Gewoon al fappende op Natalie en die chick van Lucien het seizoen door.quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
ik geef dit seizoen nog een kans. Als het dan nog niks is dan kap ik
MWOAHHH DAGG MENEER SPAGHETTIIIIquote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
OH MY GAWD BIJNA ALBERTOOOOOOOOOOOOOOO
Ik ken je niet, maar als het legaal is graag!quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Fylax het volgende:
Moet ik meer mensen blij maken met een abo
Natalie, is dat die dochter?quote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon al fappende op Natalie en die chick van Lucien het seizoen door.
*vrouwquote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jezus man jij doet ook nooit eens wat
Nou heb ik een vraagje. Als er Aspartaam in Jumbo cola zit. Wat zit er dan in Jumbo Cola Light?quote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik wil gelijk hebben als ik dat heb, godver!!!! En dit scheelt weer een echtelijke ruzie thuis, maar de vorm is hetzelfde! Win-Win!![]()
![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
MWOAHHH DAGG MENEER SPAGHETTIIII
TENEEEERSTE 'T IS ALBERTOOOOquote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
MWOAHHH DAGG MENEER SPAGHETTIIII
uh jou ken ik nietquote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar als het legaal is graag!
Die vind ik wel leuk jaquote:
Nog meer, of die andere stof, kan niet op de naam komen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou heb ik een vraagje. Als er Aspartaam in Jumbo cola zit. Wat zit er dan in Jumbo Cola Light?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |