Hoezo niet?quote:Op zondag 2 november 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
Helaas geen bier in huis.Al een maand niet.
_!
Vergeet het iedere keer mee te nemen als ik bij de supermarkt ben.quote:
Ohquote:Op zondag 2 november 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vergeet het iedere keer mee te nemen als ik bij de supermarkt ben.
Wel gecompenseerd door veel buiten de deur te zuipen.quote:
Aanschaffen dan.quote:Op zondag 2 november 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
Helaas geen bier in huis.Al een maand niet.
_!
quote:
Laat me raden; Zeeland?quote:Op zondag 2 november 2014 23:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Drankgigant heeft een mooie selectie.
In fucking Zeeland.quote:Op zondag 2 november 2014 23:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Grootste drankwinkel van de Benelux, hier op't dorp
Another good brother lost...quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nooit meer broeder. Arbeid. Kan niet meer. Als ze het vinden in mijn bloed hang ik. Mijn vergunning is mij veel meer waard dan een avondje met rode ogen geen zak van de wereld snappen. 't is niet anders.
aivd ingelichtquote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef DrNick het volgende:
Italiaanse zit nu in de douche. Hopelijk merkt ze de GoPro niet op.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef DrNick het volgende:
Italiaanse zit nu in de douche. Hopelijk merkt ze de GoPro niet op.
Nick, Aron. Mag allebeiquote:Op zondag 2 november 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voel me voorgelogen ook, dacht dat je Nick heette.
Ja, meh.quote:Op zondag 2 november 2014 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is wel een minder unieke naam, dat wel.
Ach, twee namen is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 3 november 2014 00:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, meh.
Ik moet er nog eens overna denken
Worstjequote:Op maandag 3 november 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, twee namen is ook niet verkeerd.
Je kan beter Nick als tweede naam hebben dan "BBQ" of "Worst".
Ja truequote:Op maandag 3 november 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, twee namen is ook niet verkeerd.
Je kan beter Nick als tweede naam hebben dan "BBQ" of "Worst".
quote:Op maandag 3 november 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verkleinwoorden zijn voor mij niet echt weggelegd.
quote:
faka met wis danquote:
Goed bezig. In je slaap verwerk je de zaken die je daarvoor tot je hebt genomen.quote:Op maandag 3 november 2014 00:17 schreef DrNick het volgende:
Ik heb gisteren welgeteld 15 minuten in mijn wiskundeboek gekeken, en toen een powernapje gedaan.
sukkelquote:Op maandag 3 november 2014 00:17 schreef DrNick het volgende:
Ik heb gisteren welgeteld 15 minuten in mijn wiskundeboek gekeken, en toen een powernapje gedaan.
Bondage is baas.quote:
Dat is niet veel geweest helaasquote:Op maandag 3 november 2014 00:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Goed bezig. In je slaap verwerk je de zaken die je daarvoor tot je hebt genomen.
quote:
quote:
Dat is me toch een opluchting zeg.quote:Op maandag 3 november 2014 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Welnee joh. Als het niet lukt kun je altijd nog stratenmaker worden.
quote:Op maandag 3 november 2014 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ah, dus daar is Jigsaw van. Heb die films nooit gezien.
Holy shit.quote:Op maandag 3 november 2014 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
Hoe bereken je de inhoud van een tegel die je om de Y-as wendt?quote:Op maandag 3 november 2014 00:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Komen wiskunde en taalvaardigheid ook nog goed van pas met al die tegels en klinkers.
Tapijttegels misschien.quote:Op maandag 3 november 2014 00:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe bereken je de inhoud van een tegel die je om de Y-as wendt?
Ik heb die film ook echt net gezienquote:Op maandag 3 november 2014 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
woah toevalligquote:Op maandag 3 november 2014 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb die film ook echt net gezien
Leuk he.quote:Op maandag 3 november 2014 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was wel spannendquote:
Wat.quote:Op maandag 3 november 2014 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alle delen?quote:Op maandag 3 november 2014 00:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
8? 5 meen ik.quote:Op maandag 3 november 2014 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.
De eerste? Er zijn er 8 van ofzo zie ik net.
Deel 1 inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.
De eerste? Er zijn er 8 van ofzo zie ik net.
Vond wel vermakelijkquote:
Sissy.quote:Op maandag 3 november 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Meh, laat maar, ik ga geen horror kijken.
quote:Op maandag 3 november 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Meh, laat maar, ik ga geen horror kijken.
quote:
Ik ookquote:Op maandag 3 november 2014 00:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Lig onder de dekens, komt helemaal goed.
warmquote:
dat is engquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
daarom knuffel in je bed toch.
quote:
Kattenquote:Op maandag 3 november 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dankjewellll
Ik las eerst foto en schrok
quote:
jijquote:
Waar katten?quote:Op maandag 3 november 2014 00:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Katten
Waarom kan ik niet reageren dan
quote:Op maandag 3 november 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar katten?
Ik heb hem ooit dichtgedaan, sindsdien nooit meer open geweest sry.Ligt aan mij, niet aan jou.
quote:Op maandag 3 november 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeer in zn broekje te komen. Maak ik kans?
Zolang je het zelf opruimt moet het lukkenquote:Op maandag 3 november 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik probeer in zn broekje te komen. Maak ik kans?
In je foboquote:Op maandag 3 november 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar katten?
Ik heb hem ooit dichtgedaan, sindsdien nooit meer open geweest sry.Ligt aan mij, niet aan jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat. Je gaat me toch niet zeggen dat hij homo is?quote:
Dat moet vast lukken. Dus het gaat lukken. Oelala.quote:Op maandag 3 november 2014 00:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zolang je het zelf opruimt moet het lukken
quote:Op maandag 3 november 2014 00:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
In je fobo
Het is niet erg hoorWelke katten verdulleme. Had een tijd veel kattengifjes in mn fobo. Nu niet meer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, dat mag 'ie zelf zeggen.quote:Op maandag 3 november 2014 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Je gaat me toch niet zeggen dat hij homo is?
Nee hoorquote:Op maandag 3 november 2014 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat. Je gaat me toch niet zeggen dat hij homo is?
quote:[..]
Dat moet vast lukken. Dus het gaat lukken. Oelala.
quote:[..]
Welke katten verdulleme. Had een tijd veel kattengifjes in mn fobo. Nu niet meer toch?
Haha, dit is niks. Had eerst heeeel veel gifjes.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik katten in het echt een beetje eng, die nageltjes enzo.
Katten zijn lievvquote:Op maandag 3 november 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, dit is niks. Had eerst heeeel veel gifjes.
wen je aanquote:Op maandag 3 november 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, dit is niks. Had eerst heeeel veel gifjes.
quote:
Ja, nee. Katten zijn vrouwen. Bitches alles. Buh. Op plaatjes wel lief tho.quote:
Onze werkkat is altijd liev hoorquote:Op maandag 3 november 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
#midnightconfessions
[..]
Ja, nee. Katten zijn vrouwen. Bitches alles. Buh. Op plaatjes wel lief tho.
kijk daar ben ik dus bang voorquote:Op maandag 3 november 2014 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wen je aan
even je armen onder de kraan, bloed wegdeppen en klaar is wp
Dat heb je niet bij iemand als ik gelukkigquote:Op maandag 3 november 2014 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk daar ben ik dus bang voormn exvriend had een kat en daar was ik best bang voor, dan liep ie zo over mn been heen ej dan bevroor ik uit angst want voelde die nagels en was bang iets fout te doen en dat ie dan zo zn nagels in mn been ging zetten en daarbij negeerde die kat mij altijdd dus vond het eng als ie opeens naar me toe kwam
Ben jij een kat?quote:Op maandag 3 november 2014 01:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat heb je niet bij iemand als ik gelukkig
Wat is het juiste antwoord op deze vraag?quote:Op maandag 3 november 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten BBQ.
[..]
Ben jij een kat?
moet je aan wennenquote:Op maandag 3 november 2014 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk daar ben ik dus bang voormn exvriend had een kat en daar was ik best bang voor, dan liep ie zo over mn been heen ej dan bevroor ik uit angst want voelde die nagels en was bang iets fout te doen en dat ie dan zo zn nagels in mn been ging zetten en daarbij negeerde die kat mij altijdd dus vond het eng als ie opeens naar me toe kwam
42?quote:Op maandag 3 november 2014 01:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is het juiste antwoord op deze vraag?
onbetrouwbaarquote:Op maandag 3 november 2014 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je aan wennen
meestal als ze nagels in je been zetten is dat voor hou vast
ik leef al met katten sinds mijn geboortequote:Op maandag 3 november 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onbetrouwbaarjij liever dan ik.
Baasquote:Op maandag 3 november 2014 01:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik leef al met katten sinds mijn geboorte
dankje ;*quote:Op maandag 3 november 2014 01:59 schreef moemoe het volgende:
Dat is om jullie alvast enthousiast te maken.
Och, jij hebt zelf ook zijn leeftijd gehad. Niet zo piepenquote:Op maandag 3 november 2014 02:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Sorry maar de kinder disco is nou afgelopen alleen nog maar 16+ hier aub
quote:Op maandag 3 november 2014 02:01 schreef klawie het volgende:
[..]
Sorry maar de kinder disco is nou afgelopen alleen nog maar 16+ hier aub
Opa?quote:Op maandag 3 november 2014 02:06 schreef moemoe het volgende:
De oudste FOK!ker die ik ontmoet heb vond ik juist een hele leuke man.
Nog interessante details?quote:Op maandag 3 november 2014 02:06 schreef moemoe het volgende:
De oudste FOK!ker die ik ontmoet heb vond ik juist een hele leuke man.
oeh spannendquote:Op maandag 3 november 2014 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Best wel, dat deel ik alleen niet.
Kijk, dat is dan weer vervelend.quote:Op maandag 3 november 2014 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Best wel, dat deel ik alleen niet.
Ben rond kwart voor 10 gaan slapen. Om half 12 ff wakker geworden en weer kunnen slapen en lig nu alnsinds 00:20 wakkerquote:
Omdat de spanning dan groter is, vermoed ik zoquote:Op maandag 3 november 2014 02:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben rond kwart voor 10 gaan slapen. Om half 12 ff wakker geworden en weer kunnen slapen en lig nu alnsinds 00:20 wakker
Waarom is dit ook alleen wanneer ik er zo vroeg uit moet
kak, was dat vandaag?quote:Op maandag 3 november 2014 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn slaapritme is nog steeds fucked up sinds ik terug ben uit Amerika7 uur de wekker.. Ach.. Er gaat nu een of andere dude over een draad naar een ander gebouw lopen op discovery channel
Ga wegquote:Op maandag 3 november 2014 02:31 schreef KEG3090 het volgende:
Hallo omdat jullie veel bier op hebben kunnen jullie dit aids stuk geluid wel aan
Wat ben ik toch een waardeloze producert
Hij gaat zo beginnen.quote:
Was dat?quote:Op maandag 3 november 2014 02:31 schreef moemoe het volgende:
Nog ruimte voor meer mensen .in FOK! room.
Weet niet of ik de Ravens vs Steelers daarvoor wil laten schieten.quote:
Waarom ocd als naam?quote:Op maandag 3 november 2014 02:32 schreef KEG3090 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 november 2014 02:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga weg
Mensen die oordelen vanwege pre jaloezie
Zijn overgrootvader was toen in 1978 naar z'n dood geflikkerd. Staat nog op film ook.quote:Op maandag 3 november 2014 02:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Weet niet of ik de Ravens vs Steelers daarvoor wil laten schieten.![]()
Als ie naar beneden flikkert moet je het hier maar even melden, dan kijken we wel even mee.
Was heerlijk vroeger.quote:
Serieuze vraag?quote:
totaal niet leukquote:Op maandag 3 november 2014 02:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was heerlijk vroeger.![]()
Vooral die jongen die er niet tegen kon dat je maar aan 1 kant van z'n oor zat.
Okquote:Op maandag 3 november 2014 02:35 schreef KEG3090 het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Ben zelf niet gerekend als ocd, maar zit wel in zo'n dwangmatige fase.
Ben wel autistisch, en dat stuk geluid is een onderdeel van hoe dwangmatig ik me in mijn hoofd voel
daarom
quote:Op maandag 3 november 2014 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn overgrootvader was toen in 1978 naar z'n dood geflikkerd. Staat nog op film ook.
Hij doet het nog met blinddoek om ook, maar die heeft ie nu nog niet om. Hij praat ook gewoon enzoquote:Op maandag 3 november 2014 02:36 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dat filmpje ken ik wel. Logisch dat hij denkt het anno 2014 wel te kunnen.
Jammer!quote:Op maandag 3 november 2014 02:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
NOTE!
You need to install the Shockwave plugin to play
En daar heb ik zo'n hekel aan he? Het spijt me, maar mn tekentalent blijft bij mezelf :/
Iedereen heeft daar in een bepaalde mate wel last van.quote:Op maandag 3 november 2014 02:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb zelf ocd dus is totaal niet leuk
Eens kijken of ik er een stream naast kan draaien met m'n aardappelinternet.quote:Op maandag 3 november 2014 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij doet het nog met blinddoek om ook, maar die heeft ie nu nog niet om. Hij praat ook gewoon enzo
Ok, je hebt me overtuigd. Download wordt geinstalleerd op het momentquote:
Die username en UI.quote:Op maandag 3 november 2014 02:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ok, je hebt me overtuigd. Download wordt geinstalleerd op het moment
Gezellig! .quote:Op maandag 3 november 2014 02:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ok, je hebt me overtuigd. Download wordt geinstalleerd op het moment
Beter dan kotsen omdat mn avatar echt een menstuerende kut zou zijn he?quote:
Mwah.. Daar maak je mij niet mee aan het kotsen.quote:Op maandag 3 november 2014 02:44 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Beter dan kotsen omdat mn avatar echt een menstuerende kut zou zijn he?
Maar sommigen vinden m aanstootgevend las ik ooit in Feedback. Die kregen er nare beelden bij. Maar dr is helemaal niets mis met een rood kruis
Je telt wagons om in slaap te komen?quote:
Tip. op 41sec..quote:Op maandag 3 november 2014 03:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je telt wagons om in slaap te komen?
Ah verrek!quote:
Ik tel dode russenquote:Op maandag 3 november 2014 03:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je telt wagons om in slaap te komen?
Ik moest inderdaad 2x kijken.quote:
Niet zelf gewoon standaard 10 minuten te laat komenquote:Op maandag 3 november 2014 08:27 schreef BBQSausage het volgende:
Bussen die gewoon 10 minuten te laat komen._
Bij mij is het meestal een uurtje, telt dat ook?quote:Op maandag 3 november 2014 08:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet zelf gewoon standaard 10 minuten te laat komen
Alleen op vrijdag.quote:Op maandag 3 november 2014 08:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal een uurtje, telt dat ook?
Herkenbaar.quote:Op maandag 3 november 2014 08:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet zelf gewoon standaard 10 minuten te laat komen
Deze reactie kwam +- 12 minuten na mijn post.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 08:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze reactie kwam +- 12 minuten na mijn post.
Ik ben trots.
Dit ja. En mensen die gaan rennen voor het OV. Ik heb zoiets van, ah, jammer, straks gaat er weer een.quote:Op maandag 3 november 2014 08:45 schreef Geo4kant het volgende:
Heb ook weleens gehad dat ik 3 of zelfs 4 uur van te voren wakker was.. nog te laat komen
Als ik het dan nog kan halen ga ik wel rennen.. wachten is helemaal kutquote:Op maandag 3 november 2014 08:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit ja. En mensen die gaan rennen voor het OV. Ik heb zoiets van, ah, jammer, straks gaat er weer een.
#geenfuckgeven
quote:Op maandag 3 november 2014 08:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik het dan nog kan halen ga ik wel rennen.. wachten is helemaal kut![]()
Dat is het voordeel van te laat komen, dan hoef je vaak niet te wachten.
Zoals bij de huisarts, die artsen zijn ook altijd 10min later..
Rennen is ook best leuk overigens
Wordt plastisch chirurg, daar hoef je schijnbaar niet veel voor te kunnen en zelfs met 170 klachten tegen je mag je je 'beroep' blijven uitvoerenquote:Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Ik vind wachten juist chill, beetje muziekje, beetje roken, beetje kijken.
En idd, de HA/TA kun je gewoon heel rustig aan doen. Die doen de tijden ook altijd maar op de gok.
GODVERDOMME IK MOET DOKTER WORDEN.
* Lt.Surge gaat een topic openen om Dr.Surge te worden.
Hmm, ik kom ook nog uit Enschede, dus een reputatie opbouwen zal niet zo moeilijk moeten zijn!quote:Op maandag 3 november 2014 09:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt plastisch chirurg, daar hoef je schijnbaar niet veel voor te kunnen en zelfs met 170 klachten tegen je mag je je 'beroep' blijven uitvoeren
En je kan dan aan tieten zitten.. iets wat elke FOK!ker wiltquote:Op maandag 3 november 2014 09:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, ik kom ook nog uit Enschede, dus een reputatie opbouwen zal niet zo moeilijk moeten zijn!
Nou, daar ga je ook niet altijd vrolijk van worden.quote:Op maandag 3 november 2014 09:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En je kan dan aan tieten zitten.. iets wat elke FOK!ker wilt
Doesn't matter touched boobquote:Op maandag 3 november 2014 09:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, daar ga je ook niet altijd vrolijk van worden.
quote:Op maandag 3 november 2014 09:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom klik ik in de ochtend op dingen.
Ik zal zo eens klikken.quote:
Ja. Alleen die TinyChat met al die mensen, ik werd helemaal zenuwachtig, en dat typen en zo.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 09:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja. Alleen die TinyChat met al die mensen, ik werd helemaal zenuwachtig, en dat typen en zo.
Heb al jaren geen date gehad!quote:Op maandag 3 november 2014 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je mama gaat zeker ook mee naar eerste dates enzo?
Is daar iets mis mee?quote:Op maandag 3 november 2014 09:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je mama gaat zeker ook mee naar eerste dates enzo?
Denken dat ik mijn moeder boven mijn Pokémon collectie plaatsquote:Op maandag 3 november 2014 09:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee?![]()
Di mamma is het belangrijkst in een man zijn leven dus mama moet het wel eens zijn met wie je gaat daten.
Maar maar. Shit dan zagen de jongens waar ik mee gedate heb mij niet als serieus relatiemateriaal.quote:Op maandag 3 november 2014 09:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee?![]()
Di mamma is het belangrijkst in een man zijn leven dus mama moet het wel eens zijn met wie je gaat daten.
Harde realiteit.quote:Op maandag 3 november 2014 09:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar maar. Shit dan zagen de jongens waar ik mee gedate heb mij niet als serieus relatiemateriaal.
*gaat krassen in hoekje
quote:Op maandag 3 november 2014 09:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Harde realiteit.
Maar kras je niet kapot, ook voor jou is er een dekseltje.
AHA! EINDELIJK IS HET MYSTERIE OPGELOST.quote:Op maandag 3 november 2014 09:32 schreef Geo4kant het volgende:
En als jij punt bent van TC dan moet dat vast goed komen, tenzij je een verrot karakter hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |