Jij ging slapen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eva Jinek is sluw. Lijkt mij onmogelijk om mee samen te leven..
Waarom dat doen als Mathijs een programma presenteert wat ook bekeken moet worden?quote:Op zondag 23 november 2014 23:15 schreef Evertjan het volgende:
waarom geen Radio 2 DJ uitnodigen als het over de Top 2000 gaat?
Wat ben jij liever?quote:Op zondag 23 november 2014 23:16 schreef GGMM het volgende:
Wat een boeiend interview. Mathijs weet dus niet of hij liever blind is of doof.
Dat heb ik me altijd afgevraagd.
Mooie van Rossum trui, die hing nog in de kleedkamer.quote:Op zondag 23 november 2014 23:18 schreef Evertjan het volgende:
mooie schipperstrui heeft Matthijs aan. Hij zal vanmiddag wel het gras hebben gemaaid thuis
Legendarische voorspelling ditdat.quote:Op zondag 23 november 2014 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aznavour of Dylan moet op 1.
lekker hard
Neil Youngquote:
Van Gareth Bale toch?quote:Op zondag 23 november 2014 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heeft Idols ook gewonnen toch?
Le lol.quote:Op zondag 23 november 2014 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, hij heet Blunt hoor.
Ohhhhhh hahahaha xD
Je kunt wel pinnen in Kathmandu.quote:Op zondag 23 november 2014 23:31 schreef Evertjan het volgende:
zou hij nog veel geld over hebben van dat zwijggeld van de Rabobank?
Ze kan beter van een autocue aflezenquote:Op zondag 30 november 2014 23:37 schreef Szura het volgende:
Komt Jorritsma nog eigenlijk of heeft die 'supertalent' Eva ook laten zitten?
Henk,quote:Op zondag 30 november 2014 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan niet wennen aan dit programma. Dat vorige programma van Jinek in de namiddag was op zich wel aardig en straalde warmte uit. Maar dit programma... - Ik heb de hele tijd het idee dat ze in een gevangenis zitten. Het decor is zo storend dat het afbreuk doet aan het programma.
Dit is nou precies wat Annemarie bedoeltquote:Op zondag 30 november 2014 23:44 schreef borisz het volgende:
Almere. Daar wil je niet dood gevonden worden.
Ik heb je de afgelopen tijd niet gezien.quote:Op zondag 30 november 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klöpt. Waarom zou dat niet zo zijn dan?
SP draait de eigen leden een poot uit jaquote:Op zondag 30 november 2014 23:47 schreef borisz het volgende:
VVD en de SP zijn de rijkste partijen van het land.
Ze moeten toch dat nieuwe pand in Amersfoort afbetalen de komende jaren.quote:Op zondag 30 november 2014 23:48 schreef Szura het volgende:
[..]
SP draait de eigen leden een poot uit ja
Den Haag heeft Lex Immers en Tommie Beugelsdijkquote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Leiden heeft Armin van Buuren, fuck you Annemarie.
Ben zo'n beetje dagelijks op FOK!quote:Op zondag 30 november 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je de afgelopen tijd niet gezien.
En de broer van Tommie kan ook heel goed goochelenquote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Den Haag heeft Lex Immers en Tommie Beugelsdijk
Waarom heb je een fucking fantopic over Salamander Klöpping? Dit is onder jouw niveau.quote:Op zondag 30 november 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben zo'n beetje dagelijks op FOK!
Ik vind Salamander Klöpping geweldig.quote:Op zondag 30 november 2014 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je een fucking fantopic over Salamander Klöpping? Dit is onder jouw niveau.
En wat is jouw probleem precies daarmeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |