Van wie? Gent won nog een keer.quote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, zoals dat gaat. Weinig inzet en dus verlies van mijn ploeg terwijl ik er bij was.
Nou ja zeg, we kunnen op zijn minst delen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja zeg, dat jij de verkeerde portie bezorgd krijgt wil niet zeggen dat je mijn toetje mag.
Van Fc Utrechtquote:
Nog lang nietquote:
Een paarquote:Op zondag 2 november 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, ik ga sparen voor een paar vliegtickets wereldwijd en mijn baan opzeggen
Altijdquote:
Delen is goed.quote:Op zondag 2 november 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, we kunnen op zijn minst delen.
Je zou mijn toetje ook zo krijgen
Jaquote:
Zeg, Koos Werkeloos. For the sake of maintaining peace, love, happiness and tolerance, pretty fucking please, with sugar on top, shut the fuck up.quote:
Ik ben een beetje rusteloos van geest atmquote:
Als het een positieve vorm van rusteloos is, omarm het.quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een beetje rusteloos van geest atm
Dat is het ookquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het een positieve vorm van rusteloos is, omarm het.
Ik ben op het moment echt kapot vooralquote:
Aw, arme jijquote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op het moment echt kapot vooral. En een beetje sad omdat ik iemand heel erg mis op 't moment
.
Hater.quote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, Koos Werkeloos. For the sake of maintaining peace, love, happiness and tolerance, pretty fucking please, with sugar on top, shut the fuck up.
Neuken? Wat is dat?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
Gelukkig neuken mensen uit dit topic niet met elkaar.
Jij en Myra doen niet aan seks voor het huwelijk?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
Ik had eerst een Ford Kaquote:
Doe even tegen Myra zeggen dat ik de zoete aardappel friet van haar blog heb gemaakt en dat ik het een geslaagd experiment vond.quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
Ik had hier een vieze opmerking op verwacht van iemand.quote:
Ik vind een Ka wel bij je passen jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had eerst een Ford KaToen deed ik de test nog een keer, en toen kreeg ik een Hummer
![]()
Ruilen voor de Mustang?
Fax is er niet.quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had hier een vieze opmerking op verwacht van iemand.
In de trant van: Ik heb nog wel iets dat ik met je wil delen![]()
Niet iedereen heeft een dirty mindquote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Dat mag toch niet?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In ieder geval meer sass dan een stationquote:
Tof!quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe even tegen Myra zeggen dat ik de zoete aardappel friet van haar blog heb gemaakt en dat ik het een geslaagd experiment vond.
Maar wel een joy forever.quote:
Ik kreeg de Mustang hoorquote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In ieder geval meer sass dan een station
Zo ben ik.quote:Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Fijn dat jij die nobele taak alsnog op je neemt.
Ik heb wel andere kruiden gebruikt en onze oven is hatelijk dus het moest er langer in. Maar omnom!quote:
Mooi!quote:Op zondag 2 november 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
Zo verliefd op deze keuken.We hadden bijna al getekend, maar toen waren we toch maar verstandig en gaan we eerst nog even een beetje verder kijken.
Maar ik ben te verliefd.
[ afbeelding ]
Als dat werkelijkheid zou zijn was ik Spartan Warrior, Hemingway, James Bond, Zeus en Beast in 1 persoon. I'll eat your Mustang for Breakfast. While having sex with a beautiful woman. In Hell. And then just design a new one. Which runs on infinite lightning. Then write a Pulitzer prize winning novel about itquote:
Waarom wil je Beast zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat werkelijkheid zou zijn was ik Spartan Warrior, Hemingway, James Bond, Zeus en Beast in 1 persoon. I'll eat your Mustang for Breakfast. While having sex with a beautiful woman. In Hell. And then just design a new one. Which runs on infinite lightning. Then write a Pulitzer prize winning novel about it
Gaat dat passen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
Zo verliefd op deze keuken.We hadden bijna al getekend, maar toen waren we toch maar verstandig en gaan we eerst nog even een beetje verder kijken.
Maar ik ben te verliefd.
[ afbeelding ]
Ja, met een groot mat zwart fornuis, mat zwarte industriële afzuigkap en een rode retro koelkast.quote:
De Hummer, graag.quote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had eerst een Ford KaToen deed ik de test nog een keer, en toen kreeg ik een Hummer
![]()
Ruilen voor de Mustang?
Dat gaf een van die gare tests aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whipped, noemen ze dat![]()
De Ka krijg je erbij, die staat toch in de achterbak.quote:
Zelfs ik wil hemquote:Op zondag 2 november 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ben te verliefd.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef twi het volgende:
Dat is wel een beetje de basic versie he. Er moet nog wat apparatuur in:Dan wel de rodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whipped, noemen ze dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is wel een beetje de basic versie he. Er moet nog wat apparatuur in:t'is toch watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whipped, noemen ze datLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Arme twiquote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Twijfel nog, maar denk het wel. Al heb ik er uiteindelijk natuurlijk niets over te zeggen.
Test?quote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb de test nog een keer gedaan, nu past een Tesla bij me.
Dat is wel een beetje de basic versie he. Er moet nog wat apparatuur in:Pistol whipped zelfs. Maar wel tof. Dat fornuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whipped, noemen ze dat
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Tesla is wel een mooie wagen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb de test nog een keer gedaan, nu past een Tesla bij me.
Die wij willen is er niet in het mat zwart, en dat glanzende zwart vind ik niet zo mooi. Daarbij past het echt bij zo'n koelkast als die rood is. En bij m'n KitchenAid.quote:Op zondag 2 november 2014 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou bij die kleur keuken de zwarte neerzetten
Easy Aquote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Wat is een leuke film om met gezelschap te kijken?
We gaan voor de cliche: Home Alonequote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Poor Little White Guy 3quote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Dat hangt van het gezelschap en de intentie van beide afquote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Starwarsquote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Oh, die vond ik best kut.quote:
Oh, die lijkt me wel erg serieus. :$quote:
Daar heb ik ook goede recensies over gelezen.quote:
Past bij mij. Ik ben snel. Soms.quote:
quote:
Echt? Ik vind 'm hilarisch. En Horns is wel serieus, maar ook grappig. En Darrenquote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, die vond ik best kut.
[..]
Oh, die lijkt me wel erg serieus. :$
[..]
Daar heb ik ook goede recensies over gelezen.
Die was tofquote:
Dat was Noahquote:Op zondag 2 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind 'm hilarisch. En Horns is wel serieus, maar ook grappig. En Darren.
quote:
Das wel een beetje waar jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
Daarnaast, Horns is raar genoeg om van Aronofsky te kunnen zijn.
Is ze weduwe? Pussy = pussy kaneel!quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was vanmiddag op een verjaardag. De oma van de jarige was ook aanwezig. Ze is een beetje aan het dementeren.
Zegt ze tegen me: "Vroeger had je van dat lange haar he? En een leuke vriendin. Ben je nog steeds vrijgezel? Ik vind je een mooie man hoor. Het is dat ik geen 18 ben."
Dit was ongemakkelijk. Dit is waarom ik het huis niet uit kom.
quote:
Ik vond enkel sommige games leuk. Force Unleashed was best te pruimen.quote:
Ga eens bij die spiegel weg artquote:
D'awwwwwquote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was vanmiddag op een verjaardag. De oma van de jarige was ook aanwezig. Ze is een beetje aan het dementeren.
Zegt ze tegen me: "Vroeger had je van dat lange haar he? En een leuke vriendin. Ben je nog steeds vrijgezel? Ik vind je een mooie man hoor. Het is dat ik geen 18 ben."
quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan is de film The Drop wel iets voor jou.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie daar Kaneel even gecougared worden heuj.quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wacht, wat?quote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend om die te onthareneen naakthond is sneller klaar, minder voorbereiding
Ja, een weduwe.quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is ze weduwe? Pussy = pussy kaneel!
Mijn zusje ging me erom uitlachen.quote:
quote:
Ohw, ja dan is het minder heugelijkquote:Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een weduwe.
Maar ik hoop toch wel op aanspraak van een iets jongere vrouw.
[..]
Mijn zusje ging me erom uitlachen.
Maar het is wel een lieve oma verder.
[..]
Door een vrouw met ervaring ook nog!quote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie daar Kaneel even gecougared worden heuj.
Het had een hele groep mannen moeten zijnquote:
It's the same one night stand over and over again, baby!quote:Op zondag 2 november 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Door een vrouw met ervaring ook nog!
Seks met iemand die dementerend is. Lijkt me dat echt zoiets van dat je altijd hetzelfde doet maar dat het toch niet uitmaakt omdat ze dan toch wel roept dat het altijd fris en vernieuwend is.
Ik vind twee genoegquote:Op zondag 2 november 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het had een hele groep mannen moeten zijn
Omdat ze labiel zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
Serieus. Waarom maken mensen een facebookpagina aan voor hun huisdier?
Doordat jij bij de spiegel weg bent gegaan? Ik zal vrouwen nooit begrijpen...quote:
Wat zegt dat dan wel niet over mensen die een PP aanmaken op naam van hun kind?quote:
quote:
Daar zijn gewoon geen woorden voor. Punt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan wel niet over mensen die een PP aanmaken op naam van hun kind?
omdat ik hommo benquote:Op zondag 2 november 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Doordat jij bij de spiegel weg bent gegaan? Ik zal vrouwen nooit begrijpen...
Eehm, welke bedoel je?quote:Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je die ene jongen nog gesproken waar je mee gedate had?
Ja, 5x op een nacht omdat je kan zeggen dat het al weer een maand geleden is dat je geneukt hebtquote:Op zondag 2 november 2014 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It's the same one night stand over and over again, baby!![]()
Eigenlijk had een derde moeten komen je ervan weg moeten leidenquote:
Nekschot, toch?quote:Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar zijn gewoon geen woorden voor. Punt.
Eigenlijk wel, inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, 5x op een nacht omdat je kan zeggen dat het al weer een maand geleden is dat je geneukt hebt
[..]
Eigenlijk had een derde moeten komen je ervan weg moeten leiden
Wat is een PPquote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan wel niet over mensen die een PP aanmaken op naam van hun kind?
Bambi bambi bambi toch.quote:
In sommige gevallen zou dat de maatschappij beter doen, maar als ik dat zeg klink ik als een fascist.quote:Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nekschot, toch?
[..]
Eigenlijk wel, inderdaad.
Profiel pagina.quote:
quote:
Thanks.quote:
Nouja, ik heb met 2 jongens een date gehad, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bambi bambi bambi toch.![]()
![]()
Die ene jongen die wel leuk was, maar niet meer echt gelovig en je wilde nog met hem praten over het hoe en waarom daarvan.
Ze kan altijd kaneel nog gaan daten, die zoekt een iets jongere vrouw las ik net.quote:
Bwehehehequote:
Daarom zeg ik hetquote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In sommige gevallen zou dat de maatschappij beter doen, maar als ik dat zeg klink ik als een fascist.
Je hebt gewoon een enorme kut en bent een lieverdquote:Op zondag 2 november 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het. Ik ben blond en schattig, ik kan dat maken.
Ik ben helemaal niet schattig. Toch kan ik het maken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, met die andere date loopt het soepeler?quote:Op zondag 2 november 2014 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik heb met 2 jongens een date gehad, zo erg is het nou ook weer niet.
Maar die dus. Heb nog een tweede date gehad, daarna nog wat app contact en daarna is hij helemaal stilgevallen. Dus dat is klaar, denk ik zo.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een enorme kut en bent een lieverd
Een enorme kut, whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En liefde voor jou.
Ik zag je laatst een jachtluipaard verstoppen voor stropers in je vagijn. Toen wist ik genoegquote:Op zondag 2 november 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een enorme kut, whut?
En liefde voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, die heeft na de date nooit meer iets van zich laten horen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer, met die andere date loopt het soepeler?
quote:Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zag je laatst een jachtluipaard verstoppen voor stropers in je vagijn. Toen wist ik genoegGoed héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zal daten nooit echt begrijpenquote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft na de date nooit meer iets van zich laten horen.Dus het is weer even lekker rustig nu, op date gebied.
Herkenbaar, al laat ik zelf wel altijd iets horen,zelfs als het wat mij betreft bij 1 date blijft.quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft na de date nooit meer iets van zich laten horen.Dus het is weer even lekker rustig nu, op date gebied.
Ik vind het zoooo kinderachtig om dat niet te doen. Echt serieus, wat is de moeite van even een berichtje sturen dat je verder niet geinteresseerd bent.quote:Op zondag 2 november 2014 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, al laat ik zelf wel altijd iets horen,zelfs als het wat mij betreft bij 1 date blijft.
Tatta opmerking nummer 1: Onkruid vergaat niet he!quote:
Ik vind het maar vermoeiend, pffft.quote:Op zondag 2 november 2014 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zal daten nooit echt begrijpen
a true gentleman die yatsquote:Op zondag 2 november 2014 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, al laat ik zelf wel altijd iets horen,zelfs als het wat mij betreft bij 1 date blijft.
Ik wilde beginnen over tumoren die faalde, maar dit dekt wellicht de lading iets beterquote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tatta opmerking nummer 1: Onkruid vergaat niet he!
Hmm, zonde.quote:Op zondag 2 november 2014 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik heb met 2 jongens een date gehad, zo erg is het nou ook weer niet.
Maar die dus. Heb nog een tweede date gehad, daarna nog wat app contact en daarna is hij helemaal stilgevallen. Dus dat is klaar, denk ik zo.
Toch een geruststellend idee dat een lief gelovig meiske dezelfde date struggles heeft als al die zolderkamerautismendiserende mannen hier.quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Exactquote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo kinderachtig om dat niet te doen. Echt serieus, wat is de moeite van even een berichtje sturen dat je verder niet geinteresseerd bent.Oh well.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch een geruststellend idee dat een lief gelovig meiske dezelfde date struggles heeft als al die zolderkamerautisende mannen hier.
Dat lijkt me op zijn minst fatsoenlijk. Dan blijft iemand ook niet in onzekerheid zitten etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik zit helemaal niet op een zolderkamerquote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch een geruststellend idee dat een lief gelovig meiske dezelfde date struggles heeft als al die zolderkamerautismendiserende mannen hier.
Ik heb altijd de zogenaamde checklist van langer, ouder, gelovig, niet meer thuiswonend, (bijna) werkend. Maar vooral leuk, grappig en lief.quote:Op zondag 2 november 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, zonde.
Wat zijn de parameters van de mannen waar je naar zoekt, behalve hun geloof?
Denk dat ze deze aanpak minder kwetsend voor jou vinden en makkelijker voor henzelf uiteraard.quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo kinderachtig om dat niet te doen. Echt serieus, wat is de moeite van even een berichtje sturen dat je verder niet geinteresseerd bent.Oh well.
Vooral dat makkelijker voor henzelf denk ik. Ik vind iig genegeerd worden kwetsender dan gewoon een 'het was gezellig maar ook niet meer dan dat' berichtje. Aan de andere kant vind ik dit gedrag zo'n afknapper dat ik er dan ook meteen wel weer klaar mee ben.quote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat ze deze aanpak minder kwetsend voor jou vinden en makkelijker voor henzelf uiteraard.
Hehe, dat zie ik ook vaak gebeuren. In het echt gaat het vooral om de klik.quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb altijd de zogenaamde checklist van langer, ouder, gelovig, niet meer thuiswonend, (bijna) werkend. Maar vooral leuk, grappig en lief.
En in de praktijk gebeurt het vrijwel nooit dat ze aan alle eisen voldoen.
Dit. Al is het sociaal natuurlijk niet netjes. Een afwijzing kan voor velen een zelfreflectie zijn. Niet altijd even fraai, maar hoor liever 100 keer dat ik een lul ben dan niets horen en doorgaan met een lul te zijnquote:Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat ze deze aanpak minder kwetsend voor jou vinden en makkelijker voor henzelf uiteraard.
Hehe. Zware taak wel, om daar aan te voldoen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb altijd de zogenaamde checklist van langer, ouder, gelovig, niet meer thuiswonend, (bijna) werkend. Maar vooral leuk, grappig en lief.
En in de praktijk gebeurt het vrijwel nooit dat ze aan alle eisen voldoen.
Ja dat ja.quote:Op zondag 2 november 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, dat zie ik ook vaak gebeuren. In het echt gaat het vooral om de klik.
Zonder feedback kan je niks veranderen natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2014 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Al is het sociaal natuurlijk niet netjes. Een afwijzing kan voor velen een zelfreflectie zijn. Niet altijd even fraai, maar hoor liever 100 keer dat ik een lul ben dan niets horen en doorgaan met een lul te zijn
Jeetje.quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet op een zolderkamer
Je kunt ook weinig met feedback als: je bent lelijkquote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zonder feedback kan je niks veranderen natuurlijk
Een lul zijn is wel wat overdrijven mag ik hopen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Al is het sociaal natuurlijk niet netjes. Een afwijzing kan voor velen een zelfreflectie zijn. Niet altijd even fraai, maar hoor liever 100 keer dat ik een lul ben dan niets horen en doorgaan met een lul te zijn
Zowel mannen als vrouwen doen dat, maar dat is algemeen bekendquote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb je die ooit gehad? Wat voor bitch was dat?quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook weinig met feedback als: je bent lelijk
Dat is ook gewoon een belediging ipv feedback. Tuurlijk, de één is aantrekkelijk en de ander niet, maar toch, onderbouw het een beetje, desnoods sweettalk je het. Je bent een leuke jongen maar niet mijn type mens. Vind ik persoonlijk heel normaal en zie het niet als een belediging.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfmoord.quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld. Ik kan ook wel een lul zijn als ik (te)veel bier op hebquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een lul zijn is wel wat overdrijven mag ik hopen?
Ja, stom.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zowel mannen als vrouwen doen dat, maar dat is algemeen bekend
Het is dan ook geen beledigingquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een belediging ipv feedback. Tuurlijk, de één is aantrekkelijk en de ander niet, maar toch, onderbouw het een beetje, desnoods sweettalk je het. Je bent een leuke jongen maar niet mijn type mens. Vind ik persoonlijk heel normaal en zie het niet als een belediging.
Zonder ookquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld. Ik kan ook wel een lul zijn als ik (te)veel bier op heb
truequote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen grotere bitch dan andere vrouwen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je die ooit gehad? Wat voor bitch was dat?
Sugarcoaten heb je toch ook niks aan.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een belediging ipv feedback. Tuurlijk, de één is aantrekkelijk en de ander niet, maar toch, onderbouw het een beetje, desnoods sweettalk je het. Je bent een leuke jongen maar niet mijn type mens. Vind ik persoonlijk heel normaal en zie het niet als een belediging.
Ja, veel andere opties zijn er niet meer.quote:
Of "te klein".quote:
Eens!quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook geen belediging. Ik heb iemand nog nooit lelijk genoemd... Wel eens netjes gezegd dat hij gewoon m'n type niet is. Wat gewoon kan.
Dat kan inderdaad, al kun je weinig met die feedback. Maar het is een stuk beter dan wat kaneel postte.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook geen belediging. Ik heb iemand nog nooit lelijk genoemd... Wel eens netjes gezegd dat hij gewoon m'n type niet is. Wat gewoon kan.
Precies als je iemand niet leuk vindt, dan vind je diegene ook niet leuk :p.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit last van. Alleen maar complimenten dat het fijn is dat ik lang benquote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen grotere bitch dan andere vrouwen.
[..]
Sugarcoaten heb je toch ook niks aan.
Ik zou het dan gewoon opeten.
[..]
Ja, veel andere opties zijn er niet meer.
[..]
Of "te klein".
Mja.
Geen grote pener?quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit last van. Alleen maar complimenten dat het fijn is dat ik lang ben
Mja, verder heb ik fysiek niet veel bijzonders
Whaha, tjah, dat ligt er ook maar aan natuurlijk he..quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het maar vermoeiend, pffft.
Het is dan ook geen feedback, maar een reden waarom ik niet verder wil daten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, al kun je weinig met die feedback. Maar het is een stuk beter dan wat kaneel postte.
Easy way out en zo.quote:
Ik ben ook nog nooit op mijn lengte afgewezen. Al heb ik natuurlijk wel genoeg andere dingen gehoord.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit last van. Alleen maar complimenten dat het fijn is dat ik lang ben
Mja, verder heb ik fysiek niet veel bijzonders
Precies. Het is nog altijd het hof maken.quote:
1847 belde, ze willen hun term terug.quote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Het is nog altijd het hof maken.
Ja, de meetlat dubbel leggen. Zo kan ik het ook.quote:
Ze had het zeker voor het uitkiezen met al die fokkers die ze date. Ze hebben immers allemaal eentje van 30 cmquote:
Dat gelovige kan ik dus al weinig mee, das niks voor mijquote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Fijn dat op die manier iig iemand er nog iets aan heeft, haha.
Ze kunnen hem komen halen, luie donders.quote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1847 belde, ze willen hun term terug.
Ik ben daar ook een beetje klaar mee. In essentie moeten ze mij gewoon leuk vinden zoals ik ben, dus uiteindelijk is het dan ook niet heel relevant waarom ze na 1 of 2 dates niet verder af willen spreken.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind feedback eigenlijk niet zo heel boeiend.
Daten, neequote:
And how did that work out for youquote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daten, neeWooing the right woman, ja
![]()
Dus ik doe gewoon dat, daar ben ik ook gewoon beter in
Ja maar meestal probeer ik er wel voor te zorgen dat een jongen dat vantevoren weet, dus dan zouden we het hele probleem niet hebben.quote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gelovige kan ik dus al weinig mee, das niks voor mij
Dus dan zou een date met een meisje als jij al snel uitlopen op niets..
Precies, ik ben wie ik ben en daar moeten ze het maar mee doen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben daar ook een beetje klaar mee. In essentie moeten ze mij gewoon leuk vinden zoals ik ben, dus uiteindelijk is het dan ook niet heel relevant waarom ze na 1 of 2 dates niet verder af willen spreken.
Ik zou kijken. Lachen. En me dan weer aankledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou kijken. Lachen. En me dan weer aankleden.
Jij hebt toch een grote kut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee, alleen kuthipsters en kutscholiertjes zien het verschil niet.quote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1847 belde, ze willen hun term terug.
Dat klopt. Tenminste, dat vind ik.quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde zou dat niet echt fijn zijn denk ik![]()
.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alweer 10 uur, jeetje.
Ik ga mezelf weer in slaap huilen. Tot morgen allen
Vandaar ook de spoilerquote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt toch een grote kut?
je kan je wel voordoen als iemand anders maar uiteindelijk heb je er alleen jezelf ermee.quote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, ik ben wie ik ben en daar moeten ze het maar mee doen.
Of dus niet.
Tot morgen kaneelquote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alweer 10 uur, jeetje.
Ik ga mezelf weer in slaap huilen. Tot morgen allen
Uiteindelijk kom je op een punt dat je denkt 'graag of niet'. Maar je hebt wel gelijk hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben daar ook een beetje klaar mee. In essentie moeten ze mij gewoon leuk vinden zoals ik ben, dus uiteindelijk is het dan ook niet heel relevant waarom ze na 1 of 2 dates niet verder af willen spreken.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt toch een grote kut?
Dat is dan wel weer okay van jequote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar meestal probeer ik er wel voor te zorgen dat een jongen dat vantevoren weet, dus dan zouden we het hele probleem niet hebben.
On a scale from 0 till 10 I would say I'd James Bonded itquote:
Dat is wel netjes jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar meestal probeer ik er wel voor te zorgen dat een jongen dat vantevoren weet, dus dan zouden we het hele probleem niet hebben.
That either means you nailed her... Or killed herquote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
On a scale from 0 till 10 I would say I'd James Bonded it
Or bothquote:Op zondag 2 november 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
That either means you nailed her... Or killed her.
Ja, ik heb nu dus zo iets van 'graag of niet'. Mijn leven is ook heel leuk zonder date/partner, dus wil er niet teveel over stressen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom je op een punt dat je denkt 'graag of niet'. Maar je hebt wel gelijk hoor.
But I still look good in a suitquote:Op zondag 2 november 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
That either means you nailed her... Or killed her.
Erover gaan stressen gaat sowieso al niet helpen lijkt me, maakt iemand nou niet echt aantrekkelijk...quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu dus zo iets van 'graag of niet'. Mijn leven is ook heel leuk zonder date/partner, dus wil er niet teveel over stressen.
Klopt jij ziet hetquote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu dus zo iets van 'graag of niet'. Mijn leven is ook heel leuk zonder date/partner, dus wil er niet teveel over stressen.
Same here.quote:
Lekker plezier hebben in je leven. Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Stressen heeft ook geen zin.quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Stressen is een groot woord natuurlijk, maar het 'zoeken' iig een beetje loslaten.quote:Op zondag 2 november 2014 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erover gaan stressen gaat sowieso al niet helpen lijkt me, maakt iemand nou niet echt aantrekkelijk...
quote:Op zondag 2 november 2014 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
En whoopwhoop, mijn nagellak is er eindelijk af. Glitters.
Ja, hoiquote:
Je bent dus 'zwaar' gelovig begrijp ik?quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
Ik ga mezelf ook in slaap huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten, boterbipsje.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat moet je ook niet doen. Dat is het niet waard.quote:Op zondag 2 november 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 november 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
Ik ga mezelf ook in slaap huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand in de buurt om je te troosten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nou ja zegquote:
Jij biedt jezelf aan?quote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Niemand in de buurt om je te troosten?
No need to know, no need to know....quote:
Ik vind van niet, maar onze norm van wat 'zwaar' gelovig is verschilt misschien ietwat.quote:Op zondag 2 november 2014 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent dus 'zwaar' gelovig begrijp ik?
Nee, dat doe ik alleen bij vrouwenquote:
Toen je hier was maakte je geen gebruik van die bijdehandte smiliequote:
Hoe 'gelovig' ben je danquote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar onze norm van wat 'zwaar' gelovig is verschilt misschien ietwat.
Heerlijk neem ik aanquote:Op zondag 2 november 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
Net thuis. Pfff ben echt helemaal gesloopt
Als eerste op het water, als een van de laatste eraf![]()
Awesomequote:Op zondag 2 november 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
Net thuis. Pfff ben echt helemaal gesloopt
Als eerste op het water, als een van de laatste eraf![]()
Ja dat welquote:
Ik rook dan ook geen sigaren.quote:Op zondag 2 november 2014 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen je hier was maakte je geen gebruik van die bijdehandte smilie
Ohoh...Verder nog met haar gesproken?quote:Op zondag 2 november 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wel
Oh de Deense was er dus ook, en die spookt nu weer rond in m'n hoofd
Kwam heel enthousiast naar me toe en gaf me een knuffel enzo
Hequote:Op zondag 2 november 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wel
Oh de Deense was er dus ook, en die spookt nu weer rond in m'n hoofd
Kwam heel enthousiast naar me toe en gaf me een knuffel enzo
Ik ben er mee opgegroeid en vind het wel interessant ook al doe ik er niet veel mee.quote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind van niet, maar onze norm van wat 'zwaar' gelovig is verschilt misschien ietwat.
Ja natuurlijkquote:
Ik ben gewoon gelovig, niet 'gelovig'.quote:
Nee, dat was een weekje. Ze is nu weer iets meer dan 2 weken terug maar heeft non-stop gewerkt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
He? Was die niet inmiddels in het buitenland?
Go get 'er!quote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dat was een weekje. Ze is nu weer iets meer dan 2 weken terug maar heeft non-stop gewerkt.
Mijn ex was niet gelovig en had er verder ook niet echt iets mee. Ik dacht dat ik dat niet zo'n punt zou vinden, maar ik vond het toch wel heel lastig. Het is belangrijk voor mij dus dat wil je dan ook graag delen met je partner.quote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeid en vind het wel interessant ook al doe ik er niet veel mee.
Merk je er op 'dating' gebied of met partners etc veel van qua verschil? Kan jij bijvoorbeeld verliefd worden op iemand die niet gelovig is?
Ik vind het altijd wel interessant hoe men hier over denkt.
Dat noem ik eerder Gelovig-lightquote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gelovig, niet 'gelovig'.
Eehm, ik geloof in een God, ik heb aardig wat bijbels in huis maar maak heel weinig tijd om erin te lezen en ik ga regelmatig naar de kerk. Ik probeer ook te bidden, maar daar ben ik niet zo goed in. Ik wil graag een actieve christen zijn, maar vind het soms lastig om dat in het dagelijks leven vorm te geven.
Ik vind seks voor het huwelijk niet slecht, ik drink wel alcohol, ik deed ook wel eens drugs en tatoeages vind ik ook geen zonde.
Maar je stelt natuurlijk een ontzettend algemene vraag waarop het best lastig is om kort en bondig antwoord te geven.
Dat klinkt verder hartstikke 'normaal'quote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gelovig, niet 'gelovig'.
Eehm, ik geloof in een God, ik heb aardig wat bijbels in huis maar maak heel weinig tijd om erin te lezen en ik ga regelmatig naar de kerk. Ik probeer ook te bidden, maar daar ben ik niet zo goed in. Ik wil graag een actieve christen zijn, maar vind het soms lastig om dat in het dagelijks leven vorm te geven.
Ik vind seks voor het huwelijk niet slecht, ik drink wel alcohol, ik deed ook wel eens drugs en tatoeages vind ik ook geen zonde.
Maar je stelt natuurlijk een ontzettend algemene vraag waarop het best lastig is om kort en bondig antwoord te geven.
Waarom? Ik zou denk ik zelf geen relatie kunnen hebben met iemand die gelooft, puur omdat ik denk dat de zienswijzen dan waarschijnlijk zo enorm ver uit elkaar staan dat er alleen maar onbegrip uit voortvloeit.quote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat klinkt verder hartstikke 'normaal'. Behalve dat je dan net een andere 'hobby' hebt om het zo maar te noemen. Ik bedoel dan waren het al bij voorbaat kansloze figuren als ze je daarom afwezen.
Nouja, het is dus wel iets wat ik mee wil geven aan mijn toekomstige kinderen. Het ideaalbeeld is een partner die mee gaat naar de kerk en naar de tweewekelijkse 'bijbelstudie', die ook in de kerk wil trouwen en kinderen wil dopen en die dan samen met mij die kinderen over het geloof wil vertellen. En dat laatste wil nog wel eens een issue zijn bij niet-gelovige jongens.quote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat noem ik eerder Gelovig-light
Whut?quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Go get 'er!
Ik ben er wel weer even klaar mee voorlopig
Interessant!quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn ex was niet gelovig en had er verder ook niet echt iets mee. Ik dacht dat ik dat niet zo'n punt zou vinden, maar ik vond het toch wel heel lastig. Het is belangrijk voor mij dus dat wil je dan ook graag delen met je partner.
Die date waar het eerder over ging was er wel mee opgevoed maar deed er niks meer mee, dat vind ik dan al veel makkelijker praten omdat je merkt dat hij beter begrijpt hoe het voor mij is.
Ik ben dan ook nooit afgewezen op basis van mijn geloof, of dat is me iig nooit zo gezegd.quote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat klinkt verder hartstikke 'normaal'. Behalve dat je dan net een andere 'hobby' hebt om het zo maar te noemen. Ik bedoel dan waren het al bij voorbaat kansloze figuren als ze je daarom afwezen.
Hm, was er spanning?quote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja natuurlijkNog gegeten ook naderhand. Wel met een kitemaatje erbij nog hoor
![]()
Ze vond me er schattig uitzien in m'n capuchon
Ik ben katholiek opgevoed maar doe er niks mee, maar mocht een eventuele partner wel gelovig zijn dan zou ik het wel accepteren en haar er niet in belemmeren.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn ex was niet gelovig en had er verder ook niet echt iets mee. Ik dacht dat ik dat niet zo'n punt zou vinden, maar ik vond het toch wel heel lastig. Het is belangrijk voor mij dus dat wil je dan ook graag delen met je partner.
Die date waar het eerder over ging was er wel mee opgevoed maar deed er niks meer mee, dat vind ik dan al veel makkelijker praten omdat je merkt dat hij beter begrijpt hoe het voor mij is.
Euhm... Ja.. Ik heb er dus zelf helemaal niets mee, dus ik snap die issues dan weer welquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, het is dus wel iets wat ik mee wil geven aan mijn toekomstige kinderen. Het ideaalbeeld is een partner die mee gaat naar de kerk en naar de tweewekelijkse 'bijbelstudie', die ook in de kerk wil trouwen en kinderen wil dopen en die dan samen met mij die kinderen over het geloof wil vertellen. En dat laatste wil nog wel eens een issue zijn bij niet-gelovige jongens.
Ik weet niet misschien ligt het aan mij, maar ik wil graag denken dat mensen niet zo kortzichtig hoeven te zijnquote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik zou denk ik zelf geen relatie kunnen hebben met iemand die gelooft, puur omdat ik denk dat de zienswijzen dan waarschijnlijk zo enorm ver uit elkaar staan dat er alleen maar onbegrip uit voortvloeit.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Interessant!Het is iets wat voor jou belangrijk is. Ook al deelt je (toekomstige) partner dat niet, begrip is het minste dat je kan verwachten. Niets mis mee.
Wat jullie zeggen is waar, en ik dacht best een tijdje dat zo'n situatie ook voldoende zou zijn. Maar ik merkte met mijn ex dus dat ik toch heel erg het gevoel had dat ik iets miste, door dat niet te kunnen delen met elkaar.quote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben katholiek opgevoed maar doe er niks mee, maar mocht een eventuele partner wel gelovig zijn dan zou ik het wel accepteren en haar er niet in belemmeren.
Helemaal mee eens jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben katholiek opgevoed maar doe er niks mee, maar mocht een eventuele partner wel gelovig zijn dan zou ik het wel accepteren en haar er niet in belemmeren.
Ik denk niet dat het met kortzichtigheid te maken heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 22:26 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik weet niet misschien ligt het aan mij, maar ik wil graag denken dat mensen niet zo kortzichtig hoeven te zijn. Ik bedoel als je elkaar accepteert en begrip voor elkaar hebt kom je al een heel eind
.
Hmm dat is dan een ander verhaal jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Wat jullie zeggen is waar, en ik dacht best een tijdje dat zo'n situatie ook voldoende zou zijn. Maar ik merkte met mijn ex dus dat ik toch heel erg het gevoel had dat ik iets miste, door dat niet te kunnen delen met elkaar.
Maak een afspraak met haar?quote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Not sure.... soms vingen de blikken elkaar wel maar verder was het luchtig.
Ik snap dat ook heel goed!quote:Op zondag 2 november 2014 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm... Ja.. Ik heb er dus zelf helemaal niets mee, dus ik snap die issues dan weer wel
Niet zo zeer kortzichtigheid. Ach ik kan het niet even goed uitbrengenquote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met kortzichtigheid te maken heeft.
Tja, het blijft een vreemd verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie wel. Been there done that he. Zullen heus nog wel eens afspreken.
Zet mij samen met iemand die in het scheppingsverhaal gelooft en je hebt hel op aarde denk ikquote:Op zondag 2 november 2014 22:28 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Niet zo zeer kortzichtigheid. Ach ik kan het niet even goed uitbrengen, maar ik snap je punt volkomen hoor. Soms zorgt dat ene dingetje ervoor dat het hele kaartenhuis in elkaar stort.
Tjaquote:Op zondag 2 november 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, het blijft een vreemd verhaal natuurlijk.
Dat naar de kerk gaan enzo, dat zou ik dus niet doen, ook niet puur om (in dit voorbeeld) jou een plezier te doen.. Ik heb er niets mee, dus dingen als doping en die bijbeldingen doen mij niks..quote:
Komt goed gozerquote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja
Ik heb weer een soort van dip ondertussen
Doping is goedquote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat naar de kerk gaan enzo, dat zou ik dus niet doen, ook niet puur om (in dit voorbeeld) jou een plezier te doen.. Ik heb er niets mee, dus dingen als doping en die bijbeldingen doen mij niks..
Ik heb één keer een mis meegemaakt. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeldquote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat naar de kerk gaan enzo, dat zou ik dus niet doen, ook niet puur om (in dit voorbeeld) jou een plezier te doen.. Ik heb er niets mee, dus dingen als doping en die bijbeldingen doen mij niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |