quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
Ben ik blij dat ik al gegeten hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
needs moar goreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je nou in Brabant doen danquote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Snowbells het volgende:
Krijg altijd een mini hartaanval in de trein als ik denk dat ik in de verkeerde zit
Was even vergeten dat ik langs Veenendaal komdus ik zat echt van wtf ik zit verkeerd richting braboland???
Veenendaal ligt helemaal niet in brabantquote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Snowbells het volgende:
Krijg altijd een mini hartaanval in de trein als ik denk dat ik in de verkeerde zit
Was even vergeten dat ik langs Veenendaal komdus ik zat echt van wtf ik zit verkeerd richting braboland???
Neej is in gelderland!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 november 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat ga je nou in Brabant doen dan
Geef FL een paar klappen
Ik drink wel een biertje maar ben niet vrij morgen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die morgen niet vrij zijn en geen bier drinken nu
Mensen die morgen om kwart voor 6 het warme bed mogen verlatenquote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die morgen niet vrij zijn en geen bier drinken nu
09:30 - 16:30 morgenquote:Op zondag 2 november 2014 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
moet morgen paar uurtjes werken en daarna vrij heuj
Beetje aftrekken op de IC?quote:Op zondag 2 november 2014 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee. Ik ga naar mooie verpleegsters kijken en stagiaires.
Geen joint de me nog een hongergevoel geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja tussen de mensen die bijna doodgaan.
Ik ook.quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit gewoon rustig te eten hoor
Wat ben je eten?quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit gewoon rustig te eten hoor
Ga gewoon naar het mortuarium, kan je gewoon even doekje open leggen en fappen op die tettenquote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja tussen de mensen die bijna doodgaan.
Sickquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga gewoon naar het mortuarium, kan je gewoon even doekje open leggen en fappen op die tetten
Straciatella yoghurtquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga gewoon naar het mortuarium, kan je gewoon even doekje open leggen en fappen op die tetten
Ro-ald, volgens mij heeft ie wel cola op jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
8.5/10 zou hele avond op knabbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Pas op voor de negersquote:Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef Snowbells het volgende:
Zo ff nicki minaj zetten en als pimp rondlopen op arnhem centraal
U know it.quote:
Geen idee, zocht gewoon op Google op ugly titsquote:Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
U know it.![]()
Is het dezelfde of doet deze me alleen maar denken aan die icebucketslet op efukt?
Ghehe, die had ook zo'n afzichtelijk klein verminkt tietje.quote:Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, zocht gewoon op Google op ugly tits
quote:Op zondag 2 november 2014 20:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe, die had ook zo'n afzichtelijk klein verminkt tietje.
Beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Schattige lachquote:
Don't carequote:Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
Kinderartsen vinden dat de verkoop van energiedrankjes aan kinderen jonger dan 13 jaar verboden moet worden. In energiedrankjes zitten veel suiker, cafeïne en vaak nog veel meer stofjes die mogelijk slecht zijn voor kinderen. Wat is jouw mening? Moet er een verbod komen?
Ik reageer al furieus op die webpage van de NOS op Facebook. Kanker domme mensen man. Dat soort volk moet later mijn reet afvegen als ik bejaard en dementerend ben.quote:Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
Kinderartsen vinden dat de verkoop van energiedrankjes aan kinderen jonger dan 13 jaar verboden moet worden. In energiedrankjes zitten veel suiker, cafeïne en vaak nog veel meer stofjes die mogelijk slecht zijn voor kinderen. Wat is jouw mening? Moet er een verbod komen?
quote:Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Over smerige tieten gesproken. Heeft iemand nog die nudity pics van Gothic Cynthia? Google me suf maar kan ze niet vinden. Moet een Duitse vrouw uitleggen over Cynthia, wil die naaktpics showen haha, kankervies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Sommige reacties zijn wel dom ja. Ik drink het zelf ook wel regelmatig. Moet er ook mee minderen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik reageer al furieus op die webpage van de NOS op Facebook. Kanker domme mensen man. Dat soort volk moet later mijn reet afvegen als ik bejaard en dementerend ben.
Kan mezelf beter voor een trein smijten als ik in een rolstoel beland... Triest
Mijn neefje dronk op z'n 12e ook al energy, halve liter monster blikkenquote:Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:34 schreef Sardu het volgende:
[..]Hoewel ik hier al van moet braken zijn er nog pics waar haar spektetten helemaal wijd open op de foto staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe maar. Dan komen er al een stuk minder van die kleine kut scholieren in de supermarkt.quote:Op zondag 2 november 2014 20:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn neefje dronk op z'n 12e ook al energy, halve liter monster blikkendoe kk normaal
Er zitten echt wel risico's aan dus maak ik er maar 14+ van
Ik kwam niet verder dan dit.quote:Op zondag 2 november 2014 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoewel ik hier al van moet braken zijn er nog pics waar haar spektetten helemaal wijd open op de foto staan
Ja want zo'n bedrijf moet benadeeld worden omdat de ouders hun kinderen niet goed (op)voeden?quote:Op zondag 2 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sommige reacties zijn wel dom ja. Ik drink het zelf ook wel regelmatig. Moet er ook mee minderen.
Maar wel een goed plan om het te verbieden leeftijdgrens mag wel hoger dan 13 jaar.
10 van die bontkraagjes achter elkaar met elk een blikje energy van 15ct en een saucijzenbroodje.quote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe maar. Dan komen er al een stuk minder van die kleine kut scholieren in de supermarkt.
Ik ga ook niet meer struinen op Reddit vanavond. Laat het maar achterwegequote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan dit.![]()
Mijn ogen kunnen ook maar een bepaalde hoeveelheid ranzigheid hebben.
Drink jij nou maar cola.quote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want zo'n bedrijf moet benadeeld worden omdat de ouders hun kinderen niet goed (op)voeden?
Fristiquote:
Ik stem op jouquote:Op zondag 2 november 2014 20:43 schreef Monopoly het volgende:
Tuurlijk ligt het bij opvoeding. Het is onze taak om kinderen te beschermen. Niet alleen tegen types als Benno L of Marc Dutroux, maar ook tegen ongezonde levensstijl. Wat hier vooral mee speelt is het gemak waarmee ze dit kunnen kopen maar ook het 'meelopen'. Want als vriendje A zo'n blikje drinkt lijkt dat heel stoer. En dan moet hij er ook één hebben. Dat is een beetje het probleem. Voor het grootste deel ligt het bij de ouders, opvoeding en wijzen op gevaren. Maar de overheid kan best zeggen dat het voor kinderen onder de 14-16 gewoon niet te krijgen is. Tuurlijk, het zou naïef zijn om te zeggen dat ze er dan helemaal niet meer aan komen. Wanneer men wilt, krijgen ze het wel. Maar het remt het gebruik wel af voor jonge kinderen. Dat is een positief iets.
Cursus chinees nemenquote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een klein mini probleempje..
Ik heb de taal van mijn pc in chinees verandert..
verander je het terug?quote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een klein mini probleempje..
Ik heb de taal van mijn pc in chinees verandert..
Ik ben een groots voorstander om kinderen zelf dingen te laten onderzoeken vanaf groep 7. Waarom is iemand dik, waar liggen de gevaren, waarom worden kinderen gepest. Een beetje onderzoeksopdrachten van interessante onderwerpen voor een kind van die leeftijd is een ideale competentie om te bezitten alvorens ze naar de middelbare school gaan. Een stuk zelf reflectie en breed oog op de maatschappij. Ook iets waar ze aan tafel thuis bij de spruitjes en gehaktballen met paps en mams over praten.quote:Op zondag 2 november 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen 1 kind kan nog een normale koprol maken tegenwoordig
quote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is ook een bazendrankje.
Drink ik nog elke dag
Zelfreflectie krijg je lastiger als je overal een label op plakt en medicijnen voor uitvind.quote:Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een groots voorstander om kinderen zelf dingen te laten onderzoeken vanaf groep 7. Waarom is iemand dik, waar liggen de gevaren, waarom worden kinderen gepest. Een beetje onderzoeksopdrachten van interessante onderwerpen voor een kind van die leeftijd is een ideale competentie om te bezitten alvorens ze naar de middelbare school gaan. Een stuk zelf reflectie en breed oog op de maatschappij. Ook iets waar ze aan tafel thuis bij de spruitjes en gehaktballen met paps en mams over praten.
Dat zou serieus al zoveel ellende schelen.
Ze moeten niet te slim wordenquote:Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een groots voorstander om kinderen zelf dingen te laten onderzoeken vanaf groep 7. Waarom is iemand dik, waar liggen de gevaren, waarom worden kinderen gepest. Een beetje onderzoeksopdrachten van interessante onderwerpen voor een kind van die leeftijd is een ideale competentie om te bezitten alvorens ze naar de middelbare school gaan. Een stuk zelf reflectie en breed oog op de maatschappij. Ook iets waar ze aan tafel thuis bij de spruitjes en gehaktballen met paps en mams over praten.
Dat zou serieus al zoveel ellende schelen.
Ik heb een biertje op en leg de link niet helemaal, kan je iets specifieker zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfreflectie krijg je lastiger als je overal een label op plakt en medicijnen voor uitvind.
Treurige kettingreactie.quote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten niet te slim wordenmentaliteit van de straat is ook helemaal verdwenen , alles moet leuk een aardig zijn , echt overleven kunnen ze niet meer
Overal excuses.. niemand die hard meer durft te zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een biertje op en leg de link niet helemaal, kan je iets specifieker zijn?
quote:
Klopt. Ouders geven de schuld aan laffe leraren en leraren geven laffe ouders de schuld. Ook niet iets dat je bijvoorbeeld als overheid dicht kan zetten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overal excuses.. niemand die hard meer durft te zijn.
Ik denk dat er ook heel veel mensen kinderen hebben die gewoon niet geschikt zijn als ouder, maarja .. die mensen mogen kinderen maken natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Ouders geven de schuld aan laffe leraren en leraren geven laffe ouders de schuld. Ook niet iets dat je bijvoorbeeld als overheid dicht kan zetten.
Feit blijft, opvoeding ligt bij ouders van het kind. Op school leren ze extra competenties die ouders niet kunnen geven (leraren hebben er voor gestudeerd en ervaring etc). Maar het moet wel laagdrempeliger worden om als ouder aan te geven dat je met bepaalde dingen moeite hebt om op te voeden, dat je ergens terecht kan. Misschien wat cursussen aanbieden voor ouders die het nog niet in de smiezen hebben bij wijze van.
Lastig onderwerp maar wel donders interessant en fascinerend.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Amen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook heel veel mensen kinderen hebben die gewoon niet geschikt zijn als ouder, maarja .. die mensen mogen kinderen maken natuurlijk.
Klopt! En je kan moeilijk zeggen qua wetgeving bijvoorbeeld van: 'Die taak ligt bij u als ouder/docent/oma/voogd' etcquote:Maar het is ook lastig want er kan veel gebeuren waardoor een kind niet de juiste dingen doet of dat nou gedrag is of dik worden.
Ik had gisteren een moeder in de winkel die haar krijsende kinderen suggereerde ietsjes zachter te doen. De reactie van de kinderen: "AAAAAAAAHHHHHHHHHHH" En wegrennen maar.quote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Ouders geven de schuld aan laffe leraren en leraren geven laffe ouders de schuld. Ook niet iets dat je bijvoorbeeld als overheid dicht kan zetten.
Feit blijft, opvoeding ligt bij ouders van het kind. Op school leren ze extra competenties die ouders niet kunnen geven (leraren hebben er voor gestudeerd en ervaring etc). Maar het moet wel laagdrempeliger worden om als ouder aan te geven dat je met bepaalde dingen moeite hebt om op te voeden, dat je ergens terecht kan. Misschien wat cursussen aanbieden voor ouders die het nog niet in de smiezen hebben bij wijze van.
Lastig onderwerp maar wel donders interessant en fascinerend.
Precies. Amen!quote:Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had gisteren een moeder in de winkel die haar krijsende kinderen suggereerde ietsjes zachter te doen. De reactie van de kinderen: "AAAAAAAAHHHHHHHHHHH" En wegrennen maar.
Had ik niet moeten doen 15 jaar geleden
Oh kinderen hadden een hekel aan mij.quote:Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had toen ik een kind was al een hekel aan kinderen
Ik nog steeds.quote:Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ook een hekel aan jezelf?quote:Op zondag 2 november 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
huehuehuequote:
Ik weet het niet, heeft mooie dingen maar ook veel nadelen. Denk dat ik mij er in ook soms laat beinvloeden door de maatschappij.. dat dat standaard is dat je dat doet. Begin het ook al te zien bij familie/vrienden.. beginnen allemaal aan kinderen. Is dan soms ook raar als je ze niet hebt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:13 schreef Monopoly het volgende:
Van mij hoeft het ook niet perse. Ik zou er vrede mee hebben om met mijn vriendin oud te worden zonder kinderen. Maar als het wel 'gebeurd' dan zou ik daar ook wel voor gaan.
Ik heb zoveel liever Turken in de winkel dan die slappe moeders hoor. Je weet niet wat ze zeggen, maar die kinderen krijgen thuis met de slipper ipv een reep chocola zodat ze hun bek houdenquote:Op zondag 2 november 2014 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies. Amen!![]()
Als ik irritant deed kreeg ik 2 waarschuwingen. De eerste keer vrij normaal, de tweede keer met stemverheffing van ma. Nou verdomme, dan wist je wat er zou komen als je door ging. Dan kreeg je eerst van ma op je flikker, en als pa thuis kwam van z'n werk kon je je wel verstoppen.
Zo hoort een kind ook opgevoed te worden imho. Niet zozeer met angst.... maar als kind zoek je de grenzen op wat je kan en mag. Dat zit gewoon in je. Maar die grenzen mogen best bewaakt worden, en dan brand je je vingers een keer. Dan krijg je een pets op je billen of draai om de oren. Net als bij dieren weet je echt wel waarom en leer je een bepaald iets af. Niets mis mee.
workin' on it thanksquote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef d4v1d het volgende:
LB, zorg dat je scheermesjes niet bot zijn hé. Dan gaat het moeilijk
VAquote:
wiequote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VA
Telefoonnummers van qt3.14's in mijn dm
quote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien vanwege je debiele gevoel voor humor
Hahahahahahahhaquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb zoveel liever Turken in de winkel dan die slappe moeders hoor. Je weet niet wat ze zeggen, maar die kinderen krijgen thuis met de slipper ipv een reep chocola zodat ze hun bek houden
ja wie?quote:
[..]
Jou heb ik alquote:
[..]
quote:
2 decemberquote:
Jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Die kut kinderen weten ook altijd donders goed wat ze doen.. manipuleren de hele boel en ouders trappen er steeds maar weer in om van het gezeur af te komen.
Gewooon een keer een lel tegen je oren of flink in de armen knijpen.
BBQ, DrNick en Toekito (half). Was wel gezelligquote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Monopoly het volgende:
Hoe was de meet trouwens? En waren er leuke mensen?
Gewoon even langs een pedo sturen, dan zijn ze wel stilquote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Die kut kinderen weten ook altijd donders goed wat ze doen.. manipuleren de hele boel en ouders trappen er steeds maar weer in om van het gezeur af te komen.
Gewooon een keer een lel tegen je oren of flink in de armen knijpen.
Wordt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoop dat het een zware werkdag word voor je morgen
quote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan ben jij jarig toch?
26 december en ik heb vakantie hoop ik
Leuke foto over de FB trouwens jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BBQ, DrNick en Toekito (half). Was wel gezellig![]()
Nee, grote kans dat zij dan later ook kinderen gaan misbruiken.. zijn geen prettige statistiekenne.quote:Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon even langs een pedo sturen, dan zijn ze wel stil
Ik zag gisteren nog een leuke foto van jouw in Silk haar beurs.quote:Op zondag 2 november 2014 21:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuke foto over de FB trouwens jaWas stiekem wel een beetje sjaggie door het voetbal maar hield me gewoon cool
Ohquote:Op zondag 2 november 2014 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee geen thailand lol
Heb gehoord dat het daar wel vies is, indonesie
Is ook wel lekker jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Thai sweet chili.
Krijg er zelfs een stijfje van
Dankje dankjequote:Op zondag 2 november 2014 21:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuke foto over de FB trouwens jaWas stiekem wel een beetje sjaggie door het voetbal maar hield me gewoon cool
quote:
is algemeen bekend dat jij de grootste homo van Utrecht bent hoorquote:
Zelfs in Duitse brochures over Nederland staat dat, is gewoon een internationaal feit.quote:Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is algemeen bekend dat jij de grootste homo van Utrecht bent hoor
als ik op de oude gracht zou rondvragen wie de grootste homo van Utrecht zou zijn zou iedereen zonder twijfel jou naam zeggen
Dit is een fragment uit de videoclip van het nummer "De Formule" van De Jeugd van Tegenwoordig. Dit is Willie Wartaal, AKA WiWa AKA Olivier Locadia.quote:
En maar ontkennen die gekke jongen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs in Duitse brochures over Nederland staat dat, is gewoon een internationaal feit.
Prachtplaatquote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is een fragment uit de videoclip van het nummer "De Formule" van De Jeugd van Tegenwoordig. Dit is Willie Wartaal, AKA WiWa AKA Olivier Locadia.
Hij zegt sorry.
De J van T staat op het moment dan ook te blazen. Geen huisgenoten aanwezigquote:
Deze manquote:Op zondag 2 november 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De J van T staat op het moment dan ook te blazen. Geen huisgenoten aanwezig
Nooit meer broeder. Arbeid. Kan niet meer. Als ze het vinden in mijn bloed hang ik. Mijn vergunning is mij veel meer waard dan een avondje met rode ogen geen zak van de wereld snappen. 't is niet anders.quote:
nu SLBMGquote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man
[..]
Nooit meer broeder. Arbeid. Kan niet meer. Als ze het vinden in mijn bloed hang ik. Mijn vergunning is mij veel meer waard dan een avondje met rode ogen geen zak van de wereld snappen. 't is niet anders.
Oh, anticlimax dit.quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is een fragment uit de videoclip van het nummer "De Formule" van De Jeugd van Tegenwoordig. Dit is Willie Wartaal, AKA WiWa AKA Olivier Locadia.
Hij zegt sorry.
Oh oke wist dat niet dat ze je bloed checken. Ik ben niet vaak stoned. 1 of 2 keer in de maand zoiets.quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man
[..]
Nooit meer broeder. Arbeid. Kan niet meer. Als ze het vinden in mijn bloed hang ik. Mijn vergunning is mij veel meer waard dan een avondje met rode ogen geen zak van de wereld snappen. 't is niet anders.
Gelukkig checken ze bij de AH niet. Hele vulploeg er uit.quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Monopoly het volgende:
In principe niet, maar als ze vermoeden en als er wat gebeurt (stel dat ik door rood ga met de trein) kunnen ze wel onderzoek doen, en dan hang je zo verschrikkelijk hard. Is het me gewoon niet waard. Hoe chill het ook is om af en toe lekker stoned te zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke wist dat niet dat ze je bloed checken. Ik ben niet vaak stoned. 1 of 2 keer in de maand zoiets.
Ja dan gewoon beter niet stoned zijn. Ik heb meestal geen zin om naar de coffeeshop te gaan rook meestal met andere mee paar pofjes en dan ben ik al stoned.quote:Op zondag 2 november 2014 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In principe niet, maar als ze vermoeden en als er wat gebeurt (stel dat ik door rood ga met de trein) kunnen ze wel onderzoek doen, en dan hang je zo verschrikkelijk hard. Is het me gewoon niet waard. Hoe chill het ook is om af en toe lekker stoned te zijn.
Je kan zelf altijd een plantje neerzetten thuis. Geen lichten erboven want dan is het pro volgens de wet. Lekker op de vensterbank in het zonlicht en een beetje experimenteren met voeding etc. Kan je genoeg kweken (als je geluk hebt rond de 150-200 gram per plantje), om jezelf een jaar lang te voorzien en zo af en toe wat aan vrienden te gevenquote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dan gewoon beter niet stoned zijn. Ik heb meestal geen zin om naar de coffeeshop te gaan rook meestal met andere mee paar pofjes en dan ben ik al stoned.
Ik heb een balkon. Is dat niet beter dan binnen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan zelf altijd een plantje neerzetten thuis. Geen lichten erboven want dan is het pro volgens de wet. Lekker op de vensterbank in het zonlicht en een beetje experimenteren met voeding etc. Kan je genoeg kweken (als je geluk hebt rond de 150-200 gram per plantje), om jezelf een jaar lang te voorzien en zo af en toe wat aan vrienden te geven
Ja, alleen moet je rekening houden met temperaturen (nachtvorst vooral) en dat je buren het zienquote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een balkon. Is dat niet beter dan binnen?
je mag 5 planten max hebben, denk niet dat ze over 1 plant moeilijk doen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:51 schreef Monopoly het volgende:
Ja, alleen moet je rekening houden met temperaturen (nachtvorst vooral) en dat je buren het zien
quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man
[..]
Was altijd zo. Maar regels qua aantallen zijn niet eens zozeer aangescherpt, meer hoe je ze behandeld. Als je echt met chemische voeding komt is het al pro in sommige gevallen. Wetgeving is nog steeds vaag/oneerlijk, maar het is wel oppassen geblazen. Als je als pro te boek staat ga je flink moeten betalen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je mag 5 planten max hebben, denk niet dat ze over 1 plant moeilijk doen.
en knippen en drogen kan misschien problemen opleveren
Vandaar vondt het al raar dat he weer actief bentquote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit aan de studie met een vriendin. Tentamenweek dus druk bezig. Ik drink bier
[..]
Snow
Ligt ook niet perse aan de vrouwe natuurlijkquote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Vandaar vondt het al raar dat he weer actief bent
ahquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was altijd zo. Maar regels qua aantallen zijn niet eens zozeer aangescherpt, meer hoe je ze behandeld. Als je echt met chemische voeding komt is het al pro in sommige gevallen. Wetgeving is nog steeds vaag/oneerlijk, maar het is wel oppassen geblazen. Als je als pro te boek staat ga je flink moeten betalen.
Ja, ik weet niet of ik een plantje neem. Weet niet hoe andere mensen daarover denken.quote:Op zondag 2 november 2014 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je rekening houden met temperaturen (nachtvorst vooral) en dat je buren het zien
Niets mis mee als het gewoon een projectje is. Veel mensen vinden het reuze interessant. En zolang jij niet de dealer of wietverslaafde van de straat bent geven weinig mensen een neuk.quote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik een plantje neem. Weet niet hoe andere mensen daarover denken.
Ja is ook wel zo. Maar ja toch mijn moeder komt wel eens hier ze is niet tegen blowen, maar weet niet hoe ze over een plantje denkt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee als het gewoon een projectje is. Veel mensen vinden het reuze interessant. En zolang jij niet de dealer of wietverslaafde van de straat bent geven weinig mensen een neuk.
Had zelf gisteren een verjaardag en maatje van me is nette jongen. Hard werken, pak aan etc etc. Had 3 planten en moest even 500 gram kwijt. Of ik wilde helpen. Geen probleem met verkoop/vervoer etc. Iedereen vond het interessant, niemand die raar op keek. Gewoon Nederland.
Niet meer blowen vanwege je werk maar wel 500gram vervoerenquote:Op zondag 2 november 2014 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee als het gewoon een projectje is. Veel mensen vinden het reuze interessant. En zolang jij niet de dealer of wietverslaafde van de straat bent geven weinig mensen een neuk.
Had zelf gisteren een verjaardag en maatje van me is nette jongen. Hard werken, pak aan etc etc. Had 3 planten en moest even 500 gram kwijt. Of ik wilde helpen. Geen probleem met verkoop/vervoer etc. Iedereen vond het interessant, niemand die raar op keek. Gewoon Nederland.
wat is 't probleemquote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet meer blowen vanwege je werk maar wel 500gram vervoeren..
Op je kamer blijven zitten de rest van de avond dus.quote:Op zondag 2 november 2014 22:14 schreef DrNick het volgende:
Help, er zit misschien een vreemd meisje beneden.
regel foto + nummer voor mequote:Op zondag 2 november 2014 22:14 schreef DrNick het volgende:
Maar ik heb dorst enzo, en ze is er morgen ook nogquote:Op zondag 2 november 2014 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op je kamer blijven zitten de rest van de avond dus.
Ga d'r doen danquote:Op zondag 2 november 2014 22:14 schreef DrNick het volgende:
Kijk maar bij de FB van mijn zusje.quote:Op zondag 2 november 2014 22:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
regel foto + nummer voor me
je kunt het
ripquote:Op zondag 2 november 2014 22:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar ik heb dorst enzo, en ze is er morgen ook nog
quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maak een gat in een pizza en steek je penis erdoorheen.
En laat het aan haar zien
1 ik heb geen fbquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maak een gat in een pizza en steek je penis erdoorheen.
En laat het aan haar zien
Soberzo.quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Dominos zo op het idee gekomen zijn voor die rookworst pizza?
Precies, gewoon zeggen dat je portretten wilt oefenen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
1 ik heb geen fb
2 ik weet niet wie je zusje is
3 met die mooie grote camera van je kun je best foto's maken![]()
ik geloof in je
of nudes voor art class ofzoquote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies, gewoon zeggen dat je portretten wilt oefenen.
Geld = Geld.quote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet meer blowen vanwege je werk maar wel 500gram vervoeren..
quote:
Of zelf je pizza beleggenquote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
sowieso al die bullshit pizza's van die amerikaanse fastfoodketens![]()
gewoon goeie pizza van de plaatselijke italiaan/turk
Tot ze je aanhouden en oppakken voor bezit en verdenking tot handelen. Kun je wss ook fluiten naar je baan.quote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geld = Geld.
En iets in je bloed hebben of even van A naar B brengen is een wereld van verschil
Haha fluiten, machinist/conducteur.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tot ze je aanhouden en oppakken voor bezit en verdenking tot handelen. Kun je ook fluiten naar je baan.
Nee hoor. Wat ik in mijn vrije tijd doe is één ding. Dat ik daarna controles op mijn werk kan verwachten is een ander. Ik moet aan het begin (en tijdens) mijn dienst vrij zijn van bewustzijnsbeïnvloedende middelen. Dat ben ik altijd.quote:Op zondag 2 november 2014 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tot ze je aanhouden en oppakken voor bezit en verdenking tot handelen. Kun je ook fluiten naar je baan.
dat is ook lekker jaquote:
ikquote:Op zondag 2 november 2014 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie wil pics van zijn zusje?
ik niet, sterker nog als ik zou blowen zou ik mijn joint moeten delen met collega'squote:Op zondag 2 november 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat ik in mijn vrije tijd doe is één ding. Dat ik daarna controles op mijn werk kan verwachten is een ander. Ik moet aan het begin (en tijdens) mijn dienst vrij zijn van bewustzijnsbeïnvloedende middelen. Dat ben ik altijd.
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet, sterker nog als ik zou blowen zou ik mijn joint moeten delen met collega's
Ik quote je, maar weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
simpel werk![]()
maargoed moneys is moneys
Ah okequote:Op zondag 2 november 2014 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
simpel werk![]()
maargoed moneys is moneys
ik ook niet helpquote:Op zondag 2 november 2014 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik quote je, maar weet niet wat ik moet zeggen.
bussen/auto's wassen is wat ik grooste deel van de dag doequote:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik quote je, maar weet niet wat ik moet zeggen.
Huh, die had ik al een poosje.quote:Op zondag 2 november 2014 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)vailable-to-download
Oke chill tochquote:Op zondag 2 november 2014 22:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook niet help
[..]
bussen/auto's wassen is wat ik grooste deel van de dag doe
Nice, ik krijg ook reiskosten ook al ga ik op de fiets.quote:Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jup
en reiskosten en lunch van de baas
ik ontbijt goed voordat ik wegga en drink daar vooral waterquote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice, ik krijg ook reiskosten ook al ga ik op de fiets.
Lunche moet ik gewoon zelf meenemen.
zat die laatst ook weer eens te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |