Nee, klopt. Maar doordat ik ging zoeken ben ik er wel achtergekomen dat je een automatische spellchecker hebt in Chrome, misschien dat die het wel doet.. Even testenquote:
Ik heb hem er van langs gegeven.quote:Op zondag 7 december 2014 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:JordiLaurens twitterde op zondag 07-12-2014 om 23:07:41Ik vind die Eva Jinek echt zn kut hoertje he, gadver. reageer retweet
De symptomen van Nashvillequote:Op zondag 7 december 2014 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
En 4 dagen doorgaan op de coke.
Rik zal ook wel niet meer kunnen slapen na deze tweetquote:
twitter:_GGM__ twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 21:56:10@RikElfrink Soms krijg ik het vermoeden dat jij voor PSV bent. reageer retweet
Nee, werkt niet, matig.quote:Op zondag 7 december 2014 23:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar doordat ik ging zoeken ben ik er wel achtergekomen dat je een automatische spellchecker hebt in Chrome, misschien dat die het wel doet.. Even testen
Het werd natuurlijk hoog tijd dat iemand die mafklapper even op z'n plek zou zetten.quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rik zal ook wel niet meer kunnen slapen na deze tweettwitter:_GGM__ twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 21:56:10@RikElfrink Soms krijg ik het vermoeden dat jij voor PSV bent. reageer retweet
Ik waardeer deze interventies zeer.quote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het werd natuurlijk hoog tijd dat iemand die mafklapper even op z'n plek zou zetten.
Sorry dat het zo ruig moet, maar het was nodig.
Bert van Oostveen of Frits Barendquote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk komt er volgende week een KNVB-persoon om de samenkomst van 15 december te duiden.
Ik denk dat zijn lesbische dochter komt.quote:Op zondag 7 december 2014 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bert van Oostveen of Frits Barend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |