Chill. 21:00. Komt allemaal goed.quote:Op zondag 2 november 2014 19:31 schreef Geralt het volgende:
Er staat 19:00 GMT racetime in de OP.
De start is om 21:00 NL tijd. Doet Engeland niet mee aan wintertijd of wat is dit man?
Consternatie alom. Nergens goed voor heel die zomerwintertijd
Ik snap dat toch allemaal niet man
Ja dat weet ik, maar vorige week hadden we hier wintertijd en klaarblijkelijk heeft dit weekend amerika wintertijd en engeland doet daar niet aan mee want het scheelt 1 uur normaal maar nu 2 of de OP klopt niet wegens de wintertijd ofzo.quote:
De OP heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 19:31 schreef Geralt het volgende:
Er staat 19:00 GMT racetime in de OP.
De start is om 21:00 NL tijd. Doet Engeland niet mee aan wintertijd of wat is dit man?
Consternatie alom. Nergens goed voor heel die zomerwintertijd
Ik snap dat toch allemaal niet man
Dus Engeland kent geen wintertijd?quote:
Waar de fuck haal je überhaupt die 19:00 vandaanquote:Op zondag 2 november 2014 19:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus Engeland kent geen wintertijd?
Wel raar, want ik ben in de veronderstelling dat wintertijd de echte tijd is zegmaar. En Engeland scheelt 1 uur en geen 2.
uh.... Iedereen kent wintertijd.quote:
Nee want dan doe jij de klok n uur vooruit terwijl dat niet zo is en dan loop je n uur te vloeken waarom t nog niet begintquote:Op zondag 2 november 2014 19:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar vorige week hadden we hier wintertijd en klaarblijkelijk heeft dit weekend amerika wintertijd en engeland doet daar niet aan mee want het scheelt 1 uur normaal maar nu 2 of de OP klopt niet wegens de wintertijd ofzo.
Dat is toch niet handig man.
Stel je voor dit is in het voorjaar (vóórjaar, dus de klok vóóruit); dan klopt er geen fluit van en mis je het eerste uur
![]()
Zelfs Rusland weer dit jaar, alleen was Apple dat vergeten, dus stonden de iPhones verkeerdquote:Op zondag 2 november 2014 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh.... Iedereen kent wintertijd.GMT kent alleen geen zomertijd.
quote:Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef eenjongen... het volgende:
Gewoon de zomertijd wintertijd afschaffen.
Zojuist stond er nog 19:00 GMT in de OP. Dat je dat nu veranderd hebt doet daar niets aan af.quote:Op zondag 2 november 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Waar de fuck haal je überhaupt die 19:00 vandaan
Overal staat 21:00
VLUG DRINKEN DAN !!!!!!quote:
Nee, de normale tijd heeft zomer- en wintertijd. En ik denk niet dat veel mensen in de zomer de zon van 3:30 tot 21:00 toejuichen. Ik vind de wintertijd echt verschrikkelijk, je vertrekt in het donker en komt in het donker thuis...quote:Op zondag 2 november 2014 19:46 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
De wintertijd is de normale tijd hoor
Nee, ik heb daar niks aan veranderd. Kijk maar in de OP van het vorige topic.quote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zojuist stond er nog 19:00 GMT in de OP. Dat je dat nu veranderd hebt doet daar niets aan af.
19:00 GMT is 20:00 NL tijd. Dus of dat klopt niet of Engeland doet er niet aan mee en het verschilt nu 2 uur met GMT.
Maargoed, genoeg gezevert over de tijden. Krat bier dat Pastoor hem weer ergens in de muur hangt.
Ik moest aan Horner denkenquote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel lijkt wel op Bud Bundy met zijn ringbaardje
Gast, donder maar weer op naar je eigen subforumquote:Op zondag 2 november 2014 19:48 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Wat willen ze hiermee zeggen dan?
[..]
Welke muur? Veel te veel grindbakken hier.quote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zojuist stond er nog 19:00 GMT in de OP. Dat je dat nu veranderd hebt doet daar niets aan af.
19:00 GMT is 20:00 NL tijd. Dus of dat klopt niet of Engeland doet er niet aan mee en het verschilt nu 2 uur met GMT.
Maargoed, genoeg gezevert over de tijden. Krat bier dat Pastoor hem weer ergens in de muur hangt.
Waar haal ik die GMT dan vandaan? Dat stond net in de OP.quote:Op zondag 2 november 2014 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar niks aan veranderd. Kijk maar in de OP van het vorige topic.
Ik hang overal gewoon een beetje rond.quote:Op zondag 2 november 2014 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gast, donder maar weer op naar je eigen subforum
Hij staat in het plaatje van het circuit.quote:Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar haal ik die GMT dan vandaan? Dat stond net in de OP.
fixed.....quote:Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef JohnB52 het volgende:
Welke muur? Veel te veel grindbakken uitloopstroken hier.
Gewoon naar België verhuizen, heb je er minder last van :-)quote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de normale tijd heeft zomer- en wintertijd. En ik denk niet dat veel mensen in de zomer de zon van 3:30 tot 21:00 toejuichen. Ik vind de wintertijd echt verschrikkelijk, je vertrekt in het donker en komt in het donker thuis...
Hé, ze hebben wel mooi een heel klein beetje asfalt vervangen door grind in bocht 10quote:
quote:
Juist. Ik zie het nu pas.quote:Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij staat in het plaatje van het circuit.
Klopt. Handige reference: http://hasmaldonadocrashedtoday.comquote:
Maar dan is een dag in de zomer weer korterquote:Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Gewoon naar België verhuizen, heb je er minder last van :-)
Want hier in het zuiderse België is het altijd zonnig en warmerquote:Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Gewoon naar België verhuizen, heb je er minder last van :-)
Dat lijkt me een foutje. Racehighlights zijn vandaag om 22:30 Britse tijd, 23:30 Nederlandse tijd.quote:Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef Nober het volgende:
Vanavond dus de kwalificatie hoogtepunten op BBC, race hoogtepunten morgen denk ik.twitter:
Niet eens, als ze niet gebruikt worden ben ik er ook snel klaar mee.quote:
Ga je dat ook nog eens zeggen tijdens een meet op Spa?quote:
Ging die door dan?quote:Op zondag 2 november 2014 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ga je dat ook nog eens zeggen tijdens een meet op Spa?
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ga je dat ook nog eens zeggen tijdens een meet op Spa?
Is er een meet dan? Dan mogen we wel opschieten, nu zijn de kaartjes op vele sites nog goedkoopquote:
Ja daar had ik dus nog een vraag over. Wat is daar te zien straks? Gewoon sectortijden van iedereen of wat?quote:Op zondag 2 november 2014 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Teamviewerlinkjes moet ik opnieuw posten, anders worden ze niet bekeken
Al sla je me dood. Ik ben volgend jaar in elk geval hoe dan ook van de partij in Spa om onze landgenoot te supporterenquote:
Huidige banden, sectortijden, DRS activatie, aantal pitstops...quote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja daar had ik dus nog een vraag over. Wat is daar te zien straks? Gewoon sectortijden van iedereen of wat?
En dat werkt ook op android tablets met die links van je?quote:Op zondag 2 november 2014 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige banden, sectortijden, DRS activatie, aantal pitstops...
We kunnen met z'n allen een weekendje op de camping gaan staanquote:Op zondag 2 november 2014 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Ik ben volgend jaar in elk geval hoe dan ook van de partij in Spa om onze landgenoot te supporteren![]()
![]()
Zelfs op iosquote:Op zondag 2 november 2014 20:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat werkt ook op android tablets met die links van je?
Dan pak ik ze er wel ff bij denk ik straks.
Als Brennie niet clash of the candycrush saga aan het spelen is dan
Is daar nu al iets op te zien? Dan kan ik alvast even uittestenquote:
Die van vrijdag was beterquote:Op zondag 2 november 2014 20:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die ketting van Lewis. WannaBA.
echt zo'n pooier geval. Ben benieuwd hoeveel hij onder hem heeft werkenquote:Op zondag 2 november 2014 20:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die van vrijdag was beter [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EJ had het gisteren over 20+ miljoen pond. Echt bizar.quote:Op zondag 2 november 2014 20:06 schreef Jigzoz het volgende:
Wow... Zo'n F1-motor kost tegenwoordig 7,7 miljoen euro. Per stuk dus.
Kijk eens waar ik je heb gequote aan het begin van dit topic anders.quote:Op zondag 2 november 2014 20:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat werkt ook op android tablets met die links van je?
Dan pak ik ze er wel ff bij denk ik straks.
die Renault is inderdaad zo duur. Mercedes en met name Ferrari zijn iets goedkoperquote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
EJ had het gisteren over 20+ miljoen pond. Echt bizar.
Mol zei net 28 miljoen, dus toen ging ik maar even googelen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
EJ had het gisteren over 20+ miljoen pond. Echt bizar.
Ow dan koop ik een Ferrari voor in mn Mazda Demioquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die Renault is inderdaad zo duur. Mercedes en met name Ferrari zijn iets goedkoper
dan is de voorkant van de auto al in Amsterdam, terwijl de achterzijde pas net Maastricht achter zich gelaten heeftquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow dan koop ik een Ferrari voor in mn Mazda Demio
Zet hem speciaal voor jou wel wat eerder aan straksquote:Op zondag 2 november 2014 20:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is daar nu al iets op te zien? Dan kan ik alvast even uittesten
ik dacht iets van 20 op jaarbasis dat was met die V8's minder dan de helftquote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mol zei net 28 miljoen, dus toen ging ik maar even googelen.
Hoe dan ook: echt een absurd bedrag. Of het nou 6 of 28 miljoen is.
Ze starten de uitzending bij de start pas? Er is nog niets op en de race begint al bijnaquote:Op zondag 2 november 2014 20:30 schreef Max23 het volgende:
Ohja, Veronica zendt dit dadelijk live uit
20:55 volgens de gids jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ze starten de uitzending bij de start pas? Er is nog niets op en de race begint al bijna
Olav lijkt me?quote:
gewoon olav.., en dan komt er weer een reclame blok van 10 minuten tussen door om de 5 minutenquote:
Gewoon Sky F1 op tv nemenquote:Op zondag 2 november 2014 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ze starten de uitzending bij de start pas? Er is nog niets op en de race begint al bijna
Dat is wel irritant jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon olav.., en dan komt er weer een reclame blok van 10 minuten tussen door om de 5 minuten
acestream installerenquote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb darten aan, want ik heb dat allemaal niet
Oja, jij had een fantastische streamquote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon Sky F1 op tv nemen![]()
[ afbeelding ]
Kan niet in Nederland, XMBC of hoe heet dat wat jij hebt?quote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gewoon Sky F1 op tv nemen![]()
[ afbeelding ]
Raspberry PI icm XBMC vs. Acestream HDquote:Op zondag 2 november 2014 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan niet in Nederland, XMBC of hoe heet dat wat jij hebt?
Acestream of XBMC of gaat dat samen?quote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Raspberry PI icm XBMC vs. Acestream HD
Hé niet haten op Faat!quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Geralt het volgende:
Kan die fatima de malelo niet gewoon optiefen met dat golf en voetbal?
Euhm, t is geen RTL Duitsland hoor!quote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon olav.., en dan komt er weer een reclame blok van 10 minuten tussen door om de 5 minuten
Veronica en SBS zijn gelijk aan elkaar. En daar is het altijd zo.quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Euhm, t is geen RTL Duitsland hoor!
Hoop ik.
ooh, die meid is super irritantquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Geralt het volgende:
Kan die fatima de malelo niet gewoon optiefen met dat golf en voetbal?
Via Torrent-tv.ru of wiziwig streampje pikken, afspelen met Acestream HD (VLC player) op de computer en lokaal streamen naar XBMC.quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Acestream of XBMC of gaat dat samen?
Was toch iets met geen reclame bij live sportwedstrijden ofzo?quote:Op zondag 2 november 2014 20:43 schreef WEST het volgende:
[..]
Veronica en SBS zijn gelijk aan elkaar. En daar is het altijd zo.
Wel.quote:Op zondag 2 november 2014 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij geen reclame op Veronica
Gelukkig heb ik Sport1HD...
Elke GP, maar pas sinds vorige GP komen ook de rijders bij de poleposition bij elkaar om ''respect te betuigen'' voor het gastland....quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
Was dit vorig jaar ook? (volkslied)
Jup.quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
Haha ja sinds Rusland verplicht.quote:Op zondag 2 november 2014 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Elke GP, maar pas sinds vorige GP komen ook de rijders bij de poleposition bij elkaar om ''respect te betuigen'' voor het gastland....
bij de VS is het bij ieder sportevenement het volkslied. Hoort er daar bijquote:
Ja, doen ze bij elke grote sportwedstrijd in de VS.quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
Putin is altijd te laat. Hij laat normaal gesproken iedereen wachten, alleen doet de Formule 1 daar niet helemaal aan meequote:Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Haha ja sinds Rusland verplicht.
Alleen was Putin n uur te laat.
Dat was echt geweldigquote:
De nummer 2 van America's got Talent 2014... Een of ander wijf met een scheve bekquote:
klinkt meteen vertrouwd. Is wel eens lekker om naar te luisterenquote:Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Lang geleden dat ik de stem van Olav Mol heb gehoord
Vind het maar kut, had een uur eerder mogen zijn imo.....quote:
Moah dat dacht ik ook van de KNVB beker jaquote:Op zondag 2 november 2014 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vind het maar kut, had een uur eerder mogen zijn imo.....
nieuwe motorquote:Op zondag 2 november 2014 20:59 schreef exile79 het volgende:
Kan het op gpupdate niet vinden, maar waarom start Vettel achteraan?
motor wisselquote:Op zondag 2 november 2014 20:59 schreef exile79 het volgende:
motorwissel, en geen echte poging gewaagt in q1 omwille daarvan.quote:Op zondag 2 november 2014 20:59 schreef exile79 het volgende:
ik had geluid al zacht gezet.quote:
Massa wint!quote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef opreis het volgende:
1. Ros
2. Ham
3. Bot
4. Ric
5. Alo
zeg het maar jongens
nopequote:Op zondag 2 november 2014 21:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Hamilton voorbij rosberg na de eerste bocht
Not even closequote:Op zondag 2 november 2014 21:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Hamilton voorbij rosberg na de eerste bocht
En ophanging denk ik zoquote:
Vettel en Button rijden nog achter hem, dus nee.quote:Op zondag 2 november 2014 21:07 schreef opreis het volgende:
Zal Maldonado dan vandaag punten scoren?
Gutierrez is er nog hequote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef Karstman het volgende:
En daar waren al die Mexicanen voor gekomen...
Heb er ooit zes zien rijden in Amerika.quote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef D. het volgende:
Benieuwd of er 10 auto's het eind gaan halen
Die crasht ook nog wel.quote:Op zondag 2 november 2014 21:07 schreef opreis het volgende:
Zal Maldonado dan vandaag punten scoren?
Ze hebben Gutierrez nog.quote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef Karstman het volgende:
Die hebben altijd nog de immer goed presterende Gutierezquote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef Karstman het volgende:
Yups ik weet het nog goed...quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb er ooit zes zien rijden in Amerika.
Dat telt nietquote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb er ooit zes zien rijden in Amerika.
Start vanuit de pits zal wel meetellen.quote:
Volgens mij zag ik hem de eerste ronde ook binnenkomen hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Start vanuit de pits zal wel meetellen.
Op mijn LT staat Gutierez toch als laatste....quote:
16*quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest op plaatsen 3 t/m 18.
bierpensen die pijltjes gooienquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef WeertGeeIders het volgende:
KING - VAN GERWEN
NU! LIVE OP RTL7
quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef WeertGeeIders het volgende:
KING - VAN GERWEN
NU! LIVE OP RTL7
Jij komt ook echt overalquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef WeertGeeIders het volgende:
KING - VAN GERWEN
NU! LIVE OP RTL7
JA FORMULE 1 IS BEZIGquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef WeertGeeIders het volgende:
KING - VAN GERWEN
NU! LIVE OP RTL7
Precies. Gewoon 1e en 2e worden is goed maar daar achter mag het wel leuk zijnquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest op plaatsen 3 t/m 18.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef WeertGeeIders het volgende:
KING - VAN GERWEN
NU! LIVE OP RTL7
quote:
Te veel lag, het is wel een 1920x1080 beeld dat ik moet uploaden. Kan er wel een vrijdagje mee testen eventueel.quote:Op zondag 2 november 2014 21:01 schreef WEST het volgende:
[..]
ik had geluid al zacht gezet.
Kun je ook niet circuit grapic erbij doen met waar ze zich bevinden op het circuit?
correctedquote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef WeertGeeIders het volgende:
DIKKE KING - VAN GERWEN
NU! LIVE OP RTL7
zou wel makkelijk zijnquote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel lag, het is wel een 1920x1080 beeld dat ik moet uploaden. Kan er wel een vrijdagje mee testen eventueel.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel lag, het is wel een 1920x1080 beeld dat ik moet uploaden. Kan er wel een vrijdagje mee testen eventueel.
Nee.quote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef D. het volgende:
Kunnen ze niet tijdens de reclame het geluid gewoon aan laten staan?
Precies wat ik aan het doen ben.quote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb die neuzelaar alweer afgezet, kijk nog liever naar een brakke stream.
Haten op Olavquote:Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb die neuzelaar alweer afgezet, kijk nog liever naar een brakke stream.
ja spannender dan pijltjes gooienquote:
Volgens Olav welquote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat mocht toch niet? Of was het zijn lijn?
Hij is ook een brave Britse borstquote:
Was racing kennelijkquote:Op zondag 2 november 2014 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Buiten de baan drukken mag tegenwoordig gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |