SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 03-11-2014 14:35:18 ]![]()
Wij zijn nooit te beroerd om een maandagochtend nog wat vervelender te maken!quote:Op zondag 2 november 2014 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
piss off...go back to your rotten island with your mini marathon you bloody POMs!!
so, that's out of my system now you guys have ruined my Monday morning
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
gelukkig heb ik net een uurtje gelopen dus mij mood viel nog wat mee.... totdat ik terug las....quote:Op zondag 2 november 2014 19:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wij zijn nooit te beroerd om een maandagochtend nog wat vervelender te maken!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Meh, verkleed rennen. Leuk als andere mensen het doenquote:Op zondag 2 november 2014 20:00 schreef SEMTEX het volgende:
Fuck, wat gaafhttp://raceofthedead.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
rich for me to say.. maar ik kan de lol er ook niet altijd van in zien... nu heb ik dan ook soberso niets met halloweenquote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Meh, verkleed rennen. Leuk als andere mensen het doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zet GotC weer aan het werk![]()
1
2[b]4 januari 2015 - [url=http://genneperparken.nl/sportief-bezig-zijn/loop-mee-met-de-genneper-parken-nieuwjaarsloop.html]Genneper Parken Nieuwjaarsloop (Eindhoven)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 14km
Alvast dank voor het toevoegen
Eindhoven Airport run is ook alweer geopend, zie ik (loop dan zelf de Halve van Haarzuilens)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ge-editquote:Op zondag 2 november 2014 20:22 schreef GotC het volgende:
Als je nou voortaan de datum uitschrijft....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zegt degene die in een compleet brandweeroutfit wil gaan lopen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rich for me to say.. maar ik kan de lol er ook niet altijd van in zien... nu heb ik dan ook soberso niets met halloween
dat bedoel ikquote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zegt degene die in een compleet brandweeroutfit wil gaan lopen.maar geloof me, dat is eenmalig voor het goede doel! en niets makkelijker lopen dan met een extra 300 psi aan perslucht op je rug voor de zware momenten
LOL, ik zie nu net dat ik eerste ben geworden in mijn leeftijdsklasse.![]()
Heeft vanmiddag toch nog iets positiefs opgeleverd, al kwam dat ook doordat de gedoodverfde nr 1 verkeerd is gelopen![]()
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbel![]()
![]()
zo'n opmerking doet meer pijn dan spierpijn na een marathon....quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Mr.B. het volgende:
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ouwe zakquote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Mr.B. het volgende:
Heeft vanmiddag toch nog iets positiefs opgeleverd, al kwam dat ook doordat de gedoodverfde nr 1 verkeerd is gelopen![]()
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbel
Ik hoorde dat J de bult op was gegaan ipv rechtsaf richting baan?F means you're fucked![]()
Ouchquote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Mr.B. het volgende:
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbelMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zij doet aan Japans zwaardvechten, dus ik durf er niet echt tegen in te gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo'n opmerking doet meer pijn dan spierpijn na een marathon....![]()
![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Mr.B. het volgende:
Mrs B vond het ook nog nodig op te merken dat ik nu dus niet meer met de jonge goden, maar in de bejaardencategorie meehobbelJe privé-klasse
![]()
![]()
![]()
Et tu, YUR?quote:Op zondag 2 november 2014 20:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ouwe zak
Ik hoorde dat J de bult op was gegaan ipv rechtsaf richting baan?
Ja klopt, volgens mij had hij dan toch beter de 5km kunnen uitlopen![]()
the first cut is the deepest...quote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zij doet aan Japans zwaardvechten, dus ik durf er niet echt tegen in te gaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop nog láng niet in M35quote:Op zondag 2 november 2014 20:46 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Et tu, YUR?
Ja klopt, volgens mij had hij dan toch beter de 5km kunnen uitlopen
F means you're fucked![]()
Ik volgend jaar wel in V351 voordeel; die lopen meestal trager dan die dames senioren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind die oudere mannen juist vaak wel erg uitgekiend lopen eigenlijk, hele snelle vogels zitten ertussen![]()
![]()
ja.... ik denk dat, door de bank genomen, de M35+ catagorie de snelste tijden neer zettenquote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef thelaudprince het volgende:
Ik vind die oudere mannen juist vaak wel erg uitgekiend lopen eigenlijk, hele snelle vogels zitten ertussen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
LVML-verslag.
TL;DR: minder zwaar dan in 2013.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Zwabberhark het volgende:
LVML-verslag.
TL;DR: minder zwaar dan in 2013.Helaas, dat was niet de bult...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wil je volgende keer weer gewoon je nucleaire pet opzetten ja? Kan ik je herkennen. Fijn, bedankt!F means you're fucked![]()
De sav bult was gereserveerd voor de 5km lopersWaar de 10km naar rechts richting Haag ging, mochten wij de bult op
![]()
![]()
Zwabber waarom ga je eigenlijk niet kamperen?
Als je ook maar ieder jaar blijft terugkomen op de LVML, kun je ook wel sadomasochistisch gaan wildkamperen.
Voeg het een bij het ander, en je gaat naar trails met een pop-uptent
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
LVML-verslag.
TL;DR: minder zwaar dan in 2013.Dat gaat gezellig worden bij de MeijendelloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mr B durf ik nu echt al helemaal niet meer aan te spreken.![]()
![]()
Heb me net toch ook maar ingeschreven voor de duinstrandloop. Lekker uitlooprondje, de dag na de MeijendeltochtF means you're fucked![]()
LVML-verslag.
TL;DR: minder zwaar dan in 2013.a) wij haalden vandaag de 8 min/km niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
b) en we hebben ook geen kingsize bed. Hele nacht ruzie met een in de weg liggende pijll
Verder: well done Zwabbert!! Je hebt jezelf goed herpakt
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 21:40 schreef YUR het volgende:
Het was koud in New York geloof ik...
http://www.prorun.nl/nieuws/new-york-deelnemers-is-de-kou?
Net daklozen (met dure schoenen)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De nieuwe occupybeweging.quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Guard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net daklozen (met dure schoenen)![]()
die schurftige hippies zijn te lui om hard te lopen....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Graag filmen en aan mij doorsturen. Met geluid, dan kan ik het gevloek ook horenquote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oooooh, waar zullen we Zwab toch eens heenleiden eind december!
Ik koos voor petloos, want veel wind. Om toch wat tegen de zon te hebben werd het een heel goedkope zonnebril. Ook omdat dat zou helpen tegen het zandstralen, maar dat was er dit jaar helemaal niet. Het was echt een sissy-editie, vooral ook gezien de temperatuur.quote:Op zondag 2 november 2014 21:16 schreef YUR het volgende:
En wil je volgende keer weer gewoon je nucleaire pet opzetten ja? Kan ik je herkennen. Fijn, bedankt!Die helling na de Haag-baan vond ik ook wel redelijk lang, al is het moeilijk inschatten gezien mijn Balijbrugervaring.quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef GotC het volgende:
De sav bult was gereserveerd voor de 5km lopersWaar de 10km naar rechts richting Haag ging, mochten wij de bult op
quote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef Guard het volgende:
Zwabber waarom ga je eigenlijk niet kamperen?![]()
Ik word zeldzaam verdrietig van dit soort suggesties. Ik ga echt nooit kamperen.Het zal nog donker zijn bij de start, dan durf ik wel. En ongeveer een nanoseconde na de start ben jij al uit het zicht verdwenen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dat gaat gezellig worden bij de MeijendelloopDe trails van 50 en 51 km plus die twee marathons, okee, dat kan nog. Maar nu spoor je officieel niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 21:27 schreef YUR het volgende:
Heb me net toch ook maar ingeschreven voor de duinstrandloop. Lekker uitlooprondje, de dag na de MeijendeltochtIk gok omgeving Darfield, want dat is vlak bij mijn hotel.quote:Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
Oooooh, waar zullen we Zwab toch eens heenleiden eind december!Lekker gewandeld zie ik. Mooie foto's op FB.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
a) wij haalden vandaag de 8 min/km niet eens![]()
Ik ga pogen om een foto van moblo te maken waarop ze niet lacht en haar duimpjes halfstok bungelen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Graag filmen en aan mij doorsturen. Met geluid, dan kan ik het gevloek ook horen![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga pogen om een foto van moblo te maken waarop ze niet lacht en haar duimpjes halfstok bungelen.
Ja doei.![]()
Zie jij ze hier hardlopen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die schurftige hippies zijn te lui om hard te lopen....![]()
![]()
Hahaha!quote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga pogen om een foto van moblo te maken waarop ze niet lacht en haar duimpjes halfstok bungelen.
Ik mocht van pijll niet met duimpjes op de foto
Verder: ja, heerlijk gewandeld en pootje gebaad in de plassen. Kijken of de schoenen nog droog worden deze week
Ja. Hoe vervelend.quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Het laatste stuk omhoog het strand af was killing. Toen moest ik echt even aan trailers denken. Die vinden dit leuk. Lekker met 8:00 min/km over een onbegaanbaar stuk voortbewegen en dan om het hardst schreeuwen hoe vet dat is.
Voel je vrij de komende spoiler dicht te laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: lekker gewandeld.
[ Bericht 22% gewijzigd door pijll op 02-11-2014 22:33:17 ]![]()
Lekker gelopen iedereen, het was windtechnisch suboptimaal, dus dan moet je je doelen wat bijstellen.
Vandaag heb ik na een week rust ook weer wat gelopen. Lekker drie kwartier de beentjes losgelopen![]()
![]()
Maarten van der Weijden liep 4.56 :s Wat heeft die uitgespookt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Foto's en finishfilmpje staan online van de lvml trouwens
@Zwabber: Ik had al een vermoeden dat het verkeer niet meezat oid (of dat er iets anders was gebeurd). Hoorde idd dat meneer je had gespot. Goed gelopen hoor, de verbetering telt! Ik sluit me aan bij jouw analyse. Waarom lopen we in dat zand?
@Pijll: goed verslag van jullie trail-avontuur![]()
@Mr.B: whoei, goed gelopen! Ik mag me over 2 maanden ook bij die categorie aansluiten
Ah, ik vroeg het me al af. Heel knap van haar! Op topniveau tennissen én trainen voor een marathon - hardlopen is toch een heel andere sport.quote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef spiritusbus het volgende:
Caroline Wozniacki (of zoiets) heeft 3:26 gelopen. Lang niet slecht voor een fullprof tennister.![]()
Klopt, al ben ik er ook weer niet zo verbaasd over als sommigen op twitter. Tennis is best een loopsport, en als je daarnaast van hardlopen houdt en een of twee duurlopen per week doet, heb je al een heel streepje voor op een hoop mensen..quote:Op zondag 2 november 2014 22:23 schreef spiritusbus het volgende:
Caroline Wozniacki (of zoiets) heeft 3:26 gelopen. Lang niet slecht voor een fullprof tennister.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@pijll: ik heet geen mevrouw P! Gewoon murmeli voldoet prima
Haar basisconditie is natuurlijk goed en haar vetpercentage zal ook niet al te hoog liggen. Maar tennisers zijn doorgaans behoorlijk gespierd en zijn vooral explosief.quote:Op zondag 2 november 2014 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik er ook weer niet zo verbaasd over als sommigen op twitter. Tennis is best een loopsport, en als je daarnaast van hardlopen houdt en een of twee duurlopen per week doet, heb je al een heel streepje voor op een hoop mensen..![]()
En tennis is ook een sport waarvoor je veel uithoudingsvermogen nodig hebt. Met een beetje pech staat een vrouw toch wel wat uurtjes op de baan en soms ook gewoon 5 dagen per week.quote:Op zondag 2 november 2014 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik er ook weer niet zo verbaasd over als sommigen op twitter. Tennis is best een loopsport, en als je daarnaast van hardlopen houdt en een of twee duurlopen per week doet, heb je al een heel streepje voor op een hoop mensen.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik kom ook uit de tenniswereld, alhoewel het heel anders is qua lopen want dat is toch vooral veel sprintjes, links,rechts,vooruit,achteruit,draaien etc. etc. Maar een topspeler heeft wel als voordeel dat de conditie al top is !![]()
Nu de plaatjes goed staan is ie nog beter!quote:Op zondag 2 november 2014 22:27 schreef Quoi het volgende:
@Pijll: goed verslag van jullie trail-avontuur![]()
Het is te merken dat we hier aan het einde van de wereld zitten. Internet werkt hier maar eens in de 5 minuten. Een beetje.![]()
Verschilt een beetje per speelster, je hebt echte kracht/explosieve sporters a la Williams, maar er zijn er ook een hoop die het juist van hun souplesse en duurvermogen moeten hebben.quote:Op zondag 2 november 2014 22:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Haar basisconditie is natuurlijk goed en haar vetpercentage zal ook niet al te hoog liggen. Maar tennisers zijn doorgaans behoorlijk gespierd en zijn vooral explosief.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh en ik heb 9,5 km gelopen. Meer dan zat want knie begon weer beetje te piepen endezeau.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 22:10 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja. Hoe vervelend.
Voel je vrij de komende spoiler dicht te laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: lekker gewandeld.
Ja doei.![]()
GotC en YUR als jullie nog info willen omtrent Nijverdal dan moet je het vragen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had vanochtend een intervieuw met haar gezien, ze had het erover dat de voorbereiding af en toe doorbijten was, jetlagged een duurloop doen lijkt me ook niet echt fijn...quote:Op zondag 2 november 2014 22:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Haar basisconditie is natuurlijk goed en haar vetpercentage zal ook niet al te hoog liggen. Maar tennisers zijn doorgaans behoorlijk gespierd en zijn vooral explosief.
Op de vraag waarom ze het deed en niet wachtte tot na haar carriere (zoals bv Mauresmo) was ze eerlijk: bucketlist item![]()
Plus seizoen was vroeg afgelopen dit jaar, en ze liep voor een charity.
We hebben een hotel geboekt voor 2 nachten...thanks in ieder geval!quote:Op zondag 2 november 2014 22:38 schreef Daywalk3r het volgende:
GotC en YUR als jullie nog info willen omtrent Nijverdal dan moet je het vragen.
Waar zijn die toffe strandfoto's nou? Heb ik voor niets gedaan alsof het gemakkelijk ging.
Get stoned![]()
Lichte roeiers zijn trouwens ook notoir goede marathonlopers, ik weet al van dames 2 die na hun roeicarriere een debuut van 2.26-2.30 liepen, en een jongen op 2.57, en die hebben niet eens allemaal op internationaal niveau geroeid.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Op de facebookpagina van Jeroen Tibbe staan 423 foto's.quote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef Hinder het volgende:
Waar zijn die toffe strandfoto's nou? Heb ik voor niets gedaan alsof het gemakkelijk ging.
![]()
Goede keuze. Ik heb het petje van mijn trainer meerdere malen van zijn hoofd zien vliegen. Bij de finish had hij hem echter nog steeds op, al zou het me niet verbazen als hij in z'n pack met eten, drinken, druivensuiker en 2 warmtedekens (voor het geval dat er iets gebeurt met een van zijn discipelen en het koud is, hij ernaast kan zitten wachten op de hulptroepen. Of hij andersom hetzelfde verwacht weet ik eigenlijk niet) ook nog een paar reservepetjes heeft verstopt. Ik ben hem halverwege samen met mijn kilometertijden uit het oog verloren, dus ik heb geen bewijs.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik koos voor petloos, want veel wind. Om toch wat tegen de zon te hebben werd het een heel goedkope zonnebril. Ook omdat dat zou helpen tegen het zandstralen, maar dat was er dit jaar helemaal niet. Het was echt een sissy-editie, vooral ook gezien de temperatuur.![]()
2.26 als debuuttijd op de marathon?!! Dat komt in de buurt van de Keniaanse dames.quote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Lichte roeiers zijn trouwens ook notoir goede marathonlopers, ik weet al van dames 2 die na hun roeicarriere een debuut van 2.26-2.30 liepen, en een jongen op 2.57, en die hebben niet eens allemaal op internationaal niveau geroeid.![]()
Ik kan mezelf daar niet ontdekken. Ook niet tussen die van HAAG op Flickr.quote:Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op de facebookpagina van Jeroen Tibbe staan 423 foto's.
Oh wacht, ik had me verstopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
Haha oh 3.26 bedoel ik natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
2.26 als debuuttijd op de marathon?!! Dat komt in de buurt van de Keniaanse dames.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Off-trail natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 19:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dus een singletrail is een heel smal onverhard paadje waar je geheel ambitieloos in een sukkeltempo achter elkaar aan het wandelen bent.
Hoe heet het eigenlijk als het ook nog een onbegaanbaar paadje is, dus eigenlijk geen paadje?
Singletrails, vooral bochtige singletrails met hoogteverschillen zijn heerlijke paadjes om met een glimlach van oor-tot-oor met een tempo van 3'/km overheen te denderen, vooral in de afdaling dan natuurlijk. Bergop gaat het iets minder snel. Mijn god wat hou ik van singletrails en vandaag was de helft van de route prachtige glorieuze singletrails! Met prachtige glorieuze afdalingen!![]()
![]()
LVML in het kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Off-trail natuurlijk.
Singletrails, vooral bochtige singletrails met hoogteverschillen zijn heerlijke paadjes om met een glimlach van oor-tot-oor met een tempo van 3'/km overheen te denderen, vooral in de afdaling dan natuurlijk. Bergop gaat het iets minder snel. Mijn god wat hou ik van singletrails en vandaag was de helft van de route prachtige glorieuze singletrails! Met prachtige glorieuze afdalingen!
Singletrails![]()
![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Cool, de coördinator van mijn Marathongroep heeft de Berenloop/M in iets meer dan 3 uur gelopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En dik Nederlands kampioen ja.quote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
2.26 als debuuttijd op de marathon?!! Dat komt in de buurt van de Keniaanse dames.Jack does it in real time...![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef Quoi het volgende:
LVML in het kortkort-kort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
O gelukkig dan heb ik nog evenquote:Op zondag 2 november 2014 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja.... ik denk dat, door de bank genomen, de M35+ catagorie de snelste tijden neer zetten![]()
![]()
Hier is het mooie weer zojuist afsloten met een spectaculaire doch korte licht en geluidshow.
Trek de thermo shirts en de lange tights maar uit de kast....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geloof me, ik heb zoveel mensen gezien die veel te veel kleding aan haddenquote:Op zondag 2 november 2014 23:06 schreef hatsaflats het volgende:
Zelfs ik was blij met kort-kort vandaag.
Jij goed gelopen! Al vind je dat zelf misschien niet helemaal. Boerenkool al op?![]()
In de kleedkamer was ook iemand met zo'n dikke longsleeve en dan ook nog een jasje eroverheen, en dat was toch echt wat ze aan ging trekken. Daar had ze echt heel goed over nagedacht, zei ze. Later ook mensen met thermo-longsleeve met shirt eroverheen gezien. Normaal ben ik wel een twijfelkont, maar met blauwe lucht en 17+ graden niet.quote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb zoveel mensen gezien die veel te veel kleding aan hadden
Jij goed gelopen! Al vind je dat zelf misschien niet helemaal. Boerenkool al op?
Boerenkool is pas voor woensdag, met le paps en mams.![]()
Ik ga juichend over de finish trouwens. Dat heb ik nog nooit gedaanIk was gewoon erg blij dat het voorbij was.
![]()
Bij de start iemand gezien met startnummer op haar jas en sjaal omquote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb zoveel mensen gezien die veel te veel kleding aan hadden
Jij goed gelopen! Al vind je dat zelf misschien niet helemaal. Boerenkool al op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Net op rtl4 een stukje over back on my feet. Daklozen/verslaafden die geholpen worden met hardlopen en andere zaken om van hun verslaving af te komen en om een woning en werk te krijgen.
http://www.backonmyfeet.org/about-back-on-my-feetJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Swets, ET, Hinder: ik vond nog twee leuke films![]()
Mezelf makkelijk gevonden, in het staartje
ET, prachtige eindsprint!
10 km: HM:![]()
T gaat toch niet weer over babies hè?quote:Op zondag 2 november 2014 23:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.nzherald.co.nz(...)=1&objectid=11352156
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Voor in de OP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26[b]8 november 2014 - [url=http://www.avdeltasport.nl/userfiles/wegcross_kalender/400_7._mosselloop_2014.pdf]Mosselloop (Burgh Haamstede)[/url][/b]
[*] YUR - 6 km
[b]30 november 2014 - [url=http://http://www.haagatletiek.nl/web/]Duinstrandloop (Den Haag)[/url][/b]
[*] YUR - 7,6 km
[b]7 december 2014 - [url=http://www.avsparta.nl/Wedstrijden/Hardloopwinkel-1-van-de-4-lopen-en-crosses/Duinrellcross]Duinrellcross (Wassenaar)[/url][/b]
[*] YUR - 8,5 km
[b]13 december 2014 - [url=https://sites.google.com/site/mmlscheveningen/home]Meeuwen Makrelenloop (Scheveningen)[/url][/b]
[*] YUR - 10 EM
[b]26 december 2014 - [url=http://www.haagatletiek.nl/web/agenda/?event_id1=51]Kerstcross (Den Haag)[/url][/b]
[*] YUR - Lange cross
[b]28 december 2014 - [url=http://www.dekoplopers.nl/]Oliebollencross (Delft)[/url][/b]
[*] YUR - 9,2 km
[b]3 januari 2015 - [url=http://www.haagatletiek.nl/web/loopsport/haag-oliebollencross/]Oliebollencross (Den Haag)[/url][/b]
[*] YUR - 8 km
[b]18 januari 2015 - [url=http://www.hagueroadrunners.nl/1-van-de-4-circuit/voorinschrijving-clingendaelcross/]Clingendaelcross (Den Haag)[/url][/b]
[*] YUR - 7,1 km
[b]25 januari 2015 - [url=http://www.puinduinrun.nl]Puinduinrun (Den Haag)[/url][/b]
[*] YUR - 9,3 km
[ Bericht 4% gewijzigd door YUR op 03-11-2014 08:50:34 ]F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 00:00 schreef Quoi het volgende:
Swets, ET, Hinder: ik vond nog twee leuke films![]()
Mezelf makkelijk gevonden, in het staartje
ET, prachtige eindsprint!
10 km: HM:typisch gevalletje van 'how I think I look, how I really look"
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wat ben jij scherp zeg!quote:Op maandag 3 november 2014 08:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Puinduin vergeten?
Mager programma zo voor de winter
Heb m er maar bij gezet
Had eerst ook de Meijendelloop er tussen, maar die stond al in de OP...F means you're fucked![]()
Wat kleine aanpassingen in mijn gewoonten en m'n rugpijn is echt héél duidelijk aan de minderende hand! Nu alweer een paar ochtenden zonder pijn wakker geworden, en een paar nachten zonder pijn geslapenEcht, ik ben zó blij
Ja doei.![]()
Speciaal voor jou!quote:
http://prorun.nl/training/intervaltraining/trainen-voor-de-cross
Mooi lijstje. Ik moet ook eens wat Crossjes opzoeken in de buurt. Bosloopcompetitie is ook wel leuk hier gelukkig.![]()
quote:Ik had m vanmorgen gelezen jaquote:Op maandag 3 november 2014 09:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
Mooi lijstje. Ik moet ook eens wat Crossjes opzoeken in de buurt. Bosloopcompetitie is ook wel leuk hier gelukkig.
![]()
![]()
![]()
Ik zie een aantal mensen zich inschrijven voor wedstrijden waarvan ik dat niet had verwacht!
Leuk!! Nog meer bekenden bij de trails!
Grappig, ik heb hetzelfde gedachte als ik een LDL loop op asfalt (of een asfalt wedstrijd) waar maar geen eind aan komt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Het laatste stuk omhoog het strand af was killing. Toen moest ik echt even aan trailers denken. Die vinden dit leuk. Lekker met 8:00 min/km over een onbegaanbaar stuk voortbewegen en dan om het hardst schreeuwen hoe vet dat is.
Ik denk dan vaak waarom mensen zo lang op hetzelfde ondergrond willen lopen. En "die mensen" vinden dat gewoon leuk...
Gelukkig houdt niet iedereen van hetzelfde![]()
De enige reden voor mij om op asfalt te lopen, is dat ik daar mooiere PR's kan neerzetten dan op offroad wedstrijden.Mooie foto's!!quote:
fijne vakantie nog samen!!![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 09:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
Mooi lijstje. Ik moet ook eens wat Crossjes opzoeken in de buurt. Bosloopcompetitie is ook wel leuk hier gelukkig.En hoe moet ik mijn log dan opslaan in mijn Excel bestand??quote:Laat je sporthorloge thuis
Heb je nog even een aantal weken de tijd om je voor te bereiden op je cross wedstrijd? Laat dan in het begin je sporthorloge even thuis. Of houd alleen de tijd in de gaten. Ga gewoon weer eens op gevoel lopen. Die tijden per kilometer kun je later nog bijhouden. Concentreer je op het wisselende tempo, de versnellingen en vertragingen. Lopers zijn vaak iets té verslaafd aan tussentijden. Vaak blijken lopers, ondanks het ontbreken van piepjes en tussentijden, later in de trainingsperiode toch erg snel te zijn.
![]()
![]()
Jij zou je nick moeten veranderen in streamexcelquote:Op maandag 3 november 2014 09:20 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
En hoe moet ik mijn log dan opslaan in mijn Excel bestand??
Of in streamissnel, gezien die HM tijd van hem!quote:Op maandag 3 november 2014 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij zou je nick moeten veranderen in streamexcel![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij zou je nick moeten veranderen in streamexcel![]()
![]()
Toch wel opvallend dat het ouderschap, het hebben van een full-time baan en het volgen van een cursus zulke gevolgen heeft voor het aantal wedstrijden dat iemand loopt.
Twee jaar geleden zou YUR ook nog mee hebben kunnen doen aan de oliebollenloop in Schoonhoven op de 31e.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 09:21 schreef YUR het volgende:
Jij zou je nick moeten veranderen in streamexcel
quote:Op maandag 3 november 2014 09:22 schreef GotC het volgende:
Of in streamissnel, gezien die HM tijd van hem!![]()
Thanks. Nu nog onder de 1:34:59. Kijken of dat nog lukt![]()
![]()
Ik heb het idee dat de autosync tussen Garmin Connect en Endomondo tits up gegaan is. Ik overweeg om Endomondo eruit te gooien.![]()
Is dit dan geen optie?quote:Op maandag 3 november 2014 09:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb het idee dat de autosync tussen Garmin Connect en Endomondo tits up gegaan is. Ik overweeg om Endomondo eruit te gooien.
https://tapiriik.com/![]()
Natuurlijk gaat je dat lukken!quote:Op maandag 3 november 2014 09:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]![]()
Thanks. Nu nog onder de 1:34:59. Kijken of dat nog lukt![]()
![]()
![]()
(Murmeli hier)quote:Op maandag 3 november 2014 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Wat kleine aanpassingen in mijn gewoonten en m'n rugpijn is echt héél duidelijk aan de minderende hand! Nu alweer een paar ochtenden zonder pijn wakker geworden, en een paar nachten zonder pijn geslapenEcht, ik ben zó blij
Wat superfijn zeg!
Wat voor aanpassingen heb je gedaan?![]()
http://i.stuff.co.nz/spor(...)ancelled-after-death
daar gaat mijn pacer klus....gutted!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ja. Mijn vorige pr van de HM (op asfalt) was van Asselronden(28km).quote:
Gisteren was mijn eerste echte HM op asfalt (wist ik pas een paar dagen voor de wedstrijd, ik dacht dat het offroad was) en aangezien ik toch al een tijdje loop weet niet of ik er nog 5 minuten van af kan krijgen. Is toch best veel. Ik ga het in ieder geval wel proberen.
Maar bedankt dat in ieder geval jij wel daarin gelooft!!![]()
![]()
Nee, vooralsnog niet. Ik schrik altijd van de constructie die pijll daarmee heeft gemaakt, dan gaat via Strava (dat een bewerking toepast op je data waar ik het niet mee eens ben) zijn suuntodata naar Garmin Connect om het daar compleet te houden (omdat hij voorheen met Garmin liep).quote:Op maandag 3 november 2014 09:37 schreef streamnl het volgende:
[..]
Is dit dan geen optie?
https://tapiriik.com/
Volgens RaceTimer ben ik qua nettotijden nog net in in het linkerrijtje geëindigd tijdens de LVML, Tenminste, als je echt alle deelnemers op een hoop gooit. In mijn eigen categorie, de M35, scheelt het maar een paar plaatsen.![]()
Ik doe precies hetzelfde om dezelfde redenquote:Op maandag 3 november 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
pijll daarmee heeft gemaakt, dan gaat via Strava (dat een bewerking toepast op je data waar ik het niet mee eens ben) zijn suuntodata naar Garmin Connect om het daar compleet te houden (omdat hij voorheen met Garmin liep).![]()
![]()
Mag ik ook bij de duinstrandloop?quote:Die gaat tenminste de goede kant op. Hopelijk wind mee.
Had me bijna ingeschreven voor de Puinduinrun, niet over nadenkende dat ik dan op een plank in de Franse Alpen staen dan nog balen dat je hem weer niet kan lopen ook
![]()
GotC hoeveel meter heb jij gister gelogt? Zowel vriendin als collega die de 5 liep hadden gps 'fuckups' (Als in; te laat aangezet.)Trek eens aan mijn vinger?
Na het verzenden vanaf de Garmin te hebben geforceerd, uploadt 'ie alles hier nu wel via de ANT Agent (en gaat 'ie ook automatisch naar Endo).Get stoned![]()
Ik heb een digitale versie van de foto in de krant van vanmorgen gevonden, die is beter dan de foto van de krantenfoto die m'n vader me vanmorgen stuurde:
Nu weet ik ook meteen welk moment dit was: het moment dat we de dijk opdraaiden en de wind pal tegen kwam te staan, de groep de trainer (op de foto helemaal rechts met blauw shirt en bidon mee) inhaalde, en ik besloot af te haken.
Leukste stukje van het begeleidende artikel:quote:Het is voor Nova geen optie om de datum van de loop vanwege boerenkooltechnische redenen naar later in het jaar te verplaatsen. Dat zou in strijd zijn met de hardloopagenda, die nogal nauw luistert.![]()
Andere slaaphouding (Verdomd lastig, mijn favoriete houding is blijkbaar slecht voor me, op m'n buik met m'n rechterbeen opgetrokken), niet meer met m'n benen over elkaar zitten, heel bewust recht op twee benen staan (gewicht gelijk verdeeld), dat soort dingen. En wat YouTubefysiooefeningen specifiek voor mijn probleem. Het is nog niet helemaal weg, uiteraard, maar de verbeteringen zijn geweldig!quote:Op maandag 3 november 2014 09:44 schreef pijll het volgende:
[..]
(Murmeli hier)
Wat superfijn zeg!
Wat voor aanpassingen heb je gedaan?
Ja doei.![]()
10,08 km. Vorig jaar 10,06 km.quote:Op maandag 3 november 2014 09:53 schreef Quoi het volgende:
Ik gok dat Zwabber minder dan 10 km heeft gelogd, maar daar weet Yuki meer van
Ik heb het idee dat we dit jaar later het strand af gingen, waardoor de finish op het Deltaplein dichterbij stond dan vorig jaar. Anders kan ik niet verklaren dat de afstand gelijk gebleven is.![]()
ik heb 9,99 kmquote:Op maandag 3 november 2014 09:53 schreef Quoi het volgende:
Ik gok dat Zwabber minder dan 10 km heeft gelogd, maar daar weet Yuki meer van
Maar gezien de finish tijd hoef ik me geen zorgen te maken over de Wet van PijllTrek eens aan mijn vinger?
quote:Op maandag 3 november 2014 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Andere slaaphouding (Verdomd lastig, mijn favoriete houding is blijkbaar slecht voor me, op m'n buik met m'n rechterbeen opgetrokken), niet meer met m'n benen over elkaar zitten, heel bewust recht op twee benen staan (gewicht gelijk verdeeld), dat soort dingen. En wat YouTubefysiooefeningen specifiek voor mijn probleem. Het is nog niet helemaal weg, uiteraard, maar de verbeteringen zijn geweldig!
Good busy hihihiSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
daar gaat mijn pacer klus....gutted!!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat valt mee. Hier 10,05 km. Verder echt een waardeloos grafiekje, wat een verval vanaf km 7quote:Op maandag 3 november 2014 09:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
10,08 km. Vorig jaar 10,06 km.
Ik heb het idee dat we dit jaar later het strand af gingen, waardoor de finish op het Deltaplein dichterbij stond dan vorig jaar. Anders kan ik niet verklaren dat de afstand gelijk gebleven is.
Twee jaar geleden liepen we nog een stukje door op het Deltaplein en finishten we rechts parallel aan het winkelcentrum trouwens.![]()
Strava doet inderdaad rare dingen...quote:Op maandag 3 november 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Nee, vooralsnog niet. Ik schrik altijd van de constructie die pijll daarmee heeft gemaakt, dan gaat via Strava (dat een bewerking toepast op je data waar ik het niet mee eens ben) zijn suuntodata naar Garmin Connect om het daar compleet te houden (omdat hij voorheen met Garmin liep).
Daarom gooi ik ze eerst op Endomondo, en daarna sync ik ze richting Strava (waar ik verder overigens zelden kijk). GC en andere sites gebruik ik niet.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Klopt, vorig jaar ook nog. Start en finish waren toen op dezelfde plek. Daarom moet er ergens anders een stukje bijgekomen zijn en ik denk dat dat het strand was (laatste deel).quote:Op maandag 3 november 2014 10:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat valt mee. Hier 10,05 km. Verder echt een waardeloos grafiekje, wat een verval vanaf km 7
Twee jaar geleden liepen we nog een stukje door op het Deltaplein en finishten we rechts parallel aan het winkelcentrum trouwens.
Nu wel heel benieuwd waar Yuki meer van zou moeten weten.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 09:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nou ja. Mijn vorige pr van de HM (op asfalt) was van Asselronden(28km).
Gisteren was mijn eerste echte HM op asfalt (wist ik pas een paar dagen voor de wedstrijd, ik dacht dat het offroad was) en aangezien ik toch al een tijdje loop weet niet of ik er nog 5 minuten van af kan krijgen. Is toch best veel. Ik ga het in ieder geval wel proberen.
Maar bedankt dat in ieder geval jij wel daarin gelooft!!!
5.31 kmquote:Op maandag 3 november 2014 09:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mag ik ook bij de duinstrandloop?Die gaat tenminste de goede kant op. Hopelijk wind mee.
Had me bijna ingeschreven voor de Puinduinrun, niet over nadenkende dat ik dan op een plank in de Franse Alpen staen dan nog balen dat je hem weer niet kan lopen ook
![]()
GotC hoeveel meter heb jij gister gelogt? Zowel vriendin als collega die de 5 liep hadden gps 'fuckups' (Als in; te laat aangezet.)http://connect.garmin.com/modern/activity/625096880
![]()
Wat is een burn-off?quote:Op maandag 3 november 2014 09:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
daar gaat mijn pacer klus....gutted!!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb niet eens heel veel last van m'n benen na gisterengoed begin van hardlopend november!
Ik ben alleen wel heel moe
Zwabber, dat detail onthul ik in m'n verslag. Even geduld.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
GotC, dat is flink wat meer dan 5 km![]()
Trouwens, offtopic ende werkgerelateerde update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, je loopt er superfief bij!quote:Op maandag 3 november 2014 08:49 schreef E.T. het volgende:
[..]typisch gevalletje van 'how I think I look, how I really look"
Toch wel he?quote:Op maandag 3 november 2014 10:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar ook nog. Start en finish waren toen op dezelfde plek. Daarom moet er ergens anders een stukje bijgekomen zijn en ik denk dat dat het strand was (laatste deel).
Nu wel heel benieuwd waar Yuki meer van zou moeten weten.![]()
![]()
Dit artikel stond vanmorgen op FB daar vertellen ze het iets duidelijker:quote:quote:Hi from the Northburn100 Team,
We regret to advise you that the Northburn100 km and 100 mile races will not be held in 2015, however we plan to be back Stronger and Safer in 2016!
As some of you may be aware there has been a tragic accident on Northburn Station recently, a staff member died in a fire on the hill, (near Mt Horn for those of you that know the course).
As I’m sure you can imagine this has been traumatic for all involved, we are in the middle of a Worksafe investigation, the findings of which will be made public in March 2015.
We will still be running the March 2015 Northburn 50 km event and the half marathon and kids events, We will be trialling new safety initiatives at the 50k event.
We are very aware of the time, effort and commitment you all have put into training and general preparation for Northburn in March, however given the recent tragic events on Northburn and the very real danger that you all face as ultra-runners (especially at a high altitude event such as Northburn), we feel it is prudent to ‘take a deep breath’ to recover from this recent tragedy and ensure that we do everything possible to ensure your safety at future events (indeed in all activities on the Station).
If you have already entered the 2015 event we will of course be happy to hold your entry over until 2016, however we are also very happy to reimburse your entry fee if you wish, if you have any particular issues please do not hesitate to contact us at terry@highlandevents.co.nz.
Again we regret this situation and rest assured we have not made it lightly but we want to assure you that the safety of all people on Northburn is paramonunt and we want to make sure we have left no stone unturned in that regard for the 2016 event and onwards.
Never stop running!
Regards and Thanks
Tom, Lisa, Terry and the rest of the Northburn100 team"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Bedankt, secretaresse van rdquote:Op maandag 3 november 2014 10:51 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit artikel stond vanmorgen op FB daar vertellen ze het iets duidelijker:
[..]![]()
Ik slaap ook zo en zit ook veel te vaak met mijn benen over elkaarquote:Op maandag 3 november 2014 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Andere slaaphouding (Verdomd lastig, mijn favoriete houding is blijkbaar slecht voor me, op m'n buik met m'n rechterbeen opgetrokken), niet meer met m'n benen over elkaar zitten, heel bewust recht op twee benen staan (gewicht gelijk verdeeld), dat soort dingen. En wat YouTubefysiooefeningen specifiek voor mijn probleem. Het is nog niet helemaal weg, uiteraard, maar de verbeteringen zijn geweldig!Gelukkig nog geen rugpijn.
De opblaasbal om op te zitten helpt wel voor dat tweede trouwens..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 10:49 schreef Quoi het volgende:
GotC, dat is flink wat meer dan 5 km![]()
Trouwens, offtopic ende werkgerelateerde update:Ja op een 5km afstand is het een flink stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee joh, je loopt er superfief bij!
[..]
Toch wel he?
Succes straks!![]()
![]()
Komt natuurlijk omdat je af en toe je pa even moest 'opvissen'quote:Op maandag 3 november 2014 10:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja op een 5km afstand is het een flink stuk
Succes straks!
Thanks![]()
![]()
Ja, maar ze zegt dat ik geduld moet hebben. Dat wordt een probleem, want er is niet veel tijd meer.quote:![]()
Je voorziet een spoedig einde aan je leven?quote:Op maandag 3 november 2014 11:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, maar ze zegt dat ik geduld moet hebben. Dat wordt een probleem, want er is niet veel tijd meer.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nou, liever niet. Maar ik mag straks weer gaan werken, dus dan kan ik het niet lezen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je voorziet een spoedig einde aan je leven?
Ik ben echt heel benieuwd, want ik heb de routes van 2013 en 2014 naast elkaar gelegd en zie maar één echt verschil. Sterker nog, ik denk dat de route dit jaar iets langer was ondanks de eerdere finish.![]()
Hmhmquote:Op maandag 3 november 2014 10:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat je af en toe je pa even moest 'opvissen'
Thanks![]()
![]()
![]()
Zou het trouwens niet toch een idee zijn om dit topic te splitsen in twee topics? Bijvoorbeeld een topic voor wegatletiek t/m de marathon en eentje voor het offroad en ultradeel. Wellicht dat het dan ook makkelijker wordt voor nieuwelingen/beginners om mee te praten.![]()
Nou ik zou dat persoonlijk jammer vinden, ik vind juist de variatie aan ervaringen en loopjes en voorkeuren zo leuk.quote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Zou het trouwens niet toch een idee zijn om dit topic te splitsen in twee topics? Bijvoorbeeld een topic voor wegatletiek t/m de marathon en eentje voor het offroad en ultradeel. Wellicht dat het dan ook makkelijker wordt voor nieuwelingen/beginners om mee te praten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou ik zou dat persoonlijk jammer vinden, ik vind juist de variatie aan ervaringen en loopjes en voorkeuren zo leuk.Ja doei.![]()
Toch ook eens even gekeken naar de mogelijkheden hier voor een AV, maar de contributie vind ik gewoon veel te hoog.
De kosten voor de plaatselijke wegatletiek vereniging zijn dan weer wat schappelijker, maar dan geen baan...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Er moeten gewoon meer mensen actief gaan posten over wegatletiek t/m de marathon. Voor mijn gevoel wordt dat de laatste tijd wel een beetje ondergesneeuwd door trail- en ultrageweld.![]()
Nou, ik ga starten met opbouwen naar de 10km. Op de weg. Want Linschoten is ook op de weg.quote:Op maandag 3 november 2014 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
Er moeten gewoon meer mensen actief gaan posten over wegatletiek t/m de marathon. Voor mijn gevoel wordt dat de laatste tijd wel een beetje ondergesneeuwd door trail- en ultrageweld.![]()
![]()
Kijk, dat is al een beginquote:Op maandag 3 november 2014 11:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, ik ga starten met opbouwen naar de 10km. Op de weg. Want Linschoten is ook op de weg.![]()
![]()
Er is niemand die je tegenhoud je eigen topicreeks te starten.quote:Op maandag 3 november 2014 11:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Zou het trouwens niet toch een idee zijn om dit topic te splitsen in twee topics? Bijvoorbeeld een topic voor wegatletiek t/m de marathon en eentje voor het offroad en ultradeel. Wellicht dat het dan ook makkelijker wordt voor nieuwelingen/beginners om mee te praten.![]()
Mag ik in de OP?quote:Op maandag 3 november 2014 11:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, ik ga starten met opbouwen naar de 10km. Op de weg. Want Linschoten is ook op de weg.![]()
30 november 2014 - Duinstrandloop (Den Haag)
• CaLeX - 7,6 km
Weer de topic discussie?
Trek eens aan mijn vinger?
Serieus???quote:Op maandag 3 november 2014 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
Er moeten gewoon meer mensen actief gaan posten over wegatletiek t/m de marathon. Voor mijn gevoel wordt dat de laatste tijd wel een beetje ondergesneeuwd door trail- en ultrageweld.
De laatste weken lees ik vooral berichten over marathons
Maar dat is prima. Want ik vind alles leuk om te lezen.![]()
Ok, tegengeluidje:
Ik ben aan het kijken naar een extra trainingsmoment p/w.........op de baan. Lijkt me zo leuk!![]()
Alleen geen idee of ik pas binnen de baan atletiek mensen (35+ en recreanten). En ik hoef niet te kogelstoten ed
Komende week even informeren, want de trainer is de broer van een trainer binnen onze club![]()
![]()
Die marathons zijn maar af en toe, er werd toegeleefd naar Amsterdam, en nu is het weer rustig. Dat trail- en ultrageweld blijft maar doorgaanquote:Op maandag 3 november 2014 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Serieus???
De laatste weken lees ik vooral berichten over marathons.
Vast wel! Bij ons loopt ook van allesquote:Op maandag 3 november 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:
Ok, tegengeluidje:
Ik ben aan het kijken naar een extra trainingsmoment p/w.........op de baan. Lijkt me zo leuk!![]()
Alleen geen idee of ik pas binnen de baan atletiek mensen (35+ en recreanten). En ik hoef niet te kogelstoten ed
Komende week even informeren, want de trainer is de broer van een trainer binnen onze clubKogelstoten hoeft niet, alleen misschien af en toe over een (lage) horde
![]()
![]()
Goed gedaan!quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hoppa. Even 7.5 kilometers en ik leef nog. Haters.
Ik over een maandje ook, maar eerst met zuslief naar de 5km, want dat had ik beloofd.quote:Op maandag 3 november 2014 11:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, ik ga starten met opbouwen naar de 10km. Op de weg. Want Linschoten is ook op de weg.Al mag ik morgen weer eens in mijn eentje hobbelen, dus even een ander 5-rondje uitkiezen dan.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Maar 7.5?quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hoppa. Even 7.5 kilometers en ik leef nog. Haters.
Maargoed; mensen haters noemen die goed bedoelde adviezen gevenwanneer wordt je 14?
quote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik over een maandje ook, maar eerst met zuslief naar de 5km, want dat had ik beloofd.Al mag ik morgen weer eens in mijn eentje hobbelen, dus even een ander 5-rondje uitkiezen dan.
Ga je Schoorl weer lopen?
![]()
Best een vooruitgang hoor. En ja, haters m Want haters haten. Gister werd 14. Nieuwe schoenen gekregen op mijn verjaardag van daar dat ik zo hard ging.quote:Op maandag 3 november 2014 12:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar 7.5?
Maargoed; mensen haters noemen die goed bedoelde adviezen gevenwanneer wordt je 14?
![]()
Nope, komt erg slecht uit met andere dingen op de agenda. Wil wel op Zandvoort gaan lopen, omdat circuit en autootjesfan, dus geinig om gedaan te hebben.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het is wel toegenomen sinds ik me hier ooit aanmeldde. Dat deed ik omdat het topic zoals het toen was erg goed aansloot bij mijn eigen hardloopbeleving.quote:Op maandag 3 november 2014 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
Er moeten gewoon meer mensen actief gaan posten over wegatletiek t/m de marathon. Voor mijn gevoel wordt dat de laatste tijd wel een beetje ondergesneeuwd door trail- en ultrageweld.Dat snap ik, maar moet dat per se in één topic?quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou ik zou dat persoonlijk jammer vinden, ik vind juist de variatie aan ervaringen en loopjes en voorkeuren zo leuk.Nee, dat klopt. Maar hoe zou ik dat moeten doen? Ik kan geen trailtopic openen, want daar doe ik momenteel niks mee (de onverharde stukken die ik meepak in het Balijbos en Meijendeel vind ik te weinig). Ik kan ook moeilijk een hardlooptopic openen en dan erbij zeggen dat praten over trailen verboden is.quote:Op maandag 3 november 2014 11:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Er is niemand die je tegenhoud je eigen topicreeks te starten.
Ik weet ook wel dat je in het leven niet alles kunt krijgen wat je wilt, maar ik geef dus de voorkeur aan twee topics.![]()
Ik ben even mijn metingen van afgelopen zomer aan het bekijken. Je kan duidelijk zien dat er toen nog geen lijn in zat. Man man, wat een bende. De eerste twee maanden heb ik echt belachelijk veel stukjes van minder dan 2 kilometer gelopen met ergens een uitschieter van 10 kilometer. Die kan ik mij nog wel herinneren, want ik kon daarna niet meer normaal de trap op. Het gaat eigenlijk pas na een maand of 4 ergens op lijken.
![]()
Even de advocaat van de duivel spelen...quote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is wel toegenomen sinds ik me hier ooit aanmeldde. Dat deed ik omdat het topic zoals het toen was erg goed aansloot bij mijn eigen hardloopbeleving.
[..]
Dat snap ik, maar moet dat per se in één topic?
[..]
Nee, dat klopt. Maar hoe zou ik dat moeten doen? Ik kan geen trailtopic openen, want daar doe ik momenteel niks mee (de onverharde stukken die ik meepak in het Balijbos en Meijendeel vind ik te weinig). Ik kan ook moeilijk een hardlooptopic openen en dan erbij zeggen dat praten over trailen verboden is.
Ik weet ook wel dat je in het leven niet alles kunt krijgen wat je wilt, maar ik geef dus de voorkeur aan twee topics.
Praten over trailen en ultra's kan dus beter in een ander topic omdat het niet goed aansluit bij jouw hardloopbeleving?
En wat is er precies zo storend aan het praten over trailen dan wel ultra's in het zelfde topic als waar men over (iets) kortere afstanden over de weg praat?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En dan haten op mijn 7.5 km.quote:Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef Devv het volgende:
Ik ben even mijn metingen van afgelopen zomer aan het bekijken. Je kan duidelijk zien dat er toen nog geen lijn in zat. Man man, wat een bende. De eerste twee maanden heb ik echt belachelijk veel stukjes van minder dan 2 kilometer gelopen met ergens een uitschieter van 10 kilometer. Die kan ik mij nog wel herinneren, want ik kon daarna niet meer normaal de trap op. Het gaat eigenlijk pas na een maand of 4 ergens op lijken.
_!
![]()
Ik zit bij een hardloopvereniging die 2 avonden per week de atletiekbaan huurtdus een schappelijke contributie (150 voor een jaar geloof ik) en toch een baan
![]()
Ik heb laatst een bootcampclinic gedaan en toen heb ik geconcludeerd dat trailen niks voor mij is. Die clinic vond ik al stom genoeg!![]()
ik heb een atletiekvereniging gevonden in een durpske verderop (bij cafca om de hoekquote:Op maandag 3 november 2014 12:52 schreef Serinde het volgende:
Ik zit bij een hardloopvereniging die 2 avonden per week de atletiekbaan huurtdus een schappelijke contributie (150 voor een jaar geloof ik) en toch een baan
![]()
Ik heb laatst een bootcampclinic gedaan en toen heb ik geconcludeerd dat trailen niks voor mij is. Die clinic vond ik al stom genoeg!)
Die hebben ook een baan, en veel leuker prijsje qua contributie (komt overeen met wat jij betaalt).
Denk dat ik na de vakantie eens ga kijken
Donequote:Op maandag 3 november 2014 12:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mag ik in de OP?![]()
30 november 2014 - Duinstrandloop (Den Haag)
• CaLeX - 7,6 km
Weer de topic discussie?![]()
![]()
ga eens met mij mee naar lage vuursche, ik heb het idee dat je er een verkeerd beeld van hebt.quote:Op maandag 3 november 2014 12:52 schreef Serinde het volgende:
![]()
Ik heb laatst een bootcampclinic gedaan en toen heb ik geconcludeerd dat trailen niks voor mij is. Die clinic vond ik al stom genoeg!![]()
Ik vind het een terechte vraag. Voor mij kan dat inderdaad beter op die manier, dat klopt. Ik herhaal mezelf weer eens als ik zeg dat ik me juist aanmeldde omdat ik al graag meelas in dit specifieke topic, maar dat het wel geleidelijk veranderd is qua inhoud.quote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Even de advocaat van de duivel spelen...
Praten over trailen en ultra's kan dus beter in een ander topic omdat het niet goed aansluit bij jouw hardloopbeleving?
Mogelijk behoor ik tot een minderheid en dan schik ik mij zonder problemen in het democratische proces.Dat heeft voornamelijk met overzicht te maken. Ik lees dit forum niet op mijn werk en ben soms ook niet in weekenden actief omdat ik elders vertoef. Dan is het soms wel erg veel bijlezen en soms sla ik daarom pagina's achter elkaar over. Daarin zal ik niet de enige zijn, waardoor het ten koste gaat van de interactie, wat het ook weer minder levendig maakt.quote:En wat is er precies zo storend aan het praten over trailen dan wel ultra's in het zelfde topic als waar men over (iets) kortere afstanden over de weg praat?
Je zou het ook positiever kunnen stellen: verdient het trailen niet juist een eigen topic?![]()
Ik zal je een linkje sturen, dan kan je teruglezen.quote:Op maandag 3 november 2014 11:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nou, liever niet. Maar ik mag straks weer gaan werken, dus dan kan ik het niet lezen.
Ik ben echt heel benieuwd, want ik heb de routes van 2013 en 2014 naast elkaar gelegd en zie maar één echt verschil. Sterker nog, ik denk dat de route dit jaar iets langer was ondanks de eerdere finish.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
klopt. Wielrenneners mountainbiken over het algemeen niet en andersom ook. Met lopen loopt dat veel meer in elkaar over.quote:Op maandag 3 november 2014 12:59 schreef YUR het volgende:
Er zijn ook aparte topics voor wielrennen en mountainbiken![]()
Ik vind het juist wel overzichtelijk dat ik maar een topic hoef bij te houden.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Volgens mij klopt dat niet. Ik heb zelf geen MTB (wel een crosser) maar veel van mijn wielren-vrienden hebben wel een MTB (of ook een crosser). En veel MTB-ers hebben wel degelijk een racefiets.quote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
klopt. Wielrenneners mountainbiken over het algemeen niet en andersom ook (..)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Toch zijn er hele hordes fietspadterroristen die in de winter de mountainbike erbij pakkenquote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
klopt. Wielrenneners mountainbiken over het algemeen niet en andersom ook. Met lopen loopt dat veel meer in elkaar over.
Maar om mijn standpunt vwb de topic-discussie even duidelijk te maken: Mij maakt het helemaal niets uit
150 euro per jaar is voor een officiële atletiekvereniging toch ook een normale contributie?quote:Op maandag 3 november 2014 12:52 schreef Serinde het volgende:
![]()
![]()
Dat trail/weg/obstakelgedoe maakt me niet zoveel uit. Maar ik vind wel dat dit topic in SPT thuishoort! Wie heeft er ooit bedacht dat het in LIF moest![]()
![]()
Dat is ook heel bijzonder. Hardlopen is namelijk de enige sport die in LIF staat.quote:Op maandag 3 november 2014 13:08 schreef Mr.B. het volgende:
Dat trail/weg/obstakelgedoe maakt me niet zoveel uit. Maar ik vind wel dat dit topic in SPT thuishoort! Wie heeft er ooit bedacht dat het in LIF moest
Maar mij maakt dát nou weer niks uit, omdat ik ook echt maar één topic volg op dit hele forum.![]()
It's a way of life!quote:Op maandag 3 november 2014 13:08 schreef Mr.B. het volgende:
Dat trail/weg/obstakelgedoe maakt me niet zoveel uit. Maar ik vind wel dat dit topic in SPT thuishoort! Wie heeft er ooit bedacht dat het in LIF moest
Oh.![]()
Dit!! Absoluut dit.quote:Op maandag 3 november 2014 13:03 schreef Wolve000 het volgende:
Ik vind het juist wel overzichtelijk dat ik maar een topic hoef bij te houden.![]()
Ik blijf van mening dat we het gewoon eens een een keer moeten proberen, al is het alleen maar om tegemoet te komen aan de terugkerende discussie![]()
![]()
Mij interesseert het allemaal niet zoveel. Ik heb niks met dat trail gedoe. Maar ik kan er prima overheen lezen!![]()
Mn eerste hardloopfoto is ook niet de meest voordelige...SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spierpijn valt me alles mee, alleen nog wat pijnlijke kuiten. Misschien zo even rustig een rondje hobbelen.![]()
Laten we het gewoon maar tellen, dan zijn we vanzelf van de discussie af (zonder dat het bindend hoeft te zijn)
Splitsen: Zwabberhark, Quoi, Hats
Bij het oude blijven: Streamnl, Guard, Wolve000, TWC, LT
Geen voorkeur: HDLed, YUR, Mr B.![]()
Wat misschien logischer zou zijn in mijn ogen; een topic over wedstrijden (met verslagen etc.) en een topic over hardlopen in het algemeen, waar je kan huilen over kuttrainingen of tips vragen of lyrisch zijn over je duurloop of je 13e les van Evy?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk dat foto's er bijna nooit voordelig uitzien. Ze worden altijd op het moment genomen dat je met je tong op de grond hangt.quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door Devv op 03-11-2014 13:35:30 (hihi) ]![]()
Dat was echt een kutlesquote:Op maandag 3 november 2014 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat misschien logischer zou zijn in mijn ogen; een topic over wedstrijden (met verslagen etc.) en een topic over hardlopen in het algemeen, waar je kan huilen over kuttrainingen of tips vragen of lyrisch zijn over je duurloop of je 13e les van Evy?
Trainingen zijn onderdeel van de wedstrijdquote:Op maandag 3 november 2014 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat misschien logischer zou zijn in mijn ogen; een topic over wedstrijden (met verslagen etc.) en een topic over hardlopen in het algemeen, waar je kan huilen over kuttrainingen of tips vragen of lyrisch zijn over je duurloop of je 13e les van Evy?
Ikzelf vind het juist mooi om de weg er naartoe te volgen van de anderen.![]()
Dat is een beetje het amateurhardlooptopic. Maar die wil niet echt van de grond afkomen. Ik denk juist dat de mensen hier het zo gezellig maken, en ook de afwisseling. Ik vind het ook allemaal leuk om te volgen. Van mij hoeft er ook zeker niets te veranderen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat misschien logischer zou zijn in mijn ogen; een topic over wedstrijden (met verslagen etc.) en een topic over hardlopen in het algemeen, waar je kan huilen over kuttrainingen of tips vragen of lyrisch zijn over je duurloop of je 13e les van Evy?![]()
![]()
Splitsen heeft als groot nadeel dat je toch zult zien dat er verwijzingen over en weer zullen zijn. Op een specifiek harloopforum zouden er voor grote evenementen (Rotterdam Marathon, Zevenheuvelenloop) losse topics zijn, en voor "Help, ik moet nieuwe schoenen", en een topic over Evy (en de daarbij behorende vragen) ect...
Dat is FOK niet. De vraag is of een opdeling in tweeën iets gaat opleveren. Ik denk het niet. En een heel subforum met verschillende topics lijkt me een brug (of zeven) te ver.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik denk niet dat splitsen een oplossing is. Want welke splitsing maak je dan: trailers/niet trailers, marathonlopers/niet marathonlopers, snel/langzaam, etc.. Zo blijf je bezig.
Nee, dan liever gewoon 1 topic wat veel posts trekt waardoor je soms veel 'moet' bijlezen. Uiteindelijk proberen we toch allemaal rennend van A naar B te komen.Oh.![]()
Nee Evy 7 dan. Moet je beginnen met Bieberquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wel het schema, niet de liedjes.quote:Op maandag 3 november 2014 13:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee Evy 7 dan. Moet je beginnen met Bieber
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En toch gaan we dan wel heel vaak van A naar A. Raar he?quote:Op maandag 3 november 2014 13:36 schreef Nat-Water het volgende:
Ik denk niet dat splitsen een oplossing is. Want welke splitsing maak je dan: trailers/niet trailers, marathonlopers/niet marathonlopers, snel/langzaam, etc.. Zo blijf je bezig.
Nee, dan liever gewoon 1 topic wat veel posts trekt waardoor je soms veel 'moet' bijlezen. Uiteindelijk proberen we toch allemaal rennend van A naar B te komen.F means you're fucked![]()
Ga dan lekker met je eigen muziek lopen en dan de minuten van Evy aanhoudenquote:Op maandag 3 november 2014 13:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee Evy 7 dan. Moet je beginnen met BieberWerkte goed voor mij!
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel het schema, niet de liedjes.Misschien wel een goed idee. Alleen hoe doen jullie dat dan? Mijn Garmin kan wel piepen na x minuten maar dat hoor ik niet met muziek opquote:Op maandag 3 november 2014 13:40 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Ga dan lekker met je eigen muziek lopen en dan de minuten van Evy aanhoudenWerkte goed voor mij!
Wat vaker op je horloge/telefoon kijken, maar je kan ook bvb in runtastic instellen om de hoeveel minuten je een update krijgt van bvb je snelheid of afstand. Als je dat bvb iedere minuut laat doen, kun je zo je minuten tellen zonder dat je steeds op je scherm moet kijken.quote:Op maandag 3 november 2014 13:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel een goed idee. Alleen hoe doen jullie dat dan? Mijn Garmin kan wel piepen na x minuten maar dat hoor ik niet met muziek op![]()
Ik loop nu met zus, dus zonder muziek. (Horloge piept inderdaad)quote:Op maandag 3 november 2014 13:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel een goed idee. Alleen hoe doen jullie dat dan? Mijn Garmin kan wel piepen na x minuten maar dat hoor ik niet met muziek op
En eigenlijk heb ik nu al tijden niet meer met muziek gelopen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Oh ja, Endomondo kan dat ook, dacht ik... Dat is wel handigquote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Wat vaker op je horloge/telefoon kijken, maar je kan ook bvb in runtastic instellen om de hoeveel minuten je een update krijgt van bvb je snelheid of afstand. Als je dat bvb iedere minuut laat doen, kun je zo je minuten tellen zonder dat je steeds op je scherm moet kijken.
Ah, ja, die ga ik dan weer niet lopenquote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, komt erg slecht uit met andere dingen op de agenda. Wil wel op Zandvoort gaan lopen, omdat circuit en autootjesfan, dus geinig om gedaan te hebben.Egmond en Schoorl vragen al genoeg inschrijfgeld. En hij staat niet op het schema van de langeafstandscompetitie.
![]()
Maraca: Ja, dan kun je afhankelijk van hoe lang je loopblokken en rustpauzes zijn de tijd instellen en toch je eigen muziek luisteren (lang leve the offspring)
![]()
Ja of stiekem verandert er niet zoveel aan ons postgedrag, en is de rest gevlucht naar het andere topicquote:Op maandag 3 november 2014 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou,we hebben onze hielen nog niet gelicht of de JehEvy's nemen het over.![]()
![]()
Endomondo blijkt dit toch niet te kunnenquote:Op maandag 3 november 2014 13:48 schreef _Peach_ het volgende:
Maraca: Ja, dan kun je afhankelijk van hoe lang je loopblokken en rustpauzes zijn de tijd instellen en toch je eigen muziek luisteren (lang leve the offspring)
maar goed, volgens mij zit er nog 1 Bieber nummer in het programma, dus dat overleef ik wel
quote:Op maandag 3 november 2014 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou,we hebben onze hielen nog niet gelicht of de JehEvy's nemen het over.
Niets relaxter dan lopen met eigen muziek
Vanavond kijken of ik de 4k kan aantikken.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wel hoor, als je in het hoofdscherm standaardtraining aantikt kun je hem omzetten naar intervaltraining en daar je eigen schema in zetten.quote:Op maandag 3 november 2014 13:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Endomondo blijkt dit toch niet te kunnenmaar goed, volgens mij zit er nog 1 Bieber nummer in het programma, dus dat overleef ik wel
Ik ben ook niet van plan om 'm meerdere keren te gaan doen, dan inderdaad liever Egmond/Schoorl, ook qua reizen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah, ja, die ga ik dan weer niet lopenEgmond en Schoorl vragen al genoeg inschrijfgeld. En hij staat niet op het schema van de langeafstandscompetitie.
Liefst eigenlijk ook gewoon Spa, maar ik ga niet 8 uur in de auto zitten voor één rondje circuit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Oh kijk eens aan. Daar zat die verstoptquote:Op maandag 3 november 2014 14:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wel hoor, als je in het hoofdscherm standaardtraining aantikt kun je hem omzetten naar intervaltraining en daar je eigen schema in zetten.Bedankt!
Dit was inderdaad het punt waar ik het zo ongeveer het zwaarst hadquote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat foto's er bijna nooit voordelig uitzien. Ze worden altijd op het moment genomen dat je met je tong op de grond hangt.![]()
![]()
Mooi! Goed besluit. Ik zal er niet veel lezen, denk ik. Want ik ben een beetje met Zwabber. Ik zei het van de week ook nog tegen Gogo. Dat ik dat trailen een beetje meer richting gezellig sportief wandelen vind gaan dan naar hardlopen. Het tempo bij trailen boeit blijkbaar zo weinig dat kilometers lang wandelen al prima gevonden wordt. En ik vind dat hardlopen wel hard moet. Hoe snel je ook hardloopt.quote:Op maandag 3 november 2014 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Hier.
SPT / Trail en Ultra Running #1Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik post hier nog steeds niet vaak maar lees nog steeds alles mee. Ik heb geen voorkeur voor splitsen of zo laten, al merk ik wel dat ik het soms lastig vind om te jubelen over mijn 10km in 57 minuten als net een groepje een marathon (respect!) heeft gelopen.
Nu ik toch bezig ben: sinds een paar weken loop ik bij een sportfysio. Ik had overbelastingsklachten in mijn enkel en om ernstige schade uit te sluiten ben ik langs gegaan. Nu heeft hij van mij 'zijn project' gemaakt. Hij vond dat ik te langzaam en te ver liep voor mijn leeftijd (22). Doordat ik dan lang met mijn voeten op te grond blijf door het hobbelen, krijgen mijn benen een te grote klap te verduren. Ik moest maar eens gaan trainen volgens de souplessemethode. Ik heb het boek inmiddels aangeschaft en elke week geeft de fysio mij nieuwe schema's om mee te rennen.
Meestal 10-12x 200m in 1 minuut of iets meer, 8x400 in 2.15 en als ik tijd over heb voor de 3e training 3x1000m in 6 minuten. De pauzes mag ik op mijn oude hobbeltempo doen met e.v. een paar meter lopen. Nu ga ik al wekenlang te snel maar hij ziet dat ik er wel serieus mee bezig ben, wat hij geweldig vindt. Binnen een jaar moet ik de 10km in 45 minuten lopen, zegt-ie. Dat zullen we nog wel zienmaar de manier van trainen bevalt mij wel. De afgelopen trainingen heb ik op hartslag gelopen, nadat we het de vorige sessie over anaerobe en aerobe drempels hebben gehad. Te snel gaan werkt averechts en ik moet dus echt leren dempen. Op gevoel lukte mij dit niet maar op hartslag gaat dit al beter.
Het is wel echt overschakelen hoor, van een gezellig rondje hobbelen naar elke 200 of 400 meter een ander tempo. Meer opletten en kijken of je dat tempo zonder buiten adem te raken wel 400 meter kan volhouden. Heb ook al regelmatig het piepje op min horloge gemist en daardoor 800m achter elkaar gelopen.
Goed, dit was mijn betoog, maar misschien inspireert het andere mensen om op een andere manier te lopen en zo sneller te worden met minder klachten.![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 3 november 2014 14:13 schreef Lizan het volgende:
Ik post hier nog steeds niet vaak maar lees nog steeds alles mee. Ik heb geen voorkeur voor splitsen of zo laten, al merk ik wel dat ik het soms lastig vind om te jubelen over mijn 10km in 57 minuten als net een groepje een marathon (respect!) heeft gelopen.
Nu ik toch bezig ben: sinds een paar weken loop ik bij een sportfysio. Ik had overbelastingsklachten in mijn enkel en om ernstige schade uit te sluiten ben ik langs gegaan. Nu heeft hij van mij 'zijn project' gemaakt. Hij vond dat ik te langzaam en te ver liep voor mijn leeftijd (22). Doordat ik dan lang met mijn voeten op te grond blijf door het hobbelen, krijgen mijn benen een te grote klap te verduren. Ik moest maar eens gaan trainen volgens de souplessemethode. Ik heb het boek inmiddels aangeschaft en elke week geeft de fysio mij nieuwe schema's om mee te rennen.
Meestal 10-12x 200m in 1 minuut of iets meer, 8x400 in 2.15 en als ik tijd over heb voor de 3e training 3x1000m in 6 minuten. De pauzes mag ik op mijn oude hobbeltempo doen met e.v. een paar meter lopen. Nu ga ik al wekenlang te snel maar hij ziet dat ik er wel serieus mee bezig ben, wat hij geweldig vindt. Binnen een jaar moet ik de 10km in 45 minuten lopen, zegt-ie. Dat zullen we nog wel zienmaar de manier van trainen bevalt mij wel. De afgelopen trainingen heb ik op hartslag gelopen, nadat we het de vorige sessie over anaerobe en aerobe drempels hebben gehad. Te snel gaan werkt averechts en ik moet dus echt leren dempen. Op gevoel lukte mij dit niet maar op hartslag gaat dit al beter.
Het is wel echt overschakelen hoor, van een gezellig rondje hobbelen naar elke 200 of 400 meter een ander tempo. Meer opletten en kijken of je dat tempo zonder buiten adem te raken wel 400 meter kan volhouden. Heb ook al regelmatig het piepje op min horloge gemist en daardoor 800m achter elkaar gelopen.
Goed, dit was mijn betoog, maar misschien inspireert het andere mensen om op een andere manier te lopen en zo sneller te worden met minder klachten.
Er zijn er hier meer die via die trainingsmethode hun kilometers makenF means you're fucked![]()
klinkt goed. Merk je al verschil in je enkels?quote:Op maandag 3 november 2014 14:13 schreef Lizan het volgende:
Goed, dit was mijn betoog, maar misschien inspireert het andere mensen om op een andere manier te lopen en zo sneller te worden met minder klachten.
En heb je jezelf ook doelen gesteld?
En dan niet alleen qua tijd, maar ook wedstrijden die je wil doen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Harde wind vandaag. Beetje jammer. Toch maar even kijken of een stukje kan gaan lopen, wat later vanmiddag.![]()
het was de laatste keer, de splitsing is een feit, de "wandelaars" zijn eindelijk wegquote:
YUUUUUUUUR! Wat was die website met bpm muziek ookalweer?
http://jog.fmquote:Op maandag 3 november 2014 14:19 schreef Maraca het volgende:
YUUUUUUUUR! Wat was die website met bpm muziek ookalweer?
Dat doe je er toch 3.quote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om 'm meerdere keren te gaan doen, dan inderdaad liever Egmond/Schoorl, ook qua reizen.
Liefst eigenlijk ook gewoon Spa, maar ik ga niet 8 uur in de auto zitten voor één rondje circuit.![]()
![]()
Dat was snelquote:Bedankt
Ik mis die zandlopers en kilometerjunkies een beetje
Ik train voor een groot gedeelte op dezelfde manier en mij bevalt het uitstekend. Minder belastend dan lange langzame duurlopen en de snelheid 'trainen' gebeurt in de wedstrijd.quote:Op maandag 3 november 2014 14:13 schreef Lizan het volgende:
Doe je dan ook elke week of om de week een wedstrijdloopje?![]()
Eerst comfortabel naar de 10km.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Komt vast goed! Souplessemethoden en haar afgeleiden worden zelfs door best veel mensen gebruikt.quote:Op maandag 3 november 2014 14:13 schreef Lizan het volgende:
En volgens mij is er niks mis met 10km in 57min. Zelf ben ik ook niet eens heel veel sneller.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn afspraak staat nog steeds....quote:Op maandag 3 november 2014 14:12 schreef mosselmossel het volgende:
Mooi! Goed besluit. Ik zal er niet veel lezen, denk ik. Want ik ben een beetje met Zwabber. Ik zei het van de week ook nog tegen Gogo. Dat ik dat trailen een beetje meer richting gezellig sportief wandelen vind gaan dan naar hardlopen. Het tempo bij trailen boeit blijkbaar zo weinig dat kilometers lang wandelen al prima gevonden wordt. En ik vind dat hardlopen wel hard moet. Hoe snel je ook hardloopt.
Geef mij een ochtend en als je de route mee loopt die ik wil lopen, dan ga je heel anders denken. De vorige keer zijn we op het asfalt gebleven ivm je marathon.
Dan zal je zien dat ook gewone stervelingen kunnen rennen op trails. Je gaf toe dat ik een mooi speeltuin heb, je zal dan zien dat er nog mooiere plekken zijn. We zullen dan alleen van het asfalt af moeten
Maar ik zal eerst eens jouw kant op komen om daar eens te rennen.![]()
![]()
Daar ga ik ook eens over lezen..quote:Op maandag 3 november 2014 14:21 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik train voor een groot gedeelte op dezelfde manier en mij bevalt het uitstekend. Minder belastend dan lange langzame duurlopen en de snelheid 'trainen' gebeurt in de wedstrijd.
Doe je dan ook elke week of om de week een wedstrijdloopje?
Hoe bepaal je dan de snelheid die je loopt?![]()
Kilometers wandelen is er volgens mij niet bij hoor. Soms een stukje als het echt stijl is, maar verder wordt er gewoon hardgelopen. Het tempo is persoonlijke voorkeur. Je ziet bij Halve en hele marathons ook tempos wat je ook kan halen bij flink doorwandelen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mooi! Goed besluit. Ik zal er niet veel lezen, denk ik. Want ik ben een beetje met Zwabber. Ik zei het van de week ook nog tegen Gogo. Dat ik dat trailen een beetje meer richting gezellig sportief wandelen vind gaan dan naar hardlopen. Het tempo bij trailen boeit blijkbaar zo weinig dat kilometers lang wandelen al prima gevonden wordt. En ik vind dat hardlopen wel hard moet. Hoe snel je ook hardloopt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oeh Zandvoort, die stond hier ook weleens op de bucketlist.
3 weken na de CPC zou ik toch wel daaraan mee kunnen doen? Ik schrijf hem iig met potlood opTrek eens aan mijn vinger?
quote:Op maandag 3 november 2014 14:37 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mijn afspraak staat nog steeds....
Geef mij een ochtend en als je de route mee loopt die ik wil lopen, dan ga je heel anders denken. De vorige keer zijn we op het asfalt gebleven ivm je marathon.
Dan zal je zien dat ook gewone stervelingen kunnen rennen op trails. Je gaf toe dat ik een mooi speeltuin heb, je zal dan zien dat er nog mooiere plekken zijn. We zullen dan alleen van het asfalt af moeten
Maar ik zal eerst eens jouw kant op komen om daar eens te rennen.
Ga jij op zondagochtenden ook van deur tot deur?F means you're fucked![]()
quote:![]()
Al een idee voor de UHT? Ik hou me van harte aanbevolenMaar dat moeten we natuurlijk is het nieuwe topic afstemmen
![]()
![]()
Tuurlijk kan dat!quote:Op maandag 3 november 2014 14:37 schreef CaLeX het volgende:
Oeh Zandvoort, die stond hier ook weleens op de bucketlist.
3 weken na de CPC zou ik toch wel daaraan mee kunnen doen? Ik schrijf hem iig met potlood opF means you're fucked![]()
Alles heeft een prijsquote:Op maandag 3 november 2014 14:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga jij op zondagochtenden ook van deur tot deur?![]()
![]()
Niet in Nov aubquote:Op maandag 3 november 2014 14:38 schreef Tarahumara het volgende:
[..]![]()
Al een idee voor de UHT? Ik hou me van harte aanbevolenMaar dat moeten we natuurlijk is het nieuwe topic afstemmen
www.datumprikker.nlquote:Op maandag 3 november 2014 14:38 schreef Tarahumara het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het echt niks. Het kleinste stukkie bospad met wortels en losliggende stenen vind ik al kut, laat staan heuvel met modder.quote:Op maandag 3 november 2014 14:37 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mijn afspraak staat nog steeds....
Maar ik zal eerst eens jouw kant op komen om daar eens te rennen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan gaan we dat doenquote:(lees thuis even bespreken want het gaat hier langzaamaan wel uit de klauwen escaleren)
Eerst inschrijven, dan even tussen neus en lippen door meldenquote:Op maandag 3 november 2014 14:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan gaan we dat doen(lees thuis even bespreken want het gaat hier langzaamaan wel uit de klauwen escaleren)
![]()
gaan alle leuke mensen nu weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
:p dat doe ik wel bij loopjes die ik sws wil doen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Eerst inschrijven, dan even tussen neus en lippen door melden
Dit is er een voor de margeTrek eens aan mijn vinger?
Wat vind je er kut aan? Het lijkt alsof je bang bent om te vallen gezien je nadruk op losse stenen en boomwortels. De weerstand kan het niet zijn aangezien je marathon over het strand.quote:Op maandag 3 november 2014 14:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vind het echt niks. Het kleinste stukkie bospad met wortels en losliggende stenen vind ik al kut, laat staan heuvel met modder.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 14:49 schreef Ynske het volgende:
gaan alle leuke mensen nu weg?
Ik vind het stiekem ook een beetje jammer dat een aantal mensen die ik graag volg en lees nu doorschuiven dus heb ik me ook maar in het andere topic gemeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je deze route niet wilt proberen. Maar doe mij wel een plezier en zeg niet meer dat trailen niets met hardlopen te maken heeft omdat er op sommige stukken mensen wandelen. Tijdens een marathon zie je ook genoeg mensen wandelen maar dat mag dan wel omdat ???quote:Op maandag 3 november 2014 14:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik vind het echt niks. Het kleinste stukkie bospad met wortels en losliggende stenen vind ik al kut, laat staan heuvel met modder.
Op sommige stukken "wandel" je omdat het rennend niet te doen is. Tenminste, voor de stervelingen. Of omdat wanneer je stevig doorloopt, je sneller vooruit gaat dan joggend.![]()
Maar het grootste deel rennen de mensen gewoon.![]()
Ik blijf gewoon hier posten hoor. Ik loop hard, op de weg, in het bos, als ik Jezus was liep ik zelfs hard over het water. Het heet hardlopen en dat doe ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat viel de laatste keer reuze meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat viel de laatste keer reuze mee
Als je volgend jaar nog wil lopen zou ik dat maar doen ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn enkel voel ik niet meer, dat gaat prima. Ik wilde de Montferlandrun (15km) gaan doen maar dat vond de fysio niet zo'n goed idee. De 7,5 mocht ik wel gaan doen maar daar vond ik het iets te ver voor rijden. Waarschijnlijk ga ik de Keiloop in Meddo (28 december) doen, afstand moet ik nog even bekijken en overleggen of het 5,5 of 10 wordt. Ik ben zelf meer van de afstanden maar ik weet dat de fysio liever heeft dat ik de 5,5 op tijd loop.quote:Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef Guard het volgende:
[..]
klinkt goed. Merk je al verschil in je enkels?
En heb je jezelf ook doelen gesteld?
En dan niet alleen qua tijd, maar ook wedstrijden die je wil doen?
En qua tijd... Eerst maar langzaam minuutjes snoepen van die 5 en 10 km. Of ik echt 10km in 45 minuten kan lopen volgend jaar weet ik niet, de fysio is er heilig van overtuigd. 'Als ik nu nog trainer was, dan werd ik jouw trainer'. Hij heeft een Nederlands jeugdkampioen getraind. Wie of wat weet ik niet.
nee qua wedstrijdjes ga ik het rustig opbouwen. Ik heb vrij snel last van mijn spieren en gewrichten dus ik moet echt oppassen met langere afstanden snelheid maken.quote:Op maandag 3 november 2014 14:21 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik train voor een groot gedeelte op dezelfde manier en mij bevalt het uitstekend. Minder belastend dan lange langzame duurlopen en de snelheid 'trainen' gebeurt in de wedstrijd.
Doe je dan ook elke week of om de week een wedstrijdloopje?![]()
2 topics volgen wordt me teveel gedoe. Een deel van de mensen die ik boeiend vind om te volgen heb ik ook op FB, daar lees ik het verder wel dan. De mensen die ik niet op FB heb maar wel gemeet heb, voel je vrij om me toe te voegen.
Ik kom volgend jaar wel weer een keertje kijken voor de ekiden
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik doel echt niet op mensen die serieus willen rennen, maar die hele hordes 'trailtoeristen', zoals ze vant weekend worden genoemd.... Ik kan ook niet tegen al die lui die in de VS een marathon hebben gelopen. In 8 uur...Vallen boeit me niet. Maar ik wil hardlopen en niet continu moeten opletten waar ik mijn voeten neerzet. Dat irriteert mateloos. Ik wil gewoon een weg of een baan. Zodat ik steeds weet dat mijn voeten normaal neerkomen en ik me dus alleen maar hoef te concentreren op zo snel mogelijk naar voren.quote:Op maandag 3 november 2014 14:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat vind je er kut aan? Het lijkt alsof je bang bent om te vallen gezien je nadruk op losse stenen en boomwortels. De weerstand kan het niet zijn aangezien je marathon over het strand.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jammer dat het topic gesplitst is op die manier, het leest in 1x makkelijk weg.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goh, maar ik dacht dat in dit topic voornamelijk serieuze hardlopers postten die overal en nergens lopen.Ja doei.![]()
+1quote:Op maandag 3 november 2014 15:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Jammer dat het topic gesplitst is op die manier, het leest in 1x makkelijk weg.![]()
![]()
Ah joh, binnen een paar weken is het daar uitgestorven en zijn ze weer terug :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik heb het boek van Klaas Lok aangeschaft, Het Duurloopmisverstand. Via gelijknamige website te koop. Daar staat een schema in waarop je kan afleiden hoe snel je 200, 400, 1000 of 2000m moeten gaan op basis van je 10km wedstrijdtempo. Heb je alleen nog maar 5km gedaan, doe je die tijd x2 plus 3 minuten zei mijn fysio. ik houd het schema van de 60 minuten nog even aan, ook al kan ik 10km in 57 min. Dan ligt volgens het schema mijn anaerobe drempel op ongeveer 6 min per kilometer, moet ik 200m in 62-68 sec lopen, 400m op 2.24-2.18, 1000 tussen 6.23-6.08 en 2000 tussen 13.00 en 12.30. Er staan voorbeeldschemas in het boek maar ik houd ongeveer aan:quote:Op maandag 3 november 2014 14:37 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Daar ga ik ook eens over lezen..
Hoe bepaal je dan de snelheid die je loopt?
1e training 10-10x 200m en 200m pauze (pauze is joggen op hobbeltempo, hartslag omlaag krijgen, ev een paar meter lopen om die hartslag omlaag te krijgen)
2e 8-10x 400m met 400 of 800m pauze (dat ligt er aan hoeveel km ik wil maken en wat mn lichaam wil en meestal raak ik de tel kwijt als ik 800 doe. Dan weet ik bij een piepje niet meer of ik snel of langzaam loop en of ik al over moet schakelen).
Optionele 3e training waar ik meestal niet aan toe kom: 3x 600m met officieel 800m joggen ofzo. Of 1200 want dat is makkelijker op mn horloge. Die pauzes komen niet zo nauw volgens de fysio.![]()
Mooi dat je al resultaat hebt hiervan. En als je fysio zo'n vertrouwen in je heeft is alleen maar goed.quote:Op maandag 3 november 2014 15:19 schreef Lizan het volgende:
[..]
Ja mijn enkel voel ik niet meer, dat gaat prima. Ik wilde de Montferlandrun (15km) gaan doen maar dat vond de fysio niet zo'n goed idee. De 7,5 mocht ik wel gaan doen maar daar vond ik het iets te ver voor rijden. Waarschijnlijk ga ik de Keiloop in Meddo (28 december) doen, afstand moet ik nog even bekijken en overleggen of het 5,5 of 10 wordt. Ik ben zelf meer van de afstanden maar ik weet dat de fysio liever heeft dat ik de 5,5 op tijd loop.
En qua tijd... Eerst maar langzaam minuutjes snoepen van die 5 en 10 km. Of ik echt 10km in 45 minuten kan lopen volgend jaar weet ik niet, de fysio is er heilig van overtuigd. 'Als ik nu nog trainer was, dan werd ik jouw trainer'. Hij heeft een Nederlands jeugdkampioen getraind. Wie of wat weet ik niet.
[..]
nee qua wedstrijdjes ga ik het rustig opbouwen. Ik heb vrij snel last van mijn spieren en gewrichten dus ik moet echt oppassen met langere afstanden snelheid maken.
Lekker wat snelheid en afstand gaan opvoeren, gaat helemaal goed komen![]()
En natuurlijk hier komen melden als die sub 45 gehaald is
Ik noemde alleen YUR een trailtoeristquote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef mosselmossel het volgende:
Ik doel echt niet op mensen die serieus willen rennen, maar die hele hordes 'trailtoeristen', zoals ze vant weekend worden genoemd.... Ik kan ook niet tegen al die lui die in de VS een marathon hebben gelopen. In 8 uur...
[..]
Vallen boeit me niet. Maar ik wil hardlopen en niet continu moeten opletten waar ik mijn voeten neerzet. Dat irriteert mateloos. Ik wil gewoon een weg of een baan. Zodat ik steeds weet dat mijn voeten normaal neerkomen en ik me dus alleen maar hoef te concentreren op zo snel mogelijk naar voren.
Waarom heb je moeite met Amerikanen die walk/run een marathon afstand volbrengen?
Vind je dat dat afbreuk doet aan jouw marathon prestatie?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn volgende loopje is een cross, moet ik nu hier posten of in het andere topic?![]()
OT; mijns inzien hoop gemiep om een opmerking qua wandelen (?) Ik dacht dat iedereen voor zichzelf liep en alleen hier postte als ze niet genoeg vind ik leukjes op fb kregen
Apart topic voor crossers aubquote:Op maandag 3 november 2014 15:41 schreef CaLeX het volgende:
Mijn volgende loopje is een cross, moet ik nu hier posten of in het andere topic?![]()
OT; mijns inzien hoop gemiep om een opmerking qua wandelen (?) Ik dacht dat iedereen voor zichzelf liep en alleen hier postte als ze niet genoeg vind ik leukjes op fb kregenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gewoon in beide voor de zekerheid.quote:Op maandag 3 november 2014 15:41 schreef CaLeX het volgende:
OT; mijns inzien hoop gemiep om een opmerking qua wandelen (?) Ik dacht dat iedereen voor zichzelf liep en alleen hier postte als ze niet genoeg vind ik leukjes op fb kregen
Ik moest stiekem een beetje lachen om je fb opmerking
Oh.![]()
Nee, dat doet geen afbreuk. Ik vind het gewoon helemaal geen prestatie. iedereen kan in zeven of acht uur 40 kilometer lopen. Een keer, een dagje. Vind het echt totaal onzinnig dat mensen daar zo trots over doen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik noemde alleen YUR een trailtoerist
Waarom heb je moeite met Amerikanen die walk/run een marathon afstand volbrengen?
Vind je dat dat afbreuk doet aan jouw marathon prestatie?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Eigenlijk is dit ook nog wel een aardige optiequote:Op maandag 3 november 2014 15:22 schreef SiIk het volgende:
2 topics volgen wordt me teveel gedoe. Een deel van de mensen die ik boeiend vind om te volgen heb ik ook op FB, daar lees ik het verder wel dan. De mensen die ik niet op FB heb maar wel gemeet heb, voel je vrij om me toe te voegen.
Ik kom volgend jaar wel weer een keertje kijken voor de ekiden
Gewoon in 'het buitenland' gaan wonen. Eenmalige investering.quote:Op maandag 3 november 2014 15:43 schreef Devv het volgende:
Ik moet maar eens bank gaan overvallen met al die leuke loopjes in het buitenland.
Ja doei.![]()
Dat zou normaal gesproken wel waar moeten zijn, helaas zijn er een heleboel mensen (met name in de VS) die dat niet kunnen. Daar komt denk ik ook die andere waardering van een marathon uit voort. Want niet alleen de mensen die hem gelopen hebben zijn er trots op, men heeft echt respect voor mensen die hem gedaan hebben, ook al is het in 8 uur.quote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, dat doet geen afbreuk. Ik vind het gewoon helemaal geen prestatie. iedereen kan in zeven of acht uur 40 kilometer lopen. Een keer, een dagje. Vind het echt totaal onzinnig dat mensen daar zo trots over doen.
Ik vind het wel mooi, en denk echt "good for you" voor die mensen die hem lopen. Beter dat dan op de bank cheetos in je muil drukken...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. 42 km lopen is altijd nog beter dan niets. En als dat dan in 8 uur is, en die mensen zijn daar trots op, so be it. Laat ze lekker trots zijn, maakt verder toch niet uit voor mensen die hem sneller lopen. Als die mensen daar een goed gevoel van krijgen vind ik dat eigenlijk alleen maar mooi.quote:Op maandag 3 november 2014 15:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zou normaal gesproken wel waar moeten zijn, helaas zijn er een heleboel mensen (met name in de VS) die dat niet kunnen. Daar komt denk ik ook die andere waardering van een marathon uit voort. Want niet alleen de mensen die hem gelopen hebben zijn er trots op, men heeft echt respect voor mensen die hem gedaan hebben, ook al is het in 8 uur.
Ik vind het wel mooi, en denk echt "good for you" voor die mensen die hem lopen. Beter dat dan op de bank cheetos in je muil drukken...![]()
Tuurlijk is het beter dan op de bank hangen, maar het is in mijn ogen geen prestatie, iedere boerenlul kan in 7 of 8 uur 40kilometer lopen. Zonder training, met blaren en stijve kuiten.quote:Op maandag 3 november 2014 15:48 schreef Guard het volgende:
waar moeten zijn, helaas zijn er een heleboel mensen (met name in de VS) die dat niet kunnen. Daar komt denk ik ook die andere waardering van een marathon uit voort. Want niet alleen de mensen die hem gelopen hebben zijn er trots op, men heeft echt respect voo
Maar ik loop ook voor de sport. Zo hard mogelijk, dus ik kan niet zoveel met dingen die weinig moeite kosten. 9 of 10km/u is gewoon geen hardlopen, of dat nou omhoog en omlaag gaat of niet. Dat is wandelen. En nee, ik ga nergens een arbitraire grens leggen van wat wel en wat niet meer hardlopen is.
Maar ik heb gewoon vaak het idee dat het bij trails vaker geen fuck uitmaakt in wat voor tempo je het loopt zolang je de finish maar haalt en dat vind ik zonde. Want dat doet de sport tekort, terwijl het wel uitstraalt over de sport. Maar goed. Het is een idee en persoonlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zijn er hier nog mensen die naar de loopbijeenkomst van de Atletiek Unie in Nijmegen gaan komende zaterdag?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ga over twee weken al naar Nijmegen, dus zaterdag niet. Maar wat is het voor iets?quote:Op maandag 3 november 2014 15:57 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die naar de loopbijeenkomst van de Atletiek Unie in Nijmegen gaan komende zaterdag?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou ik lees wel een grens... Maar euh die marathon van je, was dat nu wel of geen hardlopen?quote:Op maandag 3 november 2014 15:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk is het beter dan op de bank hangen, maar het is in mijn ogen geen prestatie, iedere boerenlul kan in 7 of 8 uur 40kilometer lopen. Zonder training, met blaren en stijve kuiten.
Maar ik loop ook voor de sport. Zo hard mogelijk, dus ik kan niet zoveel met dingen die weinig moeite kosten. 9 of 10km/u is gewoon geen hardlopen, of dat nou omhoog en omlaag gaat of niet. Dat is wandelen. En nee, ik ga nergens een arbitraire grens leggen van wat wel en wat niet meer hardlopen is.
Maar ik heb gewoon vaak het idee dat het bij trails vaker geen fuck uitmaakt in wat voor tempo je het loopt zolang je de finish maar haalt en dat vind ik zonde. Want dat doet de sport tekort, terwijl het wel uitstraalt over de sport. Maar goed. Het is een idee en persoonlijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan lees jij wel een grens.quote:Op maandag 3 november 2014 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ik lees wel een grens... Maar euh die marathon van je, was dat nu wel of geen hardlopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:57 schreef mosselmossel het volgende:
9 of 10km/u is gewoon geen hardlopen, of dat nou omhoog en omlaag gaat of niet. Dat is wandelen.
Ik moest aardig het sap uit de bilnaad lopen om dat te halen gister
T is een looptrainersdagquote:Op maandag 3 november 2014 15:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken al naar Nijmegen, dus zaterdag niet. Maar wat is het voor iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Om 9 of 10km/u te wandelen moet je heel flink doorstappenquote:Op maandag 3 november 2014 15:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk is het beter dan op de bank hangen, maar het is in mijn ogen geen prestatie, iedere boerenlul kan in 7 of 8 uur 40kilometer lopen. Zonder training, met blaren en stijve kuiten.
Maar ik heb gewoon vaak het idee dat het bij trails vaker geen fuck uitmaakt in wat voor tempo je het loopt zolang je de finish maar haalt en dat vind ik zonde. Want dat doet de sport tekort, terwijl het wel uitstraalt over de sport. Maar goed. Het is een idee en persoonlijk.Bedoel je niet 9 of 10min/km?
![]()
Ik bedoel ook inderdaad 9 of 10min/km.quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Om 9 of 10km/u te wandelen moet je heel flink doorstappenBedoel je niet 9 of 10min/km?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik bedoel ook inderdaad 9 of 10min/km.
* Ynske wandeltToday is life -
Dale Carnegie![]()
Hoewel ik me daar zelf ook weinig bij kan voorstellen kan niet iedereen dit. Er zijn mensen die hier (terecht) enorm trots zijn op hun HM-prs. Tijden die door anderen zelfs in rustige duurtrainingen ruimschoots worden overtroffen. Dat maakt niet dat die 1:45+ HM-tijden geen serieuze prestaties zijn. Daar is hard voor getraind.quote:Op maandag 3 november 2014 15:57 schreef mosselmossel het volgende:
Tuurlijk is het beter dan op de bank hangen, maar het is in mijn ogen geen prestatie, iedere boerenlul kan in 7 of 8 uur 40kilometer lopen (..)
Je kan het ook omdraaien (en dat is wat ik doe). Ik ben maar wat blij dat er zoveel mensen zijn die (veel) langzamer lopen dan ik kan. Want ondanks dat mijn tijden verbleken bij wat de wereldtop (en zelfs de Nederlandse subtop) loopt, lijken ze wat door dat er zoveel mensen meedoen en op HM's tijden van 2:30+ aantikken.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Duidelijkquote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef mosselmossel het volgende:
Ik doel echt niet op mensen die serieus willen rennen, maar die hele hordes 'trailtoeristen', zoals ze vant weekend worden genoemd.... Ik kan ook niet tegen al die lui die in de VS een marathon hebben gelopen. In 8 uur...
[..]
Vallen boeit me niet. Maar ik wil hardlopen en niet continu moeten opletten waar ik mijn voeten neerzet. Dat irriteert mateloos. Ik wil gewoon een weg of een baan. Zodat ik steeds weet dat mijn voeten normaal neerkomen en ik me dus alleen maar hoef te concentreren op zo snel mogelijk naar voren.ik vind beide leuk, als ik maar kan rennen
En nu is het klaar.
100 mensen, 100 wensen.
vrede op aarde enzo
edit:Misschien moet ik toch hiermee beginnenquote:Op maandag 3 november 2014 14:38 schreef YUR het volgende:
Ga jij op zondagochtenden ook van deur tot deur?![]()
![]()
Ja meester.quote:Op maandag 3 november 2014 16:10 schreef streamnl het volgende:
En nu is het klaar.
100 mensen, 100 wensen.
vrede op aarde enzo![]()
Best of both worldsquote:Op maandag 3 november 2014 16:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Duidelijkik vind beide leuk, als ik maar kan rennen
Oh... ik dacht al. 10Km/pu voelt toch echt als rennen aan.quote:Op maandag 3 november 2014 16:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik bedoel ook inderdaad 9 of 10min/km.![]()
![]()
Ik ben nog niet goed genoeg voor trainer, maar zal vanavond mijn trainer erop wijzen dat hij moet. Ik denk dattie me uitlacht.quote:
ik ook niet, ook geen ambitie maar lijkt me wel interessantquote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben nog niet goed genoeg voor trainer, maar zal vanavond mijn trainer erop wijzen dat hij moet. Ik denk dattie me uitlacht.Today is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: