Van wie? Gent won nog een keer.quote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, zoals dat gaat. Weinig inzet en dus verlies van mijn ploeg terwijl ik er bij was.
Nou ja zeg, we kunnen op zijn minst delen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja zeg, dat jij de verkeerde portie bezorgd krijgt wil niet zeggen dat je mijn toetje mag.
Van Fc Utrechtquote:
Nog lang nietquote:
Een paarquote:Op zondag 2 november 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, ik ga sparen voor een paar vliegtickets wereldwijd en mijn baan opzeggen
Altijdquote:
Delen is goed.quote:Op zondag 2 november 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, we kunnen op zijn minst delen.
Je zou mijn toetje ook zo krijgen
Jaquote:
Zeg, Koos Werkeloos. For the sake of maintaining peace, love, happiness and tolerance, pretty fucking please, with sugar on top, shut the fuck up.quote:
Ik ben een beetje rusteloos van geest atmquote:
Als het een positieve vorm van rusteloos is, omarm het.quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een beetje rusteloos van geest atm
Dat is het ookquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het een positieve vorm van rusteloos is, omarm het.
Ik ben op het moment echt kapot vooralquote:
Aw, arme jijquote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op het moment echt kapot vooral. En een beetje sad omdat ik iemand heel erg mis op 't moment
.
Hater.quote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, Koos Werkeloos. For the sake of maintaining peace, love, happiness and tolerance, pretty fucking please, with sugar on top, shut the fuck up.
Neuken? Wat is dat?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
Gelukkig neuken mensen uit dit topic niet met elkaar.
Jij en Myra doen niet aan seks voor het huwelijk?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
Ik had eerst een Ford Kaquote:
Doe even tegen Myra zeggen dat ik de zoete aardappel friet van haar blog heb gemaakt en dat ik het een geslaagd experiment vond.quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
Ik had hier een vieze opmerking op verwacht van iemand.quote:
Ik vind een Ka wel bij je passen jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had eerst een Ford KaToen deed ik de test nog een keer, en toen kreeg ik een Hummer
![]()
Ruilen voor de Mustang?
Fax is er niet.quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had hier een vieze opmerking op verwacht van iemand.
In de trant van: Ik heb nog wel iets dat ik met je wil delen![]()
Niet iedereen heeft een dirty mindquote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Dat mag toch niet?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In ieder geval meer sass dan een stationquote:
Tof!quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe even tegen Myra zeggen dat ik de zoete aardappel friet van haar blog heb gemaakt en dat ik het een geslaagd experiment vond.
Maar wel een joy forever.quote:
Ik kreeg de Mustang hoorquote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In ieder geval meer sass dan een station
Zo ben ik.quote:Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Fijn dat jij die nobele taak alsnog op je neemt.
Ik heb wel andere kruiden gebruikt en onze oven is hatelijk dus het moest er langer in. Maar omnom!quote:
Mooi!quote:Op zondag 2 november 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
Zo verliefd op deze keuken.We hadden bijna al getekend, maar toen waren we toch maar verstandig en gaan we eerst nog even een beetje verder kijken.
Maar ik ben te verliefd.
[ afbeelding ]
Als dat werkelijkheid zou zijn was ik Spartan Warrior, Hemingway, James Bond, Zeus en Beast in 1 persoon. I'll eat your Mustang for Breakfast. While having sex with a beautiful woman. In Hell. And then just design a new one. Which runs on infinite lightning. Then write a Pulitzer prize winning novel about itquote:
Waarom wil je Beast zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat werkelijkheid zou zijn was ik Spartan Warrior, Hemingway, James Bond, Zeus en Beast in 1 persoon. I'll eat your Mustang for Breakfast. While having sex with a beautiful woman. In Hell. And then just design a new one. Which runs on infinite lightning. Then write a Pulitzer prize winning novel about it
Gaat dat passen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
Zo verliefd op deze keuken.We hadden bijna al getekend, maar toen waren we toch maar verstandig en gaan we eerst nog even een beetje verder kijken.
Maar ik ben te verliefd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |