Gaat Vettel nog moeten stoppen?quote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Denk dat Alonso Vettel nog wel pakt, veel versere banden.
Vettel laat ook genoeg ruimte over. Dat is dus de goede manier.quote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef zoem het volgende:
Vettel doet daar ongeveer dezelfde move als Hamilton op Rosberg, alleen was Rosberg dichterbij.
Denk het niet.quote:
Diskwalificeren dat team.quote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vettel en Alonso +70 seconden van Hamilton.
Vooral door SC hequote:Op zondag 2 november 2014 22:26 schreef zoem het volgende:
Vettel 4 stops, pitstart en toch P7. Not bad.
Voor die "middelmatige" coureur..quote:Op zondag 2 november 2014 22:26 schreef zoem het volgende:
Vettel 4 stops, pitstart en toch P7. Not bad.
Beetje jammer dat het op P13 is.quote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Raikkonen ook weer ouderwets hard aan het stampen zie ik.
Die heeft weer een goede dag.quote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Niet echt, hij kreeg daar een setje baggerbanden mee die vrij snel weer gewisseld moesten worden. Daarna heeft ie gewoon lang doorgereden.quote:
Jaaaa! nog maar 44 sec naar Bottasquote:
Inderdaad, gewoon gaan met die bak.quote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |