 2014 10:16 schreef agter het volgende:
Kom op zeg. Als er iemand met je remkabels loopt te knoeien, dan zou ik zeker aangifte doen.
En probeer dat aanspreken zo rustig mogelijk te doen, als je agressie of emotie toont geef je hem z'n zin.quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef cjan het volgende:
[..]
Heb ik ook net gedaan. Nu is er tenminste een aantekening gemaakt. Vanmiddag ga ik hem daarnaast aanspreken.
Heb je nou aangifte gedaan, of is er enkel een aantekening gemaakt?quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef cjan het volgende:
[..]
Heb ik ook net gedaan. Nu is er tenminste een aantekening gemaakt. Vanmiddag ga ik hem daarnaast aanspreken.
Oh hahaha, ik ging uit van een auto. Geen idee waarom.quote:Op maandag 3 november 2014 09:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het om zijn fiets gaat. Jij denkt dat ze vingerafdrukken komen nemen van een fiets die vernield is?
Ik weet het nog steeds niet zeker.quote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh hahaha, ik ging uit van een auto. Geen idee waarom.
Een fiets is al een heel stuk logischer. Daar kan je redelijk gemakkelijk bij en dat kun je ook redelijk snel zien. Ik vond het al zo'n GTST-achtig scenario. Het was wel een stuk smeuïger..quote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet zeker.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef cjan het volgende:
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 3 november 2014 11:01 schreef Ronaldsen het volgende:
En probeer dat aanspreken zo rustig mogelijk te doen, als je agressie of emotie toont geef je hem z'n zin.
heeft een auto versnellingskabels?quote:Op maandag 3 november 2014 11:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet zeker.
En dit maakt het natuurlijk helemaal ongeloofwaardig natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 12:10 schreef cjan het volgende:
Ik heb besloten een brief door z'n deur te doen omdat praten imo niet echt zin heeft. Ik had vanmorgen al aangifte gedaan
http://afbeelding.im/9EHbCz
Moet zo wel duidelijk zijn toch?
Waarom vind jij dit ongeloofwaardig. Vanwaar je wantrouwen ?quote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef PeterPastoor het volgende:
En dit maakt het natuurlijk helemaal ongeloofwaardig natuurlijk
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 3 november 2014 12:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
heeft een auto versnellingskabels?
Manier van posten enzo.quote:Op maandag 3 november 2014 12:28 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Waarom vind jij dit ongeloofwaardig. Vanwaar je wantrouwen ?
Ik geloof hem wel.
Wie heeft dat stukje proza eroverheen gekalkt, jij of hijquote:Op maandag 3 november 2014 12:10 schreef cjan het volgende:
Ik heb besloten een brief door z'n deur te doen omdat praten imo niet echt zin heeft. Ik had vanmorgen al aangifte gedaan
Hier moet je het maar mee doen want ik ga mn verhaal niet aanpassen voor u omwillen het geloofwaardiger te laten lijken.quote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
En dit maakt het natuurlijk helemaal ongeloofwaardig natuurlijk
Nee, als je het zou aanpassen zou het helemaal ongeloofwaardig worden.quote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef cjan het volgende:
[..]
Hier moet je het maar mee doen want ik ga mn verhaal niet aanpassen voor u omwillen het geloofwaardiger te laten lijken.
Vroeg ik me ook af...quote:Op maandag 3 november 2014 12:34 schreef Mord_Sith het volgende:
Wie heeft dat stukje proza eroverheen gekalkt, jij of hij
Snap je mijn opmerking nu?quote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef agter het volgende:
Wat is dat nu voor tekst: "Volgende X breek ik je schedel"?
Dat is gewoon een dreigement. En strafbaar.
Heb je het echt bij hem in de bus gedaan met die opmerking over het breken van zijn schedel?quote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef cjan het volgende:
[..]
Hier moet je het maar mee doen want ik ga mn verhaal niet aanpassen voor u omwillen het geloofwaardiger te laten lijken.
Dat is van mij. Ik wil gwn laten merken dat ik serieus ben en niet nog een volgende x dit wil meemaken.quote:
Ik zie het als intimidatie, dat werd verderop ook geopperd in dit topic en dat is noodzakelijk om mn uiterste grens aan te geven.quote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef agter het volgende:
Wat is dat nu voor tekst: "Volgende X breek ik je schedel"?
Dat is gewoon een dreigement. En strafbaar.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
heeft een auto versnellingskabels?
Waarom eigenlijk zo'n brief? Het lijkt mij veel enger voor hem als je daad bij woord, of in dit geval voor woord, voegt en het hem gewoon komt vertellen. Dan weet hij dat je een volgende keer niet zal wijken voor zijn neus te staan. Zo'n lullig briefje met dreigement geeft hem niet de mogelijkheid zijn verhaal te doen, waardoor zijn woede erger zal worden.quote:Op maandag 3 november 2014 12:53 schreef cjan het volgende:
[..]
Ik zie het als intimidatie, dat werd verderop ook geopperd in dit topic en dat is noodzakelijk om mn uiterste grens aan te geven.
Dus je buurman kan nu aangifte gaan doen tegen jou met je brief als bewijs.quote:Op maandag 3 november 2014 12:53 schreef cjan het volgende:
[..]
Ik zie het als intimidatie, dat werd verderop ook geopperd in dit topic en dat is noodzakelijk om mn uiterste grens aan te geven.
quote:Op maandag 3 november 2014 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan denkt die man enkel "aah gezellig, een orgie"
Dit inderdaad maar ik begin sinds deze wending toch wel te denken dat TS een troll is.quote:Op maandag 3 november 2014 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je buurman kan nu aangifte gaan doen tegen jou met je brief als bewijs.
Goed, dan ga ik vandaag ook nog langs om het hem te vertellen. En zijn verweer aan te horen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:55 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk zo'n brief? Het lijkt mij veel enger voor hem als je daad bij woord, of in dit geval voor woord, voegt en het hem gewoon komt vertellen. Dan weet hij dat je een volgende keer niet zal wijken voor zijn neus te staan. Zo'n lullig briefje met dreigement geeft hem niet de mogelijkheid zijn verhaal te doen, waardoor zijn woede erger zal worden.
Niet iedereen luistert naar de vriendelijke vraag of ze ermee op willen houden. Je kan hem natuurlijk eerst confronteren en dergelijke, en als het dan niet ophoudt zou ik hem op een andere manier "duidelijk" maken dat dit niet de bedoeling is.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef cjan het volgende:
[..]
Ik schat mezelf wel sterker maar als ik die weg zou kiezen dan heb ik het idee dat ik me verlaag tot zijn niveau.
Laat m lekker aangifte doen. Liever dat dan dat ie nog 1x m'n fiets molesteert.quote:Op maandag 3 november 2014 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je buurman kan nu aangifte gaan doen tegen jou met je brief als bewijs.
Uitstekende brief maar die belofte maakt wel schuld, hopelijk ben je een man van je woord.quote:Op maandag 3 november 2014 12:10 schreef cjan het volgende:
Waarvan jij niet eens bewijs hebt dat hij dat heeft gedaan.quote:Op maandag 3 november 2014 13:21 schreef cjan het volgende:
[..]
Laat m lekker aangifte doen. Liever dat dan dat ie nog 1x m'n fiets molesteert.
Bedreiging is strafbaar met max. twee jaar tussen andere boeven verblijven of een geldboete tot ¤20.000,-. Ik zou er niet heel laconiek over doen. Een fiets repareren kost aanzienlijk minder dan de gevolgen van voor bedreiging veroordeeld worden.quote:Op maandag 3 november 2014 13:21 schreef cjan het volgende:
[..]
Laat m lekker aangifte doen. Liever dat dan dat ie nog 1x m'n fiets molesteert.
Het is wel een redelijk agressieve toon. Ik hoop dat dit helpt voor je. Persoonlijk zou ik, het milder aanpakken.quote:Op maandag 3 november 2014 12:49 schreef cjan het volgende:
Dat is van mij. Ik wil gwn laten merken dat ik serieus ben en niet nog een volgende x dit wil meemaken.
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op maandag 3 november 2014 12:49 schreef cjan het volgende:
[..]
Dat is van mij. Ik wil gwn laten merken dat ik serieus ben en niet nog een volgende x dit wil meemaken.
Redelijk agressief?quote:Op maandag 3 november 2014 13:35 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Het is wel een redelijk agressieve toon. Ik hoop dat dit helpt voor je. Persoonlijk zou ik, het milder aanpakken.
Echter gezien je daar weg bent, lost dit probleem zich van zelf straks op.
Kijk, daar haal je dus aan, wat ik (een paar berichten eerder) bedoelde. Als ze beide doorgaan met dergelijke "kinderachtige" spelletjes, dan blijft dit maar escaleren en dan stopt het niet.quote:Op maandag 3 november 2014 15:15 schreef agter het volgende:
Redelijk agressief?![]()
Tis gewoon een doodsbedreiging. Met zo'n brief zou ik zeker direct naar de politie gestapt zijn, en ik zou ook een kopietje aan de verhuurder doen toekomen.
Hij gaat nu vast open doen met een helmpje op, als hij je brief al heeft gelezen. Hoe stom kun je zijn?quote:Op maandag 3 november 2014 13:19 schreef cjan het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik vandaag ook nog langs om het hem te vertellen. En zijn verweer aan te horen.
Goede argumentatie.
Ik denk dat de buurman eerder een camera op kan hangen. Jezus manquote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef JeMoeder het volgende:
Heb je een mogelijkheid om een camera op te hangen? Uit zelfbescherming is het goed wat beelden van deze gek op te nemen tijdens zijn sabotage/moordpogingen.
Waarom??? Vuile latente flikker dat je bent.quote:Op maandag 3 november 2014 08:19 schreef cjan het volgende:
Een half jaar geleden heb ik een buurman leren kennen bij wie ik spulletjes kon halen om te klussen, op de koffie kon en wel eens ergens naar toe ging om een drankje te doen.
Door de specifieke vermelding van TS dat de buurman homoseksueel is lees ik sommige dingen hier toch wat anders dan dat ze bedoeld zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij gaat nu vast open doen met een helmpje op,
Of die man is compleet onschuldig en durft niet meer naar huis omdat z'n buurman schizofreen gedag vertoont.quote:Op maandag 3 november 2014 18:59 schreef Cue_ het volgende:
Miss is ie gewoon aan t werk ( bij vrienden
Of in de kroeg je brief uit te lachen.
Alles is mogelijk
Blijkt maar weer dat FOK! geen goede raadgever is. Zoals in veel gevallen. Zoals die wannabe juristen in WGR.quote:Op maandag 3 november 2014 12:53 schreef cjan het volgende:
[..]
Het motief voor hem is omdat ik hem negeer en niks van m moet hebben, dat is voor mij igg genoeg bewijs. Hij heeft bovendien gezegd dat ik het zwaar zou krijgen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef SugeLucky het volgende:
Ik begrijp dat je boos bent maar je hebt geen enkel bewijs dat je buurman die dingen bij je heeft gedaan.
Je doet echter wel een briefje met 'volgende keer breek ik je schedel' bij hem door de brievenbus met je naam er onder.
Als er iemand de lul gaat zijn, dan ben jij het.
Niet dat ik denk dat je hier om vervolgd wordt, maar het is wel bijzonder dom en het zou me niet verbazen als die buurman je nu helemaal gaat lopen treiteren als ie niet bang van je is.
Je kan jezelf nu wel gaan verdedigen, maar daar heb je niks aan. Als je zo agressief doet, ga je alleen de strijd aan. Ik zou je maar rustig houden en als het met een sisser afloopt, zou ik verder ook geen contact meer met hem opzoekenquote:Op maandag 3 november 2014 21:07 schreef cjan het volgende:
[..]
Het motief voor hem is omdat ik hem negeer en niks van m moet hebben, dat is voor mij igg genoeg bewijs. Hij heeft bovendien gezegd dat ik het zwaar zou krijgen.
Los van de politie of van de verhuurder wiens rol ik in dit geheel sowieso niet snap gaat echt niemand iets voor mij doen en heb ik zelf maar te dealen met deze kuttekop.
Vandaar mijn felle optreden.
Je beseft toch wel hopelijk dat jij hier fout bezig bent?quote:Op maandag 3 november 2014 21:07 schreef cjan het volgende:
[..]
Het motief voor hem is omdat ik hem negeer en niks van m moet hebben, dat is voor mij igg genoeg bewijs. Hij heeft bovendien gezegd dat ik het zwaar zou krijgen.
Los van de politie of van de verhuurder wiens rol ik in dit geheel sowieso niet snap gaat echt niemand iets voor mij doen en heb ik zelf maar te dealen met deze kuttekop.
Vandaar mijn felle optreden.
Zo te lezen ben jij zelf gewoon een Tokkie, vriend. Met je brief.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:06 schreef cjan het volgende:
Update:
Ik heb een brief terug gekregen waar hij gekrenkt reageert en zegt nergens iets van die beschuldigingen te weten. Hij zegt zelfs dat hij het beste met me voor heeft en nog steeds mij als zijn beste vriend ziet.
In het midden van de brief stuurt hij aan dat het mijn huisgenoten en oud huisgenoten zijn geweest die samen sterker staan tegen mij. Hij heeft het bijvoorbeeld over een keer dat ik per ongeluk een plank van een gedemonteerd bed aan stukken heb gezaagd. Dit heb ik vergoed. Hij heeft het over de nieuwe benedenhuisgenoten met wie ik een tijdje geleden ruzie had over harde muziek, maar dit is gewoon bijgelegd later.
Verder zegt hij dat hij vannacht stokjes in zijn sleutelgat had. En dat hij morgen ook naar het Politiebureau gaat om het hele verhaal uit te leggen.(Wat dat dan is?) Hij zegt dat hij gaat vertellen dat ik spullen van een fiets afhaal. (Hier had ik al op gerekend want ik had hem verteld dat ik een tijd geleden van een fietswrak een drager af heb gehaald. Ok stom).
Hij zegt dat hij morgen contact op gaat nemen met mijn verhuurder om naar zijn rol in het verhaal te vragen. En tot slot zegt hij dat hij het niet geweest kan zijn want hij was niet thuis en heeft daar bewijs van.
Natuurlijk geloof ik geen drol van wat er staat en ik zou me nooit laten verleiden stokjes in z'n deur te doen.
Ik blijf bij m'n eerdere standpunt en ga hier niet meer op in.
Dat zal best want dat hoor ik wel eens vaker hier op dit forum.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij zelf gewoon een Tokkie, vriend. Met je brief.
Jij hebt gewoon je buurman met de dood bedreigd. Wat heeft ie jou nou echt aangedaan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:33 schreef cjan het volgende:
[..]
Dat zal best want dat hoor ik wel eens vaker hier op dit forum.
Voor zo ver ik het kan lezen niets dat hij kan bewijzen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:37 schreef agter het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon je buurman met de dood bedreigd. Wat heeft ie jou nou echt aangedaan?
Niemand zei dat hij een doodsbedreiging op zijn briefje moest zetten. Daarmee kwam TS zelf. Wellicht even het topic lezen voordat je bagger spuwt?quote:Op maandag 3 november 2014 20:37 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat FOK! geen goede raadgever is. Zoals in veel gevallen. Zoals die wannabe juristen in WGR.
Verhaal van buurman: ik heb goed contact met TS, beschouw hem als een goede vriend, heb ik hem ook geschreven *geeft kopie brief*quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:06 schreef cjan het volgende:
Update:
Ik heb een brief terug gekregen waar hij gekrenkt reageert en zegt nergens iets van die beschuldigingen te weten. Hij zegt zelfs dat hij het beste met me voor heeft en nog steeds mij als zijn beste vriend ziet.
In het midden van de brief stuurt hij aan dat het mijn huisgenoten en oud huisgenoten zijn geweest die samen sterker staan tegen mij. Hij heeft het bijvoorbeeld over een keer dat ik per ongeluk een plank van een gedemonteerd bed aan stukken heb gezaagd. Dit heb ik vergoed. Hij heeft het over de nieuwe benedenhuisgenoten met wie ik een tijdje geleden ruzie had over harde muziek, maar dit is gewoon bijgelegd later.
Verder zegt hij dat hij vannacht stokjes in zijn sleutelgat had. En dat hij morgen ook naar het Politiebureau gaat om het hele verhaal uit te leggen.(Wat dat dan is?) Hij zegt dat hij gaat vertellen dat ik spullen van een fiets afhaal. (Hier had ik al op gerekend want ik had hem verteld dat ik een tijd geleden van een fietswrak een drager af heb gehaald. Ok stom).
Hij zegt dat hij morgen contact op gaat nemen met mijn verhuurder om naar zijn rol in het verhaal te vragen. En tot slot zegt hij dat hij het niet geweest kan zijn want hij was niet thuis en heeft daar bewijs van.
Natuurlijk geloof ik geen drol van wat er staat en ik zou me nooit laten verleiden stokjes in z'n deur te doen.
Ik blijf bij m'n eerdere standpunt en ga hier niet meer op in.
Wat is daar grappig aan ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:24 schreef Joetjah het volgende:
Haha TS mag straks nachtje in de cel afkoelen
Nee. Wel als dat bij een andee gebeurt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:25 schreef JustTalkLove het volgende:
Is het grappig; als jij in een cel belandt
Ahzo...quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef Pulzzar het volgende:
Nee. Wel als dat bij een andee gebeurt.
quote:De begrippen sadisme en masochisme werden voor het eerst in 1886 door de Duitse psychiater Richard von Krafft-Ebing gebruikt in zijn boek Psychopathia sexualis, waarin hij seksuele afwijkingen en vormen van perversie in kaart bracht.
@Joetjah, mijn broeder, geen nood.quote:Nadat Sigmund Freud (zie hierna) in zijn Drei Abhandlungen zur Sexualtheorie (1905) sadisme en masochisme had voorgesteld als ziekten die het gevolg zijn van een gestoorde ontwikkeling van de kinderziel, was het uiteindelijk de Weense psychoanalist Isidor Sadger die in 1913 in zijn artikel "Über den sado-masochistischen Komplex" voor de eerste maal daadwerkelijk het samengestelde begrip Sado-Masochismus gebruikte.
Een nachtje cel zal als het hierbij blijft niet gebeuren, los daarvan is een nachtje cel voor een overtrokken reactie op onbewezen feiten best wel iets waar op menig verjaardag nog om gelachen zal worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:43 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ahzo...
Dus het is grappig, als een ander lijdt. Niet als jezelf lijdt.
Dat laatste is ook al iets.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:29 schreef hottentot het volgende:
En een nachtje cel heeft weinig met lijden te maken, het eten en de koffie zijn prima.
Als ik zeg dat ik de celdeur ken van beide zijden zou je me dan geloven?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Dat laatste is ook al iets.
Je spreekt precies uit ervaring
Of heb ik dat verkeerd voor.
Misschien even begrijpend leren lezen? Je naam doet je eer aan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Niemand zei dat hij een doodsbedreiging op zijn briefje moest zetten. Daarmee kwam TS zelf. Wellicht even het topic lezen voordat je bagger spuwt?
Vertel dan eens? Welke slechte raad in dit topic heeft TS opgevolgd?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Misschien even begrijpend leren lezen? Je naam doet je eer aan.
Vertel, waar wordt hem slechte raad gegeven in de zin van dat hij een doodsbedreiging zou moeten uitten?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Misschien even begrijpend leren lezen? Je naam doet je eer aan.
Echt niet. Had zelfs een serieuze nachtmerrie dat hij in een demoon veranderde.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef Lienekien het volgende:
Jij zegt 'het is over'?
Hier was duidelijk meer aan de hand.
Ja teveel dus, anders was ik nu niet zo het haasje.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:52 schreef agter het volgende:
Heeft ie duidelijk een oogje op je.
Wat hebben jullie gedeeld?
Ik vind het ook wel grappig dat je mijn post te serieus opvat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:43 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ahzo...
Dus het is grappig, als een ander lijdt. Niet als jezelf lijdt.
Vreemd...
Is de mens (alias Joetjah hier) een sadomasochist ofzo ?
[Bron]
[..]
[..]
@Joetjah, mijn broeder, geen nood.
Er is hier nog plek vrij voor je, in mijn kliniek.
Het eerste uur is gratis
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:04 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het ook wel grappig dat je mijn post te serieus opvat.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:24 schreef Joetjah het volgende:
Haha TS mag straks nachtje in de cel afkoelen
Dat soort opmerkingen zie ik zoooo vaak op FOK! dat het me niet eens meer opvalt.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:20 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Humor is prima voor me (zeker zelfspot).
Wel hou ik er niet zo van, wanneer men andere mensen uitlacht. Bv met hun leed, miserie, stommiteiten, etc. Ik vind dat niet lief, eerder gemeen (of dat grappig is of niet, doet verder niets terzake).
For the record, jij lachte niemand uit. Dat was Joetjah.
[..]
Hahaha JTL dacht dat ik Pulzzar wasquote:Op donderdag 6 november 2014 10:34 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen zie ik zoooo vaak op FOK! dat het me niet eens meer opvalt.
Ik denk dat goedmaakseks het meest effectief zal zijn. Maar als dat werkelijk geen optie is, is jouw advies het bestequote:Op donderdag 6 november 2014 10:39 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Een laatste keer praten, zorgen dat jullie allebei hardop zeggen dat er geen actie/gesloop verricht gaat worden, en verder elkaars bestaan gewoon negeren.
Nee, dat dacht ik niet.quote:
Waarvan akte.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:34 schreef Pulzzar het volgende:
Dat soort opmerkingen zie ik zoooo vaak op FOK! dat het me niet eens meer opvalt.
Sure. In de mate dat dit topic nog leeft. De TS gaf zelf eerder aan, dat dit topic volgens hem dood is.quote:
Dit is grappig. Lolquote:Op donderdag 6 november 2014 10:45 schreef Pulzzar het volgende:
Ik denk dat goedmaakseks het meest effectief zal zijn. Maar als dat werkelijk geen optie is, is jouw advies het beste
Nergens over. Gewoon stil zijn als je niets meer te zeggen hebt over het issue van TS.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:01 schreef JustTalkLove het volgende:
Waar gaan we dan over zitten zevere
Sure, houd ik me ook wel aan hoor. (maar zoals eerder aangegeven, dit topic is wss dood).quote:Op donderdag 6 november 2014 11:05 schreef Cue_ het volgende:
Nergens over. Gewoon stil zijn als je niets meer te zeggen hebt over het issue van TS.
Vertelquote:Op woensdag 5 november 2014 23:56 schreef cjan het volgende:
[..]
Ja teveel dus, anders was ik nu niet zo het haasje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |