Van wie? Gent won nog een keer.quote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, zoals dat gaat. Weinig inzet en dus verlies van mijn ploeg terwijl ik er bij was.
Nou ja zeg, we kunnen op zijn minst delen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja zeg, dat jij de verkeerde portie bezorgd krijgt wil niet zeggen dat je mijn toetje mag.
Van Fc Utrechtquote:
Nog lang nietquote:
Een paarquote:Op zondag 2 november 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, ik ga sparen voor een paar vliegtickets wereldwijd en mijn baan opzeggen
Altijdquote:
Delen is goed.quote:Op zondag 2 november 2014 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, we kunnen op zijn minst delen.
Je zou mijn toetje ook zo krijgen
Jaquote:
Zeg, Koos Werkeloos. For the sake of maintaining peace, love, happiness and tolerance, pretty fucking please, with sugar on top, shut the fuck up.quote:
Ik ben een beetje rusteloos van geest atmquote:
Als het een positieve vorm van rusteloos is, omarm het.quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een beetje rusteloos van geest atm
Dat is het ookquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het een positieve vorm van rusteloos is, omarm het.
Ik ben op het moment echt kapot vooralquote:
Aw, arme jijquote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben op het moment echt kapot vooral. En een beetje sad omdat ik iemand heel erg mis op 't moment
.
Hater.quote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, Koos Werkeloos. For the sake of maintaining peace, love, happiness and tolerance, pretty fucking please, with sugar on top, shut the fuck up.
Neuken? Wat is dat?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
Gelukkig neuken mensen uit dit topic niet met elkaar.
Jij en Myra doen niet aan seks voor het huwelijk?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
Ik had eerst een Ford Kaquote:
Doe even tegen Myra zeggen dat ik de zoete aardappel friet van haar blog heb gemaakt en dat ik het een geslaagd experiment vond.quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
Ik had hier een vieze opmerking op verwacht van iemand.quote:
Ik vind een Ka wel bij je passen jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had eerst een Ford KaToen deed ik de test nog een keer, en toen kreeg ik een Hummer
![]()
Ruilen voor de Mustang?
Fax is er niet.quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had hier een vieze opmerking op verwacht van iemand.
In de trant van: Ik heb nog wel iets dat ik met je wil delen![]()
Niet iedereen heeft een dirty mindquote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
Dat mag toch niet?quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef twi het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In ieder geval meer sass dan een stationquote:
Tof!quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe even tegen Myra zeggen dat ik de zoete aardappel friet van haar blog heb gemaakt en dat ik het een geslaagd experiment vond.
Maar wel een joy forever.quote:
Ik kreeg de Mustang hoorquote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In ieder geval meer sass dan een station
Zo ben ik.quote:Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Fijn dat jij die nobele taak alsnog op je neemt.
Ik heb wel andere kruiden gebruikt en onze oven is hatelijk dus het moest er langer in. Maar omnom!quote:
Mooi!quote:Op zondag 2 november 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
Zo verliefd op deze keuken.We hadden bijna al getekend, maar toen waren we toch maar verstandig en gaan we eerst nog even een beetje verder kijken.
Maar ik ben te verliefd.
[ afbeelding ]
Als dat werkelijkheid zou zijn was ik Spartan Warrior, Hemingway, James Bond, Zeus en Beast in 1 persoon. I'll eat your Mustang for Breakfast. While having sex with a beautiful woman. In Hell. And then just design a new one. Which runs on infinite lightning. Then write a Pulitzer prize winning novel about itquote:
Waarom wil je Beast zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat werkelijkheid zou zijn was ik Spartan Warrior, Hemingway, James Bond, Zeus en Beast in 1 persoon. I'll eat your Mustang for Breakfast. While having sex with a beautiful woman. In Hell. And then just design a new one. Which runs on infinite lightning. Then write a Pulitzer prize winning novel about it
Gaat dat passen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
Zo verliefd op deze keuken.We hadden bijna al getekend, maar toen waren we toch maar verstandig en gaan we eerst nog even een beetje verder kijken.
Maar ik ben te verliefd.
[ afbeelding ]
Ja, met een groot mat zwart fornuis, mat zwarte industriële afzuigkap en een rode retro koelkast.quote:
De Hummer, graag.quote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had eerst een Ford KaToen deed ik de test nog een keer, en toen kreeg ik een Hummer
![]()
Ruilen voor de Mustang?
Dat gaf een van die gare tests aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whipped, noemen ze dat![]()
De Ka krijg je erbij, die staat toch in de achterbak.quote:
Zelfs ik wil hemquote:Op zondag 2 november 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ben te verliefd.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef twi het volgende:
Dat is wel een beetje de basic versie he. Er moet nog wat apparatuur in:Dan wel de rodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whipped, noemen ze dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is wel een beetje de basic versie he. Er moet nog wat apparatuur in:t'is toch watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whipped, noemen ze datLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Arme twiquote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Twijfel nog, maar denk het wel. Al heb ik er uiteindelijk natuurlijk niets over te zeggen.
Test?quote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb de test nog een keer gedaan, nu past een Tesla bij me.
Dat is wel een beetje de basic versie he. Er moet nog wat apparatuur in:Pistol whipped zelfs. Maar wel tof. Dat fornuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whipped, noemen ze dat
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Tesla is wel een mooie wagen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb de test nog een keer gedaan, nu past een Tesla bij me.
Die wij willen is er niet in het mat zwart, en dat glanzende zwart vind ik niet zo mooi. Daarbij past het echt bij zo'n koelkast als die rood is. En bij m'n KitchenAid.quote:Op zondag 2 november 2014 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou bij die kleur keuken de zwarte neerzetten
Easy Aquote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Wat is een leuke film om met gezelschap te kijken?
We gaan voor de cliche: Home Alonequote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Poor Little White Guy 3quote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Dat hangt van het gezelschap en de intentie van beide afquote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Starwarsquote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Oh, die vond ik best kut.quote:
Oh, die lijkt me wel erg serieus. :$quote:
Daar heb ik ook goede recensies over gelezen.quote:
Past bij mij. Ik ben snel. Soms.quote:
quote:
Echt? Ik vind 'm hilarisch. En Horns is wel serieus, maar ook grappig. En Darrenquote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, die vond ik best kut.
[..]
Oh, die lijkt me wel erg serieus. :$
[..]
Daar heb ik ook goede recensies over gelezen.
Die was tofquote:
Dat was Noahquote:Op zondag 2 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind 'm hilarisch. En Horns is wel serieus, maar ook grappig. En Darren.
quote:
Das wel een beetje waar jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
Daarnaast, Horns is raar genoeg om van Aronofsky te kunnen zijn.
Is ze weduwe? Pussy = pussy kaneel!quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was vanmiddag op een verjaardag. De oma van de jarige was ook aanwezig. Ze is een beetje aan het dementeren.
Zegt ze tegen me: "Vroeger had je van dat lange haar he? En een leuke vriendin. Ben je nog steeds vrijgezel? Ik vind je een mooie man hoor. Het is dat ik geen 18 ben."
Dit was ongemakkelijk. Dit is waarom ik het huis niet uit kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |