Alleen Henk is positief over Henk.quote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef OProg het volgende:
Ik kan me nog een interview met een aantal oud-medewerkers herinneren die niet echt heel positief waren om het zo maar te zeggen.
Ja, dat zijn oud-medewerkers, Henkie heeft het alleen maar over z'n huidigequote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef OProg het volgende:
Ik kan me nog een interview met een aantal oud-medewerkers herinneren die niet echt heel positief waren om het zo maar te zeggen.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef GGMM het volgende:
Ouderen hebben het nergens in de wereld beter dan in Nederland. Tief op met je kutpartij, irrelevante homo.
Nee hoor. Hij noemde ook 'mensen waar hij mee samengewerkt heeft'.quote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat zijn oud-medewerkers, Henkie heeft het alleen maar over z'n huidige
Oh, dan heb ik niet goed opgelet, mijn excusesquote:Op zondag 7 december 2014 23:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij noemde ook 'mensen waar hij mee samengewerkt heeft'.
twitter:JordiLaurens twitterde op zondag 07-12-2014 om 23:29:56RT @_GGM__: @JordiLaurens Wat jij vindt vind niemand relevant." Okay? Leuk voor je, denk ik. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |