Gewoon al fappende op Natalie en die chick van Lucien het seizoen door.quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
ik geef dit seizoen nog een kans. Als het dan nog niks is dan kap ik
MWOAHHH DAGG MENEER SPAGHETTIIIIquote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
OH MY GAWD BIJNA ALBERTOOOOOOOOOOOOOOO
Ik ken je niet, maar als het legaal is graag!quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Fylax het volgende:
Moet ik meer mensen blij maken met een abo
Natalie, is dat die dochter?quote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon al fappende op Natalie en die chick van Lucien het seizoen door.
*vrouwquote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jezus man jij doet ook nooit eens wat
Nou heb ik een vraagje. Als er Aspartaam in Jumbo cola zit. Wat zit er dan in Jumbo Cola Light?quote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik wil gelijk hebben als ik dat heb, godver!!!! En dit scheelt weer een echtelijke ruzie thuis, maar de vorm is hetzelfde! Win-Win!![]()
![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
MWOAHHH DAGG MENEER SPAGHETTIIII
TENEEEERSTE 'T IS ALBERTOOOOquote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
MWOAHHH DAGG MENEER SPAGHETTIIII
uh jou ken ik nietquote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar als het legaal is graag!
Die vind ik wel leuk jaquote:
Nog meer, of die andere stof, kan niet op de naam komen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou heb ik een vraagje. Als er Aspartaam in Jumbo cola zit. Wat zit er dan in Jumbo Cola Light?
quote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik wil gelijk hebben als ik dat heb, godver!!!! En dit scheelt weer een echtelijke ruzie thuis, maar de vorm is hetzelfde! Win-Win!![]()
![]()
Steviaquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog meer, of die andere stof, kan niet op de naam komen?
quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt geen gelijk
[..]
[ afbeelding ]
je hebt geen gelijk
DAAR IS DIE DANquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt geen gelijk
En onder het briefje staat dat het er wel in zit?quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt geen gelijk
[..]
[ afbeelding ]
je hebt geen gelijk
[..]
[ afbeelding ]
je hebt geen gelijk
Zou raar zijn als jij mij wel zou kennen he, des al niet te min is mijn antwoord op je vraag ja. Had erbij gestaan dat het alleen voor bekenden was had ik niet gereageerd. Dus!quote:
69quote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef Fylax het volgende:
Oke ik ga nog 2 mensen blij maken met een FOK!abo. Als je wint mag je zelf kiezen welke van de 4 je wilt.
Ieder mag drie getallen noemen tussen de 1 en de 80. Als iemand al een getal heeft gekozen mag jij niet nog een keer dat getal kiezen.
Uiteindelijk ga ik via een random cijfer site cijfers er uit halen en stel daar komt 4 uit en Pietje heeft 4 dan wint die een FOK!Abo.
Dit allemaal in het teken van dat de feestdagen er bijna zijn.
User - Getallen
daar staan de calorieenquote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
En onder het briefje staat dat het er wel in zit?
Geld is op met dat HF gebeurenquote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jezus man jij doet ook nooit eens wat
69!quote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef Fylax het volgende:
Oke ik ga nog 2 mensen blij maken met een FOK!abo. Als je wint mag je zelf kiezen welke van de 4 je wilt.
Ieder mag drie getallen noemen tussen de 1 en de 80. Als iemand al een getal heeft gekozen mag jij niet nog een keer dat getal kiezen.
Uiteindelijk ga ik via een random cijfer site cijfers er uit halen en stel daar komt 4 uit en Pietje heeft 4 dan wint die een FOK!Abo.
Dit allemaal in het teken van dat de feestdagen er bijna zijn.
User - Getallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |